abonnement Unibet Coolblue
pi_171100567
Over kieskeurige eters :s)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_171100699
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 05:15 schreef Zana het volgende:

[..]

Mijn zoontje eet gerust alleen kale pasta of aardappel met een klontje roomboter, maar in mijn ogen is dat op ten duur geen komplete maaltijd.
Vlees en soms vis gaan meestal ook nog wel binnen, maar groente is vaak lastig, ook al laat ik hem kiezen, wat wij gaan eten, als puntje bij paaltje komt, zegt hij dat hij al vol zit.
En als iedereen in de familie zo kieskeurig is, heb je maar nog een paar dingen die wij allemaal graag eten, uiteindelijk kook ik toch vaak nog een tweede groente/ bijlage of warm een restje op. Ik kan wel 100 dingen noemen, die één iemand van ons niet lust of liever niet eet.
Wat vind je dan wel een complete maaltijd? En wat is de noodzaak ervan? Kan een bord kale pasta met een paar happen tomatensaus een complete maaltijd zijn, of aardappelpuree met de zuurkool los, of rijst met een paar happen curry, of een naanbrood met wat happen linzensoep? Ik vind het ook saai hoor, al die blote pasta, maar wat ik wel of niet lekker vind is niet zo relevant ;)

Ik zou er meer moeite mee hebben als mijn partner zo weinig lustte, 100 dingen zijn wel veel om niet lekker te vinden -O-
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:48:16 #3
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171100858
Hier is het eten wat de pot schaft en proeven moet. De kinderen leren ook dingen waarderen die ze bijvoorbeeld bij een eerste keer niet zo lekker vonden, en tuurlijk hou je altijd iets wat je echt niet lekker vindt. Maar lust ik niet, eet ik niet is hier van tafel en dan is er geen eten.

Meegaan in het kieskeurige eetgedrag van kinderen is misschien de makkelijke weg, maar hoe onvolwassen is het als je straks 40 bent en je eet de korstjes niet van je brood (ja echt, ik ken ze) of je kan bij een zakendiner gaan aangeven dat je alleen patat met appelmoes wilt.

Ik heb moeten leren eten toen ik een relatie kreeg met J, die mijn kieskeurige gedrag dus vreselijk afkeurde. En eigenlijk is het ook echt niet leuk, je kan nergens eten, niet samen chique uit eten maar ook niet als je bij vrienden gaat eten waar iemand een middag in de keuken staat en voor jou een pizza de oven in schuift.
Op latere leeftijd anders leren eten is veel lastiger dan dat je van jongs af aan gewoon leert eten en smaken leert waarderen. Nu 5 a 6 jaar verder kan ik zeggen dat wat mij ook wordt voorgezet ik alles durf te proeven en dat maakt het leven echt een stuk leuker.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171101021
Wat tof Ticootje, dat je zoveel hebt leren eten! Het lijkt me ook een naar idee dat je buiten de deur altijd maar af moet wachten of je het wel lekker vindt. En ik denk er hetzelfde over, ik ga er ook niet in mee. Ik kook wat handig uitkomt, wat in de aanbieding is en/of waar ik zelf zin in heb. En daar moet dan maar mee geleefd worden. Mijn kind moet inderdaad alles proeven en mag sinds kort zelf bepalen hoeveel happen hij van alles neemt daarna. Interessant genoeg vaak meer dan toen het nog verplicht vier happen was. Maar ik zorg er wel voor dat er altijd iets bij is waar hij van geniet en wat logischerwijs bij het gerecht past (koolhydraten dus ;) ), want genieten van eten is ook een waardevolle les.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 21 mei 2017 @ 19:07:57 #5
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171101266
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171101314
:D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 21 mei 2017 @ 19:23:20 #7
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171101589
Tegenwoordig is het 1 van zn lievelingsgerechten. In het begin raspte ik bijvoorbeeld wortel en snipperde ik de ui in mini mini stukjes. Tegenwoordig kun je zelfs de groente herkennen en ze eten het nog steeds. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 21 mei 2017 @ 19:58:59 #8
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_171102419
O ik at vroeger thuis ook niks. Toen ik samen ben gaan wonen ben ik zo veel gaan leren eten. Nog steeds lust ik niet alles, maar al heel veel meer dan vroeger. Ik heb ook jaren op crackers en beschuiten geleefd vertelde mijn moeder. Cb zei dan dat ze ijsjes moest maken van vers geperst sinaasappelsap, maar daar trapte ik niet in.
De meiden krijgen wat ik kook. Soms eten ze niks. Soms wel. Ze zijn nu 2. Ik hoop dat ze straks toch weer wel wat meer groente gaan eten. Fruit gaat er goed in en brood ook. Dus ik maak me niet zo druk.
pi_171105669
Ik heb een kind dat alles proeft, meestal zelfs spontaan (hoewel ze bij vis en zeekraal laatst pertinent weigerde) en een kind dat in principe geen groente eet als die herkenbaar is als zodanig. Als we chili eten, krijgt ie brood omdat ie dat echt te smerig vindt. Verder min of meer wat CS zegt, koolhydraten erbij en dan is er tenminste iets wat ie lekker vindt.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171106304
Chilli is hier het gehakt eruit vissen, paar bonen meepikken, de paprika omzeilen, wat knagen op de komkommer die ik erbij serveer, en verder rijst bunkeren :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_171106368
Ik doe niet aan rijst bij chili, dat zou m wel vrolijker stemmen. Vaak wel stokbroodjes kruidenboter (van die prefab) erbij.
Leuke is dat het juist het lievelingseten van de oudste is, is er tenminste eentje blij.
Orzo vinden ze trouwens allebei het einde. Dan smaakt de praktisch kale pasta tenminste nog ergens naar.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 22 mei 2017 @ 09:56:19 #12
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_171111696
Wat fijn om te lezen dat er meer lastige eters zijn. Anouk is er ook een helaas. Maar afgelopen weekend verbaasde ze mij enorm! We hadden quesadilla's (wraps met gehakt, kruiden, paprika, ui, sla en kaas :9~ ), ze wilde uit zichzelf proeven en het werd zowaar goedgekeurd :D Zelfs dat ze gisteren vroeg of we dat weer gingen eten _O-
Helaas was ik vroeger ook een lastige eter, ik at alleen maar aardappel met jus en appelmoes als avondeten :X (en uiteraard alle andere varianten met aardappel). Toen ik op mijn 17de een vriendje kreeg ben ik meer gaan proeven en eten. Wat Tico ook zei; als je niks lust (ik ging echt kokhalzen als kind), is het op latere leeftijd zo niet leuk om uit eten te gaan en dergelijks. Veel vleessoorten vind ik overigens nog steeds niets. Ik krijg het gewoon niet weg.
Ik heb serieus met terugwerkende kracht excuses aan mijn vader aangeboden dat ik zo'n lastige eter ben geweest....
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 22 mei 2017 @ 10:43:26 #13
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171112499
ik vind het fascinerend om te lezen hoeveel van jullie als kind lastige eters waren..
en dat het nu toch rechtgetrokken is.. veelal op het moment dat je het huis uit ging..

zijn jullie er zelf achter wat de reden was dat je vroegah niet goed wilde eten? kokhalsend van tafel lijkt me vooral iets wat in je hoofd zit..

mijn zusje werd vroeger bv altijd wagenziek als we op vakantie gingen, terwijl ze op de terugweg nergens last van had..

was het de textuur van bepaalde dingen? het feit dat je niet wist /geen invloed had op wat je ging eten? ik ben er enorm benieuwd naar.. ikzelf was een goede eter.. en wij kregen een erg divers aanbod aan eten .. mijn moeder kookte graag "over de grens".. al aten we maar 2 keer per jaar appelmoes ofzo..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_171113058
Hier mogen ze in de ochtend kiezen wat te eten in de avond. Dat betekend soms 3 verschillende potjes want ik ga zelf echt niet dat eten wat zij willen. Inclusief man want die is net zo lastig. Koken vind ik leuk dus vind ik het niet erg.

Wij aten vroegah alleen maar surinaams :') Wij witter dan wit aten alleen surinaamse groenten met rijst en vlees. Ik moest wennen aan groenten, aardappels en vlees toen ik ging samenwonen. Aardappels vind ik nog steeds niet lekker of het moet ergens doorheen gaan. Maar vaker eet ik dan rijst of pasta met groenten en vlees.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 22 mei 2017 @ 11:16:04 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171113122
quote:
7s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:43 schreef Barreltje het volgende:
ik vind het fascinerend om te lezen hoeveel van jullie als kind lastige eters waren..
en dat het nu toch rechtgetrokken is.. veelal op het moment dat je het huis uit ging..

zijn jullie er zelf achter wat de reden was dat je vroegah niet goed wilde eten? kokhalsend van tafel lijkt me vooral iets wat in je hoofd zit..

mijn zusje werd vroeger bv altijd wagenziek als we op vakantie gingen, terwijl ze op de terugweg nergens last van had..

was het de textuur van bepaalde dingen? het feit dat je niet wist /geen invloed had op wat je ging eten? ik ben er enorm benieuwd naar.. ikzelf was een goede eter.. en wij kregen een erg divers aanbod aan eten .. mijn moeder kookte graag "over de grens".. al aten we maar 2 keer per jaar appelmoes ofzo..
Mijn moeder kan gewoon niet koken :D

:D

Nee ik ben geen fan van aardappels en dan van die huishoudschool kapot gekookte groente met papjes aangemaakt en zoute bende. Of dat iemand gaat experimenteren en de smaak van paprika overal bij vindt passen terwijl dat echt niet in een gerecht thuishoort.

Dus het zat m in smaken die niet bij elkaar pasten, gerechten die allemaal hetzelde smaakten (zout), koken uit pakjes en zakjes zure bende..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171113165
Ik heb ook pas echt leren eten toen ik man leerde kennen. Nu is het zelfs zo dat ik het eten wat mijn moeder kookt, niet meer zo lekker vind :@ Eigenlijk een beetje wat Ticootje zegt ook ja :+ Man kookt meestal thuis :9 Hij kookt vaak Aziatisch (hij is Vietnamees), maar ook dingen zoals hamburgers of broodje warm vlees had ik nog nooit gegeten voordat ik hem kende :') :D
Vroeger werd er vaak aardappelen, groente, vlees gegeten. Dat vond ik nooit zo lekker, andere gerechten gingen beter. Nu hou ik nog steeds niet zo van aardappelen en vlees.

Wij eten nu meestal rijst of pasta.
Toen ik wat ouder was, 17 ofzo, at ik vaak tortellini met geraspte kaas erover heen :') Bijna net zo erg als kale pasta :+
pi_171113194
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:13 schreef Tally het volgende:
Hier mogen ze in de ochtend kiezen wat te eten in de avond. Dat betekend soms 3 verschillende potjes want ik ga zelf echt niet dat eten wat zij willen. Inclusief man want die is net zo lastig. Koken vind ik leuk dus vind ik het niet erg.
.
Kost dat niet enorm veel tijd en is het niet heel erg duur?
  maandag 22 mei 2017 @ 11:25:40 #18
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171113286
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Kost dat niet enorm veel tijd en is het niet heel erg duur?
Dit en daar bovenop:
De mijne zou elke dag patat en pizza etc kiezen :')
Ik vind dan ook dat hij niet elke dag te kiezen heeft. Heb ik ook niet altijd als mijn man kookt en andersom. Dat hoort er bij wat mij betreft. Bij een ander heb je dat tenslotte meestal ook niet.
We eten zo af en toe best zijn (ongezonde) keuzes en de toppers die hij lekker vindt qua groente komen vaker terug in het repertoire dan de enkele dingen die hij niet te hachelen vindt.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 22 mei 2017 @ 11:31:00 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171113378
De kinderen houden van pasta met rode saus, J vindt rode saus niet zo lekker. Tja, de andere keer eten we weer iets wat J erg lekker vindt en de kinderen wat minder.

Vanavond gaat de BBQ aan, daar is iedereen gek op.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 11:34:45 #20
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_171113448
Ik ben altijd een lastige eter geweest en het is ook niet overgegaan (wel wat beter geworden, ik kan gewoon uit eten enzo hoor en probeer ook neiuwe dingen).

Het is hier wel een hoofddingetje, soort fobie voor bepaalde (basissoorten) voedsel. Gaat vooral om texturen en soms ingredienten, en idd ook kokhalzen (nog steeds ook).

Wat ik wou zeggen: mijn ouders zijn voor mij ook streng geweest, maar dat heeft niet geholpen. Ik kotste alles gewoon weer over tafel heen ;) je kunt er als ouder echt niet altijd grip op krijgen. U

Mijn broertje was ook moeilijk maar is bijgetrokken toen hij de deur uit ging (eerder eigenlijk al).

Melle is nu nog 2 en ik dwing niks af. Bied wel alles aan. Ik vertrouw erop dat het toch wel bij zal trekken. Proeven moet wel als hij iets groter wordt en het beter begrijpt.
Kwak
pi_171113781
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Kost dat niet enorm veel tijd en is het niet heel erg duur?
Tijd heb ik genoeg. Maar erg veel meer tijd is het niet. Ik kook met stoomkoker. Dus rechts boontjes en links worteltjes (bijvoorbeeld).
En geld. Nee eigenlijk niet. Volgens mij kan je dat zo duur maken als je wil :)

En ze kiezen hier niet elke dag patat of pizza. En liever dit dan elke avond die strijd.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  maandag 22 mei 2017 @ 12:29:21 #22
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_171114660
quote:
7s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:43 schreef Barreltje het volgende:
ik vind het fascinerend om te lezen hoeveel van jullie als kind lastige eters waren..
en dat het nu toch rechtgetrokken is.. veelal op het moment dat je het huis uit ging..

zijn jullie er zelf achter wat de reden was dat je vroegah niet goed wilde eten? kokhalsend van tafel lijkt me vooral iets wat in je hoofd zit..

Zat en zit het ook. Ik heb waarschijnlijk iets van gras of blaadjes gegeten vroeger,want van de een op andere dag moest ik niets meer wat groen was :') Bij mij ging de klep naar beneden dicht en dan kon ik blijven kauwen wat ik wilde, maar door slakken deed ik niet (werd het natuurlijk ook niet lekkerder van).
Laatst wilde dochter spruitjes eten (echt...), ze had het alleen zelf ook nog nooit gegeten. Dus wij spruitjes meegenomen (opgezocht hoe ik dat eigenlijk klaar moest maken :D ) en de afspraak gemaakt dat we allebei in ieder geval 6 spruiten op zouden eten, inclusief high five erop ;) Allebei opgegeten, allebei vinden we het niet te vreten :+
Maar we hebben het wel geprobeerd.

Het maakt het eten er thuis alleen echt niet leuk op, met name voor de man. Hij lust zo goed als alles, maar hij gaat niet alleen voor zichzelf koken natuurlijk. Vind hij niet leuk en dat snap ik wel.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 22 mei 2017 @ 13:06:33 #23
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171115409
Mijn oudste eet ook vrijwel niks 'normaals', maar hij is inmiddels oud genoeg om dan voor zichzelf iets afwijkends klaar te maken. Ik doe het vaak genoeg tegelijkertijd hoor, maar als hij een bordje rauwkost met brood oid wil, dan mag ie 't zelf even regelen.
Maar ook hier kokhalzen, vooral vanwege textuur. Smaak ook vaak, maar die textuur kan 't breken of maken. Vooral verschillende texturen in 1 maaltijd, of in 1 hap staat garant voor bijnakotsjes.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 22 mei 2017 @ 13:09:58 #24
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171115467
Als ik brood heb dat niet meer zo vers is, laat ik de korstjes ook liggen trouwens. Waarom iets eten dat je niet lekker vindt?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_171115711
hier krijgen de kinderen een ontbijtbordje met "de maaltijd" aangeboden en is het heel simpel: proeven moet, het helemaal opeten hoeft niet. maar je krijgt in het begin maar een half worstje en wanneer je bordje leeg is mag je daarna zelf kiezen hoe of wat van wat er nog op tafel staat ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_171115780
Ik lustte vroeger ook niks. Nu eet ik echt van alles en vind veel dingen nu lekker die ik vroeger om te walgen vond.

A heeft 3 jaar geleefd op droge pasta, tomaat en komkommer.

Beiden zijn nog geen goede eters.
Ze eten broccoli, bloemkool, sperziebonen, doperwtjes, gekookte en gebakken aardappels, warme en koude wortel en kidneybonen.
Pasta met saus gelukkig. Verder wel sla, komkommer, tomaat. A eet paprika. T niet.

Heel soms maak ik voor de meiden wat anders klaar. Asperges eten ze echt niet.
Ze moeten wel alles proeven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 22 mei 2017 @ 13:34:05 #27
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171115863
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 12:29 schreef Susie het volgende:

[..]

Zat en zit het ook. Ik heb waarschijnlijk iets van gras of blaadjes gegeten vroeger,want van de een op andere dag moest ik niets meer wat groen was :') Bij mij ging de klep naar beneden dicht en dan kon ik blijven kauwen wat ik wilde, maar door slakken deed ik niet (werd het natuurlijk ook niet lekkerder van).
Laatst wilde dochter spruitjes eten (echt...), ze had het alleen zelf ook nog nooit gegeten. Dus wij spruitjes meegenomen (opgezocht hoe ik dat eigenlijk klaar moest maken :D ) en de afspraak gemaakt dat we allebei in ieder geval 6 spruiten op zouden eten, inclusief high five erop ;) Allebei opgegeten, allebei vinden we het niet te vreten :+
Maar we hebben het wel geprobeerd.

Het maakt het eten er thuis alleen echt niet leuk op, met name voor de man. Hij lust zo goed als alles, maar hij gaat niet alleen voor zichzelf koken natuurlijk. Vind hij niet leuk en dat snap ik wel.
Toch zou hij dat eigenlijk wel regelmatig moeten doen. Alleen al voor z'n eigen eet-plezier. Maar indirect zal het jou en de kinderen ook motiveren om toch eens wat anders te proeven. Zien eten doet eten, zegt men.

Ik houd er zelf niet zo van om vaak hetzelfde te maken, maar 'het thuisfront' is juist dol op vaste voorspelbare kostjes. Dus in 't weekend probeer ik in elk geval regelmatig wat nieuwe dingen uit. En meestal zorg ik dan wel dat er wat bijgerechten zijn die iedereen lust hoor, dus ik maak er geen drama van. Maar ik vind het zelf gewoon heel armoeiig om altijd alleen maar uit een stuk of 10 vaste gerechten te kunnen kiezen. En soms gaan dingen toch langzamerhand meer een succes worden, dat is wel leuk om te merken. Bijv. zoete aardappels uit de oven. Daar moesten ze hier eerst niks van hebben, en nu vinden ze het goed te eten.

Ik neem geregeld zo'n maaltijdbox af van Marley Spoon, dat scheelt wel bij de inspiratie voor nieuwe gerechten. En ik kan Marley Spoon de schuld geven als 't niet zo lekker is. ;)
in de haak.
pi_171117237
Als kind was ik niet zozeer een lastige eter om wát ik lustte, maar vooral de hoeveelheid (weinig) vonden mijn ouders lastig.
Voorlopig heb ik er vertrouwen in dat J eet wat hij nodig heeft. De ene keer twee happen, de andere keer vraagt hij nog 2 keer om opscheppen.
Nu ik hier lees over eetplezier merk ik wel dat dat bij mij wat minder is nu we eigenlijk altijd koemelkvrij koken. Ik vind het sneu voor J als hij zin heeft in datgene op ons bord, maar hij mag het niet. Maar daardoor hebben wij sommige van onze lievelingsgerechten ook al echt lang niet meer gegeten.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:03:55 #29
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171117527
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:51 schreef Hupje het volgende:
Als kind was ik niet zozeer een lastige eter om wát ik lustte, maar vooral de hoeveelheid (weinig) vonden mijn ouders lastig.
Voorlopig heb ik er vertrouwen in dat J eet wat hij nodig heeft. De ene keer twee happen, de andere keer vraagt hij nog 2 keer om opscheppen.
Nu ik hier lees over eetplezier merk ik wel dat dat bij mij wat minder is nu we eigenlijk altijd koemelkvrij koken. Ik vind het sneu voor J als hij zin heeft in datgene op ons bord, maar hij mag het niet. Maar daardoor hebben wij sommige van onze lievelingsgerechten ook al echt lang niet meer gegeten.
Is het een lactose intolerantie? Want dan zou je het gerecht zelf kunnen maken met lactosevrije melk en of kaas?

Ik kook voor Leyla enkel aparte pasta, de rest eten wij in de avond gewoon glutenvrij.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator maandag 22 mei 2017 @ 16:06:24 #30
5428 crew  miss_sly
pi_171119099
Ik ben zo blij met S, ze eet echt goed. Ze proeft eigenlijk alles, hoeven we niet eens te vragen, lust echt heel erg veel. Wij eten vrij gevarieerd, maar zelden a/v/g. We kiezen allemaal regelmatig wat we dan zullen eten, en ook dat doet ze gevarieerd. Dat is echt wel eens pannenkoeken of pizza (patat houdt ze niet zo van), maar net zo goed forel met krieltjes/bimi/worteltjes en erwtjes of spagetthi a la putanesca. Wij genieten alle drie ook wel van eten, dat scheelt misschien ook wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_171119193
Hier nog een die werkelijk álles met smaak op eet :Y Spruitjes? Check. Olijven? Check. Fetakaas? Check.

Alleen bruine bonen/chili vindt hij niet lekker, maar ik ook niet dus dat eten we nooit :+
pi_171119629
Kleuter heeft altijd goed gegeten. Maar steeds vaker schuift die dingen apart met lust-ik-niet. Wij geven er niet teveel aandacht aan, behalve dat ze wél echt alles moet proeven. Dat gaat gelukkig prima. Als ze t dan echt vies vind mag ze het van mij ook niet uitspugen, maar zeg ik meestal iets als: "oh ik zie dat je t niet lekker vind, neem maar gauw een slokje water, dan ben je de smaak weer kwijt" Dat doet ze dan en dat gaat prima.. Als ze echt niets gegeten heeft dan krijgt ze ook geen toetje (dat gebeurt dus nooit). Had eerst bedacht dat niet te doen ivm al dat pedagogisch geneuzel wat je dan leest, maar mijn kind had besloten dat een toetje lekker is en de rest vies. na een paar dagen alleen toetje heb ik toch maar besloten dat anders te doen..

Peuter eet tegenwoordig echt alles (nou ja, lactosevrij-alles dan). Hij komt ook enthousiast aanrennen als er iets te eten valt. Eet een á twee happen en dan is het wel weer klaar. Mager ventje dat het is. (en dwangvoederen helpt niet)
  maandag 22 mei 2017 @ 16:35:15 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171119840
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:27 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Kleuter heeft altijd goed gegeten. Maar steeds vaker schuift die dingen apart met lust-ik-niet. Wij geven er niet teveel aandacht aan, behalve dat ze wél echt alles moet proeven. Dat gaat gelukkig prima. Als ze t dan echt vies vind mag ze het van mij ook niet uitspugen, maar zeg ik meestal iets als: "oh ik zie dat je t niet lekker vind, neem maar gauw een slokje water, dan ben je de smaak weer kwijt" Dat doet ze dan en dat gaat prima.. Als ze echt niets gegeten heeft dan krijgt ze ook geen toetje (dat gebeurt dus nooit). Had eerst bedacht dat niet te doen ivm al dat pedagogisch geneuzel wat je dan leest, maar mijn kind had besloten dat een toetje lekker is en de rest vies. na een paar dagen alleen toetje heb ik toch maar besloten dat anders te doen..

Peuter eet tegenwoordig echt alles (nou ja, lactosevrij-alles dan). Hij komt ook enthousiast aanrennen als er iets te eten valt. Eet een á twee happen en dan is het wel weer klaar. Mager ventje dat het is. (en dwangvoederen helpt niet)
Ik heb dat ook wel met Leyla. Die eet echt wel alles en jengelt de hele dag wel om eten, maar dan is het 1 hap of 2 happen en dan zit ze vol zegt ze.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171119883
Zeg iets anders.. school van kleuter heeft een lustrumweek. Daar hebben ze álle feestachtige dingen ingegooid die normaal wat meer verdeeld zijn. De week is wél verplicht, maar er wordt geen les gegeven. Ze hebben: maandag dansvoorstelling oefenen en optreden, dinsdag schoolreis, woensdag lustrumfeest, donderdag sportdag, vrijdag theater. Bij alles zijn uiteraard ouders nodig ter ondersteuning.
Ik vind dit nogal wat. Mijn kleuter is na de week gegarandeerd kapot op en van ouders vraag je nogal wat vind ik. Ik kan moeilijk een week vrij nemen overal bij te helpen, maar ze verwachten wel dat voor elk kind er op iig 2 dagen een ouder komt helpen....

(oh en de ouderhulp vind ik eigenlijk het minst erg, het lijkt mij gewoon een beetje te veel voor mijn kleuter zo'n week)
pi_171119923
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:35 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik heb dat ook wel met Leyla. Die eet echt wel alles en jengelt de hele dag wel om eten, maar dan is het 1 hap of 2 happen en dan zit ze vol zegt ze.
Nou dat ja, minus het jengelen om eten dan...
(kleuter jengelt als ze er is dan wel voor 3)
  maandag 22 mei 2017 @ 16:41:22 #36
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171119995
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:37 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Zeg iets anders.. school van kleuter heeft een lustrumweek. Daar hebben ze álle feestachtige dingen ingegooid die normaal wat meer verdeeld zijn. De week is wél verplicht, maar er wordt geen les gegeven. Ze hebben: maandag dansvoorstelling oefenen en optreden, dinsdag schoolreis, woensdag lustrumfeest, donderdag sportdag, vrijdag theater. Bij alles zijn uiteraard ouders nodig ter ondersteuning.
Ik vind dit nogal wat. Mijn kleuter is na de week gegarandeerd kapot op en van ouders vraag je nogal wat vind ik. Ik kan moeilijk een week vrij nemen overal bij te helpen, maar ze verwachten wel dat voor elk kind er op iig 2 dagen een ouder komt helpen....
Ik benadruk dan vooral dat er ook gewoon mensen moeten werken. Ik heb echt geen tijd voor dit soort activiteiten, ik kan niet zomaar een week vrijnemen.

Ik ben wel altijd bereid om mijn vrije dag te helpen en mits van tevoren aangegeven ook wel een dag als ik wel moet werken. Maar activiteiten komen op als poepen bij onze school en ik kan en wil daar op die manier geen gehoor aan geven. Ik heb diverse keren het onderwerp communicatie naar voren gebracht, dat ik er niks mee kan als ik vandaag een mailtje krijg dat ze woensdag in piratenpak op school moeten verschijnen.

Ik help dan wel op de avond 4 daagse en mijn man wilde helpen bij de sportdag (die ze dan op het laatste moment weer verplaatsen..)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171121716
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:03 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Is het een lactose intolerantie? Want dan zou je het gerecht zelf kunnen maken met lactosevrije melk en of kaas?
Nee, helaas is het echt (streng) koemelkvrij. Maar misschien moet ik toch gewoon eens proberen wat er gebeurt als ik voor J iets maak wat hij normaal heel lekker vindt, en voor ons iets anders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Hupje op 22-05-2017 19:00:47 (Dt fout!) ]
  maandag 22 mei 2017 @ 18:34:57 #38
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_171122448
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 13:34 schreef trui het volgende:

[..]

Toch zou hij dat eigenlijk wel regelmatig moeten doen. Alleen al voor z'n eigen eet-plezier. Maar indirect zal het jou en de kinderen ook motiveren om toch eens wat anders te proeven. Zien eten doet eten, zegt men.

Ik houd er zelf niet zo van om vaak hetzelfde te maken, maar 'het thuisfront' is juist dol op vaste voorspelbare kostjes. Dus in 't weekend probeer ik in elk geval regelmatig wat nieuwe dingen uit. En meestal zorg ik dan wel dat er wat bijgerechten zijn die iedereen lust hoor, dus ik maak er geen drama van. Maar ik vind het zelf gewoon heel armoeiig om altijd alleen maar uit een stuk of 10 vaste gerechten te kunnen kiezen. En soms gaan dingen toch langzamerhand meer een succes worden, dat is wel leuk om te merken. Bijv. zoete aardappels uit de oven. Daar moesten ze hier eerst niks van hebben, en nu vinden ze het goed te eten.

Ik neem geregeld zo'n maaltijdbox af van Marley Spoon, dat scheelt wel bij de inspiratie voor nieuwe gerechten. En ik kan Marley Spoon de schuld geven als 't niet zo lekker is. ;)
Dat zeg ik hem ook regelmatig of ik vraag hem wat hij graag wilt.
Ik heb ook een klein poosje een box afgenomen, maar vond dat echt niet lekker eigenlijk :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 22 mei 2017 @ 19:22:35 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_171123329
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 11:13 schreef Tally het volgende:
Hier mogen ze in de ochtend kiezen wat te eten in de avond.
Hoe leren ze dan iets nieuws eten? Proeven ze van jou?
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:37 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Zeg iets anders.. school van kleuter heeft een lustrumweek. Daar hebben ze álle feestachtige dingen ingegooid die normaal wat meer verdeeld zijn. De week is wél verplicht, maar er wordt geen les gegeven. Ze hebben: maandag dansvoorstelling oefenen en optreden, dinsdag schoolreis, woensdag lustrumfeest, donderdag sportdag, vrijdag theater.
Slim! Anders heb je heel veel gebroken weken. Dat is ook erg vervelend...
quote:
Bij alles zijn uiteraard ouders nodig ter ondersteuning.
Ik vind dit nogal wat. Mijn kleuter is na de week gegarandeerd kapot op en van ouders vraag je nogal wat vind ik. Ik kan moeilijk een week vrij nemen overal bij te helpen, maar ze verwachten wel dat voor elk kind er op iig 2 dagen een ouder komt helpen....
Als ik zo naar het programma kijk lijkt 2 dagen per kind me wat overdreven geteld...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_171124465
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:41 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ben wel altijd bereid om mijn vrije dag te helpen en mits van tevoren aangegeven ook wel een dag als ik wel moet werken. Maar activiteiten komen op als poepen bij onze school en ik kan en wil daar op die manier geen gehoor aan geven. Ik heb diverse keren het onderwerp communicatie naar voren gebracht, dat ik er niks mee kan als ik vandaag een mailtje krijg dat ze woensdag in piratenpak op school moeten verschijnen.

Dit is zooo herkenbaar. Gebeurt echt om de haverklap op onze school, maar we zijn dus niet alleen daarin. Ik wil met alle liefde komen helpen en alles, maar ik moet vaak nee verkopen omdat ze erg laat zijn met een en ander communiceren. Maar dat is een dingetje geloof ik, zo mailde de vaste juf gisteravond om 21:32 dat ze er deze week niet is vanwege een vakantie die ze al maanden geleden heeft geboekt en de invaljuf voor haar waarneemt. Dat had best wat eerder gekund denk ik dan (graag zelfs, mijn kind vindt andere juffen best lastig).
  maandag 22 mei 2017 @ 21:33:58 #41
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171128022
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:06 schreef L-E het volgende:

[..]

Dit is zooo herkenbaar. Gebeurt echt om de haverklap op onze school, maar we zijn dus niet alleen daarin. Ik wil met alle liefde komen helpen en alles, maar ik moet vaak nee verkopen omdat ze erg laat zijn met een en ander communiceren. Maar dat is een dingetje geloof ik, zo mailde de vaste juf gisteravond om 21:32 dat ze er deze week niet is vanwege een vakantie die ze al maanden geleden heeft geboekt en de invaljuf voor haar waarneemt. Dat had best wat eerder gekund denk ik dan (graag zelfs, mijn kind vindt andere juffen best lastig).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 21:38:52 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171128190
Ah, ik lees weer genoeg redenen om niet te verhuizen waardoor mijn kind naar een andere school zou moeten.
Ik kan niet anders zeggen dat dat dat soort dingen prima geregeld zijn; vorige week een mailtje over ouderbegeleiding tijdens het schoolreisje in de tweede week van juni, en zaterdag een herhaling omdat er 4 ouders aangemeld zijn terwijl er 5 nodig zijn.

Van een ander uitje hing de intekenlijst gewoon bij de klas, en dat is een uitje eind juni, maar daar waren chauffeurs nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 22 mei 2017 @ 22:03:33 #43
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171129172
Hier komen de mailtjes ruim op tijd maar dan nog is het zo'n 25x per jaar of zo dat ze om rijden etc vragen. Een keertje wil ik best doen maar ik ga er ook niet al mijn vakantiedagen aan opmaken en één week per maand is gewoon sowieso no go ivm maandelijkse deadline. Uiteraard is het altijd in die week :')
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 22 mei 2017 @ 22:03:35 #44
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171129175
Even iets anders....
Wij (ik en mijn man) worden helemaal gestoord van de kat van de buren.
Naast dat hij áltijd in onze tuin is, en uit de vijver drinkt, wat nog tot daar aan toe is....
Heeft hij sinds kort besloten dat het helemaal niet vervelend is om meermaals per nacht, al dan niet vergezeld door de kat van de andere buren, ons te trakteren op een concert.
Het is écht niet grappig, om snachts ineens rechtop in je bed te zitten omdat de kat het weer op zn heupen heeft.
Daarnaast is er dus de kat van andere buren. Die het leuk vindt om vanaf onze schutting zijn vriendje te roepen, om bijvoorbeeld samen te zingen, of om in onze tuin tikkertje te spelen.
Nu is deze 2de er niet zo vaak. Maar kat 1 echt te pas en te onpas.

Tldr; is het vreemd om de buren (van kat 1) te vragen of ze aub hun kat binnen willen houden snachts?
  maandag 22 mei 2017 @ 22:09:52 #45
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171129391
Ik heb er twee die ik 's nachts binnen hou maar ik zou willen dat je het me vertelde. Wil niet dat ze een ander tot last zijn.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 22 mei 2017 @ 22:10:40 #46
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171129419
Koffieprut in je tuin leggen.
En volgens mij heb je ook wel apparaatjes met hoge toon die ze niet zo fijn vinden.

Of neem een hond.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar maandag 22 mei 2017 @ 22:13:39 #47
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171129511
Ik zou het inderdaad eens aankaarten, wie weet helpt het... en anders een middag voorslapen en met een Supersoaker in de tuin gaan zitten.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 22 mei 2017 @ 22:14:08 #48
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171129529
Sproeiinstallatie <3
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:14:51 #49
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171129550
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:09 schreef laziness het volgende:
Ik heb er twee die ik 's nachts binnen hou maar ik zou willen dat je het me vertelde. Wil niet dat ze een ander tot last zijn.
ik kan me niet voorstellen dat ze het zelf niet horen. Zij slapen ook aan de tuinkant.

ik ga morgen even langs.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:17:29 #50
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171129633
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

ik kan me niet voorstellen dat ze het zelf niet horen. Zij slapen ook aan de tuinkant.

ik ga morgen even langs.
Ik ook maar met HR+++ glas hoor ik echt niks :D
Of oordopjes kan ook nog :P
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_171129654
Mijn man is slechthorend en hoort zulke dingen dus echt niet. Dus gewoon even bespreekbaar maken idd :)
  maandag 22 mei 2017 @ 22:18:37 #52
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171129676
De buurvrouw van kat 2, schijnt glas in de heg te hebben gestrooid. Ik weet niet of het waar is.
Dat gaat mij te ver. Maar ik vind het niet echt leuk dat kat 1 voortdurend in mijn tuin is.
Ik ga het dus aankaarten en verzoeken maatregelen te nemen.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:19:41 #53
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171129709
Er zijn briljante manieren om je kat in de tuin te houden als je een schutting hebt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:20:51 #54
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171129746
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Er zijn briljante manieren om je kat in de tuin te houden als je een schutting hebt.
Die hebben we. Dus kom maar op. Kan ik ze morgen gelijk aandragen.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:21:22 #55
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171129760
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:20 schreef amaranta het volgende:

[..]

Die hebben we. Dus kom maar op. Kan ik ze morgen gelijk aandragen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:21:53 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171129774
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:19 schreef Ticootje het volgende:
Er zijn briljante manieren om je kat in de tuin te houden als je een schutting hebt.
Ik dacht dat de mijne binnen de tuin bleven gezien de omheining. Bleken ze precies door een gat van het verplichte gaaswerk achter te passen :') Zelfs mijn dikkiedoedel met dr bolle buik.
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 22 mei 2017 @ 22:25:53 #57
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171129887
Onze achterbuurman heeft koikarpers, en die heeft een of ander prikstaal op zn schutting aangebracht. Lelijk als de neten maar zal ongetwijfeld helpen.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:29:59 #58
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171130000
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:21 schreef Ticootje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat is dat voor iets?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:31:51 #59
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171130043
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:29 schreef Sylver_ het volgende:

[..]

Wat is dat voor iets?
Een balkje wat draait. Je kat kan zich er dus niet aan optrekken of erop springen. Ik heb weinig katten gezien die uit het niks over een schutting van 2 meter springen, ze springen er altijd tegenaan en klimmen er dan overheen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:52:50 #60
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171130653
Ah, hij draait :)
Heeft het een naam? Kan je dat zo kant en klaar kopen?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  maandag 22 mei 2017 @ 22:55:01 #61
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171130723
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:52 schreef Sylver_ het volgende:
Ah, hij draait :)
Heeft het een naam? Kan je dat zo kant en klaar kopen?
Ik zag het ooit voorbij komen. Het zal vast kant en klaar te koop zijn. Naam: geen idee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 22 mei 2017 @ 23:01:36 #62
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171130889
Wel handig! Ik ga eens zoeken.
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171130910
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 22:52 schreef Sylver_ het volgende:
Ah, hij draait :)
Heeft het een naam? Kan je dat zo kant en klaar kopen?
Oscillot-systeem. Kant en klaar te koop, wel redelijk prijzig geloof ik.
  maandag 22 mei 2017 @ 23:05:01 #64
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171130975
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 23:02 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Oscillot-systeem. Kant en klaar te koop, wel redelijk prijzig geloof ik.
Thanks!
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171136898
Wij hebben schrikdraad op de schutting. Ook erg lelijk maar werkt wel. Al klimmen deze 2 niet meer.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:04:42 #66
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171137841
Awwh, schrikdraad wil ik mijn oude dibbes niet aan doen 😬
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171138364
Oh dat oscillotsysteem wil ik ook in het nieuwe huis! Onze ene kater vindt iedereen leuk, zichzelf ook, en loopt overal naar binnen in de rotsvaste overtuiging dat iedereen op hem zit te wachten (en vervolgens emmers met kip voor hem op de vloer uitstort, a cat can dream right). Vind het zo vervelend voor de buren, die er verder redelijk cool over zijn overigens, dus dit gaan we in de volgende tuin wat beter aanpakken.
pi_171138552
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:04 schreef Sylver_ het volgende:
Awwh, schrikdraad wil ik mijn oude dibbes niet aan doen 😬
De onze hebben het volgens mij nooit gevoeld. Die keken een keer oh dat staat schuin laat maar. Alleen onze overleden dappere dodo ging via het speeltoestel en de uitbouw van de buren weg. Maar kon vervolgens niet meer terug.
pi_171138608
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:24 schreef L-E het volgende:
Oh dat oscillotsysteem wil ik ook in het nieuwe huis! Onze ene kater vindt iedereen leuk, zichzelf ook, en loopt overal naar binnen in de rotsvaste overtuiging dat iedereen op hem zit te wachten (en vervolgens emmers met kip voor hem op de vloer uitstort, a cat can dream right). Vind het zo vervelend voor de buren, die er verder redelijk cool over zijn overigens, dus dit gaan we in de volgende tuin wat beter aanpakken.
Even gespiekt maar het is echt duur.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 10:43:40 #70
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171138861
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 10:33 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Even gespiekt maar het is echt duur.
Hm ja, 16 m² ¤421
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171139896
Ja, ik had er ook al naar gekeken, want we hebben straks een tuin bij ons nieuwe huis, maar een kat die geen buitenleven gewend is. Maar ik denk dat we zelf maar wat gaan knutselen met schuin kippengaas ofzo.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 11:34:31 #72
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_171140033
Wij hebben een systeem wat hoge tonen geeft, besteld bij Primrose. De katten komen nog wel in de tuin, maar zodra de kat in de buurt van de sensor komt neemt tie toch snel de poten :D
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_171142205
hier ook schrikdraad op de schutting. lelijk maar effectief tegen hardnekkige uitbrekers en het zorgt ervoor dat buurkatten buiten de tuin blijven.

een stuk gaas of een strookje net vind ik er mooier uitzien. (zoiets https://nettenlijn.nl/kattennetten/tuinstroken)
pi_171149232
Wat een gaaf systeem, met die draaiende balkjes :D
pi_171149289
Onze huidige tuin leent zich daar niet voor. Veel te groot en hij ligt lager dan ons huis waardoor de katten via garage en andere platte daken alle kanten uit kunnen maar ik hoop in een nieuw huis een kleine overzichtelijke tuin te hebben en dan wil ik ook zoiets.
pi_171149735
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:00 schreef lily het volgende:
Onze huidige tuin leent zich daar niet voor. Veel te groot en hij ligt lager dan ons huis waardoor de katten via garage en andere platte daken alle kanten uit kunnen maar ik hoop in een nieuw huis een kleine overzichtelijke tuin te hebben en dan wil ik ook zoiets.
Hoe gaat het met je pre-verkoop klussen lily?
Met een meidenkwartet
pi_171149847
Het gaat gestaag.
Het is veel werk. Alle deuren en deurposten (14 in totaal). Nieuw beslag.
En muren en plafonds.

De schilder komt nog voor de kozijnen buiten.

En die ellendige tuin ;(
  dinsdag 23 mei 2017 @ 18:08:05 #78
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171150816
Klinkt als 'n boel werk, Lily. Goed dat jullie zo gestaag doorploegen. Succes met het vervolg! Wordt vast héél mooi! (ik heb laatst een aantal afleveringen van 'De Bouwbroers' gekeken. Dat ziet er dan zo lekker makkelijk uit, ik kreeg ook helemaal zin in verbouwen. :D
in de haak.
pi_171151536
Haha,
Ja, verbouwen kan leuk zijn maar niet met een fulltime baan in een volledig bewoond huis met meubels en 5 mensen :N
pi_171153421
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 18:48 schreef lily het volgende:
Haha,
Ja, verbouwen kan leuk zijn maar niet met een fulltime baan in een volledig bewoond huis met meubels en 5 mensen :N
Succes! Hele klus.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:46:12 #81
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171154795
Even een katten update. De buren haden er zelf ook last van. En waren ook al zoekende naar oplossingen.
De kat ín huis was geen oplossing, daar de kat binnen ook gaat janken en krabben.

Afgelopen nacht hebben ze hem in de schuur "opgesloten". Maar dat moest volgens hen ook maar net lukken. En daarbij schijnt dat hij net zo lang tegen het kattenluikje aanramt tot het open is.

Ze vonden het een erg emotionele kat. En weten ook niet waarom hij zo jankt.
pi_171155426
Thx, Cathmar en trui :)

Nou, daar ben je dan mooi klaar mee, amaranta :{
Misschien wat valium in zijn voer ofzo
pi_171155655
Succes lily.

Amaranta succes.
Hoe oud is de kat? Wellicht doof? Hadden ze eerst nog een andere kat?
  dinsdag 23 mei 2017 @ 21:30:31 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171156202
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Succes lily.

Amaranta succes.
Hoe oud is de kat? Wellicht doof? Hadden ze eerst nog een andere kat?
Geen idee. Ze hebbeb hem "geadopteerd" omdat hij bij zijn vorige baasje niet overweg kon met de andere kat. (Vreemddddd ;) )
pi_171162285
Onze katten hebben speciaal voer sinds we kinderen hebben zodat ze wat meer zen werden. Ik weet niet echt of het werkt, maar het zou te proberen zijn.

Hm, ik zie nu dat die wij hebben wel voor gevoelige katten is, maar dan meer voor gevoelige spijsvertering :')

Maar dus, speciaal voer wellicht? :D
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:59:28 #86
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171162796
Calm van Royal Canin?
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_171162912
Of Feliway, schijnt ook vaak goed te werken. Heb je alleen buiten niks aan.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸&gt;&lt;(((º&gt;
  woensdag 24 mei 2017 @ 16:59:28 #88
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171173965
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 07:59 schreef Dot. het volgende:
Onze katten hebben speciaal voer sinds we kinderen hebben zodat ze wat meer zen werden. Ik weet niet echt of het werkt, maar het zou te proberen zijn.

Hm, ik zie nu dat die wij hebben wel voor gevoelige katten is, maar dan meer voor gevoelige spijsvertering :')

Maar dus, speciaal voer wellicht? :D
Weet je. Het is niet mijn probleem.
Ik heb aangegeven dat ik er last van heb. De bal ligt nu bij de buren.
pi_171174073
Amaranta, catnip wilt ook nog weleens helpen. Zou het aankaarten bij je buren!!
pi_171187614
Is de kat een kater? Is hij geholpen? Het is wel de tijd ervoor weer. .....wellicht helpt dat?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 mei 2017 @ 19:30:58 #91
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171227824
Livelink, Goaxing, jullie hadden het laatst over kinderen en concerten. Hebben de recente gebeurtenissen nog invloed op jullie ideëen daarover?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 26 mei 2017 @ 20:16:45 #92
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171228903
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 19:30 schreef Sjeen het volgende:
Livelink, Goaxing, jullie hadden het laatst over kinderen en concerten. Hebben de recente gebeurtenissen nog invloed op jullie ideëen daarover?
Ja en nee. Ik vind grote groepen altijd eng, ook zonder dreiging van aanslagen, maar ik vind ook dat je je niet door angst moet laten leiden. Twee weken geleden was mijn dochter met haar klas in Londen. En ook toen flitste er wel even door mijn hoofd dat er recent nog een aanslag in Londen is geweest. Maar ja, moet ik haar dan maar niet mee laten gaan?

Mijn dochter is naar een concert van Taylor Swift geweest en ze was laatst naar een bevrijdingsconcert. Ik denk dat ze dit jaar ook graag naar Appelpop wil gaan. Ik ga dat niet tegenhouden.

Maar mijn dochter kennende zou ze nu zelf niet meer naar een concert als van Taylor Swift willen gaan. Zij is echt wel bang na elke aanslag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 26 mei 2017 @ 22:10:39 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171232501
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 20:16 schreef livelink het volgende:

[..]

Ja en nee. Ik vind grote groepen altijd eng, ook zonder dreiging van aanslagen, maar ik vind ook dat je je niet door angst moet laten leiden. Twee weken geleden was mijn dochter met haar klas in Londen. En ook toen flitste er wel even door mijn hoofd dat er recent nog een aanslag in Londen is geweest. Maar ja, moet ik haar dan maar niet mee laten gaan?

Mijn dochter is naar een concert van Taylor Swift geweest en ze was laatst naar een bevrijdingsconcert. Ik denk dat ze dit jaar ook graag naar Appelpop wil gaan. Ik ga dat niet tegenhouden.

Maar mijn dochter kennende zou ze nu zelf niet meer naar een concert als van Taylor Swift willen gaan. Zij is echt wel bang na elke aanslag.
begrijpelijke gedachtengang livelink, het blijft een lastig iets.

Kinderen hebben is stiekem toch wel moeilijker dan ik ooit gedacht had.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_171232563
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 22:10 schreef Sjeen het volgende:

Kinderen hebben is stiekem toch wel moeilijker dan ik ooit gedacht had.
Mee eens...
Mama van 2 lieve meiden :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:19:52 #95
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171359764
Net terug van 5 dagen Frankrijk, morgen een dagje werken en dan weer 4 dagen weekend. Het leven is wel heel zwaar momenteel :O :P

Livelink zijn ze de twee managers op je werk er al uit wie jou mag hebben?
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:21:02 #96
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171359805
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:19 schreef laziness het volgende:
Net terug van 5 dagen Frankrijk, morgen een dagje werken en dan weer 4 dagen weekend. Het leven is wel heel zwaar momenteel :O :P

Livelink zijn ze de twee managers op je werk er al uit wie jou mag hebben?
Sterkte.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171360035
Sterkte met je harde leven lazi
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:54:18 #98
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171361072
Even een trap vraagje.

We hebben de trappen 1,5 jaar geleden toen we hier kwamen wonen geschuurd en geschilderd maar wel vrij vluchtig omdat trappen altijd nog werken. Inmiddels is de boel wel uitgewerkt maar ik twijfel een beetje wat er mee te doen. Het is nu wit en dat vind ik erg mooi maar het is heel glad op sokken en je ziet alles er op liggen }:|
Ik vind halve maantjes lelijk en bekleden is een beetje zonde geld met twee katten die nu al steeds in de schoonloopmat hangen.
Iemand nog briljante andere tips?
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_171361140
Dat soort laminaat op je trap
  woensdag 31 mei 2017 @ 21:58:12 #100
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171361206
Rubber strips?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 31 mei 2017 @ 22:02:34 #101
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_171361346
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 21:54 schreef laziness het volgende:
Even een trap vraagje.

We hebben de trappen 1,5 jaar geleden toen we hier kwamen wonen geschuurd en geschilderd maar wel vrij vluchtig omdat trappen altijd nog werken. Inmiddels is de boel wel uitgewerkt maar ik twijfel een beetje wat er mee te doen. Het is nu wit en dat vind ik erg mooi maar het is heel glad op sokken en je ziet alles er op liggen }:|
Ik vind halve maantjes lelijk en bekleden is een beetje zonde geld met twee katten die nu al steeds in de schoonloopmat hangen.
Iemand nog briljante andere tips?
HPL overzettreden O+! Peperduur maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! Geen onderhoud (op een doekje erover na), niet glad en 20 jaar garantie.
En 100% cat-proof!
Ik het is inmiddels in allerlei kleuren en soorten te krijgen. Niet alleen houtlook, maar ook beton en lederlook.
  woensdag 31 mei 2017 @ 23:02:53 #102
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171363123
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 22:02 schreef NotTheSame het volgende:

[..]

HPL overzettreden O+! Peperduur maar ik heb er nog geen seconde spijt van gehad! Geen onderhoud (op een doekje erover na), niet glad en 20 jaar garantie.
En 100% cat-proof!
Ik het is inmiddels in allerlei kleuren en soorten te krijgen. Niet alleen houtlook, maar ook beton en lederlook.
Ik was het al eens tegen gekomen tijdens een snelle google maar ken niemand die het heeft. Goed om een positieve ervaring te lezen.
Ik ga me eens verdiepen hoe duur peperduur dan is ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  donderdag 1 juni 2017 @ 07:57:40 #103
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_171367817
quote:
1s.gif Op woensdag 31 mei 2017 23:02 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik was het al eens tegen gekomen tijdens een snelle google maar ken niemand die het heeft. Goed om een positieve ervaring te lezen.
Ik ga me eens verdiepen hoe duur peperduur dan is ;)
Bij ons kostte 2 jaar geleden een volledige renovatie van 1 trap (treden, stootborden, wangen en de ballustrade vervangen) ¤3100,=.
Onze overbuurman heeft een bedrijf gespecialiseerd in traprenovatie en werken door heel het land. Zij kwamen hier vrijblijvend en kosteloos aan huis om een offerte op te stellen. Ik zal je de link en hun FB pagina in een DM sturen. Op hun FB pagina staan voor en na foto's van hun werk.
pi_171438712
Mweh ik heb spierpijn :{
  zondag 4 juni 2017 @ 09:14:40 #105
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171438933
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 08:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Mweh ik heb spierpijn :{
Waarvan?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_171439286
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 09:14 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Waarvan?
Ik dacht gisterenavond laat ik mijn beenspieren ook een trainen, die zijn dus duidelijk niets meer gewend.
pi_171439998
Ik heb ook spierpijn, maar dat komt door mijn DKTP-prik van vrijdag.
Vraag me af of die kleintjes daar ook nog een paar dagen last van hebben.
pi_171440229
Als 9jarige had ik er wel last van. En als volwassene ook.
pi_171440300
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:21 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb ook spierpijn, maar dat komt door mijn DKTP-prik van vrijdag.
Vraag me af of die kleintjes daar ook nog een paar dagen last van hebben.
Jazeker. Koen had het met de 14 maanden al (was dan BMR of Menc die in de arm ging) en vond de gordels van de autostoel een paar dagen kindermishandeling.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_171440307
Ik heb ook wel eens alleen een tetanusinjectie gehad en daar had ik een paar dagen een dikke, rode, warme bovenarm van. Mijn zoon had na de DKTP ook een behoorlijke poos een dikke bult in zijn bovenbeen dus ik kan me goed voorstellen dat dat ook pijnlijk was.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_171440336
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:37 schreef Clubsoda het volgende:
Ik heb ook wel eens alleen een tetanusinjectie gehad en daar had ik een paar dagen een dikke, rode, warme bovenarm van.
Ik kreeg hem bovenin mijn bil. Zelfde verhaal, andere locatie :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_171440450
Ean vindt dat ik te dik ben. Echt mijn dochter is zo complimenteus.
pi_171440481
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:38 schreef McLaura het volgende:

[..]

Ik kreeg hem bovenin mijn bil. Zelfde verhaal, andere locatie :D
Haha :D

Heb er bij mijn kinderen weinig van gemerkt, alleen een dagje koorts.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:50:56 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171440500
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean vindt dat ik te dik ben. Echt mijn dochter is zo complimenteus.
Kinderen en dronken mensen...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171440702
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:50 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Kinderen en dronken mensen...
Dat zeggen ze hè. Work in progress zullen we maar zeggen.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:04:57 #116
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_171440720
Daarom mogen kinderen ook nog geen alcohol :+
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:07:27 #117
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171440779
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:04 schreef Sylver_ het volgende:
Daarom mogen kinderen ook nog geen alcohol :+
:D

Dat is het!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:10:23 #118
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171440839
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean vindt dat ik te dik ben. Echt mijn dochter is zo complimenteus.
Wacht maar tot het pubers zijn })
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:14:57 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171440922
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Ean vindt dat ik te dik ben. Echt mijn dochter is zo complimenteus.
En jij leert haar nu dat dik zijn niet goed is. Door meteen gehoor te geven aan haar opmerking en te gaan sporten.
  zondag 4 juni 2017 @ 11:17:00 #120
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171440963
Ik bedoel te zeggen, jij bent helemaal niet dik, maar dat roep je waarschijnlijk wel de hele dag
pi_171441714
Ik ben verre van slank en sport al een poos. Ik leer haar juist dat iedeeen anders is en niemand hetzelfde figuur heeft.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:18:51 #122
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171442315
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

En jij leert haar nu dat dik zijn niet goed is. Door meteen gehoor te geven aan haar opmerking en te gaan sporten.
Te dik zijn is ook niet goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:20:57 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_171442359
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Te dik zijn is ook niet goed.
Ferrari is niet bepaald dik :P
Bepaald niet zelfs :')
disclaimer
pi_171442459
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ferrari is niet bepaald dik :P
Bepaald niet zelfs :')
Lief dat je het zegt. Ik was wel dik.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:34:12 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171442655
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Te dik zijn is ook niet goed.
Dat is het dus. Ferrari is niet té dik.
Volgens mij heeft ze een prima gezond bmi.

Ik zeg er verder niks meer over. Want ik ben er niet bij.
  zondag 4 juni 2017 @ 13:13:42 #126
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171443693
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 12:34 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat is het dus. Ferrari is niet té dik.
Volgens mij heeft ze een prima gezond bmi.

Ik zeg er verder niks meer over. Want ik ben er niet bij.
Oh dat weet ik niet.

Maar daarin geef ik ook geen voorbeeld. Maar dat komt later vast wel goed in de therapie. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Licht Ontvlambaar zondag 4 juni 2017 @ 13:28:49 #127
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171444098
In het verlengde daarvan, ik kwam deze tegen vanmorgen:
Emotie-eten begint al jong
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_171444587
Ik heb net wel even mijn bmi gechecked, dat had ik beter niet kunnen doen.
  zondag 4 juni 2017 @ 13:56:53 #129
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171444933
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 13:43 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb net wel even mijn bmi gechecked, dat had ik beter niet kunnen doen.
19.4

Na dit weekend zal dat wel wat meer zijn. :')
Mijn lunch vandaag is bier.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171444950
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 13:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

19.4

Na dit weekend zal dat wel wat meer zijn. :')
Mijn lunch vandaag is bier.
Dat is gewoon echt heel erg laag.
  zondag 4 juni 2017 @ 13:59:01 #131
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171444986
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 13:57 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat is gewoon echt heel erg laag.
Hmz. Als ik dat zelf nou eens zag.

Anyway, eenmaal een verneukt beeld...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171445026
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 13:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hmz. Als ik dat zelf nou eens zag.

Anyway, eenmaal een verneukt beeld...
Volgens mij ben jij echt mega slank. Heb volgens mij ooit weleens een foto van je voorbij zien komen naar de geboorte van Leia???
  zondag 4 juni 2017 @ 14:55:53 #133
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171446606
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 14:00 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij echt mega slank. Heb volgens mij ooit weleens een foto van je voorbij zien komen naar de geboorte van Leia???
Ik was daarna wel gewoon weer wat aangekomen hoor. Maar J is goed bezig met afvallen en ik heb meegedaan.
-15 kilo.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171447057
Super prestatie. Maar sla niet te veel door hè.
  zondag 4 juni 2017 @ 15:18:17 #135
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171447293
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:10 schreef ferrari_rood het volgende:
Super prestatie. Maar sla niet te veel door hè.
J heeft een grens gesteld, dat icm een slimme weegschaal.

Komt goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171450597
Ik hoop dat dat ook jouw grens is.

De baron is die nou leuk? Ik twijfel nog of ik durf.
  zondag 4 juni 2017 @ 18:46:18 #137
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_171452458
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat dat ook jouw grens is.

De baron is die nou leuk? Ik twijfel nog of ik durf.
Hij is stijl en gaat hard ja. Zo voorbij :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 4 juni 2017 @ 22:15:10 #138
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171458931
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 18:46 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Hij is stijl
steilvol. ;)
in de haak.
pi_171459769
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 17:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat dat ook jouw grens is.

De baron is die nou leuk? Ik twijfel nog of ik durf.
Ja! Ja! Ja!
En als je gaat... dan moet je de langere wachtrij om op de voorste rij te zitten er zeker voor over hebben. :Y
pi_171459901
Baron *O*
pi_171466784
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 22:34 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ja! Ja! Ja!
En als je gaat... dan moet je de langere wachtrij om op de voorste rij te zitten er zeker voor over hebben. :Y
Ik ben met school. Dus ik gok niet vooraan.
pi_171470045
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 08:59 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik ben met school. Dus ik gok niet vooraan.
De tweede rij is ook best de moeite waard hoor. :D
  maandag 5 juni 2017 @ 12:03:54 #143
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171470192
Ook met school kun je vooraan zitten hoor.

Weet niet hoe groot de kinderen uit je klas zijn, maar je moet 1,40 m zijn voor de baron
pi_171473068
quote:
1s.gif Op maandag 5 juni 2017 12:03 schreef amaranta het volgende:
Ook met school kun je vooraan zitten hoor.

Weet niet hoe groot de kinderen uit je klas zijn, maar je moet 1,40 m zijn voor de baron
Dat zullen er veel wel halen.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 00:01:36 #145
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_171489816
Mijn negenjarige is er ingeweest onlangs, de Baron. ze vond hem 'wel cool'
Echt..die zucht nu al naar adrenaline...waar houdt dat op? :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:27:47 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171497130
je weet dat je teveel op fok zit als je de vrienden van je kinderen gaat verwarren met de fok users.
Mijn dochters nieuwe vriendin heet A.l.a.n.d.r.a
En ik noem haar steevast Leandra.
Gisteren in de speeltuin ook: LEEEEAAAAANDRAAAAAA !!!

Mam, ze heet a.....dra :X
  dinsdag 6 juni 2017 @ 13:42:03 #147
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171497471
:D

Ongelooflijk Taartjesfee, daar durven die van mij allebei niet in hoor. (en ik ook niet, haha).
in de haak.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 15:36:01 #148
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_171500359
Neuh ik sla hem zelf ook over. Maar zij is echt helemaal los. De python, vogel Rok, de Baron...ze gaat er achter elkaar in. Als het maar hard en snel gaat :')
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_171505476
T durft bijna niks. Die heeft de achtbaangenen van haar vader.
A daarentegen is een daredevil. Die durft bijna alles.. lijkt op dr moeder :D
Alleen de Tower of Terror in Disney vindt ze niet leuk.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_171603629
Zo'n 2,5 jaar geleden ben ik begonnen met hardlopen. Zo'n beginnerscursus bij een club. In het begin ging dat goed daarna kreeg ik liesklachten. Foto laten maken, sportfysio niks hielp. Hele tijd rust gehouden en laatst weer gaan opbouwen. Kreeg ik weer heel veel last. Nu heb ik gisteren dezelfde therapie ondergaan als voor mijn schouder (emmett). Hopelijk werkt het voor mijn lies ook. Ik merk nu nog niet echt verbetering helaas maar het kan sowieso 3 dagen duren voor het helemaal werkt.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 21:43:18 #151
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171605793
Het is het ultieme excuus om niet hard te lopen.

En wijn drinken? Gaat dat wel goed?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171611556
Ik kom even iets leuks tippen voor jong en oud vandaag; de kinderboekenparade in Den Haag: http://www.kinderboekenmu(...)ekenparade/programma

Met Paul van Loon, een tekenatelier met The Tjong-King en voor de kleintjes Nijntje, Dikkie Dik en Kikker.
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:42:37 #153
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171698421
Ooit heb ik de regel ingesteld dat ik op donderdag wil thuiskomen in een opgeruimd schoon huis. En daarom heb ik de kinderen gedrilld dat ze op woensdag hun kamers moeten opruimen, hun bed verschonen en moeten stofzuigen. En zelf ben ik dus ook de hele woensdagavond/nacht in de weer en meestal sta ik donderdag nog extra vroeg op (terwijl ik normaal al om 05.30 opsta) om de laatste dingen nog te doen. En ik vervloek die stomme regel dan ook regelmatig. Maar ja, als ik het zelf niet meer volhou, dan vrees ik dat de kinderen het ook snel laten voor wat het is.

Maar o, wat ik me nu al verheugen op mijn thuiskomst morgenmiddag.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:46:46 #154
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171700288
Geweldige regel, Livelink! En petje af dat jullie je er aan houden! :)
in de haak.
pi_171705322
Wauw Livelink wat goed zo'n regel, geniet van het thuiskomen vanmiddag!
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:19:43 #156
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171706801
wow!livelink! wat een regel..
ik zou willen dat het in mijn huis zo zou werken (en dan heb ik niet eens kinderen)

Gister en vanmorgen druk bezig geweest om het huis op te ruimen vanwege kijkers vanmiddag.. als het zo leeg en oogeruimd is word ik er blij van en snap ik niet dat mn huis niet altijd zo kan zijn..
maar jah.. ik ben gewoon geen opruim wonder *)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 15 juni 2017 @ 11:34:20 #157
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171707124
kennen jullie die grap van de ex die me besodemieterde?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_171708020
quote:
7s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:19 schreef Barreltje het volgende:
wow!livelink! wat een regel..
ik zou willen dat het in mijn huis zo zou werken (en dan heb ik niet eens kinderen)

Gister en vanmorgen druk bezig geweest om het huis op te ruimen vanwege kijkers vanmiddag.. als het zo leeg en oogeruimd is word ik er blij van en snap ik niet dat mn huis niet altijd zo kan zijn..
maar jah.. ik ben gewoon geen opruim wonder *)
Waar gaan jullie naartoe verhuizen? :)
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:19:26 #159
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171708145
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 11:34 schreef _evenstar_ het volgende:
kennen jullie die grap van de ex die me besodemieterde?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jemig :{
die grap heb ik overigens gemist :o wist helemaal niet dat jullie uit elkaar waren, wat jammer ;( :*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:25:27 #160
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171708286
Oh ik ben gelukkiger dan ooit ! En we hebben het fijn.
ik maak me gewoon zorgen om O.
Ik wist dat dit ging komen want meneer ineens 50 de maand minder ging betalen.. dus ik schrik er niet van. Maar wetende wat hij de afgelopen 22 maanden die hij zo gezegd samen is geflikt heeft. En de roze bril van mij af gegaan is. Ben ik gewoo echt bang voor O.
En dat raakt me in het opzicht dat de een nooit haar echte vader zal kunnen kennen. En als "stiefpapa" haar zo heef laten barsten en hij dit ook met zijn eigen zoon zal gaan doen... Ik straks 2 kindjes heb "zonder vader" dat raakt me. Voor hun, want ze verdienen zoveel meer ;(
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_171709687
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh ik ben gelukkiger dan ooit ! En we hebben het fijn.
ik maak me gewoon zorgen om O.
Ik wist dat dit ging komen want meneer ineens 50 de maand minder ging betalen.. dus ik schrik er niet van. Maar wetende wat hij de afgelopen 22 maanden die hij zo gezegd samen is geflikt heeft. En de roze bril van mij af gegaan is. Ben ik gewoo echt bang voor O.
En dat raakt me in het opzicht dat de een nooit haar echte vader zal kunnen kennen. En als "stiefpapa" haar zo heef laten barsten en hij dit ook met zijn eigen zoon zal gaan doen... Ik straks 2 kindjes heb "zonder vader" dat raakt me. Voor hun, want ze verdienen zoveel meer ;(
Wat kan je je vergissen in mensen he.
Aan de andere kant is het kut maar misschien beter dat hij hem nu laat vallen. Anders heb hij straks teleurstelling op teleurstelling. Ik weet niet of dat nou zo goed is. Al blijft het kut natuurlijk.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 15 juni 2017 @ 15:25:30 #162
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171712165
Is ook weer zo en heb nog steeds super band met zijn familie.. die ook dezelfse zorgen hebben.
Ze zullen de nieuwe baby straks ook enorm liefhebben maar ze zijn allemaal doodsbang voor wat hij met O gaat doen en heb hun volledoge steun O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 15 juni 2017 @ 17:01:59 #163
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_171714007
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:14 schreef L-E het volgende:

[..]

Waar gaan jullie naartoe verhuizen? :)
Scheveningen!! O+ O+ O+

@ evenstar.. wat vervelend voor je kinderen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_171717354
Barrel wat tof! Gefeliciteerd!
pi_171717481
Qua opruimen: ik heb eindelijk een briefje opgehangen om een hulp te vinden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:03:45 #166
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171717798
Mijn poets ruimt niet op maar is wel een goede motivator om op te moeten ruimen zodat ze er bij kan :D
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_171717809
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:03 schreef laziness het volgende:
Mijn poets ruimt niet op maar is wel een goede motivator om op te moeten ruimen zodat ze er bij kan :D
:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:09:12 #168
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171717952
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 20:46 schreef Ticootje het volgende:
Qua opruimen: ik heb eindelijk een briefje opgehangen om een hulp te vinden.
Grappig, jij lijkt mij niet het type om die verantwoordelijkheid aan anderen over te laten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171718007
Oei tico volgens mij ga jij dat heel lastig vinden.
Livelink wauw die regel. En dat jullie dat al zolang volhouden.
Evenstar was lastig voor je kinderen
pi_171718153
Kennen jullie mij ofzo :D

Nee het is waar, maar ik moet. Ik heb een promotie gekregen en ga meer werken. Daar komt bij dat J ook behoorlijk meer van huis is en ik ook waarschijnlijk met regelmaat in Parijs zit.

Ik red het gewoon niet zelf. Als ik thuis ben wil ik dat die tijd voor ons gezin is en niet voor de plee poetsen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:18:28 #171
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171718201
Leren loslaten dan maar, Ticootje. En gefeliciteerd met je promotie *O*
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171718324
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:18 schreef livelink het volgende:
Leren loslaten dan maar, Ticootje. En gefeliciteerd met je promotie *O*
Ja en ook in die functie moet ik veel leren loslaten.
We gaan het zien :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:25:00 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171718409
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:16 schreef Ticootje het volgende:
Kennen jullie mij ofzo :D

Nee het is waar, maar ik moet. Ik heb een promotie gekregen en ga meer werken. Daar komt bij dat J ook behoorlijk meer van huis is en ik ook waarschijnlijk met regelmaat in Parijs zit.

Ik red het gewoon niet zelf. Als ik thuis ben wil ik dat die tijd voor ons gezin is en niet voor de plee poetsen.
Gefeliciteerd!

Ach ja, en zodra je met chloor in de weer gaat weten we wel hoe laat het is :+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171718422
Gelijk heb je tico! Mijn poets gooit speelgoed wel op een hoop. Meestal ruim ik wel op, soms lukt het niet als ik de deur uit moet met de kinderen, op tijd enzo.

Evenstar :*
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:27:01 #175
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171718478
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ach ja, en zodra je met chloor in de weer gaat weten we wel hoe laat het is :+
:D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171718710
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:03 schreef laziness het volgende:
Mijn poets ruimt niet op maar is wel een goede motivator om op te moeten ruimen zodat ze er bij kan :D
Dit.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171718983
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 21:25 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!

Ach ja, en zodra je met chloor in de weer gaat weten we wel hoe laat het is :+
Neuh. Doe dat maar niet.

3 is genoeg.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 15 juni 2017 @ 21:44:31 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171719063
Gefeliciteerd Ticootje!!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:17:41 #179
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_171731178
Promoties zijn tof! Hier geen echte promotie, maar wel gevraagd of ik meer uren wil gaan werken.. Na de vakantie dus ook maar op zoek naar een hulp.
Vraag me eigenlijk af wat daar gangbare tarieven voor zijn?

(in de zomervakantie kan Saskia het doen om een extra zakcentje te verdienen, ze mag officieel nog niet werken dus dan zo maar)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 13:24:33 #180
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171731306
Goede vraag.
Ik dacht zelf aan 10 tot 12,50 per uur?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171731442
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:24 schreef Ticootje het volgende:
Goede vraag.
Ik dacht zelf aan 10 tot 12,50 per uur?
Dat zou hier goedkoop zijn. Ik betaal nu 15 euro, mijn vorige deed het wel voor 12,50 per uur. Maar zij stopte helaas.
pi_171731709
Ik betaal nu 40 euro voor 3 uur.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:00:00 #183
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_171734225
Ik betaal ook 12,50 per uur maar dat is inderdaad aan de goedkope kant hoor ik om mij heen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 16 juni 2017 @ 16:13:25 #184
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171734518
¤14 per uur hier (Randstad).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_171734884
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 13:48 schreef Clubsoda het volgende:
Ik betaal nu 40 euro voor 3 uur.
Ben jij tevreden?

Wij hebben een echtpaar dat op zich best redelijk schoonmaakte, maar ze zuchten en steunen de hele tijd, blijven maar zaniken over de zwarte keuken die niet makkelijk schoon wordt en spreken zeer gebrekkig Nederlands waardoor het moeilijk is ze iets uit te leggen. Ik vind ze zo irritant dat ik niet thuis wil werken als ze komen. Dus mocht jij heel blij zijn en de jouwe plek hebben, ga ik eens met Mrs V in gesprek over een nieuwe.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171735258
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ben jij tevreden?

Wij hebben een echtpaar dat op zich best redelijk schoonmaakte, maar ze zuchten en steunen de hele tijd, blijven maar zaniken over de zwarte keuken die niet makkelijk schoon wordt en spreken zeer gebrekkig Nederlands waardoor het moeilijk is ze iets uit te leggen. Ik vind ze zo irritant dat ik niet thuis wil werken als ze komen. Dus mocht jij heel blij zijn en de jouwe plek hebben, ga ik eens met Mrs V in gesprek over een nieuwe.
Daar zou ik heel snel klaar mee zijn. Er hangt vaak genoeg een papier bij de supermarkt over hulp in de huishouding. Dan gaan ze maar ergens anders klagen.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_171736096
Mja het probleem is dat wij normaal niet thuis zijn als ze komen. Ik wil dus niet iemand uit de supermarkt, maar iemand die al bij bekenden poetst en waarvan ik geloof dat ik veilig mijn sleutel kan afgeven.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 16 juni 2017 @ 18:32:43 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171737143
Ik betaal 50 voor 4 uur, dus ook 12,50 per uur.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 19:27:38 #189
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_171738194
Ik betaal ¤75 voor 5 uur, maar het is een echtpaar dus ik heb ze maar 2,5 uur per keer over de vloer. Het zijn schatten van mensen die al bij mijn zus werkten, dus ik kon ze vanaf het begin al 100% vertrouwen. Ik betaal liever iets meer als ik zeker weet dat ze goed werk leveren en als ik ze zonder zorgen mijn huissleutel kan geven.
pi_171746254
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 16:30 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ben jij tevreden?

Wij hebben een echtpaar dat op zich best redelijk schoonmaakte, maar ze zuchten en steunen de hele tijd, blijven maar zaniken over de zwarte keuken die niet makkelijk schoon wordt en spreken zeer gebrekkig Nederlands waardoor het moeilijk is ze iets uit te leggen. Ik vind ze zo irritant dat ik niet thuis wil werken als ze komen. Dus mocht jij heel blij zijn en de jouwe plek hebben, ga ik eens met Mrs V in gesprek over een nieuwe.
Ze maakt prima en zelfstandig schoon. Ze spreekt geen Nederlands maar goed genoeg Engels om je mee te kunnen redden. Maar het zonnetje in huis is ze zeker niet (meer). Mijn lief heeft hetzelfde als jij en vind thuis werken/zijn niet heel relaxed vanwege het chagrijn. De laatste keren dat ik informeerde zat ze helemaal vol maar ik wil best eens informeren?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_171746533
Wij betalen ook 12,50 per uur, maar we zijn niet zo tevreden. Ze is snel, maar daardoor iets te laks. Ik zie haar alleen niet zo vaak, en om dat via de telefoon door te geven vind ik niet zo sjiek, dus ik moet even m'n werk zo plannen dat ik haar op kan vangen de volgende keer.
pi_171746757
Wij betalen ook 12,50 per uur. We hadden een tijdje iemand voor 10 euro per uur, omdat onze eerdere hulp was gestopt. Maar toen ik hoorde dat zij weer adressen zocht, hebben we haar gauw weer terug genomen ;).
Volgens mij is 12.50-15 euro een heel normale prijs.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_171747498
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 08:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ze maakt prima en zelfstandig schoon. Ze spreekt geen Nederlands maar goed genoeg Engels om je mee te kunnen redden. Maar het zonnetje in huis is ze zeker niet (meer). Mijn lief heeft hetzelfde als jij en vind thuis werken/zijn niet heel relaxed vanwege het chagrijn. De laatste keren dat ik informeerde zat ze helemaal vol maar ik wil best eens informeren?
Tnx, maar nee. Ik ga op je lief af en wil juist iemand bij wie ik relaxt thuis kan zijn.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_171749763
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 juni 2017 09:17 schreef Nijna het volgende:
Wij betalen ook 12,50 per uur. We hadden een tijdje iemand voor 10 euro per uur, omdat onze eerdere hulp was gestopt. Maar toen ik hoorde dat zij weer adressen zocht, hebben we haar gauw weer terug genomen ;).
Volgens mij is 12.50-15 euro een heel normale prijs.
Weet je of die van jou nog adressen zoekt? Ook daar waar ik woon in dorpje E ernaast ;)
pi_171831802
Ik betaal 10 euro per uur, maar toen ik laatst een nieuwe zocht, zaten er verschillende uurprijzen bij, 10 het goedkoopst en 14 het duurst. De nieuwe hulp maakt wel veel beter schoon (haalt echt alles van de kant en vergeet geen enkel hoekje en gaatje), maar het gevolg is dat ze eigenlijk tot nu toe elke week meer dan 3 uur bezig is. En van mij hoeft echt niet alles elke week te gebeuren, maar zij komt uit Roemenië en heeft een iets andere standaard voor hygiëne dan wij :+. Maar ze is nog maar 2x geweest, dus ik wacht nog even af hoe het zich ontwikkelt. Voor 10 euro per uur levert ze perfect werk af, maar ik trek het niet zo goed om wekelijks 5 uur of meer iemand om me heen te hebben geloof ik :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_171833291
Hier 13 euro per uur, en een vrolijke mevrouw ook (hoewel ik wel liever niet thuis ben als ze er is, voel me dan zo opgelaten :') )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  woensdag 21 juni 2017 @ 22:59:30 #197
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171846640
Even stoom afblazen. Mijn oudste heeft een proefwerkweek en ze staat er niet florissant voor. Zelf is ze er van overtuigd dat ze niet meer kan blijven zitten, maar ik vrees dat ze dat te rooskleurig inziet. Vorig jaar heeft ze haar proefwerkweek volledig verknald en als ze dat dit jaar weer doet gaat het mis. Kortom, er is mij nogal wat aan gelegen dat het dit jaar beter gaat (helaas was de 1e dag al geen succes). Ze moet de rest van deze week nog natuurkunde, wiskunde, economie en Engels doen.

En juist natuurkunde, wiskunde en economie zijn de vakken waar ze mee zou moeten kunnen scoren en waarmee ze haar cijfers omhoog kan halen. Dat is echt een kwestie van het kwartje dat moet vallen en de ervaring leert dat dat kwartje valt als ze veel oefent en herhaalt. Ik moest vandaag de hele dag werken, maar mijn man was thuis, dus ik had hem bezworen om met haar natuurkunde en wiskunde te gaan oefenen.

Kom ik om 19.00 thuis, blijkt dat ze niks gedaan heeft. Volgens mijn man wilde ze niet :') |:( . En dan word ik zo giftig, zowel op haar als op hem. Wat nou niet willen, ze heeft niks te willen.

Maar ja, het resultaat is dat ik vanaf 19.00 tot 22.30 met haar wiskunde en natuurkunde ben gaan doen. En pas nu voor het eerst sinds ik thuis ben even iets voor mezelf kan doen. En dan begrijp ik echt niet waarom mijn man niet voor elkaar krijgt om haar aan het werk te krijgen. Hij wil te graag aardig gevonden worden, maar wat kan het mij schelen dat mijn boze puberdochter mij de stomste moeder ter wereld vindt. Als het uiteindelijk leidt tot de o zo nodige voldoendes, dan is ze alsnog blij.

En ik weet het, er is ook wat te zeggen voor de benadering van mijn man. Laat haar maar op de blaren zitten, leg de verantwoordelijkheid bij haar neer. Maar ik weet dat ze die hulp eigenlijk wel wil en nodig heeft en dat het echt niet zo moeilijk is om door haar eerste pantser heen te breken. Natuurlijk zit ze er in eerste instantie ongeinteresseerd en boos bij, maar als ze eenmaal het vertrouwen krijgt dat ze het snapt en dat ze het goed heeft, dan bloeit ze helemaal op.

Nou ja, zoals ik al zei; het is even stoom afblazen van mijn kant (ook letterlijk)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171852011
Schuift roosvisee.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171853249
Mannen zijn vaak zo makkelijk, gewoon de weg van de geringste weerstand, geven koekjes mee op de fruitdag (hè, fruitdag? ik geef altijd koekjes mee naar school, 's middags worden croissants of kaasbroodjes gekocht in plaats van een verantwoorde lunch voor zoontje te smeren....het ergste is nog ze komen er ook overal mee weg of trekken zich er niets van aan....
Hier in huis ben ik ook vaak diejene die dan wel zegt, dat het zo echt niet kan....maar dan spannen ze samen en heb ik het weer gedaan....
pi_171853476
Kaasbroodjes zijn wel lekkerder dan verantwoorde lunch.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171853851
Oeh livelink ik zou ook heel pissig zijn. Hopelijk haalt ze goede punten.
  donderdag 22 juni 2017 @ 11:58:43 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171855526
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 10:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Oeh livelink ik zou ook heel pissig zijn. Hopelijk haalt ze goede punten.
Pssst op de site die ik je zei staan meer vacatures. Of heb je al iets? Bij mijn werkgevers hebben ze duidelijk al een tekort.
😉
pi_171855988
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 11:58 schreef amaranta het volgende:

[..]

Pssst op de site die ik je zei staan meer vacatures. Of heb je al iets? Bij mijn werkgevers hebben ze duidelijk al een tekort.
😉
Ik heb al iets *O*
  donderdag 22 juni 2017 @ 12:51:59 #204
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_171856512
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 12:23 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik heb al iets *O*
Yeah! Gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor je
pi_171856912
Dank je
pi_171860948
Livelink, ik zou ook "not amused" zijn. En aan de ene kant denk ik dan dat ik me er niet zo druk over moet maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... :*
Mama van 2 lieve meiden :)
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:01:55 #207
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171861093
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 15:56 schreef Nijna het volgende:
Livelink, ik zou ook "not amused" zijn. En aan de ene kant denk ik dan dat ik me er niet zo druk over moet maken, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan... :*
Ach ja, ik ben gewoon gefrustreerd. Het gaat gewoon niet goed op school en ik heb nu pas door hoe funest het is voor het zelfvertrouwen van een kind als het niet zo makkelijk gaat allemaal. Zelf kwam het me allemaal wel makkelijk aangewaaid. Zij moet overal hard voor werken en heeft geen enkel vak waar het allemaal makkelijk gaat. Plus dat het allemaal zo ontzettend veel is geweest dit jaar. Altijd de boog gespannen, nooit echte rustmomenten. Zelfs in de vakanties moest er van alles. Het is niet goed, ik ben er van overtuigd dat het niet goed is. School zou niet zo moeten zijn.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 juni 2017 @ 16:20:43 #208
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171861684
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:01 schreef livelink het volgende:

[..]

Ach ja, ik ben gewoon gefrustreerd. Het gaat gewoon niet goed op school en ik heb nu pas door hoe funest het is voor het zelfvertrouwen van een kind als het niet zo makkelijk gaat allemaal. Zelf kwam het me allemaal wel makkelijk aangewaaid. Zij moet overal hard voor werken en heeft geen enkel vak waar het allemaal makkelijk gaat. Plus dat het allemaal zo ontzettend veel is geweest dit jaar. Altijd de boog gespannen, nooit echte rustmomenten. Zelfs in de vakanties moest er van alles. Het is niet goed, ik ben er van overtuigd dat het niet goed is. School zou niet zo moeten zijn.
Maar op de vorige school ging het toch juist wel heel goed? En toen mocht ze overstappen? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
  donderdag 22 juni 2017 @ 17:46:46 #209
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171864329
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2017 16:20 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Maar op de vorige school ging het toch juist wel heel goed? En toen mocht ze overstappen? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
Op de vorige school had ze veel minder toetsen en verslagen. Maar ze is natuurlijk vanaf de brugklas overgestapt naar deze school. Dus ik weet niet of de brugklas in het algemeen altijd makkelijker is. Wat deze school doet is dat ze het voorlaatste jaar (het jaar waarin mijn dochter nu zit) heel zwaar maakt (alle vakken en heel veel toetsen en verslagen e.d.) zodat ze 'zeker' weten dat kinderen die dit voorlaatste jaar door komen ook zullen slagen. Volgend jaar gaat makkelijker voor haar worden. Dan mag ze vakken laten vallen en bijvoorbeeld voor Nederlands heeft ze nu al al haar boeken gelezen inclusief verslagen en toetsen daarover. Dat zijn allemaal al tentamencijfers. Zo heeft school het ook aan mij uitgelegd. Ik ben het achteraf niet zo eens met deze keuze omdat ik vind dat het afgelopen jaar voor haar te zwaar is geweest. Maar nog erger zou het zijn als ze nu op het laatste moment toch blijft zitten en ze dit loodzware jaar nog over moet doen. Het is echt een schrikbeeld voor mij. Nou schijnt ze niet eens bespreekgeval te zijn, dus in principe gaat ze gewoon over. Maar dan mag ze niet deze toetsweek totaal verknallen natuurlijk. Daarom zit ik nu te stressen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_171864392
Maar wat zegt school daarover dan Livelink?
Klinkt alsof ze behoorlijk op haar tenen moet lopen...

Lees nu je bericht boven mij... als het volgend jaar makkelijker wordt, dan zou ik ook liever hebben dat ze overgaat dan dat ze het jaar over moet doen...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_171864510
Bovendien zijn die tentamencijfers dan toch gewoon al gehaald dus heb je vrijstellingen van de vakken die wel met een voldoende zijn afgerond?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:30:18 #212
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171865485
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 17:52 schreef Ticootje het volgende:
Bovendien zijn die tentamencijfers dan toch gewoon al gehaald dus heb je vrijstellingen van de vakken die wel met een voldoende zijn afgerond?
Ja, ze heeft dus nu al tentamencijfers (maar ik heb nog niet echt een heel duidelijk beeld van welke cijfers nu al tentamens waren en welke niet). Ik weet het alleen zeker van haar boekverslagen en die waren allemaal goed.
Ze laat nu twee vakken vallen en ze heeft volgend jaar ook geen maatschappijleer en dergelijke meer. Als ze maatschappijleer met een cijfer hoger dan een 7 zou afronden dit jaar krijgt ze een compensatiepunt voor haar examen (?). Dat compensatiepunt heeft ze binnen. Daarnaast heeft ze nog een compensatiepunt gehaald met haar verslagen en presentaties die ze dit jaar heeft gedaan voor het vak kunst en cultuur (?).

Echt, om het allemaal te begrijpen moet je ongeveer hogere wiskunde hebben gedaan. Ik heb ongeveer een heel boek gekregen met alle exameneisen en wat ze allemaal al dit jaar moest doen enz. Het enige wat ik echt onthouden heb zijn die twee compensatiepunten. Ze moest nu een examenprofiel kiezen en ze heeft economie gekozen, dus ook om die reden vind ik de vakken economie en wiskunde nu het belangrijkst. In principe zijn het ook haar beste vakken, maar ze heeft nog wel eens van die onverwachte uitglijders :X

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 22-06-2017 20:29:33 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 juni 2017 @ 18:35:42 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171865627
En weet je, ik had het niet erg gevonden als ze zou zijn blijven zitten, maar nu in het zicht van de finish zou ik het wel heel zuur vinden. Ik had mezelf nooit gezien als het soort ouder dat zo zou lopen stressen en pushen als het gaat om de prestaties van de kinderen, maar nu zijn er echt onverwachte emoties in mij naar boven gekomen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 juni 2017 @ 19:14:21 #214
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171866619
Maar dat klinkt dus eigenlijk helemaal niet slecht livelink :) Je hebt groot gelijk dat je het ook graag zo wilt houden, zeker als er zoveel meetelt voor het examen. Eigenlijk zijn ze echt nog wel jong voor examens he?
pi_171867276
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 18:35 schreef livelink het volgende:
En weet je, ik had het niet erg gevonden als ze zou zijn blijven zitten, maar nu in het zicht van de finish zou ik het wel heel zuur vinden. Ik had mezelf nooit gezien als het soort ouder dat zo zou lopen stressen en pushen als het gaat om de prestaties van de kinderen, maar nu zijn er echt onverwachte emoties in mij naar boven gekomen.
Ik zou dat ook nooooooit doen.

*stopt hoofd in zand.

;)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171867328
Hoe zouden mijn ouders zich gevoeld hebben toen ik mn middelbare school compleet verprutste en ik van school werd gestuurd. :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:31:00 #217
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171868984
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 19:38 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zouden mijn ouders zich gevoeld hebben toen ik mn middelbare school compleet verprutste en ik van school werd gestuurd. :D
Ik kan me er inmiddels wel een voorstelling van maken :D
En ach, het is ook bij jou wel allemaal goed gekomen (ik hoop dat je ouders dat ook zo zien in ieder geval)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 22 juni 2017 @ 22:53:06 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171873742
iemand hier tips om kanker uit te leggen naar een 5 jarige ( die wel aardig pienter is. qua boekjes oid.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 juni 2017 @ 13:09:11 #219
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171883744
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:53 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand hier tips om kanker uit te leggen naar een 5 jarige ( die wel aardig pienter is. qua boekjes oid.
Gewoon zoals het is. Soms wordt je ziek en soms wordt je zelfs zo ziek dat je dood gaat.

Dood is geen slapen, dood is voor altijd. Dat mensen vaak erg verdrietig worden als iemand dood gaat waar ze veel van houden en dat ook volwassen mensen soms moeten huilen.

Wij zijn ouders die wat dit soort onderwerpen betreft gewoon vertellen hoe het is en hoe het zit. Maar de kinderen hier moeten nog regelmatig even checken of papa zn papa toch nog steeds dood is. De dood is voor kinderen een raar begrip, het begrip dat iets permanent is komt later pas.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171884112
Hier hebben we het op dezelfde ma ier uitgelegd als Tico. Tich is de jongste er van overtuigd dat als je dood gaat je terugkomt in iets of iemand anders. Maar dat in wat of wie weet je dan niet. Dat vind ik zo mooi dat ik het zo laat O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 15:20:21 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171886506
dood uitleggen aan een klein kind dat weet ik wel.. maar ziek zijn en voorbereiden op.. daarmee niet.

En hoe ga je om met een ex die dus weigert toestwmming te geven daarover te vertellen en eventuerl mee te nemen naar NL mocht het zo ver zijn.. :,(
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Licht Ontvlambaar vrijdag 23 juni 2017 @ 16:07:11 #222
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_171887899
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:20 schreef _evenstar_ het volgende:
dood uitleggen aan een klein kind dat weet ik wel.. maar ziek zijn en voorbereiden op.. daarmee niet.

En hoe ga je om met een ex die dus weigert toestwmming te geven daarover te vertellen en eventuerl mee te nemen naar NL mocht het zo ver zijn.. :,(
om het te vertellen heb je natuurlijk geen toestemming van je ex nodig. Wat wil hij doen als je het vertelt, een rechtszaak aanspannen?

Naar Nederland zal inderdaad lastiger worden zonder zijn toestemming.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:32:57 #223
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171888606
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 15:20 schreef _evenstar_ het volgende:
dood uitleggen aan een klein kind dat weet ik wel.. maar ziek zijn en voorbereiden op.. daarmee niet.

En hoe ga je om met een ex die dus weigert toestwmming te geven daarover te vertellen en eventuerl mee te nemen naar NL mocht het zo ver zijn.. :,(
Gewoon oppakken en gaan. Denk je dat hij de moeite neemt om een rechtzaak aan te spannen? Hij heeft toch al bijna een nieuwe baby.

Volgens mij kun je ook vervangend toestemming vragen aan de rechter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 16:35:09 #224
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171888671
Vervangende toestemming vakantie
Kom je er nou niet uit met je ex en weigert deze toestemming te geven, dan kun je contact met een van onze familierechtadvocaten opnemen. Wij kunnen de rechter dan vragen vervangende toestemming te geven waardoor toestemming van je ex niet meer nodig is. Houd er wel rekening mee dat zo’n procedure enkele weken kan duren.

Vervangende toestemming reisdocument
Let er op dat een kind ook een eigen reisdocument nodig heeft en dat je voor de aanvraag of verlenging hiervan ook toestemming van je ex (met gezag) nodig hebt. Weigert je ex hieraan mee te werken, dan kun je ook hiervoor vervangende toestemming vragen bij de rechter.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 17:31:52 #225
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171889897
Thanks ticootje!

En ik heb ook contact opgenomen met Olivers juf en die heeft me net al mail gestuurd met nuttige tips qua boekjes etc.
krijg volledige ondersteuning van zowel a. haar juf als die van o.

En met die grafneet is het laatste niet over gezegd!
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:50:11 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171891815
Kort geding kan met een paar dagen geregeld zijn, alleen deze tijd is het nogal druk bij de rechtbank....
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:50:30 #227
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171891822
Livelink, ik kan me je stress & frustratie enorm goed voorstellen hoor. Hier had Willem ook een toetsweek deze week, en al had hij een redelijke planning gemaakt vond ik dat hij zich er af en toe wel erg makkelijk vanaf maakte en heb ik dan ook de neiging om er bovenop te zitten. Al met al heeft ie het er geloof ik toch aardig goed vanaf gebracht, maar hij stond er ook niet al te slecht voor, dus hij kon wat hebben. Weet je al wat van de uitslagen van je dochter? Ik hoop dat ze over is en lekker aan het examenjaar kan beginnen (al klinkt dat ook wel weer erg ver hoor, het examenjaar, jeetje!).

Evenstar wat een rotsituatie. Even voor mijn helderheid hoor, want ik heb 't gewoon niet helemaal helder voor ogen: is jouw ex dus wel de vader van O? Fijn dat zijn familie in elk geval zo warm is naar jou en je kinderen. Ik kan me zo slecht voorstellen dat iemand ineens z'n eigen kind(eren) laat zitten, ook al komt er dan een nieuw kindje aan, dat betekent toch niet (juist niet!) dat die ander niet meer interessant of de moeite waard is? Die heeft dan juist wat extra aandacht nodig zou ik denken. Hoe dan ook veel sterkte er mee.
in de haak.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 18:51:53 #228
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171891854
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 22:53 schreef _evenstar_ het volgende:
iemand hier tips om kanker uit te leggen naar een 5 jarige ( die wel aardig pienter is. qua boekjes oid.
ik denk ook dat je dat best gewoon kan vertellen hoe 't is hoor.
in de haak.
  vrijdag 23 juni 2017 @ 19:55:07 #229
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_171893915
Trui O. is van D ja.
En tsja omdat hij zijn zin niet kreeg met kerst het eerste jaar van zijn familie zag hij hem ook 3 maanden niet.. door zijn eigen egoisme.
Maar het blijft O. zijn vader dus ondanks alles probeer ik voor O. en slik ik een hoop.
D is echt niet altijd zo geweest. Ik heb fijne jaren gehad en jaren van blindheid.
Maar D heeft een liefde en dat is zichzelf...
Hij ging ook van de ene dag nog vakanties bekijken voor de winter samen etc. om vervolgens 1m5 week later ineens gedumpt te worden en nog lager behandeld worden dan een paar oude schoenen. Dat is wat hij doet.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:32:21 #230
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171982866
Nouja, even spuien hoor -O-.
Wij zijn al heel lang op zoek naar hulp in de huishouding. We hebben een tijdje iemand gehad, maar die moest stoppen vanwege haar gezondheid. Daarna hebben we na veel gedoe met de organisatie een "Hulpstudent" gehad. Dat meisje is één keer geweest en daarna belde ze op dat ze een ongeluk heeft gehad en met beide benen in het gips zat, en dat ze daarom niet meer kon komen. Toen de organisatie later belde, bleek dit verhaal niet te kloppen :?.
Nou goed, via Facebook weer een oproep gedaan. Eerst reageerde een islamitisch vrouwtje, klonk prima, maar bij nader inzien wilde zij met haar moeder samen komen, en soms ook haar zus of haar tante... Nou, nee. Dus ik verder zoeken, met iemand afgesproken voor kennismaking, maar die zei op het laatste moment af. Tweede afspraak komt ze gewoon niet opdagen...
Met iemand anders afgesproken, prettige kennismaking gehad, ze zou vrijdag komen. Appt ze op donderdag dat ze ziek is. Prima kan gebeuren. Dan dinsdag maar. Ze appte gisteren nog om de tijd te bevestigen, maar ik zit nu al een half uur te wachten en nada :(. En het lijkt erop dat ze geblokkeerd heeft op Whatsapp. Begin haast te denken dat het aan mij ligt :').
KuikenGuppy
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:45:40 #231
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_171983078
Nou jaa Burdie, wat raar! :o
in de haak.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:46:31 #232
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171983095
Ja bizar toch?! En we stinken heus niet naar knoflook ofzo :P.
KuikenGuppy
pi_171983947
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:46 schreef Burdie het volgende:
Ja bizar toch?! En we stinken heus niet naar knoflook ofzo :P.
Dat ruik je van jezelf niet hoor ;)

Wat ontzettend irritant!
Dat hebben wij met een aantal aannemers gehad voor een offerte voor verbouwing, niet op komen dagen zonder iets laten horen, veel later komen dan de afspraak was, meer dan 4 weken doen over een offerte of totaal niet meer reageren.
Je vraagt je dan af waar de fatoensnorm is gebleven bij mensen
pi_171984149
Burdie, dat is wel frappant, zoveel achter elkaar... :{ waardeloos zeg.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_171991760
Zonde van alle energie Burdie.
BlueEyes,helaas ook mijn ervaring met aannemers en bouwers.
In beide gevallen vind ik het zo raar. Zou toch veel meer geld te verdienen zijn als je je afspraken wel nakwam.
Met een meidenkwartet
pi_171991882
Wij gaan vannacht naar huis *O*

Eigenlijk zou het er nu al op zitten. Nu gaan we over drie weken nog terug tot oktober. Mijn kinderen zijn zó op hun plek op school hier. Zou willen dat ze voor altijd op deze school konden blijven. Maar goed, geen optie. Deze tijd nemen ze in ieder geval mee.
Met een meidenkwartet
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:40:34 #237
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171992567
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:46 schreef Burdie het volgende:
Ja bizar toch?! En we stinken heus niet naar knoflook ofzo :P.
Die bollen heb je wel weggehaald voor de deur?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:46:43 #238
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_171992758
Het ligt vast niet aan jou, Burdie. Je hebt gewoon pech.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:19:09 #239
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171998763
Ik moet nog opzoek naar iemand die mn tuin komt doen. Vandaag stonden er 2 knulletjes voor de deur of ze het onkruid uit mn tuin mochten halen. Ik vroeg me hardop af of het echt zo erg was dat zelfs kinderen komen aanbellen. Maar ze wilden graag een karweitje.
Ze wisten het zeker, nou ga je gang maar dan. :D

Ik heb ze na een half uurtje onkruid plukken 5 euro gegeven, kwamen ze terug of ze vaker mochten komen. :D das goedkoper dan een tuinman -> ideaal dit.

Ik heb ze gezegd, als je weer ziet dat het onkruid boven de tegels groeit mag je weer aanbellen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:03:46 #240
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172000699
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:19 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet nog opzoek naar iemand die mn tuin komt doen. Vandaag stonden er 2 knulletjes voor de deur of ze het onkruid uit mn tuin mochten halen. Ik vroeg me hardop af of het echt zo erg was dat zelfs kinderen komen aanbellen. Maar ze wilden graag een karweitje.
Ze wisten het zeker, nou ga je gang maar dan. :D

Ik heb ze na een half uurtje onkruid plukken 5 euro gegeven, kwamen ze terug of ze vaker mochten komen. :D das goedkoper dan een tuinman -> ideaal dit.

Ik heb ze gezegd, als je weer ziet dat het onkruid boven de tegels groeit mag je weer aanbellen.
Willen je eigen kinderen het niet doen voor 5 euro?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 23:36:42 #241
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172005300
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:03 schreef livelink het volgende:

[..]

Willen je eigen kinderen het niet doen voor 5 euro?
Nee :D
Denk ik.

:D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172124526
Ik kreeg vandaag een compliment van mijn schoonmoeder, dat ik echt slank oogde in het jurkje dat ik aanhad. En dat ik niet veel verder moest afvallen want dan past volgend jaar mijn jurk niet meer.
  zondag 2 juli 2017 @ 21:54:48 #243
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172125817
Das een leuk compliment.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 2 juli 2017 @ 21:55:03 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172125828
Hier nog mensen minionskaarten nodig?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 22:19:48 #245
5428 crew  miss_sly
pi_172126695
Nee, nog wel twee ruimtevaartkaartjes, kwam ik vanmiddag achter 😂
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 2 juli 2017 @ 22:28:35 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172127003
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 22:19 schreef miss_sly het volgende:
Nee, nog wel twee ruimtevaartkaartjes, kwam ik vanmiddag achter 😂
Welke?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator zondag 2 juli 2017 @ 22:50:18 #247
5428 crew  miss_sly
pi_172127648
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 22:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Welke?
Heb jij nog? Uit mijn hoofd 28 en 74. Of 24 en 78.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_172128598
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 22:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb jij nog? Uit mijn hoofd 28 en 74. Of 24 en 78.
Mocht het nodig zijn heb ik 78 nof voor jullie
  zondag 2 juli 2017 @ 23:32:39 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172128783
quote:
1s.gif Op zondag 2 juli 2017 22:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Heb jij nog? Uit mijn hoofd 28 en 74. Of 24 en 78.
Hele voorraden, ik zie z'n bakje met dubbelen alleen zo niet liggen.
Ik zal morgen even vragen waar die zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172131113
Waarom zijn ze op maandagmorgen niet wakker te krijgen en staan ze in het weekend vanaf 05:00 naast je bed???
  maandag 3 juli 2017 @ 06:50:15 #251
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172131119
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 06:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom zijn ze op maandagmorgen niet wakker te krijgen en staan ze in het weekend vanaf 05:00 naast je bed???
:D De vraag die elke ouder zich op een bepaald moment in het leven stelt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_172131177
quote:
0s.gif Op zondag 2 juli 2017 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Hier nog mensen minionskaarten nodig?
Ja!
Maakt niet uit welke volgens mij, ze hebben ze gekregen toen de actie net klaar was
  Licht Ontvlambaar maandag 3 juli 2017 @ 07:23:47 #253
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_172131256
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 06:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Waarom zijn ze op maandagmorgen niet wakker te krijgen en staan ze in het weekend vanaf 05:00 naast je bed???
dat gaat over :Y ik heb de puber gisteren om twaalf uur uit bed gebonjourd :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 3 juli 2017 @ 07:23:59 #254
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172131257
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:07 schreef mrien het volgende:

[..]

Ja!
Maakt niet uit welke volgens mij, ze hebben ze gekregen toen de actie net klaar was
Wil je een vol boek?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 juli 2017 @ 07:25:08 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172131263
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 06:50 schreef livelink het volgende:

[..]

:D De vraag die elke ouder zich op een bepaald moment in het leven stelt.
Ik ga ze ooit wakker maken met gebakken eieren met spek. Zo rond een uur of 8.

Of rond een uur of 4 even wakker maken omdat mn sok is afgezakt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 juli 2017 @ 07:27:27 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172131272
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:25 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ik ga ze ooit wakker maken met gebakken eieren met spek. Zo rond een uur of 8.

Of rond een uur of 4 even wakker maken omdat mn sok is afgezakt.
ha, ha, die bovenste tactiek gebruikte mijn vader altijd. Lagen we in het weekend nog allemaal lekker in bed, kwam de geur van gebakken eieren zo langzaam je neus in. En dan riep mijn vader onderaan de trap dat je uit je bed moest komen als je een lekker ontbijt wou. 9 van de 10x wonnen de eieren. Werkte heel goed.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_172131655
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dat gaat over :Y ik heb de puber gisteren om twaalf uur uit bed gebonjourd :)
Ohh echt, ik verheug me nu al O+ :')
pi_172131864
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:23 schreef Sjeen het volgende:

[..]

dat gaat over :Y ik heb de puber gisteren om twaalf uur uit bed gebonjourd :)
Ik kan niet wachten. Oudste slaapt prima tot 06:00/06:30 en kan zich daarna wel even vermaken. Maar jongste :X wordt mega vaak midden in de nacht wakker. Zo lekker rond 03:00 roept vanaf 05:00 dat ze wakker is. En na 15min zich zelf vermaakt te hebben worden we weer geroepen. :(
  maandag 3 juli 2017 @ 09:33:35 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172132347
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 08:56 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Ik kan niet wachten. Oudste slaapt prima tot 06:00/06:30 en kan zich daarna wel even vermaken. Maar jongste :X wordt mega vaak midden in de nacht wakker. Zo lekker rond 03:00 roept vanaf 05:00 dat ze wakker is. En na 15min zich zelf vermaakt te hebben worden we weer geroepen. :(
Net-flix 👍🏽
pi_172132661
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 09:33 schreef amaranta het volgende:

[..]

Net-flix 👍🏽
geen abo op.
Maar ook nog te jong vrees ik. Ze kan heel de dag tv kijken volgens mij, als ik maar in de buurt ben.
pi_172132739
Tablet met youtube :P
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_172132918
Ze heeft dan de Ipad. Maar dan nog naar max 15min is het klaar. En wil ze dat er iemand mee naar beneden gaat en vooral daar blijft.
  maandag 3 juli 2017 @ 12:45:49 #263
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172136535
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 10:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze heeft dan de Ipad. Maar dan nog naar max 15min is het klaar. En wil ze dat er iemand mee naar beneden gaat en vooral daar blijft.
Koptelefoon en bij je in bed?
Of gewoon je aanstaande eruit sturen?
Ieder een dag in het weekend?
  maandag 3 juli 2017 @ 14:24:29 #264
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_172138650
Zo fijn als ze zelf uit bed gaan, laptop aanslingerd en Netflix gaat kijken. Afgelopen weekend ook nog zelf drinken gemaakt. Ik weet niet eens hoe laat ze eruit is gegaan :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 3 juli 2017 @ 14:41:16 #265
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_172139081
De mijne gaat er uit als zijn schaap wakker is en dat is doordeweeks 7:15 en in het weekend 8:15uur. Hij is meestal wel al eerder wakker.
Hij kijkt dan beneden netflix of speelt er met speelgoed. Heerlijk zelfstandig inderdaad :D
Soms gaat hij naar de speelzolder maar daar rommelt hij altijd zo hard door de bakken dat ik ook niet meer slaap. First world problems I haz them :+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_172139259
Mijn kinderen slapen langer dan ik :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_172139651
Ik heb m'n kind ook zo gedrilled dat hij 's ochtends zelf naar beneden gaat, de tv aanzet en/of gaat spelen. Kan tegenwoordig ook zelf ranja maken en fruit pakken. Ideaal :7

Tablet mag overigens alleen onder toezicht, daar komt hij niet aan.
  maandag 3 juli 2017 @ 16:40:53 #268
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172142055
Bram gaat gewoon zingen tot je echt niet meer kan slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 juli 2017 @ 19:41:20 #269
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172146515
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Bram gaat gewoon zingen tot je echt niet meer kan slapen.
Typisch jongens. Die gooien gewoon hun charmes in de strijd O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_172146750
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wil je een vol boek?
Nah das wel erg veel denk ik, tenzij je er heel veel over hebt?
pi_172147400
Lang leve een eigen tv op hun kamer.
Die komen er voor 9 echt niet uit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 juli 2017 @ 20:41:29 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172148213
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:41 schreef livelink het volgende:

[..]

Typisch jongens. Die gooien gewoon hun charmes in de strijd O+
Die jongen praat zo vreselijk veel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 3 juli 2017 @ 20:41:56 #273
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_172148232
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 19:52 schreef mrien het volgende:

[..]

Nah das wel erg veel denk ik, tenzij je er heel veel over hebt?
5 volle boeken. :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_172150360
Mijn oudste van 4 vroeg me vanavond
wat uitslapen was :') (groep 8 mocht vanmorgen uitslapen, die waren op kamp geweest)

Dus ik legde uit dat dat betekent dat je dan 's ochtends heel lang in je bed kon blijven liggen slapen.

Zijn reactie: Oh zullen we dat dit weekend doen mam!

Puik plan vriend :+
  maandag 3 juli 2017 @ 22:50:16 #275
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_172152357
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:47 schreef Mineola het volgende:
Mijn oudste van 4 vroeg me vanavond
wat uitslapen was :') (groep 8 mocht vanmorgen uitslapen, die waren op kamp geweest)

Dus ik legde uit dat dat betekent dat je dan 's ochtends heel lang in je bed kon blijven liggen slapen.

Zijn reactie: Oh zullen we dat dit weekend doen mam!

Puik plan vriend :+
Ik hoor graag het resultaat, Mineola. Uitslapen is hier geen probleem meer. Ik ben nu elke dag eerder wakker dan de kinderen. Doordeweeks rammel ik ze rond 06.00 hun bed uit en ben ik al een half uurtje op en in het weekend zit ik ook meestal al om 06.00 beneden. En komen man en kinderen pas rond een uur of 10.00 uit bed. Ik ben het vermogen tot uitslapen kwijgeraakt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 3 juli 2017 @ 23:37:31 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_172153671
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 07:23 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wil je een vol boek?
Oh, als je er zoveel overhebt... :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_172228101
In een recreatieplas is een kind van 8 verdronken. En dan lees je in het nieuwsbericht: “Aan de zwemvijver was geen enkel toezicht en er staat ook niet aangegeven hoe diep het water is”, vertelt de moeder.
Dat is dan toch juist reden om zelf extra op te letten? Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat...
pi_172230253
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 21:58 schreef Hupje het volgende:
In een recreatieplas is een kind van 8 verdronken. En dan lees je in het nieuwsbericht: “Aan de zwemvijver was geen enkel toezicht en er staat ook niet aangegeven hoe diep het water is”, vertelt de moeder.
Dat is dan toch juist reden om zelf extra op te letten? Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat...
He gets :'(

Het nare is dat als kinderen verdrinken, ze er uit zien alsof ze spelen. Een bekende van me heeft laatst een bewusteloos kind uit het water gehaald. Het was er stampvol met mensen, en niemand die het door had. Zij dacht ook dat het kind aan het spelen was, totdat ze zijn ogen zag.

Er zou echt meer voorlichting moeten zijn over hoe een verdrinkend kind zich gedraagt. Ik heb een filmpje op internet gevonden er van (kind heeft het overleefd gelukkig). Heel erg schokkend om te zien, maar een grote eye-opener.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 6 juli 2017 @ 23:16:39 #279
269689 crew  Viv
pi_172230529
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:07 schreef Roomsnoes het volgende:
Er zou echt meer voorlichting moeten zijn over hoe een verdrinkend kind zich gedraagt. Ik heb een filmpje op internet gevonden er van (kind heeft het overleefd gelukkig). Heel erg schokkend om te zien, maar een grote eye-opener.
Ja, in films spartelen mensen altijd heel wild als ze "verdrinken". :') Ik heb ooit een filmpje gezien van een druk zwembad waarbij je de drenkeling moest zien te spotten, en dat was juist de minst opvallende zwemmer.
pi_172230642
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 23:16 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Ja, in films spartelen mensen altijd heel wild als ze "verdrinken". :') Ik heb ooit een filmpje gezien van een druk zwembad waarbij je de drenkeling moest zien te spotten, en dat was juist de minst opvallende zwemmer.
Ik heb er meerdere gezien, en écht - soms vond ik het echt niet. In dat filmpje wat ik noemde, waren er volwassenen serieus 30 cm bij hem vandaan ofzo, en ze zwommen langs zijn inmiddels bewusteloze lichaam. Heel naar.
pi_172233870
Misschien triggert het bericht me ook wel omdat ik lang bij een soortgelijke recreatieplas heb gewerkt. Ik weet hoe veel mensen hun kind gewoon vrij laten zonder in de gaten te houden waar ze zijn en wat ze doen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 07:51:46 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172234338
Nou, dat inderdaad Hupje 'er stond niet bij hoe diep het is en er was geen toezicht'... Wat is er toch gebeurd met zelf nadenken en eigen verantwoordelijkheid van ouders. :{
Het klinkt heel Amerikaans zo...

Niettemin natuurlijk gruwelijk. ;(
***
  vrijdag 7 juli 2017 @ 07:56:53 #283
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_172234379
Ik denk dat ik zelf ook mijn dochter, als ze 8 is en ze kan zwemmen, wel alleen in zo'n plas zou laten spelen... De meeste ouders denk ik eigenlijk, als ik het zo zie bij de plassen hier :@
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 08:15:00 #284
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172234545
Tuurlijk, ik ook. :Y Ik zit er niet meer als een havik op.
Maar dan zou ik ook niet als er iets gebeurd zeggen 'er was geen toezicht'. Als ik dat namelijk echt belangrijk vond zou ik dan zelf toezicht gehouden hebben...
***
  vrijdag 7 juli 2017 @ 08:41:58 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_172234811
Tja, ik vind het best logisch dat mensen na zo'n schokkende gebeurtenis zoeken naar oorzaken buiten zichzelf. Je moet je woede en verdriet ergens op richten. En het is ook nog eens de vraag hoe deze uitspraak in de media is belannd. Kranten willen maar wat graag de aandacht trekken met opmerkelijke dingen. Maar triest is hetl!
in de haak.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 09:12:25 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172235202
Denk je? Ik weet bijna wel zeker dat ik het bij mezelf zou zoeken. 'Hoe heb ik zo stom kunnen zijn, had ik maar etc. etc.

En ja, als ik die vrouw morgen bel krijg ik vast een heel ander verhaal, maar nu reageer ik op de quote die hierboven gegeven wordt. ;)
***
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:20:08 #287
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_172236706
Ik denk dat het wel een natuurlijke reactie van de meeste mensen is inderdaad om het buiten zichzelf te zoeken. Al is het maar om de eerste tijd te overleven. Want de gedachte dat jij de dood van je kind had kunnen voorkomen moet wel zo ontzettend zwaar zijn ;(

Ik kijk zo ontzettend uit naar onze vakantie volgende week. Tegelijkertijd heb ik nog allemaal to do lijstjes en kom ik tijd te kort. Ook elk jaar hetzelfde :P
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:23:46 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172236825
Heel herkenbaar. :Y
Ergens voel ik me heel relaxed, maar aan de andere kant... :o
We zijn alvast begonnen met van alles klaar te zetten in Oscar's slaapkamer (die slaapt meestal toch bij zijn broer op de kamer ;) ) maar er ligt ook nog een lange lijst hier op tafel.

En als het goed is start volgende week eindelijk de aannemer met onze nieuwe badkamer, dus dat wordt een beetje een rommelig vertrek gok ik. Maar dan is het wel klaar als we terugkomen. *O* Het toilet wordt ook gelijk opnieuw betegeld in dezelfde tegels en we hebben maar 1 toilet, dus het is wel fijn dat ze dat doen als wij er niet zijn. :s)
***
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:43:25 #289
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_172237436
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
Heel herkenbaar. :Y
Ergens voel ik me heel relaxed, maar aan de andere kant... :o
We zijn alvast begonnen met van alles klaar te zetten in Oscar's slaapkamer (die slaapt meestal toch bij zijn broer op de kamer ;) ) maar er ligt ook nog een lange lijst hier op tafel.

En als het goed is start volgende week eindelijk de aannemer met onze nieuwe badkamer, dus dat wordt een beetje een rommelig vertrek gok ik. Maar dan is het wel klaar als we terugkomen. *O* Het toilet wordt ook gelijk opnieuw betegeld in dezelfde tegels en we hebben maar 1 toilet, dus het is wel fijn dat ze dat doen als wij er niet zijn. :s)
Oh ja, dat was wat: overdag op een emmer, 's nachts tussen het bouwstof op de pot die ze eind van de dag terugzetten. En toen ik dacht dat het klaar was, vertelde de laatste klusser, de kitter, dat ik het beste voor het uitharden nog 3 dagen niet met m'n volle gewicht op de zwevende pot kon gaan zitten. Alsof het in zwangere toestand mogelijk is om er een beetje boven te gaan hangen. :')
Maar: een nieuwe badkamer is zo fijn! O+
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:47:12 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172237550
:o Shit! Dat lijkt me inderdaad echt niet heel tof! :N Understatement.
***
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:47:27 #291
149959 SQ
snelle trees
pi_172237557
badkamer verbouwen is echtl kut ;( maar je krijgt er als het goed is wel iets moois voor terug!

Ik heb dat filmpje van het verdrinkende jongetje trouwens ook gezien en die spartelen dus wel degelijk. Het líjkt alleen op spelen. Het is heel tricky inderdaad. Brrr.

Mijn hoofd stroomt echt over momenteel. Enerzijds dat gedoe met m'n werk en anderzijds hebben we een heel tof huis gezien waar we nu de mogelijkheden van aan het onderzoeken zijn. Ik slaap weinig. :')
disclaimer
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:50:46 #292
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_172237649
Toen onze badkamer verbouwd werd, was ik net op vakantie in Zuid Afrika. Mijn man moest toen alles regelen en toen ik thuis kwam was alles klaar, schoongemaakt en stofvrij O+
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:51:33 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172237681
:o Verhuizen! O+
Ik wil ook zoooo graag, maar ook weer niet. :')

We dachten dat we een compleet rotte fundering hadden en dus in een onverkoopbare hoop stenen te wonen, maar dat blijkt niet zo te zijn *O* en dus is verkopen en verhuizen nu toch weer een optie. Maar aan de andere kant, als we blijven zitten waar we zitten, met niet al te hoge lasten en als F. gewoon de komende jaren als ZZP-er aan de slag kan blijven, dan kunnen we onze lasten heel flink verlagen en levert dat mij over een jaar of 3 de vrijheid op om ein-de-lijk bij mijn huidige baan weg te kunnen en te kijken of het met lukt om in de uitvaart aan de slag te gaan, inclusief opleiding en stages etc.

Als we nu iets anders/groters gaan kopen, op basis van onze huidige inkomens, dan leg ik mezelf weer zo vreselijk vast. -O-

(Maar ik heb op Funda wel al weer een aantal leuke dingen bewaard staan. :Y :') )
***
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:53:13 #294
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_172237726
Wij willen ook nog steeds maar er is gewoon niks wat past bij onze eisen/wensen -O-
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:54:03 #295
149959 SQ
snelle trees
pi_172237757
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:51 schreef Brighteyes het volgende:
:o Verhuizen! O+
Ik wil ook zoooo graag, maar ook weer niet. :')

We dachten dat we een compleet rotte fundering hadden en dus in een onverkoopbare hoop stenen te wonen, maar dat blijkt niet zo te zijn *O* en dus is verkopen en verhuizen nu toch weer een optie. Maar aan de andere kant, als we blijven zitten waar we zitten, met niet al te hoge lasten en als F. gewoon de komende jaren als ZZP-er aan de slag kan blijven, dan kunnen we onze lasten heel flink verlagen en levert dat mij over een jaar of 3 de vrijheid op om ein-de-lijk bij mijn huidige baan weg te kunnen en te kijken of het met lukt om in de uitvaart aan de slag te gaan, inclusief opleiding en stages etc.

Als we nu iets anders/groters gaan kopen, op basis van onze huidige inkomens, dan leg ik mezelf weer zo vreselijk vast. -O-

(Maar ik heb op Funda wel al weer een aantal leuke dingen bewaard staan. :Y :') )
Ja het zou echt ook onze absolute max zijn. En dus betekenen dat we een aantal zware jaren voor de boeg hebben. Maar dan hoeven we echt nooit nooit meer weg. En is er plek voor een derde en zelfs vierde kind. En we zijn 34 en 35 dus we zitten echt nog niet aan onze top.

Maar toch. Je geeft ook ALLES op wat je hebt en er is geen weg terug. Vreselijk die dilemmas.
disclaimer
  vrijdag 7 juli 2017 @ 10:55:41 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172237806
Doe eens een linkje in DM? O-) Ik zit heel erg om WOG verlegen. ;)
***
pi_172237967
Spannend sq nu ben ik ook benieuwd.
Be lastig dilemma
Kyara hopelijk komt er snel iets voor jullie te koop.
pi_172238087
Wij zijn er bijna klaar voor.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we verkopen.

De lokatie die ik het liefste wil is te duur en no way dat ik aan de top ga zitten.
De kinderen worden steeds duurder en ik ga niet kromliggen voor een huis.

Dan maar een goedkoper ander leuk huis.
Ik zie ze wel hoor maar ben benieuwd wat er staat als we eindelijk verkopen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:09:24 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_172238191
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:05 schreef lily het volgende:
Wij zijn er bijna klaar voor.
Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we verkopen.

De lokatie die ik het liefste wil is te duur en no way dat ik aan de top ga zitten.
De kinderen worden steeds duurder en ik ga niet kromliggen voor een huis.

Dan maar een goedkoper ander leuk huis.
Ik zie ze wel hoor maar ben benieuwd wat er staat als we eindelijk verkopen.
Spannend hoor! Wat is jullie voornaamste reden om te willen verhuizen? Groter, of juist kleiner?
***
pi_172238214
Lokatie.
En daarnaast wil ik een grotere leefruimte beneden.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:10:36 #301
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_172238224
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 10:54 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja het zou echt ook onze absolute max zijn. En dus betekenen dat we een aantal zware jaren voor de boeg hebben. Maar dan hoeven we echt nooit nooit meer weg. En is er plek voor een derde en zelfs vierde kind. En we zijn 34 en 35 dus we zitten echt nog niet aan onze top.

Maar toch. Je geeft ook ALLES op wat je hebt en er is geen weg terug. Vreselijk die dilemmas.
Jongen. Je kan mij en mijn hele gezin in huis erbij nemen.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:10:47 #302
149959 SQ
snelle trees
pi_172238228
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Spannend sq nu ben ik ook benieuwd.
Be lastig dilemma
Kyara hopelijk komt er snel iets voor jullie te koop.
Nu ik je toch spreek: kom jij nog vanmiddag?
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')