Als dit waar is dan is dit inderdaad een hele slechte zaakquote:Op zondag 9 juli 2017 00:47 schreef happylife070 het volgende:
Ik vind het wel raar dat negatieve reviews niet geplaatst worden of een paar dagen later weer verwijderd.
2x een negatieve review gegeven maar die zie je niet terug.
Maakt de positieve reviews dus een stuk minder betrouwbaar.
Weet niet hoe vaak het voorkomt, maar bij mij dus 2xquote:Op zondag 9 juli 2017 03:31 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Als dit waar is dan is dit inderdaad een hele slechte zaak
Ik dacht dat de BW-MF1 was vervangen voor de Ampcore:quote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wanneer zijn deze weer op voorraad? Heb er 10 nodig namelijk
Hi, reviews mogen alleen onder strikte voorwaarden worden verwijderd, en een negatieve ervaring met een product of onze service mag daar nooit de reden van zijn. Als je de ordernummers van de 2 betreffende producten waarvoor je de review hebt geschreven kunt doorgeven dan zoek ik voor je uit wat er aan de hand is!quote:Op zondag 9 juli 2017 00:47 schreef happylife070 het volgende:
Ik vind het wel raar dat negatieve reviews niet geplaatst worden of een paar dagen later weer verwijderd.
2x een negatieve review gegeven maar die zie je niet terug.
Maakt de positieve reviews dus een stuk minder betrouwbaar.
Hi, ik zie dat je de weegschaal besteld hebt uit het EU-warehouse, maar het duurt nog een paar maanden voordat ie daar op voorraad is (ik weet ook niet waarom 'ie dan nu al kan worden besteld uit dat warehouse). Volgens m'n collega stond die lange levertijd er wel bij op het moment dat ie was te bestellen, maar dat kan ik niet bevestigen. Hij is hier in het Chinese warehouse wel al op voorraad en dus verkrijgbaar, al ligt de prijs in dat warehouse hoger dan in het EU warehouse. Wil je wachten tot 'ie in in het EU-warehouse op voorraad is, wil je wijzigen naar het CN warehouse (daar is ie dus wel duurder) of wil je dat ik je order laat annuleren?quote:Op zaterdag 8 juli 2017 10:26 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb een order een tijd geleden geplaatst van een digoo weegschaal, wat een pre order was.
Nu is het zo dat deze nu uit is, en direct kan worden verzonden als je hem nu bestelt. Terwijl mijn order nu nog steeds al weken op back-order staat.
Kun je hier even naar kijken, mocht het zo zijn dat deze inderdaad al op voorraad is dan vind ik het heel slordig dat deze nog niet is verzonden.
Order 26695257
Hi, die kabel is inderdaad vervangen door de BlitzWolf Ampcore-variant, en met code 12BLITZW heb je 10% korting.quote:Op zondag 9 juli 2017 11:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wanneer zijn deze weer op voorraad? Heb er 10 nodig namelijk
quote:Op zondag 9 juli 2017 13:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ik dacht dat de BW-MF1 was vervangen voor de Ampcore:
https://www.banggood.com/(...)10.html?rmmds=search
Erg goede kabeltjes die ampcore dingen; wel braided maar ook hoge kwaliteit.
quote:Op maandag 10 juli 2017 08:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die kabel is inderdaad vervangen door de BlitzWolf Ampcore-variant, en met code 12BLITZW heb je 10% korting.
Ik krijg net code BWTCK binnen voor 20% korting, dus als je nog niet besteld hebt, dat scheelt nog meer!quote:
Helemaal top, had nog niet besteld dus een mooi voordeelquote:Op maandag 10 juli 2017 11:00 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ik krijg net code BWTCK binnen voor 20% korting, dus als je nog niet besteld hebt, dat scheelt nog meer!
Hey er is nog steeds niks veranderd. Stuur ze nog maar een keer op, en dat ze dan wel naar nl gaan . mogelijk om sneller te laten versturen? Dat prio oid gaan. Moet ze zsm hebben eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2017 09:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen! Ik kan er verder ook niets aan zien helaas, maar zie wel dat het al bijna 20 werkdagen geleden is dat je de bestelling hebt gedaan. Omdat er voor de door jou gekozen verzendmethode een bezorgtermijn staat van 20 werkdagen kan ik je dinsdag (dan is de termijn verlopen) helpen met een passende oplossing. Kun je me het laten weten als je dan nog steeds niets binnen hebt?
Hi, omdat powerbanks hoofdzakelijk batterijen zijn kunnen ze helaas niet worden verzonden met een andere methode dan de normale verzending.. Wil je in dat geval nog steeds een herzending of ben je bang dat ze dan te laat binnen zijn, en ga je dan liever voor een refund?quote:Op maandag 10 juli 2017 21:11 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Hey er is nog steeds niks veranderd. Stuur ze nog maar een keer op, en dat ze dan wel naar nl gaan . mogelijk om sneller te laten versturen? Dat prio oid gaan. Moet ze zsm hebben eigenlijk.
Hi, dat heb ik voor je nagevraagd, maar ik heb nog geen antwoord terug, dus dat hoor je van me zodra ik een reactie hebquote:Op dinsdag 11 juli 2017 13:00 schreef Miniem het volgende:
Vraagje, heb net een Eken H9 camera besteld maar het is me niet duidelijk of er een car mount bij zit. Zit deze er bij? Zo nee, welke dien ik dan te bestellen?
Hoeft niet, eerste keer was zonnescherm voor zender, past absoluut niet bij betreffende zender waar het voor verkocht werd.quote:Op maandag 10 juli 2017 03:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, reviews mogen alleen onder strikte voorwaarden worden verwijderd, en een negatieve ervaring met een product of onze service mag daar nooit de reden van zijn. Als je de ordernummers van de 2 betreffende producten waarvoor je de review hebt geschreven kunt doorgeven dan zoek ik voor je uit wat er aan de hand is!
Ze zijn binnen hoor, pff. via Malmo zweden naar Heathrow uk naar Roterdam naar Nijmegenquote:Op woensdag 12 juli 2017 11:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, omdat powerbanks hoofdzakelijk batterijen zijn kunnen ze helaas niet worden verzonden met een andere methode dan de normale verzending.. Wil je in dat geval nog steeds een herzending of ben je bang dat ze dan te laat binnen zijn, en ga je dan liever voor een refund?
Niet geheel netjes van jullie. Hij was toendertijd een promotie, als een soort crowdfuncing voor digoo. (terug te lezen op hun site en bij het product zelf). Toen kon ik niet kiezen voor een EU of CH shipping. Nu is hij dus snel te verzenden vanuit CH, alleen dan mag ik wel bijbetalen? Dat vind ik dus erg slordig van jullie. Het lijkt mij dat als jullie hem even omzetten naar CH order dat dit nog goedkoper is voor jullie ook. Scheelt immers een tussenstop en extra courier.quote:Op maandag 10 juli 2017 07:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je de weegschaal besteld hebt uit het EU-warehouse, maar het duurt nog een paar maanden voordat ie daar op voorraad is (ik weet ook niet waarom 'ie dan nu al kan worden besteld uit dat warehouse). Volgens m'n collega stond die lange levertijd er wel bij op het moment dat ie was te bestellen, maar dat kan ik niet bevestigen. Hij is hier in het Chinese warehouse wel al op voorraad en dus verkrijgbaar, al ligt de prijs in dat warehouse hoger dan in het EU warehouse. Wil je wachten tot 'ie in in het EU-warehouse op voorraad is, wil je wijzigen naar het CN warehouse (daar is ie dus wel duurder) of wil je dat ik je order laat annuleren?
Ik hoor het van je
Hi, dat is erg vervelend! Zou je een kort filmpje kunnen maken van het probleem en dat vervolgens uploaden via Youtube en hier plaatsen? Als je daarnaast ook je ordernummer kunt vermelden geef ik alles door aan m'n collega en doe ik m'n best voor een snelle oplossingquote:Op woensdag 12 juli 2017 12:58 schreef rolodiabolo het volgende:
Ik heb een Xiami Mi5 ontvangen. Vanaf het begin gaat het scrollen niet goed. Als ik van boven naar beneden door een menu scrol, wordt voortdurend een menu-item geselcteerd..per ongeluk. Het lijkt alsof ik steeds 'tap' terwijl ik da dus niet doe. Ik heb onder developer options pointer location (show touch coordinate) ingeschakeld zodat je lijnen ziet als je over het scherm beweegt met je vinger. De lijn wordt steeds onderbroken terwijl ik mijn vinger op het scherm houd. Er lijkt iets mis te zijn met het touchscreen. Zou dit software- of hardwarematig zijn? Weet iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |