abonnement Unibet Coolblue
pi_171067002
Hallo!

Ik ben al 3 keer gezakt voor dat klote examen, dat komt omdat ik dichtsla bij de zenuwen van een lelijke geldtrekkende jood naast me! Me instructeur zegt ook van ja je moet gewoon blijven proberen en dingen nemen tegen de stress maar zo zit ik niet in elkaar, alleen een halve liter pils helpt tegen de zenuwen, maar dat word niet gewaardeerd natuurlijk

nu heb ik een plan om de man gewoon om te kopen maar hoe ga je hiermee te werk? Gewoon als je in de auto gaat zitten gelijk een paar mijer onder ze neus schuiven? Gewoon als je me laat slagen krijg je deze 5 mijer geen probleem of hoe doe je dat?

Iemand tips graag?
pi_171067008
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Iemand tips graag?
stop met rijlessen en accepteer dat autorijden niet je ding is.

voor je eigen veiligheid en vooral de onze.
pi_171067010
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:26 schreef racerdkb het volgende:

[..]

stop met rijlessen en accepteer dat autorijden niet je ding is.

voor je eigen veiligheid en de onze.
Ik kan gewoon goed rijden maar ik sla dicht van stress waardoor ik fouten ga maken tijdens het examen, buiten de examen rij ik gewoon goed
pi_171067013
Niet weten dat je pas slaagt als je bereden bent door de examinator :')
pi_171067020
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik kan gewoon goed rijden maar ik sla dicht van stress waardoor ik fouten ga maken tijdens het examen, buiten de examen rij ik gewoon goed
best gevaarlijk dat je denkt dat je goed kan rijden. je raakt gestrest om een reden en met drie examens heb je waarschijnlijk ook drie verschillende examinators gehad.

iemand die nog aan het lessen is of net zijn rijbewijs heeft kan per definitie niet goed rijden. heeft echte praktijkervaring nodig.
pi_171067027
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:28 schreef racerdkb het volgende:

[..]

best gevaarlijk dat je denkt dat je goed kan rijden. je raakt gestrest om een reden en met drie examens heb je waarschijnlijk ook drie verschillende examinators gehad.
Volgens mij instructeur rij ik goed, soms een foutje, maar geen gevaarlijke foutjes. Ik raak in de stress omdat ik een rijbewijs moet hebben en ook onder druk sta ermee want elke keer dat ik faal is een wanprestatie van mezelf, en falen is gewoon simpelweg geen optie. nergens mee

plus ik heb al meerdere keren gereden met mijn vader de auto en geen brokken gemaakt dus zo erg zal het wel niet zijn

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 02:30:47 ]
pi_171067035
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Volgens mij instructeur rij ik goed, soms een foutje, maar geen gevaarlijke foutjes. Ik raak in de stress omdat ik een rijbewijs moet hebben en ook onder druk sta ermee want elke keer dat ik faal is een wanprestatie van mezelf, en falen is gewoon simpelweg geen optie. nergens mee
het uur vóór mijn rijexamen had ik een reguliere les van mijn instructeur, dus zonder examinator. dan eigenlijk zonder pauze gewoon doorrijden maar dan met examinator.

heb je dat al gehad; zo nee, stel het voor aan je rijinstructeur.
pi_171067039
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

plus ik heb al meerdere keren gereden met mijn vader de auto en geen brokken gemaakt dus zo erg zal het wel niet zijn
dit is echt het meest waardeloze argument ooit :') wil jou echt niet tegenkomen op de weg.
pi_171067043
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:31 schreef racerdkb het volgende:

[..]

het uur vóór mijn rijexamen had ik een reguliere les van mijn instructeur, dus zonder examinator. dan eigenlijk zonder pauze gewoon doorrijden maar dan met examinator.

heb je dat al gehad; zo nee, stel het voor aan je rijinstructeur.
Ja dat had ik ook altijd, maar als dan die jood daar aan die tafel zit dan raak ik in de paniek
pi_171067050
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:32 schreef racerdkb het volgende:

[..]

