abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 24 mei 2017 @ 12:58:48 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_171167977
Bruce Springsteen aan zware depressies lijdt
De vervanger van de legendarische AC/DC-zanger Bon Scott langer bandlid is geweest
Lemmie van Motörhead, begon als roadie bij Jimi Hendrix
De nummers op één van de best verkochte albums ooit, Rumours van Fleedwood Mac, alleen maar gaan over de relatieproblemen van de bandleden onderling
Roy Orbison niet blind was. Die donkere bril ooit een keer opdeed wegens te felle lampen in de studio. Bleek een leuke gimmick te zijn.
Ajax misgreep met de Braziliaanse Ronaldo, daardoor Kluivert de kans kreeg als jochie van 17
Het NOS journaal vroeger niet begon met een muziekje maar met een gong
De zoon van de legendarisch journaalpresentator Fred Emmer, de herkenningstune van het huidige journaal heeft gecomponeerd
Willem Ruis en Rolf Wouters eerst een snuifje namen voor hun TV-optreden als kwismaster
Een paard, Red Rum, sportspersonality of the year werd in 1975 in In Engeland
De amateurclub Ijsselmeervogels in 1975 sportclub van het jaar in Nederland werd
Giel Beelen zich live in zijn nachtuitzending op de radio liet pijpen door een hoer. Hij gillend klaarkwam als knaapje

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 25 mei 2017 @ 09:10:19 #27
7889 tong80
Spleenheup
pi_171191149
BBC presentator Jimmy Savage zich in de studio aan meer dan duizend meisjes heeft vergrepen
De vrouw van acteur/president Ronald Reagan, Nancy Reagan, actrice was
De Nederlands-Duitse zanger Johan Heesters fout was in de oorlog en daarom 106 mocht worden
Het langst bestaande wereldrecord in de atletiek op naam staat van Kratochvilova op de 800 meter voor vrouwen
De wereldtoppers schoonspringer Greg Louganis en Basketballegende Magic Johnson HIV besmet zijn
De excentrieke basketballer Dennis Rodman met Madonna heeft geneukt
Zanger Harrie Klorkestein een anagram van de band Klein Orkest is
Tatum Dagelet het eerst deed met DJ Ruud de Wild en nu met voetballer Daniel de ridder
Scheidsrechters wel voor hun homoseksualiteit durven uit te komen en voetballers niet
In de jaren 30 Amerikanen zelfmoord pleegden omdat ze dachten dat het radiohoorspel van Orson Welles over de aarde aanvallende Marsmannetjes echt was
Donald Trump van plasseks houdt en Ron Brandsteder van poepseks
M&M's vroeger Treets heette

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171191238
Wist je dat Mao de grootste massamoordenaar ter wereld is.
Wist je dat Frankrijk bijna alle oorlogen heeft verloren.
Wist je dat neonazi's in Duitsland politieagenten heeft vermoord.
Wist je dat Japan de eerste land was die een blank land heeft verslagen.
Wist je dat ze in China alleen maar warm water drinken, want ze denken dat koud water slecht voor je is.
Wist je dat dat de boshin war (Japanse burgeroorlog rond 1850) een proxy oorlog was gefinancierd door de UK en Frankrijk.
Wist je dat Spanje in 1898 ook oorlog voerde in Cuba met Amerika.
  Trouwste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 15:11:02 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_171273261
8 van de basisspelers van het Nederlands-Elftal in de finale van het WK-74 ook de EC1/CL hebben gewonnen ? Dat een record is
Roda JC nu tegen degradatie voetbalt, het onder de naam Rapid JC landskampioen werd
Mies Bouwman het wereldrecord heeft qua achter elkaar presenteren op TV
Sonja Barend getrouwd was met Ralph Inbar van Bananasplit
In de Kiwi de meeste vitamine C zit
George C. Scott en Marlon Brando hun Oscar voor beste acteur weigerden
De vriendin van SP-leider Hans Janmaat een been kwijtraakte bij een bomaanslag door extreem-Links
Een zanger van het duo Milli Vanilli zelfmoord pleegde toen bekend werd dat ze niet zelf de zangers waren
Heintje, Danny Christian en Jan Smit in Duitsland net zo groot waren of zijn als in Nederland
Chriet Titulaer, de wetenschappelijke wegbereider in Nederland, geen toekomst zag voor internet
Je geen water op een vlam in de pan moet gooien
Een King William een penispearcing is

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171275939
- ik hier niks mag invoegen omdat het tong zn topic is.
  Trouwste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 16:39:17 #31
7889 tong80
Spleenheup
pi_171276052
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:34 schreef Beathoven het volgende:
- ik hier niks mag invoegen omdat het tong zn topic is.
Juist wel :)

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171276174
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 15:11 schreef tong80 het volgende:

De vriendin van SP-leider Hans Janmaat een been kwijtraakte bij een bomaanslag door extreem-Links
Weet je dat wel zeker? :N
  Trouwste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 16:44:35 #33
7889 tong80
Spleenheup
pi_171276215
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:43 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Weet je dat wel zeker? :N
Ja weet ik zeker.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171276444
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:44 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ja weet ik zeker.

:P
Centrum democraten!
  Trouwste user 2022 zondag 28 mei 2017 @ 16:51:30 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_171276466
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2017 16:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Centrum democraten!
Je hebt gelijk. Typo

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')