abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170987170

De vijfde editie van Best Kept Secret vindt plaats op vrijdag 16, zaterdag 17 en zondag 18 juni 2017 op Beekse Bergen in Hilvarenbeek.

Tickets:


Weekend kaarten inclusief camping zijn ook te kop op 19 november 2016 om 11:00 uur in de ochtend. ¤ 170,00 (excl. service fees)

Groepskorting (5+1 free), No Camping (¤ 147,50 ex. service fees)


De weekendkaarten zijn sinds enkele dagen opperdepop! Alleen binnenkort nog kaarten voor de vrijdag te koop.

Eerder op Best Kept Secret:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Line-Up:
Vrijdag 16 Juni:
- Agnes Obel
- Amber Arcades
- Dennis Sulta
- Dj Prime
- Hundrerd Waters
- Jenny Hval
- Joey Purp
- Kelly Lee Owens
- Kim Janssen
- King Gizzard & The Lizard Wizard
- Kornél Kovacs
- Leif Vollebekk
- Mannequin Pussy
- Metronomy
- Millionaire
- Real Estate
- Run The Jewels (!)
- Section Boyz
- Show Me The Body
- Slotface
- Sundara Karma
- Tei Shi
- The Japanese House
- The Mystery Lights
- The Parrots
- Weval (live)

Zaterdag 17 Juni:
- Andy Shauf
- Arcade Fire (!)
- Chris Cohen
- Cigarettes After Sex
- Circa Waves
- Cloud Nothings
- Floating Points
- Froth
- George Ezra
- Girl Band
- Her
- Honeyblood
- Joy Orbison
- Kaitlyn Aurelia Smith
- Laurel Halo (Dj Set)
- Mitski
- Stuff.
- The Amazons
- The Boxer Rebellion
- The Courtneys
- The Thurston Moore Group
- The Wytches
- Thomas Azier
- Thomas Dybdahl
- Tommy Cash
- Toxe
- Vatican Shadow (live)
- Whitney
- Wild Beasts
- Wildes

Zondag18 Juni:
- American Football
- Arab Strap
- Aurora
- Canshaker Pi
- Cass Mccombs
- Fil Bo Riva
- Iguana Death Cult
- James Blake
- Junun feat. Shye Ben Tzus & The Rajahstan Express
- Kadhja Bonet
- Kaleo
- Kikagaku Moyo
- Marlon Williams
- Radiohead (!)
- Ry X
- Soulwax
- Strand Of Oaks
- Tall Heights
- The Homesick
- Thundercat
- Yussef Kamaal
- Zeal & Ardor

*(!) is headliner

2016 aftermovie:

Website: http://www.bestkeptsecret.nl/
Facebook: https://www.facebook.com/BKSFestival/?fref=ts
Youtube: https://www.youtube.com/user/BKSfestival
Twitter: https://twitter.com/BKSfestival



Blokkenschema dus bekend.

http://www.bestkeptsecret.nl/#timetable

Soulwax voor Radiohead is het eerste dat me opvalt. Ik wil toch wel redelijk in de buurt staan van het podium eigenlijk..
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:58:09 #2
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_170987605
Geen echte moeilijk clashes, al had ik best Floating Points én Kaitlyn Aurelia Smith willen zien en Junun én Black Focus.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 19:14:59 #3
13973 ranja
image means nothing
pi_170987907
zaterdag hoef ik alleen maar bij podium 5 te zijn geloof ik :)
En zondag voor studio sport thuis (oh wacht voetbal is al afgelopen)
pi_170989457
...maar alsnog met 10-40 verliest
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_170989533
Het zijn wel een flink aantal minder bands dan andere jaren voor mijn gevoel, maar het voordeel is dat ik weinig lastige keuzes hoef te maken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170992062
Ja minste editie tor nu toe. Maar gaat leuk worden
pi_170993207
Zeker weinig lastige keuzes, fijn :)

Ik ben vooral blij met de 1 uur en 3 kwartier voor Arcade Fire, een stuk langer dan de vorige keer op Pinkpop, zelfs als er toen geen regen was gevallen :P
pi_170997276
Dit gaat hem ongeveer worden:

Vrijdag: Leif Volle-Bek, Amber Arcades, Slotface, Real Estate, The Parrots, Millionaire, Metronomy, Jenny Hval, Run The Jewels, The Japense House, Yung INternet, Joey Purp, Tommy Cash

Zaterdag: Wildes, The Courtneys, Andy Shauf, Froth, Chris Cohen, Honey Blood, Cloud Nothings, Mitski, Her, The Wytches, stukje Cigarettes After Sex, The Thurston Moore Group, Arcade Fire, Floating Points, Joy Orbison, Vatican Shadow

Zondag: Tall Heights, Kikagaku Moyo, Marlon Williams, Can-Shaker Pi, Fil Bo Riva, Zeal & Ardor, Arab Strap, Strand Of Oaks, Junun feat. Shye Ben Tzur, American Football, Soulwax, Radiohead.

