abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 1 juli 2017 @ 13:55:47 #251
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172088927
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:23 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Biomassabijstook is de grootste bron van alternatieve energie.
En wat is biomassa?
het totale gewicht van alles van een soort.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Biomassa

Biomassa mens is maar een kwart van Biomassa mier
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 13:58:23 #252
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172088997
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 13:30 schreef Manke het volgende:
Opwarming van de aarde is gewoon logisch: CO2 is een broeikasgas, het slaat infrarood (warmte) op, het is een feit dat er een miljard personenauto's op de weg zijn en ze allemaal CO2 uitstoten, ontbossing wordt door de economie gestimuleerd.

Opwarming hoef je niet eens te observeren, het is gewoon een logisch gevolg.
Wordt een kas warmer als je er dikker glas in zet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_172089255
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 10:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alles en iedereen gaat ervan uit dat wij de consument een veroorzaker zijn. Dat is bullshit.

Doordat het niet-bestaand is kan het als een onuitputtelijke melkkoe gebruikt worden

[..]

yellowstone niet vergeten...
Bigpharma en de voedselindustrie kunnen jou wel vergiftigen maar niet de planeet vervuilen bedoel je?

Interessant..

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 01-07-2017 14:44:27 ]
pi_172090096
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 13:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het totale gewicht van alles van een soort.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Biomassa

Biomassa mens is maar een kwart van Biomassa mier
Ook, maar we stoken geen mieren bij in kolencentrales nietwaar?
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:51:36 #255
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_172094107
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wordt een kas warmer als je er dikker glas in zet?
Moest er even over nadenken.
Denk het niet, in de winter misschien wel: glas werkt warmte isolerend, hoeveelheid zonlicht blijft gelijk, co2 houdt zelf de warmte vast, waardoor het niet kan ontsnappen, hoe meer co2, des te meer warmte opslag. Ze zeggen dat ozon uv tegenhoudt, maar het uv zelf maakt vanzuurstof ozon, waardoor de straling opgenomen/omgezet wordt.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 17:55:36 #256
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172094222
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 11:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

TREE(3) iswel ietsje meer dan drie. https://joshkerr.com/tree(...)lly-big-2c390da86d93
Dat maakt jouw claim alleen maar meer bullshit ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 1 juli 2017 @ 18:03:32 #257
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172094476
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:51 schreef Manke het volgende:

[..]

Moest er even over nadenken.
Denk het niet, in de winter misschien wel: glas werkt warmte isolerend, hoeveelheid zonlicht blijft gelijk, co2 houdt zelf de warmte vast, waardoor het niet kan ontsnappen, hoe meer co2, des te meer warmte opslag. Ze zeggen dat ozon uv tegenhoudt, maar het uv zelf maakt vanzuurstof ozon, waardoor de straling opgenomen/omgezet wordt.
Ergo, er is een punt waar meer CO2 niet voor meer opwarming zorgt, net als methaan of waterdamp.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 2 juli 2017 @ 08:37:13 #258
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172106227
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 14:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Bigpharma en de voedselindustrie kunnen jou wel vergiftigen maar niet de planeet vervuilen bedoel je?

Interessant..
Dat wordt niet gezegd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_172187225
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 12:23 schreef de_tevreden_atheist het volgende:

[..]

Biomassabijstook is de grootste bron van alternatieve energie.
En wat is biomassa?
Kan van alles zijn.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:40:28 #260
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_172188058
Fossiele brandstoffen zijn biomassa
  woensdag 5 juli 2017 @ 13:47:52 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_172188268
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:40 schreef Manke het volgende:
Fossiele brandstoffen zijn biomassa
Strikt genomen heb je gelijk, maar dat is niet wat men er mee bedoelt ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_172188820
quote:
10s.gif Op woensdag 5 juli 2017 13:40 schreef Manke het volgende:
Fossiele brandstoffen zijn biomassa
..///
pi_189231685
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2019 09:46 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]

Moeder is operazangeres, pa acteur, opa ook acteur en regisseur. Grietje doet mij denken aan David Hogg.

