abonnement Unibet Coolblue
pi_171060543
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:31 schreef peedjeeh het volgende:

[..]

Precies, van huis tot bureau met een hoofddoek, werken zonder hoofddoek en van bureau naar huis weer met hoofddoek. Zo simpel maar toch zo moeilijk.
Want?
pi_171060550
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:39 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ongelofelijk. In Marokko zeuren ze niet over deze futiliteiten. Boeit ze niet of iemand in een burkini of bikini zwemt. Moet iemand zelf weten. Boeit ze niet of een jood in een bank met keppeltje werkt ( ja gezien in Casablanca). Kunnen achterlijke mensen nog heel veel van leren, ja.
Boeit ze niet of je loopt te eten tijdens ramadan ook.
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:42:22 #103
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171060559
Gewoon opzouten met deze onzin. Politieagenten die zichtbaar persoonlijke overtuigingen uitstralen zijn bij voorbaat niet objectief en daar luister ik niet naar.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_171060582
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin:

http://www.telegraaf.nl/b(...)ign=a4fa77772b820a31

[..]

Het zal wel half waar zijn wrs, Telegraaf kennende.
Tja het houdt niet op niet vanzelf.
pi_171060588
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:43 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Tja het houdt niet op niet vanzelf.
Het is toch frappant allemaal hoor...
I´m back.
pi_171060595
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Boeit ze niet of je loopt te eten tijdens ramadan ook.
Ah, en op de rest wil je natuurlijk niet reageren omdat dit tegen je vastgeroeste vooroordelen ingaat.
pi_171060617
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:42 schreef VeX- het volgende:
Gewoon opzouten met deze onzin. Politieagenten die zichtbaar persoonlijke overtuigingen uitstralen zijn bij voorbaat niet objectief en daar luister ik niet naar.
Ook al zo een debiel. Geen enkel mens, en dus ook politieagent is neutraal. Of denk je soms door keppeltjes, kruizen en hoofddoeken te verbieden je daarmee ook de geloofsovertuiging weghaalt?
pi_171060641
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:43 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ah, en op de rest wil je natuurlijk niet reageren omdat dit tegen je vastgeroeste vooroordelen ingaat.
Joh, Marokko wil meer nog dan NL allerlei halfgare verdwaasde moslimgelovige buiten de deur houden. Die zijn wat dat betreft nog wijzer dan hoe men in NL reageert op het salafisme.
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:46:01 #109
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171060645
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:40 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waarom zou ik me nederig moeten opstellen? Ik heb als burger die hier geboren is en flink wat belastinggeld betaalt net zoveel te willen als jij. Of mogen alleen 'autochtonen' eisen in dit land? De hypocrisie van velen komt nu wel uit de mouw.
Omdat een nederige opstelling je niet zou misstaan, ipv dat eeuwige gezeur over waar de meerderheid geen zin in heeft.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_171060650
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het is toch frappant allemaal hoor...
Stap voor stap gaat deze waanzin steeds verder.
Het is al langer gaande en het einde is nog lang niet in zicht vrees ik.
pi_171060659
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:46 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Stap voor stap gaat deze waanzin steeds verder.
Het is al langer gaande en het einde is nog lang niet in zicht vrees ik.
Ik vind dat het tegenwoordig heel snel gaat.
I´m back.
pi_171060676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ook al zo een debiel. Geen enkel mens, en dus ook politieagent is neutraal. Of denk je soms door keppeltjes, kruizen en hoofddoeken te verbieden je daarmee ook de geloofsovertuiging weghaalt?
Maar even buiten de islam want daarin ben je niet objectief en kun je niet realistisch nadenken: zou een scheidsrechter tussen Ajax en Feyenoord een Ajax-sjaal mogen dragen tijdens de wedstrijd, ook als hij beweert zijn werk totaal objectief uit te voeren? Ik vind dat toch de schijn van neutraliteit belemmeren. Ik zeg dat even omdat je misschien niets met voetballen hebt en er daarom zonder emoties naar kunt kijken, in tegenstelling tot die hoofddoeken.
standaarddrinker
pi_171060681
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, Marokko wil meer nog dan NL allerlei halfgare verdwaasde moslimgelovige buiten de deur houden. Die zijn wat dat betreft nog wijzer dan hoe men in NL reageert op het salafisme.
Waar heb je het over? Je bent echt niet helder? Wat heeft een hoofddoek te maken met het salafisme? :') Punt is dat Marokko niet zeurt om bepaalde futiliteiten.
pi_171060699
Even een citaat uit een ander topic:

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Jouw mening doet er niet toe. Indonesië is een islamitisch land en daarmee basta. Als zij (merendeel van het volk) dus de adhaan af willen laten gaan dan zij dat zo. Stoort je dat als toerist dan rot je toch op?
Nederland is geen islamitisch land en daarmee basta. Het merendeel van de bevolking wilt niet dat de politie kopvodjes gaat dragen. Stoort je dat als moslim dan rot je toch op?
pi_171060702
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:41 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Want?
Dan kan ze haar gewenste beroep alsnog uitoefenen.
pi_171060703
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:46 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Omdat een nederige opstelling je niet zou misstaan, ipv dat eeuwige gezeur over waar de meerderheid geen zin in heeft.
Als burger heb ik bepaalde rechten. Of denk jij ze soms alleen te hebben als blanke man?
pi_171060732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:47 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Waar heb je het over? Je bent echt niet helder? Wat heeft een hoofddoek te maken met het salafisme? :') Punt is dat Marokko niet zeurt om bepaalde futiliteiten.
Punt is dat Marokko gare moslimfanaten liever kwijt dan rijk is. Die roverhoofdman als koning weet ook dat als hij bepaalde moslims de vrije teugels laat hij straks net zo leuk af is als voorgangers in andere moslimlanden.
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 20:51:33 #118
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171060782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Als burger heb ik bepaalde rechten. Of denk jij ze soms alleen te hebben als blanke man?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_171061075
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vind dat het tegenwoordig heel snel gaat.
Dit is exact waar een Fortuyn een Wilders en ook Janmaat al voor waarschuwden..

[ Bericht 0% gewijzigd door wolkentoetje op 19-05-2017 21:11:23 ]
pi_171061529
Het is niet wenselijk dat politieagenten uiterlijke kenmerken dragen van hun wanen. Wie kan nou een agent serieus nemen die gelooft in een grote schepper die allerlei rare regels verzonnen heeft.
Hoe ze die schepper ook noemen.
Voor de man met de hamer is ieder probleem een spijker.,
pi_171061662
Maar stel je voor je bent homo, en je wordt in elkaar getrapt door een groepje, laten we zeggen, lichtgetinte jongemannen van Noord-Afrikaanse komaf. Dan komen er twee politieagentes aanwandelen met hoofddoeken om. Dan weet je dat zo'n mevrouw denkt: 'tsja het is wel verwerpelijk wat die homo's doen en ze lokken het waarschijnlijk uit en de moslimbroeders doen eigenlijk goed maar ik ben nu eenmaal agent in dit land en ik moet nu waarschijnlijk optreden wat moet ik doen lastig lastig'. Die komen dan in conflicterende situaties terecht, aan de ene kant de tribale loyaliteit aan de groep, aan de andere kant de rechtsstaat.
standaarddrinker
pi_171061773
Vraag jullie eens af waarom de rechters in Engeland een pruik ophebben?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 21:39:38 #123
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171061996
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:30 schreef thekolere het volgende:
Vraag jullie eens af waarom de rechters in Engeland een pruik ophebben?
Omdat ze kaal zijn?
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
pi_171062131
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ook al zo een debiel. Geen enkel mens, en dus ook politieagent is neutraal. Of denk je soms door keppeltjes, kruizen en hoofddoeken te verbieden je daarmee ook de geloofsovertuiging weghaalt?
Elke religeuze uiting moet je mijden bij wetshandhavers. Die heeft niets te maken of de moslima, jood, christen....etc haar werk goed doet. De neutrale uitstraling is de basis van de rechtspraak net zoals vrouwe Justita een blinddoek om heeft.

Wanneer deze mensen deze symboliek niet begrijpen, het is immers de basis van geciviliseerde samenleving, zie ik het heel somber in.
pi_171062255
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:39 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Omdat ze kaal zijn?
Neutrale uitstraling!
pi_171062953
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:09 schreef Stranger het volgende:
Aangezien Elatik blijkbaar in deze OP extra aandacht krijgt is het wel zo netjes haar reactie ook op de eerste pagina te zetten:
[ afbeelding ]
Als ze dat al niet bedacht heeft wat doet ze dan wel voor al dat geld?
standaarddrinker
pi_171066294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 21:03 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Dit is exact waar een Fortuyn een Wilders en ook Janmaat al voor waarschuwden..
Maar men maakt liever de boodschappers af.
pi_171067677
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:41 schreef Ryan3 het volgende:
Enfin:

http://www.telegraaf.nl/b(...)ign=a4fa77772b820a31

[..]

Het zal wel half waar zijn wrs, Telegraaf kennende.
2010
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:03:43 #129
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_171067980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:44 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ook al zo een debiel. Geen enkel mens, en dus ook politieagent is neutraal. Of denk je soms door keppeltjes, kruizen en hoofddoeken te verbieden je daarmee ook de geloofsovertuiging weghaalt?
Ik zeg niet dat ze daarmee automatisch neutraal zijn. Maar ze zijn in elk geval niet zichtbaar subjectief.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_171068039
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Omdat een of andere hommo wellicht vooroordelen zou hebben, moet je anderen beperken in hun persoonlijke vrijheden?

Durf jij je bacon en alcohol bij AH ook niet af te reken als er een caissière met hoofddoek achter de kassa zit?
een of andere hommo? vanwaar die neerbuigende toon? maakt jezelf volkomen belachelijk hiermee.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:43 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Komt nog bij dat de hoofddoek gezien kan worden als misogyne uiting van een bepaalde religie en als agentes ermee rondlopen dus dat deze misogynie wordt gesanctioneerd door een overheid die propageert dat man en vrouw formeel gelijken zijn.
sorry? je gaat van "gezien kan worden" heel makkelijk naar je conclusie. misogyn zijn mannen die willen bepalen hoe vrouwen zich moeten kleden, en dan nog even termen als misogyn gebruiken om de mensen te misleiden dat ze het beste voor hebben met emancipatie van de vrouw.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:57 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus mannelijke agenten die moslim zijn zijn ook niet neutraal?
precies dit. alsof hoofddoek of keppel of whatever iets zegt over neutraliteit. hoe naïef?
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:59 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Deze vorm van discriminatie mag natuurlijk wel :') echt wat een idioterie.
in een samenleving gedomineerd door witte mannen zijn deze kunstgrepen nodig om de balans te herstellen. en in een organisatie gedomineerd door witte mannen heb je als witte man bijna per definitie bonuspunten, door bias en ook omdat je men zich meer verwant voelt, "onder elkaar". die monoculturele en monoseksuele samenstelling heeft juist behoefte aan diversificatie, maar die komt er dus niet vanzelf. alleen al om die reden zijn vrouwen of minderheden die die bonuspunten meer dan waard.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 09:19:40 ]
pi_171068234
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 20:42 schreef VeX- het volgende:
Gewoon opzouten met deze onzin. Politieagenten die zichtbaar persoonlijke overtuigingen uitstralen zijn bij voorbaat niet objectief en daar luister ik niet naar.
Ik accepteer evenmin het gezag van een agent die een uitingsvorm draagt van een totalitaire ideologie die geweld en onverdraagzaamheid predikt en waar bovendien diens beginselen op bepaalde punten tegenover onze beginselen van onze Nederlandse Grondwet staan.

Het begint hier echt van de zotte te worden. Op mijn werk mag ik niet eens een pet dragen wegens de geldende kledingvoorschriften. Wat is de volgende stap van oom agent? Keppeltjes, kruizen en peniskokers? Want we moeten toch vooral onze eigen cultuur uitdragen. Mens, wat doe je dan überhaupt in Nederland? Ga lekker terug!

Degene die nu nog het islamiseringsverhaal van Wilders als onzin probeert af te schilderen is ongeneeslijk naïef.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:47:46 #133
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171068351
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:33 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ex-moslim dan.
Dan stelt me dit toch weer teleur dus.
Ook niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:32 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij gewoon een suïcidale linkse gek was.
Ook niet.
pi_171068379
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:39 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik accepteer evenmin het gezag van een agent die een uitingsvorm draagt van een totalitaire ideologie die geweld en onverdraagzaamheid predikt en waar bovendien diens beginselen op bepaalde punten tegenover onze beginselen van onze Nederlandse Grondwet staan.

Het begint hier echt van de zotte te worden. Op mijn werk mag ik niet eens een pet dragen wegens de geldende kledingvoorschriften. Wat is de volgende stap van oom agent? Keppeltjes, kruizen en peniskokers? Want we moeten toch vooral onze eigen cultuur uitdragen. Mens, wat doe je dan überhaupt in Nederland? Ga lekker terug!

Degene die nu nog het islamiseringsverhaal van Wilders als onzin probeert af te schilderen is ongeneeslijk naïef.
mensen zijn hier geboren, hoeven nergens naar terug, ze zijn al thuis. niet bang zijn.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:50:34 #135
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171068385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:36 schreef Hamzoef het volgende:

[..]

Omdat een of andere hommo wellicht vooroordelen zou hebben, moet je anderen beperken in hun persoonlijke vrijheden?

Durf jij je bacon en alcohol bij AH ook niet af te reken als er een caissière met hoofddoek achter de kassa zit?
De caissière van de AH heeft geen speciale rechten gekregen onder voorwaarde van complete neutraliteit. Er staat nergens dat iedereen gelijk is voor de AH. Voor de wet is dat wel zo. Als een wetshandhaver dan komt aankakken met duidelijk partijdige symbolen, kun je je afvragen in hoeverre mensen nog gelijk zijn voor haar.
pi_171068443
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

De caissière van de AH heeft geen speciale rechten gekregen onder voorwaarde van complete neutraliteit. Er staat nergens dat iedereen gelijk is voor de AH. Voor de wet is dat wel zo. Als een wetshandhaver dan komt aankakken met duidelijk partijdige symbolen, kun je je afvragen in hoeverre mensen nog gelijk zijn voor haar.
dat kun je je over iedereen afvragen, die zichtbaarheid betekent niks. partijdigheid zit in tweede instantie in uiterlijkheden, maar is primair een inwendige staat.
pi_171068513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:50 schreef Drug het volgende:

[..]

mensen zijn hier geboren, hoeven nergens naar terug, ze zijn al thuis. niet bang zijn.
Heeft niets met bang zijn te maken. Wel met het naleven van geldende culturele normen en waarden. Dan kun je niet tegen de ene persoon zeggen dat die vanwege bepaalde kledingvoorschriften geen hoofddeksel mag dragen maar tegelijkertijd de hoofddoek bij een ander tolereren. Dat is niet eerlijk en bovendien stigmatiserend.

Gelijke monniken, gelijke kappen om maar eens die treffende uitdrukking te maken. Uitingen van geloof en ideologie doe je maar in je vrije tijd. Zo hebben we het hier met elkaar afgesproken en ik zie niet in waarom voor de islam telkens een uitzondering moet worden gemaakt.
pi_171068540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:58 schreef Elzies het volgende:

[..]

Heeft niets met bang zijn te maken. Wel met het naleven van geldende culturele normen en waarden. Dan kun je niet tegen de ene persoon zeggen dat die vanwege bepaalde kledingvoorschriften geen hoofddeksel mag dragen maar tegelijkertijd de hoofddoek bij een ander tolereren. Dat is niet eerlijk en bovendien stigmatiserend.

Gelijke monniken, gelijke kappen om maar eens die treffende uitdrukking te maken. Uitingen van geloof en ideologie doe je maar in je vrije tijd. Zo hebben we het hier met elkaar afgesproken en ik zie niet in waarom voor de islam telkens een uitzondering moet worden gemaakt.
religieus hoofddeksel is niet gelijk aan een petje.
pi_171068651
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:00 schreef Drug het volgende:

[..]

religieus hoofddeksel is niet gelijk aan een petje.
Hou toch op! Er is niets religieus aan een hoofddoek. Er staat bovendien nergens in de Koran dat een vrouw een hoofddoek moet dragen.

Het is gewoon een door een mannencultuur opgelegde regel die vrouwen slaafs volgen omdat ze anders bekritiseert, sociaal uitgesloten of zelfs bedreigd worden. In sommige moslimlanden beland je zelfs voor de rechter of in de gevangenis. Heeft toch niets met religie te maken? Zijn mensen nu echt zo dom?

Prima als je daarvoor kiest in je vrije tijd, maar ik hoef een dergelijke uitingsvorm niet te zien bij agenten in functie.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:14:28 #140
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171068715
Mensen die willens en wetens een hoofddoek dragen bij de politie zijn toch gewoon moslimextremisten of ben ik gekke henkie?
Als een ander een brandweerhelm op zet tijdens een sollicitatie dan gaat het hem ook niet worden... Gek he?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:15:00 #141
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171068722
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:14 schreef Drug het volgende:

[..]

een of andere hommo? vanwaar die neerbuigende toon? maakt jezelf volkomen belachelijk hiermee.

[..]

sorry? je gaat van "gezien kan worden" heel makkelijk naar je conclusie. misogyn zijn mannen die willen bepalen hoe vrouwen zich moeten kleden, en dan nog even termen als misogyn gebruiken om de mensen te misleiden dat ze het beste voor hebben met emancipatie van de vrouw.

[..]

precies dit. alsof hoofddoek of keppel of whatever iets zegt over neutraliteit. hoe naïef?

[..]

in een samenleving gedomineerd door witte mannen zijn deze kunstgrepen nodig om de balans te herstellen. en in een organisatie gedomineerd door witte mannen heb je als witte man bijna per definitie bonuspunten, door bias en ook omdat je men zich meer verwant voelt, "onder elkaar". die monoculturele en monoseksuele samenstelling heeft juist behoefte aan diversificatie, maar die komt er dus niet vanzelf. alleen al om die reden zijn vrouwen of minderheden die die bonuspunten meer dan waard.
Laten het alsjeblieft zo houden, dat de samenleving gedomineerd door witte mannen. Anders zou het een puinhoop worden, een staat van totale chaos. Dat moeten we niet willen hebben. Dat eeuwige gejank altijd ook.

Het leuke is dat die moslims, die hier geboren zijn of niet, ons diep van binnen haten. Een behoorlijk aantal is bereid geweld te gebruiken in de naam van de Islam. Ze zijn niet trots op Nederland, voelen zich er niet verbonden mee en sterker nog: ze voelen zich niet eens Nederlander.

Eeuwig wegkwijnend in de slachtofferrol beginnen zich hallicuaties van ongekende propoties aan te nemen en wordt er uit een soort minderwaardigheidscomplex de meest belachelijke dingen geëist. Het zou ze sieren om ipv elke keer ons Nederland af te kraken, het eens een keer te prijzen om haar goede dingen. Heb je ooit een moslim horen zeggen dat ze trots is op Nederland?

Die zichtbaarheid betekent juist wél veel. Dat hoor je alleen al hier in het topic. Volgens mij wil je het niet snappen en schop je enkel om het schoppen.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:15:14 #142
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171068725
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:00 schreef Drug het volgende:

[..]

religieus hoofddeksel is niet gelijk aan een petje.
Oh dus een vergiet mag wel?
pi_171068730
Nederland. :')

Wij krijgen straks dus politiemensen die het boek onderschrijven waar onder andere de volgende teksten in staan.

Volgens de populairste online Nederlandse Koran, Soera 9 vers 5:

quote:
Als de heilige maanden zijn verstreken, doodt dan de veelgodendienaars waar jullie hen vinden, grijpt hen, belegert hen en wacht hen op in elke mogelijke hinderlaag. Maar als zij berouw tonen, de salaat verrichten en de zakaat geven, legt hun dan niets in de weg. God is vergevend en barmhartig.
Soera 9 vers 29:

quote:
Strijdt tegen hen die niet in God geloven en niet in de laatste dag en die niet verbieden wat God en Zijn gezant verboden hebben en die niet de godsdienst van de waarheid aanvaarden uit het midden van hen aan wie het boek gegeven is, totdat zij naar vermogen onderdanig de schatting betalen.
Een boek dat duidelijk oproept mij, als ongelovige, aan te vallen/te doden. Knettergek.
pi_171068746
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:10 schreef Elzies het volgende:

[..]

Hou toch op! Er is niets religieus aan een hoofddoek. Er staat bovendien nergens in de Koran dat een vrouw een hoofddoek moet dragen.

Het is gewoon een door een mannencultuur opgelegde regel die vrouwen slaafs volgen omdat ze anders bekritiseert, sociaal uitgesloten of zelfs bedreigd worden. In sommige moslimlanden beland je zelfs voor de rechter of in de gevangenis. Heeft toch niets met religie te maken? Zijn mensen nu echt zo dom?

Prima als je daarvoor kiest in je vrije tijd, maar ik hoef een dergelijke uitingsvorm niet te zien bij agenten in functie.
bedankt dat je erop wijst dat islam niet het statische gedrocht is dat mensen zoals jij ervan willen maken. en wie heeft jou woordvoerder gemaakt van de onderdrukte moslima? ga even spelen, jij wil zelf moslima's ondedrukken, ayatollah elzies
pi_171068747
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:14 schreef Zolderkamer het volgende:
Mensen die willens en wetens een hoofddoek dragen bij de politie zijn toch gewoon moslimextremisten of ben ik gekke henkie?
Als een ander een brandweerhelm op zet tijdens een sollicitatie dan gaat het hem ook niet worden... Gek he?
Ken je de definitie van extremisme wel?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 10:16:59 ]
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:17:08 #146
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171068755
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ken de definitie van extremisme wel?
Eeehm.. wat?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:17:35 #147
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171068761
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ken je de definitie van extremisme wel?
Ja die leg ik net uit he?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:19:58 #148
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171068792
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:16 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ken je de definitie van extremisme wel?



Dit wil je toch ook niet bij de politie zien?
pi_171068797
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:17 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja die leg ik net uit he?
Dragen van een hoofddoek staat bij jou synoniem aan extremisme? Blijf maar uit mijn buurt hoor, je praat nu tegen een extremist. Durf je dat wel? :')
  zaterdag 20 mei 2017 @ 10:21:03 #150
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171068806
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:20 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Dragen van een hoofddoek staat bij jou synoniem aan extremisme? Blijf maar uit mijn buurt hoor, je praat nu tegen een extremist. Durf je dat wel? :')
Graag zelfs. Is het niet te warm in de zomer?
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')