abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 mei 2017 @ 11:12:23 #1
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171047812
Nieuwtjes of bevestigingen die niet direct hun eigen topic verdienen; plemp ze hier!
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_171049437
Kan niet quoten uit gesloten topic:

@ Australië. Inderdaad niet erg voordelig voor de lokale inwoners, maar het is wel te verklaren. De 2 grootste knallers, Splendour ("winter", 25 graden) en Falls (hartje zomer, oudejaarsavond/nieuwjaarsdag) zijn eind vorig jaar beide door Live Nation gekocht, en bij elkaar alleen al zo'n 650 USD (exclusief camping). Die eerste verkoopt uit in een paar minuten, en die laatste als de line-up toereikend is.

Vandaar dat Splendour er dus niet bij zit. De festivals zijn het muzikale evenement van het jaar: elke jonge Australische muziekliefhebber gaat naar in ieder geval één van de twee. Falls heeft overigens meerdere locaties. Maar dat zou betekenen dat de pass totaal niet rendabel is. Voor een Falls-ganger die toevallig in de winter naar Amerika gaat tijdens hun zomerfestivals zou het ineens een goede deal zijn. Maar sja, dat is inderdaad wel allemaal afhankelijk van toevallig erg goed uitvallende planning.
pi_171050882
Goede tt.

van Schaikgod _O_
pi_171164754


[ Bericht 71% gewijzigd door indiaantje89 op 24-05-2017 16:02:20 ]
pi_171270470
Frank Ocean zegt Primavera af. En ook is The National al bekend gemaakt voor de 2018 editie.
pi_171297655
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:44 schreef indiaantje89 het volgende:
Frank Ocean zegt Primavera af. En ook is The National al bekend gemaakt voor de 2018 editie.
Jamie xx als vervanger zag ik.
pi_171322555
Blink 182 zegt een aantal festivals af (Roskilde, Tons Of Rock, Grona Lunda Tivoli). Rock Werchter en Ahoy gaan nog wel door
pi_171326788
pi_171342996
Het benefietconcert ‘One Love Manchester’ van Ariana Grande voor de slachtoffers van de terroristische aanslag in Manchester vindt zondag 4 juni plaats in het Old Trafford-cricketstadion. Behalve van Ariana Grande zijn er ook optredens van Coldplay, Justin Bieber, Niall Horan, Miley Cyrus, Take That, Usher, Pharrell Williams en Katy Perry. De opbrengst van het concert gaat naar het We Love Manchester-noodfonds. Het concert wordt rechtstreeks uitgezonden op de BBC.

  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 1 juni 2017 @ 11:14:25 #10
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_171370767


Ja ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_171370942
"Laatste keer Thunderdome"

Uitmelken die handel _O-
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 7 juni 2017 @ 00:43:33 #12
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_171515696
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_171515753
quote:
De drie headliners voor Pinkpop 2018 zijn al rond. Dat meldt Jan Smeets aan dagblad De Limburger. Concrete namen wil de festivalbaas nog niet noemen nadat alle genoemde namen van afgelopen jaar uitbleven.

Op het Festileaks Festival Forum worden voorzichtig de eerste gokjes voor het headlinertrio van Pinkpop 2018 gedaan. Genoemd worden onder andere Metallica, Ed Sheeran en (natuurlijk) Pearl Jam.

Pinkpop heeft wat artiesten betreft overigens niet al te veel te kiezen. “Er zijn zoveel festivals dus hebben ze alle keuze. (…) We zijn al twintig jaar bezig met Pearl Jam, maar het lukt steeds niet. Wat niet helpt, zijn mannen met grote zakken geld die festivals opkopen. Als de man achter Best Kept Secret Radiohead wil, kan hij die band elders nog tien concerten aanbieden. Dat kunnen wij niet bijbenen.”

Wie het zeker niet wordt? Rihanna. “De komst van Rihanna blokkeer ik zo lang ze live zo ondermaats presteert. Lady Gaga? Welkom! Beyoncé? Uitermate welkom! Maar in zo’n jaar moet er wel heavy rock tegenover staan en ik wil niet uitdijen als het om dance gaat. Er zijn al genoeg dancefestivals,” aldus Jan Smeets, die ook meteen toegeeft overwogen te hebben zijn veto uit te spreken tegen de boeking van Justin Bieber. “Maar links en rechts hoor je dan dat je hem maar beter kunt laten komen. (…) Nu zie ik wat een enorme belangstelling er voor hem is.”

Pinkpop 2019

In het interview met De Limburger kijkt Jan Smeets ook al vooruit naar de vijftigste editie van Pinkpop in 2019. Eerder liet hij weten bezig te zijn met reünies van The Police en Dire Straits. Die laatste is inmiddels zo goed als uitgesloten. “Ik wil in 2019 ook gewoon Golden Earring en Rowwen Hèze. Verder? Tom Petty & The Heartbreakers. Dat zou geweldig zijn! Maar die vraagt een bedrag, ongelooflijk. ”
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 juni 2017 @ 23:56:00 #14
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_171563486
Jan Smeets een veto? haha laat me niet lachen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 00:10:25 #15
332671 crew  indiaantje89
pi_171563826
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 23:56 schreef Tokus het volgende:
Jan Smeets een veto? haha laat me niet lachen.
Die heeft hij, maar is nooit gebruikt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 juni 2017 @ 06:22:41 #16
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_171565597
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 00:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Die heeft hij, maar is nooit gebruikt.
Dat hij hem nooit gebruikt heeft zal komen omdat hij er gewoon niets over te zeggen heeft. Dat is een publiek geheim. Hij is het boegbeeld van Pinkpop omdat hij zo knuffelbaar is vanwege dat hij dat al 915 jaar doet, maar in feite heeft hij namelijk over de line-up gewoon niets te zeggen hoor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  Moderator vrijdag 9 juni 2017 @ 08:50:52 #17
332671 crew  indiaantje89
pi_171566495
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 06:22 schreef Tokus het volgende:

[..]

Dat hij hem nooit gebruikt heeft zal komen omdat hij er gewoon niets over te zeggen heeft. Dat is een publiek geheim. Hij is het boegbeeld van Pinkpop omdat hij zo knuffelbaar is vanwege dat hij dat al 915 jaar doet, maar in feite heeft hij namelijk over de line-up gewoon niets te zeggen hoor.
Nope, denk dat het ook een beetje symboliek veto recht is idd. Waarschijnlijk gaat deze man ook nooit met pensioen. Al zou ik hem in 2019 wel een keertje Neil Young gunnen wat hij al zo graag wil na al die jaren. Alleen dan moet Young wel genoeg nemen met een 3FM stage afsluiter of iets dergelijks voor de verkoop.
pi_171566932
Die man gaat gewoon na 2019 met pensioen hoor, daar zorgt Mojo wel voor. Zeker na z'n belachelijke uitingen in de pers dit jaar.
pi_171880829
Nick Mulvey, Togo All Stars, Don Bryant, Ronald Snijders, Grandbrothers, Mahalia, Isaac Gracie, Nouveau Vélo, Joost van Bellen, The Homesick en Tamino voor Into The Great Wide Open

Pukkelpop:
Claptone
The Subs
Micky
Henri PFR
Limits
Tank and The Bangas
Full Crate
Blackwave
TheColorGrey
Kenji Minogue
Felix Pallas
Laston & Geo
Skyve & Eva de Roo
Ilse Liebens
The Boiler Boys
Hush Hefner b2b Michael Midnight
Bafana
Goldfox b2b Joyhauser

[ Bericht 22% gewijzigd door indiaantje89 op 29-06-2017 08:55:27 ]
pi_171959049


Yeah Yeah Yeahs mogelijk interessant voor de 2018 festivals?

en Bloc Party komt naar België:



[ Bericht 17% gewijzigd door indiaantje89 op 26-06-2017 14:14:13 ]
pi_172035689


Zeker niet slecht.
pi_172321150
Eerste namen voor Sub:merged in Breda, het festival wat 100.000 bezoekers moet trekken als we de organisatie moeten geloven. Dat willen ze doen met de volgende namen.

Alisha Lawler, Amber, Andreas Kraemer, Anti-Slam & W.E.A.P.O.N., Atroxx, Balthazar & JackRock, Boris, Christian Smith, Daniel Miller, Dr. Motte, D-Unity, D-Deck, Glenn Wilson, Gemma Furbank, Go!Diva, Housemeister, Jason Fernandes, Jewel Kid, John Acquaviva, Joop Junior, Jon Connor, Justin James, Kevin Arnemann, Lenny, Lisa Lashes, Lisa Oakes, Mark Reeve, Many Reasons, Mark EG, Manic Brothers, Medhat & Dekkstrum, Mike Väth, Microvibes, Michaela Reilly, NHB / Ninna V, Noemi Black, Oriel Mccombe, Ramon Tapia, Reinier Zonneveld, Roger Martinez, Rob Hes, Secret Cinema, The Anxious Livem, The Yellowheads, Silicone Soul, SQL, Stefano Noferini, Sterling Moss en Stiv Hey.
  maandag 10 juli 2017 @ 16:49:50 #23
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172321393
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerste namen voor Sub:merged in Breda, het festival wat 100.000 bezoekers moet trekken als we de organisatie moeten geloven. Dat willen ze doen met de volgende namen.

Alisha Lawler, Amber, Andreas Kraemer, Anti-Slam & W.E.A.P.O.N., Atroxx, Balthazar & JackRock, Boris, Christian Smith, Daniel Miller, Dr. Motte, D-Unity, D-Deck, Glenn Wilson, Gemma Furbank, Go!Diva, Housemeister, Jason Fernandes, Jewel Kid, John Acquaviva, Joop Junior, Jon Connor, Justin James, Kevin Arnemann, Lenny, Lisa Lashes, Lisa Oakes, Mark Reeve, Many Reasons, Mark EG, Manic Brothers, Medhat & Dekkstrum, Mike Väth, Microvibes, Michaela Reilly, NHB / Ninna V, Noemi Black, Oriel Mccombe, Ramon Tapia, Reinier Zonneveld, Roger Martinez, Rob Hes, Secret Cinema, The Anxious Livem, The Yellowheads, Silicone Soul, SQL, Stefano Noferini, Sterling Moss en Stiv Hey.
Ik ken er alvast 0 van naam, tenzij Boris die van Idols is, dan één.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 10 juli 2017 @ 18:54:17 #24
134538 chansadres
Black & White
pi_172324269
Ik dacht aan deze Boris:

We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_172339713
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerste namen voor Sub:merged in Breda, het festival wat 100.000 bezoekers moet trekken als we de organisatie moeten geloven. Dat willen ze doen met de volgende namen.

Alisha Lawler, Amber, Andreas Kraemer, Anti-Slam & W.E.A.P.O.N., Atroxx, Balthazar & JackRock, Boris, Christian Smith, Daniel Miller, Dr. Motte, D-Unity, D-Deck, Glenn Wilson, Gemma Furbank, Go!Diva, Housemeister, Jason Fernandes, Jewel Kid, John Acquaviva, Joop Junior, Jon Connor, Justin James, Kevin Arnemann, Lenny, Lisa Lashes, Lisa Oakes, Mark Reeve, Many Reasons, Mark EG, Manic Brothers, Medhat & Dekkstrum, Mike Väth, Microvibes, Michaela Reilly, NHB / Ninna V, Noemi Black, Oriel Mccombe, Ramon Tapia, Reinier Zonneveld, Roger Martinez, Rob Hes, Secret Cinema, The Anxious Livem, The Yellowheads, Silicone Soul, SQL, Stefano Noferini, Sterling Moss en Stiv Hey.
Staan best een aantal leuke namen tussen. Maar hier gaan ze natuurlijk nooit zoveel man mee trekken..
pi_172340434
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 13:17 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Staan best een aantal leuke namen tussen. Maar hier gaan ze natuurlijk nooit zoveel man mee trekken..
Idd, jammer dat ze zo hoog van toren blazen. anders is het best "ok"
pi_172341439
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
Eerste namen voor Sub:merged in Breda, het festival wat 100.000 bezoekers moet trekken als we de organisatie moeten geloven. Dat willen ze doen met de volgende namen.

Alisha Lawler, Amber, Andreas Kraemer, Anti-Slam & W.E.A.P.O.N., Atroxx, Balthazar & JackRock, Boris, Christian Smith, Daniel Miller, Dr. Motte, D-Unity, D-Deck, Glenn Wilson, Gemma Furbank, Go!Diva, Housemeister, Jason Fernandes, Jewel Kid, John Acquaviva, Joop Junior, Jon Connor, Justin James, Kevin Arnemann, Lenny, Lisa Lashes, Lisa Oakes, Mark Reeve, Many Reasons, Mark EG, Manic Brothers, Medhat & Dekkstrum, Mike Väth, Microvibes, Michaela Reilly, NHB / Ninna V, Noemi Black, Oriel Mccombe, Ramon Tapia, Reinier Zonneveld, Roger Martinez, Rob Hes, Secret Cinema, The Anxious Livem, The Yellowheads, Silicone Soul, SQL, Stefano Noferini, Sterling Moss en Stiv Hey.
Dit gaat geen 10k trekken.
pi_172445239
Mailtje Appelpop :

Ditmaal met misschien wel het leukste bericht van het hele jaar, want het programma is rond. Er waren al 18 bands bekend, maar er komen er nu nog eens 12 bij! Tom Odell, Triggerfinger, De Jeugd van Tegenwoordig, The Charm The Fury, Sue The Night, The Kik, Coely, Boef, Dool, Sevn Alias, Donnie en nieuw talent van Star On Stage staan 8 en 9 september op de 26e editie van het gratis festival. Ga voor het volledig programma per dag en blokkenschema naar appelpop.nl.
En als je toch onze site bezoekt, meld je dan direct aan als vrijwilliger. We kunnen je hulp ook dit jaar erg goed gebruiken!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 17 juli 2017 @ 16:24:38 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172485634
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 21:09 schreef DavetheNL het volgende:
Mailtje Appelpop :

Ditmaal met misschien wel het leukste bericht van het hele jaar, want het programma is rond. Er waren al 18 bands bekend, maar er komen er nu nog eens 12 bij! Tom Odell, Triggerfinger, De Jeugd van Tegenwoordig, The Charm The Fury, Sue The Night, The Kik, Coely, Boef, Dool, Sevn Alias, Donnie en nieuw talent van Star On Stage staan 8 en 9 september op de 26e editie van het gratis festival. Ga voor het volledig programma per dag en blokkenschema naar appelpop.nl.
En als je toch onze site bezoekt, meld je dan direct aan als vrijwilliger. We kunnen je hulp ook dit jaar erg goed gebruiken!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172488770
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 16:24 schreef rubbereend het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die ja. Vauit telefoon mij allemaal teveel werk :P

Ben niet heel rouwig dat ik dit jaar over moet slaan. Staan wel een paar leuke namen maar verder is het wel heel standaard..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 18 juli 2017 @ 08:12:14 #31
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_172498423
Morbid Angel heeft de festivaltour gecanceld en dus ook het optreden op Stonehenge Festival eind vd maand.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 29 juli 2017 @ 10:48:53 #32
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_172755615
bij aanvang van de huidige editie zeggen ze op Stonehenge alvast "see you next year"....

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_172829584
quote:
Techno-festival Sub:Merged gaat niet door
De nieuwe Love Parade in Breda kan ambities niet waarmaken
7 min geleden , door Atze de Vrieze

Van uitstel kwam dus toch afstel: techno-festival Sub:Merged, The Gathering gaat niet door. Het nieuwe event viel op door zijn grote ambitie. Het beloofde 100.000 bezoekers naar Breda te trekken met een event dat in grootsheid en impact op een lijn te stellen zou zijn met Woodstock en de Love Parade. Muziekliefhebbers vonden dat verdacht, zeker toen de beloofde monster line-up uitbleef.

Eerder al sprak 3voor12 met de organisatoren van het festival, die uit Nederland en Schotland komen en ook nog een achtergrond in Egypte meebrengen. Het festival werd in eerste instantie al uitgesteld van juli naar september, maar gaat nu helemaal niet door. Locatie het Breepark in Breda bevestigt dat. De organisatie zelf wil nog niet direct reageren op het nieuws. De kaartverkoop loopt voorlopig nog gewoon.
De dag die je wist dat ging komen... :')

Paul van Schaik _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 1 augustus 2017 @ 15:48:04 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_172832095
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 13:59 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

De dag die je wist dat ging komen... :')

Paul van Schaik _O_
je verwacht het niet hè _O-
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_172835821
Niet heel verrassend.. Ook gewoon de ticketverkoop door laten lopen :')
pi_172931742
Nightwish staat op Wacken volgend jaar. Die gaan dus touren.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2017 @ 20:22:32 #37
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_172932282
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Nightwish staat op Wacken volgend jaar. Die gaan dus touren.
Was toch al bekend dat ze gingen touren?
Ook onder meer Epica, Arch enemy, Doro, Watain, Knorkator en Running Wild zijn bevestigd voor Wacken. Valt me tegen van je, Indiaantje. Meestal noem je ze allemaal ;) (Ik ook, maar ik weet ze niet meer uit mn hoofd maar zag hier op Wacken de trailer vanmiddag)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_172937453
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 20:22 schreef Tokus het volgende:

[..]

Was toch al bekend dat ze gingen touren?
Ook onder meer Epica, Arch enemy, Doro, Watain, Knorkator en Running Wild zijn bevestigd voor Wacken. Valt me tegen van je, Indiaantje. Meestal noem je ze allemaal ;) (Ik ook, maar ik weet ze niet meer uit mn hoofd maar zag hier op Wacken de trailer vanmiddag)
Ik zag maar 3 namen waarvan voor mij NIghtwish de meest opvallende was :P vandaar.. Ik zal volgende keer alles posten :@
pi_172970406
pi_173035205
quote:
Soulzangeres Joss Stone, voormalig Spice Girl Melanie C en de 16-jarige virtuoze pianiste Emily Bear zijn de eerste bevestigde namen voor de 2017 editie van Night of the Proms. De dames vertolken op zaterdag 18 november in Rotterdam Ahoy hun grootste hits onder begeleiding van het Antwerp Philharmonic Orchestra.

Voor kaarten en meer info over dit muziekspektakel ga je naar mojo.nl/notp.
pi_173035866
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik voorspel een run naar kaarten.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_173654105
quote:
AEG Presents is planning to launch a huge new festival at Knebworth Park next summer, Music Week understands.

The multi-day event, which is yet to be confirmed, would help plug the gap in the festival calendar created by Glastonbury’s fallow year and would be the first concert to take place at the 125,000-capacity Hertfordshire venue since the 2014 Sonisphere festival.

The Rolling Stones - who previously played Knebworth in 1976 - are rumoured to be in the frame to headline. AEG offered no comment on the speculation, but has a long-standing relationship with the Stones, who performed at the promoter's Desert Trip festival in 2016 and played two nights during the inaugural edition of its British Summer Time Hyde Park series in 2013 - the band's last appearances in their homeland to date.

The company is also producing the Stones’ upcoming No Filter European tour, which begins in Germany on Saturday (September 9) at Hamburg’s Stadtpark. The tour will then go on to visit stadiums in Switzerland, Italy, Spain, the Netherlands, Denmark and Sweden, before concluding at the U Arena in Paris on October 25.

Tweeting back in May, the legendary rockers all but confirmed that domestic shows would follow. “Sorry to our UK fans there are no UK dates on this run, due to lack of available venues because of sporting fixtures. Hope to be here in 2018,” they said.

Knebworth was the site of Oasis’ era-defining 1996 shows and has also hosted the likes of Queen, Robbie Williams, Pink Floyd and Red Hot Chili Peppers.
http://www.musicweek.com/(...)orth-festival/069701

Mogelijk een festival tour van The Stones
pi_173654521
Mwah, dit klinkt meer als een soort Sonisphere reboot, beetje eendags festival met wat grote namen a la TW Classic / Werchter Boutique
pi_173726400
The The gaat touren volgend jaar:

http://www.heartlandfestival.dk/music-1/
pi_173726600
Aldous Hard
Alex Cameron
Amy Shark
Anderson .Paak & The Free Nationals
BADBADNOTGOOD
Billie Eilish
Bonobo
Cable Ties
City Calm Down
Dream Wife
Father John Misty
KLLO
Loyle Carner
Mac DeMarco
Miss Blanks
Moses Sumney
ODESZA
Rolling Blackouts Coastal Fever
(Sandy) Alex G
Shame
Slowdive
Sylvan Esso
The Babe Rainbow
The Internet
The War On Drugs
TOKiMONSTA
Wolf Alice

Voor St. Jerome’s Laneway Festival 2018
pi_173729604




[ Bericht 71% gewijzigd door indiaantje89 op 13-09-2017 12:29:43 ]
pi_173753548
quote:
Pitfest _O_
nee, jij dan!
  woensdag 13 september 2017 @ 16:33:10 #48
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173753816
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 09:18 schreef indiaantje89 het volgende:
Aldous Hard
Alex Cameron
Amy Shark
Anderson .Paak & The Free Nationals
BADBADNOTGOOD
Billie Eilish
Bonobo
Cable Ties
City Calm Down
Dream Wife
Father John Misty
KLLO
Loyle Carner
Mac DeMarco
Miss Blanks
Moses Sumney
ODESZA
Rolling Blackouts Coastal Fever
(Sandy) Alex G
Shame
Slowdive
Sylvan Esso
The Babe Rainbow
The Internet
The War On Drugs
TOKiMONSTA
Wolf Alice

Voor St. Jerome’s Laneway Festival 2018
Wauw, netjes
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173755087
Wel even je vergrootglas gebruiken. Maar pooh wat een line-up:

pi_173772654
quote:
1s.gif Op woensdag 13 september 2017 16:33 schreef richolio het volgende:

[..]

Wauw, netjes
Die stellen nooit teleur, qua line-up m'n favoriete festival, al zijn de stads-locaties ook altijd te gek (http://cdn3-www.musicfeed(...)4377288d3fe836d7.jpg). 2015 was gekkenwerk, ben toen twee keer gegaan (dag-festival op verschillende locaties) om alles te kunnen zien :D:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173787102
quote:
WOO HAH! verhuist naar terrein Best Kept Secret
Hiphopfestival krijgt er een derde dag bij
30 min geleden , door Atze de Vrieze

Een dubbele verhuizing voor hiphopfestival WOO HAH! Het evenement vindt komend jaar iets later plaats - op 13 tot en met 15 juli - en bovendien op een andere plek: Beekse Bergen, net buiten Tilburg. Ook wel bekend als het terrein waar Best Kept Secret gehouden wordt. De verhuizing lag voor de hand, omdat de Spoorzone - midden in Tilburg - door het grote succes veel te krap geworden was. Het festival krijgt er bovendien een extra dag bij ten opzichte van vorig jaar. Daarmee gaat het in twee jaar tijd van eendaags naar driedaags. De eerste dag zal wel wat kleiner ingestoken zijn. Volgens de organisatie is die dag ingericht met livemuziek voor de campingbezoekers.

Festivaldirecteur Ruud Lemmen zegt: 'Toen we in 2014 WOO HAH! begonnen hadden we nooit voorzien dat we na vier edities al uit ons jasje gegroeid zouden zijn. Deze spectaculaire locatie in de binnenstad van Tilburg is vier jaar met heel veel plezier onze vaste stek geweest en hier hebben we het festival kunnen ontwikkelen tot wat het nu is. In de afgelopen maanden hebben we samen met de gemeente Tilburg elke mogelijkheid om verder uit te kunnen groeien op deze locatie uitgediept, helaas hebben we gezamenlijk moeten concluderen dat dit onhaalbaar is. Tegelijkertijd kijken we er met veel plezier naar uit om de volgende stap te zetten in de ontwikkeling van het festival en zijn we blij dat we met het Beekse Bergen terrein als het ware in ‘de achtertuin’ van Tilburg door kunnen groeien met alle extra mogelijkheden die bij zo’n groot terrein komen kijken.'
https://3voor12.vpro.nl/u(...)st-kept-secret~.html
pi_173787207
Doen ze netjes. Denk ook wel dat dat goed gaat komen, die organisatie lijkt gped te weten waar ze bezig mee zijn.
pi_173787802
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 09:46 schreef DavetheNL het volgende:
Doen ze netjes. Denk ook wel dat dat goed gaat komen, die organisatie lijkt gped te weten waar ze bezig mee zijn.
Ja, goed ingesprongen op het meest populaire genre onder de jeugd van dit moment.

Praktisch gezien is de verhuizing wel prettig. Maar de oude locatie was natuurlijk veel meer urban dan de huidige.
pi_173787819
Ben wel benieuwd hoe Beekse Bergen dit allemaal denkt te gaan doen, die hebben nu twee festivals in paar weken tijd, waarvan deze tegen het hoogseizoen aanschurkt. Pak even de Zoover / Tripadvisor pagina van ze erbij... de vakantiegasten waar ze het de rest van het jaar van moeten hebben zijn hier niet bepaald blij mee.
pi_173788235
quote:
2s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:20 schreef Cyanide- het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Beekse Bergen dit allemaal denkt te gaan doen, die hebben nu twee festivals in paar weken tijd, waarvan deze tegen het hoogseizoen aanschurkt. Pak even de Zoover / Tripadvisor pagina van ze erbij... de vakantiegasten waar ze het de rest van het jaar van moeten hebben zijn hier niet bepaald blij mee.
Denk dat Mojo/FKP Scorpio ook wel een aardig bedrag aftikt om met het hele circus te komen :P.
pi_173788617
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Denk dat Mojo/FKP Scorpio ook wel een aardig bedrag aftikt om met het hele circus te komen :P.
Snap ik, zal het probleem ook niet zijn. Maar je moet natuurlijk als venue ook wel beetje aan je imago denken verder lijkt me. Leuk als ze twee keer per jaar de hele toko voor een goed bedrag verhuren, maar als vervolgens in juni/juli verder de 'normale' bezoekers het af laten weten...
pi_173824354
Zat net te denken, Snow Patrol keert na jaren weer terug met een album eind 201/begin 2018. Die zullen vast weer vaak op de festivals te vinden zijn. Persoonlijk geen problemen mee, niet heel spannend maar live wel ijzersterk :)
pi_173847505
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 10:47 schreef DavetheNL het volgende:
Zat net te denken, Snow Patrol keert na jaren weer terug met een album eind 201/begin 2018. Die zullen vast weer vaak op de festivals te vinden zijn. Persoonlijk geen problemen mee, niet heel spannend maar live wel ijzersterk :)
Snow Patrol + The Killers zou een mooi dagje zijn voor Pinkpop.
pi_173848662
quote:
1s.gif Op maandag 18 september 2017 09:30 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Snow Patrol + The Killers zou een mooi dagje zijn voor Pinkpop.
Aangezien die in het begin van het jaar een Ziggo show hebben zou dat zomaar kunnen :)
pi_173902644
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173904242
Tis voor Houston, maar ook best prijzig.
pi_173908039


*O*
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_173994984
Paar kleinere updates:

Woensdag komt Lollapalooza Zuid Amerika met de namen. Het gerucht is dat dit het gaat worden:


Veder staat Judas Priest op het Britse Bloodstock en het Duitse Wacken dus ook kanshebber voor Fortarock. Wacken kwam ook nog met Amaranthe, Childeren of Bodom, Vince Neil (Mötley Crüe) en Dimmu Borgir.

Verder staat Human League op een retro festival in de UK (Kew The Music Festival) mogelijk optie voor Bospop.

En Monster Magnet staat op Desertfest en gaat dus ook touren volgend jaar.

[ Bericht 12% gewijzigd door indiaantje89 op 25-09-2017 21:40:14 ]
pi_174032001
En hier is hij dus officieel







[ Bericht 24% gewijzigd door indiaantje89 op 27-09-2017 15:26:33 ]
pi_174032314
Mooi lijstje hoor. Ook nog wat Hollands glorie met Yellow Claw en Hardwell
pi_174032459
En nog meer Zuid Amerikaans nieuws

pi_174032484
quote:
2s.gif Op woensdag 27 september 2017 15:15 schreef Cyanide- het volgende:
Mooi lijstje hoor. Ook nog wat Hollands glorie met Yellow Claw en Hardwell
Niet verkeerd nee, alleen weinig nieuws eigenlijk. Laat de Pearl Jam op Pinkpop geruchten maar komen.
pi_174033451
Royal Blood zie ik hier ook wel rondje festivals doen, die zijn natuurlijk in het najaar met een clubtour op pad, schijnbaar voorjaar wat festivals in Zuid-Amerika. Dan zomertje weer ff lekker geld scheppen hier in Europa.
pi_174035329
quote:
2s.gif Op woensdag 27 september 2017 16:11 schreef Cyanide- het volgende:
Royal Blood zie ik hier ook wel rondje festivals doen, die zijn natuurlijk in het najaar met een clubtour op pad, schijnbaar voorjaar wat festivals in Zuid-Amerika. Dan zomertje weer ff lekker geld scheppen hier in Europa.
Die had ik eigenlijk deze zomer al verwacht. Chance The Rapper een optie voor Woo Hah? Wat me ook opvalt is dat Volbeat belachelijk laag staat daar.

[ Bericht 4% gewijzigd door indiaantje89 op 27-09-2017 18:53:56 ]
pi_174050992


[ Bericht 94% gewijzigd door indiaantje89 op 28-09-2017 16:58:57 ]
pi_174054358
Les Ardentes heeft ook hun eerste headline bekend. DAMSO Wat blijkbaar de Franse variant van Lil Kleine is.
pi_174054687
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 16:01 schreef indiaantje89 het volgende:
Les Ardentes heeft ook hun eerste headline bekend. DAMSO Wat blijkbaar de Franse variant van Lil Kleine is.
Da's vroeg! Vaag festival is dat. Line-up een ratjetoe, en organisatie typisch des tweede wereldland's. Voorbeeld: nergens kunnen pinnen, behalve bij één standje met een rij van 50 man en een slome bediende achter een automaatje uit de jaren '80 die de helft van de passen weigert. Als het je dan toch lukt om geld op te nemen kun je opnieuw in een eindeloze rij voor van die lompe papieren bonnen als betalingsmiddel. En dan kom je bij de eettentjes en dan kun je daar alleen contant betalen :').

En dan kom... je weer eens op (bijvoorbeeld) Lowlands, wat hebben we het hier wat dat betreft goed.
pi_174132233
pi_174184464
Hellfest plaats een filmpje met your lucky number is 13.

Volgende week vrijdag is het dus vrijdag de 13e.. misschien dat ze dan hun eerste namen droppen?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2017 @ 11:28:02 #75
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174184734
quote:
0s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Hellfest plaats een filmpje met your lucky number is 13.

Volgende week vrijdag is het dus vrijdag de 13e.. misschien dat ze dan hun eerste namen droppen?
Ik gok dat dan de voorverkoop van start gaat. Dat was vorig jaar ook in oktober. En een maand later ofzo pas de line-up (gelijk alles in 1x).

En Hellfest is meestal vrij snel uitverkocht. Ze zijn het nieuwe Wacken aan het worden. Qua bezoekersaantallen zitten ze nog wat lager, qua line-up doet het er niet voor onder.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174184870
Afhankelijk van de line-up volgend jaar maar weer eens gaan. 2016 was een succes, dit jaar kwam minder goed uit + vond de line-up niet zo sterk.
pi_174185170
quote:
2s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:35 schreef Cyanide- het volgende:
Afhankelijk van de line-up volgend jaar maar weer eens gaan. 2016 was een succes, dit jaar kwam minder goed uit + vond de line-up niet zo sterk.
Ik zou er vorig jaar heen gaan, maar toen kwam Radiohead + Arcade Fire @ BKS roet in het eten gooien.

Overigens valt in de Benelux veel festivals vrij gunstig:
1-2 Juni = Fortarock
8-10 Juni = Best Kept Secret
15-17 Juni = Pinkpop
22-24 Juni = Graspop
29 juni - 1 Juli = Down The Rabbit Hole
5-8 Juli = Rock Werchter
13-15 Juli = Woo Hah Festival
14-15 Juli = Bospop

Dus alleen Woo Hah en Bospop overlappen elkaar echt.

Weet alleen niet of mijn portemonnee dit leuk ga vinden.
pi_174185583
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:28 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ik gok dat dan de voorverkoop van start gaat. Dat was vorig jaar ook in oktober. En een maand later ofzo pas de line-up (gelijk alles in 1x).

En Hellfest is meestal vrij snel uitverkocht. Ze zijn het nieuwe Wacken aan het worden. Qua bezoekersaantallen zitten ze nog wat lager, qua line-up doet het er niet voor onder.
6 oktober in de verkoop, 14 oktober uitverkocht
14 november (!) kwamen ze met Aerosmith (exclusieve show voor FR)
29 november grootste gedeelte van de verdere line-up

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2017 12:11:05 ]
pi_174187595
quote:
Show Tiësto in Breepark december dit jaar

BREDA - De Bredase dj Tijs Verwest - beter bekend als dj Tiësto treedt vrijdag 22 december op in Breda. Verwest, die eind 2016 tot ereburger van Breda werd uitgeroepen, geeft een show in de hal van Breepark.

Het concert is op een dag na exact een jaar nadat burgemeester Depla vanuit het Glazen Huis bekendmaakte dat Verwest ereburger van de stad zou worden. De dj, meerdere malen verkozen tot nummer 1 van de wereld, kreeg de penning die bij het ereburgerschap hoort, begin maart in Hotel Nassau. De penning en de oorkonde die daarbij hoort, ontving hij in aanwezigheid van zijn moeder.

De show in Breepark is het eerste grote optreden in jaren in zijn eigen stad. De dj draaide voor het laatst lange sets tijdens Breda Live 2012 en eerder in 2009 op het Chasséveld. Daarna kwam hij nog wel voor een kort optreden tijdens 538Koningsdag naar de stad. De voorverkoop voor de show in Breepark begint vrijdag 6 oktober. In de nieuwe evenementenhal, die tijdens de herfstvakantie feestelijk in gebruik wordt genomen, kunnen met optredens meer dan tienduizend bezoekers.

De avond, onderdeel van de Clublive tour, duurt van 21:00 uur tot 04:00 uur en er zullen ook verschillende support acts optreden die later bekend gemaakt worden. met het optreden wil Verwest iets terug te doen voor de stad. Hij doneert die dag een bedrag aan de stad voor de hulpbehoevende medemens en voor verbetering van het leefklimaat en de omgeving én hij verrast de stad dus met een optreden.

Anneke Stins, commercieel directeur Breepark: ”We zijn enorm trots dat we Tiësto met zijn show mogen verwelkomen in Breepark. Als nieuwe Bredase evenementenlocatie is het heel erg gaaf dat we gelijk een internationale held als Tiësto hebben.”

De pre-sale voor inwoners uit West-Brabant start op vrijdag 6 oktober om 10 uur via Eventim. Inwoners uit West-Brabant kunnen door het invoeren van de cijfers van hun postcode maximaal 6 kaarten per persoon bestellen via deze link.

Vanaf maandag 16 oktober 10.00 uur is de verkoop open voor iedereen. Tickets kosten ¤ 34,95 + ¤ 2,98 ticket fee
Hier ben ik toch wel weer bij :) (al is het niet meer die Tiësto van vroegah _O_)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2017 @ 17:15:14 #80
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174191515
quote:
2s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 12:10 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

6 oktober in de verkoop, 14 oktober uitverkocht
14 november (!) kwamen ze met Aerosmith (exclusieve show voor FR)
29 november grootste gedeelte van de verdere line-up
Ah ja, Aerosmith had zelf de tourdata online gezet en dus moest Hellfest dat wel al noemen.
In een week uitverkocht, niet slecht...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174205215
Ok er zijn ieder jaar 2 clichés die terug komen.

1 hadden we al dat Pearl Jam mogelijk naar Europa komt en dus mogelijk naar Pinkpop?

Maar de 2e cliché is ook weer binnen. Gabi de festivaldirecteur van Primavera Barcelona heeft aangegeven dat Daft Punk gaat touren in 2018.

Here we go again :)
pi_174205867
Is er al een website met obscure nummertjes opgedoken dan? :')

Het is ook echt om te janken eigenlijk hé, zo inventief zijn we nou. In Oktober weer hopen op 2 headliners die beiden al 20+ jaar meelopen, en waar de laatste dan nog wel wat exclusiviteit heeft, maar de eerste vaak genoeg op festivals is geweest de afgelopen jaren, alleen loopt Jan ze altijd mis, terwijl ze wel écht écht écht BFF's zijn hoorrr! :') !
pi_174206721
quote:
2s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 09:51 schreef Cyanide- het volgende:
Is er al een website met obscure nummertjes opgedoken dan? :')

Het is ook echt om te janken eigenlijk hé, zo inventief zijn we nou. In Oktober weer hopen op 2 headliners die beiden al 20+ jaar meelopen, en waar de laatste dan nog wel wat exclusiviteit heeft, maar de eerste vaak genoeg op festivals is geweest de afgelopen jaren, alleen loopt Jan ze altijd mis, terwijl ze wel écht écht écht BFF's zijn hoorrr! :') !
Hehe precies, maarja idem geld eigenlijk nog erger voor Foo Fighters en Pearl Jam. Zie ook dat Eminem al weer met nieuw werk komt, ook dat zou ik nog steeds een geschikte Pinkpop headliner vinden.
pi_174206822
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Hehe precies, maarja idem geld eigenlijk nog erger voor Foo Fighters en Pearl Jam. Zie ook dat Eminem al weer met nieuw werk komt, ook dat zou ik nog steeds een geschikte Pinkpop headliner vinden.
Ja ik vrees dat je de Foo's wel in kan kleuren. Al zou ik het stoer vinden als die gewoon eens een Arena of Gelredome zouden proberen. Het is altijd óf Ziggo óf Pinkpop. Ik denk dat ze meer kunnen dan een Ziggo, en wéér op Pinkpop is getting old...

Eminem zou wel een geschikte headliner zijn heb ik me laten vertellen ( :7 )
pi_174210161
We Are Electric presents Elrow (25 november, klokgebouw Eindhoven):
AREA 1 by elrow
2manydjs​ DJ SET
Agoria​
Dusky​
Ici Sans Merci​
Andres Campo​
Tini Gessler

Morgen volgen de techno namen.
pi_174211896
Aangezien het komkommer tijd is...

Festileaks kwam hiermee aanzetten:



bron: http://festileaks.com/201(...)llfest-2018-affiche/

If true dan zou ik een fapje maken op de poster. Maar goed Machinehead doet al geen festivals en dan kan het al snel de prullenbak in. En natuurlijk staat QOTSA nooit zo laag op het affiche.

[ Bericht 4% gewijzigd door indiaantje89 op 05-10-2017 14:57:37 ]
pi_174236262


Mag wel doorkomen naar Fortarock
pi_174263170
quote:
Beste punkrockpartner,

Eerst en vooral willen we ons excuseren voor de lange radiostilte. We hadden enkele grote beslissingen te nemen ivm GROEZROCK 2018. Nu kunnen we deze beslissingen eindelijk met jullie delen.

GROEZROCK is er altijd enorm trots op geweest dat het volledig georganiseerd wordt door vrijwilligers. En hoewel dat GROEZROCK 2017 wederom een succesvolle editie was, wordt het voor sommige mensen, die zich jaar na jaar volledig inzetten voor het festival, steeds moeilijker om te combineren met hun dagelijkse leven. Iedereen heeft een fulltime job, sommigen hebben kinderen gekregen. Anderen hebben jammer genoeg de feeling met de punk- en hardcore scene verloren.

Dit is de reden waarom enkele mensen, die er al sinds het begin bij waren, beslist hebben om niet langer deel te maken van GROEZROCK. We betreuren dit ten zeerste maar begrijpen hun standpunt en realiseren ons dat het voor hen geen makkelijke beslissing was.

De laatste weken hebben we dan ook getracht oplossingen te vinden voor alle uitdagingen die deze beslissingen met zich meebrachten. Maar we zijn er helaas niet in geslaagd. We hebben meer tijd nodig om een festival op poten te zetten dat voldoet aan onze - en jullie - gebruikelijke normen.

Daarom hebben we besloten om ons te focussen op de toekomst. Dit betekent dat er geen GROEZROCK 2018 zal georganiseerd worden. Tenminste niet zoals wijzelf en jullie gewend zijn de afgelopen 26 jaar.

Laat ons één ding duidelijk maken: we komen terug in 2019. Zoals steeds, het laatste weekend van April. Gewoon een jaartje later dan normaal.

En daar we toch niet stil willen blijven zitten, plannen we een indoor editie in het najaar van 2018. Alle suggesties zijn reeds welkom.

Als de indoor editie voldoet aan onze verwachtingen en uitdraait op een succes kan dit een jaarlijks gebeuren worden
bovenop het gewoonlijke festival.

De indoor editie zal een mix zijn van gevestigde waarden en opkomend talent. Het is tevens de perfecte plaats om de line-up - inclusief enkele headliners - voor de volgende festivaleditie bekend te maken.

Dit was een zeer moeilijke beslissing maar we zijn meer dan ooit enthousiast over de toekomst van GROEZROCK. Dit is dan ook geen afscheid, integendeel, er zal meer GROEZROCK zijn dan ooit.

Met vriendelijke groeten,

GROEZROCK

-----
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 oktober 2017 @ 11:22:37 #89
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174296797
Kaartverkoop Hellfest begint vrijdag, zo is in een trailer te zien
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174297373
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:22 schreef Tokus het volgende:
Kaartverkoop Hellfest begint vrijdag, zo is in een trailer te zien
Jup, toch jammer zonder line-up :).
pi_174299476
At The Gates
BA
Carpathian Forest
Dead Congregation
Kurokuma
Ihsahna
Misery Index
Nails
Novembers Doom
Obscure Sphinx
Pertubator
Pestilence
Pillorian
Sadistic Intent
The Black Dahlia Murder
Whoredom Rife

Voor het Tsjechische Brutal Assault Festival
pi_174322145
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 13:14 schreef indiaantje89 het volgende:
We Are Electric presents Elrow (25 november, klokgebouw Eindhoven):
AREA 1 by elrow
2manydjs​ DJ SET
Agoria​
Dusky​
Ici Sans Merci​
Andres Campo​
Tini Gessler
Stage Two nu ook bekend gemaakt:

mojoconcerts twitterde op dinsdag 10-10-2017 om 11:05:33 De line-up voor We Are Electric presents elrow is compleet! Verknipt host Area 2 met Gary Beck, Slam, Noneoftheabov… https://t.co/5BfgheuQlf reageer retweet
pi_174322259
quote:
0s.gif Op maandag 9 oktober 2017 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jup, toch jammer zonder line-up :).
Ja, ik denk dat ik 't maar laat schieten, kan altijd later nog wat proberen te TicketSwappen ofzo. Het is een beetje tegen m'n gewoonte in om kaarten te bestellen voor er iets van een line-up (of tenminste; headliners) zijn.
pi_174322333


Interessant met Fortarock op het oog.
pi_174322345
Judas Priest en Gojira kunnen zo door ja.
pi_174322358
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:09 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat ik 't maar laat schieten, kan altijd later nog wat proberen te TicketSwappen ofzo. Het is een beetje tegen m'n gewoonte in om kaarten te bestellen voor er iets van een line-up (of tenminste; headliners) zijn.
Ja, en vooral als je er al ooit eerder bent geweest. Anders kan je het al doen voor de experience alleen al.

Ik wacht ook even alles af.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2017 @ 12:46:24 #97
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174322877
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 oktober 2017 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Interessant met Fortarock op het oog.
Gojira is huisband op fortarock dus het zou me niet verbazen als die er weer staan.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174397957
quote:
novarockfestival☀️🎡 Enter the fairground 🎡☀️
Amazing news: the first bands for #NR18 will be announced by the end of October!
FYI: despite all rumors, a specific legendary British Heavy Metal band (having a singer which is also the bands pilot) unfortunately won't be part of the line-up. 😣
Geen Iron Maiden dus voor NovaRock, wel einde deze maand nieuwen namen.
pi_174398030
Ook geen idee waar dat gerucht vandaan komt trouwens, die staan toch wel redelijk onderaan de geruchtenlijstjes aangezien ze eigenlijk net klaar zijn met tour-cycle voor The Book of Souls, en daar ook de nodige festivals mee hebben gedaan.
pi_174398054
Hellfest is overigens sinds 13:13u vandaag in de verkoop.
pi_174398164
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:50 schreef Cyanide- het volgende:
Ook geen idee waar dat gerucht vandaan komt trouwens, die staan toch wel redelijk onderaan de geruchtenlijstjes aangezien ze eigenlijk net klaar zijn met tour-cycle voor The Book of Souls, en daar ook de nodige festivals mee hebben gedaan.
Stond ergens op zo'n fake poster.. waar ook o.a. die show in de Amsterdam ArenA opstond. Is blijkbaar daar zijn eigen leventje gaan leiden.
pi_174398460
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:00 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Stond ergens op zo'n fake poster.. waar ook o.a. die show in de Amsterdam ArenA opstond. Is blijkbaar daar zijn eigen leventje gaan leiden.
Oh dat was allemaal vrij snel debunked dacht ik :P
pi_174398675
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:17 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Oh dat was allemaal vrij snel debunked dacht ik :P
Jup, maar misschien waren er ook nog wel meer geruchten.. geen idee verder.. wel een typische Novarock headliner lijkt me. Foo Fighters misschien ook tegen die tijd?

Begint wel tijd te worden dat we wat meer festival nieuws krijgen.
pi_174398683
Ik verwacht eigenlijk Download binnenkort ook wel met wat nieuws. dan hebben we meteen wat DUIDING voor wat betreft de stevigere festivals.

RaR heeft ook wel wat goed te maken trouwens...
pi_174398750
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:30 schreef Cyanide- het volgende:
Ik verwacht eigenlijk Download binnenkort ook wel met wat nieuws. dan hebben we meteen wat DUIDING voor wat betreft de stevigere festivals.

RaR heeft ook wel wat goed te maken trouwens...
Voor RAR gaan ook fake postertjes in de rondte met Foo Fighers, The Prodigy, Avenged Sevenfold en Volbeat.. dat zou ook veel te matig zijn als headliners natuurlijk. zou me niet verbazen dat Rammstein nog wat goed wil maken...
pi_174398786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:34 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Voor RAR gaan ook fake postertjes in de rondte met Foo Fighers, The Prodigy, Avenged Sevenfold en Volbeat.. dat zou ook veel te matig zijn als headliners natuurlijk. zou me niet verbazen dat Rammstein nog wat goed wil maken...
Vooral ook veel herhaling. Heeft er allemaal de afgelopen 3 jaar nog gestaan.

Rammstein zou mooi zijn ja, zeker als ze die exclusief als goedmakertje kunnen pakken ofzo. Want het zou wel redelijk ' :') ' zijn als die voor het derde jaar op rij festivaltour doen, terwijl dat album er nog niet is...
pi_174398834
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 16:37 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Vooral ook veel herhaling. Heeft er allemaal de afgelopen 3 jaar nog gestaan.

Rammstein zou mooi zijn ja, zeker als ze die exclusief als goedmakertje kunnen pakken ofzo. Want het zou wel redelijk ' :') ' zijn als die voor het derde jaar op rij festivaltour doen, terwijl dat album er nog niet is...
Het kutte is dat de productie van Rammstein te groot is voor 1 show. Ik kan me best voorstellen dat Rammstein wel moedwillig is om voor RAR een stapje extra te doen. Dus misschien dat ze nog wat losse zaal showtjes er naast doen (genoeg parken en stadions in Duitsland).
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:16:28 #108
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174412954
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 oktober 2017 15:52 schreef Cyanide- het volgende:
Hellfest is overigens sinds 13:13u vandaag in de verkoop.
en nu al bijna uitverkocht.

edit: enkele uren later zijn de weekendkaarten echt uitverkocht.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tokus op 14-10-2017 22:39:52 ]
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174451732
brutal_assault twitterde op maandag 16-10-2017 om 13:52:18 NEW BANDS ANNOUNCEMENT! WARDRUNA, TORMENTOR, CONVERGE, INGESTEDNorský fenomén Wardruna na BA 2018! Kapela... https://t.co/MNMCzR4mBx reageer retweet
pi_174466476

Kanshebber voor Pinkpop?



En ook Die Toten Hosen zijn weer op pad.

[ Bericht 37% gewijzigd door indiaantje89 op 17-10-2017 11:22:10 ]
pi_174473547
Nou, vul maar in voor RaR.

Hellfest plaatst een videotje met als titel 'Heaven can Wait' but Hell can't.

Wat volgens velen een hint is naar:

pi_174473749
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:32 schreef Cyanide- het volgende:
Nou, vul maar in voor RaR.

Hellfest plaatst een videotje met als titel 'Heaven can Wait' but Hell can't.

Wat volgens velen een hint is naar:

Dan toch raar dat ze niet staan Fortarock. :)
pi_174473756


Lelijkste affiche van 2017 is op het laatste moment nog gewonnen hiermee lijkt me.
pi_174473914
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:46 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dan toch raar dat ze niet staan Fortarock. :)
Het zou mij eigenlijk redelijk verbazen als ze weer gingen touren, ze zijn juist net een beetje 'klaar' met de tours rondom het laatste album, de bassist is op pad met z'n solo-projectje, Bruce heeft z'n memoires uit...
pi_174474023
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:56 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het zou mij eigenlijk redelijk verbazen als ze weer gingen touren, ze zijn juist net een beetje 'klaar' met de tours rondom het laatste album, de bassist is op pad met z'n solo-projectje, Bruce heeft z'n memoires uit...
Ik vind het een leuke band, maar op sommige festivals hebben ze al iets te vaak gestaan wat mij betreft.

RAR heeft toevallig ook net wat getweet over hun line-up:
rockamring twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 16:58:24 @dimhcsnehcal Noch nicht. Behalte unsere Seite im Auge reageer retweet
Ze maken de acts "nog niet" bekend, maar dat je de site in de gaten moet houden.
pi_174474130
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:02 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik vind het een leuke band, maar op sommige festivals hebben ze al iets te vaak gestaan wat mij betreft.

RAR heeft toevallig ook net wat getweet over hun line-up:
rockamring twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 16:58:24 @dimhcsnehcal Noch nicht. Behalte unsere Seite im Auge reageer retweet
Ze maken de acts "nog niet" bekend, maar dat je de site in de gaten moet houden.
Graspop heeft een abo, net als Download :P

Zou voor Hellfest een mooie naam zijn hoor, maar ik zou het opmerkelijk vinden. Wellicht weer een 'nostalgie'-tourtje zoals Maiden England destijds. Heb wel het idee dat Hellfest snel met wat gaat komen, en ze hebben volgens mij ergens al geroepen dat dat de gehele line-up gaat zijn.
pi_174474261
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 10:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]
Kanshebber voor Pinkpop?

[ afbeelding ]

En ook Die Toten Hosen zijn weer op pad.
Betere pop head dan dit jaar. Schijnt live ijzersterk te zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:55:09 #118
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174477862
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 16:56 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het zou mij eigenlijk redelijk verbazen als ze weer gingen touren, ze zijn juist net een beetje 'klaar' met de tours rondom het laatste album, de bassist is op pad met z'n solo-projectje, Bruce heeft z'n memoires uit...
de festivals zijn nog een maand of acht weg, he...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174487897
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2017 17:16 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Betere pop head dan dit jaar. Schijnt live ijzersterk te zijn.
Ik heb ergens mijn twijfel of hij echt wel de main head kan zijn... Leuk ZiggoDome 2x verkopen... maar een festivalterrein in Landgraaf is andere koek.

Redelijke naam, maar ik schat hem toch kleiner in dan een Justin Bieber, Robbie Williams, Lady Gaga, RIhanna, Beyoncé, Kanye West etc.

Staat ok op Rock In Rio Lissabon overigens:


[ Bericht 9% gewijzigd door indiaantje89 op 18-10-2017 09:06:59 ]
pi_174487905
Ik kwam ook dit tegen overigens:

sabaton twitterde op dinsdag 17-10-2017 om 19:11:15 HULKOFF to Sabaton Open Air 2018! https://t.co/O3vGGONl8i via @Sabaton reageer retweet
Eigen festival van Sabaton dus, en die hadden nog geen festival dates bekend zover ik weet. Misschien ook nog een optie voor Forta?
pi_174489375


Ideale combi voor Best Kept Secret lijkt me ^O^. Al is dit nog geen festival venue, en lijkt dit meer op zo'n Soestdijk achtige optreden (wat ook niet uit te sluiten is).

Edit: Al geven ze het volgende aan: They will play the Royal Hospital, Kilmainham on Wednesday June 6, 2018, before heading off on a tour of European concert and festival slots.

Edit 2: De Engelse fora zijn van overtuigd dat Depeche Mode op Isle Of Wight stat dit jaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door indiaantje89 op 18-10-2017 12:21:33 ]
  woensdag 18 oktober 2017 @ 12:39:43 #122
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_174491381
Zag net ergens een berichtje dat Ozzy en Metallica op Download 2018 gaan staan..alleen de site van download zelf zegt nog een weekje wachten. Benieuwd...Hellfest zou binnenkort toch ook de eerste namen droppen?
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_174492001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zag net ergens een berichtje dat Ozzy en Metallica op Download 2018 gaan staan..alleen de site van download zelf zegt nog een weekje wachten. Benieuwd...Hellfest zou binnenkort toch ook de eerste namen droppen?
Dat zijn de Zegut geruchten volgens mij :)
pi_174492026
Metallica ligt voor de hand...
pi_174492322
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 08:53 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik heb ergens mijn twijfel of hij echt wel de main head kan zijn... Leuk ZiggoDome 2x verkopen... maar een festivalterrein in Landgraaf is andere koek.

Redelijke naam, maar ik schat hem toch kleiner in dan een Justin Bieber, Robbie Williams, Lady Gaga, RIhanna, Beyoncé, Kanye West etc.

Staat ok op Rock In Rio Lissabon overigens:
[ afbeelding ]
Vermoed dat dat een kwestie van smaak is, gezien zijn hits schat ik hem hoger dan enkele die je noemt ;) Rock in Rio heeft vaker een pop heading die niet in Nederland te vinden is dus dat zegt nog niet veel.
pi_174492382
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 13:34 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Vermoed dat dat een kwestie van smaak is, gezien zijn hits schat ik hem hoger dan enkele die je noemt ;) Rock in Rio heeft vaker een pop heading die niet in Nederland te vinden is dus dat zegt nog niet veel.
Ik vind hem ook beter dan de artiesten die ik opnoem hoor. Maar ik zie in hem niet een head head headliner in.. met 10.000e gillende groepies enzo. Maar misschien schat ik het verkeerd in.
pi_174508922
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2017 12:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zag net ergens een berichtje dat Ozzy en Metallica op Download 2018 gaan staan..alleen de site van download zelf zegt nog een weekje wachten. Benieuwd...Hellfest zou binnenkort toch ook de eerste namen droppen?
2 weken geduld nog, en dan iig meer dan één headliner. Hellfest zal ook wel rond die tijd komen, dus eind van de maand weten we iig meer...

pi_174508957
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:06 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

2 weken geduld nog, en dan iig meer dan één headliner. Hellfest zal ook wel rond die tijd komen, dus eind van de maand weten we iig meer...

[ afbeelding ]
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:06 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

2 weken geduld nog, en dan iig meer dan één headliner. Hellfest zal ook wel rond die tijd komen, dus eind van de maand weten we iig meer...

[ afbeelding ]
En Novarock ook.. die gaan allemaal wel wat zelfde namen droppen.
pi_174509000
Metallica, GNR, toch Maiden?

Ik moet zeggen dat ik vrij weinig zekerheidjes zie voor die festivals, das ook weleens leuk. Soms kan je de headliners al uittekenen.
pi_174509009
Foo Fighters worden overigens ook genoemd voor Download (en stonden op die fake Hellfest poster). Denk dat de eerste er nog wel mee wegkomt, maar de tweede...
pi_174509676
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:15 schreef Cyanide- het volgende:
Foo Fighters worden overigens ook genoemd voor Download (en stonden op die fake Hellfest poster). Denk dat de eerste er nog wel mee wegkomt, maar de tweede...
Zijn ze daar zo fanatiek in Frankrijk ja?

Als Deep Purple, Scorpions en dat soort dingen kan, zou ik niet inzien waarom Foo Fighters niet kan.
pi_174509826
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 10:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Zijn ze daar zo fanatiek in Frankrijk ja?

Als Deep Purple, Scorpions en dat soort dingen kan, zou ik niet inzien waarom Foo Fighters niet kan.
Daar zit toch een vrij duidelijk verschilletje tussen imho. Die eerste zijn/waren wel echt meer metal, en hebben wat meer historische waarde dan FF. Zie Hellfest vooral een soort Franse Wacken. Daar zie je ook de Foo's ook echt niet snel terug.

Download heeft wat dat betreft dan al eerder aangegeven meer naar het 'midden' op te schuiven en hebben recentelijk ook bands als Muse, Biffy Clyro etc. laten headlinen, oftewel minder 'echte metal'.

Goed, dan heb je uiteraard nog de groep met bands als Aerosmith bv. Kan je imho ook geen pure metal noemen ofzo, maar daar komt zo'n Hellfest dan toch goed mee weg. Maar als je ook op Facebook kijkt bv, FF wordt amper genoemd als band die mensen willen. En ik denk dat er ook de nodige kritiek komt als ze ze zouden boeken.
pi_174509875
Dan zie ik nog eerder Download Frankrijk met ze aan de haal gaan overigens, en ik denk niet dat Hellfest dat erg vindt.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 11:09:51 #134
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174509967
Wat Aerosmith op zo'n festival doet snap ik ook nooit. Da's toch gewoon SkyRadio?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174510480
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat Aerosmith op zo'n festival doet snap ik ook nooit. Da's toch gewoon SkyRadio?
Ja, alhoewel ze live nog best goed te pruimen schijnen te zijn. En het was natuurlijk de afscheidstournee enzo...Dat snap ik wel dat je zo'n band pakt als je die exclusief (wat het was in het geval van Hellfest) kan krijgen.
  Redactie Sport donderdag 19 oktober 2017 @ 11:36:34 #136
274204 crew  Mexicanobakker
pi_174510505
quote:
2s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:34 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, alhoewel ze live nog best goed te pruimen schijnen te zijn. En het was natuurlijk de afscheidstournee enzo...Dat snap ik wel dat je zo'n band pakt als je die exclusief (wat het was in het geval van Hellfest) kan krijgen.
Ze hebben ook al meerdere malen op Graspop gestaan, blijkbaar ligt t lekker bij dat publiek ofzo, maar waarom kan ik echt met geen mogelijkheid verklaren.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174510746
quote:
0s.gif Op donderdag 19 oktober 2017 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ze hebben ook al meerdere malen op Graspop gestaan, blijkbaar ligt t lekker bij dat publiek ofzo, maar waarom kan ik echt met geen mogelijkheid verklaren.
Genoeg hitjes, energieke show, ik snap wel dat het een leuke festivalact is. Maar waarom je dat dan weer meer dan één keer wil programmeren terwijl er volgens mij zo goed als geen nieuw materiaal is / komt...
pi_174532810




[ Bericht 35% gewijzigd door indiaantje89 op 20-10-2017 09:50:38 ]
pi_174534683
Open'er tweet ook:


Laat het maar beginnen *O*
pi_174535075
Helloween is ook zo'n naampje wat je wel gaat zien op Download/Hellfest/Wacken vermoed ik. Maar lijkt me voor dat soort festivals niet bepaald een headliner.

Open'er heeft ook vaak leuke naampjes, Foo's lijken me daar ook mooi kanshebber, net als QOTSA.
pi_174600700
Rockavaria komt ook weer terug in 2018.
pi_174606091
Ook interessant:

https://www.allpointseastfestival.com/festival

The XX, Lykke Li en Popcaan staan 26 Mei 2018 in Victoria Park Londen.

En op 2 Juni is de eerst aan The National, The War On Drugs, Future Islands, Warpaint en The Districts
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 oktober 2017 @ 17:32:55 #143
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174608587
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook interessant:

https://www.allpointseastfestival.com/festival

The XX, Lykke Li en Popcaan staan 26 Mei 2018 in Victoria Park Londen.

En op 2 Juni is de eerst aan The National, The War On Drugs, Future Islands, Warpaint en The Districts
Da's een lekker begin voor een nieuw evenement.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_174610000
quote:
10s.gif Op maandag 23 oktober 2017 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Da's een lekker begin voor een nieuw evenement.
Geruchten gaan dat Björk, Nick Cave & The Bad Seeds en LCD Soundsystem nog aan volgen.
pi_174610098
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Ook interessant:

https://www.allpointseastfestival.com/festival

The XX, Lykke Li en Popcaan staan 26 Mei 2018 in Victoria Park Londen.

En op 2 Juni is de eerst aan The National, The War On Drugs, Future Islands, Warpaint en The Districts
Cool
pi_174613387
ACL Nieuw Zeeland.


Hopelijkt Justice deze zomer nog naar NL.
pi_174617619
En nog een Londense zomer-gig:



"Plus many more artists to be announced across two stages".
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:41:28 #148
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174630161
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_174630848
Da's een mooie verrassing
pi_174637308
Malahide Castle nabij Dublin was deze zomer met een capaciteit van 20,000 mensen voor het eerst in 7 jaar weer het podium voor concerten, en volgend jaar zal dat worden voortgezet. Buzz.IE sprak voor z'n beurt (https://webcache.googleus(...)ge-acts-lined-259186) en postte vandaag LCD Soundsystem, Gorillaz en Liam Gallagher als namen, begin juni. Alles behalve verrassend, maar dus Europese festival-kandidaten.

[ Bericht 7% gewijzigd door Aisumasen op 24-10-2017 21:42:23 ]
pi_174638707
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 oktober 2017 21:35 schreef Aisumasen het volgende:
Malahide Castle nabij Dublin was deze zomer met een capaciteit van 20,000 mensen voor het eerst in 7 jaar weer het podium voor concerten, en volgend jaar zal dat worden voortgezet. Buzz.IE sprak voor z'n beurt (https://webcache.googleus(...)ge-acts-lined-259186) en postte vandaag LCD Soundsystem, Gorillaz en Liam Gallagher als namen, begin juni. Alles behalve verrassend, maar dus Europese festival-kandidaten.
Nice, LCD was ook gerucht voor dat nieuw festival in Londen (en daar is Björk ook nog een gerucht).

Kan best mooie zomer worden kwa headliners voor DTRH/BKS. The XX, The National, Nick Cave, Gorillaz, LCD Soundsystem, Björk...
pi_174649777
https://pearljam.com/tour

Pearl Jam op tour in Zuid-Amerika.

Europa & Pinkpop incomingggg
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_174660042
Download announcement is een paar dagen uitgesteld
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 25 oktober 2017 @ 23:04:24 #154
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174661860
Morgen namen voor FortaRock.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174665584
Bruno Mars naar Wetchter Boutique. Dat word een Pinkpopje erbij?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_174665878
En ook voor Roskilde:

Bruno Mars
Vince Staples
C.V. Jørgensen
Mogwai
Myrkur
Nelson Can
Oh Sees
Watain
Wilkinson
Yasuaki Shimizu
pi_174665918
En ook op Open'er
opener_festival twitterde op donderdag 26-10-2017 om 10:05:29 🔥This will be a hot, Saturday night in @MiastoGdynia! @BrunoMars - one of the top artists of the last decade headli… https://t.co/yTPSLP0Sen reageer retweet
pi_174666481


Druk dagje in festivalland.

[ Bericht 29% gewijzigd door indiaantje89 op 26-10-2017 10:58:19 ]
pi_174688905
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:08:46 #160
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174689467
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_174690511
pi_174691698
Die Toten Hosen op Rockavaria en Deichbrand festival





[ Bericht 41% gewijzigd door indiaantje89 op 27-10-2017 15:05:34 ]
pi_174691829
Die gaan ook iedere twee jaar ff geld scheppen hè :')
pi_174692465
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 14:39 schreef Cyanide- het volgende:
Die gaan ook iedere twee jaar ff geld scheppen hè :')
Volgens mij zijn die al 4 jaar aan een stuk aan het touren. Maar die zijn gewoon gigantisch groot in Duitsland. Ik vind ze leuk, maar ze komen wel iets te vaak terug ja.

Dour heeft ook zijn eerste naam bekend:
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 27 oktober 2017 @ 20:52:07 #165
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_174699827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 oktober 2017 15:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die al 4 jaar aan een stuk aan het touren. Maar die zijn gewoon gigantisch groot in Duitsland. Ik vind ze leuk, maar ze komen wel iets te vaak terug ja.

Dour heeft ook zijn eerste naam bekend:
[ afbeelding ]
je hebt natuurlijk ook aardig wat festivals in Duitsland, je kan wel een paar jaar touren zonder steeds op hetzelfde festival te zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_174753640
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 30 oktober 2017 @ 12:04:25 #167
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174754731
Nou hup, support voor de Foo's op Pinkpop.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_174755046
In Zuid-Amerika touren ze al samen, en het is wel een beetje de gedroomde combi qua sub/head voor vele festivals denk ik.
pi_174755197


Dit is wel een mooie blauwdruk van wat mogelijk volgende zomer deze kant op komt. Hoop geruchten ook over NiN, Stone Sour staat op RaR.

In other news gaan er geluiden dat Metallica z'n (festival)tour 2018 heeft gecancelled / uitgesteld en dat mede de oorzaak is dat Download UK vandaag niet met z'n announcement komt (die heel toevallig een dag was nadat Metallica's UK tour afliep).
pi_174755333
Vet affiche, ik snap alleen niet wat Run The Jewels daar doet tussen die namen.
pi_174755529
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Vet affiche, ik snap alleen niet wat Run The Jewels daar doet tussen die namen.
Nee _O- Ik ook niet. Echt zo van 'uhh we moeten nog wat diversiteit'.

Aldus de booker van Download Australia (ja, dat komt er ook dit jaar) zou NiN niet op de 'hardere' festivals willen staan maar opteren voor een meer 'sophisticated crowd', wat dat ook moge zijn. Ze zijn echter inmiddels wel voor dit soort festivals bevestigd, en dus wellicht volgend jaar in Europa.
  maandag 30 oktober 2017 @ 13:01:41 #172
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174755958
quote:
0s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Vet affiche, ik snap alleen niet wat Run The Jewels daar doet tussen die namen.
Kende ze niet, keek ook even op musicmeter. 666 stemmen :+

|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_174766516
Damn

pi_174769620
Is Beck nog wel zo'n grote naam? Wel een mooi affiche, is dit ook een mooie locatie?
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:00:34 #175
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174774051
quote:
2s.gif Op maandag 30 oktober 2017 12:20 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is wel een mooie blauwdruk van wat mogelijk volgende zomer deze kant op komt. Hoop geruchten ook over NiN, Stone Sour staat op RaR.

In other news gaan er geluiden dat Metallica z'n (festival)tour 2018 heeft gecancelled / uitgesteld en dat mede de oorzaak is dat Download UK vandaag niet met z'n announcement komt (die heel toevallig een dag was nadat Metallica's UK tour afliep).
Ook nog een reden waarom Metallica heeft gecancelled? Had ze namelijk ook wel bij RaR verwacht en in mindere mate bij Pinkpop.
pi_174774524
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:00 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Ook nog een reden waarom Metallica heeft gecancelled? Had ze namelijk ook wel bij RaR verwacht en in mindere mate bij Pinkpop.
Las ergens een vaag gerucht dat Robert zou stoppen. Maar dat was echt maar 1 los bericht, dus hecht daar niet veel waarde aan. Het feit dat Metallica ontbreekt op RaR én die Download bekendmaking ineens uitgesteld is doet me wel vermoeden dat het verder wel klopt qua cancellen festivaltour.
pi_174774591
Bestival verkast naar begin augustus (2 t/m 5 augustus). 2 weken voor Lowlands dus, vraag me af of daarmee extra opties vrij komen of juist afvallen.
pi_174775470
NorthSide_DK twitterde op dinsdag 31-10-2017 om 10:00:02 .@aperfectcircle, @Tylerthecreator, @sleafordmods og @AURORAmusic på plakaten til #NS18! 🎉 Endagsbilletter er i sa… https://t.co/q7fBo9j8HY reageer retweet
  dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:19:32 #179
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174776410
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 09:29 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Las ergens een vaag gerucht dat Robert zou stoppen. Maar dat was echt maar 1 los bericht, dus hecht daar niet veel waarde aan. Het feit dat Metallica ontbreekt op RaR én die Download bekendmaking ineens uitgesteld is doet me wel vermoeden dat het verder wel klopt qua cancellen festivaltour.
Ok. Tnx. Dat Robert zou stoppen lijkt mij erg stug. Anders kan zijn zoon invallen :D
pi_174782672
pi_174782850
quote:
Nigthwish - Avenged Sevenfold - Parkway Drive Overig
pi_174797571
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nigthwish - Avenged Sevenfold - Parkway Drive Overig
Zou wel mager zijn toch? Zeker na vorig jaar... Nightwish zal ongetwijfeld, maar ze moeten toch wel weer één wat grotere head hebben...
  woensdag 1 november 2017 @ 11:02:41 #183
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174799241
Iron Maiden er bij.
pi_174799277
Niet weer. En dat zeg ik als Maiden fan.
pi_174800954
quote:
2s.gif Op woensdag 1 november 2017 09:16 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Zou wel mager zijn toch? Zeker na vorig jaar... Nightwish zal ongetwijfeld, maar ze moeten toch wel weer één wat grotere head hebben...
Dan gaat het idd "weer" maiden worden. Veel andere opties zijn er geloof ik niet.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 1 november 2017 @ 13:09:44 #186
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174801952
Bevestigd voor Wacken Open air:

Behemoth
Samael (2 shows)
Mantar
Night Demon
Walking Dead on Broadway
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174804670
Ozzy Osbourne op Impact Festival in Polen.
  woensdag 1 november 2017 @ 18:53:21 #188
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174808328
Graspop zal wel Maiden - Osbourne en Avenged Sevenfold worden als headliners.
pi_174820031


Nou BKS kom er maar in.
  donderdag 2 november 2017 @ 12:58:46 #190
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_174823022
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 10:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

Nou BKS kom er maar in.
kan me niet voorstellen dat Björk een dag van BKS uitverkoopt.
pi_174823712
quote:
1s.gif Op donderdag 2 november 2017 12:58 schreef peaceman het volgende:

[..]

kan me niet voorstellen dat Björk een dag van BKS uitverkoopt.
Ik hoop dat BKS ook niet per definitie dat motief wilt hebben om uit te verkopen. BKS is het festival in NL wat bij Björk past. Ze hebben vorig jaar een klapper gemaakt, maar ik hoop dat ze kwalitatief de eer hoog houden, en dan is Björk natuurlijk een prima optie.
  donderdag 2 november 2017 @ 14:22:26 #192
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_174824310
quote:
0s.gif Op donderdag 2 november 2017 13:42 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ik hoop dat BKS ook niet per definitie dat motief wilt hebben om uit te verkopen. BKS is het festival in NL wat bij Björk past. Ze hebben vorig jaar een klapper gemaakt, maar ik hoop dat ze kwalitatief de eer hoog houden, en dan is Björk natuurlijk een prima optie.
volgens mij was dat wel de insteek om grote namen te blijven boeken en dan vind ik Björk weer beter bij DTRH passen en Gorillaz weer meer bij BKS.
Als vorig jaar voor BKS een uitstapje was van de normale programmering heb jij uiteraard gelijk en past Björk daar prima.
  donderdag 2 november 2017 @ 19:29:46 #193
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_174830196
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 oktober 2017 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nigthwish - Avenged Sevenfold - Parkway Drive Overig
Ozzy - Avenged - Marilyn Manson - Nightwish
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_174843416


Ook naar Australië dus
pi_174899192
Over 10 minuutjes Download UK announcement
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 november 2017 @ 10:04:37 #197
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174899426
Ozzy headliner Graspop
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_174899440
Niemand van de boekers heeft in 2016 naar Black Sabbath geluisterd/gekeken? ;(
pi_174899701
quote:
2s.gif Op maandag 6 november 2017 10:05 schreef Cyanide- het volgende:
Niemand van de boekers heeft in 2016 naar Black Sabbath geluisterd/gekeken? ;(
Verkocht goed waarschijnlijk, zo'n "The last show".

Wij zijn er toen nog speciaal voor naar Graspop gereden, en dat was idd bedroevend slecht. En toen heb ik er een BKS dagje voor laten vallen want ik moest toch ooit Black Sabbath nog eens live zien.
pi_174903882
Ozzy ook op Download FR, en 'zeer binnenkort' meer;



Ik verwacht (lees; hoop) dat dat hem uitsluit voor Hellfest.
pi_174917076
pi_174917580


Mooi lijstje in de US voor alles hier losbarst, dus zoals al reeds bekend voor redelijk wat bands op die poster; ze komen waarschijnlijk naar Europa.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2017 10:24:50 ]
pi_174919339
If you shoot this man, you die next. Repeat. If you shoot this man, you die next.
pi_174919633
Ben toch wel benieuwd waar ze in NL gaan staan. In België was blijkbaar door StruBru aangegeven dat de kans aanwezig is dat ze op Pukkelpop staan. En dus niet in de Juni/Juli festivals zoals ade al bekend gemaakt festivals. En dan zou het zeer goed kunnen zijn dat ze op Lowlands staan.

Maar ook blijft BKS een optie, Northside heeft ze al. En naar alle waarschijnlijkheid op Hurricane, wat weer de broertjes en zusjes zijn van BKS.

En natuurlijk is Pinkpop ook niet uit te sluiten gezien de opzet van dat festival. Al lijken ze nu overal voor een headline spot te gaan, die ze denk ik niet gaan krijgen op Pinkpop.
pi_174919764


  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 november 2017 @ 12:38:04 #207
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_174920039
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 7 november 2017 @ 12:57:50 #208
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174920475
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 november 2017 10:24 schreef Cyanide- het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi lijstje in de US voor alles hier losbarst, dus zoals al reeds bekend voor redelijk wat bands op die poster; ze komen waarschijnlijk naar Europa.
Ik vind dit echt een super line-up. Veel favoriete bands tussen.
pi_174931596
pi_174931656
Schrijf maar op voor Werchter?
pi_174931694
Lijkt me wel en de Nederlandse festivals laat ze weer schieten waarschijnlijk.
pi_174936375
  woensdag 8 november 2017 @ 09:10:44 #213
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174936419
Als headliner?
pi_174936444
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:10 schreef AgeEll het volgende:
Als headliner?
Sub van Bruno Mars.
pi_174938060
pi_174939141


pi_174940518
  woensdag 8 november 2017 @ 14:43:45 #218
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_174942018
quote:
dat zou toch wel een hele mooie hoofdact zijn voor down The rabbithole.
  woensdag 8 november 2017 @ 15:03:23 #219
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174942360
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2017 09:13 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Sub van Bruno Mars.
Das wel een leuke package
pi_174942496
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2017 14:43 schreef peaceman het volgende:

[..]

dat zou toch wel een hele mooie hoofdact zijn voor down The rabbithole.
Jep, die moeten het uitvechten met BKS.

Ik denk dat DTRH ook LCD Soundsystem heeft. Gezien die in Denemarken niet op het zusterfestival staan van BKS (Northside) maar op het Heartland Festival. Dus hij zit niet in het FKS Scorpio pakketje :). Zegt nog niets in principe, maar zou me niet verbazen.

Dus mijn vermoeden:
DTRH:
Nick Cave - LCD Soundsystem - ??? (Gorillaz?)

BKS:
The National - The XX - Björk

En A Perfect Circle gaat naar Pinkpop vermoed ik. Ik heb behoorlijk mijn twijfels over de headline status van Gorillaz in Nederland. Ik denk dat Pinkpop de gok niet aandurft als headliner, en dat ze te prijzig voor BKS/DTRH.

QOTSA gaat gewoon de Lowlands/Pukkelpop dubbelaar doen.

Depeche Mode slaat ons over tijdens het festivalseizoen gok ik. (maar staan wel op Werchter).

[ Bericht 2% gewijzigd door indiaantje89 op 08-11-2017 15:16:05 ]
pi_174942656
APC zie ik wel op PP staan ja, 3FM afsluiter ofzo, zeker tegenover een sterke head kom je daar best mee weg. QOTSA ook, maar die zijn inderdaad vrij lang in Europa, dus kan alle kanten op.

DTRH kruipt dan wel wat meer richting het mainstream gebeuren, waar BKS wel echt een alternatievere set headliners heeft.
  woensdag 8 november 2017 @ 15:27:10 #222
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_174942791
APC mag van mij ook naar Dtrh :@
pi_174943078
Het belangrijkste is natuurlijk dat de Arctic Monkeys naar lowlands komen op het einde van het jaar. Benieuwd of dat nog allemaal haalbaar is.
pi_174955882
pi_174955954
Alice in Chains hadden we nog nergens gezien, toch?
  donderdag 9 november 2017 @ 10:51:30 #226
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174956151
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:39 schreef Cyanide- het volgende:
Alice in Chains hadden we nog nergens gezien, toch?
Die staan al een tijdje op mijn 'nog te zien'-lijstje. :9
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_174956153
quote:
2s.gif Op donderdag 9 november 2017 10:39 schreef Cyanide- het volgende:
Alice in Chains hadden we nog nergens gezien, toch?
Nope naar mijn weten ook niet.
  donderdag 9 november 2017 @ 11:10:32 #228
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_174956428
Saaie band Alice in Chains, komt totaal niet over.
pi_174956509
quote:
0s.gif Op donderdag 9 november 2017 11:10 schreef AgeEll het volgende:
Saaie band Alice in Chains, komt totaal niet over.
Toch zou ik dat liever zelf beoordelen :P. Mag van mij best naar RAR komen dus ;)
pi_174956512
pi_174956731
pi_174957446




Mad Cool is ook weer aardig bezig. QOTSA (wat geen headliner gaat zijn volgens de woordvoerder), Future Island en nu Real Elstate.
pi_174974761


Tinderbox_dk twitterde op vrijdag 10-11-2017 om 09:30:02 .@depechemode er første navn på plakaten til Tinderbox 2018! Billetsalget starter på mandag kl. 10.00 på... https://t.co/jsBOPvuXM6 reageer retweet


[ Bericht 82% gewijzigd door indiaantje89 op 10-11-2017 09:45:10 ]
pi_174975696
Ja, waar zullen die in NL staan... is wel een maatje te groot voor BKS/DTRH lijkt me, en weer niet echt een PP-naam.
  vrijdag 10 november 2017 @ 09:58:50 #235
134538 chansadres
Black & White
pi_174975743
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 09:56 schreef Cyanide- het volgende:
Ja, waar zullen die in NL staan... is wel een maatje te groot voor BKS/DTRH lijkt me, en weer niet echt een PP-naam.
Bospop zou het de gedroomde headliner zijn. Wel op het vergrootte veld.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_174975798
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:08:42 #237
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174975885
4 juli Guns 'n' Roses in Goffertpark.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 november 2017 @ 10:11:52 #238
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174975950
En op Download UK-FRA-SPA en Graspop.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_174976213
Dat staat dan ook in die respectievelijke topics
  vrijdag 10 november 2017 @ 10:50:27 #240
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_174976584
Klopt het dat Nederlandse festivals het steeds moeilijker gaan krijgen om bepaalde artiesten te boeken. Zoveel concurrentie met het buitenland. Dat we dus in de toekomst nog meer moeten gaan betalen voor Ticket prijzen.

[ Bericht 0% gewijzigd door KingRadler op 10-11-2017 17:38:48 ]
pi_174977152


THE NATIONAL _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:25:09 #242
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_174977221
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

THE NATIONAL _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
laat die maar lekker naar BKS gaan.. heb er weinig mee.
pi_174977246
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:25 schreef peaceman het volgende:

[..]

laat die maar lekker naar BKS gaan.. heb er weinig mee.
}:| (en is op BKS zeer welkom natuurlijk :P).
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:28:56 #244
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_174977288
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:26 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

}:| (en is op BKS zeer welkom natuurlijk :P).
:D je weet dat DTRH voor mij vaste prik is toch? BKS is hooguit bonus. Maar na vorig jaar (waar de headliners op zaterdag en zondag tof waren, maar de rest mwah) is BKS zeker geen zekerheidje voor mij.
pi_174977605
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:28 schreef peaceman het volgende:

[..]

:D je weet dat DTRH voor mij vaste prik is toch? BKS is hooguit bonus. Maar na vorig jaar (waar de headliners op zaterdag en zondag tof waren, maar de rest mwah) is BKS zeker geen zekerheidje voor mij.
Dat weet ik ;), vorig jaar was de line-up op BKS minder dan andere jaren imo in de breedte, juist door die grote headliners. Ik denk dat The National vrij betaalbaar is, en prima headline act op BKS.

Toen op DTRH waren ze echt uitgeput, ik hoop dat het deze tour meevalt.
  vrijdag 10 november 2017 @ 11:51:24 #246
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_174977719
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:45 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat weet ik ;), vorig jaar was de line-up op BKS minder dan andere jaren imo in de breedte, juist door die grote headliners. Ik denk dat The National vrij betaalbaar is, en prima headline act op BKS.

Toen op DTRH waren ze echt uitgeput, ik hoop dat het deze tour meevalt.
Ik ben heel benieuwd wat BKS gaat doen. Willen ze de concurrentie met PP aan blijven gaan met grote headliners of niet?

Ik heb The National overigens zowel op LL als DTRH gezien en beide keren was ik niet overtuigd. Is gewoon mijn band niet. Dat kan en is ook helemaal niet erg.
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 november 2017 @ 11:54:01 #247
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174977782
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:51 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat BKS gaat doen. Willen ze de concurrentie met PP aan blijven gaan met grote headliners of niet?

Ik heb The National overigens zowel op LL als DTRH gezien en beide keren was ik niet overtuigd. Is gewoon mijn band niet. Dat kan en is ook helemaal niet erg.
Ik denk vooral dat ze vorig jaar een uitstekende combinatie van geluk en momentum hangen. Ze gaan natuurlijk nooit de line-up van afgelopen editie kunnen evenaren qua headliners. En da's misschien niet eens zo erg.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_174977798
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 november 2017 11:51 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd wat BKS gaat doen. Willen ze de concurrentie met PP aan blijven gaan met grote headliners of niet?

Ik heb The National overigens zowel op LL als DTRH gezien en beide keren was ik niet overtuigd. Is gewoon mijn band niet. Dat kan en is ook helemaal niet erg.
Die Lowlands show was idd ook niet op hun best nee. Dat is beetje het probleem, die touren flink wat af. En dat is op het einde van het seizoen vaak wel op te merken. Die Lowlands show was volgens mij echt hun laatste show dat jaar.

Maar ze zijn nu weer vol op aan het touren in Europa, dan gaan ze weer naar (Zuid)Amerika, en dan komen ze in de zomer weer terug naar Europa. Zou liever zien dat ze het ene jaar een zomer tour doen (festivals), en het jaar er op een winter tour (concert zalen).
pi_174978036


MGMT staat ook nog op mijn bucket list
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 10 november 2017 @ 12:10:45 #250
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_174978093
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 november 2017 12:07 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

MGMT staat ook nog op mijn bucket list
Die foto _O-
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 10 november 2017 @ 13:41:13 #251
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_174979693


_O_
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_174982081
NovaRock_at twitterde op vrijdag 10-11-2017 om 15:41:49 First acts for #NR18 will be announced on Monday, 02:00 pm! 🤘🏽 https://t.co/Bl1yxfS79l reageer retweet
pi_174982122
Iron Maiden? Samen met Hellfest en wellicht ook Graspop ofzo?

Hellfest komt iig maandag ook met de eerste namen.
pi_174982313
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:48 schreef Cyanide- het volgende:
Iron Maiden? Samen met Hellfest en wellicht ook Graspop ofzo?

Hellfest komt iig maandag ook met de eerste namen.
despite all rumors, a specific legendary British Heavy Metal band (having a singer which is also the bands pilot) unfortunately won't be part of the line-up

https://www.instagram.com/p/BaEUVuIgyWL/

Dit plaatste ze in oktober... toen is er dus ergens iets mis gegaan :). Maar toen zou Maiden niet komen zo te lezen.
pi_174982318
Ben benieuwd wat dan wel :P
pi_175023406
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 november 2017 15:57 schreef Cyanide- het volgende:
Ben benieuwd wat dan wel :P
Nu post Maiden zelf op Twitter weer een filmpje met 13-11 wat dus morgen is...

Dan toch wel?
pi_175025407
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 17:22 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nu post Maiden zelf op Twitter weer een filmpje met 13-11 wat dus morgen is...

Dan toch wel?
Het gaat er steeds meer op lijken, Hellfest komt ook vanaf morgen met de eerste acts
pi_175026982
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 18:32 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Het gaat er steeds meer op lijken, Hellfest komt ook vanaf morgen met de eerste acts
En Mad Cool maakt morgen een band uit Seattle bekend. Pearl Jam?
  zondag 12 november 2017 @ 20:03:12 #259
134538 chansadres
Black & White
pi_175028028
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 19:31 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

En Mad Cool maakt morgen een band uit Seattle bekend. Pearl Jam?
En 2 dagen later mag Pinkpop? ;)
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_175031810
quote:
1s.gif Op zondag 12 november 2017 20:03 schreef chansadres het volgende:

[..]

En 2 dagen later mag Pinkpop? ;)
Het gaat al een tijdje het gerucht dat ze zouden touren in ieder geval. Maar goed er zijn meer bands uit Seattle (Fleet Foxes Band Of Horses, Alice In Chains bijv.)
pi_175034576


Die gaan dus ook snel met een naam komen, en ook daarvoor gaat als gerucht: Pearl Jam.
  maandag 13 november 2017 @ 01:50:41 #262
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175035523
quote:
0s.gif Op zondag 12 november 2017 22:03 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het gaat al een tijdje het gerucht dat ze zouden touren in ieder geval. Maar goed er zijn meer bands uit Seattle (Fleet Foxes Band Of Horses, Alice In Chains bijv.)
Ik denk dat Jimi Hendrix komt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175037500


Vreemd gezien ze gisteren echt de coördinaten van Seattle plaatste (dit is een Franse band).
pi_175037510
Misschien komt er nog wat?
pi_175037625
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:09 schreef Cyanide- het volgende:
Misschien komt er nog wat?
Zou zeker kunnen zijn. Maar dan snap ik zo'n aankondiging even niet (of het moet daar een grote band zijn wat ik niet weet).
pi_175037654


PJ is in ieder geval niet de Hyde Park bekend making. Geen idee dat die gast zo groot was in de UK.
pi_175038003
Pff, dat is wel een beetje devaluatie tov de headliners die ze eerder hadden ja _O-
pi_175038078
Vanmiddag gaat Novarock in ieder geval Volbeat en Die Toten Hosen bekend maken. Zijn weer 4daags dit jaar. En bij de kleinere namen zit Seiler und Speer.
  maandag 13 november 2017 @ 09:52:52 #269
134538 chansadres
Black & White
pi_175038154
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 09:19 schreef indiaantje89 het volgende:
[ afbeelding ]

PJ is in ieder geval niet de Hyde Park bekend making. Geen idee dat die gast zo groot was in de UK.
Vorig jaar stond Phil Collins er nog. Hier verkoopt Bubble ook Ziggo dome. Zo gek is het niet voor dat festival.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_175038269
quote:
1s.gif Op maandag 13 november 2017 09:52 schreef chansadres het volgende:

[..]

Vorig jaar stond Phil Collins er nog. Hier verkoopt Bubble ook Ziggo dome. Zo gek is het niet voor dat festival.
Ik zou Phil Collins toch echt wel een hoger categorie schatten dan Bubblé. Had verwacht dat zo'n man gewoon ergens overdag op Pinkpop zou kunnen staan ofzo.
pi_175038322
Tinderbox_dk twitterde op maandag 13-11-2017 om 10:00:02 .@prophetsofrage, @tiesto, @Alanis, @nikandjay, @SkunkAnansie, @FrencHMonTanA og C.V. Jørgensen til #TB18! Køb bill… https://t.co/32DOqsrkTw reageer retweet
Tiësto _O_, Alanis Morisette ook leuke naam natuurlijk.
pi_175039202
pi_175040734


De band uit Seattle is dus Fleet Foxes
pi_175040753
Haha Pearl Jam wordt wel lekker van augustus tot mei over speculeren en dan weer nergens staan
pi_175040975
quote:
6s.gif Op maandag 13 november 2017 12:05 schreef Cyanide- het volgende:
Haha Pearl Jam wordt wel lekker van augustus tot mei over speculeren en dan weer nergens staan
Vast ja, en komt Pinkpop met Michael Bubblé _O-
pi_175042693


_O_
  maandag 13 november 2017 @ 13:38:44 #277
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175042726
quote:
wat een fout programma :P
  maandag 13 november 2017 @ 13:39:53 #278
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175042763
quote:
Kolere.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175042765
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:38 schreef KingRadler het volgende:

[..]

wat een fout programma :P
Jep, al zou ik me er stiekem best wel vermaken. Mijn jeugd dit.
pi_175043002
Foo's, Maiden en Ozzy zouden ook op Firenze Rocks in Italie staan, waar eerder Guns N' Roses voor zijn aangekondigd.

Soort van Download Italia dus :P
pi_175043164
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 13:49 schreef Cyanide- het volgende:
Foo's, Maiden en Ozzy zouden ook op Firenze Rocks in Italie staan, waar eerder Guns N' Roses voor zijn aangekondigd.

Soort van Download Italia dus :P
Was Pearl Jam daar geen gerucht voor ook...
pi_175043205
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:55 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Was Pearl Jam daar geen gerucht voor ook...
Vast wel :D Maar schijnbaar als je op een of andere ticketsite dat festival op zoekt staan bij de dagen deze acts vermeld :D
pi_175043206
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 13:49 schreef Cyanide- het volgende:
Foo's, Maiden en Ozzy zouden ook op Firenze Rocks in Italie staan, waar eerder Guns N' Roses voor zijn aangekondigd.

Soort van Download Italia dus :P
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_175043215
Ja dat, dank clansman :D
pi_175043243
Dan kan Maiden al helemaal niet zo ontbreken bij Novarock.. zullen ook wel op Rockavaria staan dan.
pi_175043267
quote:
0s.gif Op maandag 13 november 2017 13:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Dan kan Maiden al helemaal niet zo ontbreken bij Novarock.. zullen ook wel op Rockavaria staan dan.
Ik geloof dat nova rock al heeft aangegeven dat maiden niet kwam.
Not alone with a dream,Just a want to be free With a need to belong I am a clansman... FREEDOMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
pi_175043289
mojoconcerts twitterde op maandag 13-11-2017 om 14:00:01 Troopers opgelet! 1 juli staat metallegende @ironmaiden in @GelreDome. Vvk start vrijdag 24 nov 10:00 u. Meer info:… https://t.co/Y5ILM6QqoI reageer retweet
Iig naar Gelderdome en Graspop
pi_175043294
IronMaiden twitterde op maandag 13-11-2017 om 14:00:19 Iron Maiden announce Legacy Of The Beast European Tour 2018!https://t.co/kiHtzn0BYxMost shows go on-sale Friday… https://t.co/l2I7Dnidul reageer retweet
pi_175043306
Legacy Of The Beast 2018 Tour Dates:

May
26 Saku Arena, Tallinn, ESTONIA *
28 Hartwall Arena, Helsinki, FINLAND *

June
01 Tele2 Arena, Stockholm, SWEDEN *
03 Dahls Arena, Trondheim Rocks, NORWAY
05 Royal Arena, Copenhagen, DENMARK *
07 Sweden Rock Festival, Solvesborg, SWEDEN
09 Rockavaria, Königsplatz, Munich, GERMANY
10 Expo Plaza, Hannover, GERMANY *
13 Waldbuhne, Berlin, GERMANY *
16 Firenze Rocks, ITALY
17 Novarock Festival, Nickelsdorf, AUSTRIA
20 Letnany Airport, Prague, CZECH REPUBLIC *
22 Graspop, Dessel, BELGIUM
24 Hellfest, Clisson, FRANCE
26 Geneva Arena, Geneva, SWITZERLAND *
28 Volt Festival, Sopron, HUNGARY
30 Messegelaende, Freiburg, GERMANY *

July
01 Gelredome, Arnhem, HOLLAND *
05 AccorsHotel Arena, Paris, FRANCE
09 San Siro Ippodromo, Milan, ITALY
10 Hallenstadion, Zurich, SWITZERLAND
13 Altice Arena, Lisbon, PORTUGAL
14 Wanda Metropolitano Stadium, Madrid, SPAIN
17 Piazza Dellà Unita D'Italia, Trieste, ITALY
20 Rockwave Festival, Athens, GREECE
22 Hills Of Rock, Plovdiv, BULGARIA
24 Zagreb arena, Zagreb, CROATIA
27 Tauron Arena, Krakow, POLAND
31 Metro Radio Arena, Newcastle, ENGLAND *

August
02 SSE Arena, Belfast, NORTHERN IRELAND *
04 Exhibition & Conference Centre, Aberdeen, SCOTLAND *
06 Manchester Arena, Manchester, ENGLAND *
07 Genting arena, Birmingham, ENGLAND *
10 O2 Arena, London, ENGLAND *

(No further countries will be added to this touring schedule)
pi_175043317
Wél Nova Rock dus, ook Graspop, Sweden Rock, Rockavaria, Hellfest, Volt Festival, Rockwave, Hills of Rock en dus Firenze.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2017 14:02:27 ]
pi_175043383
pi_175043401
  maandag 13 november 2017 @ 14:09:11 #293
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_175043455
quote:
wow :P
  maandag 13 november 2017 @ 14:12:39 #294
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_175043501
Iron Maiden op Graspop, je verwacht het niet. #WATEENVERRASSING
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_175043556
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Iron Maiden op Graspop, je verwacht het niet. #WATEENVERRASSING
Tsja it works and it sells. Blijft leuke band natuurlijk. Toch jammer dat Fortarock ze niet samen met Nightwish op een 1 dag zouden neerzetten.
pi_175043576
quote:
10s.gif Op maandag 13 november 2017 14:12 schreef Dagoduck het volgende:
Iron Maiden op Graspop, je verwacht het niet. #WATEENVERRASSING
Ach ja, die gaan gewoon stijf uitverkopen hoor, zet A7X er naast, 4 dagtickets 250¤ en het staat 'gewoon' vol met deze line-up. Zeker met deze 'greatest hits' show van Maiden, wat dit weer is.

Ik snap het gezeur, eerlijk waar. Ik heb ook lang volgehouden dat het me heeeel onwaarschijnlijk leek dat Maiden weer ging touren, want beetje too much de afgelopen jaren. Maar ach, ik sta gewoon in Dessel wss hoor ;)
pi_175043667
quote:
2s.gif Op maandag 13 november 2017 14:17 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ach ja, die gaan gewoon stijf uitverkopen hoor, zet A7X er naast, 4 dagtickets 250¤ en het staat 'gewoon' vol met deze line-up. Zeker met deze 'greatest hits' show van Maiden, wat dit weer is.

Ik snap het gezeur, eerlijk waar. Ik heb ook lang volgehouden dat het me heeeel onwaarschijnlijk leek dat Maiden weer ging touren, want beetje too much de afgelopen jaren. Maar ach, ik sta gewoon in Dessel wss hoor ;)
Toch vraag ik me af waarom dit niet in NL kan. Die combi van namen moet toch ook hier gewoon verkopen?
pi_175043699
Depeche Mode
Hollywood Undead
Hurts
Iron Maiden
Rudimental

Voor het Hongaarse Volt festival
  maandag 13 november 2017 @ 15:58:50 #299
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_175045655
De poster van Pitfest heeft ook weer een aantal nieuwe namen erbij :Y
nee, jij dan!
  maandag 13 november 2017 @ 21:48:11 #300
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_175054344
http://www.novarock.at/ja(...)b/1510579746882.jpeg

Link lukt ff niet beter door mobiel.

Novarock dus ook 4 dagen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 13 november 2017 @ 21:59:00 #301
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_175054681
Novarock was dit jaar toch ook al 4 dagen?
Nothing lasts forever but the certainty of change
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')