abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:34:44 #1
8369 speknek
Another day another slay
pi_171024400
quote:
One of the Trump administration’s first decisions about the fight against the Islamic State was made by Michael Flynn weeks before he was fired – and it conformed to the wishes of Turkey, whose interests, unbeknownst to anyone in Washington, he’d been paid more than $500,000 to represent.

The decision came 10 days before Donald Trump had been sworn in as president, in a conversation with President Barack Obama’s national security adviser, Susan Rice, who had explained the Pentagon’s plan to retake the Islamic State’s de facto capital of Raqqa with Syrian Kurdish forces whom the Pentagon considered the U.S.’s most effective military partners. Obama’s national security team had decided to ask for Trump’s sign-off, since the plan would all but certainly be executed after Trump had become president.

Flynn didn’t hesitate. According to timelines distributed by members of Congress in the weeks since, Flynn told Rice to hold off, a move that would delay the military operation for months.

If Flynn explained his answer, that’s not recorded, and it’s not known whether he consulted anyone else on the transition team before rendering his verdict. But his position was consistent with the wishes of Turkey, which had long opposed the United States partnering with the Kurdish forces – and which was his undeclared client.

Trump eventually would approve the Raqqa plan, but not until weeks after Flynn had been fired.
http://www.mcclatchydc.co(...)rticle151149647.html



:D :'( :D Drain the swamp :D :'( :D

Ohja ik maak me schuldig aan en omring me door allemaal letterlijk corrupte landverraders.

"Gen. Flynn is a wonderful man. I think he has been treated very, very unfairly by the media, as I call it, the fake media in many cases," Trump said. "And I think it is really a sad thing that he was treated so badly."

Mooi nieuwsberichtje zo vlak nadat Trump gevraagd had het onderzoek naar Flynn te laten vallen en Erdogans goons een groep mensen in elkaar schopten in DC.

Not a puppet, not a puppet.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:38:11 #2
8369 speknek
Another day another slay
pi_171024476
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_171024502
Schuld van de links liberale media!!! Flynn heeft nooit wat verkeerd gedaan!!!11!!EINZ
Militant men in peaceful times attack themselves
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:40:10 #4
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171024516
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171024542
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:34 schreef speknek het volgende:

[..]

http://www.mcclatchydc.co(...)rticle151149647.html

[ afbeelding ]

:D :'( :D Drain the swamp :D :'( :D

Ohja ik maak me schuldig aan en omring me door allemaal letterlijk corrupte landverraders.

"Gen. Flynn is a wonderful man. I think he has been treated very, very unfairly by the media, as I call it, the fake media in many cases," Trump said. "And I think it is really a sad thing that he was treated so badly."

Mooi nieuwsberichtje zo vlak nadat Trump gevraagd had het onderzoek naar Flynn te laten vallen en Erdogans goons een groep mensen in elkaar schopten in DC.

Not a puppet, not a puppet.
De beerput kraakt langzaam open. Ik ben benieuwd of dit alles naar het afzetten van Trump gaat lijden. Het is opvallend dat het zo veel schandalen/blunders achter elkaar zijn.

Oh; en nepnieuws! Dat jullie dit allemaal geloven zeg, wat naïef. :Z
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171025246
Nou, Donald heeft nog niet echt een lekker soepel weekje, he?

Gelukkig heeft hij binnenkort tijd voor wat ontspanning; reisje naar Saudi-Arabië voor een speech over de islam en praten met zijn goede vrienden in Israël van wie hij net informatie heeft doorgespeeld aan Rusland die hij net ongewild spontaan betrokken heeft bij een gecoördineerd front tegen IS samen met Rusland.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171025512
quote:
11s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:41 schreef NgInE het volgende:

[..]

De beerput kraakt langzaam open. Ik ben benieuwd of dit alles naar het afzetten van Trump gaat lijden. Het is opvallend dat het zo veel schandalen/blunders achter elkaar zijn.

Oh; en nepnieuws! Dat jullie dit allemaal geloven zeg, wat naïef. :Z
Lijden zal hij ongetwijfeld.
pi_171025587
Exclusive: Trump campaign had at least 18 undisclosed contacts with Russians

quote:
Conversations between Flynn and Kislyak accelerated after the Nov. 8 vote as the two discussed establishing a back channel for communication between Trump and Russian President Vladimir Putin that could bypass the U.S. national security bureaucracy, which both sides considered hostile to improved relations, four current U.S. officials said.
Oei oei oei.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Militant men in peaceful times attack themselves
pi_171026261
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 12:32 schreef Physsic het volgende:

[..]

Lijden zal hij ongetwijfeld.
Awww...als je het zo benoemt dan is het eigenlijk best zielig voor die man.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_171030408
Die Flynn is inmiddels multi-miljonair volgens mij.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-Guelen-lobby-192907

quote:
Nederlands bedrijf betaalde $530.000 aan Trump-adviseur voor anti-Gülen lobby
De voormalige directeur van de Amerikaanse militaire inlichtingendienst Michael Flynn ontving $530.000 van een bv uit Vleuten om in de VS te lobbyen voor uitlevering van Fethullah Gülen door de VS aan Turkije, aldus een melding in het Amerikaanse lobbyregister. De bv, Inovo, is van de in Ankara geboren en in Utrecht opgegroeide Ekim Alptekin. Die verklaarde november vorig jaar nog slechts enkele duizenden tot tienduizenden dollars te hebben betaald voor het lobbywerk.
Flynn schreef op de dag van de verkiezingen een opinie-artikel op de in Washington populaire website The Hill, waarin hij schreef dat ‘bondgenoot Turkije’ steun verdiende en omschreef Gülen als ‘de Turkse Osama bin Laden’.

Update: zie ook Neder-Turk: ‘Ik heb helemaal geen $530.000 betaald voor anti-Gülen lobby’

Amerikaanse media melden nu dat Inovo voor de lobby-activiteiten liefst $530.000 overmaakte naar de consultancyfirma van Flynn, genaamd Flynn Intel. Ankara verdenkt Gülen er van het brein te zijn achter de mislukte couppoging van 15 juli vorig jaar, en wil dat de VS, waar de geestelijk leider woont, hem uitlevert aan Turkije. De VS hebben dat tot nu toe geweigerd.

Flynn was adviseur van Donald Trump in aanloop naar de verkiezingen en daarna tot 13 februari dit jaar Nationaal Veiligheidsadviseur. Hij bood zijn ontslag aan nadat naar buiten kwam dat hij collega’s en vice-president Mike Pence onwaarachtig had ingelicht over contact met de Russische ambassadeur in de VS. De twee hadden gesproken over opheffing van Amerikaanse sancties tegen Rusland.

Over Utrechter Alptekin is eerder bericht dat hij banden zou onderhouden met de Turkse regering. Hij is lid van de Europese Raad voor Buitenlandse Economische Relaties en voorzitter van de Turks-Amerikaanse Business Council, meldt hij op zijn LinkedIn-pagina. Hij is projectontwikkelaar in Istanbul, waar hij ook kantoor houdt. Verder is hij aandeelhouder van Eclipse Aerospace, een Amerikaans bedrijf dat kleine vliegtuigjes produceert, waar Roel Pieper nog leiding aan heeft gegeven. In 2003 en 2004 werkte hij voor D66-parlementariër Fatma Koser Kaya.

In eerdere interviews verklaarde Alptekin dat hij het artikel op The Hill betreurde. ‘Als hij mij van tevoren advies had gevraagd over het publiceren van het blog, had ik het hem afgeraden. Ik loop door al deze aandacht ook een risico, krijg veel dreigende telefoontjes en mailtjes. Daarbij, denk je nu echt dat Flynn rond belangrijke verkiezingen zo’n artikel gaat schrijven, alleen omdat ik hem een paar duizend dollar heb betaald? Dat zou hij nooit doen.’

De overeenkomst met Flynn omschreef hij als een ‘bescheiden research- en lobbycontract’ bedoeld om het ‘gebrek aan vertrouwen in de trans-Atlantische relatie en dan met name met Turkije te onderzoeken en te bekijken hoe die beter kan’. Het ging volgens Alptekin in november vorig jaar ‘om enkele tienduizenden, niet honderdduizenden euro’s’ die hij aan Flynn betaalde. Het blijkt nu met ruim een half miljoen dollar toch iets minder bescheiden dat Alptekin toen deed voorkomen.

Alptekins medewerker in Nederland laat weten dat hij ons nog gaat bellen voor een reactie, maar op het moment in vergadering zit.

pi_171030423
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Die Flynn is inmiddels multi-miljonair volgens mij.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-Guelen-lobby-192907

[..]

Dat lijkt me wel, net als vrijwel iedereen die redelijk dicht bij Donald staat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:30:45 #12
8369 speknek
Another day another slay
pi_171030841
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:10 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Die Flynn is inmiddels multi-miljonair volgens mij.

http://www.quotenet.nl/Ni(...)-Guelen-lobby-192907

[..]

Dit gaat om hetzelfde:

quote:
But it is his paid work on Turkey's behalf that offers the clearest evidence of his role as a foreign agent - and of his legal problems, since he did not declare his foreign agent status till weeks after he'd left the Trump administration.

It was a fact Flynn disclosed himself in a declaration to the Foreign Agent Registration Unit of the Justice Department in early March. According to Flynn's paperwork, he was paid $530,000 for work that "could be construed to have principally benefited the Republic of Turkey." The contract ended last November.

Under the Foreign Agent Registration Act, U.S. citizens who lobby on behalf of foreign governments or political entities must disclose their work to the Justice Department within 10 days.

Ekim Alptekin, the Turkish businessman whose company paid Flynn, disputes that he was “taking directions from anyone in the government” of Turkey. But Flynn’s filing shows he set up a meeting with Turkey’s foreign minister, Mevlut Cavusoglu, and energy minister, Berat Albayrak, who is President Recep Tayyip Erdogan’s son-in-law, at a New York hotel last September.

As then-candidate Trump’s national security adviser, Flynn sat in on classified briefings in the summer and fall of 2016. According to the filing, he signed the contract with Alptekin’s firm on Aug. 9. Trump received his first classified intelligence briefing on Aug. 18 – a meeting that Flynn attended. As Trump’s national security adviser in the White House, Flynn had access to even more highly classified intelligence. He sat in on most, if not all, of Trump’s phone conversations and meetings with foreign leaders.

Read more here: http://www.mcclatchydc.co(...)7.html#storylink=cpy
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')