abonnement Unibet Coolblue
pi_171006704
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:29 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Wachten tot er een vliegtuig overvliegt, misschien lukt het dan wel.
Of thuis poepen en dan op de auto leggen
pi_171006729
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:31 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

Of thuis poepen en dan op de auto leggen
Zal je zien dat je dan net aan de dunne bent, moet je het in een Tupperware bakje meenemen. :{
pi_171006746
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ah, net zo een als "kitesurfen is moeilijker dan golfsurfen" zeker.
Of windsurfen. Tja dat zijn vaak meningen, en vaak hebben de mensen in kwestie geen ervaring met meerdere disciplines. Verder is de leercurve van die sporten totaal anders, dus het is maar net waar je de nadruk op legt.

Maar nee, dit ging over wat aerodynamische theorie :')
pi_171006765
Surfer boys :9~ :@
pi_171006790
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:27 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nee, kitesurf theorie mythes :')
o, dat vind ik wel boeiend ^O^
compact en kleverig.
pi_171006808
quote:
17s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:30 schreef aeque het volgende:

[..]

Alles komt goed CL. O+

[..]

Gewoon lief vragen aan de persoon of hij de volgende keer er rekening mee wil houden. O+
Het is elke keer een andere hufter/domme kut. Mensen beseffen niet dat wanneer je op het smalste deel van het terrein parkeert het dan wel lekker dicht bij de voordeur van die andere flats is, maar dat drie mensen hun auto niet kunnen gebruiken.
Tap tap tap
pi_171006813
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:33 schreef Witlofje het volgende:
Surfer boys :9~ :@
Ga een keertje mee dan :@
pi_171006829
Vanavond is de vergadering van de VvE, even een verzoekje indienen of iedereen die visite/klusjeslui op het terrein laat, die auto NIET op het smalle deel laat parkeren maar lekker achter hun eigen bolide.
Tap tap tap
pi_171006842
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is elke keer een andere hufter/domme kut. Mensen beseffen niet dat wanneer je op het smalste deel van het terrein parkeert het dan wel lekker dicht bij de voordeur van die andere flats is, maar dat drie mensen hun auto niet kunnen gebruiken.
Na een paar keer zou ik toch wel een keer vriendelijk vragen of die persoon dat niet meer wil doen.
pi_171006848
Oh verkeerd gelezen. :{
pi_171006871
Wit kruis op die plek laten schilderen?
pi_171006934
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond is de vergadering van de VvE, even een verzoekje indienen of iedereen die visite/klusjeslui op het terrein laat, die auto NIET op het smalle deel laat parkeren maar lekker achter hun eigen bolide.
Een groepsapp maken dat mensen kunnen melden als er bezoek / whatever komt dat je iemand kan bereiken als ze verkeerd staan en je eruit moet? Of gewoon verzoeken dat ze dus een straat verder parkeren?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_171006987
Daar een groepsapp voor maken zou ik nou niet echt op zitten wachten...
pi_171007019
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:34 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

o, dat vind ik wel boeiend ^O^
Ik heb de tekst niet meer nu ;(

Maar gaat over een hardnekkige aanname dat je een kite moet depoweren om 'm zoveel mogelijk upwind te krijgen. Die aanname is gebaseerd op een misvatting vanwege de dynamiek van het windvenster tijdens vaarsnelheden.

Dus ik voel me dan altijd geneigd om dat even recht te zetten, maar dan realiseer ik me dat ik dat vaker doe en dan altijd in discussies terecht kom omdat de mythes zo hardnekkig zijn. Terwijl mijn theorie toepasbaar is op een hoop andere dingen tijdens kitesurfen (waarom een kite uit de lucht valt als je 'm terugstuurt en je board afremt, waarom uithaken werkt, wat een kite slack geeft, waarom de lifttheorie in de praktijk niet windsnelheid^2 geeft, waarom bepaalde kites beter bij harde wind te varen zijn dan anderen, waarom 'loading the lines' onzin is etc) terwijl elk van die aspecten hun eigen mythe hebben die elkaar uiteindelijk nog eens tegenspreken ook :') (bv wat een kite doet bij uithaken, terwijl de mythe van het hard afremmen iets totaal anders zegt, terwijl je in de praktijk precies hetzelfde doet :') )

Tevens als je wat rondzoekt op internationale fora zie je dat behoorlijk hooggewaardeerde, maar niet zo actieve mensen, precies hetzelfde zeggen als ik. Maar het wordt gewoon niet opgepikt door het grote publiek :')
Achja :')
pi_171007049
quote:
15s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
Daar een groepsapp voor maken zou ik nou niet echt op zitten wachten...
Lekker zo'n groepsapp voor 200 mensen :'(
Tap tap tap
pi_171007104
Net zoiets als dat bij poolen zo'n beetje alle recreanten nog steeds met oude caferegels spelen, terwijl in het wedstrijdcircuit al tientallen jaren andere regels gelden. Om een of andere vage reden willen de moderne regels maar niet overstappen naar de recreanten.

(Denk dat Vin dit wel herkent :P )
pi_171007112
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:39 schreef Californium het volgende:

[..]

Een groepsapp maken dat mensen kunnen melden als er bezoek / whatever komt dat je iemand kan bereiken als ze verkeerd staan en je eruit moet? Of gewoon verzoeken dat ze dus een straat verder parkeren?
Verzoeken om verderop te parkeren worden gewoon genegeerd. Er hangen in alle trappenhuizen als het goed is posters met 'NIET ACHTER AUTO'S PARKEREN' maar die negeert iedereen. Ik kan ook nooit visite kwijt, als ik iemand achter mijn eigen auto laat parkeren zodat de anderen er wel uit kunnen, krijg ik een brief :') maar nu staat er gewoon een BUS achter m'n auto. Zal wel een klusjesman zijn, maar je komt hier alleen met een zendertje, dus iemand moet hem op het terrein hebben gelaten. Dat ze voortaan even aangeven dat ze die bak niet op het smalste stuk neerzetten.

Zo mooi, ik kon m'n auto 's avonds een keer niet parkeren omdat er zo'n glazenwasser-apparaat stond :') en toen heb ik m'n auto maar op het brede deel gezet op een splitsing zodat iedereen erlangs kon. En toen kreeg ik een brief. Echt. Die glazenwasser heeft er drie dagen gestaan. Ik kan niet heksen.
Tap tap tap
pi_171007206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:47 schreef Faxie het volgende:
Net zoiets als dat bij poolen zo'n beetje alle recreanten nog steeds met oude caferegels spelen, terwijl in het wedstrijdcircuit al tientallen jaren andere regels gelden. Om een of andere vage reden willen de moderne regels maar niet overstappen naar de recreanten.

(Denk dat Vin dit wel herkent :P )
Ach ja, die mythes heb je overal en zal je altijd blijven houden.
  woensdag 17 mei 2017 @ 16:53:30 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_171007255
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:47 schreef Faxie het volgende:
Net zoiets als dat bij poolen zo'n beetje alle recreanten nog steeds met oude caferegels spelen, terwijl in het wedstrijdcircuit al tientallen jaren andere regels gelden. Om een of andere vage reden willen de moderne regels maar niet overstappen naar de recreanten.

(Denk dat Vin dit wel herkent :P )
Wat is het verschil dan met pool?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_171007257
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:43 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik heb de tekst niet meer nu ;(

Maar gaat over een hardnekkige aanname dat je een kite moet depoweren om 'm zoveel mogelijk upwind te krijgen. Die aanname is gebaseerd op een misvatting vanwege de dynamiek van het windvenster tijdens vaarsnelheden.

Dus ik voel me dan altijd geneigd om dat even recht te zetten, maar dan realiseer ik me dat ik dat vaker doe en dan altijd in discussies terecht kom omdat de mythes zo hardnekkig zijn. Terwijl mijn theorie toepasbaar is op een hoop andere dingen tijdens kitesurfen (waarom een kite uit de lucht valt als je 'm terugstuurt en je board afremt, waarom uithaken werkt, wat een kite slack geeft, waarom de lifttheorie in de praktijk niet windsnelheid^2 geeft, waarom bepaalde kites beter bij harde wind te varen zijn dan anderen, waarom 'loading the lines' onzin is etc) terwijl elk van die aspecten hun eigen mythe hebben die elkaar uiteindelijk nog eens tegenspreken ook :') (bv wat een kite doet bij uithaken, terwijl de mythe van het hard afremmen iets totaal anders zegt, terwijl je in de praktijk precies hetzelfde doet :') )

Tevens als je wat rondzoekt op internationale fora zie je dat behoorlijk hooggewaardeerde, maar niet zo actieve mensen, precies hetzelfde zeggen als ik. Maar het wordt gewoon niet opgepikt door het grote publiek :')
Achja :')
ik snap echt helemaal niet wat je zegt, maar ik sta achter je fax!
compact en kleverig.
pi_171007297
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:47 schreef Faxie het volgende:
Net zoiets als dat bij poolen zo'n beetje alle recreanten nog steeds met oude caferegels spelen, terwijl in het wedstrijdcircuit al tientallen jaren andere regels gelden. Om een of andere vage reden willen de moderne regels maar niet overstappen naar de recreanten.

(Denk dat Vin dit wel herkent :P )
das op zich wel logisch, je speelt met de regels die je kent, ik ken geen andere dan die ik 20 jaar geleden heb geleerd omdat ik nooit naar wedstrijden kijk enzo.
compact en kleverig.
pi_171007301
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ach ja, die mythes heb je overal en zal je altijd blijven houden.
Mja maar ik erger me er een beetje aan ;(

Zo ook met bv marketingverhalen die klakkeloos voor waar worden aangenomen. Nieuwe producten die niet vanuit een technisch r&d oogpunt zijn ontwikkeld, maar vanuit een marketingtechnisch oogpunt :')

Zal je bij klim/survivalgerei misscshien ook wel hebben? Hoewel dat ondertussen misschien behoorlijk gestandaardiseerd is, en een stuk minder modegevoelig gok ik...
pi_171007312
Ik wil wel weer n keer poolen trouwens 8-)
compact en kleverig.
pi_171007332
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:55 schreef Faxie het volgende:

[..]

Mja maar ik erger me er een beetje aan ;(

Zo ook met bv marketingverhalen die klakkeloos voor waar worden aangenomen. Nieuwe producten die niet vanuit een technisch r&d oogpunt zijn ontwikkeld, maar vanuit een marketingtechnisch oogpunt :')

Zal je bij klim/survivalgerei misscshien ook wel hebben? Hoewel dat ondertussen misschien behoorlijk gestandaardiseerd is, en een stuk minder modegevoelig gok ik...
nja, als mensen erin trappen, is er n markt voor, dus vanuit marketingoogpunt is dat logisch volgens mij. :P
compact en kleverig.
pi_171007337
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan met pool?
Ik doelde meer op het feit dat een heel groot deel van de mensen het verkeerd heeft terwijl ze het niet doorhebben, en die verkeerde theorie van elkaar overnemen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')