abonnement bol.com Unibet Coolblue
  FOK!fotograaf vrijdag 19 mei 2017 @ 13:16:39 #1
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171050748
Topicreeks: Irritaties op de weg

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

En nog een wijze spreuk van George Carlin:

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"

* Maar hou het wel gezellig aub!





Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  FOK!fotograaf vrijdag 19 mei 2017 @ 13:17:14 #2
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171050762
Klacht van vannacht: Mensen op de snelweg op de andere rijbaan, die je dus tegemoet komen, die hun grootlicht aan gooien. Achterlijke debielen. |:( |:(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_171053075
Vooruitkijken is een kunst die niet iedereen beheerst....

Tractortje van de groenvoorziening stond voor een gelijkwaardige kruising te wachten tot verkeer van rechts gepasseerd was. Achter de tractor stonden nog twee auto´s. Ik kwam van de andere kant dus we konden elkaar mooi passeren. Ware het niet dat auto2 bedacht had dat de tractor en de auto voor haar vast zonder reden stilstonden en ze maar ging inhalen :')

Maar goed dat ik wél uitkeek en even wachtte, zodat we niet voorbumper aan voorbumper midden op de kruising kwamen te staan. Mevrouw mocht als eerste vertrekken aangezien er anders niks kon rijden. Er kon nog geen gebaar van verontschuldiging vanaf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_171055639
Gisteren op de Autobahn kwam ik een dikke Audi bak tegen, die kwam met weet ik hoeveel km's per uur aan rijden. Maar goed, ik moet ook gewoon met mijn oude bak in halen.

Dus die stomme Duitser een beetje met zijn hoofd knikken omdat ik niet even naar 200km/u versnel, maar gewoon rustig mij inhaalmanoeuvre afmaak. Vind dat toch leuk zo'n snelheidsduivel dwingen om te remmen :D
pi_171055786
Over inhalende vrachtwagens gesproken...... van mij mag er permanente controle komen op de A28....... en de boete voor het inhaalverbod negeren mag rustig naar 3000 euro ofzo en direct aftikken.... Wat een ellende is het toch elke keer weer daar op die A28.... :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171055815
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Klacht van vannacht: Mensen op de snelweg op de andere rijbaan, die je dus tegemoet komen, die hun grootlicht aan gooien. Achterlijke debielen. |:( |:(
Gewoon groot licht terug aan doen..... werkt bij mij toch echt 100% dat ze hem dan uitzetten.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171055823
Inhalende vrachtwagens is ansich al een klacht, die halen elkaar in omdat de voorste vrachten 5km langzamer rijd... of misschien rijdt die juist de toegestane snelheid, en wilt de inhalende vrachtwagen sneller rijden.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:15:56 #8
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_171057018
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:48 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Rechts inhalen is al een klacht an sich, toch?
Het zal wel weer aan mij liggen, maar als je rechts wordt ingehaald door een vrachtwagen op de vluchtstrook dan moet daar iets aan vooraf zijn gegaan.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:48:46 #9
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171057550
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:15 schreef Grielen het volgende:

[..]

Het zal wel weer aan mij liggen, maar als je rechts wordt ingehaald door een vrachtwagen op de vluchtstrook dan moet daar iets aan vooraf zijn gegaan.
Dit ja, of je moet al structureel 75 rijden.
Flesje bier
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:52:24 #10
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171057625
@ Pizza_Boom.
Oud brikkie voor een paar honderd euro,stevige pickup met pushbar,dashcam..rare situatie..dat maffe volgende rotonde gedoe,het online zetten...ik geloof het niet.
Dank je voor het delen van mijn mening.
Graag verwijderen.
pi_171058077
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:52 schreef Charged het volgende:
@ Pizza_Boom.
Oud brikkie voor een paar honderd euro,stevige pickup met pushbar,dashcam..rare situatie..dat maffe volgende rotonde gedoe,het online zetten...ik geloof het niet.
Dank je voor het delen van mijn mening.
Even teruggelezen waar dit over ging. Maar lijkt mij mooi in scene gezet. Alleen al vanwege het feit dat die dashcammert precies al weet dat die Seat alsnog die kant op komt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 19 mei 2017 @ 19:19:46 #12
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171058265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Even teruggelezen waar dit over ging. Maar lijkt mij mooi in scene gezet. Alleen al vanwege het feit dat die dashcammert precies al weet dat die Seat alsnog die kant op komt.
Yup. M'n werksokken ruiken nog niet zo erg. (In mijn beleving)
Graag verwijderen.
pi_171060584
Ik zit mobiel, dus quoten uit het gesloten topic kan niet.

@Grielen: Vrachtauto kwam achter mij uit op de invoegstrook. Ik reed rechts (zoals ik altijd doe). In plaats van af te zakken en achter mij in te voegen moest meneer Knuppel mij persé over de invoegstrook in gaan halen. En ook invoegstroken houden een keer op.
Dus zat Knuppel op een gegeven moment op de vluchtstrook. Dan heb ik ook zoiets van, je komt er wel uit, en ben ik maar gewoon op de cc en rechts blijven rijden...
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171063525
Ja dude in je vertegenwoordigersgolf, als je me tegemoet komt op een kruising waar jij alleen maar óf links óf rechtsaf kan en geen richting aangeeft dan ga ik ervan uit dat je rechtdoor gaat. Ook al staat daar een lantaarnpaal. Dan hoef je niet verongelijkt naar me te kijken als ik bijna op je motorkap lig.

Deze uitrit, en ik kwam van het fietspad waar dat bord staat op de foto. Echt driekwart van de automobolisten geven er geen richting aan.
https://www.google.nl/map(...)Q!2e0!7i13312!8i6656
  vrijdag 19 mei 2017 @ 22:49:25 #15
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171063616
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 17:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Over inhalende vrachtwagens gesproken...... van mij mag er permanente controle komen op de A28....... en de boete voor het inhaalverbod negeren mag rustig naar 3000 euro ofzo en direct aftikken.... Wat een ellende is het toch elke keer weer daar op die A28.... :')
Eens, en dat ze de A50 dan ook meenemen. Ook tweebaans en blijkbaar een aanzuigende werking op inhaalmanoeuvres vooral bij verbodsborden.
pi_171064331
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:17 schreef Pizza_Boom het volgende:
Klacht van vannacht: Mensen op de snelweg op de andere rijbaan, die je dus tegemoet komen, die hun grootlicht aan gooien. Achterlijke debielen. |:( |:(
Wel handig in de nacht...groot licht bedoel ik.
  FOK!fotograaf zaterdag 20 mei 2017 @ 02:30:16 #17
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171067029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 17:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Gewoon groot licht terug aan doen..... werkt bij mij toch echt 100% dat ze hem dan uitzetten.
Mijn lampen komen niet boven de vangrail uit... ;( ;(

quote:
2s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 23:16 schreef aloa het volgende:
Wel handig in de nacht...groot licht bedoel ik.
Alleen niet als je tegenliggers hebt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_171074034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 17:03 schreef Diqiu-Long het volgende:
Vind dat toch leuk zo'n snelheidsduivel dwingen om te remmen :D
Dan zal je niet zoveel om handen hebben in je leven. :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 15:57:36 ]
  zaterdag 20 mei 2017 @ 17:04:05 #19
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_171075739
Jochie van een jaar of 18 met moeders ernaast die volgens mij echt geen rijbewijs had.
Probeert achteruit in te parkeren, ziet daarbij een passerende fietsster over het hoofd die hij vervolgens achteruitrijdend het parkeervak indrukt. Uiteindelijk stond de fietsster verdwaasd in het bloemenperkje aan het einde van het parkeervak en reed meneer weer weg :?

Misschien dat hij aan het oefenen was met inparkeren, maar doe dat dan niet op de openbare weg.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_171075788
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 02:30 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Mijn lampen komen niet boven de vangrail uit... ;( ;(

[..]

Alleen niet als je tegenliggers hebt.
Nee dan niet idd. Ik denk dat het vaak een kwestie is van vergeten uit te doen.
Meestal even seinen en dan gaan ze wel uit.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 17:09:32 #21
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_171075876
geen knipperlicht bij rotonde verlaten ik op de fiets ga dan rijden en dan nog boos worden ook! pffft
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_171076208
Man man man wat een droeftoeter vanmiddag naast me bij het verkeerslicht. Na de kruising moest er geritst worden, wat iedereen keurig om en om deed. Behalve de man naast me, die bewust het gaatje bleef dicht rijden :')
Ik toeteren, en dan stug vooruit blijven kijken. Als je dan zo'n grote vent bent, kijk dan ook.
Ik heb maar het verdrijvingsvlak gepakt, zodat ik daarna linksaf kon :W
pi_171076552
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:23 schreef Piles het volgende:
Man man man wat een droeftoeter vanmiddag naast me bij het verkeerslicht. Na de kruising moest er geritst worden, wat iedereen keurig om en om deed. Behalve de man naast me, die bewust het gaatje bleef dicht rijden :')
Ik toeteren, en dan stug vooruit blijven kijken. Als je dan zo'n grote vent bent, kijk dan ook.
Ik heb maar het verdrijvingsvlak gepakt, zodat ik daarna linksaf kon :W
Hopen dat je niet geflitst bent, over een verdrijvingsvlak is een flinke boete denk ik.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 18:53:38 #24
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_171078111
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:37 schreef aloa het volgende:

[..]

Hopen dat je niet geflitst bent, over een verdrijvingsvlak is een flinke boete denk ik.
dat gehufter van niet ertussenlaten kost ook aardig wat :Y
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_171079045
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:37 schreef aloa het volgende:

[..]

Hopen dat je niet geflitst bent, over een verdrijvingsvlak is een flinke boete denk ik.
Zijn er überhaupt flitsers die daarop controleren?

Ik word laatste tijd echt schijtziek van idioten die hun richtingaanwijzer niet gebruiken bij het wisselen van rijstrook.
pi_171079319
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:23 schreef Piles het volgende:
Man man man wat een droeftoeter vanmiddag naast me bij het verkeerslicht. Na de kruising moest er geritst worden, wat iedereen keurig om en om deed. Behalve de man naast me, die bewust het gaatje bleef dicht rijden :')
Ik toeteren, en dan stug vooruit blijven kijken. Als je dan zo'n grote vent bent, kijk dan ook.
Ik heb maar het verdrijvingsvlak gepakt, zodat ik daarna linksaf kon :W
Gewoon insturen
.
pi_171079459
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:44 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt flitsers die daarop controleren?
Ja, die zijn er. Bijvoorbeeld op de n59 thv de Schaapsweg, in de richting van Rotterdam.
pi_171079479
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:56 schreef Fer het volgende:

[..]

Gewoon insturen
Dat zou ik normaal wel gedaan hebben, maar bij deze durfde ik het ff niet...
pi_171080246
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:44 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Zijn er überhaupt flitsers die daarop controleren?

Ik word laatste tijd echt schijtziek van idioten die hun richtingaanwijzer niet gebruiken bij het wisselen van rijstrook.
Geen idee eerlijk gezegd.

Zeer irritant ja, mensen die geen richting aangeven. Waarom doet men dat niet? Al doet de overgrote meerderheid het wel.
  FOK!fotograaf zaterdag 20 mei 2017 @ 21:07:34 #30
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171081127
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 17:06 schreef aloa het volgende:

[..]

Nee dan niet idd. Ik denk dat het vaak een kwestie is van vergeten uit te doen.
Meestal even seinen en dan gaan ze wel uit.
Hij deed ze net aan...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 20 mei 2017 @ 21:59:40 #31
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_171082727
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:03 schreef Piles het volgende:

[..]

Dat zou ik normaal wel gedaan hebben, maar bij deze durfde ik het ff niet...
de nieuwe manier van chicken spelen.... :B
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_171087529
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:02 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja, die zijn er. Bijvoorbeeld op de n59 thv de Schaapsweg, in de richting van Rotterdam.
Weer wat geleerd, ik dacht dat er alleen flitsers waren voor snelheid en verkeerslichten.
pi_171095307
Ik was net getuige van een gevalletje "verlaat de snelweg (A59) zonder afrit". Als ik 't niet vergeet upload ik ook de video.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171098509
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 00:48 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Weer wat geleerd, ik dacht dat er alleen flitsers waren voor snelheid en verkeerslichten.
Zijn nu zelfs flitsers die kunnen checken of je je mobiel in je handen hebt, of geen gordel draagt. Hebben ze nog niet in NL maar komen er ongetwijfeld.
  zondag 21 mei 2017 @ 18:36:25 #35
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171100632
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 16:42 schreef Carlos93 het volgende:

[..]

Zijn nu zelfs flitsers die kunnen checken of je je mobiel in je handen hebt, of geen gordel draagt. Hebben ze nog niet in NL maar komen er ongetwijfeld.
Voor gordel hebben ze in NL ook al een tijdje.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 21 mei 2017 @ 19:02:23 #36
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171101120
Ik blijf het ronduit belachelijk vinden hoe veel mensen er op de A2 stug op de 2e/3e/4e baan blijven zitten en verdommen er een op te schuiven ook al is zowat de hele snelweg leeg.
pi_171102697
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 19:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik blijf het ronduit belachelijk vinden hoe veel mensen er op de A2 stug op de 2e/3e/4e baan blijven zitten en verdommen er een op te schuiven ook al is zowat de hele snelweg leeg.
En wat te denken van die figuren die weigeren de spitsstrook te gebruiken? Die knal ik gewoon rechts voorbij.
  zondag 21 mei 2017 @ 20:14:29 #38
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171102922
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:07 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

En wat te denken van die figuren die weigeren de spitsstrook te gebruiken? Die knal ik gewoon rechts voorbij.
Bij Duitsers snap ik het nog enigszins, die hebben andere regels voor de spitsstrook. Maar Nederlanders, damn, idd een schurfthekel aan.
  zondag 21 mei 2017 @ 21:38:08 #39
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171105707
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:07 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

En wat te denken van die figuren die weigeren de spitsstrook te gebruiken? Die knal ik gewoon rechts voorbij.
Jup :')

Vandaag weer opa-en-oma-dag, ik was met de caravan onderweg, 100 op de cruise, niks aan de hand. Personen auto's halen je in en met een scheutje extra gas ben je de vrachtwagens zo voorbij.

Behalve dan die lui met een personenauto 80-90 rijden. Die worden dus ingehaald door vrachtwagens en ondergetekende, terwijl dat helemaal niet nodig is als ze gewoon 100+ rijden. Vandaag 100% score op 60+ers dus.
De enige overtreffende trap zijn 60+ers met een caravan. Die worden dus ook door vrachtwagens ingehaald omdat ze pertinent weigeren zich met gelijke snelheid als 45 ton te bewegen :')

Op een gegeven moment dus zo'n fossiel ingehaald, vlak daarna gaat de spitsstrook open en wordt ie ook nog eens rechts ingehaald. Maar gewoon doorrijden, die gekke nieuwe regels gelden niet als je in 1940 geboren bent.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 21 mei 2017 @ 21:43:10 #40
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_171105871
Zowel mijn vader als mijn rij instructeur hebben me geleerd om uit te kijken voor mannen met hoedjes, petjes of sigaren en tot op heden is het altijd uitgekomen.

