abonnement Unibet Coolblue
  maandag 19 juni 2017 @ 20:15:35 #126
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_171797193
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 16:50 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Weet ik, die gebruikte ik in Skyrim vanilla. Maar ik speel nu eerst zonder mods, achievements jwz :P
Er is ook een mod voor SSE dat je gewoon met mods kunt spelen en wel achievements kan halen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_171797822
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:15 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Er is ook een mod voor SSE dat je gewoon met mods kunt spelen en wel achievements kan halen.
Weet ik. Maar ik doe nu niet aan mods.
Children of the night. What music they make.
pi_171798011
Ik vind die achievements zelf helemaal niet belangrijk (lang verhaal dat de meesten echt niet kan boeien want persoonlijke voorkeuren etc).

Ik ga trouwens die bigger trees mod even wat meer aandacht gegeven hier. Tis niet een mod voor iedereen, maar sommigen zullen het een must-gevoel bezorgen!

Link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/56877

Ik heb zelf even wat screenshots gemaakt, allemaal in de buurt van Riverwood (want dat was ff sneller). Het maakt alle bomen 1.5x groter, maar zien is beter dan blind geloven :)
Zo kun je echt zien dat 't echt een hoop verschil maakt, Skyrim loopt niet zwaarder hierdoor (eerder zal 't spel juist soepeler lopen doordat je minder zicht hebt en het vooral een kwestie is van meshes groter maken + LOD's, maar dit is niet waarschijnlijk).
Als je verdwalen wilt in schaduw-werpende bossen met enorme boomstammen en 't gevoel wilt hebben echt in een BOS te lopen, dan kan ik deze patch echt aanbevelen ^O^

Dit is hoe 't eruit ziet (eigen screenshots)
Op eind eilandje Riverrun uitkijkend op een brug.
voor:
na:

Bij dat 1e groepje van die goden-pilaren, uitkijkend over dat meer (vlak nadat je aan die draak bent ontsnapt en op weg naar Riverwood).
Voor:
Na:

Op weg naar Riverwood, uitkijkend over het riviertje (let maar niet op die eland zonder zwemdiploma :P is gelukkig bijna niet zichtbaar).



Op de brug bij Riverwood (die eland is hier nog op 't droge)



Maar wat je duidelijk kunt zien, is dat de bomen gigantisch groot geworden zijn! Echt een -groot- verschil! :D ^O^

Ik zou eigenlijk die bomen zelfs nog een stappie groter willen hebben! :D (zeg maar niet 1.5x maar 2.25x ofzo (wel met ook werkende LOD's uiteraard, anders is 't niks)).

Graag gedaan, jullie kunnen allemaal de boom in :)

[ Bericht 0% gewijzigd door magnetronkoffie op 19-06-2017 21:05:23 ]
pi_171798017
Als de plaatjes niet zichtbaar zijn ofzo, meld 't dan even (moest een beetje rond-experimenteren).
pi_171798120
quote:
4s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Als de plaatjes niet zichtbaar zijn ofzo, meld 't dan even (moest een beetje rond-experimenteren).
Ik zie ze wel.
Children of the night. What music they make.
pi_171798127
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:02 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik zie ze wel.
Top ^O^

En? Ben je 'm al aan 't downloaden? Hij verandert niets aan het oorspronkelijke spel hoor O-) :P
En ook niet aan je achievements! :) :) :) :P
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 21:03:25 #132
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171798132
Bomen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_171798181
Heb net iets tofs meegemaakt :D
Vanuit de chat met Drizzt:

quote:
20:47 - TheHovv: keeeeeeeenker
20:47 - TheHovv: ik heb nu een soort bullettime zoals in Max Payne _O_
20:48 - TheHovv: ik lopp op een weggetje buiten Windhelm, word opeens aangevallen door een Ice wolf en een gewone wolf
20:49 - TheHovv: icewolf valt aan maar ik heb die perk in Blocking dat de tijd bij zo'n sterke aanval vertraagd wordt zodat je dan genoeg tijd hebt om die klap te ontwijken
20:49 - TheHovv: alleen dat is blijven hangen
20:50 - TheHovv: dus ik mep die 2 wolven dood in bullettime en ze vallen gracieus neer, in slowmotion
20:50 - TheHovv: maar ik kan me nog steeds vrij bewegen
20:51 - TheHovv: dus ik loop verder, kom ik 2 vigilantes of Stendarr tegen
20:51 - TheHovv: hoppa, hakken op die shit
20:51 - TheHovv: zit nog steeds in die bullettime dus ze kunnen niks doen _O_
20:52 - TheHovv: MEH
20:52 - TheHovv: en nu is t over
20:53 - TheHovv: wou kijken of ik de hele stad Windhelm kon afslachten zonder dat iemand t mertke
Children of the night. What music they make.
pi_171798267
quote:
2s.gif Op maandag 19 juni 2017 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik vind die achievements zelf helemaal niet belangrijk (lang verhaal dat de meesten echt niet kan boeien want persoonlijke voorkeuren etc).

Ik ga trouwens die bigger trees mod even wat meer aandacht gegeven hier. Tis niet een mod voor iedereen, maar sommigen zullen het een must-gevoel bezorgen!

Link: http://www.nexusmods.com/skyrim/mods/56877

Ik heb zelf even wat screenshots gemaakt, allemaal in de buurt van Riverwood (want dat was ff sneller). Het maakt alle bomen 1.5x groter, maar zien is beter dan blind geloven :)
Zo kun je echt zien dat 't echt een hoop verschil maakt, Skyrim loopt niet zwaarder hierdoor (eerder zal 't spel juist soepeler lopen doordat je minder zicht hebt en het vooral een kwestie is van meshes groter maken + LOD's, maar dit is niet waarschijnlijk).
Als je verdwalen wilt in schaduw-werpende bossen met enorme boomstammen en 't gevoel wilt hebben echt in een BOS te lopen, dan kan ik deze patch echt aanbevelen ^O^

Dit is hoe 't eruit ziet (eigen screenshots)
Op eind eilandje Riverrun uitkijkend op een brug.
voor:[ afbeelding ]
na: [ afbeelding ]

Bij dat 1e groepje van die goden-pilaren, uitkijkend over dat meer (vlak nadat je aan die draak bent ontsnapt en op weg naar Riverwood).
Voor: [ afbeelding ]
Na: [ afbeelding ]

Op weg naar Riverwood, uitkijkend over het riviertje (let maar niet op die eland zonder zwemdiploma :P is gelukkig bijna niet zichtbaar).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op de brug bij Riverwood (die eland is hier nog op 't droge)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar wat je duidelijk kunt zien, is dat de bomen gigantisch groot geworden zijn! Echt een -groot- verschil! :D ^O^

Ik zou eigenlijk die bomen zelfs nog een stappie groter willen hebben! :D (zeg maar niet 1.5x maar 2.25x ofzo (wel met ook werkende LOD's uiteraard, anders is 't niks)).

Graag gedaan, jullie kunnen allemaal de boom in :)
Goede post, jij kan ook de boom in :P

Ik vind t groot genoeg zo.

quote:
7s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Top ^O^

En? Ben je 'm al aan 't downloaden? Hij verandert niets aan het oorspronkelijke spel hoor O-) :P
En ook niet aan je achievements! :) :) :) :P
Ik doe nu niet aan mods met deze char, hoevaak moet ik dat zeggen :D
Children of the night. What music they make.
  maandag 19 juni 2017 @ 21:11:41 #135
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_171798298
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net iets tofs meegemaakt :D
Vanuit de chat met Drizzt:

[..]

gast
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_171798507
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

gast
Wat is er?
Children of the night. What music they make.
pi_171800118
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
Heb net iets tofs meegemaakt :D
Vanuit de chat met Drizzt:

[..]

t grappige is dat ik dit zelf ook net meegemaakt heb, maar ik dacht dat 't aan een mislukte tweak in dat skyrim.ini bestand in mijn documenten lag (want nadat ik die edit teniet had gedaan, was de slowmotion weg).
  Moderator maandag 19 juni 2017 @ 23:13:40 #138
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171801931
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

gast
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_171802416
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Goede post, jij kan ook de boom in :P

Ik vind t groot genoeg zo.
Fuk -O-

Naja, de LOD had ik toch nog niet goed, maar bomen die nogeens 4x groter waren.... ze groeiden de hemel in! _O-
Was een leuk experiment, maar ik denk dat ik liever eerst een eigen follower maak :)
Hier nogmaals de standaard bigger-tree-mod


Mijn experimentje met 4x groter dan de 1.5x groter van deze mod (LOD's waren wel nog verpist):

quote:
[..]

Ik doe nu niet aan mods met deze char, hoevaak moet ik dat zeggen :D
Sorry, maar does not compute! :o
pi_171802561
Ik heb ook grotere bomen. Is echt genieten.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171803295
quote:
17s.gif Op maandag 19 juni 2017 23:36 schreef Rezania het volgende:
Ik heb ook grotere bomen. Is echt genieten.
Ja O+

Maar als je -echt- grote bomen wilt zien, zie m'n onderste screenshot van vorige post, rechts van de boom op de voorgrond (de grotere boom is verder weg, op de rechteroever (vergelijk maar met foto daarboven)). Die boom ging echt de hemel in, maar als ik dichterbij kwam, werd die boom nog groter. Maar ik denk dat 't me uiteindelijk wel zal lukken om nog grotere bomen te maken (maar ik vind de standaard grotere-bomen-mod wel al een behoorlijke verbetering t.o.v. standaard Skyrim).

Ik heb trouwens al jarenlange modding ervaring, sinds zeg maar ergens vorige eeuw _O-
maar meer als hobbyist, de interne structuur van Skyrim doet erg denken aan de interne structuur van SC4.
  Moderator dinsdag 20 juni 2017 @ 02:43:31 #142
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171804412
Geheel in de lijn der verwachting heb ik weer een nieuw character gemaakt :+ Een Argonian in heavy armor, met een 2h axe en alchemy-gek. Ben inmiddels lvl 7 op hem en gelukkig sloot het spel net af (gelukkig vlak na het binnenlopen van een grot), want ik moet echt naar bed toe _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 20-06-2017 10:56:51 ]
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 12:11:26 #143
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171832245
Argonian is nu lvl 15, draagt een mix van steel en dwarven armor, knokt met een dwarven battleaxe en sjouwt rond met die Dunmer assassin chick uit de Drunken Huntsman Tavern in Whiterun, die mijn Dark Brotherhood Armor draagt :P Barbas is ook nog steeds een companion omdat hij veel te handig is om meteen maar in te leveren bij Clavicus Vile.

Ben lid van de Dark Brotherhood en de Thieves en ga binnenkort even bij de Companions buurten, en join later het leger van de Empire wel.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_171836412
Ik ben ingame eigenlijk geen steek verder gekomen. Ben meer bezig met modden en leren hoe ik moet modden en wat random spul uitproberen.
Een nieuw ras erin maken lijkt me ook wel leuk. Een nieuw gebied ook, man ik wil teveel, ik verdrink in mogelijkheden/keuzes _O- :'(
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 17:31:45 #146
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171838209
quote:
:D _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator zaterdag 24 juni 2017 @ 20:00:50 #147
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_171920712
Even dit modje installeren, ik ben het namelijk beu om maar 5x per level een skill te kunnen trainen en bulk van het geld waar ik anders toch niet van af kom :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_171920937
quote:
10s.gif Op woensdag 21 juni 2017 15:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben ingame eigenlijk geen steek verder gekomen. Ben meer bezig met modden en leren hoe ik moet modden en wat random spul uitproberen.
Een nieuw ras erin maken lijkt me ook wel leuk. Een nieuw gebied ook, man ik wil teveel, ik verdrink in mogelijkheden/keuzes _O- :'(
Haha dit ken ik maar al te goed. Zo begon het modden bij mij ook. Ik was eigenlijk alleen maar bezig om te modden en het normaal spelen van de game kwam er maar niet van. Zo bleef ik maar opnieuw beginnen met de games. Ook omdat ik juist weer nieuwe mods tegenkwam die een nieuwe save vereisten. Het is zelfs zo erg dat ik tot de dag van vandaag nog steeds Skyrim en Fallout 3/Fallout New Vegas niet heb uitgespeeld op de PC. Die games had ik jaren geleden echt heel veel gemod. Tegenwoordig mod ik niet meer en speel ik ook niet meer op de PC, maar het waren toch wel leuke tijden.
pi_171923730
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:09 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Haha dit ken ik maar al te goed. Zo begon het modden bij mij ook. Ik was eigenlijk alleen maar bezig om te modden en het normaal spelen van de game kwam er maar niet van. Zo bleef ik maar opnieuw beginnen met de games. Ook omdat ik juist weer nieuwe mods tegenkwam die een nieuwe save vereisten. Het is zelfs zo erg dat ik tot de dag van vandaag nog steeds Skyrim en Fallout 3/Fallout New Vegas niet heb uitgespeeld op de PC. Die games had ik jaren geleden echt heel veel gemod. Tegenwoordig mod ik niet meer en speel ik ook niet meer op de PC, maar het waren toch wel leuke tijden.
Ik heb die spellen ook nog niet uitgespeeld, en ik mod niet eens :P
Children of the night. What music they make.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:40:48 #150
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_171923878
FO3 en FNV zijn zeker aan te raden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')