abonnement Unibet Coolblue
pi_171066465
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Volgens CNN zijn white house officials al bezig met onderzoek of/wanneer/hoe ze over kunnen gaan tot de impeachment procedures. Tenminste, zoiets zag ik langskomen
Waarom zouden white house officials daar mee bezig zijn?
pi_171066466
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:07 schreef Kowloon het volgende:

[..]

Dus dan wordt het uiteindelijk toch president Pence? :P
Als de republikeinen zonder al teveel gezichtsverlies Pence naar voren kunnen schuiven, helpen ze de democraten graag.

Maar als er geen directe aanleiding is, is het gewoon zelfmoord voor de GOP om trump te impeachen....
pi_171066469
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:08 schreef Pokkelmans het volgende:
Professor staatsrecht had vorig jaar al extra aandacht besteed aan de impeachmentprocedure omdat hij zei dat dat actueel zou worden indien de Amerikanen Trump zouden verkiezen :P
2/3e van de Senaat moet meegaan waar de republikeinen een meerderheid hebben. Heb er weinig hoop in hoor.
pi_171066470
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:07 schreef Perrin het volgende:
Vaak leng ik die cask strength whiskies een beetje aan :@

Dat gevoel van een wegbrandende slokdarm ligt me niet.
Eerste nipje moet puur zijn, dan een druppel of twee water erbij, mengen, en weer nippen, weer een paar druppels, mengen, nippen enz.
pi_171066474
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zouden white house officials daar mee bezig zijn?
white house lawyers was het, linkje net geplaatst, moest het ook nog lezen.
pi_171066476
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:09 schreef Tchock het volgende:

[..]

2/3e van de Senaat moet meegaan waar de republikeinen een meerderheid hebben. Heb er weinig hoop in hoor.
Alsof de republikeinen zo blij zijn met Trump.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 01:09:53 #217
104871 remlof
Europees federalist
pi_171066477
quote:
Mooi. De vraag is hoe lang het gaat duren. Maar ik vermoed een stuk sneller dan bij Nixon.
pi_171066480
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:09 schreef remlof het volgende:

[..]

Mooi. De vraag is hoe lang het gaat duren. Maar ik vermoed een stuk sneller dan bij Nixon.
Bij hem ongeveer 2 jaar toch?
pi_171066482
quote:
11s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:08 schreef Tchock het volgende:

[..]

Waarom zouden white house officials daar mee bezig zijn?
Ze zijn Trump helemaal zat denk ik.
pi_171066485
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:07 schreef Perrin het volgende:
Vaak leng ik die cask strength whiskies een beetje aan :@

Dat gevoel van een wegbrandende slokdarm ligt me niet.
Die kun je ook prima aanlengen met een paar druppels water.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171066488
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:09 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Alsof de republikeinen zo blij zijn met Trump.
Ze hebben er weinig last van, kiezers zijn tevreden en Trumpcare heeft laten zien dat ze hele extreme voorstellen er door kunnen drukken die lijnrecht tegen Trumps campagnebeloften in gaan.

PR-technisch is het een drama natuurlijk maar ik denk dat de meeste republikeinen het prima vinden met Trump. Ik zou in de shitstorm die in de al dan niet liberale media wordt opgeworpen niet vergeten dat veel Amerikanen het helemaal niet zo zien. En Trump is een "useful idiot" in dit geval.
pi_171066489
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:09 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Eerste nipje moet puur zijn, dan een druppel of twee water erbij, mengen, en weer nippen, weer een paar druppels, mengen, nippen enz.
Wel meer nippen dan je aan druppels toevoegt.
pi_171066505
Drink nu een Glenfarclas 105. Niet echt heel bijzonder, maar had nog een flesje staan.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171066506
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ze hebben er weinig last van, kiezers zijn tevreden en Trumpcare heeft laten zien dat ze hele extreme voorstellen er door kunnen drukken die lijnrecht tegen Trumps campagnebeloften in gaan.

PR-technisch is het een drama natuurlijk maar ik denk dat de meeste republikeinen het prima vinden met Trump. Ik zou in de shitstorm die in de al dan niet liberale media wordt opgeworpen niet vergeten dat veel Amerikanen het helemaal niet zo zien. En Trump is een "useful idiot" in dit geval.
Kweet niet of ze nou echt tevreden zijn hoor, ze krijgen onder trump gewoon weinig gedaan, terwijl ze met een capabele president en deze enorme GOP meerderheid ik weet niet hoeveel al kunnen bereiken...

Ja de hardcore trump fans zijn blij, maar als het zo doorgaat kunnen de democraten nog stunten ook in de midterms
pi_171066511
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:11 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ze hebben er weinig last van, kiezers zijn tevreden en Trumpcare heeft laten zien dat ze hele extreme voorstellen er door kunnen drukken die lijnrecht tegen Trumps campagnebeloften in gaan.

PR-technisch is het een drama natuurlijk maar ik denk dat de meeste republikeinen het prima vinden met Trump. Ik zou in de shitstorm die in de al dan niet liberale media wordt opgeworpen niet vergeten dat veel Amerikanen het helemaal niet zo zien. En Trump is een "useful idiot" in dit geval.
Mwoah, kan me voorstellen dat men niet zo blij zal zijn wanneer blijkt dat er een Russische trekpop in het Witte Huis is beland.

Die (vermeend) gelekte informatie was mogelijk ook van Israël afkomstig. Als die Joodse lobby zich gaat roeren denk ik dat het qua republikeinse gunfactor ook snel gedaan is.

En al die zooi zal boven water komen tijdens zo'n diepgravend onderzoek
pi_171066516
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:13 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja de hardcore trump fans zijn blij, maar als het zo doorgaat kunnen de democraten nog stunten ook in de midterms
Trump heeft een 84% approval rating bij Republikeinse stemmers. Dat zijn niet de hardcore Trumpfans hoor. :P Gewoon bijna iedereen.

http://www.gallup.com/pol(...)gs-donald-trump.aspx
pi_171066525
De Nederlandse media en sites als WaPo en NYT zijn zó negatief over Trump dat je het idee hebt dat het één grote brandende puinzooi is. Maar dat valt reuze mee.
pi_171066540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Trump heeft een 84% approval rating bij Republikeinse stemmers. Dat zijn niet de hardcore Trumpfans hoor. :P Gewoon bijna iedereen.

http://www.gallup.com/pol(...)gs-donald-trump.aspx
Bij indeps, het grootste gedeelte, wel historisch laag

Maar bij midterms stemmen die relatief minder dan bij de general, dus dat is wel een voordeel
pi_171066545
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:16 schreef Tchock het volgende:
De Nederlandse media en sites als WaPo en NYT zijn zó negatief over Trump dat je het idee hebt dat het één grote brandende puinzooi is. Maar dat valt reuze mee.
Gaat allemaal prima inderdaad, geen vuiltje aan de lucht.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171066555
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:18 schreef Monolith het volgende:

[..]

Gaat allemaal prima inderdaad, geen vuiltje aan de lucht.
Genuanceerd als altijd onze Mono.
pi_171066556
quote:
4s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:16 schreef Tchock het volgende:
De Nederlandse media en sites als WaPo en NYT zijn zó negatief over Trump dat je het idee hebt dat het één grote brandende puinzooi is. Maar dat valt reuze mee.
Nou, daar ben ik het wel mee eens.

De propagandamachines van de democraten draaien nu wel echt overuren, maar echt lekker gaat het nu ook weer niet. Helpt ook niet als de FBI directeur je onderzoekt naar banden met russen en je dan tegen russen opschept over het ontslaan van de FBI directeur vanwege zijn onderzoek naar jouw banden met hen hihi
pi_171066563
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:19 schreef Tchock het volgende:

[..]

Genuanceerd als altijd onze Mono.
Zo ben ik nou eenmaal.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171066571
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:19 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nou, daar ben ik het wel mee eens.

De propagandamachines van de democraten draaien nu wel echt overuren, maar echt lekker gaat het nu ook weer niet. Helpt ook niet als de FBI directeur je onderzoekt naar banden met russen en dan tegen russen opschept over het ontslaan van de FBI directeur vanwege zijn onderzoek naar jouw banden met hen hihi
Natuurlijk gaat het niet lekker, het is een drama. Maar de GOP heeft er niet veel last van, zijn kiezers vinden het allemaal niet zo erg en veel partijleden staan vierkant achter hem. Daarom denk ik dat een afzettingsprocedure veel moeilijker gaat worden dan veel mensen lijken te (wens)denken.

Ik zag vandaag een statistiekje langskomen dat voor 40% van de mensen die op Trump gestemd hebben Fox News de belangrijkste nieuwsbron is. Die zitten dit allemaal non-stop goed te lullen natuurlijk.
pi_171066575


huma gaat trouwens scheiden, niets voor jou mono?
pi_171066581
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het niet lekker, het is een drama. Maar de GOP heeft er niet veel last van, zijn kiezers vinden het allemaal niet zo erg en veel partijleden staan vierkant achter hem. Daarom denk ik dat een afzettingsprocedure veel moeilijker gaat worden dan veel mensen lijken te (wens)denken.
Dat denk ik ook en mono ook want dat heb ik hem al best vaak zien uitleggen in het amerika topic :P
pi_171066603
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:22 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Dat denk ik ook en mono ook want dat heb ik hem al best vaak zien uitleggen in het amerika topic :P
Wat dat betreft is Trump er misschien wel blij mee dat er nu een speciale aanklager is aangesteld. Dat onderzoek gaat nog minstens een jaar of anderhalf duren, misschien wel langer, en al die tijd kan het Witte Huis aandacht er van afleiden. Zeker als die Mueller lekken weet te beperken en achter de schermen opereert.
pi_171066606
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het niet lekker, het is een drama. Maar de GOP heeft er niet veel last van, zijn kiezers vinden het allemaal niet zo erg en veel partijleden staan vierkant achter hem. Daarom denk ik dat een afzettingsprocedure veel moeilijker gaat worden dan veel mensen lijken te (wens)denken.

Ik zag vandaag een statistiekje langskomen dat voor 40% van de mensen die op Trump gestemd hebben Fox News de belangrijkste nieuwsbron is. Die zitten dit allemaal non-stop goed te lullen natuurlijk.
Nouja, als er überhaupt eentje gestart wordt is dat natuurlijk al een ding hè. Johnson, Nixon, Clinton en Trump. Is toch een rijtje...
pi_171066607
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:21 schreef Tchock het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het niet lekker, het is een drama. Maar de GOP heeft er niet veel last van, zijn kiezers vinden het allemaal niet zo erg en veel partijleden staan vierkant achter hem. Daarom denk ik dat een afzettingsprocedure veel moeilijker gaat worden dan veel mensen lijken te (wens)denken.

Ik zag vandaag een statistiekje langskomen dat voor 40% van de mensen die op Trump gestemd hebben Fox News de belangrijkste nieuwsbron is. Die zitten dit allemaal non-stop goed te lullen natuurlijk.
Je ziet de approval rating wel geleidelijk aan steeds verder wegzakken. De vraag is een beetje of en in hoeverre de incompetentie van Trump zijn weerslag gaat hebben op de GOP bij de midterms.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171066618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:25 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wat dat betreft is Trump er misschien wel blij mee dat er nu een speciale aanklager is aangesteld. Dat onderzoek gaat nog minstens een jaar of anderhalf duren, misschien wel langer, en al die tijd kan het Witte Huis aandacht er van afleiden. Zeker als die Mueller lekken weet te beperken en achter de schermen opereert.
Wat, zolang? Jeetje
pi_171066619
quote:
15s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:25 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Nouja, als er überhaupt eentje gestart wordt is dat natuurlijk al een ding hè. Johnson, Nixon, Clinton en Trump. Is toch een rijtje...
Ach, je kunt het ook bekijken dat geen van die personen succesvol is ge-impeached.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 01:25 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je ziet de approval rating wel geleidelijk aan steeds verder wegzakken. De vraag is een beetje of en in hoeverre de incompetentie van Trump zijn weerslag gaat hebben op de GOP bij de midterms.
Klopt, dat denk ik ook. Als de GOP daar zware klappen krijgen zullen de ratten het zinkende schip wel gaan verlaten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')