dit is echt het meest waardeloze argument ooit :') wil jou echt niet tegenkomen op de weg.
Ik rij gewoon goed ik weet niet wat jij allemaal praat, ik volg de regels teminste nog :') Kan je over 80% hier op de weg ook niet zeggen
pi_171067054
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja dat had ik ook altijd, maar als dan die jood daar aan die tafel zit dan raak ik in de paniek
Straks kom je een keer een jood tegen in het verkeer, rijd je hem dan dood uit paniek?
pi_171067057
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:34 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Straks kom je een keer een jood tegen in het verkeer, rijd je hem dan dood uit paniek?
nee want hij heeft niet mijn toekomst in zijn handen dat is anders
pi_171067059
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik rij gewoon goed ik weet niet wat jij allemaal praat, ik volg de regels teminste nog :') Kan je over 80% hier op de weg ook niet zeggen
je komt gewoon te zelfverzekerd over en tevens te gefrustreerd over de CBR "joden".

Je zou zeggen dat je een keer op je snuffert moet gaan om meer besef te krijgen maar je hebt al drie keer examen gedaan dus ja. Wat is er voor jou nodig?
  roze zaterdag 20 mei 2017 @ 02:35:35 #14
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171067062
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik rij gewoon goed ik weet niet wat jij allemaal praat, ik volg de regels teminste nog :') Kan je over 80% hier op de weg ook niet zeggen
Als je echt zo goed kan rijden dan had je je rijbewijs nu wel.
Your beauty never ever scared me.
pi_171067071
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

nee want hij heeft niet mijn toekomst in zijn handen dat is anders
Jij hebt zelf je toekomst in handen, als je gewoon kan rijden is er niets aan de hand. Je zit nog geen 45 minuten met zo'n examinator in de auto, stelt allemaal weinig voor.
pi_171067077
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:35 schreef racerdkb het volgende:

[..]

je komt gewoon te zelfverzekerd over en tevens te gefrustreerd over de CBR "joden".

Je zou zeggen dat je een keer op je snuffert moet gaan om meer besef te krijgen maar je hebt al drie keer examen gedaan dus ja. Wat is er voor jou nodig?
Ik zeg alleen wat mijn instructeur zegt. Ik sla gewoon dicht tijdens het examen waardoor ik dus raar ga doen. Als ik regulier in de auto zit gaat het harstikke prima. Zeg niet dat ik de beste chaffeur ben ofzo, maar er is altijd wel een klein kanker dingetje waardoor ik dan weer zak. Dat moet klaar zijn. Als het deze keer weer niet lukt dan draai ik door, dus ik moet hoe dan ook slagen
  roze zaterdag 20 mei 2017 @ 02:38:50 #17
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_171067081
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als het deze keer weer niet lukt dan draai ik door
R.I.P. auto.
Your beauty never ever scared me.
pi_171067089
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:38 schreef Amarantha het volgende:

[..]

R.I.P. auto.
rip examinator, als die mij komt vertellen je bent gezakt dan gaan er denk ik stoelen vliegen en ik wil het gewoon echt niet ik wil gewoon dat het een keer lukt en dat ik van het gezeik af ben, ik kan niet tegen falen, ik hoor niet te falen, en 4x is gewoon het maximale
pi_171067093
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als het deze keer weer niet lukt dan draai ik door, dus ik moet hoe dan ook slagen
Nee die instelling gaat je helpen. Je zei net zelf dat de druk nu al hoog is en nu verhoog je de druk alleen maar meer.

Goed kunnen rijden betekent ook dat je onder situaties van druk of nieuwigheid je kalm blijft en niet in paniek raakt. In principe houdt die examinator zijn muil als je doet wat er van je verwacht wordt; speel het toneelstukje mee. Overdreven veel afstand houden, overdreven kijken, nette houding et cetera.

Of probeer het in een andere stad met andere examinators of neem valeriaan o|O
pi_171067095
Je hoeft het niet te halen en er zijn ook genoeg mensen die het pas na zeven keer proberen halen en uiteindelijk wel capabele chauffeurs worden.
pi_171067108
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:40 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Nee die instelling gaat je helpen. Je zei net zelf dat de druk nu al hoog is en nu verhoog je de druk alleen maar meer.

Goed kunnen rijden betekent ook dat je onder situaties van druk of nieuwigheid je kalm blijft en niet in paniek raakt. In principe houdt die examinator zijn muil als je doet wat er van je verwacht wordt; speel het toneelstukje mee. Overdreven veel afstand houden, overdreven kijken, nette houding et cetera.

Of probeer het in een andere stad met andere examinators of neem valeriaan o|O
Ik kan niet met dit soort druk omgaan. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik werk in een restaurant, wat in het weekend ook enorm stressend is, maar ik weet altijd me hoofd erbij te houden, maar toch die 30 min in de auto doen iets met me, het enige wat ik kan denken MOET SLAGEN MOET en ik ga simpele dingen nalaten, binnenspiegel skippen, knipperlicht te vroeg/laat uitzetten, en dat geeft de instructeur ook de indruk dat ik er niet klaar voor ben. terwijl ik het in de reguliere lessen wel ben, maar tijdens het examen wil het niet lukken.. ik kan niet tegen falen van mezelf en het enige wat ik wil is gewoon slagen en net als iedereen in de auto stappen
pi_171067138
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik kan niet met dit soort druk omgaan. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik werk in een restaurant, wat in het weekend ook enorm stressend is, maar ik weet altijd me hoofd erbij te houden, maar toch die 30 min in de auto doen iets met me, het enige wat ik kan denken MOET SLAGEN MOET en ik ga simpele dingen nalaten, binnenspiegel skippen, knipperlicht te vroeg/laat uitzetten, en dat geeft de instructeur ook de indruk dat ik er niet klaar voor ben. terwijl ik het in de reguliere lessen wel ben, maar tijdens het examen wil het niet lukken.. ik kan niet tegen falen van mezelf en het enige wat ik wil is gewoon slagen en net als iedereen in de auto stappen
Ik ben echt een ontzettend rustig persoon al zeg ik het zelf en raak amper gefrustreerd en ruzie maken is ook niet iets wat ik gauw doe. Maar heb in het verkeer genoeg situaties meegemaakt waardoor ik gefrustreerd raak en het echt uitschreeuw :') Zo'n lul op de snelweg die je met 20km/u over de limiet inhaalt en vervolgens vol in de remmen gaat voor je neus om de afslag te halen... een rijstrook die met een rood kruis op het matrixbord is afgesloten en dat er dan een BMW aan komt karren met 120km/u om hem er op het laatste moment in te gooien terwijl je zelf al vier minuten metertje voor metertje vooruit kruipt.

Verkeer doet gewoon dingen met je, in Nederland zijn veel weggebruikers ontzettend egoïstisch. Naar mijn idee hebben we te veel asfalt en denkt iedereen recht te hebben op zijn eigen stukje daarvan.

Maar toch verbaas ik me wel dat je ondanks het drie keer geoefend te hebben met een examinator er nu nog negatiever in gaat. Je weet nu toch wat je kan verwachten. Als je zelf gaat rijden zal je echt niet rijden zoals op je afrijden, maar draai die knop om en zet jezelf op chauffeurmodus voor die luttele 30 minuten. Misschien moet je maar je trots inslikken en accepteren dat iemand belerend tegen je doet.
pi_171067141
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik kan niet met dit soort druk omgaan. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik werk in een restaurant, wat in het weekend ook enorm stressend is, maar ik weet altijd me hoofd erbij te houden, maar toch die 30 min in de auto doen iets met me, het enige wat ik kan denken MOET SLAGEN MOET en ik ga simpele dingen nalaten, binnenspiegel skippen, knipperlicht te vroeg/laat uitzetten, en dat geeft de instructeur ook de indruk dat ik er niet klaar voor ben. terwijl ik het in de reguliere lessen wel ben, maar tijdens het examen wil het niet lukken.. ik kan niet tegen falen van mezelf en het enige wat ik wil is gewoon slagen en net als iedereen in de auto stappen
Zo'n examinator wil ook gewoon dat er een ontspannen iemand naast hem zit. Als jij als een soort stresskikker die auto instapt, valt dat direct op. Je mag best wel kleine foutjes maken, zolang je het overige verkeer niet in gevaar brengt, maar als jij een gestreste indruk maakt, zul je niet wegkomen met foutjes. Die examinator weet niet dat jij normaal gesproken wel gewoon normaal kan rijden, hij is geen helderziende. Waarom moet je overigens per se nu slagen, omdat dit van jezelf moet? Als je nou weet dat die druk jou zo dwars zit, waarom leg je het jezelf dan zo op.
pi_171067150
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:50 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Ik ben echt een ontzettend rustig persoon al zeg ik het zelf en raak amper gefrustreerd en ruzie maken is ook niet iets wat ik gauw doe. Maar heb in het verkeer genoeg situaties meegemaakt waardoor ik gefrustreerd raak en het echt uitschreeuw :') Zo'n lul op de snelweg die je met 20km/u over de limiet inhaalt en vervolgens vol in de remmen gaat voor je neus om de afslag te halen... een rijstrook die met een rood kruis op het matrixbord is afgesloten en dat er dan een BMW aan komt karren met 120km/u om hem er op het laatste moment in te gooien terwijl je zelf al vier minuten metertje voor metertje vooruit kruipt.

Verkeer doet gewoon dingen met je, in Nederland zijn veel weggebruikers ontzettend egoïstisch. Naar mijn idee hebben we te veel asfalt en denkt iedereen recht te hebben op zijn eigen stukje daarvan.

Maar toch verbaas ik me wel dat je ondanks het drie keer geoefend te hebben met een examinator er nu nog negatiever in gaat. Je weet nu toch wat je kan verwachten. Als je zelf gaat rijden zal je echt niet rijden zoals op je afrijden, maar draai die knop om en zet jezelf op chauffeurmodus voor die luttele 30 minuten. Misschien moet je maar je trots inslikken en accepteren dat iemand belerend tegen je doet.
Ja je hebt wel gelijk idd.. ja het is lastig. Maar ik snap wat je zegt ja. Moeite met die knop omdraaien. Iig thanks voor het serieuze reageren man, heb hier wel wat aan ^O^
pi_171067157
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:50 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Zo'n examinator wil ook gewoon dat er een ontspannen iemand naast hem zit. Als jij als een soort stresskikker die auto instapt, valt dat direct op. Je mag best wel kleine foutjes maken, zolang je het overige verkeer niet in gevaar brengt, maar als jij een gestreste indruk maakt, zul je niet wegkomen met foutjes. Die examinator weet niet dat jij normaal gesproken wel gewoon normaal kan rijden, hij is geen helderziende. Waarom moet je overigens per se nu slagen, omdat dit van jezelf moet? Als je nou weet dat die druk jou zo dwars zit, waarom leg je het jezelf dan zo op.
Hoe triest het ook klinkt, ik moet binnenkort de bezorgservice gaan runnen. Begint over een maand. Als ik dan niet me rijbewijs heb gaan ze niet met me verder. Ik heb het onzettend naar me zin en verdien goed, dus ik wil het echt niet laten verpesten. En ook omdat falen nooit een optie is
pi_171067158
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk idd.. ja het is lastig. Maar ik snap wat je zegt ja. Moeite met die knop omdraaien. Iig thanks voor het serieuze reageren man, heb hier wel wat aan ^O^
Maak je een topic als je geslaagd bent?
pi_171067170
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:54 schreef racerdkb het volgende:

[..]

Maak je een topic als je geslaagd bent?
Haha ja dat sowieso.. 20 juni moet ik op dus ik heb nog wel effe om evt iets te regelen qua kalmering
pi_171067191
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Hoe triest het ook klinkt, ik moet binnenkort de bezorgservice gaan runnen. Begint over een maand. Als ik dan niet me rijbewijs heb gaan ze niet met me verder. Ik heb het onzettend naar me zin en verdien goed, dus ik wil het echt niet laten verpesten. En ook omdat falen nooit een optie is
Wanneer is je examen ingepland, heb je een rustig tijdstip gekozen?
pi_171067194
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:06 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Wanneer is je examen ingepland, heb je een rustig tijdstip gekozen?
20 juni, ergens in de middag
pi_171067200
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

20 juni, ergens in de middag
Je kent de omgeving inmiddels wel neem ik aan, verder maar gewoon vriendelijk doen naar de examinator, praatje maken en als je echt kan rijden, komt dat er ooit een keer uit. Probeer in ieder geval zo min mogelijk gestrest over te komen, ook als je een foutje maakt gewoon rustig corrigeren.
pi_171067205
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:13 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Je kent de omgeving inmiddels wel neem ik aan, verder maar gewoon vriendelijk doen naar de examinator, praatje maken en als je echt kan rijden, komt dat er ooit een keer uit. Probeer in ieder geval zo min mogelijk gestrest over te komen, ook als je een foutje maakt gewoon rustig corrigeren.
Ja ik ken de omgeving enz wel, maar toch ga ik soms twijfelen en dan beginnen de fouten maar goed, ik had ook de tip gekregen om theorie nog dag van te voren goed door te lezen, zodat je echt alles weet, denk dat dat ook wel rust geeft
pi_171067215
maak een grapje tegen hem : ja ik zou je best wel om willen kopen zodat ik slaag, haha

en kijk hem dan aan hoe hij reageert
  zaterdag 20 mei 2017 @ 03:28:58 #33
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_171067216
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 03:27 schreef possetje het volgende:
maak een grapje tegen hem : ja ik zou je best wel om willen kopen zodat ik slaag, haha

en kijk hem dan aan hoe hij reageert
D
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  zaterdag 20 mei 2017 @ 03:59:39 #34
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171067242
Voor faalhazen zijn er aparte examens. En: PTA / Omgaan met Rijexamen-Stress - Hoe deden jullie het?
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 20 mei 2017 @ 05:37:56 #35
186611 Haags
pi_171067299
Lol. Beheers jezelf een beetje. Moet je straks ook doen als je wel je rijbewijs hebt.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 07:40:55 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171067512
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik rij gewoon goed ik weet niet wat jij allemaal praat, ik volg de regels teminste nog :') Kan je over 80% hier op de weg ook niet zeggen
Maar die 80% konden wél hun rijbewijs halen :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171067635
Gewoon doen man, niet ouwehoeren of de emo uithangen, 10 miljoen mensen hebben het rijbewijs dus laat je niet gek maken dat jij dat niet zou kunnen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  zaterdag 20 mei 2017 @ 08:39:08 #38
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_171067866
In verhouding rijdt iemand na een jaar een stuk beter dan na het examen en dat wordt nog beter naarmate diegene nog meer ervaring krijgt en volwassener wordt. Iemand die geslaagd is, kan relatief gezien net genoeg rijden om zelfstandig meer ervaring te krijgen.

Zoals wel vaker gezegd, echt autorijden leer je na je examen.

En als jij dus zo slecht bent, dat een beetje stress voldoende is om deze drempel al niet te halen, ben je gewoon niet goed genoeg om dit verder alleen te kunnen leren. Daarnaast, vraag ik mij af of je in die 20 minuten die examinator zodanig kan social engineren, dat hij overstag zal gaan. Je zult toch een beetje een band moeten opbouwen, vertrouwen winnen dat je hem/haar niet loopt te bedonderen, dat het geen valstrik is. Ontslag en eventueel een strafblad zijn die paar duizend voor veel mensen niet waard.
.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 08:53:58 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171067904
Die paar mijjer ( :') ) kun je beter steken in wat therapie, zodat je niet zo angstig bent op examen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_171067921
quote:
Hah, daar istie weer
pi_171067926
Je kan een faalangstexamen doen als je denkt dat dat de reden van je falen is. Verder externe afleiding als radio uitzetten en die examinator zo veel mogelijk z'n mond laten houden.
Ontspanningsoefeningen leren, daar zijn apps voor of via poh-Ggz of mindfulnescentrum.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 08:58:51 #43
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_171067938
Ik denk dat jij je mondje aan het werk moet zetten TS. :s)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_171067948
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:32 schreef racerdkb het volgende:

[..]

dit is echt het meest waardeloze argument ooit :') wil jou echt niet tegenkomen op de weg.
I..d.d. _O-
pi_171067981
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je kan een faalangstexamen doen als je denkt dat dat de reden van je falen is. Verder externe afleiding als radio uitzetten en die examinator zo veel mogelijk z'n mond laten houden.
Ontspanningsoefeningen leren, daar zijn apps voor of via poh-Ggz of mindfulnescentrum.
hoezo staat die radio überhaupt aan tijdens het lessen? Dan moet je wel een heel chappie instructeur hebben als die aan mag staan
pi_171068015
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:03 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

hoezo staat die radio überhaupt aan tijdens het lessen? Dan moet je wel een heel chappie instructeur hebben als die aan mag staan
Ik had eerst een cheape rijschool inderdaad, 538 aan en als ik m zacht zette ging ie terug en veel bellen tussendoor. Helaas pakket genomen. Daarna wel een fatsoenlijke rijschool, veel beter.
pi_171068410
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:03 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

hoezo staat die radio überhaupt aan tijdens het lessen? Dan moet je wel een heel chappie instructeur hebben als die aan mag staan
Radio hoeft helemaal niet per se afleidend te zijn.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_171068420
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ja je hebt wel gelijk idd.. ja het is lastig. Maar ik snap wat je zegt ja. Moeite met die knop omdraaien. Iig thanks voor het serieuze reageren man, heb hier wel wat aan ^O^
Er bestaat toch zoiets als een speciaal rij-examen voor mensen met faal angst?
Informeer daar eens naar.....
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:14:17 #49
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171068711
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:03 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

hoezo staat die radio überhaupt aan tijdens het lessen? Dan moet je wel een heel chappie instructeur hebben als die aan mag staan
Wat is daar mis mee? Mij hielp de radio destijds enorm. Mijn instructeur zette zelfs liedjes op die ik wilde horen. :)
Protège moi de mes désirs.
pi_171068905
Misschien is het slikken van Ritalin voor het examen een optie? Of kalmeringsmiddelen? Ik weet niet of dat toegestaan is. Zoek het uit zou ik zeggen. Ritalin wordt door studenten tijdens colleges en het voorbereiden van examens gebruikt. Wat het effect is tijdens een examen weet ik niet.
pi_171069253
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:27 schreef polderturk het volgende:
Misschien is het slikken van Ritalin voor het examen een optie? Of kalmeringsmiddelen? Ik weet niet of dat toegestaan is. Zoek het uit zou ik zeggen. Ritalin wordt door studenten tijdens colleges en het voorbereiden van examens gebruikt. Wat het effect is tijdens een examen weet ik niet.
Gast serieus........ga ergens anders zitten trollen :')!
pi_171069298
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:53 schreef Garfield1985 het volgende:

[..]

Gast serieus........ga ergens anders zitten trollen :')!
http://nos.nl/op3/artikel(...)centratiedoping.html
pi_171069334
Gewoon een automaatje kopen. De mooiere auto's zijn tegenwoordig toch allemaal automaat
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 11:31:42 #54
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171069764
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:00 schreef Fatoeman het volgende:
Gewoon een automaatje kopen. De mooiere auto's zijn tegenwoordig toch allemaal automaat
Moet ie nog steeds eerst z'n rijbewijs halen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171069974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:27 schreef polderturk het volgende:
Misschien is het slikken van Ritalin voor het examen een optie? Of kalmeringsmiddelen? Ik weet niet of dat toegestaan is. Zoek het uit zou ik zeggen. Ritalin wordt door studenten tijdens colleges en het voorbereiden van examens gebruikt. Wat het effect is tijdens een examen weet ik niet.
Ja misschien is cocaine ook wel een optie voor TS! Wordt veel gebruikt door succesvolle mensen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_171070423
Vroeger gingen mensen die niet kunnen rijden op de Antillen hun rijbewijs kopen.

Nu is dat wat lastiger geworden juist vanwege de vele ongelukken die deze gevaren op de weg maakten.
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_171070529
Gaan we niet doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')