abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 11:30:52 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170999146
De Amerikaanse president Donald Trump heeft aan de pas ontslagen directeur van de FBI, James Comey, gevraagd het onderzoek naar de voormalige Nationale Veiligheidsadviseur Michael Flynn neer te leggen. Dat meldde The New York Times dinsdag op basis van een memo van Comey.

170517_15474_7HwbQ7-U9ZKyT-eYBkt_EzQfvc9Zf7uDzA29HicoZ_AG6MRvDkhJeIdotWuaDSP8y18QIKJmXCR0biA481ICs1024_800_533.jpeg

De FBI-directeur schreef de memo vlak na een een bezoek aan het Witte Huis in februari waarin Trump zijn verzoek volgens Comey deed. "Ik hoop dat je dit kan laten gaan", zou Trump tegen hem hebben gezegd over het federale onderzoek naar de veiligheidsadviseur. Het Witte Huis zegt in een eerste reactie dat dat nooit is gebeurd.

De ontmoeting had een dag nadat Flynn was afgetreden plaats. In de memo wijdt de oud-FBI-directeur uit over de details van dat gesprek. Het verslag is ingezien door twee mensen die dichtbij Comey stonden, die op hun beurt The New York Times inlichtten. De krant heeft de memo of een kopie daarvan nooit gezien.

Flynn moest, na amper een maand in dienst te zijn geweest, ontslag nemen toen bleek dat hij vicepresident Mike Pence onjuist had geďnformeerd over zijn eerdere contacten met Russische functionarissen na de presidentsverkiezingen. Daarnaast verzuimde Flynn ook te melden dat hij in 2015 een betaald bezoek bracht aan Rusland en toen onder meer een gesprek had met president Poetin.

'Trump vroeg onderzoek naar Flynn te stoppen'

'Fakenews.' Heerlijk, wat een soap. Echt genieten. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 12:12:08 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_171000142
Heel de dag breaking news op CNN en andere media openen er mee.

Voor de FOK!kers niet belangrijk genoeg.

Lachend ten onder. :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171000166
Inb4 Elzies die dit komt verdedigen en Trump die vanmiddag tweet 'ja, dat heb ik gezegd maar het is niet zo belangrijk'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171000219
TRUMPGOD _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:32:08 #5
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_171000577
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:12 schreef tong80 het volgende:
Heel de dag breaking news op CNN en andere media openen er mee.

Voor de FOK!kers niet belangrijk genoeg.

Lachend ten onder. :D

:P
Iedereen zit in de reeks in POL.
  woensdag 17 mei 2017 @ 12:38:01 #6
104871 remlof
Europees federalist
pi_171000719


Deze brief kan wel eens het begin van het einde van het presidentschap van Trump betekenen.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 13:35:39 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_171002194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 12:32 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Iedereen zit in de reeks in POL.
Dit gaat toch verder dan politiek :?

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171002305
SkyNewsBreak twitterde op woensdag 17-05-2017 om 13:38:08 Vladimir Putin says he can give recordings of the conversation between Donald Trump and Sergei Lavrov to the U.S. senate and congress reageer retweet
  woensdag 17 mei 2017 @ 13:42:57 #10
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_171002410
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:39 schreef Netflixed het volgende:
SkyNewsBreak twitterde op woensdag 17-05-2017 om 13:38:08 Vladimir Putin says he can give recordings of the conversation between Donald Trump and Sergei Lavrov to the U.S. senate and congress reageer retweet
Zijn de resterende Trumpdagen op twee handjes te tellen?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 17 mei 2017 @ 13:45:42 #11
218617 YazooW
bel de wouten!
  woensdag 17 mei 2017 @ 13:45:46 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171002492
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:39 schreef Netflixed het volgende:
SkyNewsBreak twitterde op woensdag 17-05-2017 om 13:38:08 Vladimir Putin says he can give recordings of the conversation between Donald Trump and Sergei Lavrov to the U.S. senate and congress reageer retweet
Golden Shower tapes ook meesturen bitte!!
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 13:47:01 #13
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171002526
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zijn de resterende Trumpdagen op twee handjes te tellen?
Ik vraag me af of Poetin daar wel zin in heeft, of heeft ome Trump zelfs Poetin over de pisang gekregen?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:03:31 #15
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171002874
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 13:47 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Poetin daar wel zin in heeft, of heeft ome Trump zelfs Poetin over de pisang gekregen?
Nee, hij wil juist Trump helpen door het vrijgeven van dat gesprek omdat het geen geheimen zou bevatten.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 14:05:29 #16
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171002915
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, hij wil juist Trump helpen door het vrijgeven van dat gesprek omdat het geen geheimen zou bevatten.
Ik ben benieuwd in ieder geval. Ik word een beetje Trump moe, zowel van zijn acties als van de mensen die met het schuim in de hoeken staan te brullen om zijn impeachment. Net alsof dat laatste zo snel gebeuren gaat.. al helemaal met de republikeinse meerderheid die er nu is.

En dan nog, Trump weg. Dan heb je Mike Pence aan het roer.. die houdt er nog veel vreemdere ideeën op na. Dat is nou echt een grrrrristenfundamentalist.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:05:29 #17
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_171002916
Lock him up! Lock him up!

Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_171002988
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:03 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee, hij wil juist Trump helpen door het vrijgeven van dat gesprek omdat het geen geheimen zou bevatten.
Trump die geholpen wordt doordat Russen de opname een transcript van een gesprek in het Witte Huis vrijgeven?

:D :'( :D . Hahahahaha. Hoe dan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 14:10:19 #19
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171003012
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Trump die geholpen wordt doordat Russen de opname van een gesprek in het Witte Huis vrijgeven?

:D :'( :D . Hahahahaha.
En waarom zou dat niet kunnen? Vooropgesteld dat dat bericht überhaupt waar is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171003040
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En waarom zou dat niet kunnen? Vooropgesteld dat dat bericht überhaupt waar is.
Als het een opname was, hoe denk je dat ze die gemaakt hebben? Aan Trump gevraagd 'mogen wij dit even opnemen'?

Maar het is maar een transcript. Daar heb je natuurlijk geen reet aan, want een transcript hebben die Amerikanen zelf ook wel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 14:12:54 #21
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171003064
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als het een opname was, hoe denk je dat ze die gemaakt hebben? Aan Trump gevraagd 'mogen wij dit even opnemen'?

Maar het is maar een transcript. Daar heb je natuurlijk geen reet aan, want een transcript hebben die Amerikanen zelf ook wel.
Nee natuurlijk niet :P en als ze dat heimelijk opgenomen hebben lijkt het me niet dat ze nu zeggen ''Mojje 's heuren wat wij hebben :7'' want dan geef je direct toe dat je aan het tappen bent geweest.

Een transcript is wat je zegt, maar een transcript.

Deze shit is in ieder geval beter dan GTST. Alleen een beetje jammer dat het op het hoogste politieke niveau gaat. :')
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171003135
quote:
14s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet :P en als ze dat heimelijk opgenomen hebben lijkt het me niet dat ze nu zeggen ''Mojje 's heuren wat wij hebben :7'' want dan geef je direct toe dat je aan het tappen bent geweest.
Ja, maar wat kan die Russen dat schelen? Dat Amerika boos is deert ze weinig, en de imagoschade zal wel meevallen, want ze zijn niet de enige die dit doen. De schade is vooral voor Trump, die denkt goede vriendjes te zijn met Poetin maar waarvan ondertussen wel vertrouwelijke gesprekken stiekem opgenomen worden ín het Witte Huis door de Ruskis.

Hoe ze Trump zouden kunnen helpen met het vrijgeven van zo'n opname is mij een raadsel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:17:52 #23
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171003162
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Trump die geholpen wordt doordat Russen de opname een transcript van een gesprek in het Witte Huis vrijgeven?

:D :'( :D . Hahahahaha. Hoe dan.
Dat staat in dit artikel.

