abonnement Unibet Coolblue
pi_171030486
Het is weer hectisch.

Ik heb via cheaptickets ( :') ) in het begin van april tickets gekocht naar Minneapolis in juli (via Icelandair). Echter zijn er veel onvoorziene kosten bijgekomen, inclusief financiële shit van thuis uit. Hierdoor valt het te betwijfelen of ik in staat zal zijn om die vakantie door te laten gaan.

Ik dus even kijken op de site van cheaptickets, maar zoals gewoonlijk vind je nooit terug op zo'n site wat je daadwerkelijk wil. Ik wil simpelweg weten: hoeveel shit krijg ik terug als ik nu annuleer. Ik kan wel een annuleringsverzoek indienen, maar er staat dat ik dan moet wachten op de kosten en dan kunnen we eventueel akkoord gaan.

Mja, ik dacht "laat ik dat maar doen hè, kan ik het nog altijd weigeren". Echter was ik toch nieuwsgierig genoeg om even naar Icelandair te bellen, zegt de man aan de telefoon dat ik vrijwel niets terug ga krijgen. Watblieft?

Ik heb dus 972 euro neergereld, heb zelfs "annuleringsverzekering" aangetikt voor godweethoeveel euro's... Ik ben mooi op tijd met aangeven dat ik waarschijnlijk wil annuleren (exact 2 maanden van tevoren).... en dan zou ik al dat geld kwijt zijn? :?

Toen ik die tickets in april kocht werden ze alsmaar duurder en duurder. De basisprijs van het ticket lag rond de 780. Nu is de goedkoopste basisprijs 1080 op exact dezelfde dagen! Je gaat me niet vertellen dat ze dat ticket niet meer verkocht kunnen krijgen, zij het niet voor meer geld dan wat ik er zelfs voor betaald heb!

Ik hoef ook niet de volledige 972 terug. Flikker alle verzekeringen maar in de prullenbak. I don't care, maar ik wil wel de basisprijs van het ticket terug.
pi_171030570
Die annuleringsverzekeringen zijn alleen voor als pa of ma sterft ofzo, niet omdat jij niet kunt rekenen en blijkbaar niet het geld voor die vakantie hebt.

Dat had je moeten bedenken toen je boekte, want nu krijg je hoogsten de belastingen terug. Want via CheapTickets boek je gegarandeerd tickets tegen een voorwaarde, waardoor je bij annuleren geen geld terug krijgt.

Dus je kunt net zo goed niet komen opdagen.... kost minder moeite dan annuleren.
pi_171030624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die annuleringsverzekeringen zijn alleen voor als pa of ma sterft ofzo, niet omdat jij niet kunt rekenen en blijkbaar niet het geld voor die vakantie hebt.

Dat had je moeten bedenken toen je boekte, want nu krijg je hoogsten de belastingen terug. Want via CheapTickets boek je gegarandeerd tickets tegen een voorwaarde, waardoor je bij annuleren geen geld terug krijgt.

Dus je kunt net zo goed niet komen opdagen.... kost minder moeite dan annuleren.
Dat kan ik me voorstellen als je 1 dag van tevoren opzegt, maar om dit te flikken bij 2 maanden voor de annulering is onaanvaardbaar.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:25:45 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171030740
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:20 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen als je 1 dag van tevoren opzegt, maar om dit te flikken bij 2 maanden voor de annulering is onaanvaardbaar.
Iets met kleine lettertjes.... :X
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_171030752
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:20 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen als je 1 dag van tevoren opzegt, maar om dit te flikken bij 2 maanden voor de annulering is onaanvaardbaar.
Als je een vliegticket koopt ga je akkoord met de voorwaarden die daaraan hangen. Heb je zelf gedaan toen je het ticket kocht op cheaptickets. Als in die voorwaarden stond dat je geen geld terugkrijgt bij annulering... Dan krijg je dus geen geld terug. En dan maakt het niet uit hoelang van tevoren je annuleert.
Succes ermee.
pi_171030777
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:25 schreef goed_volk het volgende:

[..]

Iets met kleine lettertjes.... :X
Ja net als apple die in de kleine lettertjes zet dat je hun iPods niet mag gebruiken voor nucleaire doeleinden of een magnetron waarin staat dat je niet je hond er in mag duwen. Zoiets hoort uitdrukkelijk vermeld te staan en niet op de achterkant van pagina 37 in het boekje dat ergens op de godvergeten site staat.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 16:28:35 #7
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171030797
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ja net als apple die in de kleine lettertjes zet dat je hun iPods niet mag gebruiken voor nucleaire doeleinden of een magnetron waarin staat dat je niet je hond er in mag duwen. Zoiets hoort uitdrukkelijk vermeld te staan en niet op de achterkant van pagina 37 in het boekje dat ergens op de godvergeten site staat.
Nee hoor, dat hoort helemaal niet. :D
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:28:56 #8
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171030803
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:27 schreef GhpH het volgende:
Zoiets hoort uitdrukkelijk vermeld te staan en niet op de achterkant van pagina 37 in het boekje dat ergens op de godvergeten site staat.
Het staat er ook, dat zijn ze verplicht. De wet zegt niets over de corpsgrootte....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_171030840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:20 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat kan ik me voorstellen als je 1 dag van tevoren opzegt, maar om dit te flikken bij 2 maanden voor de annulering is onaanvaardbaar.
Staat gewoon in de boekingsvoorwaarden, je krijgt hoogsten het belastinggeld terug.

Ook wat betreft annuleringsverzekeringen, dat is een grote wassenneus.
pi_171030845
non-refundable tickets kopen en dan achteraf gaan klagen? Was dat het idee? Waarom denk je dat business-class vliegen zo duur is, TS?
pi_171030856
Dear customer,
Some day you will regret not reading me.
Kind regards,
Terms and Conditions
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171030869
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:30 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ook wat betreft annuleringsverzekeringen, dat is een grote wassenneus.
Annuleringsverzekeringen zijn zeker geen wassen neus, maar dekken enkel wel de gevallen waarvoor je ze afsluit.
pi_171030907
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:31 schreef vaduz het volgende:

[..]

Annuleringsverzekeringen zijn zeker geen wassen neus, maar dekken enkel wel de gevallen waarvoor je ze afsluit.
Ja als je door ziekte ofzo niet kunt gaan, of dat je vader of moeder plotseling sterft. Maar dus niet als je kat dood gaat.
pi_171030950
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:27 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ja net als apple die in de kleine lettertjes zet dat je hun iPods niet mag gebruiken voor nucleaire doeleinden of een magnetron waarin staat dat je niet je hond er in mag duwen. Zoiets hoort uitdrukkelijk vermeld te staan en niet op de achterkant van pagina 37 in het boekje dat ergens op de godvergeten site staat.
Kun je nu wel heel boos gaan doen maar hebt gewoon zelf niet goed gekeken. Ik heb net zelf even gekeken en de voorwaarden staan op de 2e pagina zodra je doorklikt op cheaptickets.
Je zou voor alle zekerheid cheaptickets zelf nog even kunnen bellen maar als Icelandair zelf al aangeeft dat je geen geld terugkrijgt dan is dit waarschijnlijk een hele dure les.
pi_171030952
Ik heb verdomme alle verzekeringsmogelijkheden aangeklikt toen, omdat ik al geen risico wilde lopen. Volgende keer maar 500 pagina's doorlezen ofwat?
pi_171030967
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:33 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja als je door ziekte ofzo niet kunt gaan, of dat je vader of moeder plotseling sterft. Maar dus niet als je kat dood gaat.
Of als je opeens beseft dat je toch geen geld hebt voor je vakantie :D
pi_171030999
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef GhpH het volgende:
Ik heb verdomme alle verzekeringsmogelijkheden aangeklikt toen, omdat ik al geen risico wilde lopen. Volgende keer maar 500 pagina's doorlezen ofwat?
Als je geen risico wilde lopen, waarom heb je dan de voorwaarden niet doorgelezen? Beetje dom...

Daarbij heb je nu tig euro betaalt voor heel wat verzekeringen die je never nooit had gebruikt. Maar ja, vooral niks lezen. Stel je voor.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171031012
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef GhpH het volgende:
Ik heb verdomme alle verzekeringsmogelijkheden aangeklikt toen, omdat ik al geen risico wilde lopen. Volgende keer maar 500 pagina's doorlezen ofwat?
En dat stemt op forum voor democratie? :') Kun je niet beter op de NCPN stemmen, TS? Toch veel handiger als de overheid dit soort geneuzel voor je regelt? Hoef je verder zelf niet meer na te denken.
pi_171031062

"Bij onverwacht afbreken of annuleren van de reis". Heb ik toendertijd nog 10% extra van mijn ticket voor betaald om op mijn hoede te zijn.

Als zij bedoelen dat het onverwachts afbreken of annuleren louter voor hun kant geldt dan is dat pure misleiding wat hier staat:
pi_171031097
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:37 schreef vaduz het volgende:

[..]

En dat stemt op forum voor democratie? :') Kun je niet beter op de NCPN stemmen, TS? Toch veel handiger als de overheid dit soort geneuzel voor je regelt? Hoef je verder zelf niet meer na te denken.
Juist overregulering heeft ertoe geleid dat je niet fatsoenlijk kun nagaan waar je voor verzekerd bent maar dat de informatie die je moet hebben verstopt is.
pi_171031106
"Bekijk de voorwaarden"
Blijft lastig, dat "lezen".
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171031122
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:40 schreef GhpH het volgende:

[..]

Juist overregulering heeft ertoe geleid dat je niet fatsoenlijk kun nagaan waar je voor verzekerd bent maar dat de informatie die je moet hebben verstopt is.
LOL
Het staat er gewoon duidelijk. Je moet er echter wel 2 minuten tijd en moeite in stoppen.
Klikvee heeft niemand medelijden mee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171031161
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:40 schreef GhpH het volgende:

[..]

Juist overregulering heeft ertoe geleid dat je niet fatsoenlijk kun nagaan waar je voor verzekerd bent maar dat de informatie die je moet hebben verstopt is.
Dat mag je mij dan wel eens uitleggen. Ben erg benieuwd hoe je dit gaat beargumenteren.
pi_171031170
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

LOL
Het staat er gewoon duidelijk. Je moet er echter wel 2 minuten tijd en moeite in stoppen.
Klikvee heeft niemand medelijden mee.
Het staat er niet, er staat verborgen in de lange terms. Dit is puur misleidend opgesteld.
pi_171031173
Heb je toen ook even gekeken wat er precies valt onder 'onvoorziene omstandigheden'? Of heb je gewoon gedacht dat alles daar wel onder valt? Dus als tante Rietje overlijdt, als de koelkast kapot gaat of je besluit gewoon niet meer te willen gaan?
Ik vind dit wel heel makkelijk TS. Beetje dom.
pi_171031191
Je kan in elk geval (na de vluchtdatum) luchthavenbelastingen terug vragen.
Toch weer een paar tientjes.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 18-05-2017 16:44:00 ]
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:44:11 #27
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_171031202
En zo klein zijn die lettertjes niet eens:
quote:
CANCELLATIONS

ANY TIME
TICKET IS NON-REFUNDABLE.
NOTE -
-FOR NON REFUNDABLE TICKETS THE YQ SURCHARGE WILL
NOT BE REFUNDED.
------
FOR ALL TICKETS THE YR EMISSION SURCHARGE IS
ALWAYS NON-REFUNDABLE.
------
FOR NON REFUNDABLE TICKETS ANY NON-INTERLINEABLE
NON-REFUNDABLE TAXES INCLUDING BUT NOT LIMITED
TO US/ZP TAX WILL NOT BE REFUNDED.
------
THE MOST RESTRICTIVE CONDITIONS APPLY WHEN
COMBINING FARES ON A HALF ROUNDTRIP BASE.
Ik krijg sterk het idee dat je niet zo veel terug kan krijgen.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_171031204
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:42 schreef GhpH het volgende:

[..]

Het staat er niet, er staat verborgen in de lange terms. Dit is puur misleidend opgesteld.
Dus dan moet de overheid dit verder aan de markt overlaten, opdat de markt uit zichzelf transparanter wordt?
pi_171031284
Gewoon even een week voor de vlucht je been breken, of zorgen dat je moeder overlijdt. Dan kun je claimen bij de annuleringsverzekering.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_171031311
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef GhpH het volgende:
Ik heb verdomme alle verzekeringsmogelijkheden aangeklikt toen, omdat ik al geen risico wilde lopen. Volgende keer maar 500 pagina's doorlezen ofwat?
Het zijn verzekeringen tegen allerhande ongelukken en onheil (dat je fysiek niet meer kan reizen, dat eerste- of tweedelijns familieleden overlijden, etc). Het zijn géén verzekeringen tegen stupiditeit.
pi_171031323
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:44 schreef vaduz het volgende:

[..]

Dus dan moet de overheid dit verder aan de markt overlaten, opdat de markt uit zichzelf transparanter wordt?
Nee als de overheid reguleringen blijft doorvoeren waardoor terms and conditions explosief groeien moet de markt alle cruciale info tussen de regeltjes proppen.

Bovendien heeft misleiding niets te maken met markt noch overheid.
pi_171031335
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:47 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon even een week voor de vlucht je been breken, of zorgen dat je moeder overlijdt. Dan kun je claimen bij de annuleringsverzekering.
Ik overweeg optie 1, mama kan goed koken.
pi_171031350
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:42 schreef GhpH het volgende:

[..]

Het staat er niet, er staat verborgen in de lange terms. Dit is puur misleidend opgesteld.
Artikel 32, pagina 28
https://s1.travix.com/che(...)ion-insurance-nl.pdf
Het zijn algemene voorwaarden, met een duidelijke index, dus op pagina 1 kan je al zien naar welke pagina je moet gaan.
"verborgen" en "misleidend" my ass.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171031359
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:49 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ik overweeg optie 1, mama kan goed koken.
In dat geval zou ik inderdaad voor optie 1 gaan.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_171031373
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:50 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Artikel 32, pagina 28
https://s1.travix.com/che(...)ion-insurance-nl.pdf
Het zijn algemene voorwaarden, met een duidelijke index, dus op pagina 1 kan je al zien naar welke pagina je moet gaan.
"verborgen" en "misleidend" my ass.
Dus in plaats van het direct te vermelden

> meer info
> pdf downloaden
> pagina 28

yeah, seems legit.
pi_171031384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:51 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dus in plaats van het direct te vermelden

> meer info
> pdf downloaden
> pagina 28

yeah, seems legit.
Zéér legit zelfs. :Y

Maar goed, blijf anderen maar de schuld geven terwijl jij zélf niet de moeite hebt genomen om informatie te vergaren :W
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171031390
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:50 schreef Hallojo het volgende:

[..]

In dat geval zou ik inderdaad voor optie 1 gaan.
Is een been breken het lichtste wat mij vrijstelling geeft? #Postbodestruggles
pi_171031409
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:51 schreef GhpH het volgende:

[..]

Is een been breken het lichtste wat mij vrijstelling geeft? #Postbodestruggles
LEES DE AV
Manmanman, wat een ^#%&$ :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171031428
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:48 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nee als de overheid reguleringen blijft doorvoeren waardoor terms and conditions explosief groeien moet de markt alle cruciale info tussen de regeltjes proppen.
Dan mag jij mij eens vertellen welke overheidsregulering hier concreet debet aan is? Het aanbieden van non-refundable tickets is niet in het belang, of tegen het belang van de overheid. De overheid dwingt ook niet om te zwijgen over dergelijke voorwaarden buiten de ToC.
quote:
Bovendien heeft misleiding niets te maken met markt noch overheid.
Waaruit volgt dat hier sprake van misleiding is?
pi_171031698
Ik boek nooit meer via cheaptickets. Half jaar van te voren een vlucht geboekt voor drie personen, dag later gezien dat de boeker een weekend te vroeg heeft gekozen. Contact opgenomen met cheaptickets en na drie mails eindelijk de afwijkende voorwaarden voor deze vlucht gekregen met her bekende verhaal.... ;(
pi_171031786
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:02 schreef opgebaarde het volgende:
Ik boek nooit meer via cheaptickets.
Want andere organisaties werken volgens andere voorwaarden?
  donderdag 18 mei 2017 @ 17:06:10 #42
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_171031788
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:02 schreef opgebaarde het volgende:
Ik boek nooit meer via cheaptickets. Half jaar van te voren een vlucht geboekt voor drie personen, dag later gezien dat de boeker een weekend te vroeg heeft gekozen. Contact opgenomen met cheaptickets en na drie mails eindelijk de afwijkende voorwaarden voor deze vlucht gekregen met her bekende verhaal.... ;(
Alhoewel jouw verhaal inderdaad iets 'redelijker' klinkt dan dat van TS ben ik bang dat je bij andere sites hetzelfde krijgt. Die sites zijn toch ingesteld op de goedkoopst mogelijke vluchten, de meeste consumenten kiezen de goedkoopste zelf al scheelt het een tientje, en dan krijg je de slechtst mogelijke voorwaarden. Misschien dat bij een airline zelf boeken in zo'n geval nog enige coulance had kunnen opleveren, maar ik betwijfel het eerlijk gezegd.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_171031939
Bij vliegmaatschappijen zelf zijn de voorwaarden precies hetzelfde: want je boekt in-principe economy restricted tickets, en die zijn veel goedkoper dan het normale economie tarief.

Staat er ook altijd bij!
pi_171032047
Dit staat in de voorwaarden van de annuleringsverzekering, als TS deze even door zou kijken had hij dit kunnen weten.
pi_171032128
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:16 schreef DrNick het volgende:
Dit staat in de voorwaarden van de annuleringsverzekering, als TS deze even door zou kijken had hij dit kunnen weten.
[ afbeelding ]
Dus omdat degene waarbij ik zou verblijven ineens afzegt en ik niet 11 dagen een hotel kan betalen is wel een geldige reden?
pi_171032174
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:19 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dus omdat degene waarbij ik zou verblijven ineens afzegt en ik niet 11 dagen een hotel kan betalen is wel een geldige reden?

Punt 4 of 6, zou ik zeggen. In dat geval is het antwoord op je vraag positief.
pi_171032217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:21 schreef DrNick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Punt 4 of 6, zou ik zeggen. In dat geval is het antwoord op je vraag positief.
Kansloos dus.
  donderdag 18 mei 2017 @ 17:24:30 #48
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_171032232
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:21 schreef DrNick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Punt 4 of 6, zou ik zeggen. In dat geval is het antwoord op je vraag positief.
Tenzij die persoon ziek geworden is (en ik verwacht dat de verzekering dan een bewijs daarvan wil) verwacht ik het niet.
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  donderdag 18 mei 2017 @ 17:32:56 #49
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_171032407
Ik 2 jaar terug samen met mijn vriendin tickets voor Zuid Afrika bij KLM geboekt. Zonder annuleringsverzekering. We hadden ook geen annulerings reisverzekering. Mijn vader werd ernstig ziek waardoor we niet konden gaan. Gelukkig begreep KLM de situatie en we konden de tickets annuleren en op een later tijdstip dezelfde reis opnieuw boeken.
Erg netjes van KLM aangezien ze volgens de kleine lettertjes dit niet hoefden te doen. Dit is ook een reden dat ik als het kan met KLM vlieg. Gewoon omdat ze ons toen zo netjes geholpen hadden en altijd tevreden zijn van hun diensten en service.
( helaas was alexander niet onze piloot )

Dus probeer ze te bellen en leg je situatie uit. Misschien dat je een kans hebt dat jeje vlucht kan verzetten.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 18:28:25 #50
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171033313
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:48 schreef GhpH het volgende:

[..]

Nee als de overheid reguleringen blijft doorvoeren waardoor terms and conditions explosief groeien moet de markt alle cruciale info tussen de regeltjes proppen.

Bovendien heeft misleiding niets te maken met markt noch overheid.
En maar zeiken en maar huilen als een echte pauper als je er achter komt dat je geen poot hebt om op te staan. :') :') :')

Geen CC kunnen krijgen omdat je niet elke maand minimaal 1150 euro binnen krijgt, maar dan wel naar Amerika willen, geen idee hebben dat je daar een ESTA voor moet hebben en een paar dagen later moet je ineens annuleren omdat je geen geld hebt (alsof je dát niet ziet aankomen :') ) terwijl je die tickets pas in april gekocht hebt.

'Veel onvoorziene kosten'. In fucking anderhalve maand. Man man man, een groot faalverhaal dit.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171033535
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En maar zeiken en maar huilen als een echte pauper als je er achter komt dat je geen poot hebt om op te staan. :') :') :')

Geen CC kunnen krijgen omdat je niet elke maand minimaal 1150 euro binnen krijgt, maar dan wel naar Amerika willen, geen idee hebben dat je daar een ESTA voor moet hebben en een paar dagen later moet je ineens annuleren omdat je geen geld hebt (alsof je dát niet ziet aankomen :') ) terwijl je die tickets pas in april gekocht hebt.

'Veel onvoorziene kosten'. In fucking anderhalve maand. Man man man, een groot faalverhaal dit.
Oh, was dat deze TS. :') Ik had nog even niet de link gelegd met zijn andere topics. _O- Hoop dat we hem hierna de term leergeld niet hoeven uit te leggen.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 19:34:46 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171034724
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:41 schreef vaduz het volgende:

[..]

Oh, was dat deze TS. :') Ik had nog even niet de link gelegd met zijn andere topics. _O- Hoop dat we hem hierna de term leergeld niet hoeven uit te leggen.
Nee, dat snapt ie dan echt wel. 972 keer. :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171034767
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En maar zeiken en maar huilen als een echte pauper als je er achter komt dat je geen poot hebt om op te staan. :') :') :')

Geen CC kunnen krijgen omdat je niet elke maand minimaal 1150 euro binnen krijgt, maar dan wel naar Amerika willen, geen idee hebben dat je daar een ESTA voor moet hebben en een paar dagen later moet je ineens annuleren omdat je geen geld hebt (alsof je dát niet ziet aankomen :') ) terwijl je die tickets pas in april gekocht hebt.

'Veel onvoorziene kosten'. In fucking anderhalve maand. Man man man, een groot faalverhaal dit.
Waar staat dat ik niet wist van ESTA? Van ESTA weet ik al jaren. Er was echter iemand in dat topic die claimde dat ESTA alleen met creditcard betaald kon worden. Dat is niet het geval. Dat was ook het enige wat daarover gezegd is.

Daarbij is een van de vrienden waar ik naartoe zou gaan zijn appartement kwijtgeraakt (door zijn domme acties, niet de mijne) waardoor ik niet meer bij hem kan overnachten maar een hotel moet betalen. En dáár heb ik het geld niet voor. Aannames maken is altijd leuk als je zelf nooit in de shit komt, maar het zou je maar gebeuren.
pi_171034809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:36 schreef GhpH het volgende:
Daarbij is een van de vrienden waar ik naartoe zou gaan
Heb je die kerel uberhaupt ooit wel eens in het echt gezien?
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 19:42:09 #55
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171034892
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:36 schreef GhpH het volgende:

[..]

Waar staat dat ik niet wist van ESTA? Van ESTA weet ik al jaren. Er was echter iemand in dat topic die claimde dat ESTA alleen met creditcard betaald kon worden. Dat is niet het geval. Dat was ook het enige wat daarover gezegd is.

Daarbij is een van de vrienden waar ik naartoe zou gaan zijn appartement kwijtgeraakt (door zijn domme acties, niet de mijne) waardoor ik niet meer bij hem kan overnachten maar een hotel moet betalen. En dáár heb ik het geld niet voor. Aannames maken is altijd leuk als je zelf nooit in de shit komt, maar het zou je maar gebeuren.
Je schreef nochtans dat je door onvoorziene kosten niet meer op vakantie kon en je daarom dus wilde annuleren.

Je hebt het zélf laten gebeuren. Had je maar de voorwaarden moeten lezen. Je roept wel een hoop, maar je kunt niet om die reden annuleren, al neem je 234 annuleringsverzekeringen, en ook dát had je kunnen weten.

Je doet alsof je een slachtoffer bent, dat ben je niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171035044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:38 schreef vaduz het volgende:

[..]

Heb je die kerel uberhaupt ooit wel eens in het echt gezien?
Zeker en vast!
pi_171035065
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je schreef nochtans dat je door onvoorziene kosten niet meer op vakantie kon en je daarom dus wilde annuleren.

Je hebt het zélf laten gebeuren. Had je maar de voorwaarden moeten lezen. Je roept wel een hoop, maar je kunt niet om die reden annuleren, al neem je 234 annuleringsverzekeringen, en ook dát had je kunnen weten.

Je doet alsof je een slachtoffer bent, dat ben je niet.
Oh nee ik heb hem uit zijn appartement getrapt :')

Ineens 1000+ euro op moeten hoesten noem ik onvoorziene kosten. Als ik dat had geweten dan was ik thuis gebleven.
pi_171035099
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:47 schreef GhpH het volgende:

[..]

Oh nee ik heb hem uit zijn appartement getrapt :')
wie zijn schuld is dat dan?
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 19:50:34 #59
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171035132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:47 schreef GhpH het volgende:

[..]

Oh nee ik heb hem uit zijn appartement getrapt :')

Ineens 1000+ euro op moeten hoesten noem ik onvoorziene kosten. Als ik dat had geweten dan was ik thuis gebleven.
Je klacht was over het feit dat je bij annulering niets terug kreeg, en dát had je kunnen weten. Je blijft ook thuis he :')
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 mei 2017 @ 19:54:29 #60
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_171035246
In de goedkoopste boekingsklasse tickets kopen en dan klagen dat ze niet flexibel zijn :')
pi_171035397
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je klacht was over het feit dat je bij annulering niets terug kreeg, en dát had je kunnen weten. Je blijft ook thuis he :')
Dit was een situatie die niemand zag aankomen, dus ik heb mij van tevoren ook niet over dit scenario bedacht. Ik nam de annuleringsverzekering zodat ik in onverwachte gevallen (zoals de advertentie zei) gewoon kan cancellen zonder kosten.

Als ik van tevoren had geweten dat er een grote kans was dat hij zijn appartement zou verliezen dan had ik wel even in de terms gekeken of dat specifieke scenario extra vergoeding zou kunnen krijgen.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 20:00:56 #62
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171035506
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:58 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dit was een situatie die niemand zag aankomen, dus ik heb mij van tevoren ook niet over dit scenario bedacht. Ik nam de annuleringsverzekering zodat ik in onverwachte gevallen (zoals de advertentie zei) gewoon kan cancellen zonder kosten.

Als ik van tevoren had geweten dat er een grote kans was dat hij zijn appartement zou verliezen dan had ik wel even in de terms gekeken of dat specifieke scenario extra vergoeding zou kunnen krijgen.
:') :') :') daar is gewoon geen verzekering voor. Je hebt gewoon aangenomen dat een annuleringsverzekering álles dekt, terwijl dat niet zo is. Dat is sneu, je bent godverdomme volwassen, en dan nog zo naïef zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171035588
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:00 schreef CoolGuy het volgende:
:') :') :') daar is gewoon geen verzekering voor. Je hebt gewoon aangenomen dat een annuleringsverzekering álles dekt, terwijl dat niet zo is. Dat is sneu, je bent godverdomme volwassen, en dan nog zo naïef zijn.
Ach, hij is zelf de enige die er last van heeft (geld kwijt is). Misschien leert hij er van.
En zo niet, dan krijgen we vaker kansloze topics op FOK! :D
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171036104
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:00 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

:') :') :') daar is gewoon geen verzekering voor. Je hebt gewoon aangenomen dat een annuleringsverzekering álles dekt, terwijl dat niet zo is. Dat is sneu, je bent godverdomme volwassen, en dan nog zo naïef zijn.
Dat ik geen geld terug zou krijgen op een ticket dat ze binnen 1 of 2 dagen aan een dikkere prijs kunnen verkopen 2 maanden van tevoren door onvoorziene omstandigheden had ik inderdaad niet verwacht.

Dat je geen geld terugkrijgt als je de dag voor vertrek zegt "mwegh heb geen zin meer" dat snap ik ook. Maar in mijn geval had ik op z'n minst een gedeeltelijke compensatie verwacht. Ze maken er nota bene grote winst op.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 20:18:34 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171036175
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:16 schreef GhpH het volgende:

[..]

Dat ik geen geld terug zou krijgen op een ticket dat ze binnen 1 of 2 dagen aan een dikkere prijs kunnen verkopen 2 maanden van tevoren door onvoorziene omstandigheden had ik inderdaad niet verwacht.

Dat je geen geld terugkrijgt als je de dag voor vertrek zegt "mwegh heb geen zin meer" dat snap ik ook. Maar in mijn geval had ik op z'n minst een gedeeltelijke compensatie verwacht. Ze maken er nota bene grote winst op.
Voldoe jij aan de regels om geld terug te krijgen. Maw, zit je in een situatie die gedekt wordt door je annuleringsverzekering? Nee? Oke, dus geen geld terug.

Dan kun je wel vanalles verwachten want 'jouw geval', maar dat is niet hoe het werkt. Of je voldoet aan de voorwaarden om geld terug te krijgen, of niet. Dat kun je van tevoren uitzoeken of dat zo is. Dat heb je niet gedaan. Je hebt maar op goed geluk wat gedaan. Tijd om volwassen te worden en dingen fatsoenlijk uit te zoeken.

Dagdag 9xx euro :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171036204
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 20:16 schreef GhpH het volgende:
Ze maken er nota bene grote winst op.
En nu nog veel meer, met dank aan mensen zoals jij.
pi_171038245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 19:36 schreef GhpH het volgende:

[..]

Waar staat dat ik niet wist van ESTA? Van ESTA weet ik al jaren. Er was echter iemand in dat topic die claimde dat ESTA alleen met creditcard betaald kon worden. Dat is niet het geval. Dat was ook het enige wat daarover gezegd is.

Daarbij is een van de vrienden waar ik naartoe zou gaan zijn appartement kwijtgeraakt (door zijn domme acties, niet de mijne) waardoor ik niet meer bij hem kan overnachten maar een hotel moet betalen. En dáár heb ik het geld niet voor. Aannames maken is altijd leuk als je zelf nooit in de shit komt, maar het zou je maar gebeuren.
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 17:21 schreef DrNick het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Punt 4 of 6, zou ik zeggen. In dat geval is het antwoord op je vraag positief.
puntje 6, kun je dat niet proberen aan te tonen?
dag
pi_171039555
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:10 schreef Peter het volgende:

[..]

[..]

puntje 6, kun je dat niet proberen aan te tonen?
Probleem is "door bijzondere gebeurtenis". Dat is heel vaag.
Ik moet éérst volledig (beyond point of no return) annuleren en dan moet ik mijn reden opgeven aan de verzekeringsmaatschappij.

Met andere woorden: Ik kan niet testen of mijn reden geldig genoeg is (omdat de T&C waardeloos zijn) tenzij ik mijn tickets weggooi. Gezien de verzekeringsmaatschappij en cheaptickets onder 1 hoedje zitten zullen ze er hoogstwaarschijnlijk alles aan doen om mijn reden af te keuren.

Als ik nu mijn vlucht wil wijzigen naar Reykjavík voor een paar daagjes dan kan dat, maar ipv dat ze dat gewoon doen moet ik daar ¡110! euro voor betalen! Dat terwijl een retourtje Reykjavik +-330 kost en ik al 972 betaald heb aan hen.

Wat ik ook kies, ze naaien mij compleet. Terms and conditions tot daar aan toe, maar dit is gewoonweg je klant naaien op elke manier die mogelijk is.
pi_171039610
M.a.w. vlieg met CheapTickets/IcelandAir als je een financiële beroerte wil vanaf het moment dat ook maar 1 ding misgaat.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 21:50:30 #70
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171039651
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:49 schreef GhpH het volgende:
M.a.w. vlieg met CheapTickets/IcelandAir als je een financiële beroerte wil vanaf het moment dat ook maar 1 ding misgaat.
De problemen begonnen al toen je totaal onrealistische verwachtingen had, en je totaal niet controleerde of wat je dacht ook maar enigzins in de buurt kwam van de realiteit :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171039656
M.a.w. boek het goedkoopste ticket zonder verder te kijken dan je neus lang is als je een financiële beroerte wil vanaf het moment dat ook maar 1 ding misgaat.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171039706
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:50 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

De problemen begonnen al toen je totaal onrealistische verwachtingen had, en je totaal niet controleerde of wat je dacht ook maar enigzins in de buurt kwam van de realiteit :')
Het zijn volgens mij toch de terms and conditions die ze op hebben gesteld die totaal irreëel zijn. Tenzij je een bureaucraat bent die op een flink potje schadenfraude geilt.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 21:52:36 #73
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171039732
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:51 schreef GhpH het volgende:

[..]

Het zijn volgens mij toch de terms and conditions die ze op hebben gesteld die totaal irreëel zijn. Tenzij je een bureaucraat bent die op een flink potje schadenfraude geilt.
Of je het met die terms & conditions eens bent had je kunnen weten als je het had gelezen. Ik denk dat het aan jou ligt. Gewoon als een kip zonder kop handelen en dan als 't niet gaat zoals jij denkt dat het moet alles en iedereen behalve jezelf de schuld geven.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171039750
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Of je het met die terms & conditions eens bent had je kunnen weten als je het had gelezen.
Was wel nodig geweest als ze geen misleidende kopjes gebruikt hadden ;)
pi_171039762
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:51 schreef GhpH het volgende:
Het zijn volgens mij toch de terms and conditions die ze op hebben gesteld die totaal irreëel zijn. Tenzij je een bureaucraat bent die op een flink potje schadenfraude geilt.
Klaag ze aan. Als ze écht zo irreël zijn, win je die rechtszaak makkelijk.
Hou je ons op de hoogte?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 21:53:38 #76
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171039766
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:53 schreef GhpH het volgende:

[..]

Was wel nodig geweest als ze geen misleidende kopjes gebruikt hadden ;)
Het is áltijd nodig. Jij bent nl degene die aan het kortste eind trekt anders, en dat blijkt ook wel.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171039786
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Klaag ze aan. Als ze écht zo irreël zijn, win je die rechtszaak makkelijk.
Hou je ons op de hoogte?
Ze zijn klootzakken maar daar hebben ze recht op helaas. Ik heb ook niets gezegd over aanklagen, ronduit dat ik het niet acceptabel vind.
  One tough cookie donderdag 18 mei 2017 @ 21:54:19 #78
169210 liesje1979
pi_171039788
Kan je niet gaan couchsurfen? Ik denk dat iedereen het er wel over eens is, dat het niet de handigste actie is van je, maar ik begrijp ook heel goed dat het flink balen is.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 21:54:38 #79
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171039801
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:54 schreef GhpH het volgende:

[..]

Ze zijn klootzakken maar daar hebben ze recht op helaas. Ik heb ook niets gezegd over aanklagen, ronduit dat ik het niet acceptabel vind.
Maar de wereld draait niet om wat jij vindt dus dat is niet relevant.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 18 mei 2017 @ 21:56:04 #80
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_171039851
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:18 schreef Diqiu-Long het volgende:
Die annuleringsverzekeringen zijn alleen voor als pa of ma sterft ofzo, niet omdat jij niet kunt rekenen en blijkbaar niet het geld voor die vakantie hebt.

Dit dus
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_171039853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar de wereld draait niet om wat jij vindt dus dat is niet relevant.
Want op FOK! bespreekt men ergernissen waar de wereld anders door gaat draaien? Het is gewoon genaai expres neergezet om deze mensen volledig leeg te melken. Als je dat niet kan zien heb je volgens mij een vaste baan daar.
  One tough cookie donderdag 18 mei 2017 @ 21:56:41 #82
169210 liesje1979
pi_171039880
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar de wereld draait niet om wat jij vindt dus dat is niet relevant.
Kom kom, ook al had hij zich even wat beter in moeten lezen, het is toch wel een beetje te begrijpen dat hij zuur is? Zelfs al valt het hem zelf te verwijten.
pi_171039883
Kan iemand hier de "het-is-de-schuld-van-de-rabobank" meme posten? Ik bedoel dit hele debacle is toch de schuld van iedereen, behalve de TS.
pi_171039912
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kom kom, ook al had hij zich even wat beter in moeten lezen, het is toch wel een beetje te begrijpen dat hij zuur is? Zelfs al valt het hem zelf te verwijten.
Hij blijft anderen de schuld geven en is zichzelf van geen kwaad bewust. Dan is het logisch dat hij de wind van voren krijgt. My 2 cents.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 21:58:56 #85
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171039949
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Kom kom, ook al had hij zich even wat beter in moeten lezen, het is toch wel een beetje te begrijpen dat hij zuur is? Zelfs al valt het hem zelf te verwijten.
Nee, dat is niet te begrijpen. Kom op zeg. Hij komt niet onder een steen vandaan gekropen. Hoe is dit nou verstandig handelen? Dit had ie van tevoren kunnen uitzoeken, je sluit toch niet een verzekering af zonder vooraf te weten wat er wel en niet onder die verzekering valt?

Dit is wat ze nou 'leergeld' noemen.
Breitling - Instruments for Professionals
  One tough cookie donderdag 18 mei 2017 @ 21:59:10 #86
169210 liesje1979
pi_171039955
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Hij blijft anderen de schuld geven en is zichzelf van geen kwaad bewust. Dan is het logisch dat hij de wind van voren krijgt. My 2 cents.
Dat is ook wel zo, en het is ook gewoon zijn eigen schuld, maar ik vind het een beetje zielig worden. :@
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 22:00:56 #87
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171039994
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:56 schreef GhpH het volgende:

[..]

Want op FOK! bespreekt men ergernissen waar de wereld anders door gaat draaien? Het is gewoon genaai expres neergezet om deze mensen volledig leeg te melken. Als je dat niet kan zien heb je volgens mij een vaste baan daar.
Maar we hebben al geleerd dat hoe het volgens jou is niet strookt met de werkelijkheid, en dat is nu wederom zo.
Breitling - Instruments for Professionals
  One tough cookie donderdag 18 mei 2017 @ 22:01:54 #88
169210 liesje1979
pi_171040028
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee, dat is niet te begrijpen. Kom op zeg. Hij komt niet onder een steen vandaan gekropen. Hoe is dit nou verstandig handelen? Dit had ie van tevoren kunnen uitzoeken, je sluit toch niet een verzekering af zonder vooraf te weten wat er wel en niet onder die verzekering valt?

Dit is wat ze nou 'leergeld' noemen.
Hoe weet jij of hij niet onder een steen vandaan gekropen komt? Iets zegt me dat hij niet de handigste is in zulke zaken. Nogmaals het is inderdaad dom van hem, maar we hoeven ook net alleemaal te gaan wijzen en roepen "lekker dan voor je :D :D ' 900 euro is een heleboel geld.
pi_171040038
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 21:59 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is ook wel zo, en het is ook gewoon zijn eigen schuld, maar ik vind het een beetje zielig worden. :@
Zielig van TS idd. Niet voor TS.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 22:03:27 #90
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171040067
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoe weet jij of hij niet onder een steen vandaan gekropen komt? Iets zegt me dat hij niet de handigste is in zulke zaken. Nogmaals het is inderdaad dom van hem, maar we hoeven ook net alleemaal te gaan wijzen en roepen "lekker dan voor je :D :D ' 900 euro is een heleboel geld.
Ja, 900 euro is een heleboel geld. Die verzekering erbij is nog meer geld, des te meer reden om dan juist te lezen wat je krijgt voor je geld :)
Breitling - Instruments for Professionals
  One tough cookie donderdag 18 mei 2017 @ 22:03:34 #91
169210 liesje1979
pi_171040071
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Zielig van TS idd. Niet voor TS.
Daarover verschillen we dan van mening.
pi_171040084
quote:
14s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:03 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Daarover verschillen we dan van mening.
Okee :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171040090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:01 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Hoe weet jij of hij niet onder een steen vandaan gekropen komt? Iets zegt me dat hij niet de handigste is in zulke zaken. Nogmaals het is inderdaad dom van hem, maar we hoeven ook net alleemaal te gaan wijzen en roepen "lekker dan voor je :D :D ' 900 euro is een heleboel geld.
Kijk het gaat er hier natuurlijk een beetje om dat de TS zo een grote bek heeft en alles beter denkt te weten. Dat levert hem weinig sympathie op.
pi_171040091
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:34 schreef GhpH het volgende:
Ik heb verdomme alle verzekeringsmogelijkheden aangeklikt toen, omdat ik al geen risico wilde lopen. Volgende keer maar 500 pagina's doorlezen ofwat?
Je had niet het goedkoopste ticket moeten boeken maar het iets duurdere "flexibele" ticket. Die kan je wijzigen en annuleren! Ideaal product voor iemand zoals jij!
pi_171040109
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:04 schreef Underdoggy het volgende:

[..]

Je had niet het goedkoopste ticket moeten boeken maar het iets duurdere "flexibele" ticket. Die kan je wijzigen en annuleren! Ideaal product voor iemand zoals jij!
Maarrrr dat is niet tjiep ;(
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 22:05:22 #96
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171040123
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:04 schreef vaduz het volgende:

[..]

Maarrrr dat is niet tjiep ;(
Je krijgt waar je voor betaald natuurlijk.
Breitling - Instruments for Professionals
  One tough cookie donderdag 18 mei 2017 @ 22:05:57 #97
169210 liesje1979
pi_171040137
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:04 schreef vaduz het volgende:

[..]

Kijk het gaat er hier natuurlijk een beetje om dat de TS zo een grote bek heeft en alles beter denkt te weten. Dat levert hem weinig sympathie op.
Snap ik wel hoor. :* Maar het kan best een heel klein tandje minder wat mij betreft. /Softie.

Maar nogmaals TS heb je al gekeken naar couchsurfing?
pi_171040145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je krijgt waar je voor betaald natuurlijk.
Het is de schuld van de overheid! :( Die hebben de boel overgereguleerd en nu hebben we kapitalisme. :(
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 22:07:27 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_171040172
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:06 schreef vaduz het volgende:

[..]

Het is de schuld van de overheid! :( Die hebben de boel overgereguleerd en nu hebben we kapitalisme. :(
Ja, dat is altijd wel makkelijk ja. Gewoon alles op de grote boze overheid schuiven. Stel je voor dat je je ogen en je verstand gebruikt voor je eigen keuzes. Kan natuurlijk niet.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_171040195
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, dat is altijd wel makkelijk ja. Gewoon alles op de grote boze overheid schuiven. Stel je voor dat je je ogen en je verstand gebruikt voor je eigen keuzes. Kan natuurlijk niet.
Nee, maar wel op FvD stemmen. _O_ _O_ _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')