[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 17-05-2017 10:45:01 ]
  Moderator woensdag 17 mei 2017 @ 10:04:16 #9
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_170997489
Ik ben gewend dat time tables van links naar rechts lopen dus ik baalde al dat Millionaire en King Gizzard tegelijk stonden. Maar gelukkig las ik het dus verkeerd ;)

Mooi inderdaad die ruimte rondom Arcade Fire en Radiohead. Ook helemaal niets er tegenover geprogrammeerd. Ken je plaats :P
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_170997895
Vind 3 clashes vervelend:

Chris Cohen vs. Whitney
Cloud Nothings vs. Thomas Dybdahl
Soulwax vs. Thundercat
  woensdag 17 mei 2017 @ 18:03:25 #11
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171009014
2,5 uur Radiohead O+
pi_171123828
*O* Ik heb er zoveel zin in!
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjesparade.
  maandag 22 mei 2017 @ 20:08:45 #13
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_171124557
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 10:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Vind 3 clashes vervelend:

Chris Cohen vs. Whitney
Cloud Nothings vs. Thomas Dybdahl
Soulwax vs. Thundercat
Ik zou voor Whitney en Soulwax gaan denk ik O+
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  maandag 22 mei 2017 @ 20:42:41 #14
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171125841
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik zou voor Whitney en Soulwax gaan denk ik O+
Goede keuze O+
pi_171217765
Jongens, jongens, nog maar drie weekjes!
Ik heb er zoveel zin in! Het festivalenthousiasme is weer helemaal terug! *O* *O* *O*
Het weer zat niet mee
pi_171291466
mijn festivalmaatje waarmee ik zou gaan heeft helaas door redenen moeten afzeggen. Hierdoor heb ik nu nog een kaartje over. Iemand die nog een weekendticket zoekt? Of uberhaupt iemand die met mij zou willen gaan :)

En weet iemand anders trouwens nog een goede site om een festivalmaatje te vinden of het kaartje te slijten?

[ Bericht 16% gewijzigd door RvS-Coldplay op 29-05-2017 00:14:08 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 11:58:35 #17
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_171297090
quote:
1s.gif Op maandag 22 mei 2017 20:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Ik zou voor Whitney en Soulwax gaan denk ik O+
Chris Cohen is wel veel beter dan Whitney, zeker live. Vorig jaar op DtRH was Whitney echt gruwelijk saai, einde van de show niet eens gehaald. En dat zeg ik als iemand die de plaat best goed te pruimen vond...
pi_171345463
quote:
We gaan iets nieuws doen: Best Kept Secret goes Cashless 2.0. Sinds 2014 betaalde je tijdens Best Kept Secret al niet meer met munten, maar met een betaalchip aan je polsbandje. Cashless noemden we dat. De voordelen? Geen ongebruikte festivalmunten meer in je broekzak na afloop van het festival, kortere rijen bij de barren en na afloop kon je je resterend tegoed retour krijgen.

Met de hulp van Rabobank gaan we nog een stapje verder en wordt de komende editie van Best Kept Secret écht cashless. Je betaalt bij alle barren en eetplekken gewoon met je eigen bankpas of creditcard. Eigenlijk een heel logische vervolgstap, want de afgelopen jaren zagen we al dat jullie bijna allemaal een bankpas of creditcard gebruikten om de betaalchip aan je polsbandje op te laden. De voordelen? Je houdt geen tegoeden meer over na afloop van het festival en je hoeft ook niet meer in de rij bij de kassa te staan om je tegoed op te laden. Dat scheelt een hoop tijd en die heb je echt wel beter te besteden op het festival. En rondjes geven? Dat doe je net als in het café: ouderwets om beurten, of splitten via een van de vele handige apps zoals Cost Split, Rabo Ipayou, Tikkie, WieBetaaltWat en Sjaak. Makkelijker kunnen we het niet maken!
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:33:52 #19
13973 ranja
image means nothing
pi_171345588
Ja, iets nieuws, je kunt nu pinnen als je bier of patat haalt :)
Wat in bijna alle kroegen en restaurants al kan :D
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:45:30 #20
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171345812
Hoe gaan ze dat dan doen met de borg die je voor die glazen terugkreeg? Kan je geld teruggestort krijgen via je pinpas?
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:46:14 #21
13973 ranja
image means nothing
pi_171345830
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Hoe gaan ze dat dan doen met de borg die je voor die glazen terugkreeg? Kan je geld teruggestort krijgen via je pinpas?
Ik neem aan dat die borg er niet meer is, eigenlijk.
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:51:25 #22
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171345936
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:46 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik neem aan dat die borg er niet meer is, eigenlijk.
Hmm, hoop dat we dan niet ineens overal glazen op het terrein gaan vinden dan. Het zou ook kunnen betekenen dat ze die simpele plastic dingen gaan gebruiken in plaats van die mooie herbruikbare dingen die ze hadden.
pi_171345957
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:28 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Weet eigenlijk niet of ik dat nou handiger vind :P

Mijn bankpas heeft nog geen wireless, veel anderen vast ook niet, dus ik verwacht een hoop gekloot met pinnen?
pi_171345979
Toch heeft het iets onhandigs dat je met een groep niet gewoon steeds muntjes kan inleggen bij een rondje. Dat was natuurlijk al zo, maar toch..
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:25:51 #25
13973 ranja
image means nothing
pi_171346688
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:53 schreef theodoor9 het volgende:
Toch heeft het iets onhandigs dat je met een groep niet gewoon steeds muntjes kan inleggen bij een rondje. Dat was natuurlijk al zo, maar toch..
Dat is in een kroeg of bij een 'normaal' concert toch ook (ok bij ziggo/hmh en nog wat anderen hebben ze ook munten maar ook bij de meeste niet)
pi_171346710
Ik ben ook geen voorstander van. Ik mag van mijn bank 3x per dag pinnen zonder pincode (voor bedragen onder de ¤ 25,00). Gaat dat betekenen dan dat ik telksen mijn PIN-code moet gaan aantypen? Niet echt handig.

En ik wil ook een mooi bekertje ja :). Heb ze van alle edities nog thuis staan.
pi_171346909
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 12:45 schreef hhh38 het volgende:
Hoe gaan ze dat dan doen met de borg die je voor die glazen terugkreeg? Kan je geld teruggestort krijgen via je pinpas?
HOE KRIJG IK DAN HET STATIEGELD TERUG DAT OP MIJN BEKER ZIT?

Goede vraag! Zoals ieder jaar betaal je voor de bekers waaruit je drinkt statiegeld. Elke keer als je opnieuw drinken haalt, kun je je oude beker inleveren en wordt het statiegeld op die manier verrekend. Als je je beker aan het einde van de dag wil inleveren, kan dat bij Return of the Cup; ons bekerinleverpunt. Het statiegeld storten we dan terug op je rekening. Let op, daar gaat een werkdag overheen, dus het bedrag wordt vanaf maandag 19 juni pas overgemaakt
  woensdag 31 mei 2017 @ 13:38:50 #28
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_171346986
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2017 13:35 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

HOE KRIJG IK DAN HET STATIEGELD TERUG DAT OP MIJN BEKER ZIT?

Goede vraag! Zoals ieder jaar betaal je voor de bekers waaruit je drinkt statiegeld. Elke keer als je opnieuw drinken haalt, kun je je oude beker inleveren en wordt het statiegeld op die manier verrekend. Als je je beker aan het einde van de dag wil inleveren, kan dat bij Return of the Cup; ons bekerinleverpunt. Het statiegeld storten we dan terug op je rekening. Let op, daar gaat een werkdag overheen, dus het bedrag wordt vanaf maandag 19 juni pas overgemaakt
Thanks ^O^
pi_171347137
Maar ben geen voorstander van dit systeem. Het aantal PIN transacties zijn nu echt x10 per dag. Dus na 3x moet ik dus beginnen met mijn PIN intoetsen. Dus als ik een paar biertjes op een dag drink en een paar keer per dag eet dan moet ik misschien wel een keer of 10 mijn pinpas invoeren, en mijn pas continu uit mijn zak halen.