Poetin bereid om inhoud gesprek Trump en Lavrov te delen http://nu.nl/algemeen/470(...)en-lavrov-delen.html
pi_171003209
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:17 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat staat in dit artikel.

Poetin bereid om inhoud gesprek Trump en Lavrov te delen http://nu.nl/algemeen/470(...)en-lavrov-delen.html
Ja, maar hoe zou dat gaan denk je?

'Hier, geheime opnames uit het Witte Huis, zien jullie wel dat Trump niets vreemds gezegd heeft'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:23:17 #25
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_171003260
quote:
10s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar hoe zou dat gaan denk je?

'Hier, geheime opnames uit het Witte Huis, zien jullie wel dat Trump niets vreemds gezegd heeft'.
Nee dat lijkt me niet. Maar stiekem zou dat wel de grappigste manier zijn.

"Ja de microfoon die we in je puntenslijper hadden gestopt heeft alles opgevangen" :')

Ik vond het een leuke aanvulling op het gedoe van gisteren.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 14:23:54 #26
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171003277
quote:
2s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:16 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar wat kan die Russen dat schelen? Dat Amerika boos is deert ze weinig, en de imagoschade zal wel meevallen, want ze zijn niet de enige die dit doen. De schade is vooral voor Trump, die denkt goede vriendjes te zijn met Poetin maar waarvan ondertussen wel vertrouwelijke gesprekken stiekem opgenomen worden ín het Witte Huis door de Ruskis.

Hoe ze Trump zouden kunnen helpen met het vrijgeven van zo'n opname is mij een raadsel.
Ik denk dat je hier te licht over denkt. Het heimelijk aftappen van een gesprek tussen 2 wereldleiders is een ding, maar om daarmee naar buiten te treden om wat voor reden dan ook is nog nooit vertoond.

Je kunt dan net zo goed op het bureau van je gesprekspartner schijten. Nou zie ik Trump daar nog wel voor aan als hij niet zijn 2e bolletje ijs krijgt, maar vergeet niet dat Russen meesterschakers zijn. Dat hebben ze de afgelopen tijd wel weer eens laten zien in onder andere Syrië. Uiteraard is dit ze mogelijk gemaakt door een stuntelende en van links naar rechts vliegende VS.

Poetin hoeft niet eens wat te doen. Niet in de VS, niet in Syrië, niet in Oekraďne, want men maakt er al een potje van vóór hem, ipv dat hij het zelf moet doen. Die man zit met een vodka achterover geleund te kijken wat voor chaos er overal aan het ontstaan is. Hij is de lachende derde terwijl hij zo nu en dan een pionnetje verschuift.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171003333
quote:
1s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Nee dat lijkt me niet. Maar stiekem zou dat wel de grappigste manier zijn.

"Ja de microfoon die we in je puntenslijper hadden gestopt heeft alles opgevangen" :')

Ik vond het een leuke aanvulling op het gedoe van gisteren.
Punt is gewoon dat Poetin wel kan zeggen dat hij Trump wil helpen, maar dat hij natuurlijk alleen maar even wil laten zien dat hij zelfs gesprekken in het Witte Huis kan opnemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 17 mei 2017 @ 14:39:34 #28
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_171003680
De Amerikaanse media beginnen steeds meer het niveau van de De Speld te evenaren :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 15:14:38 #29
7889 tong80
Spleenheup
pi_171004656
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
De Amerikaanse media beginnen steeds meer het niveau van de De Speld te evenaren :')
Leg eens uit :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 15:15:04 #30
7889 tong80
Spleenheup
pi_171004667
Verder blijft het genieten _O-

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_171005238
quote:
7s.gif Op woensdag 17 mei 2017 14:05 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd in ieder geval. Ik word een beetje Trump moe, zowel van zijn acties als van de mensen die met het schuim in de hoeken staan te brullen om zijn impeachment. Net alsof dat laatste zo snel gebeuren gaat.. al helemaal met de republikeinse meerderheid die er nu is.

En dan nog, Trump weg. Dan heb je Mike Pence aan het roer.. die houdt er nog veel vreemdere ideeën op na. Dat is nou echt een grrrrristenfundamentalist.
Toch, hoe idioot Pence ook is, hij zal wel minder gevaarlijk zijn. Bij hem weet je tenminste waar je aan toe bent.

Trump is een soort van Cato.
  Trouwste user 2022 woensdag 17 mei 2017 @ 16:29:43 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_171006663
Als er één man is voor wie Donald Trump het in zijn broek moet doen, dan is het James Comey. De ex-FBI-directeur deinst voor niemand terug en weet ook precies hoe hij zich moet indekken.

Barack Obama sprak duidelijke woorden, toen hij Comey in 2013 voordroeg als FBI-directeur. Hij noemde de man ‘woest onafhankelijk’ en ‘diep integer’, iemand die ‘niks geeft om politiek’ en ‘alleen maar wil dat de klus geklaard wordt’.

President Trump sprak ook duidelijke woorden, toen hij Comey vorige week de deur uit schopte. Een ‘opschepper’ was zijn oordeel, iemand ‘die alleen maar voor de bühne speelt’.

Je zou misschien kunnen zeggen dat de waarheid in dit soort affaires meestal in het midden ligt. Maar het wordt steeds duidelijker dat James B. Comey uit New Jersey een groot gevaar vormt voor Trump. Het laatste voorbeeld daarvan is een uitgelekt memo, waarin staat dat de president hem expliciet heeft gevraagd om het onderzoek naar Michael Flynn te stoppen. Deze voormalige nationale veiligheidsadviseur ligt onder de loep vanwege verdachte betrekkingen met Rusland.
Goed ingeschat

We hebben mensen nodig die niet liegen
Benjamin Wittes, Brookings Institute

Het is niet alleen de inhoud van het memo waar Trump zich zorgen over moet maken (heeft hij inderdaad een FBI-onderzoek belemmerd?), maar ook het bestaan ervan. Trump had namelijk kunnen weten dat hij niet zomaar alles tegen Comey kan zeggen. Die staat er om bekend dat hij precieze aantekeningen bijhoudt van gesprekken die later weleens problemen zouden kunnen opleveren. En hij mag dan wel niks om politiek geven, hij heeft wel precies goed ingeschat dat zijn conversaties met Trump in die categorie vallen.

Mocht hij op basis van dit memo op een hoorzitting van het Congres moeten verschijnen, dan heeft Trump nog meer redenen om in paniek te raken. Comey heeft in het verleden al meerdere malen aangetoond dat hij totaal niet onder de indruk is van macht.
Illegaal afluisterplan

Zo weigerde hij in 2004, als betrokken openbaar aanklager van de regering-Bush, zijn handtekening te zetten onder een vergaand (want illegaal) afluisterplan van het Witte Huis. Drie jaar later getuigde hij hierover voor het Congres, en daarbij nam hij geen blad voor de mond. Hij werd toen een ‘bewaker van de Grondwet’ genoemd.

Hij deed verder liefst drie keer onderzoek naar de Clintons. De eerste twee keer was Bill nog president en ging het om een omstreden onroerend-goed-deal en een presidentieel pardon voor een verdachte zakenman. Deze vielen echter in het niet bij de laatste keer. Twee weken voor de verkiezingen van afgelopen november maakte hij bekend dat de FBI aanvullend onderzoek ging doen naar e-mails van Hillary’s privé-server. Volgens Hillary zelf heeft dit haar het presidentschap gekost.

Bang
Comey is dus niet bij iedereen geliefd, of het nu Democraten zijn of Republikeinen. Dat doet er niet toe, zo schreef Benjamin Wittes van de denktank Brookings Institute deze week in de New York Times: ,,We moeten bang zijn dat we de dingen verliezen die we zo van hem haten. Comey is open, hij liegt niet, hij antwoordt, hij geeft documenten vrij. We hebben mensen nodig die niet liegen. Verder kent hij geen angst en wil hij ten koste van alles onafhankelijk zijn. Als je president Trump bent, is er niemand om banger voor te zijn.”

http://www.ad.nl/home/tru(...)ames-comey~a75d36f9/

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 18 mei 2017 @ 07:32:08 #33
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_171020298
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 15:14 schreef tong80 het volgende:

[..]

Leg eens uit :D

:P
quote:
Het verslag is ingezien door twee mensen die dichtbij Comey stonden, die op hun beurt The New York Times inlichtten. De krant heeft de memo of een kopie daarvan nooit gezien.
Wereldnieuws op basis van twee anoniempjes die beweren de memo van Comey te hebben gezien. Koekoek.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 18 mei 2017 @ 08:03:11 #34
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_171020520
quote:
Watergate
De Republikeinse senator John McCain gebruikte dinsdag de term 'Watergate' om de situatie rondom Trump te beschrijven. Daarmee doelt McCain op een groot afluisterschandaal in de Verenigde Staten wat uiteindelijke leidde tot het aftreden van president Richard Nixon in 1974.

"Ik denk dat het punt is gekomen waarop dit even groot is als Watergate en enkele andere schandalen die jij en ik hebben gezien", stelt McCain. "Elke paar dagen komt er weer iets anders uit in deze zeer ongelukkige situatie."
Zoals we kunnen zien, speelt Republikeinse havik McCain het spelletje vrolijk mee. De 'liberal' media spuien aan de lopende band verzinsels en McCain zegt vervolgens dat dit zo langer niet kan. Het lijkt de backstabberij bij de PvdA wel :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_171022935
Wat een heerlijke shitstorm *O*
pi_171023175
quote:
0s.gif [b] .
'Fakenews.' Heerlijk, wat een soap. Echt genieten. :D

:P
De Amerikaanse media is inmiddels volledig gegrondvest op fake-news en qua inhoud totaal ongeloofwaardig geworden.

Hier hebben we onze Mathijs van Nieuwkerk en Jeroen Pauw die elke dag de Amerikaanse media proberen na te doen, maar dat zijn nog kleuters vergeleken bij wat we nu in Amerika zien.

Een puur professionele Amerikaanse lieg-media, 24 uur per dag.

Tuurlijk is dat stiekem genieten. Donald Trump is echt een godsgeschenk voor dit soort humor. Chapeau! _O- _O-
  donderdag 18 mei 2017 @ 10:58:55 #37
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_171023437
Of het nou fakenieuws is of niet, Trump gaat nooit een kans krijgen om ook maar een fatsoenlijke poging te doen president te spelen. Terecht of niet, dit werkt gewoon niet..
Uithuilen en opnieuw beginnen.
pi_171025004
Michael Flynn was paid $500,000 to represent Turkey during campaign
quote:
WASHINGTON — Attorneys for Michael Flynn, President Trump’s former national security adviser, informed the incoming White House legal counsel during the transition that Flynn might need to register with the government as a foreign agent — a phone call that raised no alarms within Trump’s team, despite the unusual circumstance of having a top national security post filled by someone whose work may have benefited a foreign government.

The firm Flynn headed, Flynn Intel Group, was hired for $500,000 last year during the presidential race by the Netherlands-based firm Inovo BV, which is owned by Turkish businessman Ekim Alptekin. Alptekin has close ties to Turkish President Recep Tayyip Erdogan.
pi_171025063
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:58 schreef ShaoliN het volgende:
Of het nou fakenieuws is of niet, Trump gaat nooit een kans krijgen om ook maar een fatsoenlijke poging te doen president te spelen. Terecht of niet, dit werkt gewoon niet..
Uithuilen en opnieuw beginnen.
Tja pas over drie jaar en tweehonderd vijfenveertig dagen dan. Zullen de verliezende traantjes toch onderhand wel zijn opgedroogd alsmede de schor geschreeuwde keel van de gemiddelde Democraat.
pi_171026304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:46 schreef Elzies het volgende:

[..]

De Amerikaanse media is inmiddels volledig gegrondvest op fake-news en qua inhoud totaal ongeloofwaardig geworden.

Hier hebben we onze Mathijs van Nieuwkerk en Jeroen Pauw die elke dag de Amerikaanse media proberen na te doen, maar dat zijn nog kleuters vergeleken bij wat we nu in Amerika zien.

Een puur professionele Amerikaanse lieg-media, 24 uur per dag.

Tuurlijk is dat stiekem genieten. Donald Trump is echt een godsgeschenk voor dit soort humor. Chapeau! _O- _O-
  Moderator donderdag 18 mei 2017 @ 13:58:05 #41
8781 crew  Frutsel
pi_171027603
realDonaldTrump twitterde op donderdag 18-05-2017 om 13:52:14 This is the single greatest witch hunt of a politician in American history! reageer retweet
pi_171027780
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 13:58 schreef Frutsel het volgende:
realDonaldTrump twitterde op donderdag 18-05-2017 om 13:52:14 This is the single greatest witch hunt of a politician in American history! reageer retweet
Also the first time that a witch made it to POTUS.
  donderdag 18 mei 2017 @ 14:42:27 #43
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171028714
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 07:32 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]


[..]

Wereldnieuws op basis van twee anoniempjes die beweren de memo van Comey te hebben gezien. Koekoek.
Ja de FBI Director zal erover liegen idd.

De enige koekoek hier ben jij.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:06:26 #44
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_171029161
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja de FBI Director zal erover liegen idd.

De enige koekoek hier ben jij.
Lezen is blijkbaar moeilijk.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:09:47 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171029237
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Lezen is blijkbaar moeilijk.
Het hele mediacircus is gebaseerd op niks idd, alles is verzonnen! #FAKENEWS

:')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:10:59 #46
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_171029260
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:09 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Het hele mediacircus is gebaseerd op niks idd, alles is verzonnen! #FAKENEWS

:')
Ik ga het niet eens proberen uit te leggen :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_171029264
Maar dit gaat geen maanden meer duren neem ik aan?
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:34:12 #48
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171029739
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:11 schreef byah het volgende:
Maar dit gaat geen maanden meer duren neem ik aan?
Het kan nog wel een jaar+ duren voordat er iets daadwerkelijk gebeurd.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:35:23 #49
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171029756
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 08:03 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Zoals we kunnen zien, speelt Republikeinse havik McCain het spelletje vrolijk mee. De 'liberal' media spuien aan de lopende band verzinsels en McCain zegt vervolgens dat dit zo langer niet kan. Het lijkt de backstabberij bij de PvdA wel :')
McCain is een zwakke lul die in alles meegaat maar vervolgens niks doet. McCain moet zn bek houden.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Beste debater 2022 donderdag 18 mei 2017 @ 15:40:23 #50
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171029840
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:35 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

McCain is een zwakke lul die in alles meegaat maar vervolgens niks doet. McCain moet zn bek houden.
McCain is een gedecoreerd Vietnam-veteraan.

Voorts is het helemaal niet wenselijk dat Trump wordt afgezet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 mei 2017 @ 15:44:32 #51
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_171029940
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

McCain is een gedecoreerd Vietnam-veteraan.

Voorts is het helemaal niet wenselijk dat Trump wordt afgezet.
Een incompetente president die informatie doorlekt en uberhaupt niet weet wat de regels zijn m.b.t het declassifyen van geheime informatie, is helemaal niet wenselijk als president van 1 van de machtigste landen op aarde.

Het is enorm wenselijk dat het incompetente kleine kind genaamd Trump word afgezet.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  Beste debater 2022 donderdag 18 mei 2017 @ 15:46:27 #52
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171029985
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een incompetente president die informatie doorlekt en uberhaupt niet weet wat de regels zijn m.b.t het declassifyen van geheime informatie, is helemaal niet wenselijk als president van 1 van de machtigste landen op aarde.

Het is enorm wenselijk dat het incompetente kleine kind genaamd Trump word afgezet.
Constitutioneel wellicht, ik heb het over wat wenselijk is.

Dan heb je Mike Pence aan de macht, een ultra-religieuze conservatief. Nee dank je.

Laat Trump lekker zitten; je kunt veel over hem zeggen, maar zijn ideeën zijn in de verste verte niet zo eng als die van zijn veep.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:24:06 #53
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_171030704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

McCain is een gedecoreerd Vietnam-veteraan.

Voorts is het helemaal niet wenselijk dat Trump wordt afgezet.
McCain is een vieze oorlogshitser. Als het aan McCain lag, maakten de Amerikanen er nog een grotere puinhoop van in het M-E.

Scratch a liberal and you will find a fascist
  Beste debater 2022 donderdag 18 mei 2017 @ 16:33:29 #54
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171030910
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:24 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

McCain is een vieze oorlogshitser. Als het aan McCain lag, maakten de Amerikanen er nog een grotere puinhoop van in het M-E.

[ afbeelding ]
Ja, en McCain wist ook dat hij met de toekomstige opperhaatbaard op de pic ging.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  donderdag 18 mei 2017 @ 16:38:30 #55
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_171031041
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ja, en McCain wist ook dat hij met de toekomstige opperhaatbaard op de pic ging.
De Amerikanen hebben overal wapens en geld geleverd aan 'rebellen' die vervolgens achteraf hun vijand werden. Zie Taliban / Al-Qaida, Libie en de diverse Syrische baarden. Het scenario lijkt zich overal te herhalen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 18 mei 2017 @ 18:14:56 #56
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_171033059
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:44 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Een incompetente president die informatie doorlekt en uberhaupt niet weet wat de regels zijn m.b.t het declassifyen van geheime informatie, is helemaal niet wenselijk als president van 1 van de machtigste landen op aarde.

Het is enorm wenselijk dat het incompetente kleine kind genaamd Trump word afgezet.
Helemaal niet. Het alternatief Pence is namelijk gruwelijker en bovendien saaier. Je hoeft geen elke dag te vervelen met zo'n lollige Twitterchief-in-command.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_171044696
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 15:11 schreef byah het volgende:
Maar dit gaat geen maanden meer duren neem ik aan?
Drie jaar en tweehonderd vijf- en veertig dagen. Daarna een succesvolle herverkiezing. :)
pi_171044701
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 14:42 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Ja de FBI Director zal erover liegen idd.

De enige koekoek hier ben jij.
Hij had tegen het congres toch echt verklaard dat Trump nooit heeft gevraagd om het onderzoek naar Flynn te stoppen.
Of Comey heeft gelogen tegen het congres of de media is weer bezig met fake news.
pi_171045673
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 05:49 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hij had tegen het congres toch echt verklaard dat Trump nooit heeft gevraagd om het onderzoek naar Flynn te stoppen.
Bron?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171046013
quote:
Die vraag ging specifiek over mensen bij het DOJ, niet over mensen in het algemeen.

quote:
COMEY: Well we work with the Department of Justice, whether that's main justice or U.S. attorney's offices on all of our investigations.

And so we work with them and so in a legal sense we're not independent of the department of justice. We are spiritually, culturally pretty independent group and that's the way you would want tit. But yes, we work with the Department of Justice on all of our investigations.

HIRONO: So if the Attorney General or senior officials at the Department of Justice opposes a specific investigation, can they halt that FBI investigation?

COMEY: In theory yes.

HIRONO: Has it happened?

COMEY: Not in my experience. Because it would be a big deal to tell the FBI to stop doing something that -- without an appropriate purpose. I mean where oftentimes they give us opinions that we don't see a case there and so you ought to stop investing resources in it. But I'm talking about a situation where we were told to stop something for a political reason, that would be a very big deal. It's not happened in my experience.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171046555
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die vraag ging specifiek over mensen bij het DOJ, niet over mensen in het algemeen.

[..]

Dus jij gelooft dat als Trump het had gevraagd hij dus gewoon zijn mond zou hebben gehouden tot hij ontslagen zou worden?
Heeft hij dan alsnog niet de plicht om dat te melden dat Trump zoiets heeft gevraagd tijdens zo'n gesprek met het congres? Uiteindelijk is Trump de eindverantwoordelijke in dit hele verhaal.
We zullen wel zien wat er gebeurt wanneer zijn notities boven tafel komen.
Ik persoonlijk geloof dat dit een storm in een glas water is.
pi_171046670
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dus jij gelooft dat als Trump het had gevraagd hij dus gewoon zijn mond zou hebben gehouden tot hij ontslagen zou worden?
Ik denk dat Comey hier sowieso zijn mond over gehouden zou hebben, ongeacht zijn ontslag. Hij heeft het echter wel opgeschreven, en daar komen nu de vragen uit voort.

quote:
Heeft hij dan alsnog niet de plicht om dat te melden dat Trump zoiets heeft gevraagd tijdens zo'n gesprek met het congres?
Niet als ze specifiek vragen naar de AG of andere senior mensen bij het DOJ, nee.

quote:
Uiteindelijk is Trump de eindverantwoordelijke in dit hele verhaal.
Klopt, maar hij is geen AG en geen senior official in het DOJ, dus hij viel buiten de vraag.

quote:
We zullen wel zien wat er gebeurt wanneer zijn notities boven tafel komen.
Ik persoonlijk geloof dat dit een storm in een glas water is.
Als die notities echt bestaan, en als Comey binnenkort onder ede toegeeft dat ze kloppen, dan heeft Donald een behoorlijk probleem.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171046674
quote:
Die vraag ging over (ambtenaren van) het Department of Justice. Niet over de president.
pi_171046684
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 09:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Die vraag ging specifiek over mensen bij het DOJ, niet over mensen in het algemeen.

[..]

Trumpgekkies lezen graag wat ze willen lezen.
pi_171047524
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik denk dat Comey hier sowieso zijn mond over gehouden zou hebben, ongeacht zijn ontslag. Hij heeft het echter wel opgeschreven, en daar komen nu de vragen uit voort.
Mag je wel je mond houden als baas van de FBI als de president dit soort vragen stelt (zover je het een vraag kan noemen)?
En zo ja, waarom noemt hij het dan een "big deal" als ambtenaren dit soort vragen stellen?
pi_171048151
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 10:55 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Mag je wel je mond houden als baas van de FBI als de president dit soort vragen stelt (zover je het een vraag kan noemen)?
Dat denk ik wel, ja. Ik denk dat de directeur van de FBI over een heleboel dingen zijn mond houdt, eigenlijk. Bovendien was hij op dat moment logischerwijs nog niet ontslagen, wat de opmerking an sich minder lading geeft.

quote:
En zo ja, waarom noemt hij het dan een "big deal" als ambtenaren dit soort vragen stellen?
Die stellen niet dit soort vragen, deze vraag gaat specifiek over ambtenaren die vragen een onderzoek te stoppen om politieke redenen. Dat is een behoorlijke 'big deal', ja. Van een heel ander kaliber dan iemand die zegt 'he, kun je dit niet gewoon laten zitten'.

Niet dat dat Donald vrijpleit hoor, want ook dat is dus niet de bedoeling. Op zich zou zo'n opmerking niet eens zo'n probleem zijn verwacht ik (buiten wat boze democraten), maar als je het koppelt aan het ontslag van Comey en als blijkt dat het onderzoek toch serieuzer is dan het Witte Huis doet voorkomen, dan komen die opmerkingen van Donald in een heel ander licht te staan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 08:26:47 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171136073
quote:
2s.gif Op donderdag 18 mei 2017 18:14 schreef Falco het volgende:

[..]

Helemaal niet. Het alternatief Pence is namelijk gruwelijker en bovendien saaier. Je hoeft geen elke dag te vervelen met zo'n lollige Twitterchief-in-command.
Punt is dat Pence vooral een probleem voor de Amerikanen zelf is en Trump een probleem voor de hele wereld. Dus ik vraag me af wat erger is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')