En opa en oma dag kan ik onderschrijven het was weer een ramp op de weg. Ik vraag me echt af of die mensen dat zelf niet in de gaten hebben
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_171111037
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 21:38 schreef daNpy het volgende:

[..]

Jup :')

Vandaag weer opa-en-oma-dag, ik was met de caravan onderweg, 100 op de cruise, niks aan de hand. Personen auto's halen je in en met een scheutje extra gas ben je de vrachtwagens zo voorbij.

Behalve dan die lui met een personenauto 80-90 rijden. Die worden dus ingehaald door vrachtwagens en ondergetekende, terwijl dat helemaal niet nodig is als ze gewoon 100+ rijden. Vandaag 100% score op 60+ers dus.
De enige overtreffende trap zijn 60+ers met een caravan. Die worden dus ook door vrachtwagens ingehaald omdat ze pertinent weigeren zich met gelijke snelheid als 45 ton te bewegen :')

Op een gegeven moment dus zo'n fossiel ingehaald, vlak daarna gaat de spitsstrook open en wordt ie ook nog eens rechts ingehaald. Maar gewoon doorrijden, die gekke nieuwe regels gelden niet als je in 1940 geboren bent.
M'n vader is van '52, die omschreef zijn rij-examen als "laten zien dat je de auto heel houdt" En dat was het zo'n beetje. De route was een plein, waarbij examinator bleef staan en pa een rondje helemaal alleen moest rijden.

Tot 1974 mocht je met een automaat afrijden en kreeg je een rijbewijs zonder beperkingen, en tot 1984 kreeg je een rijbewijs BE (ook zonder beperkingen).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 22 mei 2017 @ 10:18:16 #42
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171112099
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 09:09 schreef Ridocar het volgende:

[..]

M'n vader is van '52, die omschreef zijn rij-examen als "laten zien dat je de auto heel houdt" En dat was het zo'n beetje. De route was een plein, waarbij examinator bleef staan en pa een rondje helemaal alleen moest rijden.

Tot 1974 mocht je met een automaat afrijden en kreeg je een rijbewijs zonder beperkingen, en tot 1984 kreeg je een rijbewijs BE (ook zonder beperkingen).
Ik weet het, maar het is simpelweg geen 1952, 74 of 84 meer.
Ik gun iedereen zijn /haar mobiliteit, maar let wel op wat er om je heen gebeurt, tijden veranderen.
Geld ook voor de jeugd die hun telefoon belangrijker vinden dan de rest van de wereld.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_171112357
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 14:39 schreef Ridocar het volgende:
Ik was net getuige van een gevalletje "verlaat de snelweg (A59) zonder afrit". Als ik 't niet vergeet upload ik ook de video.
Reminder. Nu ben ik nieuwsgierig namelijk.
pi_171117310
quote:
12s.gif Op maandag 22 mei 2017 10:35 schreef Anne het volgende:

[..]

Reminder. Nu ben ik nieuwsgierig namelijk.

De auto die aan het begin van het filmpje voorbij komt zie je straks in de verte naar de vluchtstrook gaan en dan afslaan naar een zandpad.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 22 mei 2017 @ 15:15:02 #45
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_171117789
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]


De auto die aan het begin van het filmpje voorbij komt zie je straks in de verte naar de vluchtstrook gaan en dan afslaan naar een zandpad.
Wat een mafkees :D
Ok stelletje hokboeren
pi_171117849
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]


De auto die aan het begin van het filmpje voorbij komt zie je straks in de verte naar de vluchtstrook gaan en dan afslaan naar een zandpad.
Damn. Waar is dat weggetje voor dan? Voor onderhoudswerkzaamheden of zo? Ziet er imo wel verhard uit, iig met puin of zo.
pi_171117914
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]


De auto die aan het begin van het filmpje voorbij komt zie je straks in de verte naar de vluchtstrook gaan en dan afslaan naar een zandpad.
_O- Wat een gek :D
pi_171118127
quote:
10s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:17 schreef Chai het volgende:

[..]

Damn. Waar is dat weggetje voor dan? Voor onderhoudswerkzaamheden of zo? Ziet er imo wel verhard uit, iig met puin of zo.
Lijkt meer op een calamiteitenroute. Aan de andere kant ligt ie ook,zodat hulpdiensten kunnen keren e.d.
Eerste afslag is kilometers verder.
pi_171118286
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]


De auto die aan het begin van het filmpje voorbij komt zie je straks in de verte naar de vluchtstrook gaan en dan afslaan naar een zandpad.
:D
pi_171118527
quote:
14s.gif Op zondag 21 mei 2017 19:02 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik blijf het ronduit belachelijk vinden hoe veel mensen er op de A2 stug op de 2e/3e/4e baan blijven zitten en verdommen er een op te schuiven ook al is zowat de hele snelweg leeg.
Op de A1 Amsterdam - Hilversum ook :Y

6 lege banen, hup helemaal links.... :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171118541
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 20:07 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

En wat te denken van die figuren die weigeren de spitsstrook te gebruiken? Die knal ik gewoon rechts voorbij.
Hier idem. Ik ga niet 2 stroken opschuiven en weer terug, omdat meneer of mevrouw Droeftoeter niet rechts rijdt.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171118615
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]


De auto die aan het begin van het filmpje voorbij komt zie je straks in de verte naar de vluchtstrook gaan en dan afslaan naar een zandpad.
Hij is goed bekend met het wegennetwerk dus :P
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171118874
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:48 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Hij is goed bekend met het wegennetwerk dus :P
Of hij woont op een van die boerderijen iets noordelijker.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_171118938
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 15:58 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Of hij woont op een van die boerderijen iets noordelijker.
Kan een reden zijn waarom hij dus goed bekend is met het wegennetwerk :T
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  woensdag 24 mei 2017 @ 16:04:31 #55
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171172499

Geen irritatie, maar wel schattig. Heb tegen mevrouw gezegd dat dat geen parkeervak was... ze had het echt niet door gehad. O+
Protège moi de mes désirs.
pi_171172803
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 16:04 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen irritatie, maar wel schattig. Heb tegen mevrouw gezegd dat dat geen parkeervak was... ze had het echt niet door gehad. O+
Zij was van de witte auto neem ik aan?
Snap het wel met die slechte belijning. Ik moest ook even twee keer kijken.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171172861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 16:17 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Zij was van de witte auto neem ik aan?
Snap het wel met die slechte belijning. Ik moest ook even twee keer kijken.
Het is dat jij het nu zegt, ik zag totaal niet wat het probleem was _O-
  woensdag 24 mei 2017 @ 16:25:12 #58
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171172993
Bril kopen, allemaal!

Nee, de belijning is inderdaad slecht, maar zeker niet onzichtbaar. Maar het was een oude, lieve mevrouw, dus ik snap het wel.
Protège moi de mes désirs.
pi_171189223
quote:
10s.gif Op woensdag 24 mei 2017 16:25 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Bril kopen, allemaal!

Nee, de belijning is inderdaad slecht, maar zeker niet onzichtbaar. Maar het was een oude, lieve mevrouw, dus ik snap het wel.
Jij was live aanwezig, wij moeten uitgaan van een foto. Als je me niet had verteld waar het mis ging zou ik het probleem ook niet hebben gezien.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  FOK!fotograaf donderdag 25 mei 2017 @ 01:27:20 #60
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171189813
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 14:54 schreef Ridocar het volgende:

[..]


De auto die aan het begin van het filmpje voorbij komt zie je straks in de verte naar de vluchtstrook gaan en dan afslaan naar een zandpad.
Ga direct naar de afrit. Ga niet langs start. U ontvangt geen ¤200 :9 :9
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_171295142
Stjonge jonge: hebben zoveel automobilisten soms een doodwens? Lekker appen met de smartphone tijdens het rijden :(
pi_171301434
Vanochtend ook gezien, reed 70 of zo op de A7, telefoon tegen het stuur aan en lekker appen :(
...
  maandag 29 mei 2017 @ 18:23:13 #63
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_171306066
Op de A12 t.h.v. Nootdorp zojuist een busje van Dienst Justitiële inrichtingen die ongelooflijk lang onnodig op de middelste baan zat :r Bekende treintje ontstond er achter.
Geef dan in ieder geval het goede voorbeeld.
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
pi_171306127
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:23 schreef Rodgrod het volgende:
Op de A12 t.h.v. Nootdorp zojuist een busje van Dienst Justitiële inrichtingen die ongelooflijk lang onnodig op de middelste baan zat :r Bekende treintje ontstond er achter.
Geef dan in ieder geval het goede voorbeeld.
Want de mensen achter hem durfde er niet links voorbij? :?

Wel terechte klacht trouwens.

Op de A1 Amsterdam - Almere kan men de 2 rechter banen wel afschaffen. Niemand rijdt er meer overheen, want ja, 10km verderop moet je links aanhouden voor Almere. Dus dat doen we gelijk maar als we vanaf de A10 komen. :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171307833
Ik blijf van mening dat 5 of meer stroken op een snelweg totaal zinloos is. Rechterstrook(en) worden toch niet gebruikt, dus voor je capaciteit schiet het niet op. Tenzij file, dan heb je meer parkeercapaciteit...
  maandag 29 mei 2017 @ 19:57:34 #66
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171308771
Het is rustig op de weg, en dan toch stug op de linker rijstrook blijven omdat je drie kruisingen verderop naar links moet. :')
  Moderator / Redactie Sport maandag 29 mei 2017 @ 19:58:46 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171308806
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:57 schreef Voszje het volgende:
Het is rustig op de weg, en dan toch stug op de linker rijstrook blijven omdat je drie kruisingen verderop naar links moet. :')
Ik kan het dan niet laten om gewoon rechts in te halen. Vanochtend iemand die zonder aantoonbare reden naar links op schoof. Echt, waarom? _O-
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171308900
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:57 schreef Voszje het volgende:
Het is rustig op de weg, en dan toch stug op de linker rijstrook blijven omdat je drie kruisingen verderop naar links moet. :')
Misschien heeft de navigatie gezegd links aanhouden? Dat werkt nogal verwarrend :(
  maandag 29 mei 2017 @ 20:06:51 #69
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171309034
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:02 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Misschien heeft de navigatie gezegd links aanhouden? Dat werkt nogal verwarrend :(
Kijken naar over hoeveel kilometer je afslag daadwerkelijk is, is natuurlijk te lastig.
pi_171309585
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan het dan niet laten om gewoon rechts in te halen. Vanochtend iemand die zonder aantoonbare reden naar links op schoof. Echt, waarom? _O-
* OscarMopperkont haalt linksplakkers ook rechts in... ik weiger van baan te wisselen omdat een ander zijn rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregen
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171309810
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 19:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik kan het dan niet laten om gewoon rechts in te halen. Vanochtend iemand die zonder aantoonbare reden naar links op schoof. Echt, waarom? _O-
De rechtse baan is toch alleen voor vrachtwagens :?
pi_171309880
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Want de mensen achter hem durfde er niet links voorbij? :?

Wel terechte klacht trouwens.

Op de A1 Amsterdam - Almere kan men de 2 rechter banen wel afschaffen. Niemand rijdt er meer overheen, want ja, 10km verderop moet je links aanhouden voor Almere. Dus dat doen we gelijk maar als we vanaf de A10 komen. :')
De situatie is pas net aangepast, dus iedereen is nog zoekende. Straks zullen de mensen richting Amersfoort rechts blijven en naar Almere links. Lijkt me ook wel de bedoeling, ipv dat de hele stroom richting Almere net voorbij het tankstation massaal 3 stroken naar links schiet.

Dit soort wegindelingen leiden bijna onomkoombaar naar een soort keep your lane.

Trouwens vanaf de A10 kom je op rechter stroken uit, vanaf de A9 op de linker.
.
pi_171310672
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:06 schreef Voszje het volgende:

[..]

Kijken naar over hoeveel kilometer je afslag daadwerkelijk is, is natuurlijk te lastig.
Voor sommige wel inderdaad: maar in Düsseldorf in de binnenstad rij ik vaak op de middelste baan, als je steeds uiterst rechts rijdt moet je steeds uitwijken :(

Men lapt daar stelselmatig parkeerverboden aan hun laars, dus in het weekend echt op passen. Want overal staan auto's langs de weg geparkeerd! Of dat nou mag of niet, interesseert de Düsseldorfer niet ;)
  maandag 29 mei 2017 @ 21:02:34 #74
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171310752
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:00 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Voor sommige wel inderdaad: maar in Düsseldorf in de binnenstad rij ik vaak op de middelste baan, als je steeds uiterst rechts rijdt moet je steeds uitwijken :(

Men lapt daar stelselmatig parkeerverboden aan hun laars, dus in het weekend echt op passen. Want overal staan auto's langs de weg geparkeerd! Of dat nou mag of niet, interesseert de Düsseldorfer niet ;)
Dat heb ik in Keulen ook gezien inderdaad, bijzonder hinderlijk.

In de door mij beschreven situatie kon dit echter niet, daar het niet in de binnenstad was. :P Overigens herkende ik de dame in kwestie, ze woont bij mij in de wijk en weet de weg. Het was dus simpelweg een kwestie van schijt hebben & niet opletten, daar kan ik niet zo goed tegen.
pi_171310867
Ja in Keulen is dat ook zo: dus ik vaak zoals geleerd uiterst rechts houden, kom ik plotseling een stilstaande auto tegen :(

Vind dat verkeer in die grote Duitse steden zoals Düsseldorf en Keulen ook echt chaotisch, vooral in de spits. Oh en dan op de Autobahn allemaal van die Kamikaze bestuurders, die komen dan even met 200km/u of misschien nog sneller aan rijden.

Dan durf ik niet in te halen tot al die snelheidsduivels langs zijn :(
  maandag 29 mei 2017 @ 21:23:30 #76
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171311302
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ja in Keulen is dat ook zo: dus ik vaak zoals geleerd uiterst rechts houden, kom ik plotseling een stilstaande auto tegen :(

Vind dat verkeer in die grote Duitse steden zoals Düsseldorf en Keulen ook echt chaotisch, vooral in de spits. Oh en dan op de Autobahn allemaal van die Kamikaze bestuurders, die komen dan even met 200km/u of misschien nog sneller aan rijden.

Dan durf ik niet in te halen tot al die snelheidsduivels langs zijn :(
Typisch Duits he, gas is alles.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:25:30 #77
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171311353
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
. Oh en dan op de Autobahn allemaal van die Kamikaze bestuurders, die komen dan even met 200km/u of misschien nog sneller aan rijden.

