Hoi,quote:Op maandag 5 juni 2017 09:34 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, tot voor kort brachten we die volgens mij nooit in rekening, maar ik weet niet precies hoe het nu zit, dus dat ga ik voor je uitzoeken en dan kom ik er op terug!
quote:Op maandag 5 juni 2017 20:09 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi, bedankt.
Staat op een van jullie pagina's.
Kun je ook vertellen hoe je precies moet terugzenden? China wil twee CN22 formulieren. Als het pakketje met maar een CN22 formulier aankomt, nemen ze die, zo schijnt, niet in behandeling en gaat het pakketje zonder pardon terug.
Hoe zit het met het terugsturen van goederen waar batterijen/accu's in zitten? Ik hoorde hier en daar dat China dat soort goederen niet accepteert. Ik volg nog een ander topic en daaruit blijkt hetzelfde.
[..]
Als dit klopt, hoe moet je dan garantie/DOA claimen bij Banggood?
Dan heeft terugzenden geen zin, want dan ben je nog eens bijna 30 euro armer.
Waar is die insurance trouwens voor? Er staat bij voor snelle resending of refunding, maar van die extra verzekering lijkt maar weinig van terecht te komen?
Bedankt alvast.
Hi, hij is weer op voorraad.quote:Op vrijdag 9 juni 2017 23:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hij is nog niet op voorraad, heb je enig idee van hoelang het nog gaat duren?
Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!quote:Op zondag 11 juni 2017 09:18 schreef robinjoo1 het volgende:
help miband 2 na gisteren binnen te hebben gekregen doet nu opeens de hartslag niet meer heb al van alles geprobeerd groene lichtjes gaan wel branden
order nummer 29183532
video'tje
edit op random momenten gaan ook de groene ledjes branden opeens
Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...quote:Op woensdag 7 juni 2017 12:23 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb vanmiddag ook je PM gezien (excuses, erg laat; ik was een aantal dagen afwezig). M'n collega heeft net de leverancier gecontact, en die laat weten dat het toestel niet meer leverbaar is. We zijn nu aan het proberen een andere leverancier te vinden die 'em nog wel kan leveren, omdat we 'em door zn populariteit uiteraard graag blijven verkopen. Zodra ik een reactie van m'n collega heb kom ik er meteen bij je op terug.
Nice, besteld.quote:
Hi, ik heb het net nagevraagd en er is geen leverancier gevonden tot op heden, dus als je echt voor dit toestel wilt gaan dan adviseer ik je inderdaad om 'em elders op te zoeken, want m'n collega schat de kans klein in dat we alsnog een leverancier gaan vinden die 'em nog heeft.quote:Op maandag 12 juni 2017 14:49 schreef Riot- het volgende:
[..]
Hoi, inmiddels al iets vernomen? Als ie echt uit de productie is dan dringt de tijd om er ééntje te bestellen nog...
Hi, ik heb de vragen uit je bericht hier neergelegd en ook reactie op gehad, maar het één en ander kan per product verschillen of ligt aan wanneer het probleem is ontdekt. Heb je zodoende voor mij het ordernummer van het specifieke item dat je wilt terugsturen, en kun je me laten weten of dat een DOA geval was? Dan heb ik morgenochtend een rijtje antwoorden op al je vragen.quote:Op maandag 12 juni 2017 00:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi,
Weet je misschien al meer en heb je naar onderstaande vragen kunnen kijken?
Wat adviseren jullie trouwens als waarde te noteren voor een defecte smartphone van 150 euro?
In principe is dat ding defect niets waard meer.
[..]
Hoi Kristian, ik kan je helaas niet zeggen of de vouw eruit gaat na een tijdje gebruiken, dus daarom lijkt het me het beste als je me inderdaad even een foto stuurt waarop de vouw duidelijk te zien is. We kunnen het dan even aankijken, en als 'ie er met een dagen alsnog uit is is er niets aan de hand. Als dat niet het geval is dan kun je me contacten en gaan we voor een andere oplossing.quote:Op dinsdag 13 juni 2017 20:05 schreef krissie100 het volgende:
Hey Banggood,
Ik heb een tijdje geleden deze rugtas gekocht bij jullie:
https://www.banggood.com/(...)1.html?rmmds=myorder
Nou kwam deze vandaag binnen en tot mijn grote verbazing zat deze tas helemaal opgevouwen in het bekende china 'zakje' waardoor er nu een enorme kreukel zit in de achterkant van de tas omdat een een soort van karton zit, juist om de tas netjes te houden, maar nu is het karton dus helemaal dubbelgevouwen en dat ga je er nauwelijks weer uitkrijgen? is hier een oplossing voor, heb je eventueel een fotootje nodig of denk je dat het wel goed komt na een paar keer gebruik wat ik erg betwijfel.
Groetjes
Kristian
hey had je misschien al een antwoord hoor het graag van jequote:Op maandag 12 juni 2017 11:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat ie het niet goed doet; ik geef je video door aan m'n collega en kom er op terug als ik een reactie heb!
Hi, m'n collega vraagt wat er gebeurt als je via de app probeert je hartslag te meten (in het statusscherm naar beneden scrollen, komt er daarna ook --X te staan?)quote:Op woensdag 14 juni 2017 05:14 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
hey had je misschien al een antwoord hoor het graag van je
app faalt idd ook --× en firmware heeft hij gelijk geupdate toen ik hem voor het eerst aan zette is een refund mogelijk lijkt op een doa alleen deed hij het eerst effe welquote:Op woensdag 14 juni 2017 07:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, m'n collega vraagt wat er gebeurt als je via de app probeert je hartslag te meten (in het statusscherm naar beneden scrollen, komt er daarna ook --X te staan?)
Daarnaast: heb je de de meest recente versie van de app en de firmware van de Miband zelf?
Hoi,quote:Op dinsdag 13 juni 2017 11:58 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de vragen uit je bericht hier neergelegd en ook reactie op gehad, maar het één en ander kan per product verschillen of ligt aan wanneer het probleem is ontdekt. Heb je zodoende voor mij het ordernummer van het specifieke item dat je wilt terugsturen, en kun je me laten weten of dat een DOA geval was? Dan heb ik morgenochtend een rijtje antwoorden op al je vragen.
Hi, als je artikel DOA is aangekomen dan vergoeden wij inderdaad gewoon de verzendkosten terug naar ons. Ook over eventuele douanekosten hoef je je geen zorgen te maken.quote:Op woensdag 14 juni 2017 21:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Hoi,
Artikel kwam DOA aan. Ik heb inmiddels contact gehad van iemand van customer support.
Artikel mag terug op kosten van Banggood. Over import taxes die eventueel betaald moeten worden door Banggood heeft deze persoon het niet gehad. Zit wel goed dus of niet?
Ben verzocht om te verzenden via Post NL en niet door DHL/FEDEX/UPS/ENZ.
Mocht er iets foutgaan verneem je van mij.
Kun je trouwens aangeven hoe om te gaan met het verzenden?
China douane wil 2x een CN23 formulier. Een Post NL CN23 formulier bestaat uit 3 vellen waarvan er twee carbon copy vellen zijn. De ene is voor de verzender (mij) en de andere 2 voor de NL en CHN douane. Telt dat als 2 CN23 formulieren? Want ze worden afgestempeld en de verzendprijs wordt erbij geschreven. Lijkt me sterk dat Post NL nog een loos CN23 formulier met een ander serienummer wil afstempelen voor de CHN douane?
Ok ik geef het door en dan hoor je snel van me!quote:Op woensdag 14 juni 2017 07:56 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
app faalt idd ook --× en firmware heeft hij gelijk geupdate toen ik hem voor het eerst aan zette is een refund mogelijk lijkt op een doa alleen deed hij het eerst effe wel
heb je misschien al nieuwsquote:Op donderdag 15 juni 2017 10:11 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok ik geef het door en dan hoor je snel van me!
