abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 17 mei 2017 @ 19:21:28 #301
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_171010678
quote:
0s.gif Op woensdag 17 mei 2017 19:15 schreef liedetector het volgende:

[..]

wil je het echt weten... tis gewoon veel...... iemand is de hele tijd verward en krijgt eigenlijk geen tijd afscheid te nemen en maalt in dr hoofd steeds met zelfde dingen, gelukkig meeste kunnen regelen en ik ga morgen middag er weer naar toen om dingen uit dr huis te halen die met dr vriendinnetje mee gaan naar Groningen als het vrijdag over is..... t is vooral lastig te bevatten en je zit in een soort regel stand... medicatie, uitvaart gebeuren, laatste mensen inlichten en kijken wie ze eventueel nog wil zien... zoon van net 20, 2 katten die onderdak moeten etc etc etc..... *moe ben ik....

Jullie verdriet al iets meer een plekje kunnen geven? *lijkt me ook zo wat...blegh!!!
Die regelstand herken ik wel overigens. Toen dat eenmaal weg was kwam de klap nog een stuk harder aan. En de vermoeidheid die voorlopig nog steeds aanwezig is. Veel sterkte :*.

Ja, het gaat wel vooruit. We zijn bezig met afsluiten (kaarten en ophalen) en weer verder te gaan. Daar lijkt het in ieder geval op. De emotionele buien worden minder en de dagelijkse dingen worden verder weer opgepakt.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')