abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173442078
Ik twijfel ook om deze te halen :@
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:24:07 #27
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_173442126
Geweldig spel, :)
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:48:24 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173442520
Niet twijfelen, gewoon doen!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_173445702
quote:
4s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:21 schreef Leonos het volgende:
Ik twijfel ook om deze te halen :@
Ik ook :P
pi_173447206
Zo halverwege de race in China en de Williams voelt een stuk beter aan lig nu op de 6de plek en hoef geen stops meer te maken , terwijl Perez die voor me ligt dat nog wel zou moeten :) , hoe verbruiken jullie de motor onderdelen? Ik heb nu bij alles het 2de setje gepakt, en bij de trainingen gebruik ik nu alles van de eerste, en omdat ik een hekel heb aan het rijden op Monaco activeer ik ook maar de 5 de en 6de motoren
pi_173456038
Als je niet technisch ben, zoals ik, kan je dit dan ook gewoon normaal spelen?
Of moet je al die motor shit weten?
pi_173456053
Ik rij nu een seizoen op niveau 80 met controller en ik moet zeggen dat dat pittig is.

Geen practice, 1 shot qualify en full race en in een RB.
Kwalificeren gaat van P8 tot P20 (foutje :D) en in de race tot nu toe 2x 6e en 1x 7e.

Zal binnenkort ook eens een race met m'n Thrustmaster stuurtje doen.

In F1 2016 kon ik eigenlijk altijd wel 1e of 2e worden op niveau "expert" dus blijkbaar is dit niet gelijk.
pi_173456060
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:02 schreef Leonos het volgende:
Als je niet technisch ben, zoals ik, kan je dit dan ook gewoon normaal spelen?
Of moet je al die motor shit weten?
Nee, hoef je niet te weten.
Enige is dat je op je brandstofverbruik moet letten maar dat is zichtbaar en als je teveel verbruikt krijg je ook wel een seintje van je engineer.
pi_173456065
In F1 2016 waren de crashes wat realistischer, heb eens een oefenrace gereden en wat auto's van de baan gedrukt om te kijken hoe dat nu is maar het lijkt dat ze niet meer over de kop kunnen en minder makkelijk spinnen.
pi_173461987
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:02 schreef Leonos het volgende:
Als je niet technisch ben, zoals ik, kan je dit dan ook gewoon normaal spelen?
Of moet je al die motor shit weten?
Ja hoor het is niet zo ingewikkeld. Je hoeft alleen je benzine vebruik te managen. Setups kun je ook gewoon downloaden vanuit de leaderboards in timetrial mode.

Gister geïnstalleerd en even een grand prix gestart op Spa. In de Mercedes van Hamilton van de laatste plek naar een derde plek kunnen rijden in een 50% race. Ai level op 100 (he he eindelijk een ai slider) en elite mode kwa assists.

Die brede wagens met de brede banden en lage brede vleugel zien er echt super vet uit als je er vlak achter rijd.
pi_173463241
Helaas nog steeds geen virtual mirror. Ik hoop daar al op sinds 2010 :'(
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:15:44 #38
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_173467036
Ik wacht nog met het starten van mn career. Ik lees veel mee op het codemasters forum, en er zitten nog echt veel fouten in. Al komen die patches voorlopig nog niet. En Codemasters kennende slopen ze 3 dingen met een patch waarmee ze 1 ding fixen.

Geen idee hoelang ik mijzelf kan inhouden om niet te starten :P

Ik ga in ieder geval met Renault rijden met de hulk als teammaat.

Alle assists uit en cockpit view. Difficulty gaat op 90. Heb al wat losse races gedaan en zo ben ik even snel als de AI *O*
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_173467344
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:15 schreef Kerplunk het volgende:
Ik wacht nog met het starten van mn career. Ik lees veel mee op het codemasters forum, en er zitten nog echt veel fouten in. Al komen die patches voorlopig nog niet. En Codemasters kennende slopen ze 3 dingen met een patch waarmee ze 1 ding fixen.

Geen idee hoelang ik mijzelf kan inhouden om niet te starten :P

Ik ga in ieder geval met Renault rijden met de hulk als teammaat.

Alle assists uit en cockpit view. Difficulty gaat op 90. Heb al wat losse races gedaan en zo ben ik even snel als de AI *O*
Ik las volgens mij idd iets van dat de onderdelen te hard zouden slijten. Heb me er nog niet verdiept.
pi_173473246
Hebben jullie het event al gedaan.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 01:01:44 #41
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_173473640
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:05 schreef Tassendief het volgende:
Hebben jullie het event al gedaan.
Nee ik ben er al mee gekapt.

Wat een slecht grafspel... ergeren jullie niet aan al die bugs en fouten? Wat een slecht product zeg... man man man. Wordt echt tijd dat Codemasters geen licentie meer heeft...
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_173474822
quote:
2s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 01:01 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Nee ik ben er al mee gekapt.

Wat een slecht grafspel... ergeren jullie niet aan al die bugs en fouten? Wat een slecht product zeg... man man man. Wordt echt tijd dat Codemasters geen licentie meer heeft...
Tot nu toe 3 hele races uitgereden zonder een bug te ontdekken.
Erger je wat minder, geniet wat meer.
pi_173475026
quote:
2s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 01:01 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Nee ik ben er al mee gekapt.

Wat een slecht grafspel... ergeren jullie niet aan al die bugs en fouten? Wat een slecht product zeg... man man man. Wordt echt tijd dat Codemasters geen licentie meer heeft...
Mag ik overkopen? PS4? :@
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:00:01 #44
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_173475174
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:41 schreef Leonos het volgende:

[..]

Mag ik overkopen? PS4? :@
Ik heb de hoop nog dat codemasters het meeste gaat fixen binnen een half jaar. Als ik jou was zou ik hem nog niet kopen. Straks is het meeste gepatched en betaal je er nog minder voor ook.

Of je moet er niet zo heel veel om geven :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_173475217
quote:
2s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:00 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

Ik heb de hoop nog dat codemasters het meeste gaat fixen binnen een half jaar. Als ik jou was zou ik hem nog niet kopen. Straks is het meeste gepatched en betaal je er nog minder voor ook.

Of je moet er niet zo heel veel om geven :P
Hoor niemand over bugs verder :P
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:07:30 #46
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_173475234
quote:
4s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:05 schreef Leonos het volgende:

[..]

Hoor niemand over bugs verder :P
http://forums.codemasters(...)technical-assistance

Maar 19 volle pagina's in 5 dagen.

Het is écht heel slecht op het moment _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_173475510
quote:
2s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:07 schreef Kerplunk het volgende:

[..]

http://forums.codemasters(...)technical-assistance

Maar 19 volle pagina's in 5 dagen.

Het is écht heel slecht op het moment _O-
Oké oké. Dan wacht ik ;)
pi_173477613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:14 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tot nu toe 3 hele races uitgereden zonder een bug te ontdekken.
Erger je wat minder, geniet wat meer.
Zelfde voor mij. Nog niks ernstigs tegengekomen na enkele losse grand prix.

Welke bugs zijn dan zo game breaking dat je het niet wilt spelen ?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:17:40 #49
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_173478341
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Zelfde voor mij. Nog niks ernstigs tegengekomen na enkele losse grand prix.

Welke bugs zijn dan zo game breaking dat je het niet wilt spelen ?
Er zijn bepaalde circuits waar de hele AI de penalties pakken. Dus al kwalificeer je als laatste, je kan gewoon vanaf pole vertrekken bij bepaalde circuits omdat iedereen penalties krijgt vanwege het wisselen van bepaalde onderdelen.

Het kwalificeren in de regen. Als de tijd is gestopt dan simuleert de AI de rondetijden. Maar dan wel droge rondetijden. Dus heel erg leuk, maar dan kan je de kwalificatie net zo goed skippen.

AI is zo dom als het maar zijn kan, ze pitten niet tijdens de SC (ookal zitten ze in hun pitwindow). Ze gaan altijd direct ná de safety car. Waardoor het veel te makkelijk wordt om goede resultaten te halen.

Zulk soort dingen verpesten het voor mij gewoon al. Er zijn natuurlijk nog veel meer dingen, maar dit had voorkomen kunnen worden vóór een release. Ik haal er dan ook geen plezier meer uit, dus ik wacht wel een paar maanden tot het één en ander hopelijk gepatched is.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:29:23 #50
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_173478600
Ik ben dat allemaal werkelijk nog geen enkele keer tegengekomen. :X
Please sir. When moon? When Mustang?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')