abonnement Unibet Coolblue
pi_171053854
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Heel raar dat die kranten nu opeens niet zo actueel zijn. Misschien weer een sexistische opmerking plaatsen, daar gaan ze helemaal los op.
Ja, ze zouden er voor de lol reeten onder moeten zetten
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:29:59 #102
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171053876
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ze zouden er voor de lol reeten onder moeten zetten
Laat die beerput maar stinken. En. Hard.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator vrijdag 19 mei 2017 @ 15:43:52 #103
249559 crew  Lavenderr
pi_171054192
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:22 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jep. Totaal ziek.
Daarom juist is een moet GS juist nodig kapot. Een die niet mee lult met de meute en niet politiek correct is.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 15:57:45 #104
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171054586
De politie heeft bij mij allang onherstelbare imago schade gekregen. Het zijn enge mannetjes geworden die ik het liefst negeer. Aangifte doe ik niet, tiplijn bel ik niet en als ik politie zie dan ga ik het liefst er met een boog omheen.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 17:26:15 #106
117098 Hathor
Effe niet
pi_171056157
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:04 schreef MakkieR het volgende:
De politie heeft bij mij allang onherstelbare imago schade gekregen. Het zijn enge mannetjes geworden die ik het liefst negeer. Aangifte doe ik niet, tiplijn bel ik niet en als ik politie zie dan ga ik het liefst er met een boog omheen.
Dan zal die boog alleen maar wijder worden als ze straks ook nog eens met hoofddoeken rondlopen. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:16:48 #107
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171057029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik neem toch aan dat ze er naartoe worden gestuurd om die ledenlijst te vorderen zonder te vertellen dat iemand verdacht wordt van het willen plegen van een aanslag. Indien ze dat wel gewoon zeggen, dan is die info idd verstrekt door duo Brinkman&co en dan is dat smsje daarna wel degelijk dus gewoon even een maatje inlichten dat die gezocht wordt, maar wat erger is dat die voorzitter dan idd weet dat die gast een aanslag wil plegen. Dat verergert de boel dus eigenlijk nog.
Ja, of die voorzitter heeft een neefje dat een zonnebril heeft gestolen. Of kent iemand die geld heeft verduisterd. Nog steeds niet al te fris, maar wat dan nog? Niet alsof er een of ander groot informatielek is. En het is al helemaal niet zo dat multiculti een gevaar vormt voor de integriteit van de politie, zoals hier gesuggereerd wordt.
pi_171057055
Waarom nemen jullie dit allemaal zo serieus? Dit ''nieuws'' is afkomstig van seksisten.
pi_171057060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ja, of die voorzitter heeft een neefje dat een zonnebril heeft gestolen. Of kent iemand die geld heeft verduisterd. Nog steeds niet al te fris, maar wat dan nog? Niet alsof er een of ander groot informatielek is. En het is al helemaal niet zo dat multiculti een gevaar vormt voor de integriteit van de politie, zoals hier gesuggereerd wordt.
Ik denk dat de verwevenheid die je hier ziet tussen moskeebestuur en hogere politiefunctionarissen een risico vormt voor de veiligheid.
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:20:56 #110
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171057084
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:18 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik denk dat de verwevenheid die je hier ziet tussen moskeebestuur en hogere politiefunctionarissen een risico vormt voor de veiligheid.
Prima, maar doe niet alsof die verwevenheid iets nieuws is. De verwevenheid in de hogere strata van de samenleving is er al veel langer. Ook met onfrisse elementen.

De suggestie die hier gewekt wordt, namelijk dat het te maken heeft met islam (meer dan oppervlakkig, in ieder geval), diversiteit of multiculti, is compleet van de pot gerukt.
pi_171057159
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:20 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Prima, maar doe niet alsof die verwevenheid iets nieuws is. De verwevenheid in de hogere strata van de samenleving is er al veel langer. Ook met onfrisse elementen.
Kan tot corruptie leiden idd. Meer hier gaat het om een nog pregnanter probleem: veiligheid. Verder mag je dus verwachten dat de hele samenleving hier kritisch over is.
quote:
De suggestie die hier gewekt wordt, namelijk dat het te maken heeft met islam (meer dan oppervlakkig, in ieder geval), diversiteit of multiculti, is compleet van de pot gerukt.
In dit geval wel. In een dorp waar ik woon zul je goed in de gaten moeten houden hoe aanbestedingen verlopen, wie aan de touwtjes trekken bij verschillende bedrijven die daaraan mee doen.
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:34:40 #112
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171057286
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Kan tot corruptie leiden idd. Meer hier gaat het om een nog pregnanter probleem: veiligheid. Verder mag je dus verwachten dat de hele samenleving hier kritisch over is.
Ik zie in dit geval geen gevaar voor de veiligheid. Dat die verwevenheid niet kosher is, ben ik trouwens wel mee eens.
quote:
[..]

In dit geval wel. In een dorp waar ik woon zul je goed in de gaten moeten houden hoe aanbestedingen verlopen, wie aan de touwtjes trekken bij verschillende bedrijven die daaraan mee doen.
In dit geval heeft het slechts indirect met de islam te maken. De verwevenheid en zo komen niet voort uit de islam, worden niet veroorzaakt door de islam, en zijn absoluut niet exclusief voor de islam.
  FOK!fotograaf vrijdag 19 mei 2017 @ 18:38:32 #113
842 Zorro
Z
pi_171057350
Je gaat je dan toch afvragen waarom dit zo is:

quote:
Iemand vroeg vandaag aan Noord-Korea om een raket te laten vallen op Amsterdam of op Brussel. Dergelijke reacties noemt Verlind 'banwaardig'.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_171057390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:34 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ik zie in dit geval geen gevaar voor de veiligheid. Dat die verwevenheid niet kosher is, ben ik trouwens wel mee eens.
Ik zei eerder al dat je jouw schepper allah op je blote knietjes mag bedanken vanavond dat er geen direct gevaar is geweest tot nu toe voor de veiligheid.
quote:
[..]

In dit geval heeft het slechts indirect met de islam te maken. De verwevenheid en zo komen niet voort uit de islam, worden niet veroorzaakt door de islam, en zijn absoluut niet exclusief voor de islam.
Ik denk wel dat het een erg sterk ons-kent-ons milieu is geworden, de islamitische hoogwaardigheidsbekleders in een stad als Asd. Een hecht netwerk, zeg je dan tegenwoordig, waarin ook baantjes naar elkaar toegeschoven worden in de zogenaamde zieligheidsindustrie en alles wat met (super)diversiteit te maken heeft e.d.
I´m back.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 18:43:19 #115
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171057449
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 18:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik zei eerder al dat je jouw schepper allah op je blote knietjes mag bedanken vanavond dat er geen direct gevaar is geweest tot nu toe voor de veiligheid.
Ja, en jij ook. Ik denk dat iedereen wel blij mag zijn dat er geen aanslagen zijn gebeurd. Aanslagen zijn namelijk best wel kut.

Maar dit gedoe heeft daar niets aan bijgedragen of afgedaan.
quote:
[..]

Ik denk wel dat het een erg sterk ons-kent-ons milieu is geworden, de islamitische hoogwaardigheidsbekleders in een stad als Asd. Een hecht netwerk, zeg je dan tegenwoordig, waarin ook baantjes naar elkaar toegeschoven worden in de zogenaamde zieligheidsindustrie en alles wat met (super)diversiteit te maken heeft e.d.
Ik denk dat je het 'islamitische' wel weg kunt laten.
pi_171070699
http://www.ondernemerspartij.nl/rapport-feitenonderzoek/

quote:
Wegens de publicatie van een artikel van Geen Stijl van hedenochtend acht het bestuur zich genoodzaakt haar feitenonderzoek te publiceren. Als u dit leest ziet u dat er verwijzingen naar bijlagen worden gedaan. Deze worden maandag online gezet. Om voorgaande reden hebben wij ervoor gekozen om ons onderzoek nu alvast te publiceren.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:50:03 #117
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171071073
Blijkt maar weer dat mocros er voor mocros zijn. Zelfs in uniform. Diversiteit is belangrijker dan veiligheid.

Walgelijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171079482
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:56 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
In amsterdam lijkt men echt goed de weg kwijt te zijn. Een totaal wereldvreemde enclave is het geworden/
Dat krijg je wanneer links gaat klitten.
pi_171079527
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 15:02 schreef Hathor het volgende:
Duidelijk is wel dat die moskee en het Amsterdamse politie apparaat eens goed op zijn kop gezet moeten worden, want het zaakje stinkt behoorlijk.
Degene die dat doet wordt nog harder kapot gemaakt dan Trump.
pi_171079684
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 11:49 schreef wolkentoetje het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/taptopic_1.html#more

[..]

Hier het vervolgtopic op GeenStijl:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/taptopic_2.html#more

[..]

Echt bizar dit,ben benieuwd of dit nog een staartje gaat krijgen.

En hier is topic 3 ook:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/taptopic_3.html

NL is wel hééél goed in wegkijken. Ik heb mij jarenlang afgevraagd als kind waarom WOII toch kon plaatsvinden, maar inmiddels weet ik het maar al te goed. Het zijn de laffe mensen die helaas in de meerderheid zijn en massaal wegkijken. Men wist dondersgoed dat een WOII in de lucht hing maar niemand die het durfde te stoppen. Zo ook nu weet men donderdsgoed wat er in deze tijd in de lucht hangt, maar niemand die echt iets durft, dus valt men maar de boodschappers van het slechte nieuws aan. :') :r

En dan heb je nog de sukkels zoals Hexagon. Die denken dat ze voor altijd beschermd worden door de staat. :B

Er gaat dus nog lang geen staartje komen
pi_171089814
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

NL is wel hééél goed in wegkijken. Ik heb mij jarenlang afgevraagd als kind waarom WOII toch kon plaatsvinden, maar inmiddels weet ik het maar al te goed. Het zijn de laffe mensen die helaas in de meerderheid zijn en massaal wegkijken. Men wist dondersgoed dat een WOII in de lucht hing maar niemand die het durfde te stoppen. Zo ook nu weet men donderdsgoed wat er in deze tijd in de lucht hangt, maar niemand die echt iets durft, dus valt men maar de boodschappers van het slechte nieuws aan. :') :r

En dan heb je nog de sukkels zoals Hexagon. Die denken dat ze voor altijd beschermd worden door de staat. :B

Er gaat dus nog lang geen staartje komen
Bizar toch eigenlijk?
Hier een stukje van Jaqueline Makbouli voormalig agente Amsterdam oost.:

http://nieuws.tpo.nl/2017(...)sche-politiecultuur/

quote:
In algemene zin kan worden gesteld dat in de hogere regionen bij de politie de norm duidelijk door links gedachtegoed wordt bepaald. In de lagere regionen is dat, ook weer in algemene zin gesteld, compleet anders. Dit maakt dat agenten vaak niet eenvoudig hun mening kunnen delen over bijvoorbeeld maatschappelijke thema’s die niet direct hun werkgebied beïnvloeden, de moraal van de chef is tenslotte leidend binnen een hiërarchische organisatie.

Concreet: een sexy vrouw afbeelden op je Facebook-pagina, een onschuldig grapje maken over minderheden, of gewoon een ervaring delen die niet policor is, kan al reden zijn voor een intimiderend gesprek. De angst regeert. Om uit deze impasse te komen is een verandering van leiderschap noodzakelijk. Meer openheid, ruimte voor andere meningen en leidinggeven vanuit vertrouwen is voorwaardelijk voor een substantiële verandering die de politie alleen maar ten goede kan komen.
quote:
De door een ‘kuchende man in een regenjas’ aangeboden uiterst vertrouwelijke rapporten en tapverslagen van het VIK aan GeenStijl is een feit van een ongekende proporties. Zelfs betrokken personen in onderzoeken beschikken niet over de rapporten en ook verdachten in disciplinaire zaken zullen niet beschikken over de volledige rapportage. Het kan dan ook bijna niet anders dan dat iemand van de afdeling zelf de rapporten heeft gelekt naar GeenStijl. Juist de afdeling die dagelijks werkt aan de integriteit van de politie loopt hiermee niet een deukje op maar heeft er voor gezorgd dat er misschien wel sprake is van onherstelbare vertrouwensbreuk. Niet alleen het vertrouwen van de politieagenten zelf in een rechtvaardig onderzoek en oordeel naar eventuele misstanden is hiermee geschaad, maar nog erger, het vertrouwen dat een burger mag hebben in het integer houden van het instituut politie.

Jan Dijkgraaf heeft via Twitter aangekondigd dat er nog meer onthullingen komen, zo las ik eerder vandaag. Ik houd mijn hart vast.
pi_171090673
Wat de Arrayan-anekdote ons leert, is dat de moskeebestuurders het erger lijken te vinden dat er een rechercheur vragen komt stellen, dan het idee dat er mogelijk een potentiële terrorist in hun midden verblijft. Het leert ons ook dat zij vervolgens de juiste mensen kunnen bellen om zich bij te beklagen, en dat die mensen ook nog eens in staat zijn om zo’n klacht hoog in de boom aanhangig te maken bij bestuurders en politiechefs die, geoogklept door hun eigen diversiteitsdoelen, een serie beslissingen nemen waardoor een rechercheur die gewoon zijn werk deed aan een uitgebreid onderzoek wordt onderworpen. Of het nou Brinkman betreft, of welke agent dan ook: hoe kan een politieman zijn functie uitvoeren als krampachtige omgangsnormen de oplossingsgerichtheid van de politie op deze manier belemmeren, vooral als ze steeds mensen tegenover zich treffen met betere, hoger geplaatste contacten dan zijzelf?

De agent, ‘Aggie’, die openlijk interne politiezaken besprak met de bestuurder van de moskee die onderwerp in een terreuronderzoek was, is zover wij weten nooit aangesproken op, of berispt om zijn politieman onwaardige gedrag. Terwijl het bewijs toch gewoon op de taptapes en in de uitgewerkte verslagen daarvan staat.

De hoofdvraag luidt vandaag dus: geven de elastieken diversiteitsdoelstellingen van de Amsterdamse politie u al een veiliger gevoel?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2017/05/taptopic_3.html

Dit soort processen vinden overal plaats, en steeds is de oorzaak dat het discriminatiebordje omhoog wordt gehouden. Een partij als Denk heeft goed door hoe dit werkt en roept dus ook voortdurend 'discriminatie!' In de coalitiebesprekingen zou volgens Denk het punt discriminatie te weinig besproken zijn, ook al is er niets van de gesprekken uitgelekt.
  zondag 21 mei 2017 @ 10:35:40 #123
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171090791
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 20:12 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:

[..]

NL is wel hééél goed in wegkijken. Ik heb mij jarenlang afgevraagd als kind waarom WOII toch kon plaatsvinden, maar inmiddels weet ik het maar al te goed. Het zijn de laffe mensen die helaas in de meerderheid zijn en massaal wegkijken. Men wist dondersgoed dat een WOII in de lucht hing maar niemand die het durfde te stoppen. Zo ook nu weet men donderdsgoed wat er in deze tijd in de lucht hangt, maar niemand die echt iets durft, dus valt men maar de boodschappers van het slechte nieuws aan. :') :r

En dan heb je nog de sukkels zoals Hexagon. Die denken dat ze voor altijd beschermd worden door de staat. :B

Er gaat dus nog lang geen staartje komen
Komt vooral nu door een hele kliek policor volk wat niet tegen kritiek kan.
Neem nu zo'n rosanne hertzberger en haar vriendinnen, grote bek over vermeend sexisme, maar nu hoor je niemand meer bij nsb handelsblaat. Terwijl dit keihard nieuws hoort te zijn.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171090973
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Komt vooral nu door een hele kliek policor volk wat niet tegen kritiek kan.
Neem nu zo'n rosanne hertzberger en haar vriendinnen, grote bek over vermeend sexisme, maar nu hoor je niemand meer bij nsb handelsblaat. Terwijl dit keihard nieuws hoort te zijn.
Raar toch dat op GeenStijl en TPO na geen enkel nieuwsmedium hier over schrijft.
pi_171090987
Het 'goedpraatvolk' van FOK zie je ook niet in dit topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')