abonnement Unibet Coolblue
pi_171051318
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 04:34 schreef possetje het volgende:

[..]

mongool, bijna geen enkele man geeft geld aan doutze, doutze krijgt geld door reclame inkomsten en modeshows,,,,
wat snap jij niet aan indirect?
pi_171051670
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daarnet had je het over de psychologische term projectie.

Dan wil ik zelf ook wel een term gebruiken. Het halo-effect.

[..]

Dat Doutzen knap is, betekent niet dat ze ook intelligent is.
Interessant :)

Het maakt me eigenlijk niets uit, of Doutzen wel of niet intelligent is, en zo ja, erg, een beetje, of niet zo.

Wat ik niet snap is dat in een topic waar Doutzen de best betaalde jonge vrouw in Nederland is, er dan meteen weer een opmerking moet worden gemaakt dat ze niet zo intelligent is. Of niet zo intelligent bij iemand over komt in interviews

Ik kan van zo iemand als Doutzen vrolijk worden ja, en als ik al vrolijk ben, nog vrolijker.

Dát vind ik effe veel belangrijker dan of iemand, zo iemand intelligent vindt overkomen.

Tis ook geheel off-topic. TS had het over het feliciteren, dat ze het meest betaald krijgt van de jonge vrouwen in Nederland. Waarom dan vlak erna een opmerking 'dat iemand haar niet zo intelligent vind overkomen'.
“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
pi_171051698
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:06 schreef Geerd het volgende:
Ik zou haar keihard doen !!!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_171054733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:23 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Doutzen is ook maar een mens en heeft haar minpuntjes. Interviews geven is in ieder geval niet haar sterkste kant.
Waar baseer je dat op?

“Integrity is doing the right thing, even when no one is watching.”
― C.S. Lewis
  vrijdag 19 mei 2017 @ 23:45:11 #55
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_171065153
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 16:12 schreef Eficaz het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?

Eigenlijk laat dit filmpje precies de indruk zien die ik over haar heb. Veel holle uitspraken zoals ''ik ben mijn hele leven zuinig geweest op mijn lichaam'', ''ik wil moeders laten zien dat werk en een gezin samen gaan'', 'credits gaan naar mijn ouders want we waren anders en leefden zeer gezond'. Haar uitspraken zouden meer inhoud hebben gehad als ze uitweidde over hoe ze dat dan doet, werk en gezin combineren. Het zou laten zien hoe zij als persoon denkt. Nu blijft het bij lege uitspraken die praktisch van iedereen op toepassing is die gezond leeft, zo is opgevoed en werk en kinderen heeft. Ze reduceert zichzelf in zo'n interview tot een wat simpel mens vind ik.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 23:50:28 #56
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_171065254
Wel triest eigenlijk. Een artikel over een vrouw en een stel van hollandsch grootste zolderkamer sneunekken gooien het direct over de "Ik zou der doen" boeg. Wat een ongeciviliseerd holbewoner gedrag. Daar zouden ze zich nog over kapotschamen in de achterkamertjes van moskeeën in IS bezet gebied :') .
pi_171065604
Die Friezen zijn zo dom nog niet :P
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:15:27 #58
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_171078508
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 13:34 schreef vaduz het volgende:

[..]

wat snap jij niet aan indirect?
Modellen worden vooral ingezet om vrouwen meer te laten kopen slimpie.

Als in "ooh, als ik die jurk koop, zie ik er net zo uit als dat model dat die jurk draagt, of in ieder geval bijna net zo mooi!"
Krekker is de bom!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 19:16:31 #59
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171078531
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 19:15 schreef KreKkeR het volgende:

Modellen worden vooral ingezet om vrouwen meer te laten kopen slimpie.

Als in "ooh, als ik die jurk koop, zie ik er net zo uit als dat model dat die jurk draagt, of in ieder geval bijna net zo mooi!"
Ja, en wie beheert de creditcard van moeders de vrouw?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')