Hi, vergeten aan je door te geven, maar we hebben afgelopen zaterdag een resend gedaanquote:
via priority mail zoja zou ik dan tracking code mogen?quote:Op maandag 19 juni 2017 09:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vergeten aan je door te geven, maar we hebben afgelopen zaterdag een resend gedaan
Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op.quote:Op maandag 19 juni 2017 09:15 schreef Exterminator het volgende:
Hallo,
26-05 een powerbank bij BG besteld mbv standaard verzending. Nu staat er bij het track knopje (bij het orderoverzicht) dat de powerbank sinds 10-06 in NL is. Tot op heden heb ik echter nog niets ontvangen. Order: 29079980
Gisteren contact gehad met de live chat, er is geen trackingnr omdat het met standaard verzending is verstuurd. Hoe kan de website dan aangeven dat het pakket in NL is en wanneer zou ik het dan kunnen verwachten? Zou nu dus 9 dagen ergens in NL moeten zijn.
Via PDM inderdaad, en ik stuur je nu je code per DMquote:Op maandag 19 juni 2017 09:29 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
via priority mail zoja zou ik dan tracking code mogen?
Ok, dankje. Hopelijk komt hij deze week dan nog. Heb 'm volgende week woensdag nodig :-/. Maar er is dus totaal geen T&T? Neem aan dat er toch iets gekoppelt moet zijn, anders kan jullie site toch ook niets weergeven?quote:Op maandag 19 juni 2017 09:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op.
Hi, ik heb navraag voor je gedaan, en voor de OnePlus 3T is alleen een 3% code beschikbaar, dus dan heb je meer aan FOKNLBG, die 5% korting geeft. Voor PDM staat een levertijd van maximaal 12 werkdagen, en hoewel ik geen garanties kan geven wordt deze vrijwel altijd gehaald, in tegenstelling tot onze gratis verzending, die nog weleens langer op zich laat wachten. Als je vandaag zou bestellen dan zou 'ie maximaal eind week 27 binnen moeten zijn. Nogmaals, dat kan ik niet met 100% zekerheid zeggen, maar uit onze ervaringen met PDM is de kans wel heel groot.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 17:05 schreef Grrlof het volgende:
Weet je toevallig of (gezien de introductie van opvolger OnePlus 5) de https://www.banggood.com/(...)9289.html?rmmds=cart nog in prijs gaat zakken?
NB Als ik deze week een bestelling plaats (met verzendwijze PDM), heb ik het toestel dan nog in week 27 binnen? Ik ga daarna namelijk op vakantie.
Hi, die kan helaas niet meer worden geleverd, maar we hebben wel deze, die ook nog een 10% kortingscode op de pagina heeft.quote:Op dinsdag 20 juni 2017 19:51 schreef Horsemen het volgende:
Hallo,
Zou je mij kunnen zeggen wanneer art 1158094 in het zwart weer leverbaar is?
Oke, ik zal je helpen duimenquote:Op woensdag 21 juni 2017 10:06 schreef Grrlof het volgende:
OK, bedankt voor je reactie. Ik heb gistereavond een bestelling geplaatst met PDM. Op hoop van zegen dan maar...
Hi, helaas niet tot binnen Nederland; alleen een internationale tracking. Ik hoop dat 'ie er gewoon netjes voor het weekend is!quote:Op dinsdag 20 juni 2017 18:20 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Ok, dankje. Hopelijk komt hij deze week dan nog. Heb 'm volgende week woensdag nodig :-/. Maar er is dus totaal geen T&T? Neem aan dat er toch iets gekoppelt moet zijn, anders kan jullie site toch ook niets weergeven?
Zou je me 't internationale trackingnr kunnen geven?quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:29 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, helaas niet tot binnen Nederland; alleen een internationale tracking. Ik hoop dat 'ie er gewoon netjes voor het weekend is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week in huis al twee kabels overleden..
Order 14220468 en 10946660. Kan je hier nog iets in betekenen?
Bedankt voor het uitzoeken!quote:Op woensdag 21 juni 2017 12:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, die kan helaas niet meer worden geleverd, maar we hebben wel deze, die ook nog een 10% kortingscode op de pagina heeft.
quote:Op woensdag 21 juni 2017 18:30 schreef remcosw het volgende:Hi, doordat je 'al' zei schrok ik even, maar ik zie dat beide kabels al meer dan een jaar geleden besteld zijn, en één van de twee zelfs meer dan 1,5 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week in huis al twee kabels overleden..
Order 14220468 en 10946660. Kan je hier nog iets in betekenen?
Omdat deze kabels een garantie hebben van 18 maanden vanaf de datum van aankoop, betekent dat dat 10946660 helaas buiten de garantie valt, maar 14220468 daar nog binnen. Voor die laatste hebben we je daarom net een refund gedaan, die binnen 2 werkdagen op je rekening moet staan.
Hi, je kunt in dit soort gevallen eenvoudig je ordernummer invoeren op Flytexpress.com: http://www.flytexpress.co(...)VS2016933390456214N1quote:Op woensdag 21 juni 2017 14:00 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Zou je me 't internationale trackingnr kunnen geven?
Thx!
Hi, vervelend dat je product niet goed werkt: kun je je ordernummer + een korte video van het probleem doorgeven? We kunnen dan bevestigen dat het daadwerkelijk om een defect product gaat, en indien dat het geval is bieden we je een passende oplossing.quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:34 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb dus zon laxy bag van banggood binnen gekregen alleen dat ding werkt echt voor geen meter!
Loopt ook nog eens hartstikke snel leeg. Iemand ervaring hiermee?
Heb er zelf ook net twee binnen gekregen.quote:Op woensdag 21 juni 2017 15:34 schreef mtchel112 het volgende:
Ik heb dus zon laxy bag van banggood binnen gekregen alleen dat ding werkt echt voor geen meter!
Loopt ook nog eens hartstikke snel leeg. Iemand ervaring hiermee?
Er komt bijna geen lucht in dus ik draai hem helemaal rond tot hij strak zit. Maar hij blijft dus leeglopen helaaschquote:Op donderdag 22 juni 2017 08:38 schreef Doev het volgende:
[..]
Heb er zelf ook net twee binnen gekregen.
Tijdje geleden bij de Action besteld, die lagen niet lekker, maar hebben me wel geleerd hoe het werkt haha. Draai je ze wel goed dicht? Het einde even goed oprollen scheelt wel, 1x omslaan is natuurlijk niet genoeg.
Ah ja, daar heb ik ook geen wijze raad voorquote:Op donderdag 22 juni 2017 10:09 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Er komt bijna geen lucht in dus ik draai hem helemaal rond tot hij strak zit. Maar hij blijft dus leeglopen helaasch
Ik zit op m'n mobiel, dus kan het niet goed opzoeken. Maar ik meen me te herinneren dat je aan de rechterkant van de productpagina een mogelijkheid hebt om een lagere prijs door te geven, dan kijken ze ernaar. Je kan hier zelfs nog wat mee verdienen dacht ik.quote:Op donderdag 22 juni 2017 10:46 schreef Grrlof het volgende:
Nog een vraagje nav order 30362024. Ik zie dat Gearbest sinds begin van deze week een prijs hanteert van ¤ 347,09 (check https://www.facebook.com/(...)s/1574234625980680:0).
Bestaat er bij jullie nog zoiets als een Laagste Prijs Garantie?
Ik hoor het wel, alvast weer bedankt voor je reactie
Groeten, Gerlof
Ga eens verder naar proceed to checkout, daar kan je alles opnieuw nakijken en normaal ook je verzendwijze kiezenquote:Op donderdag 22 juni 2017 21:34 schreef Bram.V. het volgende:
Ik probeer een Xiaomi Mi6 te bestellen met Priority Direct Mail naar België. Op de productpagina kan ik perfect PDM aanduiden als verzendwijze maar zodra ik het toestel in m'n mandje steek, staat ie weer op free shipping want de extra verzendkost is niet toegevoegd. Ik heb dit probleem zowel op de site als de app.
Iemand een idee? Screenshots van verzendoptie + mandje: https://imgur.com/a/FXSG0
Post geweest, helaas niets ontvangenquote:Op maandag 19 juni 2017 09:31 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie dat je inderdaad geen volledige tracking hebt, maar in die gevallen wordt je bestelling wel getracked tot het moment dat deze het land van bestemming bereikt. Het is dus niet te zien waar je bestelling nu uithangt, maar het zou goed kunnen dat 'ie ergens deze week gewoon wordt bezorgd. Er staan 20 werkdagen bezorgtijd voor onze standaardverzending, en die termijn verloopt a.s. vrijdag. Heb je na vrijdag dus nog niets ontvangen, laat het me dan ajb weten, dan lossen we het voor je op.
Hi, dat is helaas niet bekend momenteel, omdat de leverancier ons daar niets over kan vertellen..quote:Op donderdag 22 juni 2017 10:06 schreef SmashRocket het volgende:
Hi, is er nog hoop dat de Xiaomi Redmi Note 4 Global Edition in het goud nog eens in voorraad komt? (twijfel nog tussen de 3gb en 4gb versies)
Hi, we hadden voorheen inderdaad een laagste prijsgarantie, maar daar zijn we een tijdje geleden mee gestopt, omdat dit niet gold voor bijv. couponaanbiedingen en Flash Sales en dergelijke, en dat er op het laatst steeds meer werden bij alle verschillende shops. We hebben nog wel steeds de optie rechts op de pagina, alleen beschrijven we daar nu dat we proberen de prijs naar beneden te halen, en garanderen we dit niet meer.quote:Op donderdag 22 juni 2017 10:46 schreef Grrlof het volgende:
Nog een vraagje nav order 30362024. Ik zie dat Gearbest sinds begin van deze week een prijs hanteert van ¤ 347,09 (check https://www.facebook.com/(...)s/1574234625980680:0).
Bestaat er bij jullie nog zoiets als een Laagste Prijs Garantie?
Ik hoor het wel, alvast weer bedankt voor je reactie
Groeten, Gerlof
Hi, ik snap je vraag maar ik kan met redelijk veel zekerheid zeggen dat dit geen problemen oplevert. Mocht 'ie worden ingenomen dan krijg je van ons een nieuwe of je geld terugquote:Op vrijdag 23 juni 2017 19:41 schreef chroestjov het volgende:
https://www.banggood.com/(...)49.html?rmmds=search
Ik vraag mij af of de Nederlandse douane hier moeilijk over kan doen en wat Banggood op het pakje zet m.b.t. de inhoud?
Hi, is het inmiddels gelukt? Ik zie dat je winkelmandje er anders uitziet dan de mijne, dus als je de optie nog niet hebt gevonden vraag ik m'n collega waar je deze kunt vinden. Ik hoor het graag van jequote:Op donderdag 22 juni 2017 21:34 schreef Bram.V. het volgende:
Ik probeer een Xiaomi Mi6 te bestellen met Priority Direct Mail naar België. Op de productpagina kan ik perfect PDM aanduiden als verzendwijze maar zodra ik het toestel in m'n mandje steek, staat ie weer op free shipping want de extra verzendkost is niet toegevoegd. Ik heb dit probleem zowel op de site als de app.
Iemand een idee? Screenshots van verzendoptie + mandje: https://imgur.com/a/FXSG0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |