abonnement Unibet Coolblue
pi_170993386
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het was nog mooier geweest als Himmler Anne-Fleur had afgemaakt _O-
Ja maar Anne-Fleur speelde onder 1 hoedje met Hitler, dus dat was geen optie.
pi_170993412


Weer de vegan streaker die van zich laat horen. De Britse wedkantoren - veelal een keurige graadmeter van de favorieten voor de finale - zien een stijging in de status van deze strijder tegen vlees en slachtingen. Hoewel hij zijn best deed, slaagde hij er niet in om rapper Steen van het leven te beroven.

Echter was er wel weer een dood te melden. Groningse cultheld Henk de Haan, is neergestoken door Albert Verlinde. Weer Verlinde die een dood op zijn naam weet te krijgen. Onze verslaggevers in Veendam melden dat er kaarsjes zijn aangestoken in de Lange Leeghte. "Het spookt weer in Veendam" aldus een emotionele SC Veendam supporter, die hoopt dat deze tragedie verbindt, en de glorie van het Veendams voetbal in ere wordt hersteld.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:04:30 #78
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170993419
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:02 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Ja maar Anne-Fleur speelde onder 1 hoedje met Hitler, dus dat was geen optie.
--> schopje BNW?
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:05:23 #79
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170993433
Nee Henk :'(
BROEZN POM POM
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170993457
RIP Henk.
pi_170993488


6 kanonsschoten vandaag. Een trieste dag voor velen, maar vreugde bij de aanhangers van de overlevers. Wat niemand verwachtte gebeurd alsnog: Heel Utrecht juicht bij het overleven van hun stadsheld Steen. Deze vuige rapper haalt vooralsnog geen finaleplaats volgens de bookmakers, maar hij weet zich goed te redden.

Ook waren er tranen van geluk in Bedrock City. Captain Caveman wist in het verleden al vaak een race te winnen van Dick Dastardly en zijn vuige astmatische hond Muttley, maar ook vandaag weet hij zich te redden in de poel des verderfs. Veel doden gingen hem voor, maar hij wipt overal doorheen. Een baken van blijdschap voor de Neanderthalers.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 23:07:59 ]
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:15:20 #82
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170993671
Nog even snel de Hunger Games Toto invullen :T
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170993686


Wederom laat de Vegan Streaker van zich horen. Hier verleid hij Zanger Rinus om te sterven. De niet echt intellectuele Rinus liet zich te makkelijk gaan. Hiermee maakt hij zijn rol waar om vroegtijdig te sterven en geen plaats te claimen in de finale. Radio 100%NL heeft vandaag een aangepaste uitzending in verband met zijn overlijden. Romana is gespot met een andere man, dit voedt speculaties over hun relatie en erfenis.

En de dekselse Aart Westerman uit Staphorst wist die vervelende Gruwel&Griezel te vermoorden. Die vuilakken beïnvloedde niet alleen Ariël, maar velen anderen. Deze sidderalen mogen voortaan hun indoctrinatie uitvoeren in het vagevuur. Heel Staphorst is verguld met trots. Komende zondag zijn er extra kerkdiensten en is er ruimte voor samenkomen met koffie en cake.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:18:33 #84
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170993756
Dat de Feminazi Sjaak Polak spaart is toch ook wel een zeldzaamheid :D
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170993785
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Dat de Feminazi Sjaak Polak spaart is toch ook wel een zeldzaamheid :D
Bij de Hunger Games kan alles _O_



Dag drie. Dronken Sinterklaas blijkt inderdaad een goedheiligman. Hoewel hij de sterkte was in een vuistgevecht, spaart hij het leven van Heinrich Himmler. Wat een goedzak die Sinterklaas.
pi_170993848


Nu dag 3 bijna over is, een korte samenvatting van de doden vandaag.
Er klinken maar 2 kanonsslagen. Zanger Rinus en Gruwel&Griezel hebben het tijdelijke ingeruild voor het eeuwige. Geen spectaculaire verassingen, maar voor sommigen is het einde oefening.

We kunnen enkel gissen wat de komende dagen gaan brengen, maar Himmler, Steen en Aart Westerman staan hoog genomineerd om de finale te halen.

Op wie zet u uw geld?
pi_170993886
Ik wil u niet langer in spanning houden, maar ik moet echt even de was ophangen :')

Discussieer over de mogelijke winnaars en verliezers.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:29:19 #88
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_170994010
Verlinde en Dronken Sinterklaas geef ik goede kansen, die kunnen wel tikken uitdelen. Al is Albert meer van de inwendige stokslagen denk ik. :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_170994066


Een tussenstand. Er zijn nog interessante spelers in leven.
pi_170994088
District 1 en 6 maken geen kans meer op de winst.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:35:43 #91
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_170994167
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:23 schreef Monopoly het volgende:
Discussieer over de mogelijke winnaars
Chriet, natuurlijk.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_170994192


Moordenaar Verlinde slaat weer toe en weet Mega Mindy met een ferme messteek om het leven te brengen. Bronnen binnen het COC spreken al van een een voorpagina van L'Homo met Verlinde op de achterste pagina.
België rouwt om het heengaan van een icoon.

