abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_171346710
registreer om deze reclame te verbergen
Ik ben ook geen voorstander van. Ik mag van mijn bank 3x per dag pinnen zonder pincode (voor bedragen onder de ¤ 25,00). Gaat dat betekenen dan dat ik telksen mijn PIN-code moet gaan aantypen? Niet echt handig.

En ik wil ook een mooi bekertje ja :). Heb ze van alle edities nog thuis staan.
pi_171346909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Hoe gaan ze dat dan doen met de borg die je voor die glazen terugkreeg? Kan je geld teruggestort krijgen via je pinpas?
HOE KRIJG IK DAN HET STATIEGELD TERUG DAT OP MIJN BEKER ZIT?

Goede vraag! Zoals ieder jaar betaal je voor de bekers waaruit je drinkt statiegeld. Elke keer als je opnieuw drinken haalt, kun je je oude beker inleveren en wordt het statiegeld op die manier verrekend. Als je je beker aan het einde van de dag wil inleveren, kan dat bij Return of the Cup; ons bekerinleverpunt. Het statiegeld storten we dan terug op je rekening. Let op, daar gaat een werkdag overheen, dus het bedrag wordt vanaf maandag 19 juni pas overgemaakt
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:38:50 #28
262211 hhh38
Het dal is voorbij
pi_171346986
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

HOE KRIJG IK DAN HET STATIEGELD TERUG DAT OP MIJN BEKER ZIT?

Goede vraag! Zoals ieder jaar betaal je voor de bekers waaruit je drinkt statiegeld. Elke keer als je opnieuw drinken haalt, kun je je oude beker inleveren en wordt het statiegeld op die manier verrekend. Als je je beker aan het einde van de dag wil inleveren, kan dat bij Return of the Cup; ons bekerinleverpunt. Het statiegeld storten we dan terug op je rekening. Let op, daar gaat een werkdag overheen, dus het bedrag wordt vanaf maandag 19 juni pas overgemaakt
Thanks ^O^
pi_171347137
Maar ben geen voorstander van dit systeem. Het aantal PIN transacties zijn nu echt x10 per dag. Dus na 3x moet ik dus beginnen met mijn PIN intoetsen. Dus als ik een paar biertjes op een dag drink en een paar keer per dag eet dan moet ik misschien wel een keer of 10 mijn pinpas invoeren, en mijn pas continu uit mijn zak halen.

Goudmijntje voor zakkenrollers dan :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:00:02 #30
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_171353980
Doe mij maar het polsbandje.
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:37:29 #31
13973 ranja
image means nothing
pi_171356613
Tja, toch, bij Tweetakt kon je ook alleen pinnen of met de chip betalen; weliswaar wat kleinschaliger maar ik heb niet het idee dat het betalen daar voor vertraging zorgde. De hoeveelheid barpersoneel daarentegen :P
pi_171369994
Dat hele 'handige' moet denk ik gewoon niet geforceerd worden op iedereen.
Laat de keus er zijn: die wil pinnen (met of zonder code) moet dat kunnen doen, maar iemand die met munten/bandje wil betalen, moet dat ook kunnen doen.
Het weer zat niet mee
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:00:15 #33
13973 ranja
image means nothing
pi_171370469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Verregende_Otter het volgende:
Laat de keus er zijn: die wil pinnen (met of zonder code) moet dat kunnen doen, maar iemand die met munten/bandje wil betalen, moet dat ook kunnen doen.
Bij Lowlands en veel meer festivals moet iedereen met munten betalen, daar heb je ook geen keus :)
pi_171370972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Verregende_Otter het volgende:
Ik snap wel dat ze voor één systeem kiezen, een partner voor chips en muntjes kost ook geld.

Vind zelf pinpas prima, scheelt toch weer een paar keer in een rij staan en geschuif met geld.

