abonnement Unibet Coolblue
pi_170985722
Hi,

Mij is gevraagd om morgen foto's te maken op mijn werk. Nu heb ik zelf een Canon, alleen ben ik in de verhuizing de oplader kwijtgeraakt en kan ik mijn eigen camera met lege batterij niet gebruiken. Ik heb een Nikon D600 van een collega te leen gekregen. Tijdens het zoeken naar settings heb ik per ongeluk de image review (ik geloof dat dit zo heet, de minifoto die na het maken van je foto op het digitale schermpje verschijnt..) opties gewijzigd. Ik krijg nu niet meer een voorbeeld te zien direct na het maken van de foto en als ik via de galerij de foto oproep staat er een zwart overlap veldje met de informatie over de fotostanden.

De vraag: hoe krijg ik dit veldje weg en het voorbeeld terug?

:') Sorry voor mijn geretardeerde vragen. Ik heb het geprobeerd te googlen, maar vind niet wat ik nodig heb bij gebrek aan de juiste termen denk ik en ik heb geen handleiding. Verder heb ik alle opties die ik nodig heb wel gevonden, zoals de ISO, AF, WB, F-getal, sluitertijd. Dus dat komt helemaal goed. Alleen niet vergeten dat autofocusknopje in te drukken op de achterkant.. :P

Bid voor me.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_170985801
Booiiiii, ik heb het uitgevogeld. :') Het was gewoon een stand, net als je kleurbalansschermpje wat je tevoorschijn kan toveren. Ik heb drie keer met het wieltje gedraaid en het was weer terug naar wat ik wil. Ik ben zo blij met mezelf..

Serieus, bid voor me. :')
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:35:37 #3
438758 zeer
Opritsjniki
pi_170987088
Lieve God,

Ik weet dat u druk bent met het laten verhongeren van de aids wezen in Sudan, het vernietigen van de genen van de kinderen in de buurt van de Tsjernobyl-reactor, het laten verkrachten van de christelijke meisjes in ISIS gebied en het laten verdrinken van de Rohingya mensen, maar kunt u alstublieft Rebubbled uitrusten met het minimale verstand om een simpele Google opdracht uit te voeren?

In de heilige geest en Amen.
  dinsdag 16 mei 2017 @ 18:44:11 #4
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_170987309
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 17:30 schreef Rebubbled het volgende:
Booiiiii, ik heb het uitgevogeld. :') Het was gewoon een stand, net als je kleurbalansschermpje wat je tevoorschijn kan toveren. Ik heb drie keer met het wieltje gedraaid en het was weer terug naar wat ik wil. Ik ben zo blij met mezelf..

Serieus, bid voor me. :')
Wat goed van je dat je het toch zelf hebt uitgevogeld ^O^

en dat helemaal zonder handleiding _O_

Goed gedaan en veel succes met je shoot :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')