abonnement Unibet Coolblue
pi_171193632
Die Ivanka verdiendt wel een drupje McCarkhuir op haar mooie wangbeenderen zeg _O_
  donderdag 25 mei 2017 @ 13:07:16 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171194989
quote:
10s.gif Op donderdag 25 mei 2017 11:57 schreef Greys het volgende:
Tis maar net welke foto ze gebruiken. :+

[ afbeelding ]

Dat steeds die hand wegslaan vind ik wel een beetje gek ja. Je weet toch dat dat weer de hele wereld over gaat. Blijf bij die vent en doe dan normaal in de openbaarheid of ga gewoon weg als je hem niet meer moet. Maar dat zal wel weer te simpel zijn. :D
Bij hem weggaan gaat in de VS echt een issue worden, een ongehuwde president is al een probleem, laat staan als de presidentsvrouw hem laat stikken terwijl hij in office is.

En ja, het is absurd dat het een issue is, maar hee, het zijn Amerikanen, daar is wel meer absurd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171195180
Vraag me af wat zij gaat doen na de eventuele scheiding en of ze alles zelf mag beslissen, wellicht dat ze nog beschermd dient te worden tegen ontvoerders, ze zal wel wat meegekregen hebben van haar tijd als presidentsvrouw aangaande security rondom de president ook, stel dat ze bijvoorbeeld haar geld in de prostitutie zou willen verdienen, zouden ze dat toestaan?
pi_171195493
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:19 schreef McCarkhuir het volgende:
Vraag me af wat zij gaat doen na de eventuele scheiding en of ze alles zelf mag beslissen, wellicht dat ze nog beschermd dient te worden tegen ontvoerders, ze zal wel wat meegekregen hebben van haar tijd als presidentsvrouw aangaande security rondom de president ook, stel dat ze bijvoorbeeld haar geld in de prostitutie zou willen verdienen, zouden ze dat toestaan?
Of stel dat zij zou melden als eerste kolonist van Mars via het ruimtevaartbedrijf van Elon Musk!
pi_171195592
quote:
10s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:35 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Of stel dat zij zou melden als eerste kolonist van Mars via het ruimtevaartbedrijf van Elon Musk!
Ik denk dat ze beter wat jongere baarmoeders naar Mars mee kunnen zeulen :')
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:26:34 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171196609
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:19 schreef McCarkhuir het volgende:
Vraag me af wat zij gaat doen na de eventuele scheiding en of ze alles zelf mag beslissen, wellicht dat ze nog beschermd dient te worden tegen ontvoerders, ze zal wel wat meegekregen hebben van haar tijd als presidentsvrouw aangaande security rondom de president ook, stel dat ze bijvoorbeeld haar geld in de prostitutie zou willen verdienen, zouden ze dat toestaan?
Oud-presidenten worden ook nog beschermd, dus ik verwacht niet dat haar bescherming ineens zou komen te vervallen als ze zou gaan scheiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 14:35:33 #57
163650 Greys
pi_171196785
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 13:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij hem weggaan gaat in de VS echt een issue worden, een ongehuwde president is al een probleem, laat staan als de presidentsvrouw hem laat stikken terwijl hij in office is.

En ja, het is absurd dat het een issue is, maar hee, het zijn Amerikanen, daar is wel meer absurd.
Maar had dan bij hem weggegaan toen hij nog niet voor president runde zeg maar :@ Je hebt sowieso gelijk idd dat het nu wel helemáál een issue zal zijn daar. Ik zou niet graag in haar schoenen staan geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171196845
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oud-presidenten worden ook nog beschermd, dus ik verwacht niet dat haar bescherming ineens zou komen te vervallen als ze zou gaan scheiden.
Ik denk inderdaad niet dat ze haar zullen toestaan om weer in Slovenië te gaan wonen of een kledingzaakje te beginnen ergens
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:41:54 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171196894
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:39 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Ik denk inderdaad niet dat ze haar zullen toestaan om weer in Slovenië te gaan wonen of een kledingzaakje te beginnen ergens
Het lijkt me sowieso sterk dat ze daar behoefte aan zou hebben, daarbij is ze ook nog moeder van een 11-jarig kind, de kans lijkt me klein dat ze hem mee mag nemen naar het buitenland, en hij zal ook bewaking nodig blijven hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:42:58 #60
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171196918
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar had dan bij hem weggegaan toen hij nog niet voor president runde zeg maar :@ Je hebt sowieso gelijk idd dat het nu wel helemáál een issue zal zijn daar. Ik zou niet graag in haar schoenen staan geloof ik.
Het zou me niets verbazen als het een deal tussen hen is dat ze iig met hem getrouwd blijft zolang hij president is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171196921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het lijkt me sowieso sterk dat ze daar behoefte aan zou hebben, daarbij is ze ook nog moeder van een 11-jarig kind, de kans lijkt me klein dat ze hem mee mag nemen naar het buitenland, en hij zal ook bewaking nodig blijven hebben.
Gevangenis voor de rest van haar leven dus, een luxe weliswaar maar toch
  donderdag 25 mei 2017 @ 14:44:12 #62
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171196948
quote:
15s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:43 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Gevangenis voor de rest van haar leven dus, een luxe weliswaar maar toch
Yep, met waarschijnlijk de meeste vrijheid zolang ze getrouwd blijft, in ieder geval zolang hij president is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171197041
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:44 schreef Leandra het volgende:

[..]

Yep, met waarschijnlijk de meeste vrijheid zolang ze getrouwd blijft, in ieder geval zolang hij president is.
Zoveel miljonairs en miljardairs op de wereld en zij heeft de pech degene te vangen die perse president wilde worden :{
pi_171197445
Nog niet zo heel lang geleden werden ongehoorzame of respectloze echtgenoten van heersers gewoon afgedankt en geëxecuteerd dus ergens heeft ze nog mazzel :')

(terwijl ik dit schrijf besef ik me ineens dat ik een levensgroot schilderij van Marilyn Monroe en Jackie Kennedy in de woonkamer heb hangen)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 15:15:54 #65
163650 Greys
pi_171197763
quote:
15s.gif Op donderdag 25 mei 2017 14:43 schreef McCarkhuir het volgende:

[..]

Gevangenis voor de rest van haar leven dus, een luxe weliswaar maar toch
Ze is toch al heel lang bij hem, ook al ver ver ver voordat hij meedeed om president te worden. Wat zou toen het gevangenisgedeelte geweest zijn voor haar dan? Ik kan me ergens toch nog steeds niet voorstellen dat ze allll die jaren tegen haar zin bij hem was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_171198000
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2017 15:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze is toch al heel lang bij hem, ook al ver ver ver voordat hij meedeed om president te worden. Wat zou toen het gevangenisgedeelte geweest zijn voor haar dan? Ik kan me ergens toch nog steeds niet voorstellen dat ze allll die jaren tegen haar zin bij hem was.
maar nu moet ze verplicht opdagen, misschien hadden ze eerder wat meer afstand af en toe?
Ofmisschien mept ze hem weg omdat handje vasthouden haar 'catwalk moment' verstoord *;
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 25 mei 2017 @ 15:41:59 #67
163650 Greys
pi_171198466
Ja zou ook kunnen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')