abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 mei 2017 @ 10:57:28 #1
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171112741
Is dit echt onbeperkt voor die 25 euro en op welk netwerk zit Tele2?

Ik heb voor 10 euro per maand 1GB bij Simyo via het KPN netwerk, maar voor 15 euro meer lijkt het me wel wat om niet altijd op je GB's te hoeven letten. En ook straks in de EU door kunnen internetten.

En blijft je snelheid altijd gelijk? Of zijn er ook goedkopere abonnementen waar je voor bijvoorbeeld 10 euro 1GB krijgt en dan na die GB geen extra kosten, maar gewoon langzamer internet?
  maandag 22 mei 2017 @ 10:58:27 #2
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171112749
Misschien moet er in de titel even bij dat het om MOBIEL internet gaat.
pi_171112794
Als eens gedacht van klikken op "veelgestelde vragen"?

https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/sim-only/#FAQ

quote:
V:Is Unlimited Data ook echt onbeperkt?
A:Ja, dat is binnen Nederland echt onbeperkt. Om de kwaliteit van het netwerk te kunnen garanderen, vragen we je bij gebruik van meer dan 5GB per dag een sms te sturen voor extra data (stuur NOG 1GB naar 1280) of kijk in MijnTele2. De verbinding wordt tijdelijk verbroken, tot de sms voor extra data ontvangen is, of tot 12 uur ‘s nachts, dan wordt automatisch de verbinding hersteld en heb je opnieuw 5GB tot je beschikking. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Hiermee voorkomen we misbruik, zodat jij de best mogelijk internet verbinding behoudt!
quote:
V:Is Unlimited bellen/sms'en ook echt onbeperkt?
A:Ja, dat is echt onbeperkt mits je gebruik redelijk is. Check hiervoor onze Fair Use Policy. Waar we extra kosten voor in rekening brengen is: bellen naar landen buiten Nederland, bellen vanuit het buitenland en het servicetarief van betaalde servicenummers (bv. 090x-nummers). Wat bellen naar een servicenummer kost, verschilt per nummer: deze servicekosten hoor je aan het begin van je gesprek. De kosten voor bellen vanuit en naar het buitenland en bellen vanuit en naar EU landen vind je op onze website.
quote:
V:Kan ik mijn bundel ook in het buitenland gebruiken?
A:Nee, nu nog niet. Maar per 8 juni 2017 kun je ook bij Tele2 profiteren van voordelig internetten, bellen en sms'en in de EU. Vanaf deze datum bel en sms je binnen de EU plus Liechtenstein, Noorwegen, IJsland en Zwitserland vanuit je gebruikelijke bundel (m.u.v. betaalde informatie- en servicenummers). Dit geldt voor alle abonnementen die nu afgesloten worden of al afgesloten zijn.

Als je je bundel hebt verbruikt gelden de actuele buiten de bundel tarieven. Voor je databundel geldt hetzelfde. Alleen voor de aller-allergrootste databundels zal een wettelijk vastgesteld datalimiet gaan gelden.

Ga je voor 8 juni 2017 naar het buitenland? Sluit dan een voordelige buitenland bundel af.
Verder heeft Tele2 haar eigen zendmasten maar kan ook gebruik maken van T-Mobile zendmasten.

https://www.tele2.nl/news(...)-delen-in-nederland/

[ Bericht 19% gewijzigd door TheFreshPrince op 22-05-2017 11:17:42 ]
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 11:05:46 #4
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171113024
tele2 heeft een eigen 4g netwerk. beste kun je in je directe omgeving ff rondvragen hoe het bereik is voor je gewenste provider kiest
:]
  maandag 22 mei 2017 @ 11:15:23 #6
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_171113103
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:57 schreef EasyLife het volgende:
Is dit echt onbeperkt voor die 25 euro en op welk netwerk zit Tele2?

Ik heb voor 10 euro per maand 1GB bij Simyo via het KPN netwerk, maar voor 15 euro meer lijkt het me wel wat om niet altijd op je GB's te hoeven letten. En ook straks in de EU door kunnen internetten.

En blijft je snelheid altijd gelijk? Of zijn er ook goedkopere abonnementen waar je voor bijvoorbeeld 10 euro 1GB krijgt en dan na die GB geen extra kosten, maar gewoon langzamer internet?
Ik weet niet precies hoe het bij andere providers zit, maar bij de T-mobile Go Simonly abonnementen wordt de snelheid verlaagd als je door je databundel heen bent.
pi_171113248
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:57 schreef EasyLife het volgende:
Is dit echt onbeperkt voor die 25 euro en op welk netwerk zit Tele2?

Ik heb voor 10 euro per maand 1GB bij Simyo via het KPN netwerk, maar voor 15 euro meer lijkt het me wel wat om niet altijd op je GB's te hoeven letten. En ook straks in de EU door kunnen internetten.

