abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171033839
Gisteravond kreeg ik een telefoontje van Katimo: of ik een nestje van 3 kittens en een semi-wilde moederpoes wilde opvangen. Ja hoor, kom maar door! Snel de babykamer in orde gemaakt en zo geschiedde:



De drie beebjes: Nuka, Vitani en hun broertje Kovu. Moeder hebben we liefkozend Zira genoemd. Kovu en Vitani zijn amper uit elkaar te houden dus daar houden jullie nog foto's van tegoed en moeder is een beetje boos, dus bij dezen alleen een introductie van de dapperste van het stel:

Nuka



[ Bericht 0% gewijzigd door Franknfurter op 18-05-2017 19:04:17 ]
pi_171034941
Wat een lieve kittens O+

Mensen die hun poes met jong laten schoppen en deze vervolgens aan hun lot over laten en op straat laten zwerven :r

Fijn dat er alles aan gedaan wordt om deze katjes nog een lang, goed verzorgd en gelukkig leven te laten leiden :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:46:09 #3
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_171035019
Goed van je dat je ze opvangt.
Is het de bedoeling dat je ze houdt of ga je een nieuw huis voor ze zoeken?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_171035215
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed van je dat je ze opvangt.
Is het de bedoeling dat je ze houdt of ga je een nieuw huis voor ze zoeken?
Als ze oud genoeg zijn mogen ze weer de hort op naar een nieuw huisje met fijne mensen :) 6 katten in huis zou me iets te gortig worden ;)
pi_171050244
Nou, ze hebben de nacht overleefd en moeder is al iets minder op d'r hoede, maar nog steeds niet blij met mijn aanwezigheid. Gelukkig eet ze wel goed sinds vanochtend en ze laat de kleintjes ook goed drinken, dus ik heb radio 1 aangezet voor madame om wat te wennen aan mensenstemmen en ga af en toe even erbij zitten en zachtjes tegen d'r babbelen. Hoop dat ze zo vooruit blijft gaan komende tijd :)
pi_171050325
Schattig!
pi_171051549
O+ O+ O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_171068511
Mijn vriendin ging vanochtend even mama paaien met snoepjes, en waar dat eerst met een klap en geblaas werd beloond, at ze nu uit haar hand :D kittens beginnen ook steeds meer avontuurlijk te worden, met kleine Nuka voorop.
pi_171073259
Wat een schatjes
pi_171100764
Nou, de kittens komen al wat meer naar buiten gewaggeld, dus het is nu tijd voor het echte voorstelrondje :)

De dapperste van het trio, kleine Nuka:



Dan hebben we haar zusje Vitani:



En de enige meneer van het stel, Kovu:



En nog even een foto van Zira met Nuka, gewoon omdat ik hem zo schattig vond O+

pi_171102730
Wat lief, vooral dat zwarte poesje is echt een schatje om te zien zo O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  † In Memoriam † maandag 22 mei 2017 @ 14:15:45 #12
137949 Disana
pi_171116526
Wat een mooie beestjes.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')