De communicatie moet inderdaad tegenwoordig altijd zo geforceerd positief, alsof alles altijd een vernieuwing en verbetering voor iedereen is. Zeg gewoon: dit jaar geen bandjes of munten, gewoon pinnen. Klaar.
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:25:14 #35
13973 ranja
image means nothing
pi_171371013
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:23 schreef CPS2000 het volgende:
De communicatie moet inderdaad tegenwoordig altijd zo geforceerd positief, alsof alles altijd een vernieuwing en verbetering voor iedereen is. Zeg gewoon: dit jaar geen bandjes of munten, gewoon pinnen. Klaar.
Ja precies, dat scheelt een hoop gedoe en gezeik :)
pi_171371520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:00 schreef ranja het volgende:

[..]

Bij Lowlands en veel meer festivals moet iedereen met munten betalen, daar heb je ook geen keus :)
Maar daar weten we niet beter, én kun je nog wel altijd kiezen of je die munten met pin of met cash betaalt. Dit is alleen pin. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:23 schreef CPS2000 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze voor één systeem kiezen, een partner voor chips en muntjes kost ook geld.

Vind zelf pinpas prima, scheelt toch weer een paar keer in een rij staan en geschuif met geld.

Dat is zo. Maar goed, dat kun je weer verrekenen. Stukje service.
Het gewoon neutraal aankondigen waarbij de één het positief en de ander negatief zal ontvangen is inderdaad beter.

Daarnaast vind ik de muntjes ook gewoon z'n charme altijd hebben. Muntjes collecteren voor rondjes, muntjes in iemands hand duwen zodat die aangespoord wordt een rondje te halen. Onverwacht opeens nog een paar muntjes in je achterzak of sok vinden waardoor je opeens een welkome meevaller hebt. Ik ben gewoon twaalf meer, maar het hoort bij festivals voor mij. :Y) :s)
Het weer zat niet mee
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:00:21 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171371681
Muntjes collecteren om drinken te gaan halen heb ik nooit gedaan. Ik ga in zo'n weekend er echt niet op letten of iedereen wel even vaak een rondje haalt, maar goed dat moet iedereen zelf weten. Wat wel een nadeel is van dit systeem met pin is dat je niet met iemand die je niet kent samen kunt bestellen als het druk is. Dat is namelijk iets wat ik wel geregeld doe.
DJ Peaceman op radio49
I love music
Ajax forever
Column Top 2000 Feest of farce?
pi_171371706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:00 schreef peaceman het volgende:
Muntjes collecteren om drinken te gaan halen heb ik nooit gedaan. Ik ga in zo'n weekend er echt niet op letten of iedereen wel even vaak een rondje haalt, maar goed dat moet iedereen zelf weten. Wat wel een nadeel is van dit systeem met pin is dat je niet met iemand die je niet kent samen kunt bestellen als het druk is. Dat is namelijk iets wat ik wel geregeld doe.
"Hey gap, kun je voor mij ff een colaatje erbij bestellen. Ga hier he-le-maal stuk." [/naastdeBravo]
Het weer zat niet mee
pi_171371726
Als mijn vrienden me gap gaan noemen dan krijgen ze al helemaal niets :).
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:03:59 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171371744
quote:
12s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:01 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

"Hey gap, kun je voor mij ff een colaatje erbij bestellen. Ga hier he-le-maal stuk." [/naastdeBravo]
:')
DJ Peaceman op radio49
I love music
Ajax forever
Column Top 2000 Feest of farce?
pi_171371776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Als mijn vrienden me gap gaan noemen dan krijgen ze al helemaal niets :).
Dit zijn niet je vrienden. Dit is een willekeurige 20-jarige die bovenmatig zweet voor de temperatuur buiten en z'n ogen niet kunnen stoppen met draaien, en een muntje in je hand duwt.
Het weer zat niet mee
pi_171385841
Als je geen zin hebt om elke keer te pinnen, kan je een prepaid betaalpas halen.

