abonnement Unibet Coolblue
pi_171043436
Hoi weet niet zo goed waar ik deze moet plaatsen, in onzin of juist hier, maar doe het toch maar hier dan,

De twijvels van een man die op zoek is naar een vaste relatie, maar dan teveel vrouwen ziet die hij intressant vind,

:)

  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:00:59 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_171043560
Hoe ben je nou bij die willekeurige man terechtgekomen dan?

ff offtopic he, maar hoe sta jij tegenover vloggen? Ik denk dat jij met je keyboard het gat dat Braddie heeft achtergelaten misschien wel kunt opvullen.
pi_171043666
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:00 schreef hugecooll het volgende:
Hoe ben je nou bij die willekeurige man terechtgekomen dan?

ff offtopic he, maar hoe sta jij tegenover vloggen? Ik denk dat jij met je keyboard het gat dat Braddie heeft achtergelaten misschien wel kunt opvullen.
hoi eerste vraag snap ik niet,

tweede vraag : ik ben muzikantje maar inspiratie komt bij mij altijd met erge pieken en dalen, kan altijd vrij lange fases hebben dat ik geen puf of idee heb om een liedje te spelen, en als het dan een keertje weer wel komt ben ik altijd wel erg blij!
pi_171043686
Ziet eruit als een gezonde man in een hygiėnische leefomgeving.
standaarddrinker
pi_171043702
Een kijkje in het hoofd van een drugsverslaafde.

Leuk.
pi_171043811
Possetje = Emanuel Posse (de plaatser van de video) Hoe weet ik dit? Ten eerste omdat TS stelt muzikant te zijn en op de achtergrond van de video een keyboard staat. Ten tweede omdat de video op dit moment maar 8 views heeft en TS nooit willekeurig op deze vent zou kunnen zijn gestuit. En ohja, ten derde, omdat de link tussen je username en de YouTube-nickname vrij snel te leggen is... Vaarwel anonimiteit!

OT: Wat wil je precies met dit topic?
pi_171043860
No shit sherlock
standaarddrinker
pi_171043951
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:21 schreef Policriticus het volgende:

OT: Wat wil je precies met dit topic?