Dan durf ik niet in te halen tot al die snelheidsduivels langs zijn :(
Goedzo, als je bang bent kun je met het OV of de fiets :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_171311452
quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:23 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Typisch Duits he, gas is alles.
Ja benzineprijs is lager hè, maar ik vind dat doodzonde van mijn geld. Verbruikt alleen onnodig brandstof en de tijdwinst is minimaal met al die wegwerkzaamheden.

Ik tank trouwens wel bijna enkel in Duitsland, scheelt best veel :D
pi_171311574
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 20:24 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

* OscarMopperkont haalt linksplakkers ook rechts in... ik weiger van baan te wisselen omdat een ander zijn rijbewijs bij een pakje boter heeft gekregen
Is het echt inhalen als jij op de meest rechterrijstrook zit, en je dan bestuurders voorbij rijdt die op de rijstrook links naast je zitten?!

Want naar mijn idee is dat geen inhalen, je rijd ze alleen voorbij.
  maandag 29 mei 2017 @ 21:36:18 #80
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_171311665
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:29 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja benzineprijs is lager hè, maar ik vind dat doodzonde van mijn geld. Verbruikt alleen onnodig brandstof en de tijdwinst is minimaal met al die wegwerkzaamheden.

Ik tank trouwens wel bijna enkel in Duitsland, scheelt best veel :D
Ik verbruik voornamelijk diesel, dus is in Nederland tanken iets beter :P
Maar je hebt gelijk, de tijd die je wint met hard rijden (lange afstand) verlies je wel weer met tanken.

Alhoewel mijn record op 287km ligt in 1.5 uur (Winterberg naar huis). Dat was dan wel weer leuk, maar wel achterlijk hard.
pi_171311667
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:33 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Is het echt inhalen als jij op de meest rechterrijstrook zit, en je dan bestuurders voorbij rijdt die op de rijstrook links naast je zitten?!

Want naar mijn idee is dat geen inhalen, je rijd ze alleen voorbij.
Moet je 4 stroken naar links schieten, inhalen en weer helemaal terug naar rechts schieten. Wedden dan oom agent je even staande houdt.
.
pi_171311910
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:36 schreef Fer het volgende:

[..]

Moet je 4 stroken naar links schieten, inhalen en weer helemaal terug naar rechts schieten. Wedden dan oom agent je even staande houdt.
Ja maar dat is dan duidelijk rechts inhalen! Terwijl als je vrijbaan hebt, en links iemand in midden met 90km/u rijdt... dan is dat geen inhalen denk ik.

quote:
14s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:36 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]
Alhoewel mijn record op 287km ligt in 1.5 uur (Winterberg naar huis). Dat was dan wel weer leuk, maar wel achterlijk hard.
175km/u is het snelste wat ik gereden heb: maar toen ging mijn Stoplampje branden, dus dat was echt de max die mijn 205 kan halen.

Dat heb ik 1x gedaan en eigenlijk doe ik dat altijd als ik een nieuwe (tweedehands) auto heb: even uittesten :D
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:31:07 #83
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_171320311
Sinds een de laatste paar dagen weer heerlijk druk op de weg.

Gister op de A12; file vorming dus ik gas los en begin al wat af te remmen. Renault Clio schiet van de linkerbaan naar rechts waar hij mij van de zijkant gewoon van de baan duwt (reden +- 90). Ik toeteren want schrik mij een ongeluk. Die gast gaf geen krimp.. geen sorry en gunde zelfs geen blik.. best bizar.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_171320380
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:44 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja maar dat is dan duidelijk rechts inhalen! Terwijl als je vrijbaan hebt, en links iemand in midden met 90km/u rijdt... dan is dat geen inhalen denk ik.

[..]

175km/u is het snelste wat ik gereden heb: maar toen ging mijn Stoplampje branden, dus dat was echt de max die mijn 205 kan halen.

Dat heb ik 1x gedaan en eigenlijk doe ik dat altijd als ik een nieuwe (tweedehands) auto heb: even uittesten :D
Dat heb ik alleen met m'n eerste drie auto's geprobeerd. Van alle volgende auto's weet ik niet eens de top (Ja, de papieren specs, maar dat telt niet) Als ze maar comfortabel minimaal 100 kunnen.

Maar ik rij ook bijna de hele week 80 per uur, dan is 120 in een luxe wagen best hard. Zeker omdat ik dan een stuk lager zit.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ridocar op 30-05-2017 09:41:39 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:18:42 #85
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327135
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:36 schreef Fer het volgende:

[..]

Moet je 4 stroken naar links schieten, inhalen en weer helemaal terug naar rechts schieten. Wedden dan oom agent je even staande houdt.
Dan moet je maar eens mee gaan Rusland....
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:21:39 #86
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327190
220 km met AMG mercedessen over de vluchtstrook, en anders met de 570 links over de niet bestaande 1e baan met 6 liter.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:29:47 #87
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327362
En dan zit er een AMG 5 liter achter je die de lexus 6 liter tank niet bijhoudt.
En 3 super zware ongelukken per dag. Middenin de nacht inhaalacties: neee.

Liep ook weer net goed af.

Pas op flitsers! Oh nee een zwaargewonde die uit zijn auto is geslagen....
Ligt die man dan in bos. Politie boeit het geen zak.

En jij rijdt ook gewoon door......
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:32:58 #88
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171327433
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:29 schreef PluggieOD het volgende:
En dan zit er een AMG 5 liter achter je die de lexus 6 liter tank niet bijhoudt.
En 3 super zware ongelukken per dag. Middenin de nacht inhaalacties: neee.

Liep ook weer net goed af.

Pas op flitsers! Oh nee een zwaargewonde die uit zijn auto is geslagen....
Ligt die man dan in bos. Politie boeit het geen zak.

En jij rijdt ook gewoon door......
Wat staat hier...
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:33:39 #89
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327449
lezen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:36:53 #90
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327507
Het gaat over rusland, en op dag maak ik er een repo van. Rusland is nuts.
pi_171327525
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 21:33 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Is het echt inhalen als jij op de meest rechterrijstrook zit, en je dan bestuurders voorbij rijdt die op de rijstrook links naast je zitten?!

Want naar mijn idee is dat geen inhalen, je rijd ze alleen voorbij.
Je hoort zo rechts mogelijk te rijden dus het is altijd inhalen. We hebben geen keep your lane en bestuurders zijn er ook niet op bedacht.
Bier.
pi_171327543
En voordat iemand de discussie aangaat ik zeg alleen wat de overheid vindt en niet wat mijn eigen mening is.
Bier.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:39:03 #93
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171327552
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:33 schreef PluggieOD het volgende:
lezen.
_O- Ok.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:39:31 #94
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327562
Ik haal iedereen rechts in zelfs in Ford Ka 1.0. Veel zitten met 80 te zuigen op linkerbaan, maja.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:40:22 #95
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327579
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En voordat iemand de discussie aangaat ik zeg alleen wat de overheid vindt en niet wat mijn eigen mening is.
ik ben met je eens :P
  dinsdag 30 mei 2017 @ 15:48:01 #96
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171327739
Rusland is zooo lomp, Komen echt AMGs met 220 over de vluchtstrook, vaak zijn er niet eens wegen. Zo bizar. Die mega Lexus 6 liter tanken vlammen door achtertuinen van mensen. Bam 200. Vandaar die doden.

En soms volg je ze express. Denk je ik kan de file missen. En je rijder zegt vaak geen foto van de rijder maken. Dat kan dan gevaarlijk zijn.

Soms hebben ze zelfs zwaailichten met burgernummerborden.
pi_171328016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:29 schreef PluggieOD het volgende:
En dan zit er een AMG 5 liter achter je
die de lexus 6 liter tank niet bijhoudt.
En 3 super zware ongelukken per dag.
Middenin de nacht inhaalacties: neee.
Liep ook weer net goed af.
Pas op flitsers! Oh nee een zwaargewonde
die uit zijn auto is geslagen....
Ligt die man dan in bos.
Politie boeit het geen zak.

En jij rijdt ook gewoon door......

Rusland is zooo lomp,
Komen echt AMGs met 220
over de vluchtstrook,
vaak zijn er niet eens wegen.
Zo bizar. Die mega Lexus 6 liter
tanken vlammen door achtertuinen
van mensen. Bam 200.
Vandaar die doden.

En soms volg je ze express.
Denk je ik kan de file missen.
En je rijder zegt vaak
geen foto van de rijder maken.
Dat kan dan gevaarlijk zijn.

Soms hebben ze zelfs zwaailichten
met burgernummerborden.

Liefs uit Rusland! Persoonlijk vind ik dit een van de betere nummers van BLØF _O_
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:01:16 #98
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171328044
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:59 schreef alpeko het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dit een van de betere nummers van BLØF _O_
lijkt me kunst!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:02:20 #99
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171328071
Je hebt het geeddit het was beter.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:02:30 #100
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171328074
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:59 schreef alpeko het volgende:

[..]

Liefs uit Rusland! Persoonlijk vind ik dit een van de betere nummers van BLØF _O_
_O-
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:05:05 #101
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171328139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 15:59 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik heb het kapot geeddit.
het was veel beter.
pi_171328159
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:02 schreef PluggieOD het volgende:
Je hebt het geeddit het was beter.
Ik heb enkel het 2e couplet toegevoegd
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:10:26 #103
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171328255
Rusland is zooo lomp,
Komen echt AMGs met 220
over de vluchtstrook,
vaak zijn er niet eens wegen.

Dit rijmt niet man!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:10:39 #104
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171328260
Irritaties op de Russische weg. :s)
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:11:52 #105
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171328292
vosje hou eens op met die borsten :P
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:14:40 #106
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171328364
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:11 schreef PluggieOD het volgende:
vosje hou eens op met die borsten :P
_O-

Is goed, ik ga wel weer even over MKAD scheuren in m'n dikke bak.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:15:40 #107
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_171328399
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:14 schreef Voszje het volgende:

[..]

_O-

Is goed, ik ga wel weer even over MKAD scheuren in m'n dikke bak.
Mag ik mee over de Moscow ring?
  dinsdag 30 mei 2017 @ 16:21:44 #108
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171328549
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 16:15 schreef PluggieOD het volgende:

[..]

Mag ik mee over de Moscow ring?
Uiteraard!
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:17:06 #109
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171329749
Zojuist voor de zoveelste keer langs de stoeprand opgeduwd door een leaserijder die meent geen voorrang te hoeven verlenen op een smalle weg met geparkeerde auto aan zijn kant. :')

Ook echt op het allerlaatste moment, als ik niet tegen de stoep aan was uitgewijkt was het gewoon spiegeltje-tik geweest. Vraag me altijd af wat zo'n volk bezielt.
Flesje bier
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:19:04 #110
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171329801
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist voor de zoveelste keer langs de stoeprand opgeduwd door een leaserijder die meent geen voorrang te hoeven verlenen op een smalle weg met geparkeerde auto aan zijn kant. :')

Ook echt op het allerlaatste moment, als ik niet tegen de stoep aan was uitgewijkt was het gewoon spiegeltje-tik geweest. Vraag me altijd af wat zo'n volk bezielt.
Kom de laatste tijd ook zoveel tegenliggers tegen die op mijn weghelft rijden.. ben het toeteren en uitwijken ook zat.
Protège moi de mes désirs.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 17:19:26 #111
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_171329805
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist voor de zoveelste keer langs de stoeprand opgeduwd door een leaserijder die meent geen voorrang te hoeven verlenen op een smalle weg met geparkeerde auto aan zijn kant. :')

Ook echt op het allerlaatste moment, als ik niet tegen de stoep aan was uitgewijkt was het gewoon spiegeltje-tik geweest. Vraag me altijd af wat zo'n volk bezielt.
Ach ja,de ikke ikke mentaliteit..ik maak me er zo min mogelijk koppijn over de laatste jaren en het word steeds erger.
Graag verwijderen.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 18:44:42 #112
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_171331396
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 17:17 schreef Gezicht het volgende:
Zojuist voor de zoveelste keer langs de stoeprand opgeduwd door een leaserijder die meent geen voorrang te hoeven verlenen op een smalle weg met geparkeerde auto aan zijn kant. :')

Ook echt op het allerlaatste moment, als ik niet tegen de stoep aan was uitgewijkt was het gewoon spiegeltje-tik geweest. Vraag me altijd af wat zo'n volk bezielt.
moet je ook eerst meer naar het midden sturen zodat de hork ziet dat er geen ruimte is :Y)
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_171331582
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:44 schreef lipje het volgende:

[..]

moet je ook eerst meer naar het midden sturen zodat de hork ziet dat er geen ruimte is :Y)
Dat doe ik ook, ipv naar rechts gaan. Maken ze opeens wel plaats.

Groet, de leaserijder.
.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 19:22:33 #114
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171332213
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 18:52 schreef Fer het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, ipv naar rechts gaan. Maken ze opeens wel plaats.

Groet, de leaserijder.
Hij kwam nu dermate laat naar mijn helft dat dat al een aanrijding zou zijn geweest.
Flesje bier
  dinsdag 30 mei 2017 @ 20:18:16 #115
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_171333458
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 19:22 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hij kwam nu dermate laat naar mijn helft dat dat al een aanrijding zou zijn geweest.
kan hij mooi uitleggen waarom hij over de helft van de weg komt zakken en anderen van de weg af drukt ^O^
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  FOK!fotograaf dinsdag 30 mei 2017 @ 21:18:37 #116
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171335096
Makkelijker gezegd dan gedaan. Onderbewust wil je toch een ongeluk ontwijken.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_171335479
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 21:18 schreef Pizza_Boom het volgende:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Onderbewust wil je toch een ongeluk ontwijken.
Precies: zo ging ik gisteren bewust naar links, ookal reed ik de toegestane snelheid van 60km/u. Maar kreeg de kriebels van die vrachtwagen die wel erg dicht op mij zat!
  vrijdag 2 juni 2017 @ 19:11:13 #118
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171402672
Vanmiddag een Duitse SUV voor me op de snelweg met een grote aanhanger met daarop een boot, maar spiegelverbreders ho maar. Daarnaast was het een stukje filerijden, even naar ~70 en weer filerijden. Die idioot telkens naar links slingeren met z'n combinatie van een paar ton en naar de 100 jassen, om vervolgens weer hard te moeten remmen.

Als kers op de top deden de remlichten van z'n aanhanger het niet. :')
Flesje bier
  zondag 4 juni 2017 @ 09:40:47 #119
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171439340
's Ochtends vroeg, bij laagstaande zon, in je middengrijze 13-in-een-dozijn Koreaan, lekker geen licht aan en geen zonnebril op.....idioot....
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171439564
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:11 schreef Gezicht het volgende:
Vanmiddag een Duitse SUV voor me op de snelweg met een grote aanhanger met daarop een boot, maar spiegelverbreders ho maar. Daarnaast was het een stukje filerijden, even naar ~70 en weer filerijden. Die idioot telkens naar links slingeren met z'n combinatie van een paar ton en naar de 100 jassen, om vervolgens weer hard te moeten remmen.

