abonnement Unibet Coolblue
pi_171067741
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 04:04 schreef Elfletterig het volgende:
Loyaliteit aan dictator Erdogan vind je overal; van Nederland tot de VS. Ik snap niks van de verbazing die hierover kennelijk bestaat.
Je mag alles zeggen, maar wij Nederland zijn echt niet loyaal aan Erdogan. We hebben zijn minister het land uitgetrapt en dat vond hij allerminste leuk van ons. Ik ben geneigd te zeggen dat wij Nederland als zo'n klein kut landje moediger zijn dan de wereldmacht Amerika die niet eens zijn eigen burgers durft te beschermen op eigen grondgebied tegen de Turkse regering.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:41:29 #202
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_171068268
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:24 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Je mag alles zeggen, maar wij Nederland zijn echt niet loyaal aan Erdogan.
Elfletterig bedoelde dat veel Nederlandse Turken extreem loyaal zijn aan Erdogan.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  zaterdag 20 mei 2017 @ 09:46:10 #203
286575 Roces18
Chef de party
pi_171068331
vijfde colonne
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171069190
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 05:54 schreef Hathor het volgende:
Als je hier eigenlijk goed over nadenkt, kan dit gewoon niet onbestraft blijven, zoiets is nog nooit vertoond in de gehele geschiedenis van staatsbezoeken volgens mij. En dan zag het er ook nog eens uit alsof Erdogan hier echt persoonlijk opdracht toe gaf. :') Ik verbaas me er trouwens nog steeds over dat die Turkse beveiligers niet veel harder zijn aangepakt, want ze leken zich weinig aan te trekken van de aanwezige politie. Ze hadden er toch op zijn minst een paar kunnen taseren, het moet raar lopen als het daarna niet gewoon voorbij is met dat holbewonersgedrag. En als klap op de vuurpijl zit er dan ook nog eens een geestelijk gestoorde Turk in dit topic bijkans klaar te komen over hetgeen gebeurd is en tegelijkertijd te schuimbekken over duizenden doden en hakken met een bijl als men aan Erdogan komt, uit welk zwakzinnigengesticht is die parasiet ontsnapt dan?
_O_
pi_171070474
Het imago van Turkije is wel enorm aan het tanken zeg, op verschillende Amerikaanse fora over preppen en de :7 LDS :7 verdedigde men Turkije in het verleden nog maar nu hoort het in het rijtje met Pakistan en Iran thuis.
This pleases me :7
pi_171070575
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Het imago van Turkije is wel enorm aan het tanken zeg, op verschillende Amerikaanse fora over preppen en de :7 LDS :7 verdedigde men Turkije in het verleden nog maar nu hoort het in het rijtje met Pakistan en Iran thuis.
This pleases me :7
Ik voorzie een Amerikaanse invasie van Turkije binnen nu en een paar jaar.
pi_171070971
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik voorzie een Amerikaanse invasie van Turkije binnen nu en een paar jaar.
Dan is heel de moslimwereld in oorlog met de VS, kunnen ze niet veroorloven. Overigens zal Turkije het niet zover komen voor het zich flink een vazalstaat van Rusland te maken.
pi_171070995
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:09 schreef WammesWaggel het volgende:
Het imago van Turkije is wel enorm aan het tanken zeg, op verschillende Amerikaanse fora over preppen en de :7 LDS :7 verdedigde men Turkije in het verleden nog maar nu hoort het in het rijtje met Pakistan en Iran thuis.
This pleases me :7
Fuck imago:

:7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-05-2017 12:44:39 ]
pi_171071313
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan is heel de moslimwereld in oorlog met de VS, kunnen ze niet veroorloven. Overigens zal Turkije het niet zover komen voor het zich flink een vazalstaat van Rusland te maken.
Die 2de zin... :?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:06:15 #210
117098 Hathor
Effe niet
pi_171071359
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Dan is heel de moslimwereld in oorlog met de VS, kunnen ze niet veroorloven. Overigens zal Turkije het niet zover komen voor het zich flink een vazalstaat van Rusland te maken.
Datzelfde werd ook gezegd toen Irak werd aangevallen, big fucking whoop, Israel is al zolang het bestaat in oorlog met die hele moslimwereld, zie jij ze onder de indruk zijn? En als jij denkt dat je veilig bent als vazalstaat van Rusland, dan wil ik je er nog even fijntjes aan herinneren wat er met hun Servische broeders is gebeurt toen die zich de woede van de Amerikanen op de hals haalden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171071554
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:06 schreef Hathor het volgende:

[..]

Datzelfde werd ook gezegd toen Irak werd aangevallen, big fucking whoop, Israel is al zolang het bestaat in oorlog met die hele moslimwereld, zie jij ze onder de indruk zijn? En als jij denkt dat je veilig bent als vazalstaat van Rusland, dan wil ik je er nog even fijntjes aan herinneren wat er met hun Servische broeders is gebeurt toen die zich de woede van de Amerikanen op de hals haalden.
Turkije heeft historisch toch wel even een andere waarde en betekenis dan Irak, verder zie je dat met ieder invasie of oorlog in een moslimland steeds vaker en meer moslims uit andere landen naar het front trokken. Met een oorlog met heel de moslimwereld bedoel ik er niet op dat de landen van Marokko tot en met Indonesië allemaal een voor een de VS de oorlog verklaren, maar eerder dat als je dacht dat de Jihadisten stroom naar Syrië veel was, dat je toch even zult schrikken in het geval van Turkije.

En de VS stond er bij en keek er naar toen Oekraïne en Georgië de woede van Rusland op de hals haalden. Rusland is de enige reden waarom de VS Assad niet heeft afgezet en hebben gedaan wat ze in Irak, Afghanistan en Libië hebben gedaan. Als Turkije Rusland medezeggenschap geeft over de Bosporus kan je Westerse invloed in het gebied wel vergeten.

Israël voert een oorlog met Hamas en Hezbollah en is in een staat van vrede met Egypte en Jordanië, dus weet niet echt waar je het over hebt.
pi_171071696
Een vazal van Rusland worden is een stuk minder populair onder de Turkse bevolking dan een conflict met de VS, op de langere termijn mogelijk nog schadelijker ook.
pi_171071718
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:22 schreef WammesWaggel het volgende:
Een vazal van Rusland worden is een stuk minder populair onder de Turkse bevolking dan een conflict met de VS, op de langere termijn mogelijk nog schadelijker ook.
In schrift zou het natuurlijk een "partnerschap" zijn waarmee ze elkaars belangen behartigen, maar Turkije is niet suïcidaal en zal het als een cruciaal behoefte zien om te overleven. Turkije zal de agressie van de een moeten tegemoetkomen met een evenwicht en steun van een ander wereldmacht.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:38:34 #214
117098 Hathor
Effe niet
pi_171071903
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Turkije heeft historisch toch wel even een andere waarde en betekenis dan Irak, verder zie je dat met ieder invasie of oorlog in een moslimland steeds vaker en meer moslims uit andere landen naar het front trokken. Met een oorlog met heel de moslimwereld bedoel ik er niet op dat de landen van Marokko tot en met Indonesië allemaal een voor een de VS de oorlog verklaren, maar eerder dat als je dacht dat de Jihadisten stroom naar Syrië veel was, dat je toch even zult schrikken in het geval van Turkije.

En de VS stond er bij en keek er naar toen Oekraïne en Georgië de woede van Rusland op de hals haalden. Rusland is de enige reden waarom de VS Assad niet heeft afgezet en hebben gedaan wat ze in Irak, Afghanistan en Libië hebben gedaan. Als Turkije Rusland medezeggenschap geeft over de Bosporus kan je Westerse invloed in het gebied wel vergeten.

Israël voert een oorlog met Hamas en Hezbollah en is in een staat van vrede met Egypte en Jordanië, dus weet niet echt waar je het over hebt.
Die vrede waar jij het over hebt, hebben ze afgedwongen nadat ze Egypte, Jordanie, en Syrie een asswhooping hadden gegeven, en dat is verder ook de enige reden waarom er "vrede' is tussen die landen. Als het aan hen zelf had gelegen had Israel niet meer bestaan. Maar goed, we dwalen af.

En als de Turken zo gek zijn om de Russen medezeggenschap te geven over de Bosporus zijn ze straks geen baas in eigen huis meer, maar dat weten ze zelf ook wel, dus dat gaat nooit gebeuren.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171071920

Ik houd van boze Turken. Altijd genieten.
pi_171071954
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:38 schreef Hathor het volgende:

[..]

Die vrede waar jij het over hebt, hebben ze afgedwongen nadat ze Egypte, Jordanie, en Syrie een asswhooping hadden gegeven, en dat is verder ook de enige reden waarom er "vrede' is tussen die landen. Als het aan hen zelf had gelegen had Israel niet meer bestaan. Maar goed, we dwalen af.

En als de Turken zo gek zijn om de Russen medezeggenschap te geven over de Bosporus zijn ze straks geen baas in eigen huis meer, maar dat weten ze zelf ook wel, dus dat gaat nooit gebeuren.
Neuh, Syrië heeft ook een asswhooping gekregen van Israël en is nog steeds in staat van oorlog met het land. Egypte en Jordanië hebben flink wat teruggekregen na de asswhooping van Israël. Niet alleen heeft Egypte bijvoorbeeld vrede gesloten met Israël, maar isoleert het Gaza samen met Israël vanuit de andere kant.

Heeft niets met gek zijn te maken, als het kiezen is dat je in je eentje moet verzetten tegen een invasie van de VS of door Rusland zeggenschap over een zeestraat te geven een militaire bondgenootschap aangaat is de keuze snel gemaakt, een hele rationele beslissing zelfs.
pi_171073178
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:24 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Je mag alles zeggen, maar wij Nederland zijn echt niet loyaal aan Erdogan. We hebben zijn minister het land uitgetrapt en dat vond hij allerminste leuk van ons. Ik ben geneigd te zeggen dat wij Nederland als zo'n klein kut landje moediger zijn dan de wereldmacht Amerika die niet eens zijn eigen burgers durft te beschermen op eigen grondgebied tegen de Turkse regering.
In Nederland leven vele tienduizenden, zo niet enkele honderdduizenden mensen die volledig loyaal zijn aan Erdogan. Ze worden vaak ten onrechte "Turkse Nederlanders" genoemd. In werkelijkheid zijn het Turken in Nederland.

Het is overigens bewust beleid van Erdogan om "zijn" onderdanen in andere landen te claimen. Er wordt alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat mensen niet integreren in het land waar ze wonen en dat ze zich vooral Turk blijven voelen. Ik heb geen reden om aan te nemen dat dat bijvoorbeeld in de VS anders is dan in Nederland.
pi_171074295
Turkse Amerikanen zijn over het algemeen eerder aanhanger van de CHP of Gulen en die laatste groep staat dus niet langer achter Erdokhan.
In die zin zijn Amerikaanse Turken over het algemeen wel anders dan de zeg Nederlandse ondersoort van Turcis Extremicus.
pi_171074338
Het is trouwens jammer dat in vrijwel elk YouTube video dat gaat over deze affaire, de daad van onze regering niet wordt benoemd door Amerikanen of Europeanen. Het is alsof ze al vergeten zijn, dat wij het lef wel hebben, een Turkse minister uit ons land te gooien.

Verder vraag ik me af hoe Poetin hier naar kijkt, dit is toch een vorm van zwakte.

pi_171074974
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 04:04 schreef Elfletterig het volgende:
Loyaliteit aan dictator Erdogan vind je overal; van Nederland tot de VS. Ik snap niks van de verbazing die hierover kennelijk bestaat.
Precies dezelfde reden dat moordenaars huwelijksaanzoeken krijgen, Hitler nog steeds door bepaalde mensen verafgood wordt. Macht erotiseert.
Whatever...
pi_171090683
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:14 schreef MakkieR het volgende:
Het is trouwens jammer dat in vrijwel elk YouTube video dat gaat over deze affaire, de daad van onze regering niet wordt benoemd door Amerikanen of Europeanen. Het is alsof ze al vergeten zijn, dat wij het lef wel hebben, een Turkse minister uit ons land te gooien.

Verder vraag ik me af hoe Poetin hier naar kijkt, dit is toch een vorm van zwakte.


Als je ziet hoe ze zich misdragen hebben in de VS, was die actie tegen die lijfwachten/hoodlums van die Kaya geen overbodigheid idd.
I´m back.
pi_171090723
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:39 schreef Porcupinees het volgende:

Ik houd van boze Turken. Altijd genieten.
Godallemachtig zeg. :').

Ja, zijn altijd Turken of Marokkanen die volledig over de rooie gaan als er een camera bij staat hè. Hoe zou dat toch komen?
I´m back.
pi_171119374
Turkije boos over 'agressief ingrijpen' VS tegen beveiligers Erdogan

quote:
Turkije heeft de Amerikaanse ambassadeur op het matje geroepen. Aanleiding is het 'agressieve optreden' van Amerikaanse agenten tegen bodyguards van de Turkse president Erdogan. En dat terwijl justitie in Amerika juist vervolging wilde instellen tégen de lijfwachten.

Na een ontmoeting tussen de Turkse president Erdogan en de Amerikaanse president Trump, brak er vorige week een opstootje uit rond de Turkse ambassade in Washington.

Beveiligers van Erdogan grepen stevig in tegen anti-Erdogan-demonstranten. Ook de Amerikaanse politie bemoeide zich met het voorval: agenten dreven de beveiligers en demonstranten uiteen.

Schuld
Volgens de Amerikaanse politie lag de schuld van het opstootje bij de Turkse beveiligers. Volgens Turkije hebben de Amerikaanse agenten te heftig gereageerd.

Er zijn negen personen gewond geraakt bij de vechtpartij.
:')
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  maandag 22 mei 2017 @ 16:27:59 #224
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171119647
Benieuwd of the Don zich kan beheersen in deze situatie
  maandag 22 mei 2017 @ 16:29:05 #225
462999 Verfassungsschutz
Streitbaren Demokratie
pi_171119673
quote:
Ach ja, AKP-turkjes. Inmiddels wereldwijd gehaat.
Stabile Preise – Sichere Renten – Mehr Arbeitsplätze
  maandag 22 mei 2017 @ 16:32:15 #226
117098 Hathor
Effe niet
pi_171119767
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171120500
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 16:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ongelofelijk wat een lef. _O-
Wat mij betreft heeft dit helemaal niks met lef te maken. Gewoon compleet doorgeslagen zichzelf onschendbaar achtende megalomanie. Geheel ondergedompeld in eigen realiteitswaanzin.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:39 schreef Porcupinees het volgende:

Ik houd van boze Turken. Altijd genieten.
Een klassiekertje.
Overigens, heeft deze arme man, overduidelijk slachtoffer van racistische en agressieve agenten en bij familie en vrienden ongetwijfeld bekend als de man-die-nooit-een-vlieg-kwaad doet, inmiddels een geheel terechte schadeclaim van tig-duizend euro ingediend?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_171123498
quote:
Gewoon glashard liegen en de slachtofferrol aannemen. Walgelijke vertoning weer.
pi_171123615
Weerzinwekkend, debiel en provocerend.

Net als hun versie van de islam.
  maandag 22 mei 2017 @ 20:00:24 #230
117098 Hathor
Effe niet
pi_171124290
quote:
15s.gif Op maandag 22 mei 2017 17:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat mij betreft heeft dit helemaal niks met lef te maken. Gewoon compleet doorgeslagen zichzelf onschendbaar achtende megalomanie. Geheel ondergedompeld in eigen realiteitswaanzin.

[..]

Een klassiekertje.
Overigens, heeft deze arme man, overduidelijk slachtoffer van racistische en agressieve agenten en bij familie en vrienden ongetwijfeld bekend als de man-die-nooit-een-vlieg-kwaad doet, inmiddels een geheel terechte schadeclaim van tig-duizend euro ingediend?
Je laat je teveel trollen, de Turken spelen gewoon een spelletje, en ze zijn er verdomd goed in ook.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171125428
quote:
Zwaar zwaar gestoord die Turken.. :')

De Amerikaanse politie had juist véél harder in moeten grijpen!
pi_171134831
Enes Kanter :)
quote:
"You guys know him by, you know, he has attacked the people in Washington," Kanter said, referring to a recent episode involving Erdogan's bodyguards and protesters in Washington. "He is a bad, bad man; he is a dictator, and he is the Hitler of our century."
https://www.nytimes.com/2(...)-erdogan-turkey.html

[ Bericht 36% gewijzigd door bingoman op 23-05-2017 03:46:48 ]
  dinsdag 23 mei 2017 @ 04:25:10 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_171134965
quote:
Die is zijn Turks paspoort kwijt inmiddels en kan maar beter nooit meer terug gaan naar Turkije. Heeft onlangs nog vastgezeten op een Roemeens vliegveld vanwege de inname van dat paspoort en is weer vrijgekomen door bemiddeling van de Amerikanen. Hij gaat nu proberen Amerikaans staatsburger te worden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_171135724
quote:
0s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:00 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je laat je teveel trollen, de Turken spelen gewoon een spelletje, en ze zijn er verdomd goed in ook.
Ik blijf er bij dat we die Turkse minister destijds hadden moeten aanhouden "wegens overtreden van het door Erdogan ingestelde verbod op campagne voeren in het buitenland" en van Turkije hadden moeten eisen dat ze op schrift zouden zetten dat ze haar niet zouden martelen of doden voordat we haar uit zouden leveren.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 12:09:16 #235
25470 SoSolid
Danke danke
pi_171140900
Aangezien Anadolu Agency (Turks persbureau) een eigen waarheid naar buiten heeft gebracht heeft Bellingcat de zaak ook onderzocht, ik blijf respect hebben voor deze enorm gedetailleerde analyses van verschillende bronnen. Op het eind staat een samenvatting.

Bellingcat artikel

"AA uses the available videos from the events in a quite creative manner. Imagery is repeatedly used out of context, wrongly attributed in the order of events or even presented under a false premise."
xxx
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:22:54 #236
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_171201428
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 09:41 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Elfletterig bedoelde dat veel Nederlandse Turken extreem loyaal zijn aan Erdogan.
Ja, ze lopen als makke Noord-Koreanen achter hun (tering)leider aan.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_171201540
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 17:22 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Ja, ze lopen als makke Noord-Koreanen achter hun (tering)leider aan.
Hier op FOK! alleen al heb je een tiental van zulke hersenloze apen die dat doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:30:25 #238
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_171201666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 17:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Hier op FOK! alleen al heb je een tiental van zulke hersenloze apen die dat doen.
Nou ja, elk volk krijgt de leider/lijder die het verdient, dat zie je nu wel weer.

Wij in Nederland hebben de erudiete, overbeschaafde, bijna feminiene Mark Rutte, wat een uitstekende afspiegeling is van onze hedendaagse softe poldercultuur.

Waarom die Turken dan dwepen met zo een grootheidswaanzinnige macho-holbewoner, daar kun je zelf het antwoord op geven.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:35:41 #239
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_171201763
Turken :')

Laten we eens ophouden met aandacht besteden aan dat derdewereldland. The less, the better.
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:41:44 #240
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_171201855
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 17:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
Turken :')

Laten we eens ophouden met aandacht besteden aan dat derdewereldland. The less, the better.
Maar het blijft triest dat het blijven denken als een derdewereldlandier er ook na 3 generaties nog niet uit is bij de Turken in Nederland. Sterker nog, het blijkt een omgekeerde trend te zijn. Hun grootouders dachten ruimer dan zij.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 25 mei 2017 @ 17:49:00 #241
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_171201987
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2017 17:41 schreef B.R.Oekhoest het volgende:

[..]

Maar het blijft triest dat het blijven denken als een derdewereldlandier er ook na 3 generaties nog niet uit is bij de Turken in Nederland. Sterker nog, het blijkt een omgekeerde trend te zijn. Hun grootouders dachten ruimer dan zij.
Behalve aanwinsten als Ebru natuurlijk.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 14 juni 2017 @ 22:34:13 #242
862 Arcee
Look closer
pi_171699919
quote:
Turken vast na knokpartij VS

Voor de grote knokpartij voor de Turkse embassade in Washington vorige maand zijn twee arrestaties verricht. Dat maakte de politie van Washington zojuist bekend.

In een online video is te zien dat mannen in zwarte pakken op de vuist gaan met betogers tegen de Turkse regering. Er wordt geslagen en geschopt terwijl de politie probeert de orde te herstellen. Zeker twee mensen zijn opgepakt, onder wie ten minste één demonstrant.

Betogers slogans scandeerden leuzen tegen Erdogan, die naar het pand was gegaan na een ontmoeting met president Donald Trump.

Op videobeelden is te zien dat Erdogan met een lijfwacht in gesprek is. Die lijfwacht spreekt daarna een beveiliger aan en vervolgens slaat een groep bodyguards op de betogers in. Negen mensen, waaronder een agent, raakten gewond.

Bron: De Telegraaf
pi_171703471
quote:
'Twaalf Turkse veiligheidsagenten in Washington aangeklaagd'

De politie van Washington is van plan om twaalf veiligheidsagenten aan te klagen die betrokken waren bij de vechtpartij tijdens een bezoek van de Turkse president Erdogan. Volgens de New York Times wordt dat morgen op een persconferentie van de burgemeester en de commissaris van de politie bekendgemaakt.

Tijdens het bezoek van de Turkse president Erdogan aan Washington vorige maand raakten aanhangers en tegenstanders van hem slaags. Meerdere beveiligers van Erdogan waren ook betrokken bij de vechtpartij. Meerdere mensen raakten gewond.

Zeven van de veiligheidsagenten zouden worden aangeklaagd voor een zwaar vergrijp, de vijf andere voor kleinere misdrijven. Gisteren werden twee Turkse Amerikanen aangehouden die betrokken zouden zijn geweest bij de vechtpartij. Het is niet precies duidelijk wat hun rol is geweest.

Bij de vechtpartij werden ook al twee lijfwachten van Erdogan opgepakt, maar zij werden korte tijd later vrijgelaten. De vechtpartij leidde tot een diplomatieke rel tussen de VS en Turkije.
pi_171703488
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 15 juni 2017 @ 09:55:54 #245
286575 Roces18
Chef de party
pi_171705151
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

ja gewoon 2 amerikaanse turken die lekker mee gingen rammen

maar maatregelen nemen tegen de turkse beveiligers, ho maar :')
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 15 juni 2017 @ 10:44:38 #246
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_171706103
Maakt het uit of de agressieve demonstranten toevallig Koerdisch waren?
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_171707901
quote:
1s.gif Op donderdag 15 juni 2017 02:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ja, dat wordt geschikt natuurlijk, die lui zijn ook allang weer met de noorderzon vertrokken.
I´m back.
pi_171707927
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:44 schreef corehype het volgende:
Maakt het uit of de agressieve demonstranten toevallig Koerdisch waren?
Maakt niet uit natuurlijk. Ook voor Erdo niet wrs. Ben benieuwd hoe dat gaat, mocht-ie weer eens een bezoekje brengen aan NL.
I´m back.
pi_171708193
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 09:55 schreef Roces18 het volgende:

[..]

ja gewoon 2 amerikaanse turken die lekker mee gingen rammen

maar maatregelen nemen tegen de turkse beveiligers, ho maar :')
Die beveiligers zullen wel in TR zitten he.
  donderdag 15 juni 2017 @ 12:57:10 #250
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_171709017
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 12:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Maakt niet uit natuurlijk. Ook voor Erdo niet wrs. Ben benieuwd hoe dat gaat, mocht-ie weer eens een bezoekje brengen aan NL.
Ik hoop dat Erdogan aan de macht blijft.
Het land wordt onstabiel en het was bijna gelukt na de coup gepleegd door |Israel/Amerikanen
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')