quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ben ik nou echt de enige die sinds kort quotemeldingen krijgt voor topics waar je al in zit? Onwijs irritant.
Ik heb hier sinds kort ook last van, Mani.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:54 schreef Mani89 het volgende:
Jongens ben ik nou echt de enige die sinds kort quotemeldingen krijgt voor topics waar je al in zit? Onwijs irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Goed deelnemersveld jaquote:Op woensdag 17 mei 2017 21:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat een paar nitwits op FOK! dat zeggen? Hij is al eens tweede geworden na 235 kilometer.
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:56 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]Vroeger AAS nu an de flesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edwin Avila mag je niet onderschatten.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed deelnemersveld ja
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed deelnemersveld ja
[ afbeelding ]
Kijk hem dan helemaal casual proberen te zijn haha, alsof jij niet elke dag op die site kijkt.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit even op die website van Stijn te kijken
quote:
Zeg het maar, jongens.twitter:josvanemden twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 22:59:48@NvdKoog @bramtankink @thijszonneveld Waarom zou Jan Boven ongeschikt zijn? reageer retweet
Ik heb dat soort bronnen niet nodig en ik ga er vanuit jij ook niet.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kijk hem dan helemaal casual proberen te zijn haha, alsof jij niet elke dag op die site kijkt.
Welke plank heb ik precies misgeslagen?quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jammer dat je de plank mis sloeg
Een punt proberen te maken maar daarbij voorbijgaand dat hij toen tegen Z-sprinters reed.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Welke plank heb ik precies misgeslagen?
Jammer dat het je aan intelligentie ontbreekt en een grapje niet kunt herkennen. Elke gek z'n gebrek.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een punt proberen te maken maar daarbij voorbijgaand dat hij toen tegen Z-sprinters reed.
Ik ben geen fan meer.quote:Op woensdag 17 mei 2017 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]Zeg het maar, jongens.twitter:josvanemden twitterde op dinsdag 11-04-2017 om 22:59:48@NvdKoog @bramtankink @thijszonneveld Waarom zou Jan Boven ongeschikt zijn? reageer retweet
Zo, Koffieplanter imiteert even zijn grote idool Godin en deelt een elleboog uit.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat het je aan intelligentie ontbreekt en een grapje niet kunt herkennen. Elke gek z'n gebrek.
quote:
Hier heb je niet van terug.twitter:josvanemden twitterde op woensdag 12-04-2017 om 13:58:53@NvdKoog Dus omdat iemand niet houdt van interviews geven en het niveau van renners niet hoog genoeg is, is Jan een slechte ploegleider? reageer retweet
Je zag dat ik gelijk had vandaag met het niet opstellen van Gaviriaquote:Op woensdag 17 mei 2017 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Misschien dat je ons nog even van goede tips kunt voorzien, zoals het niet opstellen van Gaviria vandaag. Nibali wel of niet opstellen morgen, houd me toch bezig.
Absoluut, een pluim namens ons allemaal. Daar moet je enig inzicht voor hebben, zeker.quote:Op woensdag 17 mei 2017 22:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je zag dat ik gelijk had vandaag met het niet opstellen van Gaviria
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |