abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:27:30 #181
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_172164197
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:21 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Zolang het een nette normale korte broek is, waarom niet. Maar zodra er klantencontact is kan het wat mij betreft echt niet. Je hoeft ook niet meteen strak in pak van mij, maar er is vast nog wel een tussenoptie.
Bij klantencontact niet idd. Maar dan moet het bedrijf maar koeling regelen. Je gaat hier kapot als het zo warm is. En een korte broek scheelt dat een hoop.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 4 juli 2017 @ 14:47:08 #182
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172164681
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 14:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Bij klantencontact niet idd. Maar dan moet het bedrijf maar koeling regelen. Je gaat hier kapot als het zo warm is. En een korte broek scheelt dat een hoop.
Ook eens, maar koeling leid weer tot ander gezeur zoals we eerder in dit topic al zagen
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_172182300
Mijn grootste kantoor ergenis is denk ik wel de schoonmaakster die blijkbaar niet genoeg tijd heeft om haar werk te doen? of het gewoon niet doet.

Al diverse malen gewezen op stof in de vensterbanken en kruimels op de vloerbedekking.. hier is vooralsnog afgelopen maand niks mee gedaan.

Sowieso zou ik eigenlijk een keer een uurtje moeten uittrekken om mijn werkplek (computer, monitoren, telefoon enz.) een goed schoon te maken, want alles dat op het bureau ligt raakt de schoonmaakster niet aan.. inclusief stof en koffievlekken.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_172183193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:05 schreef Cultuur058 het volgende:
Mijn grootste kantoor ergenis is denk ik wel de schoonmaakster die blijkbaar niet genoeg tijd heeft om haar werk te doen? of het gewoon niet doet.

Al diverse malen gewezen op stof in de vensterbanken en kruimels op de vloerbedekking.. hier is vooralsnog afgelopen maand niks mee gedaan.

Sowieso zou ik eigenlijk een keer een uurtje moeten uittrekken om mijn werkplek (computer, monitoren, telefoon enz.) een goed schoon te maken, want alles dat op het bureau ligt raakt de schoonmaakster niet aan.. inclusief stof en koffievlekken.
Herkenbaar, hier krijgt de poetser het voor elkaar om een dweil te pakken, deze nat te maken met 1 bekertje koud water uit de koffieautomaat om vervolgens een hele gang "te dweilen". Of ze pakt de plumeau veegt daarmee wat bureau's af en klopt de plumeau vervolgens af aan de rand van het bureau.... Dan heb ik het nog niet over al het afval wat we in verschillende bakken moeten deponeren (plastic/groen etc) zodat zij ze vervolgens in 1 grote zak gooit...
pi_172183486
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 13:31 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

het zijn meestal niet de groene blaadjes die er zo bijlopen.. en zeker niet op een degelijk overheidskantoor
Wat is een degelijk overheidskantoor?
pi_172183522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 09:05 schreef Cultuur058 het volgende:
Sowieso zou ik eigenlijk een keer een uurtje moeten uittrekken om mijn werkplek (computer, monitoren, telefoon enz.) een goed schoon te maken, want alles dat op het bureau ligt raakt de schoonmaakster niet aan.. inclusief stof en koffievlekken.
Heel goed, je geeft zelf al de oplossing aan. Al zie ik hier ook vaak rond 5 uur de schoonmaker de kamer voorbij lopen. Kamer met 6 plekken en als er nog 1 iemand aan het werk is slaat ze de hele kamer maar over. :')
pi_172184137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 10:03 schreef MCH het volgende:

[..]

Heel goed, je geeft zelf al de oplossing aan. Al zie ik hier ook vaak rond 5 uur de schoonmaker de kamer voorbij lopen. Kamer met 6 plekken en als er nog 1 iemand aan het werk is slaat ze de hele kamer maar over. :')
De 4 vaste werkplekken hier zijn wel bij te houden door de vaste gebruikers, maar hier zijn ook nog 4 flexplekken waar na 17:00 gewoon de kopjes en bordjes met korstjes blijven staan. Van zulke collega's krijg je een positief antwoord op het verzoek de boel schoon te houden, maar regelmatig vluchten ze voortijds naar een klant.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_172187020
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 16:15 schreef fathank het volgende:

[..]

Domste wat je kan doen je eigen telefoonnummer bekend maken. Mobiel bel ik ook altijd met verborgen nummer. Heb 1 keer de fout gemaakt, voor je het weet hangen ze om 07:30 al aan de lijn
Ons management wilde een keer van iedereen een noodnummer, als we spoorloos waren, dat dan een naaste gecontacteerd kon worden. Gezien een recentelijk incident met politie voor iemands deur na meerdere dagen spoorloos is dat een strak plan.

Totdat de leiding zelf niet meer snapt waarvoor het is, maar direct het noodnummer belt met 'is [mijn naam] er?'. Verder geen uitleg, als die idioot nog onduidelijker was geweest had mijn vader in de auto kunnen springen om 100km te rijden en voor mijn deur te staan. PS: ik was niet zelf gebeld, ging om een vraag over een rapportage. De fuck, noodnummer verwijderd, bel de politie maar gewoon weer.
[A living organism] feeds upon negative entropy. Thus the device by which an organism maintains itself stationary at a fairly high level of orderliness really consists in continually sucking orderliness from its environment.
E. Schrödinger
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:08:14 #189
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_172187116
Stinkende collega's :r
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:36:18 #190
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172189468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:04 schreef AlphaEntropyOmega het volgende:
Totdat de leiding zelf niet meer snapt waarvoor het is, maar direct het noodnummer belt met 'is [mijn naam] er?'. Verder geen uitleg, als die idioot nog onduidelijker was geweest had mijn vader in de auto kunnen springen om 100km te rijden en voor mijn deur te staan. PS: ik was niet zelf gebeld, ging om een vraag over een rapportage. De fuck, noodnummer verwijderd, bel de politie maar gewoon weer.
Wat een idioten, op die manier bezorg je mensen een hartverzakking. Wij hebben hier dezelfde regel, maar tot op heden worden die nummers alleen gebruikt als er echt iets aan de hand is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 5 juli 2017 @ 14:37:05 #191
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172189488
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:08 schreef corehype het volgende:
Stinkende collega's :r
Zwetende collega's die na het sporten eerst een uur op de werkplek gaan zitten uitwasemen voor ze eens een keer gaan douchen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_172189870
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 16:26 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb hier eerder al eens mijn beklag gedaan over collega's die enorme hoeveelheden schaam/reethaar op de wc-bril achterlaten, vandaag de overtreffende trap bereikt: Een streep bruin van een paar centimeter op de wc-bril. :r :(

Ik vraag me oprecht af hoe je dan überhaupt op de pot zit wil je dat voor elkaar krijgen.
Een overtreffende trap, daar kan je toch niet overheen gaan?

Dan is dit de over-overtreffende trap. Hier op kantoor hing laatst een klodder stront naast de toiletpot aan de muur!

Hoe krijg je dat voor elkaar??
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_172191449
Ik weet niet wat ik nou erger vind. Een plee ranzig achterlaten of die grappig bedoelde briefjes die worden opgehangen om collega's er op te wijzen de toiletten schoon achter te laten.

Deze hangt sinds een tijdje op de 1e verdieping bij ons



Als een malloot een plee vol stront achter laat dan helpt zo'n garpje echt niet :')
Bleuh.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:03:30 #194
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172238007
Die mailtjes met "om 10 uur hebben we gebak op de administratie vanwege <insert bullshit reden>"

en dan om 10 uur die vreselijke gespeelde interesse van collega's naar elkaar toe, terwijl je zeker weet dat het ze geen ene teringmoer interesseert hoe het met abces van het lieve katertje van je dochter is afgelopen of hoe de steunzolen van je lieve omaatje zijn geworden.

:{w
  vrijdag 7 juli 2017 @ 11:38:05 #195
412562 Cultuur058
lamme zak.
pi_172238944
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:03 schreef Nakketikker het volgende:
Die mailtjes met "om 10 uur hebben we gebak op de administratie vanwege <insert bullshit reden>"

en dan om 10 uur die vreselijke gespeelde interesse van collega's naar elkaar toe, terwijl je zeker weet dat het ze geen ene teringmoer interesseert hoe het met abces van het lieve katertje van je dochter is afgelopen of hoe de steunzolen van je lieve omaatje zijn geworden.

:{w
Die gebaksmailtjes zijn sowieso een ramp.. we hebben regelmatig gebak van klanten enzo. Dan gaat er een mailtje rond.. en hoor je gewoon een stormloop van de trap af richting de kantine.. je zou toch verdomme niet met je bek vooraan staan als er gratis vreten wordt uitgedeeld.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_172240752
Ik krijg die mailtjes ook, maar heb je niet zoveel aan als je bij een klant aan het werk bent.
.
pi_172241262
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:38 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Die gebaksmailtjes zijn sowieso een ramp.. we hebben regelmatig gebak van klanten enzo. Dan gaat er een mailtje rond.. en hoor je gewoon een stormloop van de trap af richting de kantine.. je zou toch verdomme niet met je bek vooraan staan als er gratis vreten wordt uitgedeeld.
Ik moest lachen
  vrijdag 7 juli 2017 @ 13:36:14 #198
412562 Cultuur058
lamme zak.
pi_172242360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 12:52 schreef Fifa.17 het volgende:

[..]

Ik moest lachen
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  vrijdag 7 juli 2017 @ 22:26:52 #199
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172256709
Bij mij op het werk organiseert men 1 keer per jaar een sportdag voor al het personeel. Afgesloten met een barbecue. Erg leuk, maar waarom moeten mensen altijd enorm aso worden als het eten en drinken gratis is?

Borden volgeladen met salade, brood en vlees die je later half vol weer ergens terug ziet. Of met drie flessen bier tegelijk in je handen rondlopen want stel je voor dat het op is voor je weer kunt. Mijn God, mensen worden gewoon beesten als het gratis is.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 7 juli 2017 @ 23:38:32 #200
412562 Cultuur058
lamme zak.
pi_172258680
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 22:26 schreef karr-1 het volgende:
Bij mij op het werk organiseert men 1 keer per jaar een sportdag voor al het personeel. Afgesloten met een barbecue. Erg leuk, maar waarom moeten mensen altijd enorm aso worden als het eten en drinken gratis is?

Borden volgeladen met salade, brood en vlees die je later half vol weer ergens terug ziet. Of met drie flessen bier tegelijk in je handen rondlopen want stel je voor dat het op is voor je weer kunt. Mijn God, mensen worden gewoon beesten als het gratis is.
want ze betalen er natuurlijk wel maandelijks wat voor aan de PV.
Dus ze hebben er recht op. En jij bent gek als je dat recht niet met beide handen aanpakt. En ook nog 1 in een vestzak.


Dergelijk verworven recht dient genuttigd te worden!

En wie een half uurtje later nog eens aankomt bij een klant vandaan, vist achter het net..
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
  zaterdag 8 juli 2017 @ 12:24:19 #201
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_172265274
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 23:38 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

want ze betalen er natuurlijk wel maandelijks wat voor aan de PV.
Dus ze hebben er recht op. En jij bent gek als je dat recht niet met beide handen aanpakt. En ook nog 1 in een vestzak.

Dergelijk verworven recht dient genuttigd te worden!

En wie een half uurtje later nog eens aankomt bij een klant vandaan, vist achter het net..
We hebben niet eens een PV dus nee niemand betaald er zelf aan mee, het is letterlijk een cadeau van de baas aan ons.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 10 juli 2017 @ 10:28:32 #202
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172312700
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juli 2017 11:38 schreef Cultuur058 het volgende:

[..]

Die gebaksmailtjes zijn sowieso een ramp.. we hebben regelmatig gebak van klanten enzo. Dan gaat er een mailtje rond.. en hoor je gewoon een stormloop van de trap af richting de kantine.. je zou toch verdomme niet met je bek vooraan staan als er gratis vreten wordt uitgedeeld.
hahaha en al die viesdikkerdjes wel gezonde zoetjes in de koffie en magere yoghurt slurpen als ontbijt
pi_172313498
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 10:28 schreef Nakketikker het volgende:

[..]

hahaha en al die viesdikkerdjes wel gezonde zoetjes in de koffie en magere yoghurt slurpen als ontbijt
en op de elektrische fiets naar het werk.. alle 3km. (behalve als Piet heeft gezegd dat er 40% kans is op regen, dan lekker met het autotje.)

en op vrijdag een snack bij de lunch, want dat kan toch wel een keertje.

En dan maar niet snappen dat ze niet afvallen, maar daar zijn ze naar eigen zeggen wel heel bewust mee bezig hoor.
Eenzame Cambuur fan op Fok! forum.
pi_172314002
Stinkende collega's staat zeker weten bij mij op nummer 1.
Loopt hier een dude rond die zo fucking enorm stinkt dat als hij de lift pakt, serieus het merendeel van de mensen zoiets heeft van ik pak er wel eentje later. :')

En dat al om 0800 in de ochtend. Niet eens zweetlucht, maar een gore natte hond achtige riek. Hoe krijg je het voor elkaar.. :')
  maandag 10 juli 2017 @ 12:10:01 #205
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_172314953
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:29 schreef Ranzbal het volgende:
Stinkende collega's staat zeker weten bij mij op nummer 1.
Loopt hier een dude rond die zo fucking enorm stinkt dat als hij de lift pakt, serieus het merendeel van de mensen zoiets heeft van ik pak er wel eentje later. :')

En dat al om 0800 in de ochtend. Niet eens zweetlucht, maar een gore natte hond achtige riek. Hoe krijg je het voor elkaar.. :')
Met een gore natte hond in een bed slapen, vermoed ik zo.

Mijn irritatie, met stip op 1: mensen die eerst commentaar hebben op iets, ik het aanpassen en dat ze later aangeven dat het beter kan zoals het eerst was. En dan niet doorhebben dat het dus de eerste keer al goed was.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_172315059
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:10 schreef Bugno het volgende:

[..]

Met een gore natte hond in een bed slapen, vermoed ik zo.

Mijn irritatie, met stip op 1: mensen die eerst commentaar hebben op iets, ik het aanpassen en dat ze later aangeven dat het beter kan zoals het eerst was. En dan niet doorhebben dat het dus de eerste keer al goed was.
Valt in dezelfde categorie als wanneer je met een idee bij een manager komt, dat idee wordt afgewimpeld, en later komen ze ineens met jouw idee aan alsof het van henzelf is.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  maandag 10 juli 2017 @ 13:00:27 #207
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_172315954
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:10 schreef Bugno het volgende:

[..]

Met een gore natte hond in een bed slapen, vermoed ik zo.

Mijn irritatie, met stip op 1: mensen die eerst commentaar hebben op iets, ik het aanpassen en dat ze later aangeven dat het beter kan zoals het eerst was. En dan niet doorhebben dat het dus de eerste keer al goed was.
daar kan ik nog wel mee leven, ik moet toch aanwezig zijn dus of ik nou 2x hetzelfde doe of 2x iets anders maakt niet zoveel uit.
En daarmee leid ik mijn nummer 1 irritatie in:

"Betaald krijgen om aanwezig te zijn"

Veel beter zou het zijn als je op basis van "output" betaald krijgt. Dan is het aan jouw inzet en gogme of je er 40 uur over doet of bijvoorbeeld 32 en dan vrijdag op het strand kan liggen.

Lever jij hogere kwaliteit binnen een kortere tijd dan dat je collega een prutswerkje oplevert dan heb jij je positief onderscheiden en zou je daarvoor beloond kunnen worden c.q. je collega heeft zich negatief onderscheiden en wordt omgeruild voor een beter exemplaar.

Zoiets zou mij wel motiveren om harder te werken want klaar=naar huis dus de incentive is meer vrije tijd voor mij, en baasje heeft zijn stuk eerder en de kwaliteit van de afdeling gaat omhoog.

Nu wordt hard werken beloond met méér werk, want stel je bent ruim voor de deadline klaar, kan je kan niet die laatste zoveel uur uit je neus gaan vreten; dat is geen porem. naar huis gaan mag ook niet. Dus smeer je je werk maar uit over de tijd die je aanwezig moet zijn. Dat haalt niet bepaald het beste in de mens naar boven.
pi_172318968
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 18:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik gebruik deze de laatste tijd om vergaderingen op te leuken.
http://jeukwoorden.hnldesign.nl/
Een erg goede en verstorende snijvlakmaatregel.
deficiëntieprobleem _O_
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 14:04:57 #209
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_172340743
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 15:05 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

deficiëntieprobleem _O_
Had je maar moeten deëscalerend pre-schakelen dan had je dat deficiëntieprobleem niet gehad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_172340975
quote:
14s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:04 schreef fathank het volgende:

[..]

Had je maar moeten deëscalerend pre-schakelen dan had je dat deficiëntieprobleem niet gehad.
:D , prachtige zin voor mijn volgend tier overleg _O-
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')