abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:26:31 #110
357045 Grifte
Feijenoord
pi_171069698
Stukkie van Ben Dudley staat nu ook online:

quote:
Kampioen
The last time that Feyenoord were Eredivise Champions, nobody wrote about it on Facebook, because Facebook didn’t exist. Nobody at the stadium took a picture on their iPhone, because that didn’t exist either. Bill Clinton was president, and everyone was starting to worry about the Millennium Bug.

In that time leading up to the 2016/17 season, the club genuinely nearly died. Humiliated 10 – 0 by PSV, and a season spent facing relegation. Many supporters believed that not only would they never see Feyenoord win a title, there might not even be a Feyenoord.

But this is a huge club, and one that can’t be held down forever, no matter how long it might take. With the sunshine beating down on a packed and incredibly noisy De Kuip, the 50,000+ supporters inside knew that this was it – this was the day. Win against Heracles Almelo and they’d be champions. Any other result, and the title would almost certainly be lost. Not only would it be lost, but it would be lost to Ajax.

The 14th May is a date that has a tragic connection to Rotterdam. In 1940 it was the date on which the city was mostly destroyed in the Second World War, and a silence is held every year to observe the date. These would be the only two minutes all day that Rotterdam would be silent, as the 14th May also wrote itself into the history of the city as a day of triumph.

Varkenoord, one of the most popular spots for supporters to gather before games, was full on insanity before the match. I’ve been there before matches against Ajax, a Champions League qualifier against Beskitas, playoff matches, some huge Europa League nights…and nothing has ever come close to the scenes of mayhem that were unfolding. I was still five minutes walk away when I first saw the clouds of green smoke, and more flares were on show than a disco hall in the 70’s. Some supporters were already wearing shirts with ‘Kampioen 16-17’, and I had also seen people online buying replica trophies in the weeks before the game. I admired their confidence, because I was absolutely certain we were going to let in a 94th minute equaliser and throw away a magical season where many teams had been blown away.

A 5 – 0 win on the first day set the tone for the season, and I also equalled my record for most goals seen in a game (8 – 0 against Go Ahead Eagles, which I enjoyed much more than Peterborough 4 – Cardiff 4). Feyenoord spent the entire season top of the league, something that has only been done once before in Dutch football history. However, last week had been a warning. The title could have been secured with a win away at Excelsior, the club that had once been Feyenoord’s feeder club, and had not scored a single goal against their Rotterdam neighbours since 2010. Well, they had not had that trouble this time around, winning 3 – 0 and ruining planned parties all across Rotterdam.

So, I was anxious. I think most people wouldn’t be willing to admit it, but I’m sure deep down everyone else was also a little worried that this day of destiny would turn sour. I got in to the stadium with an hour to go until kick-off, a sure sign that it’s a big game. I consistently say that De Kuip has one of the best atmospheres in the world, but it was far beyond anything else I had seen before. 18 years of hurt were being released by a crowd which was absolutely desperate for success, and were doing anything they could to help achieve the ultimate goal. When Feyenoord came out to warmup they were greeted as if they had just won the treble, and when Heracles came out they were greeted as if they had just walked in to your house on Christmas Day and taken a dump on the presents, while wearing an Ajax shirt and kicking your dog. It was the most hostile atmosphere I’d ever seen, and at this moment, 30 minutes before kickoff, I knew we weren’t going to lose.

The players emerge, for real this time, and the stadium is engulfed in fire and flames. Hundreds of flares and dozens of smokebombs are ignited, while thousands of streamers are thrown. I looked around and saw 50,000 people completely and utterly losing their mind, while 11 people wearing Heracles shirts looked like they just wanted to go home.

Kick off. Smoke engulfs the pitch, and the roar is the loudest I have ever heard. A mistake. Kuyt has the ball in the penalty area. A second of silence.

Goal.

Madness.

The stadium literally feels as if it’s about to collapse under the strain of the celebrations. A guy who has just got to his seat with a cardboard beer holder dumps all eight of them over his own head. The people behind me are suddenly the people in front of me, and the people in front of me are suddenly the people behind me. It is pure, complete and joyous chaos. This is not just one section of the stadium losing their minds while the rest politely applaud and take videos on their phone, but instead a stadium full of people having the best moment of their lives.

For me that feeling game in Lille almost one year ago as Wales went 3 – 1 up against Belgium with minutes to play, and it was a huge honour to share it with the city of Rotterdam. Because of course, despite the fact I have followed Feyenoord for the last four years after finding myself without a club, this title was not for me. This title was for every kid who had gone to school and been made fun of by the Ajax fans because they never won the title. It was for every supporter who witnessed the 10 – 0, and it was for everyone who welcomed that same team as heroes a week later. It was for the 30-year-old who was 12 the last time this happened. For the child who was born on the day of the last league victory and is now an adult. For every single member of Het Legioen who has suffered, and suffered, and suffered. For Dirk Kuyt, who promised to come back and win the league, and did it.

With the nerves lifted inside 40 seconds, De Kuip goes in to party mode. A little over ten minutes later and Kuyt scores again. Now it’s happening, it’s really happening. Supporters direct a chant at Ajax sponsors Ziggo, an internet provider in the Netherlands who had promised free internet and TV to the Heracles players if they managed to stop Feyenoord from winning. “ZIGGO, ZIGGO…..ZIGGO, ZIGGO….ZIGGO ZIGGO….WE WORDEN KAMPIOEN!” Even if you don’t speak Dutch, you can probably guess what that means.

Ajax are winning their game against Willem II, but it doesn’t matter, and it won’t matter. Heracles do come into the game a little more in the second half, but they never really have a serious chance on goal. With six minutes to go, it really is all over. A foul in the box that might not have been a foul results in a penalty, and who else but Dirk Kuyt steps up to take it. On the line is not only a hat-trick, but confirmation of the league title for the club he loves. If he was nervous, he didn’t show it – rolling the ball into the bottom corner and putting the seal on a day that will never be forgotten by any who witnessed it. Kuyt takes off his shirt and puts it on the corner flag, lifting it high into the air in salute to the masses of celebrating supporters.

Heracles actually pull a goal back, by far the best goal of the day, but nobody really even notices. A few minutes of running down the clock in the corners, and it’s all over. Kuyt sinks to his knees in tears, while the other heroes of the season run over to celebrate the greatest triumph of all. There has been Jens Toornstra, a passionate and hardworking player who has contributed plenty of goals. Nicolai Jorgensen, a Danish striker in his first season at the club who will be the top goalscorer in the league. Brad Jones, a player seemingly set to drift into anonymity after leaving Liverpool who has been sensational for the majority of the season. Tonny Vilhena, a product of the youth system who overcame the death of his mother halfway through the season to be one of the star men. In truth, every player on that field will be remembered as a hero. There were even chants which informed Lionel Messi that Miquel Nelom was coming for him.

About twenty minutes after lifting the corner flag high into the Rotterdam sky, Kuyt was able to do the same with the Eredivise trophy. The jokes and taunts which had haunted these supporters for almost two decades melted away in one single perfect moment, and the wait was over.

When did Feyenoord last win the league? Right now.

The celebrations in the stadium went on for around an hour after the game. As people finally drifted away, the party spread to every corner of the city. My tram from De Kuip to the city centre had to stop because it was bouncing so much, and everywhere you turned there were happy faces. There are many shit things about football, but there is also nothing else in the world which has a power quite like it. To see one city united in joy, from small children all the way up to little old ladies, there is simply no comparison to the joy football can bring. People were dancing on top of tram stops, climbing statues and lampposts, hugging random strangers in the street or simply crying their eyes out with pure happiness. Most people who have followed a football club for a long time have had that moment which is simply so perfect you can’t stop crying for about three days (I’ve had about four of those moments, I cry more than a Colombian soap opera when Wales are good at football), and the whole of Rotterdam was currently experiencing that moment.

I jumped (ok, carefully stepped) into the fountain at the heart of the city, where hundreds of people were already celebrating. From bright blue, the water had turned muddy brown from the feet and shoes of countless celebrating people. Eventually I had to go home, with my walk through the city to the station one of the happiest things I have ever done. Hours after the game and everyone was still celebrating, and I passed an old couple who must have been 70 or 75 years old who were walking down the road holding hands, drinking cans of beer and joining in with the chants of “Komen wij uit Rotterdam?”. If there has ever been an image that better sums up why football is the best thing in the world, I haven’t seen it.

Ken je dat niet horen dan? Feyenoord Rotterdam. Champions.
https://supportersnotcustomers.com/2017/05/20/kampioen/
pi_171069990

deze nog maar een keer bekeken...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171070307
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:26 schreef Grifte het volgende:
Stukkie van Ben Dudley staat nu ook online:

[..]

https://supportersnotcustomers.com/2017/05/20/kampioen/
Prachtig verwoord
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:00:18 #113
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171070316
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:26 schreef Grifte het volgende:
Stukkie van Ben Dudley staat nu ook online:

[..]

https://supportersnotcustomers.com/2017/05/20/kampioen/
Mooi.

quote:
When did Feyenoord last win the league? Right now.
_O_
pi_171070329
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:26 schreef Grifte het volgende:
Stukkie van Ben Dudley staat nu ook online:

[..]

https://supportersnotcustomers.com/2017/05/20/kampioen/
Mooi
Ohh, you touch my tralalala
Mhh, my ding ding dong...
Naamtopic.
pi_171070540
Gaaf stukkie van Ben Dudley.. thanx for sharing
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:33:15 #116
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171070819
Heb net dat VI kampioenspakketje gekocht. Zag ook dat ding van 90 minutes staan, is dat wat? Of staat er vooral veel in wat VI ook heeft?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:19:16 #117
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_171071623
Hey! Hebben jullie het al gehoord?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_171071842
PSV wil bod op Karsdorp uitbrengen lol wat
blablablabla
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:37:45 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171071889
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:34 schreef Elan het volgende:
PSV wil bod op Karsdorp uitbrengen lol wat
Fake news
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171071901
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Fake news
Voetbalzone dus moet wel
blablablabla
pi_171071944
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Voetbalzone dus moet wel
link?
pi_171072085
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:19 schreef Happel het volgende:
Hey! Hebben jullie het al gehoord?
Ja.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_171072424
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Haha mad

