abonnement Unibet Coolblue
pi_171069452
Hallo allen!

Hiervoor had ik al een topic geplaatst omtrent taalattitudeonderzoek, en binnen een mum van tijd had ik genoeg respondenten. Bedankt daarvoor! Echter heb ik jullie hulp weer nodig (en waarschijnlijk ook in de toekomst); ik vind het namelijk zeer interessant hoe jullie Nederlanders denken en staan tegenover het Nederlands in vergelijking met Vlamingen en het interessantste is dan ook dat jullie daaromtrent soms totaal anders kunnen denken! In mijn vorige onderzoek waren jullie antwoorden goud waard, en dit keer zal dat zeker niet anders zijn. Daarom hoop ik dat jullie net als vorige keer stevig zullen bijdragen voor mijn taalonderzoek. Het duurt amper 3 minuten.

Edit: zie onderste bericht.

[ Bericht 14% gewijzigd door BrugseKaas op 20-05-2017 13:18:50 ]
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:25:41 #2
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_171069684
Interessant onderzoek. Ingevuld.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_171069710
Hartelijk bedankt!
pi_171069836
Done!
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171071605
Hartelijk bedankt @spijkerbroek en alle anderen die zo behulpzaam waren een bijdrage te leveren aan mijn onderzoek. Weer heb ik binnen een mum van tijd voldoende respondenten uit Nederland! Dit is ongezien. Ik zal nog zeker jullie hulp nodig hebben in de toekomst, want de mening van de Vlaming wijkt meer en meer af van dat van de Nederlander ten opzichte van de Nederlandse taal wat zorgt voor interessante statistieken. Ik zal altijd mijn best proberen om mijn onderzoeken zo duidelijk en interessant mogelijk te maken.
pi_171091613
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:18 schreef BrugseKaas het volgende:
Hartelijk bedankt @spijkerbroek en alle anderen die zo behulpzaam waren een bijdrage te leveren aan mijn onderzoek. Weer heb ik binnen een mum van tijd voldoende respondenten uit Nederland! Dit is ongezien. Ik zal nog zeker jullie hulp nodig hebben in de toekomst, want de mening van de Vlaming wijkt meer en meer af van dat van de Nederlander ten opzichte van de Nederlandse taal wat zorgt voor interessante statistieken. Ik zal altijd mijn best proberen om mijn onderzoeken zo duidelijk en interessant mogelijk te maken.
Ga je dit onderzoek ook hier plaatsen? :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')