En blijft je snelheid altijd gelijk? Of zijn er ook goedkopere abonnementen waar je voor bijvoorbeeld 10 euro 1GB krijgt en dan na die GB geen extra kosten, maar gewoon langzamer internet?
Als je bundel op is kan je niet meer fatsoenlijk een site bekijken, behalve als je uren wil wachten tot de site geladen is.

Het enige wat je dan nog kan is whatsappen.
Facebook kijken lukt je niet, instagram foto's laden niet etc.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 22 mei 2017 @ 12:02:21 #8
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171114134
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:23 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Als je bundel op is kan je niet meer fatsoenlijk een site bekijken, behalve als je uren wil wachten tot de site geladen is.

Het enige wat je dan nog kan is whatsappen.
Facebook kijken lukt je niet, instagram foto's laden niet etc.
Ok, enige mooie daaraan is dus geen onverwachtse kosten. Moet wel gewoon iets op kunnen zoeken als dat uit komt.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:04:35 #9
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171114195
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:00 schreef MaGNeT het volgende:
Als eens gedacht van klikken op "veelgestelde vragen"?

https://www.tele2.nl/shop/mobiel/abonnement/sim-only/#FAQ

[..]

[..]

[..]

Verder heeft Tele2 haar eigen zendmasten maar kan ook gebruik maken van T-Mobile zendmasten.

https://www.tele2.nl/news(...)-delen-in-nederland/
Thanks, helemaal duidelijk nu, ik denk als mijn Simyo is afgelopen dat ik maar naar Tele2 ga dan. Tenzij in de tussentijd andere aanbieders ook met onbeperkt voor 25 euro komen.

Die 5GB per dag ga ik nooit halen, dus dat is het probleem niet.
pi_171114271
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:02 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ok, enige mooie daaraan is dus geen onverwachtse kosten. Moet wel gewoon iets op kunnen zoeken als dat uit komt.
Gaat je niet lukken.

Ja anders zou iedereen een lage bundel kiezen als je na verbruik op gewone snelheid verder kan internetten.
Whatsappen gaat wel.
Maar een foto of korte video van 10 sec. gaat zeer traag.
5 Ferrari's op videoband!
  maandag 22 mei 2017 @ 12:26:29 #11
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171114604
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:08 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Gaat je niet lukken.

Ja anders zou iedereen een lage bundel kiezen als je na verbruik op gewone snelheid verder kan internetten.
Whatsappen gaat wel.
Maar een foto of korte video van 10 sec. gaat zeer traag.
Ok, Tele2 is nu de enige die onbeperkt heeft voor 25 euro, dan zou je toch wel verwachten dat andere aanbieders ook snel volgen of niet?
pi_171114623
Ik vraag me ook af of er een rem op wordt gegooid als je veel data verbruikt. Kan daar op de site van Tele2 niets over vinden.

Want dit zou een prima oplossing kunnen zijn om relatief snel internet naar woningen in het buitengebied te krijgen. Nu zit men in sommige regionen nog te wachten op een veel duurdere glasvezelaansluiting.
pi_171114627
Ik zou overigens altijd die Euro extra betalen, dan kan je per maand opzeggen ipv na 2 jaar.
Mocht er een betere aanbieding komen of mocht het niet bevallen, dan kan je er zo weer weg.
pi_171114689
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:27 schreef Pokkelmans het volgende:
Ik vraag me ook af of er een rem op wordt gegooid als je veel data verbruikt. Kan daar op de site van Tele2 niets over vinden.

Want dit zou een prima oplossing kunnen zijn om relatief snel internet naar woningen in het buitengebied te krijgen. Nu zit men in sommige regionen nog te wachten op een veel duurdere glasvezelaansluiting.
Ik weet vrijwel zeker dat 4G en opvolgers in de toekomst op die manier de "onrendabele gebieden" van internet gaan voorzien, simpelweg omdat het goedkoper is dan overal nieuwe bekabeling leggen.

Dit kan met het Tele2 abonnement ook al maar als je dik over de 5GB gaat iedere dag denk ik niet dat je lang gebruik zal kunnen maken van het product.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:38:07 #15
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171114857
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:30 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik weet vrijwel zeker dat 4G en opvolgers in de toekomst op die manier de "onrendabele gebieden" van internet gaan voorzien, simpelweg omdat het goedkoper is dan overal nieuwe bekabeling leggen.

Dit kan met het Tele2 abonnement ook al maar als je dik over de 5GB gaat iedere dag denk ik niet dat je lang gebruik zal kunnen maken van het product.
Maarja, zelfs al download je elke dag een film, dan kom je nog niet over die 5GB.

Weet zo niet hoeveel MB netflix gebruikt, maar dit is straks een mooi alternatief ook voor vast internet.

Thuis, op de boot, in de camper, overal streamen.

