abonnement Unibet Coolblue
pi_171050567
Ik heb de meest recente ITIL examen gehaald. Boek mag weg voor ¤10,- Is nieuw ¤40,- waard.

Verzenden kan altijd. Kan opgehaald worden rond Apeldoorn.
pi_171051591
Welk boek?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:32:24 #4
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_171053937
Hoe dik is t boek? Dikker dan 2,5 cm?
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_171054205
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:32 schreef PetervdK het volgende:
Hoe dik is t boek? Dikker dan 2,5 cm?
Ja dikker als bovenstaand. Mag ik de reden vragen waarom deze vraag?
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:22:25 #6
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_171054913
verzendkosten... t/m 3 cm mag als brievenbuspakje en is dus goedkoper.
Dikker is dus gelijk 6,50 en dat wordt me iets te gortig...
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_171054963
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:22 schreef PetervdK het volgende:
verzendkosten... t/m 3 cm mag als brievenbuspakje en is dus goedkoper.
Dikker is dus gelijk 6,50 en dat wordt me iets te gortig...
Ik wil je wel tegemoet komen. Dat we ¤12,50,- doen inclusief verzenden:)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 16:28:22 #8
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_171055014
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:25 schreef thedarklord0033 het volgende:

[..]

Ik wil je wel tegemoet komen. Dat we ¤12,50,- doen inclusief verzenden:)
Dan mag je m wat mij betreft verzenden via DHLparcel, dat is maar 5,-.
Lijkt me een win/win situatie dus... :)
Je hebt een PM.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_171055053
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:28 schreef PetervdK het volgende:

[..]

Dan mag je m wat mij betreft verzenden via DHLparcel, dat is maar 5,-.
Lijkt me een win/win situatie dus... :)
Je hebt een PM.
Ik zie nog niks.
pi_171055232
Verkocht aan PetervdK. Kan slotje op!
  donderdag 1 juni 2017 @ 08:31:58 #11
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_171368116
Laat nog maar even open, heb nog niets ontvangen en TS reageert niet...
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_171371969
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 08:31 schreef PetervdK het volgende:
Laat nog maar even open, heb nog niets ontvangen en TS reageert niet...
DM
  zondag 18 juni 2017 @ 22:45:21 #13
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_171779956
Na een hoop geduld getoond te hebben ben ik er nu een beetje klaar mee en maak ik een melding in dit topic...

Helaas een slechte ervaring met thedarklord0033 nav dit verkooptopic.

Ik heb een deal met hem gemaakt met gedeelde verzendkosten en verzending via dhlparcel omdat het boek te groot was voor versturen als brievenbuspakket.
Heb hem nog gevraagd of ik zelf het verzendbewijs moest regelen, maar hij gaf aan dat hij wist hoe het werkte.

Deal gemaakt op 19 mei. Op 24 mei gevraagd of hij het al verstuurd had omdat ik geen melding had gekregen, niet van dhl en niet van TS. Op 1 juni nog maar eens gevraagd via PM en DM en een melding in het topic gedaan.

Die middag geeft TS aan dat het allang verstuurd is (wist alleen niet precies wanneer) in een bol.com verpakking...
Gevraagd om de trace code. Code gekregen maar niet bekend bij dhlparcel. Ben direct bij ons dhl punt gaan vragen of er misschien toch een pakketje is afgegeven, maar helaas. Gemeld bij TS...

Na diverse pm's waar TS niet uitblinkt in het geven van antwoorden op directe vragen en ook geen blijkt geeft van pro-actieve houding in geval van een probleem blijkt dat het niet is verstuurd via dhl, maar toch via postnl als brievenbuspakket.

Op dat moment kom ik er achter dat het pakket door postnl inmiddels om onbekende reden retour postpunt in Zutphen is gegaan. TS gevraagd hier direct achteraan te gaan omdat ik uit ervaring weet dat als je te lang wacht, het pakket vanzelf ins blaue hinein gaat...

Na weer 2x moeten vragen krijg ik als antwoord dat het niet zijn fout is dat IK een fout adres heb opgegeven (???) en dat het niet zijn verantwoording is. Bovendien is hij druk met andere zaken. Tja, dat ben ik ook...

Ik heb hem heel duidelijk gemaakt dat ik hier niet echt van gediend ben. Ten eerste omdat hij een afspraak niet nakomt (via dhl versturen), ten tweede omdat hij ietwat oneerlijk toch verstuurt als brievenbus pakket (goedkoper, voordeel voor hem) en ten derde omdat hij na 3 weken navragen het probleem op mij afwentelt.

Als ik iets verkoop laat ik altijd meteen na versturen weten aan de koper dat iets onderweg is en geef dan ook meteen de trace code door. Blijkbaar mag je dat als koper niet van iedereen verwachten... :(

Laatste melding die TS vorige week zondag na aandringen van mijn kant gaf was dat hij deze week wel even voor me zou gaan kijken bij het postnl punt. Daarna is het zoals verwacht domweg stil gebleven en heeft hij niets meer van zich laten horen.

Inmiddels heb ik zelf al hier zowel bij dlh punt als postnl punt navraag gedaan en ook zelf contact opgenomen met het punt waar hij het heeft verstuurd. Zoals verwacht helaas pindakaas, het pakket is inmiddels "verdwenen". Ook melding bij postnl zelf gedaan en ben netjes teruggebeld, maar ook daar kunnen ze nu even niets voor me doen omdat ik niet de verzender ben.

Het gaat me niet eens zozeer om die 12,50, maar wel om het principe. Als TS wat sneller had gereageerd en gewoon antwoord op mijn gerichte vragen had gegeven hadden we het pakketje misschien nog kunnen onderscheppen... Helaas interesseert het TS duidelijk geen zier en vindt hij dat hem niets te verwijten valt. Helaas geeft hij op diverse vragen om het verzendbewijs geen antwoord... Tja...

Ik zou zeggen: pas vooral op met handelen met hem...
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
  woensdag 21 juni 2017 @ 07:53:35 #14
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_171828373
thedarklord0033 heeft uiteindelijk het bedrag teruggestort, waarvoor dank.
Hij is echter nog steeds niet bij het postnl punt geweest, dus waar het pakket is (of is gebleven) zullen we waarschijnlijk nooit weten.
Bij zakendoen dus vooral een verzendbevestiging en tracecode eisen en vooral zelf goed controleren.

Wat mij betreft mag hier een slotje op.
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
  Moderator woensdag 21 juni 2017 @ 13:14:29 #15
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_171833535
Staat genoteerd :)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')