abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:00:56 #201
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_171023484
Gras is groen
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:01:58 #202
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171023506
quote:
Spelers in opstand tegen kunstgras: twaalf Eredivisie-aanvoerders willen verbod

De aanvoerders van de twaalf Eredivisie-clubs die niet op kunstgras spelen hebben in een open brief opgeroepen tot een verbod op kunstgras. De spelersvakbond VVCS plaatste donderdagochtend de verklaring die werd ondertekend door twaalf Eredivisie-captains.

SC Heerenveen-aanvoerder Stijn Schaars nam het initiatief en nam contact op met de VVCS om te vragen of er iets tegen de opmars van kunstgras gedaan kon worden. Liefst elf andere aanvoerders, waaronder Davy Klaassen (Ajax), Dirk Kuyt (Feyenoord) en Luuk de Jong (PSV), wilden meewerken aan de verklaring. Alleen de zes captains die bij een Eredivisie-club die op kunstgras speelt onder contract staan wilden niet meewerken.

"Alle technische vaardigheden zoals passen, trappen, aannemen zijn anders op kunstgrasvelden", zegt FC Utrecht-aanvoerder Willem Janssen. "Daarnaast vind ik kunstgras competitievervalsing, omdat clubs er dagelijks op trainen en de uitspelende ploeg eens in de zoveel tijd met kunstgras wordt geconfronteerd."

Voorzitter van de VVCS Danny Hesp snapt wel waarom de zes aanvoerders van de op kunstgras spelende Eredivisie-clubs niet meewerken. "Ik begrijp deze spelers. Voetballen op kunstgras verandert het spel en beïnvloedt de ontwikkeling van het Nederlands voetbal op een negatieve manier", zegt Hesp. "We moeten met zijn allen deze ontwikkeling stoppen en beginnen om de Eredivisie kunstgrasvrij te maken. Met dit statement willen we de discussie aanwakkeren om samen met alle betrokkenen tot de beste oplossing te komen voor het Nederlandse topvoetbal."

De VVCS heeft het plan om voor de op kunstgras spelende clubs een fonds op te zetten omdat het 'zich bewust is van de financiële implicaties die dit verbod met zich mee brengt'.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_171023534
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:59 schreef Brammess het volgende:
Help een Fok!ker, jongens

[ afbeelding ]
:D
pi_171023625
Kaartjes staan dus niet op naam, zal wel weer feest worden op marktplaats.
pi_171023650
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:59 schreef Brammess het volgende:
Help een Fok!ker, jongens

[ afbeelding ]
Eens een jood altijd een jood.

Ik zou er trouwens heen gaan, gratis kaartjes in je smoel.
* Verwijderd *
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:14:35 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171023798
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 10:59 schreef Brammess het volgende:
Help een Fok!ker, jongens

[ afbeelding ]
:')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_171023832
Kaartje binnen lol. Zit categorie 2. :(
Gino ♥
pi_171023855
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:16 schreef Tjacka het volgende:
Kaartje binnen lol. Zit categorie 2. :(
Is het nou echt zo dat het kan zijn dat mensen met z'n tweeën gaan en de een in 3 en de ander in 1 zit?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_171023868
quote:
10s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:17 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Is het nou echt zo dat het kan zijn dat mensen met z'n tweeën gaan en de een in 3 en de ander in 1 zit?
Ja.

Mijn bradda zit in een totaal andere ingang
Gino ♥
pi_171023890
Maar 6 vrienden stonden voor mij. 1 categorie 1 de rest categorie 2.
Gino ♥
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:19:11 #211
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_171023905
Ik denk dat iedereen gewoon naast elkaar gaan zitten. Of willen ze echt 10.000 dronken idioten met een paar stewards gaan tegenhouden?
Gourmetten of steengrillen?
pi_171023937
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:19 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat iedereen gewoon naast elkaar gaan zitten. Of willen ze echt 10.000 dronken idioten met een paar stewards gaan tegenhouden?
Natuurlijk kan je naast elkaar zitten.

Als je dezelfde categorie hebt.
Gino ♥
pi_171023962
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:19 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Natuurlijk kan je naast elkaar zitten.

Als je dezelfde categorie hebt.
Anders ook. Komt best goed. Niet te druk maken.
pi_171024018
Beetje assertiviteit is het wel mee gelukt. Kregen 3 kaarten categorie 2 ipv verschillende uiteindelijk. Zuid-H en EU+ krijgen eerste ring en denk dan scc zonder EU derde ring komen te zitten
pi_171024024
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:21 schreef AMCA het volgende:

[..]

Anders ook. Komt best goed. Niet te druk maken.
Weet ik hoor.

Alleen geen uitkaarthouders gaan dat niet weten hoor.
Gino ♥
pi_171024187
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:23 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Weet ik hoor.

Alleen geen uitkaarthouders gaan dat niet weten hoor.
Die zijn ook niet achterlijk. En anders spreek je ff iemand op het vak aan of je zijn kaart kan lenen, loop je naar buiten, geeft die kaart aan je maat en loopt weer naar binnen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:36:38 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171024445
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:01 schreef mokkiemok het volgende:

[..]

Terecht. Je moet het gelijk trekken. Of allemaal, of niemand.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:37:57 #218
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_171024472
Deze is ook wel mooi.

http://www.nu.nl/voetbal/(...)eg-nieuwe-opzet.html

quote:
De Eredivisie blijft bestaan uit achttien teams. De clubs hebben geen overeenstemming weten te bereiken over een nieuwe opzet van de hoogste divisie.
Voor een verandering van de opzet van competitie moesten vijftien van de achttien clubs instemmen met het plan, maar volgens Voetbal International waren slechts acht clubs voor de nieuwe opzet, tien clubs stemden tegen.

Feyenoord voegde zich op het laatste moment bij het rijtje van clubs dat tegen een nieuwe opzet is. De Rotterdamse club heeft bezwaren omdat er geen afspraken zijn gemaakt over een verbod op kunstgras.

Willem II, Excelsior, Sparta, NEC, Roda JC, Go Ahead Eagles, FC Groningen, Heracles Almelo en ADO Den Haag zijn ook tegen het plan. Directeur Berry van Gool bevestigt aan het Brabants Dagblad dat Willem II een van de tegenstemmers was.

Vangnet
De Eredivisieclubs, verenigd in de Eredivisie CV, praatten al maanden over een nieuwe, kleinere competitie met play-offs om het kampioenschap, naar Belgisch voorbeeld. Het zou volgens berekeningen bijna 50 miljoen euro aan extra inkomsten per jaar opleveren.

Voor de clubs die zouden degraderen zou een financieel vangnet komen, dat moest worden bekostigd door de clubs die Europees voetbal speelden. Een andere verdeling van het tv-geld gaat nu ook niet door.

Modellen
Na een tweedaagse vergadersessie in Wageningen half maart bleven drie modellen over. Handhaving van de huidige opzet, met play-offs voor Europees voetbal en play-offs om promotie/degradatie met clubs uit de Jupiler League, was een van die voorstellen.

Bij het tweede voorstel plaatsten de bovenste zes op de ranglijst na 34 wedstrijden zich voor een kampioenspoule, waarin alle clubs het nog één keer tegen elkaar opnemen. De andere twaalf clubs zouden onderling vechten om Europees voetbal en tegen degradatie naar de Jupiler League.

In het derde model werd de Eredivisie verkleind tot zestien clubs en kwalificeerden de bovenste zes zich ook voor een kampioenspoule, waarin nog een dubbel programma zou worden afgewerkt. De overige tien zouden dan strijden om handhaving en een Europees ticket.

Dat voorstel bleef als laatste optie over, maar de vereiste meerderheid werd niet gehaald.
Feyenoord is tegen vooruitgang, omdat ze niet op kunstgras kunnen voetballen :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 18 mei 2017 @ 11:40:01 #219
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_171024509
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:37 schreef Komakie het volgende:
Deze is ook wel mooi.

http://www.nu.nl/voetbal/(...)eg-nieuwe-opzet.html

[..]

Feyenoord is tegen vooruitgang, omdat ze niet op kunstgras kunnen voetballen :')
ik steun Feyenoord hier volledig in. Kunstgras is een doorn in mijn oog wat betreft de eredivisie.

ik durf zelfs te stellen competitievervalsing.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_171024515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:37 schreef Komakie het volgende:
Deze is ook wel mooi.

http://www.nu.nl/voetbal/(...)eg-nieuwe-opzet.html

[..]

Feyenoord is tegen vooruitgang, omdat ze niet op kunstgras kunnen voetballen :')
die nieuwe opzet vooruitgang noemen :')
pi_171024676
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:27 schreef AMCA het volgende:

[..]

Die zijn ook niet achterlijk. En anders spreek je ff iemand op het vak aan of je zijn kaart kan lenen, loop je naar buiten, geeft die kaart aan je maat en loopt weer naar binnen. Het is allemaal geen hogere wiskunde.
Kijk eens naar de fancare.
Gino ♥
pi_171024695
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

die nieuwe opzet vooruitgang noemen :')
Opzet naar Belgisch model zou ik zeker een vooruitgang noemen ja. Nu spelen we de helft van de wedstrijden tegen tegenstanders waar zelfs ons tweede makkelijk van wint. Oftewel, een potje tussen het eerste en tweede van Ajax is van hoger niveau dan de gemiddelde Eredivisie-wedstrijd. Tja.

Maar er zijn ook clubs die dan kind van de rekening zijn, dat wel.
pi_171024792
quote:
1s.gif Op donderdag 18 mei 2017 11:48 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Kijk eens naar de fancare.
Die ben ik maar even gestopt te volgen. Dat zijn idd allemaal debielen _O-
pi_171024802
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. Laat lekker de competitie nog even voor wat het is, flikker de KNVB beker de deur uit en start een BeNe-beker. Kijk dat een jaar of 3 aan en als dat bevalt kunnen we kijken naar een BeNe-liga.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_171025011
Als je eigenhandig 75% van de Nederlandse profclubs de nek om wil draaien is een fusering met België een goed idee ja :')
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')