abonnement Unibet Coolblue
pi_171008881
Hallo iedereen!

Dit is mijn eerste post op dit forum en ik zou graag jullie mening willen horen.

Ik studeer aan de uni en doe een economisch/bedrijfskundige studie. Volgend schooljaar moet ik voor 3/4 maanden op stage en mijn vriendin en ik zaten eraan te denken om in een warm land ervaring op te doen. Wij weten dat veel studenten bijvoorbeeld naar Curaçao gaan.
Het leek ons een leuk idee om een te kijken of er plek is in een Big Four bureau op Curaçao, aangezien we mensen kennen die dit hebben gedaan.

Alleen zijn wij 'bang' dat dit een beetje onprofessioneel overkomt op ons CV, omdat het natuurlijk bekend staat als feesteiland. Maar aan de andere kant zouden we alleen voor een Big Four kantoor of soortgelijk bedrijf stage lopen in Curaçao en het lijkt ons dus wel dat het bedrijf zelf wel goed op je CV staat (in combinatie met een buitenlandse stage)?

In bijvoorbeeld Spanje moet je goed Spaans kunnen in dit soort grote bedrijven. Dus als we naar Spanje zouden gaan, zouden we denk ik sowieso niet in een groot bedrijf terecht komen. En in Curaçao hebben we dan wel het voordeel dat we Nederlands spreken.

Graag hoor ik jullie meningen over of het werken bij een groot bedrijf in Curaçao goed zou staan op je CV (ondanks de reputatie van het land) en of jullie misschien nog andere suggesties hebben!

[ Bericht 1% gewijzigd door Armani XL op 17-05-2017 18:05:03 ]
pi_171009008
dan zet je op je cv alleen de naam van het bedrijf. of je zet het helemaal niet op je cv.
:]
pi_171009047
Ja dat wel, maar het leek me ook wel een pluspunt om erbij te vermelden dat het in het buitenland is. Dus misschien nog andere suggesties?? En ik wil mijn ervaring sowieso wel op mijn cv zetten..
pi_171009134
De vraag stellen is 'm beantwoorden.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?