abonnement Unibet Coolblue
pi_175573697
Soms valt er wat terug van gefaalde betalingen etc. Overigens stond er op het gelekte tourschema een tweede Ziggo date, dus hou je mail / Twitter / etc goed in de gaten, regelmatig gaan die meteen in de VVK als ze bekend worden gemaakt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 12:46 schreef kalinhos het volgende:
Mn broertje: ik wil 2 zitplekken
Ik: prima, haal ik er 3
Ik ben erdoor: zit he?
Hij: nee, staan!!
Oke, dan staan maar proberen
Eindstand geen kaarten |:( :')
Dit is wel een beetje dom :@ Beter je eerste bestelling afmaken en dan opnieuw proberen, heb je iig IETS, en als het beiden lukt kom je echt wel van die eerste tickets af.
pi_175573721
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:30 schreef Cyanide- het volgende:
Soms valt er wat terug van gefaalde betalingen etc. Overigens stond er op het gelekte tourschema een tweede Ziggo date, dus hou je mail / Twitter / etc goed in de gaten, regelmatig gaan die meteen in de VVK als ze bekend worden gemaakt.

[..]

Dit is wel een beetje dom :@ Beter je eerste bestelling afmaken en dan opnieuw proberen, heb je iig IETS, en als het beiden lukt kom je echt wel van die eerste tickets af.
Dan laten ze ons er wel lang op wachten dit keer.
pi_175573810
Misgegrepen :( Ik wil weer nachts bij concerto in de rij staan ...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 8 december 2017 @ 13:39:36 #104
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_175573902
toch wel gek... je verwacht toch een aankondiging van een tweede concert.

Ik geloof echt niet dat die jongens op woensdag en donderdag even de bollenvelden gaan bekijken, of de plaatselijke koffie winkel...
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_175574383


[ Bericht 100% gewijzigd door het_fokschaap op 08-12-2017 14:38:11 (delete) ]
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:36:40 #106
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175577461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 13:39 schreef greatgonzo het volgende:
toch wel gek... je verwacht toch een aankondiging van een tweede concert.

Ik geloof echt niet dat die jongens op woensdag en donderdag even de bollenvelden gaan bekijken, of de plaatselijke koffie winkel...
Ik verwacht dat nog steeds. NADAT Pinkpop kaartverkoop los is gegaan.

Nu er naast gegrepen en echt bloedchagerijnig over de wijze waarop dat weer gaat, wachtrij is een grote bingo en vele kaarten liggen alweer lang en breed bij de doorverkopers.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175577595
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:36 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik verwacht dat nog steeds. NADAT Pinkpop kaartverkoop los is gegaan.

Nu er naast gegrepen en echt bloedchagerijnig over de wijze waarop dat weer gaat, wachtrij is een grote bingo en vele kaarten liggen alweer lang en breed bij de doorverkopers.
Da's pas eind februari hè, dat lijkt me erg sterk.
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:44:52 #108
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175577678
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:41 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Da's pas eind februari hè, dat lijkt me erg sterk.
Mij niet, is nog maanden voor het eventuele concert. En Pinkpop wil uitverkopen dus er moet wel enige schaarste zijn. Komt nog bij dat het gerucht vooraf over PP en Ziggo dome spot on was, op de tweede datum na. Zou niet voor het eerst zijn, toen Tool op PP stond maakten ze ook op PP de tweede headline show van die tour bekend.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175577774
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:44 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mij niet, is nog maanden voor het eventuele concert. En Pinkpop wil uitverkopen dus er moet wel enige schaarste zijn. Komt nog bij dat het gerucht vooraf over PP en Ziggo dome spot on was, op de tweede datum na. Zou niet voor het eerst zijn, toen Tool op PP stond maakten ze ook op PP de tweede headline show van die tour bekend.
Ja op (of vlak na) een festival je volgende date bekend maken is een beproefd recept, net als bands die nú zaalshows doen daar roepen 'See you at Pinkpop/Werchter/Graspop/whatever'. Maar het zou redelijk bijzonder zijn als ze nu maanden stilte houden om vervolgens in februari te roepen als Pinkpop uitverkoopt 'Oh ja haha nóg een Ziggo show'.

Ik denk dat menig fan zich dan ook aardig in de zak gescheten voelt als ze eerst als 'Plan B' Pinkpop kaarten kopen en dan er tóch nog een Ziggo show uit de hoge hoed komt.

Daarnaast denk ik dat sowieso de PJ dag wel uitverkoopt, en de weekendkaarten ook wel, met of zonder extra Ziggo show die al in de vvk is
  vrijdag 8 december 2017 @ 16:58:42 #110
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175577981
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 december 2017 16:49 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik denk dat menig fan zich dan ook aardig in de zak gescheten voelt als ze eerst als 'Plan B' Pinkpop kaarten kopen en dan er tóch nog een Ziggo show uit de hoge hoed komt.

Dit is nu precies waarom ik het wel verwacht. Pinkpop is voor velen plan B en zal dus mogelijk lijden onder twee ZD shows. Na uitverkocht verkoop je het gewoon als 'er is zoveel vraag dat we er nog eentje bij geboekt hebben'
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175578205
Mjah, het is nog steeds niet logisch imho. Die tweede Ziggo show zal ook razendsnel uitverkopen, dus het Plan B scenario blijft voor Pinkpop bestaan.

Sterker nog, je zou zelfs kunnen zeggen dat het dan duidelijk is dat er niet meer in zit qua Ziggo en mensen nu blijven wachten als PP in de vvk gaat "want er kwam toch nog een tweede show"
pi_175579480
Voor mij wordt het Werchter dan maar...
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  vrijdag 8 december 2017 @ 19:18:08 #113
52513 whosvegas
The Trickster
pi_175580863
Hier ook geen kaarten
We hadden wel kans op zitplaatsen.

Maar dat wil ik niet meer, totaal geen sfeer en ik zit me de hele avond te ergeren
Are you nuts??
  vrijdag 8 december 2017 @ 23:30:46 #114
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175589344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 december 2017 17:10 schreef Cyanide- het volgende:
Mjah, het is nog steeds niet logisch imho. Die tweede Ziggo show zal ook razendsnel uitverkopen, dus het Plan B scenario blijft voor Pinkpop bestaan.

ALs PP de kaarten al kwijt is maakt dat niet meer uit he.

We gaan het wel zien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  zaterdag 9 december 2017 @ 12:05:05 #115
52513 whosvegas
The Trickster
pi_175595734
Wanneer wordt er eens wat gedaan aan die schandalige tussenhandel?
Hoe komen zij eigenlijk aan zoveel kaartjes?

Een paar jaar terug kon ik eigenlijk altijd wel aan kaartjes komen, in 2014 kon ik gemakkelijk aan staanplaatsen voor beide avonden komen. De laatste paar grote concerten, hiervoor Metellica, vis ik achter het net. En bij de Foo Fighters had ik zitplaatsen (was dus niet voor herhaling vatbaar).

Dus ga ik me afvragen hoe dat kan, is de tussenhandel enorm toegenomen of willen gewoon meer mensen naar dit soort concerten (de populariteit van Pearl Jam is de afgelopen jaren constant)? Volgens mij kan ook een oorzaak zijn, dat meer mensen een snelle internet verbinding hebben.

Frustrerend is het wel :(

Bij Metallica had ik zoiets van, jammer
Maar Pearl Jam wil ik echt wel weer gaan zien!
Are you nuts??
pi_175597156
Via de fanclub was er natuurlijk ook al het een en ander verkocht van de week.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_175599606
Voor wat betreft al die tussenhandelaren (topticketshop, tickets2go, etc) is het lang niet zeker dat ze überhaupt kaarten hebben. Ze bieden ze aan, ja, maar leveren vaak pas veel later. Maw, zij speuren ook nog naar kaarten.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zaterdag 9 december 2017 @ 20:19:03 #118
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175604861
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:05 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer wordt er eens wat gedaan aan die schandalige tussenhandel?
Hoe komen zij eigenlijk aan zoveel kaartjes?

Een paar jaar terug kon ik eigenlijk altijd wel aan kaartjes komen, in 2014 kon ik gemakkelijk aan staanplaatsen voor beide avonden komen. De laatste paar grote concerten, hiervoor Metellica, vis ik achter het net. En bij de Foo Fighters had ik zitplaatsen (was dus niet voor herhaling vatbaar).

Dus ga ik me afvragen hoe dat kan, is de tussenhandel enorm toegenomen of willen gewoon meer mensen naar dit soort concerten (de populariteit van Pearl Jam is de afgelopen jaren constant)? Volgens mij kan ook een oorzaak zijn, dat meer mensen een snelle internet verbinding hebben.

Frustrerend is het wel :(

Bij Metallica had ik zoiets van, jammer
Maar Pearl Jam wil ik echt wel weer gaan zien!
Idem, vorig tour gewoon voor beide dagen kaarten. Bij Metallica heb ik voor het eerst meegemaakt dat ik er niet door kwam, en nu dus weer. Ga bijna denken dat het komt omdat ik KPN klant ben :o
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175608773
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 12:05 schreef whosvegas het volgende:
Wanneer wordt er eens wat gedaan aan die schandalige tussenhandel?
Hoe komen zij eigenlijk aan zoveel kaartjes?

Een paar jaar terug kon ik eigenlijk altijd wel aan kaartjes komen, in 2014 kon ik gemakkelijk aan staanplaatsen voor beide avonden komen. De laatste paar grote concerten, hiervoor Metellica, vis ik achter het net. En bij de Foo Fighters had ik zitplaatsen (was dus niet voor herhaling vatbaar).

Dus ga ik me afvragen hoe dat kan, is de tussenhandel enorm toegenomen of willen gewoon meer mensen naar dit soort concerten (de populariteit van Pearl Jam is de afgelopen jaren constant)? Volgens mij kan ook een oorzaak zijn, dat meer mensen een snelle internet verbinding hebben.

Frustrerend is het wel :(

Bij Metallica had ik zoiets van, jammer
Maar Pearl Jam wil ik echt wel weer gaan zien!
Tsja... Ticketmaster speelt nou eenmaal valse spelletjes en de regering is hier niet van plan veel aan te gaan doen. Niet alle kaarten worden door Ticketmaster ter verkoop aangeboden, een substantieel deel wordt met het oogmerk op flinke winst doorgesluisd naar externe partijen, of nog erger, een interne partij: Seatwave.

Herken je verhaal heel erg goed... vroeger had ik altijd wel een kaart als ik ergens naartoe wilde.... de laatste paar jaar vis ik ineens geregeld achter het net. Dit keer heb ik ook geen kaarten kunnen krijgen. Nu is het vrijwel zeker dat binnenkort Ziggo 2 in de verkoop gaat, dus ik blijf hopen op kaarten.
  zaterdag 9 december 2017 @ 23:58:23 #120
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_175611154
Om dan toch maar geld aan PJ uit te geven deze week heb ik het ontbrekende vinyl maar aangeschaft, aangezien alle slecht verkrijgbare albums opnieuw zijn uitgebracht. Binaural, self titled en Riot act on their way.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_175614398
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 december 2017 22:35 schreef WesCAddle het volgende:

[..]


. Nu is het vrijwel zeker dat binnenkort Ziggo 2 in de verkoop gaat, dus ik blijf hopen op kaarten.
Hoe zeker is dit dan? Waar haal je die informatie vandaan :)?
pi_175615368
quote:
1s.gif Op zondag 10 december 2017 06:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:

[..]

Hoe zeker is dit dan? Waar haal je die informatie vandaan :)?
Schijnbaar heeft '13 Juni' heel even bij 'upcoming shows' gestaan op de Pearl Jam website voordat het snel werd weggehaald. User op het officiële PJ forum had hier een schreenshot van gemaakt. Ook deze werd heel snel weggemoddereerd. Je weet het natuurlijk nooit 100% zeker, het kan iemand zijn die heeft zitten Photoshoppen. Op de screenshot werd in ieder geval vermeld dat het concert morgen in de verkoop zou gaan.

Een andere user claimde overigens dat op de site van ticketmaster zelf heel even een treincombi voor 13 Juni heeft gestaan alvorens deze snel is verwijderd.

Dit, plus de eerder uitgelekte lijst met tourdata die op de nog niet bevestigde Ziggo 2 en Barca 2 in z'n geheel kloppen, doen mij denken dat het nog maar een kwestie van tijd is.
pi_178126006
Geen posts over de eerste single van nieuwe album?


Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.

Tevens, wilt iemand mijn Pearl Jam 2012 Amsterdamvlag hebben? Liefst dat ie naar iemand gaat die hem echt op gaat hangen (al is het alleen met Koningsdag), hoef er geen geld voor.

  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:24:22 #124
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_178126231
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:10 schreef racerdkb het volgende:
Tevens, wilt iemand mijn Pearl Jam 2012 Amsterdamvlag hebben? Liefst dat ie naar iemand gaat die hem echt op gaat hangen (al is het alleen met Koningsdag), hoef er geen geld voor.
O+
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 27 maart 2018 @ 16:38:13 #125
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_178126615
quote:
6s.gif Op dinsdag 27 maart 2018 16:10 schreef racerdkb het volgende:
Geen posts over de eerste single van nieuwe album?


Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden.

Tevens, wilt iemand mijn Pearl Jam 2012 Amsterdamvlag hebben? Liefst dat ie naar iemand gaat die hem echt op gaat hangen (al is het alleen met Koningsdag), hoef er geen geld voor.

[ afbeelding ]
Ik heb al een vlag hangen. :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')