Als kers op de top deden de remlichten van z'n aanhanger het niet. :')
Misschien was op spiegelhoogte de boot niet zo breed? Zie het wel vaker.
.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:01:09 #121
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171439663
Sowieso zie je in die caravanspiegels helemaal niks, het enige wat ze doen is je auto beschadigen.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 4 juni 2017 @ 10:21:50 #122
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171439997
Laatst iemand met een complete boomgaard op de aanhanger, minstens zo breed als een caravan. En dan natuurlijk 45 gaan rijden waar je 70 mag in het midden van drie banen. Toen ik er eindelijk veilig langs kon, zag ik zo'n typische leaseburgerlul met lichte paniek in de ogen naast een chagrijnig driekwartslegging-type zitten. Hij kon niet meer van baan wisselen omdat hij geen zicht naar achteren had maar durfde dat niet te zeggen tegen zijn wederhelft, schatte ik de situatie in. :')
pi_171441147
quote:
0s.gif Op zondag 4 juni 2017 10:21 schreef Qarrad het volgende:
Laatst iemand met een complete boomgaard op de aanhanger, minstens zo breed als een caravan. En dan natuurlijk 45 gaan rijden waar je 70 mag in het midden van drie banen. Toen ik er eindelijk veilig langs kon, zag ik zo'n typische leaseburgerlul met lichte paniek in de ogen naast een chagrijnig driekwartslegging-type zitten. Hij kon niet meer van baan wisselen omdat hij geen zicht naar achteren had maar durfde dat niet te zeggen tegen zijn wederhelft, schatte ik de situatie in. :')
Vreemd ik associeer het meer met van die aannemers die eerst de klus aannemen en vervolgens niet goed nadenken over de gevolgen ervan en wat er allemaal nodig is.
.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:39:25 #124
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171442801
quote:
1s.gif Op zondag 4 juni 2017 11:26 schreef Fer het volgende:

[..]

Vreemd ik associeer het meer met van die aannemers die eerst de klus aannemen en vervolgens niet goed nadenken over de gevolgen ervan en wat er allemaal nodig is.
Haha het was niet letterlijk een halve boomgaard hoor :P Hij had gewoon een aantal struiken op die aanhanger staan.
  zondag 4 juni 2017 @ 12:42:04 #125
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_171442866
Mensen die op een donkere bosweg rijden, de situatie ter plekke blijkbaar niet kennen en dan maar met 40 over de weg gaan trutten, remmend voor elk paaltje en lampje dat ze zien. Rij gewoon door muts, die weg is echt wel breed genoeg...
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 7 juni 2017 @ 22:08:56 #126
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171537380
Protège moi de mes désirs.
pi_171561500
Een andere irritatie van mij: gehaaste automobilisten, die vol op de claxon drukken omdat ze menen dat een andere een fout maakt. Om vervolgens zelf geen richting bij inhalen aan te geven :(
  vrijdag 9 juni 2017 @ 00:14:19 #128
177940 Tunafish
met staart
pi_171563880
Mensen die kilometers lang vlak achter je rijden, maar er niet langs gaan. Zelfs toen ik op een leeg stukje 60km/u-weg even doortrok naar snelheden boven de invorderingsgrens om flink ruimte te creëren, kwam hij het gat dichtrijden. Vervolgens is 'ie nog 10 kilometer achter me blijven rijden, terwijl hij alle mogelijkheden had om me voorbij te gaan.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 00:14:21 #129
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171563881
quote:
:D
  vrijdag 9 juni 2017 @ 00:16:57 #130
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171563932
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:14 schreef Tunafish het volgende:
Mensen die kilometers lang vlak achter je rijden, maar er niet langs gaan. Zelfs toen ik op een leeg stukje 60km/u-weg even doortrok naar snelheden boven de invorderingsgrens om flink ruimte te creëren, kwam hij het gat dichtrijden. Vervolgens is 'ie nog 10 kilometer achter me blijven rijden, terwijl hij alle mogelijkheden had om me voorbij te gaan.
volgende rotonde een 360 doen zodat je achter hem komt te rijden, altijd leuk/interessant om te kijken wat er dan gebeurt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 9 juni 2017 @ 00:25:24 #131
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171564049
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:14 schreef Tunafish het volgende:
Mensen die kilometers lang vlak achter je rijden, maar er niet langs gaan. Zelfs toen ik op een leeg stukje 60km/u-weg even doortrok naar snelheden boven de invorderingsgrens om flink ruimte te creëren, kwam hij het gat dichtrijden. Vervolgens is 'ie nog 10 kilometer achter me blijven rijden, terwijl hij alle mogelijkheden had om me voorbij te gaan.
Ja die mensen snap ik ook nooit. Gaan ze dicht achter je rijden maar niet inhalen. Geef je een dot gas, rijden ze daarna het gat dicht :') 8)7
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171564242
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja die mensen snap ik ook nooit. Gaan ze dicht achter je rijden maar niet inhalen. Geef je een dot gas, rijden ze daarna het gat dicht :') 8)7
Gewoon genoeg gas los tot ze wel moeten inhalen.
pi_171565554
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

volgende rotonde een 360 doen zodat je achter hem komt te rijden, altijd leuk/interessant om te kijken wat er dan gebeurt.
Dat zou ik sowieso doen. Ik heb liever niet zo'n zenuwpees achter me. Als hij haast heeft dan gaat 'ie z'n gang maar.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171565730
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:14 schreef Tunafish het volgende:
Mensen die kilometers lang vlak achter je rijden, maar er niet langs gaan. Zelfs toen ik op een leeg stukje 60km/u-weg even doortrok naar snelheden boven de invorderingsgrens om flink ruimte te creëren, kwam hij het gat dichtrijden. Vervolgens is 'ie nog 10 kilometer achter me blijven rijden, terwijl hij alle mogelijkheden had om me voorbij te gaan.
Dat is idd heel debiel. Alsof ze je achtervolgen :P

Zeer irritant trouwens, ik verminder dan wel vaart, maar dan nog gaan ze er niet langs. Inhaalangst :D
  vrijdag 9 juni 2017 @ 07:12:22 #135
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171565746
En mensen die 30 rijden waar je 50 mag en waar je niet in kan halen, dan? Zie het de laatste tijd zo veel, word er gek van.

Soms kan het gebeuren dat je het even niet in de gaten hebt, maar niet de hele weg lang.
Protège moi de mes désirs.
pi_171565928
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:39 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Gewoon genoeg gas los tot ze wel moeten inhalen.
Weleens geprobeerd toen ik met een aanhanger reed, maar bij 70 bleef die nog achter me rijden. Toen maar weer normaal 90-95
.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 08:08:18 #137
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_171566024
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 07:08 schreef aloa het volgende:

[..]

Dat is idd heel debiel. Alsof ze je achtervolgen :P

Zeer irritant trouwens, ik verminder dan wel vaart, maar dan nog gaan ze er niet langs. Inhaalangst :D
Nee, volgingsdrang.
Ze blijven op je bumper hangen, hoe hard je ook rijd.

Op een smalle bergweg in Toscane had ik het er na kilometers een Mitsubishi Outlander op mijn bumper te hebben gehad wel genoeg van, ik stopte voor die juffrouw en maakte aanstalten om uit te stappen en haar de les te lezen. Maar ze ging er snel vandoor, en ik er achteraan om haar een koekje van eigen deeg te bezorgen. Dat lukte prima, maar ik denk dat ze zich toch verslikt heeft, en misschien wel een lesje heeft geleerd.

Italianen doen dat trouwens toch heel erg, en als je ze dan zover krijgt dat ze je inhalen blijken ze ineens minder heldhaftig.
pi_171566808
Sommige mensen die nachtblind zijn blijven op onverlichte wegen ook graag achter andere auto's plakken. :P
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:19:27 #139
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171567975
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 07:12 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
En mensen die 30 rijden waar je 50 mag en waar je niet in kan halen, dan? Zie het de laatste tijd zo veel, word er gek van.

Soms kan het gebeuren dat je het even niet in de gaten hebt, maar niet de hele weg lang.
Heb hier in de straat meer last van het omgekeerde.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171568030
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:08 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Nee, volgingsdrang.
Ze blijven op je bumper hangen, hoe hard je ook rijd.

Op een smalle bergweg in Toscane had ik het er na kilometers een Mitsubishi Outlander op mijn bumper te hebben gehad wel genoeg van, ik stopte voor die juffrouw en maakte aanstalten om uit te stappen en haar de les te lezen. Maar ze ging er snel vandoor, en ik er achteraan om haar een koekje van eigen deeg te bezorgen. Dat lukte prima, maar ik denk dat ze zich toch verslikt heeft, en misschien wel een lesje heeft geleerd.

Italianen doen dat trouwens toch heel erg, en als je ze dan zover krijgt dat ze je inhalen blijken ze ineens minder heldhaftig.
Volgingsdrang... :P

Rare mensen zijn het.
pi_171568180
Mensen die net geen 80 rijden, totdat je ze (bij een stoplicht met twee stroken rechtdoor die na het stoplicht weer samengaan) inhaalt en tijdens het inhalen ineens wel doortrekken richting de 100... :N
pi_171568285
Gisteren bij het invoegen op snelweg in een rijtje auto's werd ik vastgereden door de auto die achter mij ook invoegde. Hij gaf direct gas zodat hij de plek blokkeerde waar ik wilde gaan invoegen.

En daarna vrolijk zwaaien als ik achter hem invoeg nadat ik de vangrail net heb kunnen ontwijken

Echt een gruwelijke hekel aan dat soort piraten.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 10:58:43 #143
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_171568660
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
Gisteren bij het invoegen op snelweg in een rijtje auto's werd ik vastgereden door de auto die achter mij ook invoegde. Hij gaf direct gas zodat hij de plek blokkeerde waar ik wilde gaan invoegen.

En daarna vrolijk zwaaien als ik achter hem invoeg nadat ik de vangrail net heb kunnen ontwijken

Echt een gruwelijke hekel aan dat soort piraten.
Oooooh dat is kut ja. Inhalen tijdens het invoegen als het ware.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  vrijdag 9 juni 2017 @ 11:16:09 #144
177940 Tunafish
met staart
pi_171569039
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:16 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

volgende rotonde een 360 doen zodat je achter hem komt te rijden, altijd leuk/interessant om te kijken wat er dan gebeurt.
Als ik een rotonde was tegengekomen had ik dat inderdaad even gedaan.
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:25 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja die mensen snap ik ook nooit. Gaan ze dicht achter je rijden maar niet inhalen. Geef je een dot gas, rijden ze daarna het gat dicht :') 8)7
Precies, waarom? :') Ik reed op de motor, het is niet alsof hij dan lekker zuinig kan rijden in mijn slipstream 8)7 :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 08:08 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

Nee, volgingsdrang.
Ze blijven op je bumper hangen, hoe hard je ook rijd.

Op een smalle bergweg in Toscane had ik het er na kilometers een Mitsubishi Outlander op mijn bumper te hebben gehad wel genoeg van, ik stopte voor die juffrouw en maakte aanstalten om uit te stappen en haar de les te lezen. Maar ze ging er snel vandoor, en ik er achteraan om haar een koekje van eigen deeg te bezorgen. Dat lukte prima, maar ik denk dat ze zich toch verslikt heeft, en misschien wel een lesje heeft geleerd.

Italianen doen dat trouwens toch heel erg, en als je ze dan zover krijgt dat ze je inhalen blijken ze ineens minder heldhaftig.
Alsof ze bang zijn om zelf te moeten rijden en nadenken, ofzo. 'Als ik maar achter deze blijf rijden hoef ik niet op te letten of er ander verkeer aan komt, want dat ziet hij al'.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 11:23:02 #145
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_171569142
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:16 schreef Tunafish het volgende:

Alsof ze bang zijn om zelf te moeten rijden en nadenken, ofzo. 'Als ik maar achter deze blijf rijden hoef ik niet op te letten of er ander verkeer aan komt, want dat ziet hij al'.
Zoiets zal het wel zijn, aan de Prius zal het niet liggen want ze deden het ook al toen ik nog Spacewagon, Grandis, Colt Ralliart enz. reed.

Ik heb ook nog gedacht dat het aan mijn gele nummerplaten zou liggen, maar onderling doen ze het ook. Dan komt er een hele tijd niks in tegengestelde richting, en dan ineens weer een treintje van bij elkaar op de bumper hangende volgelingen.
O-)
Misschien is het iets Katholieks.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 11:23:26 #146
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171569150
In het buitenland zijn ze sowieso vaak van het 'op je reet' hangen.. 2 jaar geleden in Frankrijk ook.. volgens mij is dat niet eens om je op te duwen, maar gewoon onbewust te weinig afstand houden.. die 2 seconden regel is bij ons zodanig ingestampt dat wij denken dat dat overal en bij iedereen zo is.. maar dat is niet zo helaas.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 9 juni 2017 @ 11:29:01 #147
177940 Tunafish
met staart
pi_171569236
Ik heb ook wel bij een lui in de auto gezeten die 'even wilden aansluiten'. Honderden meters ruimte voor ze met in de verte een auto, trappen het gas in, rijden het gat dicht en blijven er dan achter rijden. Als je dan vraagt waarom ze dat doen is het telkens 'ja, dat rijdt lekkerder'. Heb ze vriendelijk geadviseerd om volgende keer maar de fiets te pakken :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 11:44:22 #148
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171569530
Wat is er in vredesnaam mis mee om achter iemand te rijden (zolang het geen bumperkleven is) :?

Doe ik zelf ook vaak als ik in het donker op een rustige weg rijd, vind het fijn om me dan op de achterlichten van m'n voorligger te kunnen focussen ivm toch slecht zien in het donker. Voorwaarde is daarbij wel dat m'n voorganger rond Vmax zit. Ik ga natuurlijk niet met 100 achter iemand aantuffen op een lege snelweg. CC op 126 en zo op een meter of 150 achter iemand aan is toch prima ^O^
Flesje bier
  vrijdag 9 juni 2017 @ 12:37:25 #149
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171570441
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 11:44 schreef Gezicht het volgende:
Wat is er in vredesnaam mis mee om achter iemand te rijden (zolang het geen bumperkleven is) :?

Doe ik zelf ook vaak als ik in het donker op een rustige weg rijd, vind het fijn om me dan op de achterlichten van m'n voorligger te kunnen focussen ivm toch slecht zien in het donker. Voorwaarde is daarbij wel dat m'n voorganger rond Vmax zit. Ik ga natuurlijk niet met 100 achter iemand aantuffen op een lege snelweg. CC op 126 en zo op een meter of 150 achter iemand aan is toch prima ^O^
Daar is ook niks mis mee.. het is natuurlijk pas irritant als die 150 meter van jou 15 meter wordt. Da's net of je een aanhanger met koplampen voortsleept.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171571486
Hoi,
Parkeren bij een halte, het is niet voor niets verboden he?
pi_171574110
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef ambertje90 het volgende:
Hoi,
Parkeren bij een halte, het is niet voor niets verboden he?
Dat bestelwagentje is van Arriva. Het zou zomaar kunnen dat er een ontheffing is afgegeven.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171574131
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef ambertje90 het volgende:
Hoi,
Parkeren bij een halte, het is niet voor niets verboden he?
:')

Je irriteert je er aan dat een busje van een busbedrijf op een bushalte staat?
pi_171574192
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 15:15 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

:')

Je irriteert je er aan dat een busje van een busbedrijf op een bushalte staat?
Nee, d'r Flitsservicevriendje van deze week irriteert zich eraan. Zij post alleen maar zijn filmpjes op FOK!
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171574271
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef ambertje90 het volgende:
Hoi,
Parkeren bij een halte, het is niet voor niets verboden he?
"En daarom niet parkeren bij de halte". :?
Waarom dan niet? Volgende keer iets meer tekst a.u.b.

Sorry hoor, maar ik heb geen idee wat hier de problematische situatie is.
Er staat een Arriva-bestelbusje bij een Arriva-bushalte geparkeerd, gezien de Arriva-lijnbus staat die duidelijk nauwelijks in de weg.
Wat doet dat Arriva-busje daar? Misschien heeft die wel een hele goede reden om daar te zijn.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 16:39:00 #155
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_171576292
Arriva-busje staat daar gewoon om effe een nieuw reistijden-overzicht in het bushokje op te hangen ofzo. Als je je hier al druk over maakt... :')
Flesje bier
  vrijdag 9 juni 2017 @ 16:44:30 #156
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171576474
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef ambertje90 het volgende:
Hoi,
Parkeren bij een halte, het is niet voor niets verboden he?
Die kerel in die auto is zelf een eikel.... randdebiel eerste klas.... ik hoop hem echt een keer tegen te komen....
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 9 juni 2017 @ 17:32:33 #157
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171577746
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 15:18 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Nee, d'r Flitsservicevriendje van deze week irriteert zich eraan. Zij post alleen maar zijn filmpjes op FOK!
'Zij' is gewoon een 'hij', de maker van de filmpjes. :P
  vrijdag 9 juni 2017 @ 17:34:52 #158
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171577784
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:32 schreef Voszje het volgende:

[..]

'Zij' is gewoon een 'hij', de maker van de filmpjes. :P
Of het is zijn moeder. Die kerel zat toch ook vaak met zijn moeder in de auto? En zij zeikte toch ook overal over? _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171577973
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:32 schreef Voszje het volgende:

[..]

'Zij' is gewoon een 'hij', de maker van de filmpjes. :P
Dat kan idd. Maar voorlopig geef ik 'r het voordeel van de twijfel. Dat er een gespleten persoonlijkheid achter zit kan altijd nog.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 17:50:53 #160
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171578119
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:34 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Of het is zijn moeder. Die kerel zat toch ook vaak met zijn moeder in de auto? En zij zeikte toch ook overal over? _O-
100% zeker dat Ambertje degene is van het groene karretje. :P

Zeikende kerel en vrouw zijn volgens mij die van DriveSafeNetherlands.
pi_171578167
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 10:35 schreef opgebaarde het volgende:
Gisteren bij het invoegen op snelweg in een rijtje auto's werd ik vastgereden door de auto die achter mij ook invoegde. Hij gaf direct gas zodat hij de plek blokkeerde waar ik wilde gaan invoegen.

En daarna vrolijk zwaaien als ik achter hem invoeg nadat ik de vangrail net heb kunnen ontwijken

Echt een gruwelijke hekel aan dat soort piraten.
Waarom voeg jij dan niet gewoon in? Gelijk reageren als die ander naar links gaat.
.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 18:18:00 #162
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171578497
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:50 schreef Voszje het volgende:

[..]

100% zeker dat Ambertje degene is van het groene karretje. :P

Zeikende kerel en vrouw zijn volgens mij die van DriveSafeNetherlands.
Oh ja, DriveSafeNetherlands was dat. _O- Terwijl ie zelf bijna nooit veilig rijdt. _O-
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 9 juni 2017 @ 18:18:42 #163
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171578510
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh ja, DriveSafeNetherlands was dat. _O- Terwijl ie zelf bijna nooit veilig rijdt. _O-
Bijna kinderen voor hun sokken rijden omdat hij als een mongool door zo'n schoolzone rijdt. :')
  vrijdag 9 juni 2017 @ 18:18:51 #164
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171578513
Net als die fiets autist met z'n helmetcam filmpjes _O- Expres tegen auto's aanrijden en dan de auto de schuld geven :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 9 juni 2017 @ 18:19:57 #165
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171578526
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:18 schreef Voszje het volgende:

[..]

Bijna kinderen voor hun sokken rijden omdat hij als een mongool door zo'n schoolzone rijdt. :')
Het verbaast mij dat die eikel van die groene auto nog nooit door de politie in de val is gelokt. Men weet waar ie woont, kwestie van volgen met onopvallende auto en hij kan zo zijn rijbewijs inleveren.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  vrijdag 9 juni 2017 @ 18:21:41 #166
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171578547
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:19 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Het verbaast mij dat die eikel van die groene auto nog nooit door de politie in de val is gelokt. Men weet waar ie woont, kwestie van volgen met onopvallende auto en hij kan zo zijn rijbewijs inleveren.
Wat was jij van plan als je 'm tegenkomt dan? :9
  vrijdag 9 juni 2017 @ 18:24:06 #167
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171578589
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:21 schreef Voszje het volgende:

[..]

Wat was jij van plan als je 'm tegenkomt dan? :9
Mij in ieder geval niet zo laten piepelen zoals anderen. Als ie een idiote actie uit zou halen waarbij hij mijn auto zou moeten raken ofzo, dan raakt ie mij maar. Kan de politie gelijk zijn dashcam gebruiken om te zien dat hij zelf fout zat. :D
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171578643
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:54 schreef Fer het volgende:

[..]

Waarom voeg jij dan niet gewoon in? Gelijk reageren als die ander naar links gaat.
Waarom denk je?
pi_171578678
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:18 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Oh ja, DriveSafeNetherlands was dat. _O- Terwijl ie zelf bijna nooit veilig rijdt. _O-
De Televaagsite had een stukje aan hem gewijd. Gewoon tussen overstekende kinderen Vmax gaan rijden, overal voorrang opeisen, aanrijdingen uitlokken. En ik denk dat 'ie een stijfje krijgt bij iedere keer claxonneren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171578770
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom denk je?
Eerlijk gezegd ben ik benieuwd naar de overtreding van dit geheel. Het is idd niet netjes als een auto achter je invoegt en meteen op het gas gaat, maar kan iemand mij zeggen hoe het dan zit? Ik kan er niet meer dan een artikel 5 van maken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 18:41:59 #171
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171578852
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:31 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De Televaagsite had een stukje aan hem gewijd. Gewoon tussen overstekende kinderen Vmax gaan rijden, overal voorrang opeisen, aanrijdingen uitlokken. En ik denk dat 'ie een stijfje krijgt bij iedere keer claxonneren.
Jep, en toch geen agent die er wat aan doet. Wat vreemd is, aangezien ze toch zo met "veiligheid" bezig zijn en het niet om de boetes gaat.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171578930
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:37 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd ben ik benieuwd naar de overtreding van dit geheel. Het is idd niet netjes als een auto achter je invoegt en meteen op het gas gaat, maar kan iemand mij zeggen hoe het dan zit? Ik kan er niet meer dan een artikel 5 van maken.
Volgens mij is het geen overtreding.
Bij wegmisbruikers (of een van die programma's) daar werd als ik mij goed herinner de camera auto door de achterligger vastgereden en saar kreeg de bestuurders geen boete (nadat ze wel met hem hadden gesproken over zijn gehele assertieve rijstijl)
pi_171579321
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 13:23 schreef ambertje90 het volgende:
Hoi,
Parkeren bij een halte, het is niet voor niets verboden he?
Slaat nergens op dit soort video's :(
  vrijdag 9 juni 2017 @ 19:11:47 #174
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171579330
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:10 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Slaat nergens op dit soort video's :(
Moet je de rest van die kerel eens bekijken _O-
Hij rijdt zelf als een dwaas en heeft commentaar op iedereen :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171579428
Maar zo heb je er veel in het verkeer van: iedereen maakt fouten, alleen sommige denken dat alleen andere fouten maken.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 19:47:43 #176
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_171579938
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:17 schreef Diqiu-Long het volgende:
alleen sommige denken dat alleen andere fouten maken.
Zo denkt het merendeel. Zij zijn stercoureurs, de rest is achterlijk.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 19:58:50 #177
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171580145
Even naar de snackbar. Staat er 1 geparkeerd waar ie niet mag staan waardoor je de parkeervakken niet in kan draaien. En het parkeervak waar ik in wil is uiteraard half bezet door een debiel in een Golf :')

Terwijl er toch echt genoeg ruimte en vrije vakken zijn :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171580482
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even naar de snackbar. Staat er 1 geparkeerd waar ie niet mag staan waardoor je de parkeervakken niet in kan draaien. En het parkeervak waar ik in wil is uiteraard half bezet door een debiel in een Golf :')

Terwijl er toch echt genoeg ruimte en vrije vakken zijn :')
Pas maar op dat je je ongenoegen niet hard op kenbaar maakt. Tokkies reageren en gedragen zich nogal primair
pi_171580577
vandaag gebrake checked :')


Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.

Idioot.

datum klopt niet overigens.
pi_171580734
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked :')


Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.

Idioot.

datum klopt niet overigens.
Dat je hem überhaupt de ruimte nog geeft om in te voegen. En dan nog die brakecheck van hem ook :r
pi_171580942
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked :')


Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.

Idioot.

datum klopt niet overigens.
De tijd wel?

Waarvoor ging meneer met z'n busje eigenlijk naar links? Als het alleen is om jou te zieken vind ik dat wel erg laag.

Sommigen... :N

--edit--
Met de bedrijfsnaam staat 'ie er leuk op. Misschien een mailtje sturen?

[ Bericht 4% gewijzigd door Ridocar op 09-06-2017 20:37:19 ]
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  vrijdag 9 juni 2017 @ 20:37:26 #182
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171581108
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked :')


Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.

Idioot.

datum klopt niet overigens.
Wat een mafkees...
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171581151
Wat een mafkees
pi_171581858
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:28 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Waarom denk je?
Omdat ie bang is? Ik doet dat wel, moeten ze zich maar gedragen.
.
pi_171582069
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:22 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Dat je hem überhaupt de ruimte nog geeft om in te voegen. En dan nog die brakecheck van hem ook :r
Er zat amper ruimte tussen dus liet het gas los.

Normaal heb ik geen problemen om er auto's tussen te laten maar ik kon helemaal niet voorspellen dat hij eventueel iemand zou willen inhalen.

Toen ik voorbij reed keek hij mij ook nog aan alsof het mijn fout was :') jammer dat ik dat niet op de video kreeg.
pi_171582148
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:08 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Er zat amper ruimte tussen dus liet het gas los.

Normaal heb ik geen problemen om er auto's tussen te laten maar ik kon helemaal niet voorspellen dat hij eventueel iemand zou willen inhalen.

Toen ik voorbij reed keek hij mij ook nog aan alsof het mijn fout was :') jammer dat ik dat niet op de video kreeg.
Pff jeetje, je had zelf maar moeten remmen en iemand achterop gekregen...
pi_171582167
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:31 schreef Ridocar het volgende:

[..]

De tijd wel?

Waarvoor ging meneer met z'n busje eigenlijk naar links? Als het alleen is om jou te zieken vind ik dat wel erg laag.

Sommigen... :N

--edit--
Met de bedrijfsnaam staat 'ie er leuk op. Misschien een mailtje sturen?
Tijd ook niet, was vanochtend.

En hij wilde een vrachtauto inhalen blijkbaar (welke ik geeneens kon zien) , en verwijte mij dat ik dat niet in de gaten had _O-

Kan wel een mailtje sturen of ze hem even willen wijs maken dat het niet handig is om zo in te voegen. Maar zou ook niet willen dat hij hierdoor dik in de problemen komt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Taxi3 op 09-06-2017 21:18:14 ]
pi_171583188
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:10 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Tijd ook niet, was vanochtend.

En hij wilde een vrachtauto inhalen blijkbaar (welke ik geeneens kon zien) , en verwijte mij dat ik dat niet in de gaten had _O-
Da's natuurlijk grote kul. Busje wil van rijstrook wisselen, dit hele gedoe heeft maar één verantwoordelijke, en dat ben jij niet...
quote:
Kan wel een mailtje sturen of ze hem even willen wijs maken dat het niet handig is om zo in te voegen. Maar zou ook niet willen dat hij hierdoor dik in de problemen komt.
Tja, persoonlijke overweging. Ik zou het wel hebben gedaan. Als meneer zo lomp doet draagt hij ook maar de gevolgen. Dit leidt echt niet tot ontslag of zo. (tenzij er vaker info over zijn rijgedrag binnen komt...)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:29:29 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171593877
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 21:38 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Da's natuurlijk grote kul. Busje wil van rijstrook wisselen, dit hele gedoe heeft maar één verantwoordelijke, en dat ben jij niet...

[..]

Tja, persoonlijke overweging. Ik zou het wel hebben gedaan. Als meneer zo lomp doet draagt hij ook maar de gevolgen. Dit leidt echt niet tot ontslag of zo. (tenzij er vaker info over zijn rijgedrag binnen komt...)
Stel nou he, dat iedereen die zich aan jou irriteert op de weg, maar mailtjes naar jouw werkgever gaat sturen om een puntje te maken.. terecht of onterecht, dat laten we dan nog maar gewoon effe in het midden..

Tolerantie en verdraagzaamheid, vroeger hadden we het..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171593993
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Stel nou he, dat iedereen die zich aan jou irriteert op de weg, maar mailtjes naar jouw werkgever gaat sturen om een puntje te maken.. terecht of onterecht, dat laten we dan nog maar gewoon effe in het midden..

Tolerantie en verdraagzaamheid, vroeger hadden we het..
Het ligt er ook aan wat er is gebeurd. In het geval van een brakecheck, zoals het filmpje, zou ik een mail sturen. Als het gewoon lomp gedrag was, zoals een voorrangsfout, dan zou ik er ook geen probleem van maken. Het gaat 'm dus om het stukje opzet.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171594066
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:29 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Stel nou he, dat iedereen die zich aan jou irriteert op de weg, maar mailtjes naar jouw werkgever gaat sturen om een puntje te maken.. terecht of onterecht, dat laten we dan nog maar gewoon effe in het midden..

Tolerantie en verdraagzaamheid, vroeger hadden we het..
Nou ben ik het met jou eens over dat het onwenselijk is on anderen snel te NSBen. Maar je sluit je posting af met "tolerantie en verdraagzaamheid" en als één iemand in dit verhaal duidelijk laat zien dit totaal niet te hebben is het wel die maffe chauffeur. Waarbij het ook fout had kunnen aflopen als TS te erg schrok oid en de macht over het stuur verliest. Dit is geen simpel foutje
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:38:52 #192
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171594068
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:35 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Het ligt er ook aan wat er is gebeurd. In het geval van een brakecheck, zoals het filmpje, zou ik een mail sturen. Als het gewoon lomp gedrag was, zoals een voorrangsfout, dan zou ik er ook geen probleem van maken. Het gaat 'm dus om het stukje opzet.
Misschien gaat de auto voor hem wel in de ankers, of ziet hij daarvoor zelfs nog wel al iets aankomen. Ik vind dat 'ik ga het lekker tegen je baas zeggen' gedrag sowieso kansloos. Sein of toeter effe, wijs lekker oldskool op je voorhoofd en ga verder met je leven..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:41:27 #193
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171594119
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:38 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nou ben ik het met jou eens over dat het onwenselijk is on anderen snel te NSBen. Maar je sluit je posting af met "tolerantie en verdraagzaamheid" en als één iemand in dit verhaal duidelijk laat zien dit totaal niet te hebben is het wel die maffe chauffeur. Waarbij het ook fout had kunnen aflopen als TS te erg schrok oid en de macht over het stuur verliest.
Ik zag al 100 meter van te voren dat dat bussie hem ertussen ging prakken.. hij had ook effe het gaspedaal kunnen lichten ipv rustig op zijn voorganger aanrijden en het gat dichtgooien.
Ik praat die BT niet goed, maar echt geweldig gevaarlijk vond ik het ook niet..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171594182
Volgens mij schrikt hij van de Seat die even van het gas af gaat en doet hij het expres, filmer rijdt ook een beetje als een zombie op de linkerbaan, met waarschijnlijk een hele trits erachter. Dan denkt dat busje ook van, nog even ervoor.
.
  zaterdag 10 juni 2017 @ 12:52:50 #195
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171594320
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:45 schreef Fer het volgende:
Volgens mij schrikt hij van de Seat die even van het gas af gaat en doet hij het expres, filmer rijdt ook een beetje als een zombie op de linkerbaan, met waarschijnlijk een hele trits erachter. Dan denkt dat busje ook van, nog even ervoor.
Ben het niet vaak zomaar met je eens, maar dat is exact wat ik dus ook dacht/zie.

Eenzijdig filmpje, we kunnen niet zien wat de situatie is verder, wellicht was dit het enige gaatje in een trein van een kilometer lang, wat zit er allemaal nog achter de maker van het filmpje, die alleen maar links rijdt?

Busje zoekt lekker ruim op tijd een gat in het treintje links, versnelt om aan te passen aan de snelheid van het treintje zodra hij het gat vindt waar hij tussen kan, gaat naar links en constateert dat de filmer het gat dichtrijdt en/of de Seat vertraagt waardoor het krap wordt.. OK, hij stampt een beetje hard op de rem misschien.. kan schrik zijn, kan onervarenheid zijn.. 'expres' is ook niet aan te tonen vind ik.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171594361
Eens met hierboven. Treintjes druk ik 'm ook tussen als ik een klein gaatje zie. Als iedereen gewoon 2 seconden afstand had, dan is er geen probleem :)
pi_171594366
quote:
3s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Misschien gaat de auto voor hem wel in de ankers, of ziet hij daarvoor zelfs nog wel al iets aankomen. Ik vind dat 'ik ga het lekker tegen je baas zeggen' gedrag sowieso kansloos. Sein of toeter effe, wijs lekker oldskool op je voorhoofd en ga verder met je leven..
Precies: ik zou waarschijnlijk niet eens op een forum het gebeuren met filmpje gepost hebben, laat staan een mailtje naar de overheid instantie of bedrijf sturen. Vind dat je daar in het verkeer niet te veel mee moet bezig houden!

Prima een fout? Boeiende, leuk voor op YouTube als je dashcam hebt. Maar voor de rest, zou ik er niets mee doen.
pi_171594657
Ik zie eerder het busje expres om de rem trappen omdat hij vindt dat de auto te dicht op hem zit. En dus gewoon kansloze actie van het busje.

Busje zat nog heel ver achter de vrachtwagen en de ruimte met de auto voor hem was ook groot genoeg. Busje kon namelijk al veel eerder naar links zonder hem te hinderen, maar koos er voor om knipperlicht aan te gooien en gelijk naar links te gaan.

Knipperlicht is een signaal voor "ik WIL naar een andere baan" niet "ik GA NU naar een andere baan"
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171594807
Kan ook de brake assist zijn, als je snel genoeg van gas naar rem gaat, grijpt hij in een keer vol aan, zonder dat dat de bedoeling is.

Sowieso lijkt het erop dat in het verkeer heel weinig mensen dingen bewust doen. De meeste rijden echt zonder enige vorm van planning of inschatting wat er gaat gebeuren. Kiezen random een baan of snelheid.
.
pi_171594818
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik zie eerder het busje expres om de rem trappen omdat hij vindt dat de auto te dicht op hem zit. En dus gewoon kansloze actie van het busje.

Busje zat nog heel ver achter de vrachtwagen en de ruimte met de auto voor hem was ook groot genoeg. Busje kon namelijk al veel eerder naar links zonder hem te hinderen, maar koos er voor om knipperlicht aan te gooien en gelijk naar links te gaan.

Knipperlicht is een signaal voor "ik WIL naar een andere baan" niet "ik GA NU naar een andere baan"
Denk dat hij het knipperlicht pas laat gebruikt om te voorkomen dat het gaatje nog verder dicht gereden wordt.
pi_171594834
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:14 schreef Chai het volgende:

[..]

Denk dat hij het knipperlicht pas laat gebruikt om te voorkomen dat het gaatje nog verder dicht gereden wordt.
Dan nog, hij wil van baan wisselen. Dat betekent nog altijd dat het andere verkeer voorrang heeft. Hij zit dus hoe dan ook gewoon fout.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171594842
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
Kan ook de brake assist zijn, als je snel genoeg van gas naar rem gaat, grijpt hij in een keer vol aan, zonder dat dat de bedoeling is.
Maar waarom zou hij uberhaupt moeten remmen? Hij had voldoende ruimte voor zich.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171594873
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:16 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Maar waarom zou hij uberhaupt moeten remmen? Hij had voldoende ruimte voor zich.
Poep in je oog, hij probeert achter die auto aan te sluiten, maar die lijkt weinig harder te rijden dan het busje.
.
pi_171594913
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:18 schreef Fer het volgende:

[..]

Poep in je oog, hij probeert achter die auto aan te sluiten, maar die lijkt weinig harder te rijden dan het busje.
Iets wat hij al had kunnen weten toen de auto hem inhaalde. Dus nogmaals, hij zit sowieso fout.
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171595011
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:15 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dan nog, hij wil van baan wisselen. Dat betekent nog altijd dat het andere verkeer voorrang heeft. Hij zit dus hoe dan ook gewoon fout.
Ik had het niet over goed/fout, maar gaf enkel een mogelijke verklaring.
pi_171595033
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:25 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik had het niet over goed/fout, maar gaf enkel een mogelijke verklaring.
Ah, duidelijk. :)
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zaterdag 10 juni 2017 @ 16:26:57 #207
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_171598741
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:15 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Dan nog, hij wil van baan wisselen. Dat betekent nog altijd dat het andere verkeer voorrang heeft. Hij zit dus hoe dan ook gewoon fout.
zit niet zo door te drammen man..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_171599012
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 20:16 schreef Taxi3 het volgende:
vandaag gebrake checked :')


Zag helemaal niet dat er iets traags voor hem reed, anders had ik sws wel ruimte gelaten.

Idioot.

datum klopt niet overigens.
Mail sturen naar werkgever + video. Dit kan ongelukken veroorzaken.

Niet luisteren naar de groen links stemmers. :P
pi_171600024
z
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 12:45 schreef Fer het volgende:
Volgens mij schrikt hij van de Seat die even van het gas af gaat en doet hij het expres, filmer rijdt ook een beetje als een zombie op de linkerbaan, met waarschijnlijk een hele trits erachter. Dan denkt dat busje ook van, nog even ervoor.
Er zat niets achter mij.
pi_171600104
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 13:14 schreef Fer het volgende:
Kan ook de brake assist zijn, als je snel genoeg van gas naar rem gaat, grijpt hij in een keer vol aan, zonder dat dat de bedoeling is.

Sowieso lijkt het erop dat in het verkeer heel weinig mensen dingen bewust doen. De meeste rijden echt zonder enige vorm van planning of inschatting wat er gaat gebeuren. Kiezen random een baan of snelheid.
Dit was sws bewust, gast keek mij, toen ik hem passeerde, aan alsof ik wat fout deed.
pi_171612118
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 15:15 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat bestelwagentje is van Arriva. Het zou zomaar kunnen dat er een ontheffing is afgegeven.
Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
  zondag 11 juni 2017 @ 09:47:32 #212
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171612154
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
Ja, was echt SUPER GEVAARLIJK hoor.... :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  zondag 11 juni 2017 @ 09:56:49 #213
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171612253
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
Lekker janken. :')
Protège moi de mes désirs.
pi_171612281
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:47 schreef OscarMopperkont het volgende:

[..]

Ja, was echt SUPER GEVAARLIJK hoor.... :')
Ze hebt niet altijd van deze oplettende chauffeurs.
  zondag 11 juni 2017 @ 10:03:00 #215
453086 OscarMopperkont
Hugs & Kisses
pi_171612307
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:00 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ze hebt niet altijd van deze oplettende chauffeurs.
Die heb je ook zonder Arriva bus op de weg :W

Wat een gejank :')
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171612461
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
Hoezo "gevaarlijke situatie"?
quote:
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
Ontheffing of niet, het gaat om een Arriva-voertuig, niet om een of andere automobilist die daar zomaar staat. Hij heeft vast een reden om daar te gaan staan.

Maar dan nog, Er staan wel vaker bussen niet netjes binnen de lijntjes bij een halte, ook al staan er geen obstakels. Beetje uitwijken of stoppen, er zijn genoeg keuzes. Meneer de skelterrijder kan blijkbaar niet omgaan met afwijkende situaties.

Conclusie: spijkers op laag water gezocht, gevonden en de zaak opgeblazen. Ik zou m'n tijd nuttiger besteden dan dit online zetten.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171612747
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Je ziet het verkeer op rijstrook 2 uitwijken omdat de tweede bus op de rijbaan staat. Dat is omdat het afloswagentje daar staat. Gevaarlijke situatie.
En nee er is geen ontheffing voor het parkeren bij een bushalte. Ook niet voor bussen trouwens, elders in het land hebben busmaatschappijen beleid dat wel strookt met de wet, en mogen ze van de werkgever die autos daar niet laten staan. Hier blijkbaar niet.
:')
Facts don't care about your feelings
pi_171613927
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 10:20 schreef Ridocar het volgende:


Ontheffing of niet, het gaat om een Arriva-voertuig, niet om een of andere automobilist die daar zomaar staat. Hij heeft vast een reden om daar te gaan staan.

Dat hebben alle foutparkeerders. "Ja maar ik ..."
Maakt het niet minder gevaarlijk of illegaal.
pi_171613969
- We hadden die discussie over die filmpjes al eens eerder, wegwezuh -

[ Bericht 44% gewijzigd door Sounddragon op 11-06-2017 12:20:38 ]
  FOK!fotograaf zondag 11 juni 2017 @ 12:14:07 #220
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171614306
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 18:46 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Volgens mij is het geen overtreding.
Bij wegmisbruikers (of een van die programma's) daar werd als ik mij goed herinner de camera auto door de achterligger vastgereden en saar kreeg de bestuurders geen boete (nadat ze wel met hem hadden gesproken over zijn gehele assertieve rijstijl)
Een invoeger heeft geen voorrang, doch mag je hem (M/V) het invoegen niet actief onmogelijk maken. Oftewel, rijdt jij op de hoofdrijbaan en rijdt jij daar een constante snelheid, dan is het de zaak van de invoeger, rijdt jij een gat dicht door te versnellen of vertragen, dan zit je fout. Dus ook als mede invoeger zit je dus fout, want je rijdt een gat dicht.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_171615056
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:14 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Een invoeger heeft geen voorrang, doch mag je hem (M/V) het invoegen niet actief onmogelijk maken. Oftewel, rijdt jij op de hoofdrijbaan en rijdt jij daar een constante snelheid, dan is het de zaak van de invoeger, rijdt jij een gat dicht door te versnellen of vertragen, dan zit je fout. Dus ook als mede invoeger zit je dus fout, want je rijdt een gat dicht.
Probleem is dat heel veel mensen niet weten dat de invoeger geen voorrang heeft. En dan nog gas los laten om diegene er tussen te laten, wat weer voor gevaarlijke situaties kan zorgen.
pi_171615237
Oké .. dus een invoeger heeft geen voorrang. Wat ik vaak tegen kom is dat als ik op de rechterrijbaan rijdt, de invoeger vaak dezelfde snelheid heeft.

Normaal zou ik dan even naar links gaan om ruimte te creëren om in te voegen, echter is dat soms niet mogelijk omdat daar een andere auto rijdt.

Maar als invoeger kun je toch wel je snelheid aanpassen ? Ofwel gas loslaten of gas bijgeven en invoegen ? Ik snap niet dat je dan naast iemand blijft rijden als je moet invoegen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_171615298
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 12:53 schreef aloa het volgende:

[..]

Probleem is dat heel veel mensen niet weten dat de invoeger geen voorrang heeft. En dan nog gas los laten om diegene er tussen te laten, wat weer voor gevaarlijke situaties kan zorgen.
Hoezo gas loslaten? Beide auto's voegen in. Beide auto's hebben dus dezelfde snelheid. Dan moet 'ie in de eerste plaats niet op het gas stampen.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171615592
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 11:53 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dat hebben alle foutparkeerders. "Ja maar ik ..."
Maakt het niet minder gevaarlijk of illegaal.
Nog maar eens de vraag:
Wat is er dan zo gevaarlijk aan dit geheel?

Bijkomende vraag (die ga je vast ontwijkend beantwoorden):
Zat je erbij? (bestuurder of passagier)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171615815
Met zoveel nieuwe wegen, waar je pas na een 90 graden bocht snelheid mag maken, vraag ik mijnaf of het nog wel de bedoeling kan zijn om met 120+ in te voegen.
.
pi_171615854
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:04 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Hoezo gas loslaten? Beide auto's voegen in. Beide auto's hebben dus dezelfde snelheid. Dan moet 'ie in de eerste plaats niet op het gas stampen.
Ik bedoel dat het niet de bedoeling is dat degene die op de snelweg rijd het gas moet loslaten om de invoeger voor te laten.
Als ik invoeg dan schat ik de snelheid in van degene die al op de weg rijd in. Maar als deze dan ineens vaart mindert dan zorgt dat voor gevaarlijke situaties. Ik verwacht niet dat hij dit doet en het is ook niet de bedoeling. Als diegene gewoon doorrijdt, dan kan ik achter hem invoegen.
  zondag 11 juni 2017 @ 13:32:44 #227
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_171615953
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:28 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het niet de bedoeling is dat degene die op de snelweg rijd het gas moet loslaten om de invoeger voor te laten.
Als ik invoeg dan schat ik de snelheid in van degene die al op de weg rijd in. Maar als deze dan ineens vaart mindert dan zorgt dat voor gevaarlijke situaties. Ik verwacht niet dat hij dit doet en het is ook niet de bedoeling. Als diegene gewoon doorrijdt, dan kan ik achter hem invoegen.
Precies. Super irritant als mensen op de rijbaan zich gaan aanpassen aan invoegend verkeer.
Niet van baan wisselen, geen snelheid veranderen, gewoon doorrijden. Het is niet moeilijk.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_171616123
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:28 schreef aloa het volgende:

[..]

Ik bedoel dat het niet de bedoeling is dat degene die op de snelweg rijd het gas moet loslaten om de invoeger voor te laten.
Als ik invoeg dan schat ik de snelheid in van degene die al op de weg rijd in. Maar als deze dan ineens vaart mindert dan zorgt dat voor gevaarlijke situaties. Ik verwacht niet dat hij dit doet en het is ook niet de bedoeling. Als diegene gewoon doorrijdt, dan kan ik achter hem invoegen.
Eens. Als je al op de hoofdrijbaan zit is het de bedoeling dat je gewoon door blijft rijden, net als altijd.
Het ging een paar posts terug juist om twee achter elkaar rijdende voertuigen die beide in willen voegen, waarbij de achterste van de twee dat eerder doet en meteen gaat accellereren zodat de voorste bestuurder een probleem heeft. In dat geval behoor je ook met dezelfde snelheid door te rijden.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171616617
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:42 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Eens. Als je al op de hoofdrijbaan zit is het de bedoeling dat je gewoon door blijft rijden, net als altijd.
Het ging een paar posts terug juist om twee achter elkaar rijdende voertuigen die beide in willen voegen, waarbij de achterste van de twee dat eerder doet en meteen gaat accellereren zodat de voorste bestuurder een probleem heeft. In dat geval behoor je ook met dezelfde snelheid door te rijden.
dat had ik niet gelezen, maar dat is idd niet de bedoeling. Verkeershufter noem je zoiets.
Door dit soort mensen ontstaan ongelukken.
pi_171628095
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen :(
  FOK!fotograaf zondag 11 juni 2017 @ 21:32:14 #231
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171628216
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen :(
Bij Belgen zit zo'n beetje alles voor niks op de auto. Knippers, stuurwiel, spiegels, licht... |:( |:(
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_171634409
Wat rijden er veel mensen zonder licht aan. :{
  maandag 12 juni 2017 @ 07:19:28 #233
429226 arvensis
Moeder x 3
pi_171634471
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen :(
En bij Nederlanders wanneer ze afslaan bij een rotonde. o|O
Protège moi de mes désirs.
  maandag 12 juni 2017 @ 07:48:02 #234
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171634599
Half zes 's ochtends, de zon staat 1 meter boven het wegdek.....hersenloze automobilisten zonder lichten aan en zonder zonnebril op.... :{
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171634767
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 13:42 schreef Ridocar het volgende:

Eens. Als je al op de hoofdrijbaan zit is het de bedoeling dat je gewoon door blijft rijden, net als altijd.
Mag ik dan wel even klagen over lui die vinden dat je toch een strookje moet opschuiven?
pi_171634855
Vorige week, maar toch vermeldenswaard: Voor een afslag heb ik net iemand ingehaald en ga ik terug naar de rechter baan. Vervolgens kon ik meteen een noodstop maken omdat een malloot er achter was gekomen dat hij de verkeerde afslag had genomen, achteruit terugreed en voor mijn neus over het puntstuk de A73 weer op kwam. Omdat hij nog op gang moest komen was het snelheidsverschil ruim groter dan 100 km/h. Ik moest vol in de ankers en de hele actie eindigde er mee dat ik op nog geen halve meter naast deze bestuurder terecht kwam en alle moeite moest doen om hem niet vol in de flank te raken. Meneer keek niet op of om en reed vrolijk door alsof er niet gebeurd was. Ik ben daarna met bonkend hart op de rechterbaan met 80 naar huis gereden.
  maandag 12 juni 2017 @ 08:37:26 #237
67174 Dos37
Come on Twente
pi_171634886
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen :(
Dat is ook mijn nummer 1, of van die mensen die eerst afslaan en dan het knipperlicht aan doen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 12 juni 2017 @ 08:39:02 #238
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_171634899
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 08:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vorige week, maar toch vermeldenswaard: Voor een afslag heb ik net iemand ingehaald en ga ik terug naar de rechter baan. Vervolgens kon ik meteen een noodstop maken omdat een malloot er achter was gekomen dat hij de verkeerde afslag had genomen, achteruit terugreed en voor mijn neus over het puntstuk de A73 weer op kwam. Omdat hij nog op gang moest komen was het snelheidsverschil ruim groter dan 100 km/h. Ik moest vol in de ankers en de hele actie eindigde er mee dat ik op nog geen halve meter naast deze bestuurder terecht kwam en alle moeite moest doen om hem niet vol in de flank te raken. Meneer keek niet op of om en reed vrolijk door alsof er niet gebeurd was. Ik ben daarna met bonkend hart op de rechterbaan met 80 naar huis gereden.
Wat een waanzin. Ik zal nooit begrijpen waarom mensen zulke levensgevaarlijke dingen doen,terwijl het probleem ook is op te lossen door er even af te gaan en verderop een oprit pakken.
Ok stelletje hokboeren
  maandag 12 juni 2017 @ 08:46:18 #239
7152 Inbox4me
 Zo kijk ik altijd
pi_171634949
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 08:33 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vorige week, maar toch vermeldenswaard: Voor een afslag heb ik net iemand ingehaald en ga ik terug naar de rechter baan. Vervolgens kon ik meteen een noodstop maken omdat een malloot er achter was gekomen dat hij de verkeerde afslag had genomen, achteruit terugreed en voor mijn neus over het puntstuk de A73 weer op kwam. Omdat hij nog op gang moest komen was het snelheidsverschil ruim groter dan 100 km/h. Ik moest vol in de ankers en de hele actie eindigde er mee dat ik op nog geen halve meter naast deze bestuurder terecht kwam en alle moeite moest doen om hem niet vol in de flank te raken. Meneer keek niet op of om en reed vrolijk door alsof er niet gebeurd was. Ik ben daarna met bonkend hart op de rechterbaan met 80 naar huis gereden.
Ik ben meestal wel redelijk relaxed in het verkeer, maar van dit soort bestuurders gaat mijn bloed koken |:(

Vorige week zelf een wtf momentje met een bestuurder: ik rij op een 2 baans weg waar je 80 mag. Er komt een oprit bij in een bocht, omdat het rustig was ging ik naar links (ivm het snelheidsverschil tov invoegend verkeer) maar diegene gooit hem in 1 beweging bijna door naar links, corrigeert nog op tijd (ik anticipeerde ook al inmiddels), om dan achter mij alsnog direct naar uiterst links te gaan.

Even in mijn binnenspiegel gekeken wat precies de gedachte was: hij/zij sorteerde vast voor om de afslag naar links over een paar kilometer te pakken... Terwijl er verder geen verkeer voor ons reed :( ):O
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
  maandag 12 juni 2017 @ 09:07:17 #240
104901 OxygeneFRL
....dus....
pi_171635179
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 juni 2017 16:39 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Mail sturen naar werkgever + video. Dit kan ongelukken veroorzaken.

Niet luisteren naar de groen links stemmers. :P
Wtf hij ramt em ertussen en verwacht dat je meteen op 2 sec afstand zit?
Ik zou idd het bedrijf mailen anders doe ik het voor je
pi_171637344
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 07:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Half zes 's ochtends, de zon staat 1 meter boven het wegdek.....hersenloze automobilisten zonder lichten aan en zonder zonnebril op.... :{
Sorry maar zonnebril heb ik ook niet: doe wel mijn zonnescherm omlaag, dat doet het ook hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 08:37 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Dat is ook mijn nummer 1, of van die mensen die eerst afslaan en dan het knipperlicht aan doen.
Dat laatste heb ik gisteren ook nog gezien: ik zei tegen mijn vriendin, kijk die neemt de afrit zonder richting aan te geven.

Zit die al op de afrit gaat plotseling zijn richtingaanwijzer aan...
pi_171638186
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 10:55 schreef Diqiu-Long het volgende:

Sorry maar zonnebril heb ik ook niet: doe wel mijn zonnescherm omlaag, dat doet het ook hoor.

Nee hoor:
pi_171638544
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 07:48 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Half zes 's ochtends, de zon staat 1 meter boven het wegdek.....hersenloze automobilisten zonder lichten aan en zonder zonnebril op.... :{
Zonnebril ligt standaard in de auto. En als ik een laaghangende zon verwacht zet ik hem van te voren op mijn kop. Dan kan ik hem makkelijk opzetten en mijn ogen op de weg houden.
pi_171638612
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:26 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nee hoor:
[ afbeelding ]
Ik heb hier in totaal wel één keer last van gehad; En toen regende het en leek de hele weg te gloeien. Sindsdien een zonnebril in de auto, maar nog niet hoeven gebruiken. Ik heb gewoon niet zo'n "last" van fel licht. :P
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 12 juni 2017 @ 11:43:17 #245
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_171638745
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef sneakydesert het volgende:

Zonnebril ligt standaard in de auto. En als ik een laaghangende zon verwacht zet ik hem van te voren op mijn kop. Dan kan ik hem makkelijk opzetten en mijn ogen op de weg houden.
Ja, hebben wij ook. In allebei de auto's. Zou eigenlijk een APK-item moeten zijn. ;)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_171638832
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:26 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nee hoor:
[ afbeelding ]
Moet je maar niet zo'n kutauto hebben :+
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171638856
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:37 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Zonnebril ligt standaard in de auto. En als ik een laaghangende zon verwacht zet ik hem van te voren op mijn kop. Dan kan ik hem makkelijk opzetten en mijn ogen op de weg houden.
Ik ben mijn zonnebril kwijt. Daar baal ik sommige zonstanden echt wel van :(
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_171644370
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 08:20 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Mag ik dan wel even klagen over lui die vinden dat je toch een strookje moet opschuiven?
Dat mag.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 12 juni 2017 @ 18:45:08 #249
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_171647891
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 21:28 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die knipperlichten zitten bij sommige blijkbaar ook voor niets op de auto: vooral bij Duitsers en Belgen heb ik de afgelopen dagen mogen vaststellen :(
Helaas zitten ze wel op voornamelijk Oost-Europese vrachtwagens en dan betekenen ze: "Hoi, ik gooi mijn tonnen ogenblikkelijk naar links, ook al kom jij eraan met 130; je remt maar, wees blij dat ik het nog aankondig, ga ik dan he, doei!"
  FOK!fotograaf maandag 12 juni 2017 @ 18:53:24 #250
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171648080
Hadden we het onderlaatst nog over mensen die je helpen met invoegen. Vanochtend ook zo'n doos, die ging d'r gas los laten terwijl ik niet vol op het gas hing, maar achter haar wilde invoegen... Gevolg. kon ik op de invoegstrook ook op de rem en, omdat de spitsstrook open was, met 60 invoegen... Want een vluchtstrook was er niet meer over.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  maandag 12 juni 2017 @ 19:08:42 #251
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_171648389
Vanmorgen in Frankrijk: ik zat achter een vrachtwagen op een 90-km weg (gewone doorgaande weg, twee rijstroken). Iemand met heel veel haast zat een kwartier bijna in mijn kofferbak te duwen, alsof ik door die vrachtwagen heen kon en/of alsof hij/zij niet zag dat er een vrachtwagen voor me zat die 70 reed. Gaat die gek inhalen, terwijl er dus voor het eerst in een kwartier een tegenligger aankomt.
Toen moest er snel gekozen worden: frontale botsing, vrachtwagen in de flank pakken, of mij van de weg duwen.... Als je vol in de remmen gaat hoor je rikketikketik alsof je auto uit elkaar valt, maar dankzij dit snelle en volle remmen (pedaal bijna door de vloer getrapt) zijn er vanmorgen in de Franse Allier geen doden gevallen.
't ergste vind ik nog dat mensen met dat soort kunstjes vinden dat ze sportieve en goede chauffeurs zijn. :(
  FOK!fotograaf maandag 12 juni 2017 @ 19:56:47 #252
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_171649602
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 19:08 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als je vol in de remmen gaat hoor je rikketikketik alsof je auto uit elkaar valt,
Dat is de ABS die in grijpt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_171655864
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:26 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nee hoor:
[ afbeelding ]
Krijg ik dan van jouw een? Want ik ben van mening dat ik zonder ook prima deel kan nemen in het verkeer, anders was wel wel een wettelijk vereiste geweest.
pi_171658722
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 15:53 schreef Ridocar het volgende:
Dat mag.
En mag ik daar tevens een voorbeeldfilmpje bij posten?
pi_171658742
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 05:23 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

En mag ik daar tevens een voorbeeldfilmpje bij posten?
Alsof ik daar toestemming voor moet geven.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171658750
quote:
1s.gif Op maandag 12 juni 2017 23:07 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Krijg ik dan van jouw een? Want ik ben van mening dat ik zonder ook prima deel kan nemen in het verkeer, anders was wel wel een wettelijk vereiste geweest.
RVV1990, Artikel 19:
De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_171658783
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 05:41 schreef Ridocar het volgende:
?

Alsof ik daar toestemming voor moet geven.
Nee, inderdaad, je haalt ze gewoon weg als ze je niet bevallen...

*klopt, doen we gewoon*

[ Bericht 24% gewijzigd door derLudolf op 13-06-2017 10:37:10 ]
pi_171658807
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 05:23 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

En mag ik daar tevens een voorbeeldfilmpje bij posten?
:')!!
  dinsdag 13 juni 2017 @ 06:38:18 #259
460530 SB2
Throw Johan's up
pi_171658827
Ergernis nummer 1 voor mij. Mensen die de regels niet snappen en vervolgens op je beginnen te schelden door onwetendheid. Niet zo lang geleden nog. Een joch met petje en uiteraard verlaagde auto inclusief spoiler rijdt met een noodgang door het dorp en komt voor mij van links. Ik had dus voorrang, en als ik voorrang heb, dan pak ik die. Hij vol in de ankers met piepende banden tot gevolg. Komt ie naast me staan, raampje naar beneden en begint mij er op te wijzen waar ik mee bezig ben. "Ehhh, ja ik kom van rechts". Vriendin naast hem, "Daar heeft ie wel gelijk in ja". Pffffffff
pi_171659060
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 05:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

RVV1990, Artikel 19:
De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.
Ja dat lukt mij dus ook ;)
pi_171659261
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 06:38 schreef SB2 het volgende:
Ik had dus voorrang, en als ik voorrang heb, dan pak ik die.
Dit maakt de rest van je verhaal ongeloofwaardig vriend.
pi_171659869
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 06:11 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Nee, inderdaad, je haalt ze gewoon weg als ze je niet bevallen...
Kon je niet gewoon naar links zodat desbetreffende gast kon invoegen?

Beetje kinderachtig om daarna van rechts in te halen, laat je niet zo opjutten ofzo.
pi_171660225
Moeten we niet eens kijken naar de gedragsregels voor motorrijders? Ik merk dat ze tijdens het file rijden, het verschil tussen het gewone verkeer en hun zelf ver boven de geadviseerde 10 km/h verschil laten oplopen.

Ook zie ik ze te pas en te onpas voorkruipen bij verkeerslichten, maar daarna heel langzaam optrekken of van rijstrook wisselen tijdens het optrekken. Vooral vervelend als je in een elektrische auto rijdt.
pi_171660298
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:19 schreef Taxi3 het volgende:
Kon je niet gewoon naar links zodat desbetreffende gast kon invoegen?
Hij was al ingevoegd, en ja ik had naar links gekund.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 13 juni 2017 @ 10:00:53 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171660505
Kutvrachtwagen die ff het gaatje met z'n voorganger dichtrijdt terwijl ik wil invoegen :r

En maar klagen dat ze geen respect krijgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171660570
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:47 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Hij was al ingevoegd, en ja ik had naar links gekund.
Je bent gewoon aan het etteren op de openbare weg. Doe dat in de zandbak ofzo.
pi_171660676
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:19 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Kon je niet gewoon naar links zodat desbetreffende gast kon invoegen?
Serieus?! Laat die Amerikaan het lekker uitzoeken, zit toch een gaspedaal op dat ding, gebruik die dan ook. Altijd maar verwachten dat iemand anders je eigen onkunde oplost :r
pi_171660732
Blijkbaar is Taxi3 onderdeel van de 61%: https://www.facebook.com/(...)sts/1789812737961954
pi_171660735
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 09:47 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Hij was al ingevoegd, en ja ik had naar links gekund.
Stel, die man of vrouw let niet op (waar we al een beetje vanuit mogen gaan omdat die knipperlicht meteen aangezet wordt...). En jij blijft braaf doorrijden omdat je zo graag wilt dat die persoon de fout in gaat maar die persoon ramt het stuur echt naar links en je kan de botsing niet voorkomen...

Is dat het allemaal waard?
pi_171660844
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:15 schreef ambertje90 het volgende:
Blijkbaar is Taxi3 onderdeel van de 61%: https://www.facebook.com/(...)sts/1789812737961954
Als een andere weggebruiker iets fout doet en jij je eraan ergert ('invoeghulp' verwachten), waarom moet je zelf dan verderop ook ineens doelbewust iets fout doen (rechts inhalen)?

Dan verlaag jij jezelf tot het niveau van die ander en ben je zelf net zo hard aan het etteren.
pi_171660873
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:21 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

Als een andere weggebruiker iets fout doet en jij je eraan ergert ('invoeghulp' verwachten), waarom moet je zelf dan verderop ook ineens doelbewust iets fout doen (rechts inhalen)?
Ja deze was wel even nodig om mijn ongenoegen over zijn actie over te brengen. En het kwam zo mooi uit...
pi_171660895
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:23 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ja deze was wel even nodig om mijn ongenoegen over zijn actie over te brengen. En het kwam zo mooi uit...
Eerlijk gezegd vind ik jou actie nog veel gevaarlijker dan die 'invoeghulp' met die Amerikaan. Jij rijd tussen twee auto's door. Als één van die twee opzij kwam had je geen kant op gekund. :N
pi_171660901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:15 schreef opgebaarde het volgende:
Is dat het allemaal waard?
Stel stel stel...

Ik laat me ook niet zomaar aan de kant drukken hoor. Daardoor gaan mensen er juist op rekenen, met dit soort gevolgen.

Dat rechts inhalen had ik daar overigens nooit gedaan :X
  Moderator dinsdag 13 juni 2017 @ 10:26:11 #274
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_171660942
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 05:48 schreef Ridocar het volgende:

[..]

RVV1990, Artikel 19:
De bestuurder moet in staat zijn zijn voertuig tot stilstand te brengen binnen de afstand waarover hij de weg kan overzien en waarover deze vrij is.
Oftewel, als je het zonder zonnebril kunt zien, is er niets aan de hand toch?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_171660984
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:24 schreef Piles het volgende:

[..]

Stel stel stel...

Ik laat me ook niet zomaar aan de kant drukken hoor. Daardoor gaan mensen er juist op rekenen, met dit soort gevolgen.
Zeker maar ik vind schade voorkomen belangrijker dan de ander op deze manier op zijn fout te wijzen.
pi_171660987
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:15 schreef ambertje90 het volgende:
Blijkbaar is Taxi3 onderdeel van de 61%: https://www.facebook.com/(...)sts/1789812737961954
onzin, ik zeg niet wat desbetreffende persoon doet goed is. Maar daarna ga jij een overtreding aan omdat je hem wilt bewijzen dat je gelijk hebt.

Kinderachtig en onverantwoord heet zoiets.
pi_171661019
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:23 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Ja deze was wel even nodig om mijn ongenoegen over zijn actie over te brengen. En het kwam zo mooi uit...
_O- _O-

och och maar als de ander iets fouts doet, dán......!!

Lui zoals jij, dat is de pest in de maatschappij.
pi_171661028
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:28 schreef Taxi3 het volgende:

Kinderachtig en onverantwoord heet zoiets.
Je bent zelf kinderachtig en onverantwoord! :6
pi_171661029
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:12 schreef Piles het volgende:

[..]

Serieus?! Laat die Amerikaan het lekker uitzoeken, zit toch een gaspedaal op dat ding, gebruik die dan ook. Altijd maar verwachten dat iemand anders je eigen onkunde oplost :r
Ah joh, iedereen maakt tig fouten in het verkeer. Als je daar niet mee om kunt gaan moet je gewoon niet gaan autorijden.
pi_171661046
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:30 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

_O- _O-

och och maar als de ander iets fouts doet, dán......!!

Lui zoals jij, dat is de pest in de maatschappij.
en zelf rechts inhalen.

Was wel benieuwd hoe ambertje zou reageren als die " amerikaan" direct naar rechts had geknald wanneer ze ging inhalen. Even corrigeren :')
pi_171661049
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:30 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Je bent zelf kinderachtig en onverantwoord! :6
Lees anders zelf even terug wat je zegt?
pi_171661065
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:30 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Ah joh, iedereen maakt tig fouten in het verkeer. Als je daar niet mee om kunt gaan moet je gewoon niet gaan autorijden.
Dit is geen fout, dit is bewust voorrang nemen.
pi_171661096
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:32 schreef Piles het volgende:

[..]

Dit is geen fout, dit is bewust voorrang nemen.
klopt, maar als desbetreffende persoon kon zien dat ambertje naar links kon zonder problemen, en hij gaf op tijd zijn richting aan zoals nu het geval was, dan kan ik mij ook wel voorstellen dat hij dat kinderachtige gecorrigeer irritant vindt.
pi_171661121
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:31 schreef Taxi3 het volgende:

Was wel benieuwd hoe ambertje zou reageren als die " amerikaan" direct naar rechts had geknald wanneer ze ging inhalen. Even corrigeren :')
Nou, zo?
pi_171661125
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:34 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

klopt, maar als desbetreffende persoon kon zien dat ambertje naar links kon zonder problemen, en hij gaf op tijd zijn richting aan zoals nu het geval was, dan kan ik mij ook wel voorstellen dat hij dat kinderachtige gecorrigeer irritant vindt.
Ja ik dus niet. Want steeds minder kunnen invoegen op een lege snelweg, en dan maar verwachten dat je voor ze aan de kant gaat.
pi_171661143
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

Lees anders zelf even terug wat je zegt?
Satire niet aan jou besteed, genoteerd.
pi_171661172
quote:
Dit is dus niet wat ik bedoel.

Maar wel weer duidelijk dat je niet kan autorijden. _O-

Je doet mij denken aan dat figuur die ging optrekken wanneer er mensen willen oversteken en te toeteren omdat hij voorrang heeft. Die is zijn baan bij de gemeente er uiteindelijk op verloren.

wil die filmpjes weleens weer terug zien, weet iemand waar ik die kan vinden/wie ik bedoel?
pi_171661196
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:35 schreef Piles het volgende:

[..]

Ja ik dus niet. Want steeds minder kunnen invoegen op een lege snelweg, en dan maar verwachten dat je voor ze aan de kant gaat.
Waarom niet? Als je genoeg ruimte hebt? Leg dat eens uit.

Ik zeg niet dat het goed is om zomaar in te voegen. Ik snap dat corrigeren gewoon niet. Of rem even af en flikker met je lichten ofzo.
pi_171661211
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:38 schreef Taxi3 het volgende:

Maar wel weer duidelijk dat je niet kan autorijden. _O-
Want ik haal een middenstrooksterrorist rechts in? Ja met louter dat criterium kan ik niet anders dan je gelijk geven/
pi_171661255
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:39 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Want ik haal een middenstrooksterrorist rechts in? Ja met louter dat criterium kan ik niet anders dan je gelijk geven/
Hij heeft zn focking knipperlicht aan op 0:26 om naar rechts te gaan maar jij staat er met je irritante betweterige bakkes in de weg _O-
pi_171661274
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:39 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Want ik haal een middenstrooksterrorist rechts in? Ja met louter dat criterium kan ik niet anders dan je gelijk geven/
Niemand heeft hier ooit beweerd dat de Amerikaan juist handelde in het begin van je filmpje.
Alleen jou gedrag maakt dat het nog veel gevaarlijker en onveiliger wordt op de weg, terwijl je zonder heel veel moeite de veiligheid een stuk hoger had gehouden zonder dat het jou vertraging had bezorgd.
pi_171661297
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:41 schreef Taxi3 het volgende:

Hij heeft zn focking knipperlicht aan op 0:26 om naar rechts te gaan
Jup, en daarom rem ik af om hem de ruimte te geven, voeg weer achter hem zodat ie helemaal de ruimte heeft. Maar dan blijkt het rechterknipperlicht niet meer dan een dreigement geweest te zijn.
pi_171661314
Jeetje.

Je kleine geluksmomentjes uit het leven halen door andere wegmisbruikers op een typische manier op hun fouten te wijzen en daarvoor graag 'vertraging' oplopen :')!
pi_171661366
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:43 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Jup, en daarom rem ik af om hem de ruimte te geven, voeg weer achter hem zodat ie helemaal de ruimte heeft. Maar dan blijkt het rechterknipperlicht niet meer dan een dreigement geweest te zijn.
Onzin, die gast wil naar rechts maar jij zit er weer veel te dicht op om even te corrigeren. Niets dreigement die gast denkt gewoon wat voor idioot er achter/naast hem rijdt en vertrouwt het niet. Logisch wel.

Waarom denk je dat iemand voor jou aan de kant moet? Rot lekker een eind op. We hebben de politie om linksplakkers aan te pakken. Jij creeert nu enkel gevaarlijke situaties en daar breng je niet alleen jezelf mee in gevaar.
pi_171661402
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:47 schreef Taxi3 het volgende:
Onzin, die gast wil naar rechts
Haha! Duidelijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:47 schreef Taxi3 het volgende:

Waarom denk je dat iemand voor jou aan de kant moet?
RVV3, maar wat een geweldig argument na het invoeghulpafdwingen filmpje!
pi_171661455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:49 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Haha! Duidelijk.

[..]

RVV3, maar wat een geweldig argument na het invoeghulpafdwingen filmpje!
Je snapt het niet he.
Ik heb al gezegd dat die amerikaan fout zit, maar wat jij doet vind ik 10x erger. Jij bent bewust bezig met gevaarlijke situaties creeeren om mensen te corrigeren.
pi_171661460
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:47 schreef Taxi3 het volgende:.
Waarom denk je dat iemand voor jou aan de kant moet? Rot lekker een eind op.
He, das een mooi argument om geen invoeghulp te geven :+
  dinsdag 13 juni 2017 @ 10:52:08 #298
177940 Tunafish
met staart
pi_171661479
Ik was even bang dat we een rits topics zouden hebben zonder de bijzonder educatieve bijdragen van ambertje90. Gelukkig is de huistroll weer terug *O*
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_171661582
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:51 schreef Taxi3 het volgende:

[..]

Je snapt het niet he.
Ik heb al gezegd dat die amerikaan fout zit, maar wat jij doet vind ik 10x erger. Jij bent bewust bezig met gevaarlijke situaties creeeren om mensen te corrigeren.
Het is inderdaad heel erg principe-kwestie dit, principe-kwestie dat en regeltjes hier en regeltjes daar.
Verkeer = geven en nemen en geen regelneukerij. Dat werkt niet in het echte leven.

Zullen we er daarom gewoon niet meer op reageren?
Hij/Zij/Het (ik heb geen idee wat het is, behalve dan dat het een zeikerd eersteklas is) is het niet waard.
pi_171661653
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:58 schreef Anne het volgende:

[..]

Het is inderdaad heel erg principe-kwestie dit, principe-kwestie dat en regeltjes hier en regeltjes daar.
Verkeer = geven en nemen en geen regelneukerij. Dat werkt niet in het echte leven.

Zullen we er daarom gewoon niet meer op reageren?
Hij/Zij/Het (ik heb geen idee wat het is, behalve dan dat het een zeikerd eersteklas is) is het niet waard.
Hoop dat desbetreffende persoon dat een keer inziet want het zou jammer zijn als andere mensen verongelukt raken door z'n gestuntel.
pi_171661748
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 10:58 schreef Anne het volgende:

Het is inderdaad heel erg principe-kwestie dit, principe-kwestie dat en regeltjes hier en regeltjes daar.
Verkeer = geven en nemen en geen regelneukerij. Dat werkt niet in het echte leven.
Zou je denken?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')