abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171063290
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:32 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Ben je zelf blind of doof?
Ja ik ben een blind schaap.

We kunnen niet allemaal zo intelligent en vrijdenkend zijn als jij, met je geopende oogjes.
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 22:38:08 #52
371563 Nintex
My will be done
pi_171063351
UEbjvZ7l.jpg

:')
TRUMP TV
Jordan Peterson: "Marxism didn't work. We have 100 million corpses to prove it, that's enough for me."
pi_171063497
Media haat Trump niet, ze houden van hem, nog nooit is het zo booming business geweest in het Amerikaanse Media landschap met Trump als President. Met Clinton was er lang niet zoveel nieuws geweest en daarmee omzet en winst voor de media.
pi_171064999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:29 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

Moet je niet alleen MSM volgen.
Hij is zeker wel een goede president en kan heel veel beter zijn als USA niet zo'n verbale bi-polaire guerillaoorlog tegen hem voert. Dat zijn 100 dagen slapjes zijn, kan ik deels mee ingaan, maar de door jouw gegeven kwalificaties zijn echt pure onzin. Hij is nu al beter dan Obama en Bush bij elkaar. En onder Hillary hadden we nu al WOIII. Links moet het eens accepteren dat hij 4 jaar president is. Dat Trump niet goed scoort ligt dus ook echt aan links zelf en dat weten ze dondersgoed. Iedere dag het volk hersenspoelen en hopen dat het volk erin gaat geloven. Logisch dat Trump dan zijn werk niet goed kan uitoefenen. Geloof je mij niet dan wil ik wel de rol van de media hebben op jouw werk en kijken hoe lang het duurt voordat je ontslagen bent.

De grenzen worden voor enkele islamitische landen gesloten?
Niks aan de hand als Obama het doet voor een half jaar, maar owee als Trump het een dag doet.

Comey moet ontslagen worden?
Ja zegt links, maar niet als Trump het als president doet

De uitslag van de verkiezingen moeten worden gerespecteerd?
Ja zegt links van te voren, want hoe durft Trump dat niet te gaan doen? Totdat links zelf verliest en dan mag links iedere dag voor de komende 4 jaar de uitslag niet respecteren.
Ja, dit is dus waarom ik het gros van de Nederlandse Trump fans nooit serieus zal nemen. Negen van de tien keer gebruiken ze hun frustratie op 'links' in Nederlandse termen en koppelen dat aan een politiek systeem dat rigoureus anders in elkaar zit, het Amerikaanse... waarom dan toch zoveel Trump fans hier? Omdat het zo'n lekker politieke incorrecteling is die wat over vreemdelingen heeft gezegd en poesjes. Realistisch en zo. 'Rechts' is dat, kennelijk.

Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van Amerikaanse politiek. Wat hier 'links' heet is daar zo ongeveer communistisch. Obama en Clinton zouden hier ergens aan de rechterzijde van de VVD bungelen.

Echt, je hebt geen idee waar je 't over hebt, met je 'links' dit en je 'links' dat.
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
pi_171065012
Oh, van mij mag Trump overigens nog wel zeven jaar blijven... Anders heb je Pence, en dan krijg je echt een terugkeer naar 1800.
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
pi_171065052
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 22:21 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Alles wat negatief is m.b.t Obama en Clinton of de Democraten wordt doodgezwegen in de MSM.
Ook jij maakt van de Democraten maar gemakshalve 'links' neem ik aan?
pi_171065185
Was wel opvallend ja. De Nederlandse media was ook een en al negativiteit omtrent Trump.

Ageren tegen muren terwijl Clinton de muur ook wilde uitbreiden. Ageren tegen uitzetten van illigalen terwijl Obama tienduizenden illegalen had uitgezet, etc.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 23:58:39 #58
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_171065410
Ik zie twee soorten nieuws over Trump. Het ene gaat over zijn werk als president van de Verenigde Staten. Het andere gaat over hem als persoon, onder meer over zijn uiterlijk..

