abonnement Unibet Coolblue
pi_171034707
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:31 schreef richolio het volgende:

[..]

Oh dat ken ik niet, maar ziet er wel tof uit volgens mij :P Ga je voor de whisky, wijn of bier?

Neh, niet echt. :P Morgenochtend sollicitatiegesprek. Gewoon voor een bijbaantje
Voor de sigaren. :@ Maar doe er wel een whisky of bier bij. :9

Oh en tof (en spannend). Succes dan! Ik weet eigenlijk niet eens wat je studeert in 010 joh.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:34:40 #177
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171034721
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:13 schreef LelijKnap het volgende:
Ik snap de verschuiving niet helemaal. Eerst was Baudet talentloos, dom, eng, gevaarlijk, fascistisch, et cetera, maar nu is hij plots 'wel oké', of voor sommige zelfs wel 'best tof en goed'. Is de volgende stap dan dat ook zijn volgers omarmt zullen worden?
Misschien moet je slowchats niet zo serieus nemen. Slechts een idee.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171034741
Jij bent niet goed op de hoogte Kaas is student af.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:35:42 #179
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171034746
Kaas is lekker.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171034758
quote:
11s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:47 schreef Ryon het volgende:

[..]

U vindt dat de daders geknuffeld moeten worden van onze belastingcenten?
Het is ook nog de achterliggende gedachte van die man erbij dat het niet meer dan verwerpelijk maakt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  † In Memoriam † donderdag 18 mei 2017 @ 19:36:58 #181
137949 Disana
pi_171034773
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:35 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Kaas is lekker.
Jonge belegen op een verse volkoren boterham :9
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:37:25 #182
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171034784
Keizer is al veroordeeld door de linksen, die hebben toch al nooit veel met rechtspraak gehad. Hitler was ook zo.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
pi_171034800
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:37 schreef Verfassungsschutz het volgende:
Keizer is al veroordeeld door de linksen, die hebben toch al nooit veel met rechtspraak gehad. Hitler was ook zo.
Kijk uit met wat u wenst.
pi_171035084
quote:
Het actualiteitenprogramma Nieuwsuur doet een item over Onderwijs2032. De alomvattende curriculumherziening vanuit het adagium; een andere samenleving vereist ander onderwijs. Eerst een reportage. Nikszeggend getetter van een onderwijzeres over vakken, industrieel tijdperk, weg ermee, 21 century skills, blablabla. Ja hoor, gewoon lekker naar de werkelijkheid kijken vanuit je eigen referentiekader. Zo deden ze het in middeleeuwen ook. Zelfs 2032 adepten weten dat dit geen goed idee is. En kijk, daar is de burgerschapskunde. Dat is dan ineens weer wel een vak. Een erg belangrijk vak. Ook niet waar. Burgerschap is, net als bijvoorbeeld leerbaarheid, een attitude, gevoed met kennis en vaardigheid, opgedaan bij alle vakken. Kortom, de domheid van de bekeerde gelovigen dicteert de reportage. Zappen naar Shownieuws, Hart van Nederland, iets intelligenters, is dat geen idee?

Maar ik druk niet op de knop, want terwijl ik mijn bourbon aanvul en de brand steek in een Cubaan krijgt de clichédiarree van de reportage een hilarisch vervolg. Want daar is de voorzitter van de coördinatiegroep 2032. Voor een interview. Een aparte verschijning. Haren zorgvuldig nonchalant gekapt. Prachtig pak en hemd. Maar dan wel de stropdas woest losgetrokken. Boord open. Deze vleesgeworden paradox komt overduidelijk net uit de kroeg. En hij doet nog een rondje cafépraat op camera. De kerndoelen zijn uit 2005, de tijd van televisie en computer. Alles is anders nu. Actie onvermijdelijk. Tot zover het heldere stuk van het verhaal. En klopt dat ook? Natuurlijk niet. Mensen kijken een eeuwigheid naar beeldschermen, lezen teksten, maken sommetjes, de stelling van Pythagoras geldt nog steeds en het onderwijsleergesprek komt van Socrates. Mensen en kennis zijn niet anders dan vijftig jaar geleden. En ja, techniek verandert. Nou en!? Techniek is comfort, maakt alles makkelijker, geniet. Maar de interviewer weet dit niet, kijkt als een konijn in de koplampen. Er volgt nog één vraag. En dan is het onnavolgbaar geroeptoeter voorbij. De man wordt vriendelijk bedankt. Het gesprek duurt twee minuten.

Ik leg mijn sigaar weg, neem een slok, pak mijn telefoon en zet mijn 21 century skills in; wie is dit? Theo Douma, lid van de coterie rond dat ministerie, bestuurder, ROC hier, ROC daar, type macher, targets halen en wegwezen, doet nu even Groningen. Van onderwijs, leren, leraren weet hij weinig, in de betekenis van, hij heeft niks onderzocht of gedaan. Theoretische- en praktijkkennis ontbreken. Kortom, nul inhoud, maar dat belet hem niet alle kinderen in Nederland een nieuwe lesinhoud op te leggen.

Het jaarverslag van de inspectie constateerde onlangs enorme verschillen tussen scholen. Onacceptabel, want twee jaar slecht onderwijs resulteert in een niet in te halen achterstand. Waarom speelt dit in andere landen minder? Die hebben een nationaal curriculum! Aldus de inspecteur generaal Monique Vogelzang in De Volkskrant. Dus ja, graag een nieuw en samenhangend curriculum waarvan kinderen meer leren. Leg de inhoud vast met een aantal grand old men uit onderzoek en onderwijs. Alleen wijsheid brengt werkbare verandering. Ga aan de slag. Evalueer. Pas aan. Inderdaad, uithuilen en opnieuw beginnen.
http://tonvanhaperen.com/(...)=36:actueel&Itemid=1

Mooie stukken blijven dit.
pi_171035096
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:34 schreef Verfassungsschutz het volgende:

[..]

Misschien moet je slowchats niet zo serieus nemen. Slechts een idee.
Zal het meenemen.
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:50:22 #186
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171035126
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:19 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

VVD webcare ;)
Nee, dit standpunt steun ik los even van de VVD (die het gelukkig overneemt). Het strafrecht vind ik al sinds mijn studie een doorn in het oog. Functioneert voor geen meter en de belastingbetaler subsidieert allemaal dubieuze advocaten.

Lekker de meeste zaken naar het bestuursrecht toe plaatsen en als meneer de boef een advocaat nodig heeft, neemt hij maar een bijbaantje om daar zelf voor te betalen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171035161
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:50 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, dit standpunt steun ik los even van de VVD (die het gelukkig overneemt). Het strafrecht vind ik al sinds mijn studie een doorn in het oog. Functioneert voor geen meter en de belastingbetaler subsidieert allemaal dubieuze advocaten.

Lekker de meeste zaken naar het bestuursrecht toe plaatsen en als meneer de boef een advocaat nodig heeft, neemt hij maar een bijbaantje om daar zelf voor te betalen.
En meneer de niet boef die daar ook komt te staan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:52:00 #188
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171035170
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:34 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Voor de sigaren. :@ Maar doe er wel een whisky of bier bij. :9

Oh en tof (en spannend). Succes dan! Ik weet eigenlijk niet eens wat je studeert in 010 joh.
Ah, nice. :P

Ik doe niets op het moment :@ Ik begin volgend jaar aan de WKDA. Weet je ook weer hoe ik eruit zie

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En thanks :)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:52:30 #189
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171035183
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:50 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, dit standpunt steun ik los even van de VVD (die het gelukkig overneemt). Het strafrecht vind ik al sinds mijn studie een doorn in het oog. Functioneert voor geen meter en de belastingbetaler subsidieert allemaal dubieuze advocaten.

Lekker de meeste zaken naar het bestuursrecht toe plaatsen en als meneer de boef een advocaat nodig heeft, neemt hij maar een bijbaantje om daar zelf voor te betalen.
Je negeert voor het gemak even dat je pas een boef bent ná je veroordeling, maar dat je je advocaat in de regel nodig hebt voor dat moment?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:52:34 #190
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171035185
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En meneer de niet boef die daar ook komt te staan?
Die heeft als het goed is gewoon een baan waarmee hij zijn advocaat kan betalen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:53:33 #191
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171035214
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

http://tonvanhaperen.com/(...)=36:actueel&Itemid=1

Mooie stukken blijven dit.
Hoop gezwets over ander gezwets. Meer kan ik er niet van maken.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:53:42 #192
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171035219
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:50 schreef Ryon het volgende:

[..]

Nee, dit standpunt steun ik los even van de VVD (die het gelukkig overneemt). Het strafrecht vind ik al sinds mijn studie een doorn in het oog. Functioneert voor geen meter en de belastingbetaler subsidieert allemaal dubieuze advocaten.

Lekker de meeste zaken naar het bestuursrecht toe plaatsen en als meneer de boef een advocaat nodig heeft, neemt hij maar een bijbaantje om daar zelf voor te betalen.
En ik maar denken dat we in Nederland onschuldig waren tot het tegendeel bewezen was.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:54:31 #193
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_171035248
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Die heeft als het goed is gewoon een baan waarmee hij zijn advocaat kan betalen.
En als ie dat niet heeft?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:54:34 #194
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_171035250
quote:
15s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:53 schreef Euribob het volgende:

[..]

En ik maar denken dat we in Nederland onschuldig waren tot het tegendeel bewezen was.
Dat heeft Fredje altijd maar een vervelend concept gevonden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:54:57 #195
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171035266
quote:
15s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:53 schreef Euribob het volgende:

[..]

En ik maar denken dat we in Nederland onschuldig waren tot het tegendeel bewezen was.
Wat heeft schuld en onschuld te maken met het krijgen van eindeloos veel uren aan gratis advocaten? Het is aan de rechter om te bepalen of je wel/niet schuldig bent. Niet aan de belastingbetaler.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171035282
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:52 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je negeert voor het gemak even dat je pas een boef bent ná je veroordeling, maar dat je je advocaat in de regel nodig hebt voor dat moment?
Dat geldt alleen voor corrupte VVDers.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_171035350
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:52 schreef Ryon het volgende:

[..]

Die heeft als het goed is gewoon een baan waarmee hij zijn advocaat kan betalen.
Niet iedereen met een baan heeft genoeg over om een advocaat te kunnen betalen denk ik, en mensen zonder baan hebben gelijk maar pech?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:58:26 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_171035409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:21 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij is er spraken van een tektonische verschuiving. Oppassen dus Whiskers, anders verlies je de kudde uit het oog.
Aanvulling:

*sprake
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:59:00 #199
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_171035436
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:57 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Niet iedereen met een baan heeft genoeg over om een advocaat te kunnen betalen denk ik, en mensen zonder baan hebben gelijk maar pech?
Pech in de zin van dat de belastingbetaler niet onbeperkt lang alle kosten van de advocaat gaat vergoeden, zodat je na je veroordeling er nog een maandje celtijd af kan snoepen. Bij gratie van Jan Modaal die wel aan het werk was, toen jij op boevenpad ging.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_171035463
Hier in Nederland heb je als gevangene meer rechten dan als oma in het verzorgingstehuis!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')