abonnement Unibet Coolblue
  maandag 22 mei 2017 @ 14:47:25 #51
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171117142
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 22:26 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Als ik voor een bedrijf de omzet naar een bank zou brengen zou ik er voor zorgen dat ik elke keer een andere route/tijdstip neem.
Dat: niet voorspelbaar zijn, beter een paar keer per dag een klein bedrag dan in een keer veel, met zijn tweeën gaan, etc.
  maandag 22 mei 2017 @ 14:51:01 #52
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171117221
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:31 schreef Blik het volgende:
Ooit bedacht om te stoppen met cash geld te accepteren? Waarom mensen uberhaupt nog met cash geld rondlopen is me echt een raadsel
Dat is niet goed te doen. Ik ben er zelf een voorstander van, maar als er een storing bij de bank is o.i.d. dan kunnen mensen dus niet betalen. Zelf laatst ook nog meegemaakt, naar de bank om te pinnen (ik heb zelden geld bij me), pinautomaat deed het ook niet. Andere pinautomaat, 1,5 km verder, deed het gelukkig wel, maar niet iedereen wil zo ver lopen voor een relatief kleine aankoop.
pi_171117968
Vervelend, TS. Helaas heb je aan de levende lijve ondervonden dat er een aantal hufters rondlopen. Zoals terecht opgemerkt grenst de kans dat je dat geld nog terug ziet aan 0. Probeer de volgende keer het geld op je lichaam te dragen.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:24:03 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171118035
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:21 schreef vaduz het volgende:
Vervelend, TS. Helaas heb je aan de levende lijve ondervonden dat er een aantal hufters rondlopen. Zoals terecht opgemerkt grenst de kans dat je dat geld nog terug ziet aan 0. Probeer de volgende keer het geld op je lichaam te dragen.
Zeg nooit dat de kans dat je iets terug ziet 0 is!

Onze parkiet vloog 13 januari weg (in een sneeuwstorm). Toen zij ik ook dat de kans dat we die ooit nog terug zouden zien 0 was. En raad eens, de volgende dag hadden we hem al terug, levend en wel.

Zeg dus nooit dat de kans dat je iets terug ziet 0 is. Zeg dan liever heel klein of zo.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_171118048
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:24 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zeg nooit dat de kans dat je iets terug ziet 0 is!
Heb ik ook nergens gezegd.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:26:19 #56
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_171118087
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:24 schreef vaduz het volgende:

[..]

Heb ik ook nergens gezegd.
Ok. Grenst aan nul! Inderdaad. Sorry
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:29:12 #57
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_171118145
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat: niet voorspelbaar zijn, beter een paar keer per dag een klein bedrag dan in een keer veel, met zijn tweeën gaan, etc.
Waarom zou je het risico nemen, schakel gewoon zo'n bedrijf in die het voor nog geen 2 tientjes komt ophalen. Dan is het meteen verzekerd, het wordt gewoon gestort, geen gezeik met onveilig over straat met zoveel geld.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_171121936
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:47 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat: niet voorspelbaar zijn, beter een paar keer per dag een klein bedrag dan in een keer veel, met zijn tweeën gaan, etc.
Helpt weinig als het een inside job is. Gewoon een ontevreden collega die ff een paar kennissen tipt en je hebt het gesodemieter al, ongeacht welke route of tijdstip. Met een beetje pech word er later ook nog aan je getwijfeld als nietsvermoedend slachtoffer.
pi_171121961
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:29 schreef Ticootje het volgende:
Waarom zou je het risico nemen, schakel gewoon zo'n bedrijf in die het voor nog geen 2 tientjes komt ophalen. Dan is het meteen verzekerd, het wordt gewoon gestort, geen gezeik met onveilig over straat met zoveel geld.
Dit idd. Ik zou het risico niet eens willen lopen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171143524
Als jij bang bent dat je er niet voor verzekerd bent zal dit wel niet, er is waarschijnlijk niet voor niets een geldverzekering.

https://www.nn.nl/Zakelij(...)/Geldverzekering.htm

Een vriend van mij had dit wel en kon aantonen welke omzet er wel was afgestort en wat de omzet vermeerdering was ten tijde van het verliezen ervan. Heeft alles terug gekregen.
pi_171143893
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 13:49 schreef Ralphmeister het volgende:
Als jij bang bent dat je er niet voor verzekerd bent zal dit wel niet, er is waarschijnlijk niet voor niets een geldverzekering.

https://www.nn.nl/Zakelij(...)/Geldverzekering.htm

Een vriend van mij had dit wel en kon aantonen welke omzet er wel was afgestort en wat de omzet vermeerdering was ten tijde van het verliezen ervan. Heeft alles terug gekregen.
Inderdaad, kost ongeveer ¤10 per maand en kan je verzekeren voor 5, 10 en 15.000.
Facts don't care about your feelings
pi_171144006
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:51 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Dat is niet goed te doen. Ik ben er zelf een voorstander van, maar als er een storing bij de bank is o.i.d. dan kunnen mensen dus niet betalen. Zelf laatst ook nog meegemaakt, naar de bank om te pinnen (ik heb zelden geld bij me), pinautomaat deed het ook niet. Andere pinautomaat, 1,5 km verder, deed het gelukkig wel, maar niet iedereen wil zo ver lopen voor een relatief kleine aankoop.
De klant het laten overmaken?

Heb ik een keer gedaan toen Rabobank eruit lag. Geld uit de muur halen deed het ook niet.
pi_171208655
Ga eens op een ander tijdstip het geld storten of op een andere dag,en ga zeker met 2 personen waarbij de een de ander in de gaten kan houden, bv de een stort de sealbacks in de automaat terwijl de ander de omgeving in de gaten houd.

Ik heb toen ik jong was stage gelopen in de Hema,daar werd regelmatig door 2 personen de kassalade "afgeroomd" (geld eruit gehaald en in een zakje gestopt) dat zakje ging in een grote tas en die tas werd apart buiten de werkvloer op kantoor geleegd en daar het geld geteld en in sealbacks verpakt en afgevoerd naar de bank,muntgeld ging in zakjes en werd tijdens kantoortijd naar de bank gebracht.

's morgens de kas opmaken en wisselgeld erin doen (een bepaald vast bedrag) en voor opening in de kassa doen in na sluiten de kassalade eruit en opbergen in een kluis met tijdslot.

Dat was in de tijd dat je salaris gewoon elke week je in een klein zakje werd overhandigd.
Toen had men nog geen pinpas o.i.d. en ook geen computer (de apparaten die er toen waren waren in het begin zo groot als een kamer en zeker niet zo handig als een smartphone,dat computer telefoon en foto/filmcamera in een.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
  vrijdag 26 mei 2017 @ 09:30:10 #64
286575 Roces18
Chef de party
pi_171215159
Stop de portomonnee in je onderbroek, wedden dat niemand het steelt.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 26 mei 2017 @ 09:31:57 #65
451005 Grems
Clown World
pi_171215179
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 17:57 schreef ArturoMoreno het volgende:
Portemonee zat in mijn binnenzat van mijn jasje. Niet in mijn broekzak. Ik heb dit letterlijk al een paar 100 keer gedaan.
Misschien niet zo'n voorspelbaar patroon aanhouden vanaf nu.
pi_171215716
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 22:46 schreef geevee het volgende:
Ga eens op een ander tijdstip het geld storten of op een andere dag,en ga zeker met 2 personen waarbij de een de ander in de gaten kan houden, bv de een stort de sealbacks in de automaat terwijl de ander de omgeving in de gaten houd.

Ik heb toen ik jong was stage gelopen in de Hema,daar werd regelmatig door 2 personen de kassalade "afgeroomd" (geld eruit gehaald en in een zakje gestopt) dat zakje ging in een grote tas en die tas werd apart buiten de werkvloer op kantoor geleegd en daar het geld geteld en in sealbacks verpakt en afgevoerd naar de bank,muntgeld ging in zakjes en werd tijdens kantoortijd naar de bank gebracht.

's morgens de kas opmaken en wisselgeld erin doen (een bepaald vast bedrag) en voor opening in de kassa doen in na sluiten de kassalade eruit en opbergen in een kluis met tijdslot.

Dat was in de tijd dat je salaris gewoon elke week je in een klein zakje werd overhandigd.
Toen had men nog geen pinpas o.i.d. en ook geen computer (de apparaten die er toen waren waren in het begin zo groot als een kamer en zeker niet zo handig als een smartphone,dat computer telefoon en foto/filmcamera in een.
Jij bent 105?
pi_171216211
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 18:24 schreef Fushia2 het volgende:
Zeker wanneer er iemand tegen je aan botst en je weet dat je zoveel geld op zak hebt zou ik als eerste reactie gelijk checken of ik mijn portemonnee nog zou hebben.
Daar maken zakkenrollers ook gebruik van he. Je hebt ook van die waarschuwingsborden, "pas op: zakkenrollers actief!" en als mensen die zien gaan ze vaak instinctief even aan hun portemonnee voelen. Zakkenrollers staan op de uitkijk en zien dan precies waar de portomonnee zit.
pi_171220071
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 10:12 schreef Krollie het volgende:

[..]

Jij bent 105?
Nog niet,maar als ik doorga met ademhalen komt die dag er wellicht eens (ik ben iemand met een 20 e eeuwse achtergrond.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_171220147
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2017 09:30 schreef Roces18 het volgende:
Stop de portomonnee in je onderbroek, wedden dat niemand het steelt.
Wedden dat je dan later een briefje in je portemonnee vindt met de tekst: "geld is niet het enige dat stinkt" :')
pi_171222145
Ben je kwijt. Je staat in het vizier. Zou maar maatregelen nemen. Bewuste actie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')