Ik vind het uitstekend als een PotUS kritisch wordt gevolgd. Maar het nieuws dat Trumps kin op een kikker lijkt (wat recent in het nieuwws was) is puur negatief om negatief te zijn. En van dat laatste soort berichten zijn er ontzettend veel en het lijkt erop dat die er vooral zijn om het negatieve nieuws over de werkzaamheden als PotUS kracht bij te zetten.
Dat noemen ze "op de man spelen" en dat is over het algemeen not done.

Over het werk van Trump als PotUS valt genoeg te zeggen. Merkwaardig wordt het echter waar hij wordt bekritiseerd waar zijn voorganger gewoon zijn gang kon gaan. Dan is het eerder ophitsen met halve feiten. Zoals de maatregel dat mensen uit bepaalde landen tijdelijk de USA niet meer inmochten - dat had Obama ook gedaan, maar daarover werd toen gezwegen.
Zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk "moet dat nou?" want er is genoeg nieuws over Trump om je echt zorgen over te maken, maar dat raakt door die onzin behoorlijk ondergesneeuwd.

Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat de PotUS helemaal onafhankelijk functioneert en dat er geen bevriende toppolitici, spindocters of andere direct betrokkenen zijn die hem bijsturen of in elk geval proberen de shit op te ruimen voor die the fan raakt. BNW is een uiterste waar alles kan worden versluierd, maar hier lijkt het het tegenovergestelde: de complete top van de USA is niet capabel om de stomiteiten van de PotUS onder het tapijt te schoffelen.
Trump lijkt daarom eerder een clown van de rodeo: iemand om doelbewust de aandacht van de woedende stieren af te leiden, zodat de cowboy zich in veiligheid kan brengen. De stieren zijn de media en het volk, maar wie is de cowboy?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 00:23:49 #59
371563 Nintex
My will be done
pi_171065829
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:58 schreef Lunatiek het volgende:
Ik zie twee soorten nieuws over Trump. Het ene gaat over zijn werk als president van de Verenigde Staten. Het andere gaat over hem als persoon, onder meer over zijn uiterlijk..

Ik vind het uitstekend als een PotUS kritisch wordt gevolgd. Maar het nieuws dat Trumps kin op een kikker lijkt (wat recent in het nieuwws was) is puur negatief om negatief te zijn. En van dat laatste soort berichten zijn er ontzettend veel en het lijkt erop dat die er vooral zijn om het negatieve nieuws over de werkzaamheden als PotUS kracht bij te zetten.
Dat noemen ze "op de man spelen" en dat is over het algemeen not done.

Over het werk van Trump als PotUS valt genoeg te zeggen. Merkwaardig wordt het echter waar hij wordt bekritiseerd waar zijn voorganger gewoon zijn gang kon gaan. Dan is het eerder ophitsen met halve feiten. Zoals de maatregel dat mensen uit bepaalde landen tijdelijk de USA niet meer inmochten - dat had Obama ook gedaan, maar daarover werd toen gezwegen.
Zo zijn er wel meer dingen waarvan ik denk "moet dat nou?" want er is genoeg nieuws over Trump om je echt zorgen over te maken, maar dat raakt door die onzin behoorlijk ondergesneeuwd.

Daarnaast vind ik het moeilijk te geloven dat de PotUS helemaal onafhankelijk functioneert en dat er geen bevriende toppolitici, spindocters of andere direct betrokkenen zijn die hem bijsturen of in elk geval proberen de shit op te ruimen voor die the fan raakt. BNW is een uiterste waar alles kan worden versluierd, maar hier lijkt het het tegenovergestelde: de complete top van de USA is niet capabel om de stomiteiten van de PotUS onder het tapijt te schoffelen.
Trump lijkt daarom eerder een clown van de rodeo: iemand om doelbewust de aandacht van de woedende stieren af te leiden, zodat de cowboy zich in veiligheid kan brengen. De stieren zijn de media en het volk, maar wie is de cowboy?
Scott Adams heeft goed door wat er aan de hand is. Een slow moving coup

