abonnement Unibet Coolblue
pi_171014802
Vandaag fietste ik naar huis en op een gegeven moment zag ik een groepje jongeren, ong. 17à18 jaar oud. Ik naderde en zag dat het 2 meisjes en 1 kerel waren. En wat voor meisjes, echt 2 modellen waarvan één meisje een zwart bikini broekje droeg.

Ong. zoiets
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik passeerde keek ik, maar ik keek ook nog eens achterom want ik ben een man. En man, wat een mooie kont. Ik vond het eigenlijk zo knap dat ik gewoon gedraaid ben om terug te passeren. Ik passeerde en het meisje had duidelijk plezier met haar vriendin, ze was aan het huppelen en het broekje was duidelijk zichtbaar. Het was enorm opwindend.

Iets verderop draaide ik een straat in en nam ik even mijn telefoon omdat ik wilde laten uitschijnen dat ik met iets bezig was, stiekem keek ik waar het groepje liep. Toen ze dichterbij kwamen ben ik terug langs gereden maar kon ik minder goed kijken, haar vriendin zag dat ik aan het kijken was en durfde niet gedetailleerd te kijken.
Maar man, wat een modellenbenen, lichaam, dat gezichtje, dat licht krullend haar en zo'n mooi broekje. Spijtig dat ze een shirtje droeg want had graag ook haar buik gezien.

O+ O+ O+
Cindy De Vuyst
pi_171014885
Damn triest zeg
pi_171016431
Maar heb je nou een foto gemaakt of niet?
pi_171016495
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:46 schreef gekkewiebel het volgende:
Maar heb je nou een foto gemaakt of niet?
Ik zie hem niet ;(
pi_171017028
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:48 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Ik zie hem niet ;(
Gelukkig want ik was de kerel, wil jullie niet jelly maken
pi_171017388
TS jij bent echt eng ;(
pi_171017682
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 22:46 schreef gekkewiebel het volgende:
Maar heb je nou een foto gemaakt of niet?
Nee :(

quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 23:14 schreef Diqiu-Long het volgende:
TS jij bent echt eng ;(
Maar nee, waarom dan?
Cindy De Vuyst
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')