Wat als ik mijn bankpas/creditcard kwijt ben of mijn bankpas/creditcard werkt niet goed?

Indien je je bankpas/creditcard kwijt bent, je kaart niet goed werkt of je principieel tegen cashless bent, ga dan naar de infobalie. We hebben hiervoor speciale prepaid betaalpassen te koop waarmee je overal op het festivalterrein kunt betalen. Deze passen hebben een waarde van 25, 50 of 100 euro. Je kunt deze kaart op alle mogelijke manieren aanschaffen: via een bankoverschrijving, met cash, creditcard of bankpas. Bij de infobalie helpen ze je graag. Mocht je aan het eind van het festival nog een restant op de pas hebben staan, dan storten we dit na het festival terug.

Ideaal voor buitenlandse bezoekers die voor elke pintransactie moeten betalen.

quote:
Ik kijk eigenlijk meer uit naar het concert van Arcade Fire dan naar Radiohead :@
Tof lied :D
pi_171387154
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171393468
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Als je geen zin hebt om elke keer te pinnen, kan je een prepaid betaalpas halen.

Wat als ik mijn bankpas/creditcard kwijt ben of mijn bankpas/creditcard werkt niet goed?

Indien je je bankpas/creditcard kwijt bent, je kaart niet goed werkt of je principieel tegen cashless bent, ga dan naar de infobalie. We hebben hiervoor speciale prepaid betaalpassen te koop waarmee je overal op het festivalterrein kunt betalen. Deze passen hebben een waarde van 25, 50 of 100 euro. Je kunt deze kaart op alle mogelijke manieren aanschaffen: via een bankoverschrijving, met cash, creditcard of bankpas. Bij de infobalie helpen ze je graag. Mocht je aan het eind van het festival nog een restant op de pas hebben staan, dan storten we dit na het festival terug.

Wat topactie van de organisatie! Sympatiek.
Bedankt Bill.
Het weer zat niet mee
pi_171402847
Even een vraag over de camping, via FB krijg ik geen antwoord.
Ik heb met 3 vrienden een campingticket. Nu wil ik een grotere tent opzetten, denk aan twee slaapstukken met een voortentje waarin je kan staan.
Op de site stond zoiets als 'zolang je hem kan tillen is het goed', klopt dit naar jullie ervaring?

Op andere festivals zie je alleen de kleintjes, maar BKS is geloof ik een ander soort ding.
pi_171410879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:21 schreef Adames het volgende:
Even een vraag over de camping, via FB krijg ik geen antwoord.
Ik heb met 3 vrienden een campingticket. Nu wil ik een grotere tent opzetten, denk aan twee slaapstukken met een voortentje waarin je kan staan.
Op de site stond zoiets als 'zolang je hem kan tillen is het goed', klopt dit naar jullie ervaring?

Op andere festivals zie je alleen de kleintjes, maar BKS is geloof ik een ander soort ding.
Zolang het geen achterlijk grote tent is loopt dat wel los is mijn ervaring. Is die voor jullie alle 4? Tel de plek vak 4 koepeltentjes, als hij daar binnen blijft zie ik geen problemen.
pi_171411008
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 01:08 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Zolang het geen achterlijk grote tent is loopt dat wel los is mijn ervaring. Is die voor jullie alle 4? Tel de plek vak 4 koepeltentjes, als hij daar binnen blijft zie ik geen problemen.
behalve dat je met een grotere tent wel op tijd erbij moet zijn om een grote open plek te vinden. ;)
pi_171414592
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 01:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

behalve dat je met een grotere tent wel op tijd erbij moet zijn om een grote open plek te vinden. ;)
Touché!
pi_171430674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:21 schreef Adames het volgende:
Ik heb met 3 vrienden een campingticket.
Eh, een campingticket? Als je een weekendkaart hebt heb je dan niet automatisch een plek op de camping? Anders moet ik nog wat regelen.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')