abonnement Unibet Coolblue
pi_171043436
Hoi weet niet zo goed waar ik deze moet plaatsen, in onzin of juist hier, maar doe het toch maar hier dan,

De twijvels van een man die op zoek is naar een vaste relatie, maar dan teveel vrouwen ziet die hij intressant vind,

:)

  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:00:59 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171043560
Hoe ben je nou bij die willekeurige man terechtgekomen dan?

ff offtopic he, maar hoe sta jij tegenover vloggen? Ik denk dat jij met je keyboard het gat dat Braddie heeft achtergelaten misschien wel kunt opvullen.
pi_171043666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:00 schreef hugecooll het volgende:
Hoe ben je nou bij die willekeurige man terechtgekomen dan?

ff offtopic he, maar hoe sta jij tegenover vloggen? Ik denk dat jij met je keyboard het gat dat Braddie heeft achtergelaten misschien wel kunt opvullen.
hoi eerste vraag snap ik niet,

tweede vraag : ik ben muzikantje maar inspiratie komt bij mij altijd met erge pieken en dalen, kan altijd vrij lange fases hebben dat ik geen puf of idee heb om een liedje te spelen, en als het dan een keertje weer wel komt ben ik altijd wel erg blij!
pi_171043686
Ziet eruit als een gezonde man in een hygiėnische leefomgeving.
standaarddrinker
pi_171043702
Een kijkje in het hoofd van een drugsverslaafde.

Leuk.
pi_171043811
Possetje = Emanuel Posse (de plaatser van de video) Hoe weet ik dit? Ten eerste omdat TS stelt muzikant te zijn en op de achtergrond van de video een keyboard staat. Ten tweede omdat de video op dit moment maar 8 views heeft en TS nooit willekeurig op deze vent zou kunnen zijn gestuit. En ohja, ten derde, omdat de link tussen je username en de YouTube-nickname vrij snel te leggen is... Vaarwel anonimiteit!

OT: Wat wil je precies met dit topic?
pi_171043860
No shit sherlock
standaarddrinker
pi_171043951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef Policriticus het volgende:

OT: Wat wil je precies met dit topic?
weet nooit zo goed wat ik wil, de ene dag fame, de dag erna anonimiteit.... alle twee hebben voor en nadelen,,,
pi_171043972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:12 schreef Kampratje het volgende:
Een kijkje in het hoofd van een drugsverslaafde.

Leuk.
hoi hoi, haha half nederland tegenwoordig met koffieshops en house feesten kan je dan ook een drugsgebruiker noemen haha,

zelf wel aardig wat drugs gedaan toen ik jong was, maar nu wel heel blij dat ik het alleen bij wijn en koffie hou, dan heb ik veel minder vaak katers!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 00:38:30 #10
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_171043977
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 23:54 schreef possetje het volgende:
Hoi weet niet zo goed waar ik deze moet plaatsen, in onzin of juist hier, maar doe het toch maar hier dan,

De twijvels van een man die op zoek is naar een vaste relatie, maar dan teveel vrouwen ziet die hij intressant vind,

:)

Leuk dat je vlogt ^O^
Wel lekker wazig , maar je praat zoals je post , dus dat klopt aardig met elkaar.

Je hebt het maar moeilijk met al die knappe en dubbelop knappe vrouwen die je tegenkomt.
Wordt je meteen verliefd op ze als je ze ziet of pas nadat je 3 minuten met ze hebt gekletst?

Ik begrijp het leven van een man slut gaat niet over rozen ,
het leven van een mug is een stuk simpeler ,dat scheelt :)

sterkte/ succes met het vinden van een geschikte knappe vrouw die met jou wil trouwen :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_171043993
Ik heb me best goed vermaakt :D
pi_171044013
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:38 schreef puzziepie het volgende:
Leuk dat je vlogt
Wel lekker wazig , maar je praat zoals je post , dus dat klopt aardig met elkaar.

Je hebt het maar moeilijk met al die knappe en dubbelop knappe vrouwen die je tegenkomt.
Wordt je meteen verliefd op ze als je ze ziet of pas nadat je 3 minuten met ze hebt gekletst?

Ik begrijp het leven van een man slut gaat niet over rozen ,
het leven van een mug is een stuk simpeler ,dat scheelt
ja mijn hobbie is extreem veel info scoren op het web, mn maatje en ik vroeger noemde onzelf dan ook grappend : wij zijn echte informatiehoeren! alleen bij mij kan het zich dan wel eens uiten dat ik van al die info ook beetje warrig ga praten

vroeger duurde het veel langer voordat ik verliefd werd, maar tegenwoordig zie ik al vrij snel of een vrouw wel of niet wat voor me is...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 00:49:10 #13
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_171044098
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:41 schreef possetje het volgende:

[..]

ja mijn hobbie is extreem veel info scoren op het web, mn maatje en ik vroeger noemde onzelf dan ook grappend : wij zijn echte informatiehoeren! alleen bij mij kan het zich dan wel eens uiten dat ik van al die info ook beetje warrig ga praten

vroeger duurde het veel langer voordat ik verliefd werd, maar tegenwoordig zie ik al vrij snel of een vrouw wel of niet wat voor me is...
Ik heb je filmpje natuurlijk net bekeken en je hebt het daarin vooral veel over knappe vrouwen. Maar wat is voor jou een knappe vrouw en wat zegt het uiterlijk (in dit geval volgens jou een knap uiterlijk) over de inhoud van die vrouw en of ze dan wat voor jou is ?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_171044135
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:49 schreef puzziepie het volgende:

Ik heb je filmpje natuurlijk net bekeken en je hebt het daarin vooral veel over knappe vrouwen. Maar wat is voor jou een knappe vrouw en wat zegt het uiterlijk (in dit geval volgens jou een knap uiterlijk) over de inhoud van die vrouw en of ze dan wat voor jou is ?
wat wel of niet knap is daar verschillen de meningen altijd erg over,

ja voor mijzelf beetje type ala een rodin vrouw, of een soort barbarella

linkje :


of een soort meisjes achtige vrouw!
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 19 mei 2017 @ 00:53:52 #15
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_171044152
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:52 schreef possetje het volgende:

[..]

wat wel of niet knap is daar verschillen de meningen altijd erg over,

ja voor mijzelf beetje type ala een rodin vrouw, of een soort barbarella

linkje :


of een soort meisjes achtige vrouw!
Ok :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_171044169
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:53 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ok :)
ben trouwens zelf niet extreem knap, of beter haha : vind mij eigen lichaam erg saai, alleen vrouwen vinden me vaak gewoon aardig en galant en tikje spitsvondig , dat doet al een hoop met vrouwen hey :)
pi_171044221
ha leuk een keertje door aardige en intelligente mensen te worden ondervraagt haha, ipv van : waarom zie jij als een vieze junk uit? met je rode haar waar duidelijk 900 kilo Fa shampoo in moet?
pi_171044243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:38 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi hoi, haha half nederland tegenwoordig met koffieshops en house feesten kan je dan ook een drugsgebruiker noemen haha,

zelf wel aardig wat drugs gedaan toen ik jong was, maar nu wel heel blij dat ik het alleen bij wijn en koffie hou, dan heb ik veel minder vaak katers!
Veel LSD zeker?
Ik denk dat je via FOK! het meeste kans maakt :D
pi_171044254
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 01:05 schreef -Magica- het volgende:

[..]

Veel LSD zeker?
Ik denk dat je via FOK! het meeste kans maakt :D
hoi meer gewoon beetje orienterend gebruiken, alleen met xtc had ik wel beetje een kleine verslaving omdat ik het gevoel wat je daar van kreeg zo onwijs prettig vond!
  vrijdag 19 mei 2017 @ 01:07:16 #20
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_171044259
Jij verwart verliefd- met verlustheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_171044307
9 minuten van mijn leven verspild. En, ruim je huis eens op. Bah.
pi_171044383
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 01:13 schreef Maghrebijnse het volgende:
9 minuten van mijn leven verspild. En, ruim je huis eens op. Bah.
hoi blijkbaar hebben ze ook schoonmaakmiddellen en geursymphonieen en smetvreesfobie reclames op aljazira :)
  vrijdag 19 mei 2017 @ 01:29:15 #24
433309 Impressme
Very funny
pi_171044406
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 01:25 schreef possetje het volgende:

[..]

hoi blijkbaar hebben ze ook schoonmaakmiddellen en geursymphonieen en smetvreesfobie reclames op aljazira :)
Ruzie? Misschien is ze wel mooi.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  vrijdag 19 mei 2017 @ 01:30:31 #25
467738 Morrowind
You n'wah!
pi_171044413
twijvelt :')
Lord Indoril Nerevar Reborn
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')