Ook geen gezeik meer dat je in de tuin of in de hoek van de slaapkamer NET geen wifi meer hebt en je helemaal door je GB's gaat bij het luisteren van muziek via Youtube ofzo. Heb het nu al zo ingesteld dat YouTube niet werkt zonder WiFi.
  maandag 22 mei 2017 @ 13:21:37 #16
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_171115674
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:15 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe het bij andere providers zit, maar bij de T-mobile Go Simonly abonnementen wordt de snelheid verlaagd als je door je databundel heen bent.
Bij de Go unlimited kan je ook opwaarderen na 5GB, kostenloos voor 1GB en dan weer en dan weer....

Bij T-mobile heb je sinds vandaag overigens gratis videoland erbij, maar goed ik ben nu al 10 euro meer kwijt dan Tele2.
Overigens heb ik nog de oude variant bij TMO waarbij ik 60 dagen onbeperkt EU heb + 10GB/maand wat nu is terug gebracht naar 10GB per maand.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_171115694
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:26 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ok, Tele2 is nu de enige die onbeperkt heeft voor 25 euro, dan zou je toch wel verwachten dat andere aanbieders ook snel volgen of niet?
tmobile robinmobile en vast nog wel meer als je verder zoekt
:]
  maandag 22 mei 2017 @ 14:03:21 #18
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171116318
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:22 schreef wootahH het volgende:

[..]

tmobile robinmobile en vast nog wel meer als je verder zoekt
T-Mobile is geen 25 euro, maar 35 euro.

Robinmobile vertrouw ik niet, soort Superweb van vroeger, inbellen met 0800-nummer :')

Ze hebben ook zelf de snelheden van 3G en 4G afgekapt, niet gewoon optimaal gebruik van de ruimte. Lijkt me sowieso niks als ze de snelheid zelf afkappen.

Tele2 (25 euro per maand):

V: Wat is mijn internetsnelheid op het 4G-netwerk?

A: We streven ernaar om je altijd de maximaal haalbare snelheid te bieden. Omdat er veel parameters zijn die je snelheid bepalen, hebben we de volgende lijst voor je samengesteld:
Gemiddelde downloadsnelheid +/- 40 Mb/s
Maximaal te halen downloadsnelheid = 225 Mb/s
Gemiddelde upload tussen de +/- 20 Mb/s
Maximaal te halen upload = 50 Mb/s

[ Bericht 5% gewijzigd door EasyLife op 22-05-2017 14:39:50 ]
pi_171207007
Ts als je je abo bij simyo nou gewoon upgrade naar de bundel die je nodig hebt, bijv 5gb, ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en simyo heeft beter bereik (want zit op kpn). Onbeperkt klinkt leuk maar waarom zou je als je het niet nodig hebt?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 25 mei 2017 @ 22:08:56 #20
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171207521
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 21:45 schreef delano.888 het volgende:
Ts als je je abo bij simyo nou gewoon upgrade naar de bundel die je nodig hebt, bijv 5gb, ben je waarschijnlijk goedkoper uit, en simyo heeft beter bereik (want zit op kpn). Onbeperkt klinkt leuk maar waarom zou je als je het niet nodig hebt?
Idee was om dan vast internet op te zeggen, alles via mobiel internet.
pi_171207648
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:08 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Idee was om dan vast internet op te zeggen, alles via mobiel internet.
Je gaat gegarandeerd meer nodig hebben dan 5GB per dag. Even als voorbeeld, ik download regelmatig steam games en ze zitten er tussen van 50+GB, jij doet dat misschien nooit maar er gaan wel andere situaties komen waarbij je niet uitkomt met 5GB.

Edit: of heb je uberhaubt geen normale PC?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 25 mei 2017 @ 22:23:56 #22
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_171207905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:13 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je gaat gegarandeerd meer nodig hebben dan 5GB per dag. Even als voorbeeld, ik download regelmatig steam games en ze zitten er tussen van 50+GB, jij doet dat misschien nooit maar er gaan wel andere situaties komen waarbij je niet uitkomt met 5GB.

Edit: of heb je uberhaubt geen normale PC?
Denk dat de meeste mensen die niet gamen het wel redden met 5GB per dag (en dan alsnog heb je meer dan dat), zelfs als je series download ofzo, X265 zijn ze nog maar 200MB in HD.
pi_171208048
Mijn vader heeft Tele2, uitstekende ervaringen mee.

Ze hebben sinds een jaartje nu heel goede 4G dekking, en gewoon de beste sim only deal van dit moment.

Is 2 jaar geen probleem, kan je via United Consumers voor 26,50 Tmobile unlimited krijgen.

Want je krijgt nog 5 euro groepskorting en 10% abokorting.
pi_171214588
Ik ben zelf een Robin mobile klant "1,5" jaar. En heb tot nu toe geen klachten, ik kan volop streamen gebruik bijna altijd SoundCloud. En nooit problemen met de verbinding ofzo.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 08:23:11 #25
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_171214717
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:57 schreef EasyLife het volgende: En ook straks in de EU door kunnen internetten.
Dit kan vanaf 15 juni bij alle providers, Europees geregeld.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')