ScottAdamsSays twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 23:05:32 Nut Job! Comey gets his new forever-name https://t.co/MPIhMYKx7B reageer retweet
In een ander artikel beschrijft hij de slippery slope van de leaks:
http://blog.dilbert.com/?utm_source=dilbert.com&utm_medium=site&utm_campaign=brand-engagement&utm_content=navigation

Trump mocht niet winnen en iemand als Trump zal ook nooit meer winnen als het aan de swamp ligt. Echter, Trump deed wat niemand voor mogelijk hield. Hij won het 'gevecht' van de elite, maar in tegenstelling tot wat Trump dacht gaven ze zichzelf daarna niet zomaar gewonnen of wilde ze een 'deal' met hem sluiten. Integendeel, de aanvallen op Trump zijn sinds hij president is nog veel heftiger, hoewel de Hitler vergelijkingen uit de lucht zijn inmiddels.
TRUMP TV
Jordan Peterson: "Marxism didn't work. We have 100 million corpses to prove it, that's enough for me."
pi_171066231
Over belangenverstrengeling gesproken

StefanMolyneux twitterde op zaterdag 20-05-2017 om 00:34:58 Washington Post owner and Amazon CEO Jeff Bezos recently landed a $600 million contract with the CIA. https://t.co/ZNnmgAXzAF reageer retweet
  zaterdag 20 mei 2017 @ 01:47:07 #61
7380 Treinhomo
2017: WTF is going on ?
pi_171066737
quote:
Op zaterdag 20 mei 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:
(...)
Trump mocht niet winnen en iemand als Trump zal ook nooit meer winnen als het aan de swamp ligt. Echter, Trump deed wat niemand voor mogelijk hield. Hij won het 'gevecht' van de elite, maar in tegenstelling tot wat Trump dacht gaven ze zichzelf daarna niet zomaar gewonnen of wilde ze een 'deal' met hem sluiten. Integendeel, de aanvallen op Trump zijn sinds hij president is nog veel heftiger, hoewel de Hitler vergelijkingen uit de lucht zijn inmiddels.
Allicht.
Hitler speelde wl wat klaar.
Live fast
die young
bad girls
do it well.
pi_171066866
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 00:23 schreef Nintex het volgende:

Trump behoort tot de elite, daarbij is het enige wat hij doet met de 'swamp' hem vullen met zijn eigen elite vriendjes. Zo'n Betsy Devos aanstellen die 5 Miljard heeft kun je toch moeilijk de elite verslaan noemen?.
pi_171067626
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:51 schreef Tchock het volgende:
Er is ook een zeer negatieve bias tegenover longkanker in de media. Dat is niet onterecht.
pi_171067890
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, dit is dus waarom ik het gros van de Nederlandse Trump fans nooit serieus zal nemen. Negen van de tien keer gebruiken ze hun frustratie op 'links' in Nederlandse termen en koppelen dat aan een politiek systeem dat rigoureus anders in elkaar zit, het Amerikaanse... waarom dan toch zoveel Trump fans hier? Omdat het zo'n lekker politieke incorrecteling is die wat over vreemdelingen heeft gezegd en poesjes. Realistisch en zo. 'Rechts' is dat, kennelijk.

Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van Amerikaanse politiek. Wat hier 'links' heet is daar zo ongeveer communistisch. Obama en Clinton zouden hier ergens aan de rechterzijde van de VVD bungelen.

Echt, je hebt geen idee waar je 't over hebt, met je 'links' dit en je 'links' dat.
Clinton en Obama zouden meer passen bij D66.
De democraten die hier als rechts zouden worden gezien komen uit de rode staten.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:06:53 #65
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068001
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

_O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:07:35 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068008
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171068214
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Clinton en Obama zouden meer passen bij D66.
De democraten die hier als rechts zouden worden gezien komen uit de rode staten.
De nieuwe lichting democraten (bijvoorbeeld Keith Ellison) is stukken radicaler.
pi_171068254
quote:
Eerste pics, Melania Trump ZONDER hoofddoek, een statement.

DAQOYzxUIAAzdm_.jpg

DAQOYzxU0AAnhA0.jpg
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:41:20 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068266
En dat wijf naast Trump ?

pi_171068287
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:41 schreef tong80 het volgende:
En dat wijf naast Trump ?

Tolk, vermoed ik.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:46:50 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_171068336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:42 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Tolk, vermoed ik.
I think so.

pi_171068404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Zeer vage en onvolledige bron. Lijkt me ook niet geheel onbevooroordeeld.
Grappig. :)

Als je het voortdurende gekrijs en gekrakeel van de verliezers van de Amerikaanse verkiezingen terecht bekritiseert als zelfverzonnen fake-news wordt je als niet geheel onbevooroordeeld beschouwd? Hoe naef kun je wezen?

Wat nu in de VS plaatsvind is ongekend. Letterlijk een teloorgang van een beschaving die vreemd genoeg nu op n persoon wordt geprojecteerd. Alsof met het verdwijnen van die persoon de problemen in een keer zijn opgelost.

Wat we nu aanschouwen is het ineenstorten van het vrije kapitalistische systeem. Het verdwijnen van de open democratie. We zien het ook in Europa gebeuren. Daar zou de focus op moeten liggen. Een media die een schijnwerkelijkheid verkoopt in plaats van een geverifieerde objectieve waarheid en waar bestuurders het eigenbelang voor het publieke belang hebben gesteld.

Een systeem waar men vanwege eigenbelang en machtspolitiek niet meer met elkaar wil samenwerken, zo'n systeem is gedoemd om te gaan vallen. Welvaart is nog het enige restje bindmiddel wat het systeem bij elkaar houdt, al vallen steeds meer burgers buiten de boot. Valt dat bindmiddel weg door middel van een nieuwe economische crisis dan valt het geheel uiteen. Ik zie heel duidelijk de voortekenen van dit proces.
pi_171068509
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:51 schreef Elzies het volgende:

[..]

Grappig. :)

Als je het voortdurende gekrijs en gekrakeel van de verliezers van de Amerikaanse verkiezingen terecht bekritiseert als zelfverzonnen fake-news wordt je als niet geheel onbevooroordeeld beschouwd? Hoe naef kun je wezen?

Wat nu in de VS plaatsvind is ongekend. Letterlijk een teloorgang van een beschaving die vreemd genoeg nu op n persoon wordt geprojecteerd. Alsof met het verdwijnen van die persoon de problemen in een keer zijn opgelost.

Wat we nu aanschouwen is het ineenstorten van het vrije kapitalistische systeem. Het verdwijnen van de open democratie. We zien het ook in Europa gebeuren. Daar zou de focus op moeten liggen. Een media die een schijnwerkelijkheid verkoopt in plaats van een geverifieerde objectieve waarheid en waar bestuurders het eigenbelang voor het publieke belang hebben gesteld.

Een systeem waar men vanwege eigenbelang en machtspolitiek niet meer met elkaar wil samenwerken, zo'n systeem is gedoemd om te gaan vallen. Welvaart is nog het enige restje bindmiddel wat het systeem bij elkaar houdt, al vallen steeds meer burgers buiten de boot. Valt dat bindmiddel weg door middel van een nieuwe economische crisis dan valt het geheel uiteen. Ik zie heel duidelijk de voortekenen van dit proces.
Ja. En ondertussen snapt de elite niet dat ze op deze manier hun eigen graf aan het graven zijn!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_171068692
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:58 schreef ietjefietje het volgende:

[..]

Ja. En ondertussen snapt de elite niet dat ze op deze manier hun eigen graf aan het graven zijn!
Kijk nu eens naar onze eigen formatie hier in Nederland. Partijen die in de media roepen dat ze over hun eigen schaduw moeten heenstappen sluiten tegelijkertijd andere partijen uit omdat ze al bezig zijn met de daaropvolgende verkiezingen.

Dat is toch een afbraak van de gekozen democratie? Het kiezen voor eigenbelang in plaats voor het landsbelang? Dit is toch een uitrotting van het bestaande systeem?
pi_171068940
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:40 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Eerste pics, Melania Trump ZONDER hoofddoek, een statement.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
https://mobile.twitter.co(...)s/560839957426999297

SAD
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')