Goudmijntje voor zakkenrollers dan :)
  woensdag 31 mei 2017 @ 18:00:02 #30
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_171353980
Doe mij maar het polsbandje.
  woensdag 31 mei 2017 @ 19:37:29 #31
13973 ranja
image means nothing
pi_171356613
Tja, toch, bij Tweetakt kon je ook alleen pinnen of met de chip betalen; weliswaar wat kleinschaliger maar ik heb niet het idee dat het betalen daar voor vertraging zorgde. De hoeveelheid barpersoneel daarentegen :P
pi_171369994
Dat hele 'handige' moet denk ik gewoon niet geforceerd worden op iedereen.
Laat de keus er zijn: die wil pinnen (met of zonder code) moet dat kunnen doen, maar iemand die met munten/bandje wil betalen, moet dat ook kunnen doen.
Het weer zat niet mee
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:00:15 #33
13973 ranja
image means nothing
pi_171370469
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Verregende_Otter het volgende:
Dat hele 'handige' moet denk ik gewoon niet geforceerd worden op iedereen.
Laat de keus er zijn: die wil pinnen (met of zonder code) moet dat kunnen doen, maar iemand die met munten/bandje wil betalen, moet dat ook kunnen doen.
Bij Lowlands en veel meer festivals moet iedereen met munten betalen, daar heb je ook geen keus :)
pi_171370972
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 10:37 schreef Verregende_Otter het volgende:
Dat hele 'handige' moet denk ik gewoon niet geforceerd worden op iedereen.
Laat de keus er zijn: die wil pinnen (met of zonder code) moet dat kunnen doen, maar iemand die met munten/bandje wil betalen, moet dat ook kunnen doen.
Ik snap wel dat ze voor één systeem kiezen, een partner voor chips en muntjes kost ook geld.

Vind zelf pinpas prima, scheelt toch weer een paar keer in een rij staan en geschuif met geld.

De communicatie moet inderdaad tegenwoordig altijd zo geforceerd positief, alsof alles altijd een vernieuwing en verbetering voor iedereen is. Zeg gewoon: dit jaar geen bandjes of munten, gewoon pinnen. Klaar.
  donderdag 1 juni 2017 @ 11:25:14 #35
13973 ranja
image means nothing
pi_171371013
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:23 schreef CPS2000 het volgende:
De communicatie moet inderdaad tegenwoordig altijd zo geforceerd positief, alsof alles altijd een vernieuwing en verbetering voor iedereen is. Zeg gewoon: dit jaar geen bandjes of munten, gewoon pinnen. Klaar.
Ja precies, dat scheelt een hoop gedoe en gezeik :)
pi_171371520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:00 schreef ranja het volgende:

[..]

Bij Lowlands en veel meer festivals moet iedereen met munten betalen, daar heb je ook geen keus :)
Maar daar weten we niet beter, én kun je nog wel altijd kiezen of je die munten met pin of met cash betaalt. Dit is alleen pin. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 11:23 schreef CPS2000 het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze voor één systeem kiezen, een partner voor chips en muntjes kost ook geld.

Vind zelf pinpas prima, scheelt toch weer een paar keer in een rij staan en geschuif met geld.

De communicatie moet inderdaad tegenwoordig altijd zo geforceerd positief, alsof alles altijd een vernieuwing en verbetering voor iedereen is. Zeg gewoon: dit jaar geen bandjes of munten, gewoon pinnen. Klaar.
Dat is zo. Maar goed, dat kun je weer verrekenen. Stukje service.
Het gewoon neutraal aankondigen waarbij de één het positief en de ander negatief zal ontvangen is inderdaad beter.

Daarnaast vind ik de muntjes ook gewoon z'n charme altijd hebben. Muntjes collecteren voor rondjes, muntjes in iemands hand duwen zodat die aangespoord wordt een rondje te halen. Onverwacht opeens nog een paar muntjes in je achterzak of sok vinden waardoor je opeens een welkome meevaller hebt. Ik ben gewoon twaalf meer, maar het hoort bij festivals voor mij. :Y) :s)
Het weer zat niet mee
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:00:21 #37
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171371681
Muntjes collecteren om drinken te gaan halen heb ik nooit gedaan. Ik ga in zo'n weekend er echt niet op letten of iedereen wel even vaak een rondje haalt, maar goed dat moet iedereen zelf weten. Wat wel een nadeel is van dit systeem met pin is dat je niet met iemand die je niet kent samen kunt bestellen als het druk is. Dat is namelijk iets wat ik wel geregeld doe.
pi_171371706
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:00 schreef peaceman het volgende:
Muntjes collecteren om drinken te gaan halen heb ik nooit gedaan. Ik ga in zo'n weekend er echt niet op letten of iedereen wel even vaak een rondje haalt, maar goed dat moet iedereen zelf weten. Wat wel een nadeel is van dit systeem met pin is dat je niet met iemand die je niet kent samen kunt bestellen als het druk is. Dat is namelijk iets wat ik wel geregeld doe.
"Hey gap, kun je voor mij ff een colaatje erbij bestellen. Ga hier he-le-maal stuk." [/naastdeBravo]
Het weer zat niet mee
pi_171371726
Als mijn vrienden me gap gaan noemen dan krijgen ze al helemaal niets :).
  donderdag 1 juni 2017 @ 12:03:59 #40
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_171371744
quote:
12s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:01 schreef Verregende_Otter het volgende:

[..]

"Hey gap, kun je voor mij ff een colaatje erbij bestellen. Ga hier he-le-maal stuk." [/naastdeBravo]
:')
pi_171371776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Als mijn vrienden me gap gaan noemen dan krijgen ze al helemaal niets :).
Dit zijn niet je vrienden. Dit is een willekeurige 20-jarige die bovenmatig zweet voor de temperatuur buiten en z'n ogen niet kunnen stoppen met draaien, en een muntje in je hand duwt.
Het weer zat niet mee
pi_171385841
Als je geen zin hebt om elke keer te pinnen, kan je een prepaid betaalpas halen.


Wat als ik mijn bankpas/creditcard kwijt ben of mijn bankpas/creditcard werkt niet goed?

Indien je je bankpas/creditcard kwijt bent, je kaart niet goed werkt of je principieel tegen cashless bent, ga dan naar de infobalie. We hebben hiervoor speciale prepaid betaalpassen te koop waarmee je overal op het festivalterrein kunt betalen. Deze passen hebben een waarde van 25, 50 of 100 euro. Je kunt deze kaart op alle mogelijke manieren aanschaffen: via een bankoverschrijving, met cash, creditcard of bankpas. Bij de infobalie helpen ze je graag. Mocht je aan het eind van het festival nog een restant op de pas hebben staan, dan storten we dit na het festival terug.


Ideaal voor buitenlandse bezoekers die voor elke pintransactie moeten betalen.

quote:
Ik kijk eigenlijk meer uit naar het concert van Arcade Fire dan naar Radiohead :@
Tof lied :D
pi_171387154
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_171393468
quote:
0s.gif Op donderdag 1 juni 2017 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
Als je geen zin hebt om elke keer te pinnen, kan je een prepaid betaalpas halen.


Wat als ik mijn bankpas/creditcard kwijt ben of mijn bankpas/creditcard werkt niet goed?

Indien je je bankpas/creditcard kwijt bent, je kaart niet goed werkt of je principieel tegen cashless bent, ga dan naar de infobalie. We hebben hiervoor speciale prepaid betaalpassen te koop waarmee je overal op het festivalterrein kunt betalen. Deze passen hebben een waarde van 25, 50 of 100 euro. Je kunt deze kaart op alle mogelijke manieren aanschaffen: via een bankoverschrijving, met cash, creditcard of bankpas. Bij de infobalie helpen ze je graag. Mocht je aan het eind van het festival nog een restant op de pas hebben staan, dan storten we dit na het festival terug.


Wat topactie van de organisatie! Sympatiek.
Bedankt Bill.
Het weer zat niet mee
pi_171402847
Even een vraag over de camping, via FB krijg ik geen antwoord.
Ik heb met 3 vrienden een campingticket. Nu wil ik een grotere tent opzetten, denk aan twee slaapstukken met een voortentje waarin je kan staan.
Op de site stond zoiets als 'zolang je hem kan tillen is het goed', klopt dit naar jullie ervaring?

Op andere festivals zie je alleen de kleintjes, maar BKS is geloof ik een ander soort ding.
pi_171410879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:21 schreef Adames het volgende:
Even een vraag over de camping, via FB krijg ik geen antwoord.
Ik heb met 3 vrienden een campingticket. Nu wil ik een grotere tent opzetten, denk aan twee slaapstukken met een voortentje waarin je kan staan.
Op de site stond zoiets als 'zolang je hem kan tillen is het goed', klopt dit naar jullie ervaring?

Op andere festivals zie je alleen de kleintjes, maar BKS is geloof ik een ander soort ding.
Zolang het geen achterlijk grote tent is loopt dat wel los is mijn ervaring. Is die voor jullie alle 4? Tel de plek vak 4 koepeltentjes, als hij daar binnen blijft zie ik geen problemen.
pi_171411008
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 01:08 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Zolang het geen achterlijk grote tent is loopt dat wel los is mijn ervaring. Is die voor jullie alle 4? Tel de plek vak 4 koepeltentjes, als hij daar binnen blijft zie ik geen problemen.
behalve dat je met een grotere tent wel op tijd erbij moet zijn om een grote open plek te vinden. ;)
pi_171414592
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 juni 2017 01:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

behalve dat je met een grotere tent wel op tijd erbij moet zijn om een grote open plek te vinden. ;)
Touché!
pi_171430674
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 19:21 schreef Adames het volgende:
Ik heb met 3 vrienden een campingticket.
Eh, een campingticket? Als je een weekendkaart hebt heb je dan niet automatisch een plek op de camping? Anders moet ik nog wat regelen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')