Dat is balen.. Hij zou vandaag nog kunnen komen maar die kans is niet zo groot. Wil je een resend of een refund? Dat gaan we dan maandag gelijk regelen. Laat het ajb weten als ie vandaag toch nog binnenkomtquote:Op vrijdag 23 juni 2017 12:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Post geweest, helaas niets ontvangen
Bedankt, ondertussen is het gelukt! Op de finale pagina kon ik nog wijzigen naar PDMquote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, is het inmiddels gelukt? Ik zie dat je winkelmandje er anders uitziet dan de mijne, dus als je de optie nog niet hebt gevonden vraag ik m'n collega waar je deze kunt vinden. Ik hoor het graag van je
Dat is prima.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:28 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik snap je vraag maar ik kan met redelijk veel zekerheid zeggen dat dit geen problemen oplevert. Mocht 'ie worden ingenomen dan krijg je van ons een nieuwe of je geld terug
Toppie, veel plezier ermee!quote:Op zaterdag 24 juni 2017 13:29 schreef Bram.V. het volgende:
[..]
Bedankt, ondertussen is het gelukt! Op de finale pagina kon ik nog wijzigen naar PDM
Hi, ik heb de mails bekeken en zie dat je inderdaad een refund is aangeboden. Die hebben we net gedaan dus dat heb je spoedig weer op je rekening staanquote:Op maandag 26 juni 2017 13:28 schreef bouncemeister01 het volgende:
Ik heb een vraag over order 29722917. Daarvan was één product defect. Ik had daarover gemaild en Carrie had aangeboden het product te refunden. Daarop reageerde ik, en nu biedt Camille me 500 banggood punten aan, maar daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten.
Wat zijn de mogelijkheden?
Heb voor de zekerheid vandaag ook nog even afgewacht, maar helaas niet ontvangen. Ik had graag een refund gehadquote:Op zaterdag 24 juni 2017 05:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Dat is balen.. Hij zou vandaag nog kunnen komen maar die kans is niet zo groot. Wil je een resend of een refund? Dat gaan we dan maandag gelijk regelen. Laat het ajb weten als ie vandaag toch nog binnenkomt
Super! Ik kreeg vanmorgen de mailtjes al. Bedankt!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 04:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de mails bekeken en zie dat je inderdaad een refund is aangeboden. Die hebben we net gedaan dus dat heb je spoedig weer op je rekening staan
Top!quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:09 schreef bouncemeister01 het volgende:
[..]
Super! Ik kreeg vanmorgen de mailtjes al. Bedankt!
Helaas.. erg balen dat 'ie niet is binnengekomen, maar we hebben je een refund gedaan!quote:Op dinsdag 27 juni 2017 13:09 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Heb voor de zekerheid vandaag ook nog even afgewacht, maar helaas niet ontvangen. Ik had graag een refund gehad
Hi, deze is momenteel op voorraad in het zwart.quote:Op donderdag 29 juni 2017 12:16 schreef Stiggie het volgende:
Enig idee wanneer de https://www.banggood.com/(...)phone-p-1129991.html
weer verkrijgbaar is? En is deze dan ook weer in het zwart beschikbaar?
Geen douanekosten/btw met Priority Direct Mail toch? Is er nog een kortingscode?
Hi, dat is vervelend om te horen.. We geven een jaar garantie (gratis reparatie) op onze telefoons, maar het scherm valt daar normaal gesproken niet onder. Ik wil wel voor je nagaan in hoeverre we wat voor je kunnen doen, dus kun je me je ordernummer doorgeven en laten weten of je scherm ook zichtbare schade heeft (of is er niets aan te zien maar reageert 'ie alleen niet meer op die lijn)? Ik wacht je reactie af!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 00:05 schreef MaximV het volgende:
Vorig jaar een Doogee T6 in EU warehouse gekocht. Eergisteren stopte het touchscreen met werken (in het midden). Volledig lijn (1cm) die verticaal over het scherm loopt detecteert geen aanrakingen meer. Bestaat hiervoor iets van garantie of kan dit gerepareerd worden (via banggood)?
Maar waarom zijn de kosten voor PDM bij zwart $10 hoger dan bij grijs?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 03:56 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, deze is momenteel op voorraad in het zwart.
Ik kan helaas geen speciale coupon voor je regelen, maar met code FOKNLBG krijg je 5% korting en met PDM betaal je inderdaad geen extra kosten.
