abonnement Unibet Coolblue
pi_171633118
quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 09:34 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug! ;)
Hoi,

Weet je misschien al meer en heb je naar onderstaande vragen kunnen kijken? :)
Wat adviseren jullie trouwens als waarde te noteren voor een defecte smartphone van 150 euro?

In principe is dat ding defect niets waard meer.

quote:
0s.gif Op maandag 5 juni 2017 20:09 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoi, bedankt.
Staat op een van jullie pagina's.

Kun je ook vertellen hoe je precies moet terugzenden? China wil twee CN22 formulieren. Als het pakketje met maar een CN22 formulier aankomt, nemen ze die, zo schijnt, niet in behandeling en gaat het pakketje zonder pardon terug.

Hoe zit het met het terugsturen van goederen waar batterijen/accu's in zitten? Ik hoorde hier en daar dat China dat soort goederen niet accepteert. Ik volg nog een ander topic en daaruit blijkt hetzelfde.

[..]

Als dit klopt, hoe moet je dan garantie/DOA claimen bij Banggood? :?
Dan heeft terugzenden geen zin, want dan ben je nog eens bijna 30 euro armer.

Waar is die insurance trouwens voor? Er staat bij voor snelle resending of refunding, maar van die extra verzekering lijkt maar weinig van terecht te komen?

Bedankt alvast. :)
  CHI shopkeeper maandag 12 juni 2017 @ 07:59:29 #52
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171634658
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 23:49 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Hij is nog niet op voorraad, heb je enig idee van hoelang het nog gaat duren?
Hi, hij is weer op voorraad. ;)
  CHI shopkeeper maandag 12 juni 2017 @ 11:38:40 #53
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171638575
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:18 schreef robinjoo1 het volgende:
help miband 2 na gisteren binnen te hebben gekregen doet nu opeens de hartslag niet meer heb al van alles geprobeerd groene lichtjes gaan wel branden

order nummer 29183532

video'tje

edit op random momenten gaan ook de groene ledjes branden opeens
Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!
pi_171643060
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 12:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb vanmiddag ook je PM gezien (excuses, erg laat; ik was een aantal dagen afwezig). M'n collega heeft net de leverancier gecontact, en die laat weten dat het toestel niet meer leverbaar is. We zijn nu aan het proberen een andere leverancier te vinden die 'em nog wel kan leveren, omdat we 'em door zn populariteit uiteraard graag blijven verkopen. Zodra ik een reactie van m'n collega heb kom ik er meteen bij je op terug.
Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...
pi_171650546
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 07:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, hij is weer op voorraad. ;)
Nice, besteld.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  CHI shopkeeper dinsdag 13 juni 2017 @ 11:28:01 #56
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171662167
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 14:49 schreef Riot- het volgende:

[..]

Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...
Hi, ik heb het net nagevraagd en er is geen leverancier gevonden tot op heden, dus als je echt voor dit toestel wilt gaan dan adviseer ik je inderdaad om 'em elders op te zoeken, want m'n collega schat de kans klein in dat we alsnog een leverancier gaan vinden die 'em nog heeft.
  CHI shopkeeper dinsdag 13 juni 2017 @ 11:58:20 #57
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171662928
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 00:16 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoi,

Weet je misschien al meer en heb je naar onderstaande vragen kunnen kijken? :)
Wat adviseren jullie trouwens als waarde te noteren voor een defecte smartphone van 150 euro?

In principe is dat ding defect niets waard meer.

[..]

Hi, ik heb de vragen uit je bericht hier neergelegd en ook reactie op gehad, maar het één en ander kan per product verschillen of ligt aan wanneer het probleem is ontdekt. Heb je zodoende voor mij het ordernummer van het specifieke item dat je wilt terugsturen, en kun je me laten weten of dat een DOA geval was? Dan heb ik morgenochtend een rijtje antwoorden op al je vragen. ;)
pi_171674840
Hey Banggood,

Ik heb een tijdje geleden deze rugtas gekocht bij jullie:
https://www.banggood.com/(...)1.html?rmmds=myorder

Nou kwam deze vandaag binnen en tot mijn grote verbazing zat deze tas helemaal opgevouwen in het bekende china 'zakje' waardoor er nu een enorme kreukel zit in de achterkant van de tas omdat een een soort van karton zit, juist om de tas netjes te houden, maar nu is het karton dus helemaal dubbelgevouwen en dat ga je er nauwelijks weer uitkrijgen? is hier een oplossing voor, heb je eventueel een fotootje nodig of denk je dat het wel goed komt na een paar keer gebruik wat ik erg betwijfel.

Groetjes

Kristian
  CHI shopkeeper woensdag 14 juni 2017 @ 04:25:04 #59
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171682111
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 20:05 schreef krissie100 het volgende:
Hey Banggood,

Ik heb een tijdje geleden deze rugtas gekocht bij jullie:
https://www.banggood.com/(...)1.html?rmmds=myorder

Nou kwam deze vandaag binnen en tot mijn grote verbazing zat deze tas helemaal opgevouwen in het bekende china 'zakje' waardoor er nu een enorme kreukel zit in de achterkant van de tas omdat een een soort van karton zit, juist om de tas netjes te houden, maar nu is het karton dus helemaal dubbelgevouwen en dat ga je er nauwelijks weer uitkrijgen? is hier een oplossing voor, heb je eventueel een fotootje nodig of denk je dat het wel goed komt na een paar keer gebruik wat ik erg betwijfel.

Groetjes

Kristian
Hoi Kristian, ik kan je helaas niet zeggen of de vouw eruit gaat na een tijdje gebruiken, dus daarom lijkt het me het beste als je me inderdaad even een foto stuurt waarop de vouw duidelijk te zien is. We kunnen het dan even aankijken, en als 'ie er met een dagen alsnog uit is is er niets aan de hand. Als dat niet het geval is dan kun je me contacten en gaan we voor een andere oplossing. :)
pi_171682154
quote:
0s.gif Op maandag 12 juni 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!
hey had je misschien al een antwoord hoor het graag van je
  CHI shopkeeper woensdag 14 juni 2017 @ 07:52:34 #61
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171682651
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 05:14 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

hey had je misschien al een antwoord hoor het graag van je
Hi, m'n collega vraagt wat er gebeurt als je via de app probeert je hartslag te meten (in het statusscherm naar beneden scrollen, komt er daarna ook --X te staan?)
Daarnaast: heb je de de meest recente versie van de app en de firmware van de Miband zelf?
pi_171682681
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:52 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, m'n collega vraagt wat er gebeurt als je via de app probeert je hartslag te meten (in het statusscherm naar beneden scrollen, komt er daarna ook --X te staan?)
Daarnaast: heb je de de meest recente versie van de app en de firmware van de Miband zelf?
app faalt idd ook --× en firmware heeft hij gelijk geupdate toen ik hem voor het eerst aan zette is een refund mogelijk lijkt op een doa alleen deed hij het eerst effe wel
pi_171698589
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 11:58 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb de vragen uit je bericht hier neergelegd en ook reactie op gehad, maar het één en ander kan per product verschillen of ligt aan wanneer het probleem is ontdekt. Heb je zodoende voor mij het ordernummer van het specifieke item dat je wilt terugsturen, en kun je me laten weten of dat een DOA geval was? Dan heb ik morgenochtend een rijtje antwoorden op al je vragen. ;)
Hoi,

Artikel kwam DOA aan. Ik heb inmiddels contact gehad van iemand van customer support.
Artikel mag terug op kosten van Banggood. Over import taxes die eventueel betaald moeten worden door Banggood heeft deze persoon het niet gehad. Zit wel goed dus of niet? :)

Ben verzocht om te verzenden via Post NL en niet door DHL/FEDEX/UPS/ENZ.

Mocht er iets foutgaan verneem je van mij.

Kun je trouwens aangeven hoe om te gaan met het verzenden?

China douane wil 2x een CN23 formulier. Een Post NL CN23 formulier bestaat uit 3 vellen waarvan er twee carbon copy vellen zijn. De ene is voor de verzender (mij) en de andere 2 voor de NL en CHN douane. Telt dat als 2 CN23 formulieren? Want ze worden afgestempeld en de verzendprijs wordt erbij geschreven. Lijkt me sterk dat Post NL nog een loos CN23 formulier met een ander serienummer wil afstempelen voor de CHN douane?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gruj0 op 14-06-2017 21:58:54 ]
  CHI shopkeeper donderdag 15 juni 2017 @ 10:10:10 #64
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171705440
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:50 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Hoi,

Artikel kwam DOA aan. Ik heb inmiddels contact gehad van iemand van customer support.
Artikel mag terug op kosten van Banggood. Over import taxes die eventueel betaald moeten worden door Banggood heeft deze persoon het niet gehad. Zit wel goed dus of niet? :)

Ben verzocht om te verzenden via Post NL en niet door DHL/FEDEX/UPS/ENZ.

Mocht er iets foutgaan verneem je van mij.

Kun je trouwens aangeven hoe om te gaan met het verzenden?

China douane wil 2x een CN23 formulier. Een Post NL CN23 formulier bestaat uit 3 vellen waarvan er twee carbon copy vellen zijn. De ene is voor de verzender (mij) en de andere 2 voor de NL en CHN douane. Telt dat als 2 CN23 formulieren? Want ze worden afgestempeld en de verzendprijs wordt erbij geschreven. Lijkt me sterk dat Post NL nog een loos CN23 formulier met een ander serienummer wil afstempelen voor de CHN douane?
Hi, als je artikel DOA is aangekomen dan vergoeden wij inderdaad gewoon de verzendkosten terug naar ons. Ook over eventuele douanekosten hoef je je geen zorgen te maken.
Wat betreft de formulieren: de normale manier lijkt me meer dan voldoende. Zo doen we het altijd, en ik heb nog niet eerder meegemaakt of gehoord dat iets wegens het ontbreken van een extra formulier werd teruggestuurd naar een klant. Ook het feit dat de telefoon een batterij bevat heeft naar mijn weten de afgelopen tijd geen problemen opgeleverd; alle zaken die ik zelf heb behandeld zijn in ieder geval gewoon aangekomen hier, dus ook dat lijkt me geen punt van zorgen. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 15 juni 2017 @ 10:11:47 #65
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171705476
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 07:56 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

app faalt idd ook --× en firmware heeft hij gelijk geupdate toen ik hem voor het eerst aan zette is een refund mogelijk lijkt op een doa alleen deed hij het eerst effe wel
Ok ik geef het door en dan hoor je snel van me!
pi_171783716
Hallo,

26-05 een powerbank bij BG besteld mbv standaard verzending. Nu staat er bij het track knopje (bij het orderoverzicht) dat de powerbank sinds 10-06 in NL is. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Order: 29079980

Gisteren contact gehad met de live chat, er is geen trackingnr omdat het met standaard verzending is verstuurd. Hoe kan de website dan aangeven dat het pakket in NL is en wanneer zou ik het dan kunnen verwachten? Zou nu dus 9 dagen ergens in NL moeten zijn.
pi_171783843
quote:
0s.gif Op donderdag 15 juni 2017 10:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Ok ik geef het door en dan hoor je snel van me!
heb je misschien al nieuws
  CHI shopkeeper maandag 19 juni 2017 @ 09:26:20 #68
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171783870
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:24 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

heb je misschien al nieuws
Hi, vergeten aan je door te geven, maar we hebben afgelopen zaterdag een resend gedaan ;)
pi_171783905
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:26 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, vergeten aan je door te geven, maar we hebben afgelopen zaterdag een resend gedaan ;)
via priority mail zoja zou ik dan tracking code mogen?
  CHI shopkeeper maandag 19 juni 2017 @ 09:31:28 #70
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171783927
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:15 schreef Exterminator het volgende:
Hallo,

26-05 een powerbank bij BG besteld mbv standaard verzending. Nu staat er bij het track knopje (bij het orderoverzicht) dat de powerbank sinds 10-06 in NL is. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Order: 29079980

Gisteren contact gehad met de live chat, er is geen trackingnr omdat het met standaard verzending is verstuurd. Hoe kan de website dan aangeven dat het pakket in NL is en wanneer zou ik het dan kunnen verwachten? Zou nu dus 9 dagen ergens in NL moeten zijn.
Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op. ;)
  CHI shopkeeper maandag 19 juni 2017 @ 09:34:51 #71
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171783972
quote:
1s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:29 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

via priority mail zoja zou ik dan tracking code mogen?
Via PDM inderdaad, en ik stuur je nu je code per DM
pi_171815373
Weet je toevallig of (gezien de introductie van opvolger OnePlus 5) de https://www.banggood.com/(...)9289.html?rmmds=cart nog in prijs gaat zakken?

NB Als ik deze week een bestelling plaats (met verzendwijze PDM), heb ik het toestel dan nog in week 27 binnen? Ik ga daarna namelijk op vakantie.
pi_171816716
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 09:31 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op. ;)
Ok, dankje. Hopelijk komt hij deze week dan nog. Heb 'm volgende week woensdag nodig :-/. Maar er is dus totaal geen T&T? Neem aan dat er toch iets gekoppelt moet zijn, anders kan jullie site toch ook niets weergeven?
pi_171818262
Hallo,
Zou je mij kunnen zeggen wanneer art 1158094 in het zwart weer leverbaar is?
  CHI shopkeeper woensdag 21 juni 2017 @ 05:00:47 #75
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_171827769
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 17:05 schreef Grrlof het volgende:
Weet je toevallig of (gezien de introductie van opvolger OnePlus 5) de https://www.banggood.com/(...)9289.html?rmmds=cart nog in prijs gaat zakken?

NB Als ik deze week een bestelling plaats (met verzendwijze PDM), heb ik het toestel dan nog in week 27 binnen? Ik ga daarna namelijk op vakantie.
Hi, ik heb navraag voor je gedaan, en voor de OnePlus 3T is alleen een 3% code beschikbaar, dus dan heb je meer aan FOKNLBG, die 5% korting geeft. Voor PDM staat een levertijd van maximaal 12 werkdagen, en hoewel ik geen garanties kan geven wordt deze vrijwel altijd gehaald, in tegenstelling tot onze gratis verzending, die nog weleens langer op zich laat wachten. Als je vandaag zou bestellen dan zou 'ie maximaal eind week 27 binnen moeten zijn. Nogmaals, dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, maar uit onze ervaringen met PDM is de kans wel heel groot.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')