abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 16:35:37 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_170984244
Postbode Berry van Aerle krijgt een standbeeld in het stadsmuseum van Eindhoven. Dat heeft het museum bekendgemaakt nadat de voormalige rechtsachter zondag PSV geweldig aanmoedigde. Het standbeeld van de oud-speler van de Eindhovense voetbalclub wordt woensdag onthuld.



In de aanloop naar de derde plaats van PSV ontving Museum Eindhoven steeds vaker het verzoek vanuit het publiek om speciale aandacht te geven aan Van Aerle. „Omdat hij samen met zijn medespelers Eindhoven gegeven heeft waar het sinds lange tijd op gehoopt heeft: een eervolle podiumplaats, aldus het museum. Ook de brieven die Berry zelf bezorgde aan het gemeentebestuur van Eindhoven waren van invloed.

De legendarisch verdediger voelt zich vereerd. „Moest er wel aan wennen. Een standbeeld. Dat is wel heel veel eer, maar als ik de andere standbeelden in het museum zie dan wordt ’ie in ieder geval mooi.”

Het Eindhovens Philipsharmonisch orkest heeft zondag zijn symfonische versie van 'Kom van dat dak af' officieel uitgebracht. Het orkest besloot in december een bijzondere opname van het clublied te maken nadat duidelijk werd dat Peter Koelewijn samen met Berry van Aerle dit seizoen mee zou strijden om de titel. Het clubicoon wordt al jaren op handen gedragen. Het standbeeld zal dan ook niet getakeld worden, maar met eerbied behandeld. Zoals ons Ber ooit de haren van Rudy Völler beroerde.



'De's toch nie te gleuve?' Zei Berry stamelend. De grote kleine man. Eindelijk de erkenning die hij al jaren verdient.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 16 mei 2017 @ 16:47:24 #2
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_170984586
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  Trouwste user 2022 dinsdag 16 mei 2017 @ 17:14:49 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_170985427
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170989172
Goed topic. Os Berry. _O_
  dinsdag 16 mei 2017 @ 20:11:51 #5
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_170989289
Hou eens op met dat nep-nieuws van je. Doe dit gewoon niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')