Ook in Utrecht is het feest. Rapper Steen weet op geraffineerde wijze, de Staphorster Aart om te leggen met een giftig drankje. Die dekselse Aart ging gorgelend het leven uit. De vlag in Staphorst hangt halfstok en er wordt openlijk en tezamen gebeden om zijn ziel.


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2017 23:37:02 ]
pi_170994385


Een traan wordt gelaten in Bedrock City. Captain Caveman is om het leven gekomen door een misser van de Vegan Streaker. Ook daar is een procedure gestart om hem niet meer toe te laten. Naast Spanje en Nederland, is hij ook daar niet meer welkom.
pi_170994476


En daar is dan het langverwachte goede nieuws waar we al tijden op wachten. Die dekselse Sjaak Polak weet eindelijk de verwachtingen waar te maken. Eindelijk is de Vegan Streaker gestorven voor zijn zonden, en ook roddelteef Patty Brard heeft een langdurige horizontale houding aangenomen. Excelsior en FC Twente zijn trots op hun held Polak met zijn prachtige uitspraken.
pi_170994537
Mijn ene held heeft mijn andere held vermoord? :'(
Wat moet ik nu in het leven?
pi_170994576


Een feestmaal op het middenveld. Wapens, voedsel, kaarten van het thuisfront. Alles ligt klaar om de deelnemers een zekere dood te versnellen. Ze worden gemanipuleerd om het middenveld te bestormen.

Wederom is rapper Steen het, die een deelnemer om het leven brengt. De topfavoriet voor de eindzege weet de fractievoorzitter van DENK met meerdere meppen van een steen, Kuzu te vermoorden. De internationale pers begint zich in Utrecht te verzamelen voor de vermoedelijke winnaar. Maar zoals wij weten, het kan nog alle kanten op!
Ook Sjaak Polak is op de goede weg. Hij wist onze beschonken goedheiligman in een bruut handgemeen om het leven te brengen. De cultuurbarbaren in dit land juichen Polak toe, terwijl heel Nederland rouwt om het heengaan van cultuurerfgoed.

Fishmouth syndrome SJW FEM wist op gluiperige manier Chriet Titulaer naar zijn schepper te sturen. Ook hij ging heen door het veelvuldig opvangen van klappen met een steen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 23:59:41 #97
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_170994590
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]

Een feestmaal op het middenveld. Wapens, voedsel, kaarten van het thuisfront. Alles ligt klaar om de deelnemers een zekere dood te versnellen. Ze worden gemanipuleerd om het middenveld te bestormen.

Wederom is rapper Steen het, die een deelnemer om het leven brengt. De topfavoriet voor de eindzege weet de fractievoorzitter van DENK met meerdere meppen van een steen, Kuzu te vermoorden. De internationale pers begint zich in Utrecht te verzamelen voor de vermoedelijke winnaar. Maar zoals wij weten, het kan nog alle kanten op!
Ook Sjaak Polak is op de goede weg. Hij wist onze beschonken goedheiligman in een bruut handgemeen om het leven te brengen. De cultuurbarbaren in dit land juichen Polak toe, terwijl heel Nederland rouwt om het heengaan van cultuurerfgoed.

Fishmouth syndrome SJW FEM wist op gluiperige manier Chriet Titulaer naar zijn schepper te sturen. Ook hij ging heen door het veelvuldig opvangen van klappen met een steen.

:(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_170994611


5 kanonsslagen. de Veganstreaker, Patty Brard, Kuzu, dronken Sinterklaas en Chriet Titulaer doen niet meer mee.

Enkel district 2, 5, 7, 8, 9 en 11 maken nog kans op de winst.
pi_170994638


We hebben 1 rustige dag zonder noemenswaardige incidenten overgeslagen.

Maar nu is er toch weer een dode te melden. Heinrich Himmler is door meerdere messteken om het leven gekomen. Tong80 is de verantwoordelijke. Of de moord ook van anti-fascistische nature was is nog onbekend. Wel schijnt Himmler een staatsbegrafenis te krijgen, en een graf naast de voormalige Fuhrer.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2017 00:04:51 ]
  PR en moderator woensdag 17 mei 2017 @ 00:05:27 #100
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_170994650
Slavko Kalezić wil meedoen

Op zondag 12 maart 2023 00:29 schreef Nova het volgende:
Haha, Moira heeft gelijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')