Elia _O_
Mad? Nee hoor. Ik vind het allemaal prima verder. Alleen ik denk dat de meeste neutrale kijkers (dus niet de Feyenoord aanhang) het wel met mij eens zijn dat Elia per definitie NIET sympathiek is. Lijkt me ook heel vermoeiend, de hele dag zo'n rolletje moeten spelen: de getergde voetballer. Wat doe je je zelf aan.
pi_171072477
Wisten jullie trouwens dat Berghuis veel geld moest inleveren om bij Feyenoord te kunnen spelen maar dat het hem elke cent waard was?
pi_171072621
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:34 schreef Elan het volgende:
PSV wil bod op Karsdorp uitbrengen lol wat
Dat heeft dan nog niet in alle kranten gestaan, kan er niets over vinden.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:31:08 #126
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_171072741
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:51 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja.
Oh...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_171073363
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:24 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dat heeft dan nog niet in alle kranten gestaan, kan er niets over vinden.
Daar zal je ook niets over vinden.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171073577
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:13 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mad? Nee hoor. Ik vind het allemaal prima verder. Alleen ik denk dat de meeste neutrale kijkers (dus niet de Feyenoord aanhang) het wel met mij eens zijn dat Elia per definitie NIET sympathiek is. Lijkt me ook heel vermoeiend, de hele dag zo'n rolletje moeten spelen: de getergde voetballer. Wat doe je je zelf aan.
pi_171073631
Wat moeten wij met Veel Persie eigenlijk
blablablabla
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:37:07 #130
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171073673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
Wat moeten wij met Veel Persie eigenlijk
Als je die kan krijgen altijd doen
pi_171073685
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
Wat moeten wij met Veel Persie eigenlijk
De Champions League winnen.
pi_171073711
Van Persie hoeft van mij niet te komen

ik heb liever dat hij niet komt.

ALs van Persie kom weet je dat je weer veel gezeik krijgt over wie een vrije trap moet gaan nemen, wie een penaltie moet gaan nemen, en als hij op de bank moet gaan zitten wordt het een veel groter probleem als dirkje..

Nee liever geen van Persie wat mij betreft. Verstoort alleen maar het teambelang.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171073724
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als je die kan krijgen altijd doen
Die wil natuurlijk basisplaats.
Hij is nog altijd spits toch, daar hebben we Jorgensen.
blablablabla
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:42:35 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_171073771
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:40 schreef Elan het volgende:

[..]

Die wil natuurlijk basisplaats.
Hij is nog altijd spits toch, daar hebben we Jorgensen.
Ik denk dat van Persie nog wel een slagje beter is maar die kan ook op 10, aardig duo zou het zijn
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:47:11 #135
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171073827
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
Wat moeten wij met Veel Persie eigenlijk
de titel verdedigen. Fucking goede speler.

Kan op 10, kan als Jorg weggaat, van mijn part ga je in een tweespitsensysteem spelen, maar van Persie is een garantie voor een flink aantal goals.
Laffe huichelaar
  zaterdag 20 mei 2017 @ 15:48:35 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171073855
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik denk dat van Persie nog wel een slagje beter is maar die kan ook op 10, aardig duo zou het zijn
Persie zou gloreren met assistkoning jorgensen. Jorg is, zelfs als topscorer, geen echte spits in een 433-systeem. Hij legt ze zo makkelijk klaar, nog makkelijker dan hij ze erin kachelt.
Laffe huichelaar
  zaterdag 20 mei 2017 @ 16:01:57 #137
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171074106
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:13 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Mad? Nee hoor. Ik vind het allemaal prima verder. Alleen ik denk dat de meeste neutrale kijkers (dus niet de Feyenoord aanhang) het wel met mij eens zijn dat Elia per definitie NIET sympathiek is. Lijkt me ook heel vermoeiend, de hele dag zo'n rolletje moeten spelen: de getergde voetballer. Wat doe je je zelf aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171074772
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoopte al dat hier een gifje van zou zijn :D
  zaterdag 20 mei 2017 @ 16:34:36 #139
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171074800
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Persie zou gloreren met assistkoning jorgensen. Jorg is, zelfs als topscorer, geen echte spits in een 433-systeem. Hij legt ze zo makkelijk klaar, nog makkelijker dan hij ze erin kachelt.
Denk dat je ze gewoon zelf moet laten uitvogelen wie op 10 het beste speelt en wie op 9. Beide zijn goed voor assists, goals, en beide hebben een goede techniek en een uitmuntende voetbalintelligentie.

Dat zou dan ten koste gaan van Toornstra, maar so be it als je kunt spelen met Van Persie. Buiten dat zal V Persie af en toe rust krijgen, heb je Toornstra hard nodig. Geeft ons wel de mogelijkheid om Vente wat meer tijd te geven.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171074865
Heerlijk. Al die boekjes. _O_ in één ruk de VI special uitgelezen. Straks die 90 minutes eens openslaan.

En wat een prachtig stuk van Dudley _O_ werelds.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171074894
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:01 schreef Caland het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oeh-ah-Elia _O_ lekker man
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171076255


Rotterdsm centrum vanuit de lucht, maandag rond 12 uur
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171076462


Jermaine Lens wilde altijd al graag een Feyenoord shirt hebben....... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 17:36:20 #144
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171076521
Sinds afgelopen seizoen hoeven we denk ik niet bang te zijn dat Gio over zich heen laat lopen door Van Persie.
Dus als die nog een jaartje wil komen ballen voor een Feyenoordsalaris en niet eist dat hij 9 wordt, prima. Want als Toornstra bijtekent is er alleen nog plek voor een buitenspelert.

Liever Lens trouwens maar die is nog op een punt in zijn carrière dat miljoenen binnenharken hoge prio heeft.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 17:48:57 #145
263417 Keyos
Like a Boss
pi_171076791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]

Jermaine Lens wilde altijd al graag een Feyenoord shirt hebben....... :)
Zeker de Blijdorp-versie van het shirt.

Maar laten we eerlijk zijn, als we Lens weten binnen te hengelen, heb je instant de beste en meest gevaarlijke buitenspeler van de Eredivisie te pakken. Daar kan geen gekochte of zelfopgeleide speler tegenop. Volgens mij zit er door het vertrek van Chong ook niet een speler direct aan te komen.

[ Bericht 17% gewijzigd door Keyos op 20-05-2017 17:59:02 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_171077267
Waarom vinden mensen Lens zo goed en vind ik het het echt 3 keer niets?

Geloof dat ik te veel het storen aan zijn gedrag/uitstraling invloed laat hebben op zijn voetballende kwaliteiten.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 18:13:19 #147
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171077278
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:12 schreef Scrummie het volgende:
Waarom vinden mensen Lens zo goed en vind ik het het echt 3 keer niets?

Geloof dat ik te veel het storen aan zijn gedrag/uitstraling invloed laat hebben op zijn voetballende kwaliteiten.
Als jij het niks vindt gaat het een doorslaand succes worden, top.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171077282
Onvoorstelbaar trouwens, een week geleden was het nog spanning en zenuwen..
pi_171077286
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Als jij het niks vindt gaat het een doorslaand succes worden, top.
Dat kan ik niet ontkennen.
pi_171077331
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:13 schreef Scrummie het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens, een week geleden was het nog spanning en zenuwen..
En nu? Ik ben nog steeds met een harde plasser aan t nagenieten en schiet bij sommige beelden weer vol :@
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171077369
Die 90 Minutes uitgave vind ik overigens veel mooier dan de VI Special _O_
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171077372
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:15 schreef Divje het volgende:

[..]

En nu? Ik ben nog steeds met een harde plasser aan t nagenieten en schiet bij sommige beelden weer vol :@
Vandaag is de enige dag dat ik nog geen beelden terug gekeken heb sinds afgelopen zondag. Maar de dag is nog lang niet voorbij _O_
pi_171077472
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:17 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Vandaag is de enige dag dat ik nog geen beelden terug gekeken heb sinds afgelopen zondag. Maar de dag is nog lang niet voorbij _O_
Er zijn iig weer genoeg mooie filmpjes op YT verschenen ;) dus huppie huppie huppie!
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171077479
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:34 schreef Elan het volgende:
Wat moeten wij met Veel Persie eigenlijk
Ik denk dat Jorgensen samen met van Persie een gruwelijk combo is. Met Lens erbij lever je niks in op scorend vermogen voorin. Nog een talentvolle buitenspeler erbij ala Larsson en je bent daar klaar
pi_171077700
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:23 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik denk dat Jorgensen samen met van Persie een gruwelijk combo is. Met Lens erbij lever je niks in op scorend vermogen voorin. Nog een talentvolle buitenspeler erbij ala Larsson en je bent daar klaar
Ik denk dat van persie achter Jorgensen niet een goede combinatie is...

Toornstra voert ook zijn verdedigende taken op het middenveld uit . Ik zie van Persie zich niet helemaal de schompes werken zoals toornstra en Kuijt. Ik vind het een tamelijke luie speler geworden op het veld. Een beetje te statische.

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat hij komt. Hij heeft nog een 1 jarige contract. Denk niet dat Feyenoord die wil afkopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door klaasweetalles op 20-05-2017 18:39:02 ]
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 20 mei 2017 @ 18:43:23 #156
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_171077913
Die deal dat ze vriendje mee moet zint me niet. Wat als een van de twee weinig gaat spelen?

Van Persie is een held maar hij en Lens zijn wel bepaalde karakters die ook vervelend kunnen zijn als het ze niet zint.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 19:05:23 #158
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171078323
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:42 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Mooi verhaal uit de VI kampioensspecial. :Y

Het artikel is veel langer, de meest interessante gedeeltes staan er niet bij. Had je geen zin meer in overtypen? ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:09:15 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171078385
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat van persie achter Jorgensen niet een goede combinatie is...

Toornstra voert ook zijn verdedigende taken op het middenveld uit . Ik zie van Persie zich niet helemaal de schompes werken zoals toornstra en Kuijt. Ik vind het een tamelijke luie speler geworden op het veld. Een beetje te statische.

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat hij komt. Hij heeft nog een 1 jarige contract. Denk niet dat Feyenoord die wil afkopen.
Dan gaat Jorgensen natuurlijk gewoon achter Van Persie spelen.

Maar ik zie ze ook allebei niet komen, trouwens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171078424
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:05 schreef Gert het volgende:

[..]

Mooi verhaal uit de VI kampioensspecial. :Y

Het artikel is veel langer, de meest interessante gedeeltes staan er niet bij. Had je geen zin meer in overtypen? ;)
Het hele verhaal moest je vi plus hebben ....ik tiep niet graag dingen over he....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171078462
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het hele verhaal moest je vi plus hebben ....ik tiep niet graag dingen over he....
Post t dan niet he ;)

Wel een tof stuk idd.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_171078627
Over VI Pro gesproken, zit nu net dat stuk van Koeman daarin te lezen.

https://www.vi.nl/pro/ana(...)ls-je-kwaliteit-mist

Prima stuk.
pi_171078768
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik denk dat van persie achter Jorgensen niet een goede combinatie is...

Toornstra voert ook zijn verdedigende taken op het middenveld uit . Ik zie van Persie zich niet helemaal de schompes werken zoals toornstra en Kuijt. Ik vind het een tamelijke luie speler geworden op het veld. Een beetje te statische.

Ik geloof er eerlijk gezegd niet in dat hij komt. Hij heeft nog een 1 jarige contract. Denk niet dat Feyenoord die wil afkopen.
Het moet dan ook andersom zijn. Jorgensen achter RvP
pi_171078874
heeft van persie dan zo veel met feyenoord?
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 19:42:33 #165
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_171078987
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het hele verhaal moest je vi plus hebben ....ik tiep niet graag dingen over he....
Heb de special gekocht, sowieso mooi als aandenken. Maar die Nico is dus niet van natúre al rustig zeg maar. ;)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 19:47:33 #166
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171079118
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:42 schreef Gert het volgende:

[..]

Heb de special gekocht, sowieso mooi als aandenken. Maar die Nico is dus niet van natúre al rustig zeg maar. ;)
Ik hecht dus 0 waarde aan dat soort dingen hé :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_171079167
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:37 schreef Adames het volgende:
heeft van persie dan zo veel met feyenoord?
8 jaar bij de club gezeten
pi_171079272
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:37 schreef Adames het volgende:
heeft van persie dan zo veel met feyenoord?
In de jeugd gespeeld, uefa cup mee gewonnen dus hij heeft wel historie net Feyenoord ja
pi_171079285
Weet iemand ook hoe hij het deed bij Fener dan? Zou mij niks verbazen als hij komt iig
  Moderator zaterdag 20 mei 2017 @ 19:55:55 #170
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_171079310
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:54 schreef Azpilicueta het volgende:
Weet iemand ook hoe hij het deed bij Fener dan? Zou mij niks verbazen als hij komt iig
Niet echt. Maar volgens mij niet echt heel bijzonder.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:59:39 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
  zaterdag 20 mei 2017 @ 20:38:06 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_171080288
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:17 schreef Divje het volgende:
Die 90 Minutes uitgave vind ik overigens veel mooier dan de VI Special _O_
Eens, ja.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 20:55:33 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171080738
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171081750
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:21 schreef Scrummie het volgende:
Over VI Pro gesproken, zit nu net dat stuk van Koeman daarin te lezen.

https://www.vi.nl/pro/ana(...)ls-je-kwaliteit-mist

Prima stuk.
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:30 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Het moet dan ook andersom zijn. Jorgensen achter RvP
1.Jorgensen is helemaal geen aanvallende middenvelder

2 waarom zou je de topscorer van de eredivisie van zijn positie willen weghalen

3 in de spits spelen en achter de spits spelen zijn 2 verschillende posities, het is natuurlijk niet zo dat een aanvallende middenvelder geschikt is als spits en andersom geldt precies hetzelfde.. Toornstra in de spits wordt natuurlijk helemaal niets om maar een vorobeeld te noemen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171082060

het was wel een fantastische voetballer

1 van de beste voetballers uit de eigen jeugd allertijden, denk de beste ooit uit de eigen jeugd.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171082651
Van Persie is een prima vervanger voor Berghuis. Maar bij Fenerbahce is hij niet onomstreden basissper toch? Dat doet me toch afvragen of hij nog wel genoeg kan brengen bij ons.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_171083437
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:56 schreef H.FR het volgende:
Van Persie is een prima vervanger voor Berghuis. Maar bij Fenerbahce is hij niet onomstreden basissper toch? Dat doet me toch afvragen of hij nog wel genoeg kan brengen bij ons.
ik Denk dat van Persie in de eredivisie gewoon 1 van de beste speler zou kunnen zijn. Maar zijn instelling bevalt niet. Geen teamspeler. En op welke positie zou hij moeten spelen is ook een vraag. Er hangen gewoon teveel nadelen aan die goser dat ik het gewoon niet zou doen. Hij mist de Kuijt instelling die iedereen gaat helpen. Van Persie is meer een egotripper. Als hij die instelling zou veranderen dan zou hij van mij best komen.....

Feyenoord was dit seizoen een team zonder rotte appels. Vorig seizoen was dat Kazim en je zag wat er op een gegeven moment gebeurde.......
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:49:56 #178
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_171084378
Hoe serieus is dat gedoe over Van Persie dan? Ik denk steeds dat het gewoon onzin is.

Denk trouwens wel dat hij in de Eredivisie een absolute meerwaarde zou zijn
pi_171085043
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:49 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe serieus is dat gedoe over Van Persie dan? Ik denk steeds dat het gewoon onzin is.

Ik denk ook onzin, maaar in voetbal is alles mogelijk.

Ik denk dat Robin van Persie zelf heel graag bij Feyenoord wil afsluiten

de vraag is wil Feyenoord hem
De vraag is wil Martin van Geel hem
De vraag is wil GIo hem
En de transfersom....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 20 mei 2017 @ 23:16:01 #180
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_171085152
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:49 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe serieus is dat gedoe over Van Persie dan? Ik denk steeds dat het gewoon onzin is.

Denk trouwens wel dat hij in de Eredivisie een absolute meerwaarde zou zijn
Die Turkse kranten schrijven maar wat.

Ik zou het risico niet nemen. Natuurlijk is RvP het voetballen niet verleerd, maar ook in de Eredivisie moet je fysiek wel een bepaald niveau halen en laat dat nou hetgeen zijn dat bij hem de laatste jaren hard achteruit is gegaan. Zo hard dat ik het niet verantwoord vind om zo'n speler voor de hoofdprijs binnen te halen. Verder is hij niet bepaald de makkelijkste, als iets hem niet bevalt zal hij dat ook laten blijken en niet aan het teambelang denken.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_171086065
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 21:56 schreef H.FR het volgende:
Van Persie is een prima vervanger voor Berghuis. Maar bij Fenerbahce is hij niet onomstreden basissper toch? Dat doet me toch afvragen of hij nog wel genoeg kan brengen bij ons.
Volgens mij mag hij alleen in de bekerpotjes en in de Europese wedstrijden in de basis beginnen. Vind hem niet echt bij die club passen..hij zou gewoon nog een paar jaartjes lekker moeten voetballen in de eredivisie. Maar hij verdient nu 5 miljoen als ik het goed heb. Gaat hij dat opgeven..denk het nie
pi_171087232
Nancy gedegradeerd :)
blablablabla
  zondag 21 mei 2017 @ 00:43:33 #183
357045 Grifte
Feijenoord
pi_171087442
Wilde gaan pitten, schalt opeens 'Rotterdam, de mooiste rotstad die er is' door de straat. Een groep van 30-40 man, hartje Antwerpen, genot _O_
  zondag 21 mei 2017 @ 00:56:09 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171087663
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 22:49 schreef Wicky15 het volgende:
Hoe serieus is dat gedoe over Van Persie dan? Ik denk steeds dat het gewoon onzin is.

Denk trouwens wel dat hij in de Eredivisie een absolute meerwaarde zou zijn
Kuyt, Gio en Van Persie zijn natuurlijk wel goede vrienden. Denk dat hij wel te porren is voor een overgang maar of je het zelf moet willen?

https://twitter.com/persie_official/status/863764068364042240
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 mei 2017 @ 00:57:48 #185
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_171087687
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Kuyt, Gio en Van Persie zijn natuurlijk wel goede vrienden. Denk dat hij wel te porren is voor een overgang maar of je het zelf moet willen?

https://twitter.com/persie_official/status/863764068364042240
RVP:

De voetbalwereld is onvoorspelbaar. Het ligt er tegen die tijd aan wie er trainer is hier of bij Excelsior trainer is. En wat voor selectie ze hebben. Aan zo'n soort scenario voor de toekomst denk ik wel af en toe."
pi_171087697
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:43 schreef Grifte het volgende:
Wilde gaan pitten, schalt opeens 'Rotterdam, de mooiste rotstad die er is' door de straat. Een groep van 30-40 man, hartje Antwerpen, genot _O_
Ik zou het eerder ordinair en asociaal willen noemen.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:02:25 #187
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171087774
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:57 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

RVP:

De voetbalwereld is onvoorspelbaar. Het ligt er tegen die tijd aan wie er trainer is hier of bij Excelsior trainer is. En wat voor selectie ze hebben. Aan zo'n soort scenario voor de toekomst denk ik wel af en toe."
Met hier bedoelde hij Feyenoord, quote was van na de wedstrijd in de Kuip dit seizoen. Daar noemde hij Feyenoord en Excelsior als enige opties.

Doeidoei.

https://twitter.com/VoetbalInside/status/864752360907612161
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171087842
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Met hier bedoelde hij Feyenoord, quote was van na de wedstrijd in de Kuip dit seizoen. Daar noemde hij Feyenoord en Excelsior als enige opties.

Doeidoei.

https://twitter.com/VoetbalInside/status/864752360907612161
Heeft hij dat nader verklaard ja? Leek er meer op alsof hij zich per ongeluk versprak.

Overigens geen voorstanfer van v. Persie terughalen. Die zal het baasje willen spelen op een geforceerde manier. Gaat alleen maar gedonder geven.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:07:00 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171087861
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:05 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Heeft hij dat nader verklaard ja? Leek er meer op alsof hij zich per ongeluk versprak.

Overigens geen voorstanfer van v. Persie terughalen. Die zal het baasje willen spelen op een geforceerde manier. Gaat alleen maar gedonder geven.
Je kan toch gewoon op dat linkje klikken
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 21 mei 2017 @ 01:07:53 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171087875
Al denk ik wel dat Jorgensen en Van Persie echt een fantastisch duo zouden kunnen vormen, die twee kunnen zo verschrikkelijk goed voetballen.

Jorgensen heeft in Denemarken ook regelmatig op 10 of zelfs linksbuiten gespeeld.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171087900
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:07 schreef Caland het volgende:
Al denk ik wel dat Jorgensen en Van Persie echt een fantastisch duo zouden kunnen vormen, die twee kunnen zo verschrikkelijk goed voetballen.
Zou echt genot worden.
blablablabla
pi_171087969
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon op dat linkje klikken
Ligt er hier eentje naast me te pitten.
pi_171087992
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:07 schreef Caland het volgende:
Al denk ik wel dat Jorgensen en Van Persie echt een fantastisch duo zouden kunnen vormen, die twee kunnen zo verschrikkelijk goed voetballen.

Jorgensen heeft in Denemarken ook regelmatig op 10 of zelfs linksbuiten gespeeld.
Jorgensen ziet het spelletje voor Eredivisie begrippen echt bizar goed. Dat gefap op Ziyech en Klaassen. :') ik zie Jorgensen elke wedstrijd bijzondere loopacties, passjes, inhouden met de bal etc maken. Denkt gewoon twee stappen vooruit.
  zondag 21 mei 2017 @ 01:21:09 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171088078
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Jorgensen ziet het spelletje voor Eredivisie begrippen echt bizar goed. Dat gefap op Ziyech en Klaassen. :') ik zie Jorgensen elke wedstrijd bijzondere loopacties, passjes, inhouden met de bal etc maken. Denkt gewoon twee stappen vooruit.
Topscorer van de eredivisie en daarbij ook nog eens een assistje of 12, puur genot. Die assist die hij toen op Kuyt gaf met de borst, nog regelmatig een fapje daarop.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171088115
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Topscorer van de eredivisie en daarbij ook nog eens een assistje of 12, puur genot. Die assist die hij toen op Kuyt gaf met de borst, nog regelmatig een fapje daarop.
Mij staat die diepe kopbal assist in volle loop het meeste bij. Weet even niet meer welke pot dat was.
pi_171088134
Mooiste aan Jorgensen is dat hij startend op 40 meter van de goal met ruimte in de diepte ondanks zijn gebrek aan snelheid praktisch altijd nog iets dreigends creeert.
  zondag 21 mei 2017 @ 04:25:25 #197
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_171089101
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:25 schreef kapiteintje het volgende:
Mooiste aan Jorgensen is dat hij startend op 40 meter van de goal met ruimte in de diepte ondanks zijn gebrek aan snelheid praktisch altijd nog iets dreigends creeert.
Indirect kwam de 1-0 ook voort uit zijn actie bijna op de middenlijn :{ . Hij hield twee man bezig waardoor de weg voor Kuyt vrij kwam na een snelle inworp.
2000 light years from home
pi_171089133
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:37 schreef Adames het volgende:
heeft van persie dan zo veel met feyenoord?
Die heeft Dirk verhaal gezien.
pi_171089134
Gaat hem niet lukken daar mist ie de kwaliteit voor, het is toch beetje een buitenbeentje.
pi_171089135
In de kleedkamer brengt ie alleen onrust.
pi_171089139
Met zeker niet de beste spelers zijn ze kampioen geworden door collectief, Dirk heeft daar zeker aandeel in gehad, zie ik die Robin nog niet doen.
pi_171089141
Jens kan zoals die nu bezig is laatste seizoen nog wel eens een hele grote worden, die heeft boel van Dirk opgestoken.
pi_171089142
Tony heeft ook grote stappen gemaakt.
  zondag 21 mei 2017 @ 07:58:10 #204
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171089290
quote:
2s.gif Op zondag 21 mei 2017 05:16 schreef Stien_Struis het volgende:
Met zeker niet de beste spelers zijn ze kampioen geworden door collectief, Dirk heeft daar zeker aandeel in gehad, zie ik die Robin nog niet doen.
Waarom zegt iedereen dat continu? Word ik zo moe van. Wie hadden de betere spelers dan?

PSV, met een verdediging van niveautje NEC? Ajax met twee backs die er helemaal niks van kunnen en twee vleugelspelers die nog slechter zijn?
Laffe huichelaar
  zondag 21 mei 2017 @ 08:01:13 #205
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171089296
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 01:07 schreef Caland het volgende:
Al denk ik wel dat Jorgensen en Van Persie echt een fantastisch duo zouden kunnen vormen, die twee kunnen zo verschrikkelijk goed voetballen.

Jorgensen heeft in Denemarken ook regelmatig op 10 of zelfs linksbuiten gespeeld.
Jorgensen kan uit elke hoek een dreigende situatie creeren met een geile loopactie of een schitterend passje en van Persie kan ze er langs alle kanten inschieten. Heerlijke combo.

Maar ik vrees dat we afscheid moeten nemen van onze Viking
Laffe huichelaar
  zondag 21 mei 2017 @ 08:12:32 #206
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_171089334
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 07:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]
PSV, met een verdediging van niveautje NEC?
Minst gepasseerde verdediging samen met Ajax, en waar vorige seizoenen het middenveld en de aanval het meest stabiel waren, was dat afgelopen seizoen de verdediging.
  zondag 21 mei 2017 @ 08:23:41 #207
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171089390
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 08:12 schreef tja77 het volgende:

[..]

Minst gepasseerde verdediging samen met Ajax, en waar vorige seizoenen het middenveld en de aanval het meest stabiel waren, was dat afgelopen seizoen de verdediging.
Nou als we in plaats van Botteghin met twee isimats twaalf spelers op zouden mogen stellen zou ik het alsnog niet doen. Beunhaas is dat joh
Laffe huichelaar
  zondag 21 mei 2017 @ 08:29:27 #208
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_171089412
Als Feyenoord Van Persie kan halen, altijd doen natuurlijk. Topscorer aller tijden van oranje, absoluut een legende en zal zeker nog een van de beste spelers van de Eredivisie zijn.

Dat gelul dat hij voor onrust gaat zorgen :') Nee, het is inderdaad geen domineeszoon zoals Kuyt, maar waarom zou hij voor problemen gaan zorgen? En waarom zou onze staff daar niet mee om kunnen gaan? Dit seizoen heb je toch ook geen wisselsspelers horen lopen kankeren in de media?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_171089464
Voor Van Persie is geld helemaal niet belangrijk meer....

Een tijdje geleden kocht hij nog een appartement in Rotterdam voor 1.5 miljoen euro ofzo.

Ik schat hem wel in op 50 miljoen euro op zijn bankrekening...minimaal

Ik denk dat hij gewoon nog in Nederland wil afbouwen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171089587
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 21 mei 2017 @ 09:15:13 #211
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_171089695
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 08:23 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou als we in plaats van Botteghin met twee isimats twaalf spelers op zouden mogen stellen zou ik het alsnog niet doen. Beunhaas is dat joh
Ah ja, dus door Isimat is de hele PSV verdediging van NEC niveau? Liever Moreno dan een Botteghin, Moreno heeft zich al meerdermalen bewezen op hoger niveau.
pi_171090295
quote:
Basaksehir naar Nederland voor Elia, maar ook Fenerbahçe aast op Feyenoorder

Turkse topclubs hengelen naar Eljero Elia. De linkerspits rekent op medewerking van Feyenoord, maar technisch directeur Martin van Geel zei al dat hij de aanvaller graag in de Kuip wil houden.

Een delegatie van de Turkse club Basaksehir komt komende woensdag naar Nederland om een serieuze poging te ondernemen om Eljero Elia over te nemen van Feyenoord. De top van de club, de nummer twee van de Turkse competitie en op 31 mei bekerfinalist, heeft de directieleden Göksel Gümüşdağ en Uğur Şener op het vliegtuig gezet om Elia te overtuigen naar Istanboel te verhuizen.

Elia staat open voor een avontuur bij de club, die in recordtempo naam maakt in het Turkse voetbal. ,,Ik ben dertig jaar en wil nog eenmaal een stap zetten’’, zei de linkerspits van Feyenoord. ,,Dat heb ik met Martin van Geel besproken en Feyenoord gunt mij die stap.’’

Of dat laatste ook betekent dat de Rotterdammers de aanvaller zonder slag of stoot zullen laten vertrekken, is echter nog maar de vraag. Technisch directeur Martin van Geel vertelde na de huldiging tegen de aanwezige pers dat Elia inderdaad wil vertrekken, maar dat Feyenoord hem juist graag zou behouden. Al was het alleen maar omdat Feyenoord niet zo snel een betaalbare vervanger met dezelfde kwaliteit op het oog heeft. ,,Elia heeft aangegeven dat hij nog een stap wil maken’’, zei Van Geel. ,,Wij willen hem graag houden. Hij heeft nog 1 jaar. We zullen zien.’’

Overigens is niet alleen Basaksehir in de markt voor Elia. De aanvaller staat op het verlanglijstje van Fenerbahce, dat hem al voorspiegelde wat hij kan verdienen in de Turkse hoofdstad. Alleen wil de ploeg van, nu nog, trainer Dick Advocaat, pas na het seizoen serieus praten. En daarnaast wacht de clubleiding nog altijd op een seintje dat het transferverbod is opgeheven.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_171090411
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:00 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Als je niet meewerkt zit je misschien met een boze, ongemotiveerde Elia.
pi_171090756
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:06 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Als je niet meewerkt zit je misschien met een boze, ongemotiveerde Elia.
Elia is ook een domme koe door van de daken te schreeuwen dat hij weg mag, hetgeen de onderhandelingspositie van Feyenoord verzwakt.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:39:06 #215
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171090845
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Elia is ook een domme koe door van de daken te schreeuwen dat hij weg mag, hetgeen de onderhandelingspositie van Feyenoord verzwakt.
Feyenoord heeft sowieso geen onderhandelingspositie, 50% van de transferrechten zijn voor Elia en een jaarcontractje, die gaat gewoon. Krabby stukje hierboven?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_171090859
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Elia is ook een domme koe door van de daken te schreeuwen dat hij weg mag, hetgeen de onderhandelingspositie van Feyenoord verzwakt.
Ja, misschien niet handig geweest. En dat gelijk al midden in alle euforie na de wedstrijd :{
pi_171090875
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:33 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Elia is ook een domme koe door van de daken te schreeuwen dat hij weg mag, hetgeen de onderhandelingspositie van Feyenoord verzwakt.
Is gewoon in z'n eigen belang natuurlijk. Net als Van Geel doet alsof Feyenoord hem niet wil laten gaan.

Ik twijfel over Van Persie. Hoe serieus zijn die geruchten?
  zondag 21 mei 2017 @ 10:43:54 #218
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_171090926
quote:
7s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Is gewoon in z'n eigen belang natuurlijk. Net als Van Geel doet alsof Feyenoord hem niet wil laten gaan.

Ik twijfel over Van Persie. Hoe serieus zijn die geruchten?
Turkse media zijn ongeveer net zo betrouwbaar als je kortpittige buurvrouw op facebook.
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')