[ afbeelding ]
Dankje! Nooit van de grietje gehoord.

Greta Thunberg without a script is stumped when asked what her message is:

Nog 'n beetje over global warming kids hier:
https://cluesforum.info/viewtopic.php?f=27&t=485&start=4680

Ook dank aan Clues Forum.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:13:36 #264
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189232309
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje! Nooit van de grietje gehoord
.

Greta Thunberg without a script is stumped when asked what her message is:

Nog 'n beetje over global warming kids hier:
https://cluesforum.info/viewtopic.php?f=27&t=485&start=4680

Ook dank aan Clues Forum.
Oh sorry ik dacht dat jij 7 miljard mensen kende.

Schijnbaar had ik het mis.

Maar misschien zou je ook meer buiten msm moeten kijken, ze steken nogal de draak met haar aan, ze staat momenteel meer in de schijnwerpers door haar irritante verschijning (Sylvana Simons reactie).
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:52:05 #265
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189233129
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 19:42 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje! Nooit van de grietje gehoord.

Greta Thunberg without a script is stumped when asked what her message is:

Nog 'n beetje over global warming kids hier:
https://cluesforum.info/viewtopic.php?f=27&t=485&start=4680

Ook dank aan Clues Forum.
Done by design. Grietje maakt inmiddels kans op de nobelprijs voor de vrede en is al een halve heilige.

The Church of Sweden previously sparked controversy by proclaiming Greta Thunberg “Jesus's Successor”.


Hoe reist die chick de wereld rond om al die bobo's te ontmoeten met de boot en trein toch? Kost aardig wat tijd. Ik las ergens dat Canada en Mexico erna Chili op het programma staan en dat ze voorlopig de komende maanden niet terug naar school gaat. Sure we moeten het maar geloven :N
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 2 oktober 2019 @ 20:57:22 #266
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189233247
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2019 20:52 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Done by design. Grietje maakt inmiddels kans op de nobelprijs voor de vrede en is al een halve heilige.

The Church of Sweden previously sparked controversy by proclaiming Greta Thunberg “Jesus's Successor”.


Hoe reist die chick de wereld rond om al die bobo's te ontmoeten met de boot en trein toch? Kost aardig wat tijd. Ik las ergens dat Canada en Mexico erna Chili op het programma staan en dat ze voorlopig de komende maanden niet terug naar school gaat. Sure we moeten het maar geloven :N
Iedereen maakt kans op een Nobelprijs.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  woensdag 9 oktober 2019 @ 16:01:53 #267
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189347908
Hoor net op Radio 1 dat Grietje grote favoriet is en met stipt op 1 staat voor de vredesprijs. Vrijdag 11 oktober om 11:00 uur weten we meer.


:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 9 oktober 2019 @ 18:32:38 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189349744
Greta is een hoax?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 oktober 2019 @ 20:28:06 #269
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_189351845
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor net op Radio 1 dat Grietje grote favoriet is en met stipt op 1 staat voor de vredesprijs. Vrijdag 11 oktober om 11:00 uur weten we meer.


:{
Bij gebrek aan beter..
Nja hoop niet dat ze wint.

Maar eerder iemand die zich daadwerkelijk inzet voor vrede, er zijn nog 300 anderen genomineerden.
Helaas is dit de enige samen met Trump de enige met beetje bekendheid.

Een meisje dat gepusht is door haar ouders om een speech te houden.
Meisje met asperge een speech laten houden tijdens zo'n conferentie is net zoiets als, een 3 jarig kind met een of ander drama verhaal voor een got talent show neer zetten en laten jongleren..

Nja ik kan niet wachten op de South Park episode.

Oh en jup heeel veel memes, vond deze van fat boy slim wel goed bedacht.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  Moderator woensdag 9 oktober 2019 @ 20:31:36 #270
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_189351907
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 20:28 schreef theguyver het volgende:

Meisje met asperge een speech laten houden tijdens zo'n conferentie is net zoiets als, een 3 jarig kind met een of ander drama verhaal voor een got talent show neer zetten en laten jongleren..
Moest meteen denken aan Toddlers and Tiara’s :r
A child is born with no state of mind.
pi_189363371
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2019 16:01 schreef controlaltdelete het volgende:
Hoor net op Radio 1 dat Grietje grote favoriet is en met stipt op 1 staat voor de vredesprijs. Vrijdag 11 oktober om 11:00 uur weten we meer.


:{
It's also quite worrying that people actually take these lying,fake,spooky fuckers in any way sincere. Fake emotions from the same bad-acting school as David Hogg et al.
Laughable but vomit-inducing at the same time.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 10 oktober 2019 @ 16:12:24 #272
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189365291
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2019 14:02 schreef Tingo het volgende:

[..]

It's also quite worrying that people actually take these lying,fake,spooky fuckers in any way sincere. Fake emotions from the same bad-acting school as David Hogg et al.
Laughable but vomit-inducing at the same time.
Mix van David Hogg en Wednesday Addams. Griet lijkt meer op een meiske van 12, knip je die vlechten eraf dan zou je denken dat het een jongetje is. Misschien is ze straks gender fluid ofzo ik zag al de regenboogkleurtjes op het 'bootje'..

Groene Greta en haar elite connecties.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189377985
Heb gister n docu gekeken van Bill Gates die heeft met een wetenschappers een kernreactor nagebouwd in een computer model. Uberveilig etc. Ze wilde n deal sluiten met China om deze te bouwen. Echter de handelaoorlog gooide roet in het eten. Ongeacht of het klimaatverandering zwendel is of niet vind ik het niet kunnen. Ze hebben alle tools om de stroom in een nieuwe era te gooien namelijk van de kernreactoren. oO<
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 10:48:52 #274
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189378476
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:15 schreef ManianMan het volgende:
Heb gister n docu gekeken van Bill Gates die heeft met een wetenschappers een kernreactor nagebouwd in een computer model. Uberveilig etc. Ze wilde n deal sluiten met China om deze te bouwen. Echter de handelaoorlog gooide roet in het eten. Ongeacht of het klimaatverandering zwendel is of niet vind ik het niet kunnen. Ze hebben alle tools om de stroom in een nieuwe era te gooien namelijk van de kernreactoren. oO<
Daar moest een proef mee gestart worden waarbij als dat succesvol afgerond was het grootschalig uitgerold zou gaan worden in samenspraak met Xi. Zou erg mooi zijn, maar het is dus niet zeker dat het ook zou gaan werken. Wel erg zonde dat Trump roet in het eten gooide door zijn besluit. Hopelijk vinden ze er een list op of kan het alsnog doorgang vinden als hij uit het witte huis is.
pi_189378535
Vond deze wel van toepassing op een groot aantal users hier

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 11:11:07 #276
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189378809
Het kind heeft niet gewonnen.

Join the rebellion!! Aparte beelden in het Vondel

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_189379968
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:48 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Daar moest een proef mee gestart worden waarbij als dat succesvol afgerond was het grootschalig uitgerold zou gaan worden in samenspraak met Xi. Zou erg mooi zijn, maar het is dus niet zeker dat het ook zou gaan werken. Wel erg zonde dat Trump roet in het eten gooide door zijn besluit. Hopelijk vinden ze er een list op of kan het alsnog doorgang vinden als hij uit het witte huis is.
.

Wat ik er van had begrepen heeft ie een computermodel gemaakt. Maar waarom bouwt ie het niet in het nevada dessert ofzo!?! :+
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 12:46:45 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189380053
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 12:39 schreef ManianMan het volgende:

[..]

.

Wat ik er van had begrepen heeft ie een computermodel gemaakt. Maar waarom bouwt ie het niet in het nevada dessert ofzo!?! :+
Weet ik niet. Op zich wel een interessante vraag. Misschien dat dat ook lastig zit qua vergunningen of dat ze initieel mikten op China, omdat het daar meteen de grootste impact zou kunnen hebben en makkelijker zou zijn qua vergunningen en massale constructie? Misschien dat ze nu wel naar andere plekken kijken om het te doen of wellicht hopen ze op een andere president in 2021 om dan te besluiten wat te doen? Who knows ...

Het is in ieder geval niet zo supersimpel waarschijnlijk en ze hebben ook al sinds 2015 een akkoord... het lijkt dus ook niet echt een kwestie van snel even ergens naders tekenen en het dan uitvoeren.
pi_189389537
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 10:52 schreef devlinmr het volgende:
Vond deze wel van toepassing op een groot aantal users hier

Dankje, maar als iemand over de 'climate crisis' begint...meh. Decennia aan de gang.
The coming of the ice age, acid rain, holes in the ozone layer. hahaha.
Keep on sorting out all your recycable rubbish folks! Most of it gets recycled in an incinerator which powers state-of-the-art steam turbines.

Boris Johnson (fallguy)en z'n hele brexit vind ik gewoon tijd en geld verspillende bullshit.
'Players in a reality TV soap' he said himself.
A huge con-job based on populist (immigration) fearmongery.
What a laugh that it was oh so popular with so many right-wing groups and some users here on BNW.
Tommy Robinson fans.Oh dear oh dear.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_189390709
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 23:01 schreef Tingo het volgende:

[..]

Dankje, maar als iemand over de 'climate crisis' begint...meh. Decennia aan de gang.
The coming of the ice age, acid rain, holes in the ozone layer. hahaha.
Keep on sorting out all your recycable rubbish folks! Most of it gets recycled in an incinerator which powers state-of-the-art steam turbines.

Boris Johnson (fallguy)en z'n hele brexit vind ik gewoon tijd en geld verspillende bullshit.
'Players in a reality TV soap' he said himself.
A huge con-job based on populist (immigration) fearmongery.
What a laugh that it was oh so popular with so many right-wing groups and some users here on BNW.
Tommy Robinson fans.Oh dear oh dear.
Je weet dat zure regen nog steeds een ding is en dat het gat in de ozonlaag aan het krimpen was door wereldwijde stop op cfk's? Helaas houden de Chinezen zich er weer eens niet aan met alle gevolgen van dien

Ps waarom die rare Engelse zinnen in je betoog?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_189391336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 00:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je weet dat zure regen nog steeds een ding is en dat het gat in de ozonlaag aan het krimpen was door wereldwijde stop op cfk's? Helaas houden de Chinezen zich er weer eens niet aan met alle gevolgen van dien

Ps waarom die rare Engelse zinnen in je betoog?
Tingo is een buitenlander die nauwelijks goed Nederlands spreekt of schrijft :+

Maar ik vind het ergens wel goed dat sommige dingen aangepakt worden. Alleen de manier waarop vind ik minder. Waarom wordt er niet meer geïnvesteerd in de kernreactoren (8>
pi_189391363
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 01:14 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Tingo is een buitenlander die nauwelijks goed Nederlands spreekt of schrijft :+
Ah ok
quote:
Maar ik vind het ergens wel goed dat sommige dingen aangepakt worden. Alleen de manier waarop vind ik minder. Waarom wordt er niet meer geïnvesteerd in de kernreactoren (8>
Omdat ze niet rendabel zijn én omdat ze zo'n rotzooi achterlaten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 12 oktober 2019 @ 10:49:37 #283
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_189393968
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 oktober 2019 01:14 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Tingo is een buitenlander die nauwelijks goed Nederlands spreekt of schrijft :+
Nah, hij doet meestal maar alsof ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')