abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171098236
Zullen die aardappelen nog gekookt gaan worden? En vergeten ze de roti platen niet
  zondag 21 mei 2017 @ 16:34:16 #102
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171098272
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:29 schreef Mjelleke het volgende:
Ze laten Jeroen ook best veel gitaarspelend on stream zien... maar er komt geen enkele reactie van deze of gene voor hem vanuit buiten om eens te jammen of zo... is ook wel typisch.
Ik kijk geen uitzending, maar daar zal Jegoentje wel de eenzame "muzikant" zijn

Ka en Kev aan het koken
Volgens Ka duurt het 30 a 40 minuten voordat de aardappelen gaar zijn :{
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  zondag 21 mei 2017 @ 16:34:29 #103
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_171098280
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Echt niet. De BV is leeggegplunderd. Het was ook niet de bedoeling dat het lang door bleef gaan. De mensen blijven de shit niet kopen (naast de mensen die het niet begrijpen). Je kunt heel weinig daar wat al niet gedaan of geprobeerd is.

Daarom snap ik niet waarom er zo gevit wordt op mensen die niet de hele dag doen alsof ze het druk hebben met geld verdienen. You can only do so much.

Jessie pakt het wel slim aan. Die gaat zichtbaar werken op momenten dat de anderen (nog niet/niet meer) actief bezig zijn. Dan valt hij op en hij vermeldt ook altijd dat hij het niet snap dat anderen niets doen.

Jessie (en Boyd later) heeft er altijd alles aan gedaan om zijn spullen via de website te verkopen, want dan vangt hij meer geld, wat hij bij voorbaat onttrekt aan de BV.

De verdeling in 2 kampen is slim gepresenteerd. Er werd steeds gehamerd op het feit dat het niet erg was om minimalist te zijn, je hoefde niets te doen en je kreeg gegarandeerd 100 euro. Vooral die garantie werd vaak herhaald, alsof zij zo goed waren t.o.v. de rest, want natuurlijk ervoor zorgde dat er weinig weerstand was na de karige periode.

De verdeling van het binnegekomen geld was zodanig opgesteld in de structuur, dat het meeste geld naar de heren ging, onder het mom van, dan kunnen we investeren.
Men vergat dat die 100 euro al betaald werd door de markt en evenementen e.d. Dus die garantie van de heren was een loze garantie.

De administratie was ondoorzichtig en werd gevoerd door de grootgeldverdieners met de grootste bek (soort Henry Keizer; jezelf rijklullen over het hoofd van anderen, maar wat niet weet wat niet deert).

De manier hoe de administratie is overgedragen is ongehoord. |Heb ik geen woorden voor, zo onprofessioneel. Maar dat moet misschien ook zo, want dan blijft alles onduidelijk.
Nu er geen bakken geld meer verdiend worden (deels omdat de markt verzadigd is) valt er niet veel meer te sjoemelen maar hoeft alleen de eventuele geschiedenis verbloemd te worden, met medeweten van de FEBO wellicht.

Ik ben niet zo snel onder de indruk van dat soort types. Sorry.
hallelujah.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:35:44 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171098309
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:28 schreef Scherzo het volgende:

[..]

Mooie analyse....
Oja, nog vergeten te vermelden, niet geheel onbelangrijk.

Om te voorkomen dat er meer mensen het idee kregen om ook ondernemertje te gaan spelen en te delen in 'het bloedgeld' werd de barriere van het verdienen van minimaal 1000 euro opgeworpen. Dit betekent dat als je niet veel kan binnenharken, je beter 100 euro kan vangen bij de minimalisten, en niet kan delen in de winst bij de ondernemers. Dit betekent dat alleen de grootgeldverdieners baat hebben bij het ondernemen en derhalve een groter deel van de pot binnenharken dan wanneer er meer mensen ondernemertje gaan spelen.

Dus eigenlijk is er gebeurd wat Jessie altijd al wilde. Alleen werken/geld binnenbrengen als hij er flink beter van werd. De rest had het nakijken, eh.... 100 euro/een zoethoudertje, nodig om de structuur te slikken.

Het heef mij steeds geergerd wanneer er gezegd werd dat anderen ook maar eens geld moest gaan verdienen, want zij brachten het geld binnen. Maar dat was toch juist zo gepresenteerd, of ben ik nou gek. Er werd letterlijk gezegd, al wil je de hele dag in bed liggen of op je krent zitten, je kreeg je 100 euro. Zij zouden Utopia great maken. Nou, wat een deceptie.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 21 mei 2017 @ 16:36:19 #105
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_171098327
Cemal heeft het hete water van de eieren bij de bouillon gedaan dan wordt die sneller warm...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  zondag 21 mei 2017 @ 16:37:30 #106
424254 zodeju
ennogmeer.
pi_171098363
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:36 schreef snetje het volgende:
Cemal heeft het hete water van de eieren bij de bouillon gedaan dan wordt die sneller warm...
Bouillon moet toch even trekken.?
  zondag 21 mei 2017 @ 16:37:46 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171098372
Aardappels met schil?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171098374
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:36 schreef snetje het volgende:
Cemal heeft het hete water van de eieren bij de bouillon gedaan dan wordt die sneller warm...
Het water waar hij de eieren in gekookt heeft?
  zondag 21 mei 2017 @ 16:38:13 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171098393
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:36 schreef snetje het volgende:
Cemal heeft het hete water van de eieren bij de bouillon gedaan dan wordt die sneller warm...
Wat een smeerkees is het toch!
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_171098405
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Aardappels met schil?
Ja, Malta aardappelen denk ik, die kun je met schil eten.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:39:17 #111
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171098423
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Echt niet. De BV is leeggegplunderd. Het was ook niet de bedoeling dat het lang door bleef gaan. De mensen blijven de shit niet kopen (naast de mensen die het niet begrijpen). Je kunt heel weinig daar wat al niet gedaan of geprobeerd is.

Daarom snap ik niet waarom er zo gevit wordt op mensen die niet de hele dag doen alsof ze het druk hebben met geld verdienen. You can only do so much.

Jessie pakt het wel slim aan. Die gaat zichtbaar werken op momenten dat de anderen (nog niet/niet meer) actief bezig zijn. Dan valt hij op en hij vermeldt ook altijd dat hij het niet snap dat anderen niets doen.

Jessie (en Boyd later) heeft er altijd alles aan gedaan om zijn spullen via de website te verkopen, want dan vangt hij meer geld, wat hij bij voorbaat onttrekt aan de BV.

De verdeling in 2 kampen is slim gepresenteerd. Er werd steeds gehamerd op het feit dat het niet erg was om minimalist te zijn, je hoefde niets te doen en je kreeg gegarandeerd 100 euro. Vooral die garantie werd vaak herhaald, alsof zij zo goed waren t.o.v. de rest, want natuurlijk ervoor zorgde dat er weinig weerstand was na de karige periode.

De verdeling van het binnegekomen geld was zodanig opgesteld in de structuur, dat het meeste geld naar de heren ging, onder het mom van, dan kunnen we investeren.
Men vergat dat die 100 euro al betaald werd door de markt en evenementen e.d. Dus die garantie van de heren was een loze garantie.

De administratie was ondoorzichtig en werd gevoerd door de grootgeldverdieners met de grootste bek (soort Henry Keizer; jezelf rijklullen over het hoofd van anderen, maar wat niet weet wat niet deert).

De manier hoe de administratie is overgedragen is ongehoord. |Heb ik geen woorden voor, zo onprofessioneel. Maar dat moet misschien ook zo, want dan blijft alles onduidelijk.
Nu er geen bakken geld meer verdiend worden (deels omdat de markt verzadigd is) valt er niet veel meer te sjoemelen maar hoeft alleen de eventuele geschiedenis verbloemd te worden, met medeweten van de FEBO wellicht.

Ik ben niet zo snel onder de indruk van dat soort types. Sorry.
Waarom sorry. Ieder zijn mening w/

Over die administratie, wat klopt(e) daar niet aan?
Een nieuwe structuur is welkom, men schijnt ontevreden te zijn
Maar waarom komen er geen plannen dan?
Iedereen kan geld gaan verdienen, maar niemand doet het. Doen ze toch echt zelf
Net als Cemal hoofd-finance, doen ze ook zelf
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_171098429
Wow Thunderbitch ( ga maar niet quoten) super verwoord!
pi_171098437
Karin ; ik hoop
dat als het net zo lekker ruikt als dat het smaakt
_O- _O-
If the spell won't kill you, your ego does
pi_171098445
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:37 schreef zodeju het volgende:

[..]

Bouillon moet toch even trekken.?
Blokje hoeft alleen maar op te lossen. Bouillon trekken is een heel ander verhaal.
pi_171098458
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:
Aardappels met schil?
Lekker!
pi_171098470
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:39 schreef StruisVogelt het volgende:
Karin ; ik hoop
dat als het net zo lekker ruikt als dat het smaakt
_O- _O-
Ja _O- _O- Ik moest er nog ff over nadenken ook. :P
  zondag 21 mei 2017 @ 16:41:29 #117
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_171098484
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:38 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Ja, Malta aardappelen denk ik, die kun je met schil eten.
O, okay... moet kunnen eigenlijk. Heb alleen nog nooit roti gegeten met aardappels met schil, maar in dat gerecht lijkt het me wel te doen. Is kruidig en veel verschillende onderdelen, ook qua mondgevoel. Heb er ineens zin in. Het wordt echter spaghetti. Ook weer een keer lekker. *O*
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  zondag 21 mei 2017 @ 16:41:33 #118
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171098487
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Oja, nog vergeten te vermelden, niet geheel onbelangrijk.

Om te voorkomen dat er meer mensen het idee kregen om ook ondernemertje te gaan spelen en te delen in 'het bloedgeld' werd de barriere van het verdienen van minimaal 1000 euro opgeworpen. Dit betekent dat als je niet veel kan binnenharken, je beter 100 euro kan vangen bij de minimalisten, en niet kan delen in de winst bij de ondernemers. Dit betekent dat alleen de grootgeldverdieners baat hebben bij het ondernemen en derhalve een groter deel van de pot binnenharken dan wanneer er meer mensen ondernemertje gaan spelen.

Dus eigenlijk is er gebeurd wat Jessie altijd al wilde. Alleen werken/geld binnenbrengen als hij er flink beter van werd. De rest had het nakijken, eh.... 100 euro/een zoethoudertje, nodig om de structuur te slikken.

Het heef mij steeds geergerd wanneer er gezegd werd dat anderen ook maar eens geld moest gaan verdienen, want zij brachten het geld binnen. Maar dat was toch juist zo gepresenteerd, of ben ik nou gek. Er werd letterlijk gezegd, al wil je de hele dag in bed liggen of op je krent zitten, je kreeg je 100 euro. Zij zouden Utopia great maken. Nou, wat een deceptie.
Maar, even serieus, ¤1000 per maand is toch wel haalbaar? Als je het graag wil? Zonder de "barrière" gaat het niet werken, dan komt er niks binnen
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_171098556
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:41 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

O, okay... moet kunnen eigenlijk. Heb alleen nog nooit roti gegeten met aardappels met schil, maar in dat gerecht lijkt het me wel te doen. Is kruidig en veel verschillende onderdelen, ook qua mondgevoel. Heb er ineens zin in. Het wordt echter spaghetti. Ook weer een keer lekker. *O*
Malta's worden in April en Mei geoogst. Zijn dus nieuwe aardappelen, daarom kun je ze goed met schil eten.
pi_171098575
Ik krijg er ook honger van trouwens. Wel leuk dat er weer eens uitgebreid gekookt wordt.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:50:08 #121
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171098687
Jacco over Ka, maar SL
Ka was zuur over het foto's maken
Jessie en Jacco krijgen daarom geen roti :')
Zal uiteindelijk wel meevallen, maar toch
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  zondag 21 mei 2017 @ 16:50:23 #122
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171098692
Chipp vindt het een kutdag
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_171098710
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:50 schreef kkka3 het volgende:
Jacco over Ka, maar SL
Ka was zuur over het foto's maken
Jessie en Jacco krijgen daarom geen roti :')
Zal uiteindelijk wel meevallen, maar toch
Oh, dat ging allemaal als lolletje, Ka stond erbij te lachen.
pi_171098739
Het verbaasd me een beetje dat Billy niet continu voor Jessie loopt te paraderen om hem te negeren. Ik had dat wel verwacht eigenlijk.
  zondag 21 mei 2017 @ 16:52:56 #125
430005 rowan634
#OGIVANSCHUIMPJE
pi_171098747
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:52 schreef Gooddeal het volgende:
Het verbaasd me een beetje dat Billy niet continu voor Jessie loopt te paraderen om hem te negeren. Ik had dat wel verwacht eigenlijk.
o|O
ze is gegroeid
TEAM TAFEL
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')