Geen zichtbare schade op het scherm of ergens anders op de telefoon. Ordernummer is 15312399, maar zie wel dat hij al op 4 juni besteld was, dus ik vermoed dat dit jaar dan al verlopen is?quote:Op vrijdag 30 juni 2017 04:10 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is vervelend om te horen.. We geven een jaar garantie (gratis reparatie) op onze telefoons, maar het scherm valt daar normaal gesproken niet onder. Ik wil wel voor je nagaan in hoeverre we wat voor je kunnen doen, dus kun je me je ordernummer doorgeven en laten weten of je scherm ook zichtbare schade heeft (of is er niets aan te zien maar reageert 'ie alleen niet meer op die lijn)? Ik wacht je reactie af!
Hi, dat was een foutje en ze zijn inmiddels weer gelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2017 10:19 schreef glsf het volgende:
[..]
Maar waarom zijn de kosten voor PDM bij zwart $10 hoger dan bij grijs?
Hi, dank je voor het nummer en de toelichting: ik geef de info door aan m'n collega van onze customer service en dan laat ik het je weten zodra ik een reactie heb!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:35 schreef MaximV het volgende:
[..]
Geen zichtbare schade op het scherm of ergens anders op de telefoon. Ordernummer is 15312399, maar zie wel dat hij al op 4 juni besteld was, dus ik vermoed dat dit jaar dan al verlopen is?
Alvast bedankt voor de moeite!
Super!quote:Op vrijdag 30 juni 2017 11:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dank je voor het nummer en de toelichting: ik geef de info door aan m'n collega van onze customer service en dan laat ik het je weten zodra ik een reactie heb!
Hi, ik heb je ordernummer + toelichting doorgegeven aan onze customer service en gevraagd wat er nog mogelijk was, maar zoals je zelf al aangaf is de bestelling langer dan een jaar geleden gedaan, en daarom is de garantie verlopen. Om die reden kan ik voor deze order helaas niets meer voor je betekenen, wat altijd erg lullig is zo vlak over de garantietermijn..quote:
Hi, ik zie dat ie op vrijdag is besteld (ivm het tijdsverschil tussen hier en NL) en durf met veel zekerheid te zeggen dat de vertraging door het weekend komt. Ik ga er dus vanuit dat ie vandaag op de post gaat!quote:Op zondag 2 juli 2017 11:08 schreef Stiggie het volgende:
Op 29 juni heb ik de xiaomi note 4 besteld, staat nog steeds op ready to process...
Order: 30837648
Hoelang gaat dit ongeveer duren? Staat dat het meestal binnen 1 dag wordt verzonden maar zijn al op dag 3/4
Geen probleem. Bedankt voor de moeite!quote:Op maandag 3 juli 2017 05:33 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je ordernummer + toelichting doorgegeven aan onze customer service en gevraagd wat er nog mogelijk was, maar zoals je zelf al aangaf is de bestelling langer dan een jaar geleden gedaan, en daarom is de garantie verlopen. Om die reden kan ik voor deze order helaas niets meer voor je betekenen, wat altijd erg lullig is zo vlak over de garantietermijn..
Mocht ik je nog ergens anders mee kunnen helpen dan doe ik dat uiteraard graag voor je!
Hi, vervelend dat 'ie weer kapot is.. Dat klinkt als iets waar een foto van te maken is (en geen video nodig is), dus zou je die kunnen maken en doorsturen?quote:Op zondag 2 juli 2017 18:03 schreef Miniem het volgende:
Hmm, mijn Blitzwolf charger heeft het (weer) begeven. Heb al een keer een vervangende toegezonden gekregen onder de garantie vanwege een defecte usb poort. Maar nu heeft de stekker losgelaten van de behuizing dus ik kan hem niet meer fatsoenlijk in het stopcontact stoppen.
Order 19649575
Hi, ik heb je foto ontvangen en de lader is inderdaad niet meer bruikbaar. We krijgen over een week of zes een nieuwe generatie BlitzWolf-laders, die beter zijn dan de huidige. Wil je dat we je een nieuwe opsturen als we die op voorraad hebben of heb je liever een refund?quote:Op zondag 2 juli 2017 18:03 schreef Miniem het volgende:
Hmm, mijn Blitzwolf charger heeft het (weer) begeven. Heb al een keer een vervangende toegezonden gekregen onder de garantie vanwege een defecte usb poort. Maar nu heeft de stekker losgelaten van de behuizing dus ik kan hem niet meer fatsoenlijk in het stopcontact stoppen.
Order 19649575
Graag een nieuwe.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 03:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb je foto ontvangen en de lader is inderdaad niet meer bruikbaar. We krijgen over een week of zes een nieuwe generatie BlitzWolf-laders, die beter zijn dan de huidige. Wil je dat we je een nieuwe opsturen als we die op voorraad hebben of heb je liever een refund?
Sinds vanmorgen staat de zending op shipped. Valt me allemaal toch een beetje tegen van Banggood. Ze hebben ze in stock, staat bij dat ie gebruikeleijk binnen 1 werkdag verzonden wordt. Dan verwacht ik toch dat ie op eind van de eerste werkdag na het weekend verzonden wordt.quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:09 schreef gooddaddy het volgende:
Ik heb een vraag over order 30870857 (smartphone). Is afgelopen vrijdag besteld samen met een aantal andere kleine zaken. De kleine zaken zijn direct verstuurd, maar dit ordernummer staat sinds die tijd op "Ready to Process". Ik kan me voorstellen dat dit over het weekend heen is getild, maar dat ie nu nog steeds op "Ready to Process" staat vindt ik vreemd. Kunnen jullie mijn vertellen wanneer deze order verstuurd wordt?
Hi, goed om te horen dat 'ie inmiddels verzonden is. Als er doorgaans staat mag je ook verwachten dat ie wel binnen 1 werkdag verzonden wordt inderdaad, en normaal gebeurt dat ook. Het is lastig om te achterhalen waarom het zo lang duurde, maar ik maak er een melding van zodat ze kunnen kijken naar de oorzaak. Verder is het uiteraard slordig dat je de verkeerde bezorgtermijn doorkreeg, want dat is inderdaad max. 12 werkdagen. Omdat je PDM hebt gekozen betaal je zeker weten geen douanekosten, dus het moet nu helemaal goed komenquote:Op woensdag 5 juli 2017 07:10 schreef gooddaddy het volgende:
[..]
Sinds vanmorgen staat de zending op shipped. Valt me allemaal toch een beetje tegen van Banggood. Ze hebben ze in stock, staat bij dat ie gebruikeleijk binnen 1 werkdag verzonden wordt. Dan verwacht ik toch dat ie op eind van de eerste werkdag na het weekend verzonden wordt.
Vervolgens weet Support ook nog doodleuk te melden het 7-20 dagen duurt voordat ie aankomt. Hadden ze zeker niet gezien dat ik voor PDM had gekozen (7-12 werkdagen)
Ben benieuwd hoe het met de douanekosten gaat. Of ik ze echt niet hoef te betalen.
Hi, we hebben volgende week (11 juli) VIP-dag met een speciale actiepagina met VIP-kortingen (meer info in de mail) en volgens m'n collega komt er over niet al te lange tijd een vaste VIP-pagina op de sitequote:Op woensdag 5 juli 2017 01:57 schreef chroestjov het volgende:
https://www.banggood.com/(...)55.html?rmmds=search
Ik heb net deze gekocht waarbij ik ''VIP Price'' voor het eerst te zien kreeg, er ging automatisch bijna 30% van de prijs af dus dat vind ik verder wel prima.
Maar nou vraag ik mij af of er ergens een overzicht is van alle producten waar ''VIP Price'' voor geldt?
Eey je hebt antwoord!quote:Op woensdag 5 juli 2017 06:13 schreef radeloosje1987 het volgende:
Eey Banggood, jullie hebben een PM van me!
Hi, dat is wel erg bijzonder.. ook in dit geval heb ik weer even een filmpje nodig, en daarbij het verzoek van m'n collega om ook het eerder ontvangen exemplaar in het filmpje te laten zien (inclusief het probleem). Waar het dus om gaat is dat ze graag de 2 Mibands in het filmpje zien die allebei hetzelfde probleem vertonen. Gaat dat lukken?quote:Op dinsdag 4 juli 2017 09:58 schreef robinjoo1 het volgende:
je zult het niet geloven maar mijn hartslag sensor is weer kapot uit zijn eigen en het enigste wat ik ermee doe is in de nacht meten en overdag ook een paar keer
zou ik misschien mijn geld terug mogen krijgen heb er geen vertrouwen meer in
quote:Op woensdag 5 juli 2017 01:57 schreef chroestjov het volgende:
https://www.banggood.com/(...)55.html?rmmds=search
Ik heb net deze gekocht waarbij ik ''VIP Price'' voor het eerst te zien kreeg, er ging automatisch bijna 30% van de prijs af dus dat vind ik verder wel prima.
Maar nou vraag ik mij af of er ergens een overzicht is van alle producten waar ''VIP Price'' voor geldt?
Sowieso is er deze pagina, waar wat meer VIP producten op te vinden zijn. Dit is natuurlijk geen vervanging voor een vaste VIP pagina, maar wellicht kan je hier wel wat inspiratie opdoen!quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben volgende week (11 juli) VIP-dag met een speciale actiepagina met VIP-kortingen (meer info in de mail) en volgens m'n collega komt er over niet al te lange tijd een vaste VIP-pagina op de site
quote:Op woensdag 5 juli 2017 11:06 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben volgende week (11 juli) VIP-dag met een speciale actiepagina met VIP-kortingen (meer info in de mail) en volgens m'n collega komt er over niet al te lange tijd een vaste VIP-pagina op de site
Ah, ik dacht dat het al een vaststaand iets was i.p.v. een actie, misschien dat ik de grijze versie dan ook nog koop voordat deze actie voorbij is.quote:Op woensdag 5 juli 2017 12:52 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
Sowieso is er deze pagina, waar wat meer VIP producten op te vinden zijn. Dit is natuurlijk geen vervanging voor een vaste VIP pagina, maar wellicht kan je hier wel wat inspiratie opdoen!
Edit: Oh, valt me nu pas op dat deze pagina wellicht de pagina is die Banggood bedoelt (bovenaan in het groot 'July 11th')
Hi, ik maak uit de berichten hier in het topic op dat het inderdaad met de verzending van telefoons langer lijkt te duren de afgelopen dagen. Wellicht is er iets aan de hand in het betreffende warehouse waardoor verzending binnen 1 dag nu niet haalbaar is. Ik geef ook jouw geval door en hoop dat 'ie snel wordt verzonden!quote:Op woensdag 5 juli 2017 18:31 schreef glsf het volgende:
Mijn bestelling Order No: 31035451 van een telefoon staat ook nog steeds op Ready for process.
Op 3-7 besteld. Bij het item staat: In stock, usually dispatched in 1 business day
Net zoals hierboven klopt hier dus ook niets van. Zet dit er dan ook niet bij. Dit schept verwachtingen.
Mijn andere bestellingen op dezelfde dag zijn wel direct verstuurd.
Graag versturen!
Hi, ik had hier ook de blauwe ja, en toen m'n collega het voordeed zag het er behoorlijk lastig uit, maar daarna probeerde ik het zelf nog een keer voor de foto's en toen ging het eigenlijk wel, dus ik denk dat je het na een paar keer oefenen (beetje doorkrijgen hoe die ritsen precies gaan) moeiteloos in het donker op de top van de Mount Everest voor elkaar krijgtquote:Op vrijdag 7 juli 2017 02:19 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Had jij ook een blauwe besteld? Ik ben nu met die benen bezig maar het klopt écht niet met die ritsen. Ik kan niet 2 afzonderlijke benen dichtritsen.
Update: Het is gelukt! Erg lastig wel hahaha
Helaas wel wat te kort voor mij (ben 1.86,pas er net (niet) in.quote:Op vrijdag 7 juli 2017 04:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik had hier ook de blauwe ja, en toen m'n collega het voordeed zag het er behoorlijk lastig uit, maar daarna probeerde ik het zelf nog een keer voor de foto's en toen ging het eigenlijk wel, dus ik denk dat je het na een paar keer oefenen (beetje doorkrijgen hoe die ritsen precies gaan) moeiteloos in het donker op de top van de Mount Everest voor elkaar krijgt
[ afbeelding ]
Ai dat is jammer.. Ik ben zelf ook aan de lange kant, maar ik heb 'em helaas niet zelf getest. In dat geval hoop ik dat je er een geïnteresseerde voor kunt vinden want het is inderdaad een gaaf ding om te hebben!quote:Op vrijdag 7 juli 2017 13:51 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Helaas wel wat te kort voor mij (ben 1.86,pas er net (niet) in.
Maar verder echt een tof ding
Hi, vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen! Ik kan er verder ook niets aan zien helaas, maar zie wel dat het al bijna 20 werkdagen geleden is dat je de bestelling hebt gedaan. Omdat er voor de door jou gekozen verzendmethode een bezorgtermijn staat van 20 werkdagen kan ik je dinsdag (dan is de termijn verlopen) helpen met een passende oplossing. Kun je me het laten weten als je dan nog steeds niets binnen hebt?quote:Op vrijdag 7 juli 2017 15:36 schreef vogelkooi het volgende:
Hey,
Mijn pakketje ligt al bijna 2 weken in zweden Malmo. Ik weet dat het soms wat langer duurt dus geen ramp. Maar ben bang dat het nog wel even blijft liggen daar. Zit er namelijk wel op te wachten ivm vakantie. Zijn drie powerbanks. Order nr is : 29936445 en track and trace is RE217756029SE
Weet jij misschien wat er aan de hand is en waarom eerst naar zweden?
Verder grote complimenten, andere bestellingen waren 50% sneller binnen dan ik had verwacht.
Mvg,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |