abonnement Unibet Coolblue
pi_171063388
Hoihoi,

Ik bezorg nu al ongeveer 7 maanden de ochtendkrant bij mij in de buurt. Mijn wijk is pas veranderd en ik heb nu ongeveer 90 kranten (PZC,Volkskrant,AD,Trouw en Nederlands Dagblad). Ik ben met deze wijk ongeveer 50 minuten bezig, als ik met mijn broertje loop 35 minuten. Op zaterdag is dat natuurlijk iets langer. Ik sta rond half 6 op en ben rond 10 voor 7 klaar. Ik weet nog niet hoeveel ik met deze nieuwe wijk ga verdienen, ik wordt volgende week uitbetaald. Zijn er hier nog meer krantenbezorgers? Hoeveel verdien jij, hoelaat sta je op? Nog leuke of grappige dingen meegemaakt? Laat het hieronder weten, wie weet moedigen we elkaar er mee aan!
pi_171064260
Voor mij is dat toch al 17 jaar geleden.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_171064715
Mail die krant gewoon. Veel sneller. Ga toch met de tijd mee TS.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 00:06:17 #4
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_171065547
330 gulden in mijn tijd.. Telegraaf
pi_171065697
Heb van 2002-2004 ochtendkranten (ook PZC) gedaan. Volgens mij kreeg ik 180 euro pm.

Meest bizarre dagen waren met sneeuw of ijzel. Toch wel een aantal keer goed op mn bek gegaan :P

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 00:16:29 ]
pi_171065730
Zo'n 800 tot 1000 gulden per maand bij De Telegraaf vroegâh, maar dat waren twee wijken. Van vijf tot zeven doordeweeks en vier tot zeven op de zaterdag. Ik heb een keer een auto in de rivier waarlangs mijn wijk lag zien drijven en toen moest je nog aanbellen bij mensen om te kunnen telefoneren. Nooit geweten wat daarvan is geworden. Einde bericht.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_171065793
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 00:16 schreef nostra het volgende: