abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:11:49 #26
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_171043695
Pff moet er niet aan denken. Succes ^O^
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:20:52 #27
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_171043803
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:10 schreef Boy_Zonderman het volgende:
RIP TS en condoleances aan de nabestaanden!

(Hopelijk vinden ze iets, want met Prikkelbaar Darm Syndroom kom je ook niet veel verder...)
Haha ts is levend en wel kan ik je zeggen. Ik dacht eerst dat je bij het onderzoek van tevoren een roesje zou krijgen, waarvan je helemaal nokkie zou gaan en niks zou meekrijgen van het onderzoek. But i was wrong

Kreeg wel een roesje, maar erg licht. Dus was gewoon aanspreekbaar en ik kon het volgen, maar het was echt heel vaag. Ik zat gewoon met ze mee te kijken naar hoe mijn darmen van binnen eruit zagen. bizar.

Alles zag er goed uit, maar ze hebben nog wat weefsel afgenomen om verder te onderzoeken.

Ik vrees de PDS diagnose.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
  vrijdag 19 mei 2017 @ 00:29:15 #28
411541 Boy_Zonderman
Uit het woelige leven van...
pi_171043876
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:20 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Haha ts is levend en wel kan ik je zeggen. Ik dacht eerst dat je bij het onderzoek van tevoren een roesje zou krijgen, waarvan je helemaal nokkie zou gaan en niks zou meekrijgen van het onderzoek. But i was wrong

Kreeg wel een roesje, maar erg licht. Dus was gewoon aanspreekbaar en ik kon het volgen, maar het was echt heel vaag. Ik zat gewoon met ze mee te kijken naar hoe mijn darmen van binnen eruit zagen. bizar.

Alles zag er goed uit, maar ze hebben nog wat weefsel afgenomen om verder te onderzoeken.

Ik vrees de PDS diagnose.
Nope, dat roesje stelt idd niks voor maar het helpt wel de scherpe kantjes er van af te halen.

Ik vond het zelf best interessant om te zien hoe dat van binnen allemaal eruit ziet. Moest ook erg lachen toen ze met dat grijpertje bezig was, deed me denken aan van die kermis spelletjes waar je horloges en knuffels mee kan winnen _O-

PDS is vervelend want dan moet je voor jezelf bijhouden waar je darmen verkeerd op reageren. En zelfs dat geeft geen uitsluitsel...
"I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
pi_171044069
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:20 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Haha ts is levend en wel kan ik je zeggen. Ik dacht eerst dat je bij het onderzoek van tevoren een roesje zou krijgen, waarvan je helemaal nokkie zou gaan en niks zou meekrijgen van het onderzoek. But i was wrong

Kreeg wel een roesje, maar erg licht. Dus was gewoon aanspreekbaar en ik kon het volgen, maar het was echt heel vaag. Ik zat gewoon met ze mee te kijken naar hoe mijn darmen van binnen eruit zagen. bizar.

Alles zag er goed uit, maar ze hebben nog wat weefsel afgenomen om verder te onderzoeken.

Ik vrees de PDS diagnose.
Ha TS leeft nog *O* *O* *O*
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_171049310
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 00:20 schreef Steef121 het volgende:

[..]

Haha ts is levend en wel kan ik je zeggen. Ik dacht eerst dat je bij het onderzoek van tevoren een roesje zou krijgen, waarvan je helemaal nokkie zou gaan en niks zou meekrijgen van het onderzoek. But i was wrong

Kreeg wel een roesje, maar erg licht. Dus was gewoon aanspreekbaar en ik kon het volgen, maar het was echt heel vaag. Ik zat gewoon met ze mee te kijken naar hoe mijn darmen van binnen eruit zagen. bizar.

Alles zag er goed uit, maar ze hebben nog wat weefsel afgenomen om verder te onderzoeken.

Ik vrees de PDS diagnose.
Dat van dat roesje is erg herkenbaar :')
Terwijl je niet alleen met een taxi weg mocht, moest persee iemand mee want roesje. :')

Vond Moviprep niet super erg eigenlijk alleen het naar binnenwerken was niet echt lekker.
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_171049597
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 12:19 schreef IkBenDeBaas het volgende:

[..]

Dat van dat roesje is erg herkenbaar :')
Terwijl je niet alleen met een taxi weg mocht, moest persee iemand mee want roesje. :')

Vond Moviprep niet super erg eigenlijk alleen het naar binnenwerken was niet echt lekker.
Kreeg je geen pijn aan je anus door de hoeveelheid spuitwaterpoep?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')