Sorry, dat had ik inderdaad fout benadrukt. Ik ben klaar met deze studie, maar studeer volgend jaar verder. Sta nog ingeschreven, mijn fout.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 19:12 schreef Ahmad1nejad het volgende:
ik snap er geen reet van. je bent geen student meer maar wil wel bij DUO lenen zodat je een lagere hypotheek kan afsluiten? Los van het feit dat het verschil in rente dat je minder hoeft te betalen minimaal is over, kun je niet meer van lenen als je niet meer staat ingeschreven als student?
Toch? Dacht al dat ik me zelf belachelijk had gemaakt haha.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:55 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Topic zakt vanzelf wel weg en misschien hebben anderen in dezelfde situatie er iets aan.
Ik sluit me bij bovenstaande aan.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Maar super dat je er zo op reageert!![]()
Zijn veel mensen op fok! die krampachtig bij hun oorspronkelijke standpunt zouden blijven en elke kritiek of tegenargument alleen compleet negeren! Compliment!
Gedoemd te mislukken natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2017 17:17 schreef Blauwe_vinkjes het volgende:
Beste Fokkers,
We willen een huis gaan kopen, nu vraag ik mij het volgende af.
Is het verstandig om een studiefinanciering te koppelen aan een hypotheek?
Het huis kost ¤160,000, maar we willen graag ¤155,000 hypotheek afsluiten.
Nu missen we nog ¤5000, omdat we graag op een maandsom van ¤500 wil uitkomen i.p.v. ¤520.
Kan dit met hulp van een studiefinanciering? Wil graag een steentje bijdragen. Denk overigens dat zo mijn vraag beter is omschreven.
Vraag opgelost, het is niet verstandig om een 2e lening af te sluiten bij een hypotheek in vorm van een studiefinanciering. Dank allen voor het meedenken. Ben van gedachten veranderd!
minder bedoel je? ts neemt geen hypotheek , maar wil alleen bijlappen. lijkt me tevens ook niet slim als het niet je eigen hypotheek is.quote:Op dinsdag 16 mei 2017 22:18 schreef Roces18 het volgende:
Studiefinanciering nemen zorgt ervoor dat je hypotheek alleen maar meer zal worden. Stel je hebt vijfduizend dan gooien ze een factor erover heen iets van 2, waardoor je opeens tienduizend minder kan lenen. Als je op.die grens zit kan het zorgen dat je niet genoeg hebt. Maar dit is alleen een probleem als je het opgeeft bij NHG bijvoorbeeld
Dit jaquote:Op dinsdag 16 mei 2017 20:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Maar super dat je er zo op reageert!![]()
Zijn veel mensen op fok! die krampachtig bij hun oorspronkelijke standpunt zouden blijven en elke kritiek of tegenargument alleen compleet negeren! Compliment!
Bron?quote:Op dinsdag 16 mei 2017 18:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Bij sommige studies is de baankans zo goed dat je er al een beetje hypotheek mee kan krijgen bij beperkt aantal banken. Misschien helpt het je, misschien wordt het er helemaal niet goedkoper op.
Ex-coassistenten. Ik moet bekennen dat ik niet weet of het voor meer beroepen geldt dan artsen en bij abn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |