abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171069171
Ik denk 9 levende puppies
pi_171069353
Ohh wat leuk! Wel verdrietig van het pupje dat overleden is ;(
E.
pi_171069469
Begint ze weer?

Edit: o nee toch niet :@
pi_171069564
Nee, ze heeft nu weer pauze denk ik.

Ik heb net geprobeerd te voelen en ik denk dat ik misschien nog wel 1 of 2 pups voelde, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Ik vind haar buik nog wel vrij bol. Net heeft ze weer even geplast buiten, hapje voer gegeten, en nu kunnen de pups weer drinken. Hopelijk zorgt dat er voor dat de overige pups (ervanuitgaand dat die er zijn natuurlijk) snel richting uitgang gaan.

Oh, al lijkt het er op dat de pups nu niet zo veel honger hebben. Een paar willen wel drinken maar Groen en Geel liggen gewoon te slapen. Die zullen hun buik nog wel vol hebben.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171069584
Straks als je denkt dat ze klaar is, laat je haar dan ook controleren oid? Om zeker te zijn dat er geen pups meer zitten? Of merk je dat gewoon aan je hond?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:20:17 #206
386633 Adnap
I love Life !
pi_171069600
Spannend hoor, wij kijken hier inmiddels met zijn allen naar Nori en haar pups en jouw mooie nagels 😉
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171069635
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:19 schreef fresta het volgende:
Straks als je denkt dat ze klaar is, laat je haar dan ook controleren oid? Om zeker te zijn dat er geen pups meer zitten? Of merk je dat gewoon aan je hond?
Weet ik nog niet, ligt er aan hoe erg ik twijfel denk ik. Aan de ene kant wel geruststellend als de dierenarts zegt dat ze inderdaad klaar is, aan de andere kant wel weer een onbekende bij de pups en stress voor Nori (dierenarts die haar aan moet raken) en natuurlijk weekend-thuisvisite tarief voor ons :')

Ik heb zelf het idee dat ik het wel merk als er nog wat in zit, en zolang ze niet perst zonder resultaat of erg onrustig is gaat het nog wel goed. Maar goed, kan zijn dat ik daar eind van de middag heel anders over denk.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171069646
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:20 schreef Adnap het volgende:
Spannend hoor, wij kijken hier inmiddels met zijn allen naar Nori en haar pups en jouw mooie nagels 😉
haha, ja met blote voeten in de werpkist :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 11:26:23 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_171069695
Hup Nori! Gooi er nog eens 3 of 4 zwarte pups uit zodat er niet te veel kopers teleurgesteld hoeven worden.
Spoilers!
pi_171069725
Ze is zo lief en zorgzaam, twee pupjes zijn aan het mopperen en ze gaat staan, loopt er naar toe, en gaat er vervolgens heel voorzichtig gekruld omheen liggen O+ Wat hebben we toch een geluk O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171069784
Ze zijn zo vreselijk schattig! O+ En wat leuk dat er tóch gele pupjes bij zitten! :D
Your opinion of me is none of my business.
pi_171069875
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:32 schreef Sarasi het volgende:
Ze zijn zo vreselijk schattig! O+ En wat leuk dat er tóch gele pupjes bij zitten! :D
Ja, echt onverwacht maar heel erg leuk!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171069938
Cam doet t niet bij mij ;(

Maar heb nog wel even t gele teefje gezien net nadat ze geboren was, die bekkies zijn ook echt gemaakt om te zuigen he :D O+
compact en kleverig.
pi_171070000
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Cam doet t niet bij mij ;(

Maar heb nog wel even t gele teefje gezien net nadat ze geboren was, die bekkies zijn ook echt gemaakt om te zuigen he :D O+
Wel als je Cam met een hoofdletter schrijft
pi_171070019
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:43 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Wel als je Cam met een hoofdletter schrijft
nee, de WiFi van de trein kan t niet handelen :P
compact en kleverig.
pi_171070029
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee, de WiFi van de trein kan t niet handelen :P
Oh ja, das ruk.
pi_171070189
Wel jammer dat het zo verdomde moeilijk is die webcamstream te casten naar de tv. :+
Your opinion of me is none of my business.
pi_171070292
Ja sorry voor alle technische moeilijkheden dames en heren, daar gaat mijn man over :P

Daarnet mocht Cookie even bij de pups, nou die vond het wel extreem spannend! Heel geïnteresseerd en voorzichtig snuffelen aan de pups... En Nori leek het zelfs goed te vinden ook nog. Wie weet wordt ons Cookje straks nog een super zorgzame grote zus O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171070328
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Miss_Isis het volgende:
Ja sorry voor alle technische moeilijkheden dames en heren, daar gaat mijn man over :P

Daarnet mocht Cookie even bij de pups, nou die vond het wel extreem spannend! Heel geïnteresseerd en voorzichtig snuffelen aan de pups... En Nori leek het zelfs goed te vinden ook nog. Wie weet wordt ons Cookje straks nog een super zorgzame grote zus O+
Haha ik ben allang blij dat de webcamstream werkt! O+ Nori is zo aan het likken, denk je dat er zo nog een pupje aankomt?
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:06:24 #220
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171070417
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:28 schreef Miss_Isis het volgende:
Ze is zo lief en zorgzaam, twee pupjes zijn aan het mopperen en ze gaat staan, loopt er naar toe, en gaat er vervolgens heel voorzichtig gekruld omheen liggen O+ Wat hebben we toch een geluk O+
Och wat lief ❤Zie je nu duidelijk dat ze het allemaal minder eng vindt dan vorige keer?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:07:16 #221
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_171070432
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 11:59 schreef Miss_Isis het volgende:
Ja sorry voor alle technische moeilijkheden dames en heren, daar gaat mijn man over :P

Daarnet mocht Cookie even bij de pups, nou die vond het wel extreem spannend! Heel geïnteresseerd en voorzichtig snuffelen aan de pups... En Nori leek het zelfs goed te vinden ook nog. Wie weet wordt ons Cookje straks nog een super zorgzame grote zus O+
Jaaa dat zag ik net, wat ontzettend lief O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_171070517
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:00 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Haha ik ben allang blij dat de webcamstream werkt! O+ Nori is zo aan het likken, denk je dat er zo nog een pupje aankomt?
Dat likken was denk ik omdat ze buiten had gelopen, door het natte gras. Ik weet niet of en wanneer er nu nog meer komt, ik leg de pups steeds aan en laat haar regelmatig even lopen, dat stimuleert het indalen en de weeën. Ik weet ook eigenlijk niet hoe lang mijn geduld het vol blijft houden voordat ik naar de dierenarts ga voor voelen of een echo of foto :')

En ja, ik merk inderdaad dat ze het nu makkelijker lijkt te vinden dan de vorige keer. Toch de ervaring waarschijnlijk :)

Volgens mij zag ik net een wee (of ze liet een boer :') ) dus ik hou nog even hoop op meer pupjes!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171070907
Wat leuk!
Puppies!! *O*
pi_171071062
Mijn man zegt dat er waarschijnlijk zometeen nog een pupje aan komt, ze verloor net vocht en lijkt nu weeën te hebben.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:53:20 #225
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_171071120
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 08:08 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heeft een limiet van 100 kijkers dus niet allemaal tegelijk :+
Wow is dit nu live? zet 'm net aan en was even aan het kijken met mijn dochter van 10, gelijk gezien hoe een pup geboren wordt :D
pi_171071152
Ahhh shit net gemist! Nog een gele! O+
pi_171071160
Net gemist. Maar weer een gele O+

Teefje of reu?
pi_171071161
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:53 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Wow is dit nu live? zet 'm net aan en was even aan het kijken met mijn dochter van 10, gelijk gezien hoe een pup geboren wordt :D
Jep was live! (nouja, 12 seconden vertraging oid) Pup 7 geboren! Gele reu 421 gram :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:56:20 #229
386633 Adnap
I love Life !
pi_171071184
Ja nog een gele ! Wij zagen het ook geboren worden 💗💗💗💗💗
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  zaterdag 20 mei 2017 @ 12:56:31 #230
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_171071188
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 12:55 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Jep was live! (nouja, 12 seconden vertraging oid) Pup 7 geboren! Gele reu 421 gram :D
Super leuk! gefeliciteerd!
pi_171071208
*O* *G*

Nog 2 aub 8-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_171071281
Wat een geworstel om dit geeltje aan het drinken te krijgen tussen Nori's poten en gelik door :D
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_171071287
Zo, en ook deze voorzien van kleurcodering (lichtblauw) en hij drinkt. Ruim 3 uur na de laatste pup, toch mooi dat dat zo kan! En zonder medisch ingrijpen ook nog :) Kijken wat ze nog meer voor ons in petto heeft!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171071338
Mooi om te zien hoe ze gaat liggen zodat het pupje kan drinken O+

Echt tof dat je ons een blik in de kraamkamer gunt! Super om te zien ^O^
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_171071800
Ze liggen nu weer alle 6 te tanken, goed voor de oxytocine. Als er nog wat in zit komt het er zo hopelijk vanzelf wel uit :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 13:36:16 #236
386633 Adnap
I love Life !
pi_171071869
Cam verplaatst 💗
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171071877
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 13:36 schreef Adnap het volgende:
Cam verplaatst 💗
Ja, dan is het wat beter te zien :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171071994
Zojuist even de gewichten opgezocht van de pups van het vorige nest, en dit nest is wel duidelijk zwaarder. Toen was de zwaarste 428 gram, en nu 466. De lichtste was toen 330 en nu 316 (maar die was overleden), de tweede is 366. Daarbij hebben we er nu 4 over de 400 gram en de vorige keer maar twee. Misschien dat die bolle buik dan daar door verklaard wordt? Niet zozeer meer puppy's maar wel zwaardere pups. Ook grappig, want deze keer beviel ze op dag 58/59 en de vorige keer op dag 60. Dan zou je eigenlijk verwachten dat ze nu lichter hadden moeten zijn.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171072170
Puppies. O+ Zegt peuter/kleuter nog steeds 'puupies'? :D Die gele zijn zo ongelooflijk schattig!
Your opinion of me is none of my business.
pi_171072183
Net nog even gevoeld, en ik denk dat ik er misschien nog eentje heb gevoeld. Het kan ook de baarmoeder zijn, maar ik heb eigenlijk het gevoel dat er misschien nog eentje gaat komen. Blijft spannend! :)

Haha Sarasi, nee, ze zegt nu 'puppy's' met een vleugje Brits accent (ze kijkt graag Peppa Pig :') ). Ze is nu verbannen naar opa en oma, ze mag alleen heel even kijken af en toe. Morgen als alles weer wat rustiger is zal ze er wel weer niet bij weg te slaan zijn :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:07:49 #241
386633 Adnap
I love Life !
pi_171072334
Spannend ja ! Hoe lang wacht je voor je een hulplijn in zet?
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171072454
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:07 schreef Adnap het volgende:
Spannend ja ! Hoe lang wacht je voor je een hulplijn in zet?
Weet ik nog niet... Komt een!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171072529
Nou, pup 8! Wéér een gele reu, flinkerd van 460 gram, en zo te zien met witte voorteentjes. Dat worden leuke telefoongesprekjes gezien de grote voorkeur voor zwarte teefjes die iedereen had :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171072535
Weer gemist ;(

Haha dat wordt wat ja. Hoeveel teefjes heb je nu? 2? Vd 8?
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:21:24 #245
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_171072563
*uit lurkstand*

Ik zag het *O* wat ontzettend mooi en lief! Ook dat Nori meteen hielp met schoonmaken O+
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_171072574
Hihi is dat dezelfde (lime?) die steeds op onderzoek uitgaat?
pi_171072673
Ja, 2 teefjes en 6 (waarvan 5 levende) reuen. Wie weet komt er nog wat, maar ik weet het niet. Deze ene dacht ik nog te voelen daarnet, dat klopte dus. Kan wel zijn dat er nog meer verstopt zitten want ik vind Nori's buik nog steeds wel een beetje bol.

En ja, dat is de grootste zwarte pup, met lime groen bandje. Die wil graag op verkenning :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:28:04 #248
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171072684
Wéér een gele :o
Heb je met de kandidaten überhaupt de mogelijkheid van gele pups besproken? Of heb je de kans zo klein geacht dat het niet eens in je opgekomen het te bespreken?

Ben benieuwd naar de reacties :o
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171072713
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:28 schreef LadyS het volgende:
Wéér een gele :o
Heb je met de kandidaten überhaupt de mogelijkheid van gele pups besproken? Of heb je de kans zo klein geacht dat het niet eens in je opgekomen het te bespreken?

Ben benieuwd naar de reacties :o
Nee, heb alleen benoemd 'we krijgen alléén zwarte pupjes. Theoretisch zou er heeeeeeeel misschien een gele bij kunnen zitten maar die kans is zo klein daar gaan we niet van uit'. Heb ze niet gevraagd of ze een gele zouden overwegen ook. Ben heel benieuwd... :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:32:57 #250
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_171072769
Nou, dan is het hopen dat ze gewoon voorkeur voor zwart hadden omdat ze geen andere keus dachten te hebben :p
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_171072791
*slobberslobber* O+

Felies met de gezinsuitbreiding! Jammer van de doodgeboren pup maar dat is altijd het risico wat je hebt natuurlijk. ikzelf vind doodgeboren altijd beter te handlen dan levend geboren en later overleden Gelukkig kwam hij er zonder complicaties uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_171072832
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:29 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nee, heb alleen benoemd 'we krijgen alléén zwarte pupjes. Theoretisch zou er heeeeeeeel misschien een gele bij kunnen zitten maar die kans is zo klein daar gaan we niet van uit'. Heb ze niet gevraagd of ze een gele zouden overwegen ook. Ben heel benieuwd... :')
Ach, als er al mensen zijn die geen gele willen kun je die gelijk van de lijst schrappen.
  zaterdag 20 mei 2017 @ 14:44:18 #253
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_171072939
_O- met je gele pups
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_171073009
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
*slobberslobber* O+

Felies met de gezinsuitbreiding! Jammer van de doodgeboren pup maar dat is altijd het risico wat je hebt natuurlijk. ikzelf vind doodgeboren altijd beter te handlen dan levend geboren en later overleden Gelukkig kwam hij er zonder complicaties uit.
Nou precies, of na de geboorte in moeten laten slapen, dat wil je ook niet. Dan beter zo. Ik vind het wel heel zonde en jammer, maar ik lig er niet wakker van zegmaar. Misschien afgestompt door het boeren leven :') zeker nu het maar eentje is in een verder (zo op het oog) gezond nest, dan is het jammer maar that's it. Ik ben vooral heel blij dat nori hem er zelf uit kreeg, als je een keizersnede moet doen voor zoiets dan is het helemaal sneu.

En het is maar een geluk dat we zoveel wachtenden hebben, nu hebben we inderdaad de luxe om mensen die geen geel willen af te laten haken zonder dat we daarna nieuwe mensen moeten zoeken (hopelijk dan...)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171073101
Misschien stomme vraag maar wat ga je met het overleden hondje doen? Ik denk zelf dan aan begraven in de achtertuin oid maar? :@

En hoe reageerde Nori op een overleden puppy? Negeert ze die gelijk?
pi_171073203
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:49 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Nou precies, of na de geboorte in moeten laten slapen, dat wil je ook niet. Dan beter zo. Ik vind het wel heel zonde en jammer, maar ik lig er niet wakker van zegmaar. Misschien afgestompt door het boeren leven :') zeker nu het maar eentje is in een verder (zo op het oog) gezond nest, dan is het jammer maar that's it. Ik ben vooral heel blij dat nori hem er zelf uit kreeg, als je een keizersnede moet doen voor zoiets dan is het helemaal sneu.

En het is maar een geluk dat we zoveel wachtenden hebben, nu hebben we inderdaad de luxe om mensen die geen geel willen af te laten haken zonder dat we daarna nieuwe mensen moeten zoeken (hopelijk dan...)
Anders wil ik wel een gele puupie! O+ Oké realistisch gezien niet echt, maar in een ideale wereld... :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_171073248
Orange Yellow is the new Black :Y 8-)
pi_171073513
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 14:55 schreef fresta het volgende:
Misschien stomme vraag maar wat ga je met het overleden hondje doen? Ik denk zelf dan aan begraven in de achtertuin oid maar? :@

En hoe reageerde Nori op een overleden puppy? Negeert ze die gelijk?
Die gaan we inderdaad achter in de tuin begraven denk ik. En Nori negeerde hem niet, ze wilde hem graag schoonpoetsen en dergelijke maar ik heb hem direct afgepakt en haar de al eerder geboren pup gegeven. Ik wilde niet dat ze zich er aan ging hechten (of dat ze zou gaan poetsen aan die open liggende hersentjes... *ril* :X ) dus direct weg gehaald en ze heeft het amper gemerkt. Het scheelde heel erg dat dit de tweede pup was en niet de eerste, anders was het voor haar waarschijnlijk wel heel naar geweest als ik hem had afgepakt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:02 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Anders wil ik wel een gele puupie! O+ Oké realistisch gezien niet echt, maar in een ideale wereld... :')
Hehe, ik denk niet dat we er moeilijk af gaan komen ;) Gezien de vraag naar pups op dit moment verwacht ik tamelijk overweldigende belangstelling als ik zou adverteren (of op onze site zou zetten dat er nog een pup beschikbaar is).

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:06 schreef Candaasje het volgende:
Orange Yellow is the new Black :Y 8-)
Dat is wel duidelijk ja :D
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171073823
Ik kan gewoon de hele dag naar de puppycam kijken O+

Wat een rijkdom en mooie beelden.

Denk je dat er nog wat zit? Ze ademt wel nog snel of niet?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 mei 2017 @ 15:55:56 #260
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171073993
Ha, ik keek net weer even, zie ik ineens meerdere geeltjes liggen :o Gauw teruggelezen - maar nu zijn ze allemaal foetsie op de cam :D

Ik ben de tel overigens kwijt :+
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_171074324
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:46 schreef Lingue het volgende:
Ik kan gewoon de hele dag naar de puppycam kijken O+

Wat een rijkdom en mooie beelden.

Denk je dat er nog wat zit? Ze ademt wel nog snel of niet?
Ze ademt inderdaad snel, maar dat kan ook gewoon de temperatuur zijn. Het is hier vrij warm in huis en ze ligt onder/bij de lamp natuurlijk (die ik daarnet al even uit had gezet om die reden). Teefjes hebben na de bevalling vaak een beetje verhoging, tot 39,5 is nog normaal, daar kan ze dus ook door gaan hijgen. En ze zal ook naweeën voelen, dat is ook niet zo prettig.

Of er nog iets in zit durf ik niet te zeggen. Ik heb net gevoeld en het zou kunnen, ik voelde wel nog een verdikking. Maar dat kan ook de baarmoeder zijn die aan het krimpen is. We wachten maar gewoon af, zolang Nori zich nog niet onprettig lijkt te voelen en nog rustig haar pups kan verzorgen zie ik nog geen noodzaak om in te grijpen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 15:55 schreef Rewimo het volgende:
Ha, ik keek net weer even, zie ik ineens meerdere geeltjes liggen :o Gauw teruggelezen - maar nu zijn ze allemaal foetsie op de cam :D

Ik ben de tel overigens kwijt :+
Ja Nori was weer even buiten en dan ligt het grut opgestapeld in een hoekje. Dan zie je ze niet zo goed :P

Hoeveel het er nu zijn:

1 zwart teefje
1 geel teefje
2 zwarte reutjes
4 gele reutjes (waarvan 1 overleden)

In totaal 7 levende pups dus, met flinke gewichten (zwaarder dan het vorige nest) en een goede eetlust. Het is wel heel fijn dat Nori al melk had voor de bevalling, hopelijk vallen de pups dan niet af. Vanavond gaan we de kist en ren schoonmaken en de pups wegen, dan hebben we het eerste meetmoment.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 20 mei 2017 @ 16:31:17 #262
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171074709
Dat zijn best wel veel gele pups voor een zwart nestje :P Dus 7 mini's O+ Denk je dat Nori klaar is nu?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_171075067
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 16:31 schreef Rewimo het volgende:
Dat zijn best wel veel gele pups voor een zwart nestje :P Dus 7 mini's O+ Denk je dat Nori klaar is nu?
Ja, bijzonder veel geel :P Of ze klaar is weet ik nog niet. Ik dacht dat ik nog wat gevoeld had, maar dat kan ook de baarmoeder zijn geweest. Ze gedraagt zich op dit moment nog niet alsof ze nog een pup moet krijgen. Om 14.15 was de laatste, als er om 17.30u nog niets is denk ik dat ze wel klaar is. Misschien straks nog even een keer voelen of ik dan nog steeds wat voel, of dat het toch de baarmoeder was.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 20 mei 2017 @ 16:47:57 #264
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_171075169
Ahw, wat lief op de cam! <3
***
  zaterdag 20 mei 2017 @ 16:52:27 #265
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_171075317
Aaaahw wat ontzettend lief, de puppy cam. Heel veel succes (en plezier ermee)
  zaterdag 20 mei 2017 @ 17:10:52 #266
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171075906
Ahh zoveel O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  zaterdag 20 mei 2017 @ 17:14:37 #267
386633 Adnap
I love Life !
pi_171076001
Super lief die cam. Echt tof. Fijn dat alles goed gaat en Nori is zo zorgzaam 💜💜
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171076359
Roze is wel een doorzettertje, zo klauterend over de anderen heen :D O+
pi_171077634
Nou, volgens mij is alles er wel uit wat er in zat. Daarnet kwam er nog een placenta uit zei mijn man, en ik voelde zojuist nog wel een verdikking in haar buik maar ik denk dat dat de baarmoeder is. Ze lijkt rustig en ligt braaf de pups te voeden verder, en die zijn heel tevreden.

Het is dus zometeen tijd om te gaan puinruimen. alle viezigheid in de wasmachine, kist uitdweilen, keuken hal en bijkeuken dweilen (daar lekte ze alles onder nadat ze buiten een pup had gekregen...), stofzuigen, en schone spulletjes in de kist. En de pups allemaal afzonderlijk nog een keer goed bekijken en wegen. Eens zien of ze niet te erg afgevallen zijn.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171077944
awwww, heeft Nori goed gedaan. Weer 8 pups, alleen verdrietig van de doodgeboren pup ;(

Fijn dat Nori rustig is en de pups ook er tevreden bij liggen.

Nu komt het harde werken voor jou. De boel schoonmaken en houden en binnenkort de wachtlijst informeren over de gele pups. Spannend hoor.

Maar vooral ook genieten. Want de tijd zal wel voorbij vliegen wanneer ze naar hun nieuwe baasje mogen.

Lief dat we zo mee mochten kijken hoe het Nori verging met de bevalling. Bijzonder om te kunnen zien O+
pi_171079128
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 18:45 schreef Lingue het volgende:
awwww, heeft Nori goed gedaan. Weer 8 pups, alleen verdrietig van de doodgeboren pup ;(

Fijn dat Nori rustig is en de pups ook er tevreden bij liggen.

Nu komt het harde werken voor jou. De boel schoonmaken en houden en binnenkort de wachtlijst informeren over de gele pups. Spannend hoor.

Maar vooral ook genieten. Want de tijd zal wel voorbij vliegen wanneer ze naar hun nieuwe baasje mogen.

Lief dat we zo mee mochten kijken hoe het Nori verging met de bevalling. Bijzonder om te kunnen zien O+
Ja, ze heeft het echt heel goed gedaan O+ en ik vond het ook leuk om dit zo aan jullie te kunnen laten zien :) voor nu is de boel weer schoon, de kleuter heeft alle pupjes geaaid ('maar maar maar... Mag ik nog eeeeentje even vasthouden? Want ze zijn zoooo klein en skattig!') en Nori ligt er tevreden bij.

Alle pupjes zijn gewogen en zijn allemaal aangekomen! De oudste zelfs 26 gram, de jongste 5 gram. Maar niemand is dus afgevallen, dat is heel goed nieuws. Ze drinken goed, ze slapen tussen de voedingen door heel tevreden... Allemaal goede dingen. Vanavond en vannacht houden we waarschijnlijk nog de wacht, maar als alles goed blijft gaan hoop ik morgenavond in ons eigen bed te kunnen slapen. En nu vanavond nog maar even puzzelen op de wachtlijst, kijken wie we wat aan kunnen bieden. Als alles voorspoedig blijft gaan kunnen we misschien maandagavond al wel bellen met de mensen.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171079430
Ja echt super om de bevalling te mogen zien! Dank je wel _O_

Ben heel benieuwd naar de reactie van de mensen op je wachtlijst, gezien het voor jou al zo'n verassing was :D
  zaterdag 20 mei 2017 @ 21:09:45 #273
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_171081203
Goed nieuws *O*
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_171081740
Ik vond het echt tof om te volgen O+
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:09:15 #275
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_171083081
Heel fijn om te horen allemaal! En erg leuk dit verslag zo, veel geluk met allemaal! O+
  zaterdag 20 mei 2017 @ 22:19:21 #276
386633 Adnap
I love Life !
pi_171083435
Wat was het leuk en 't wordt elke dag even spieken, een keer of vaak hoe het met de frutsels gaat.
Ben heel benieuwd hoe de wachtlijsters reageren op gele lapjes 😀
Goede nacht gewenst, wij gaan hier hopelijk ook een rustige nacht tegemoed
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_171084587
Wat een hoop nieuws! Gefeliciteerd, en wat super dat Nori het zo goed gedaan heeft!
  zondag 21 mei 2017 @ 08:02:28 #278
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_171089300
Heeft niemand jullie hier nog gevonden? Van de potentiële pupkopers
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_171089388
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 08:02 schreef Valerie. het volgende:
Heeft niemand jullie hier nog gevonden? Van de potentiële pupkopers
Weet ik niet, zou maar zo kunnen van wel natuurlijk. Beetje Google-en en je bent er, zo anoniem ben ik niet. Maar nouja, dat is dan maar zo ;) als er tijdens het telefoongesprek mensen verdacht onverrast zijn over de gele pups dan is dat wel een aanwijzing dat ze misschien meelezen :+

De enige reden dat ik het nog niet echt openbaar zet dat ze anders zo lang in onzekerheid moeten zitten. Zelfde reden dat ik tegen iedereen de officiële uitgerekende datum aanhield (komende woensdag) terwijl ik eigenlijk bijna zeker wist dat ze eerder zouden komen. Anders gaan mensen misschien eerder bellen of zo, worden ze toch zenuwachtig en ongeduldig. Nu is het waarschijnlijk voor iedereen onverwacht maar hopelijk wel prettig dat ze eerder uit de onzekerheid verlost gaan worden als we morgenavond al zouden bellen.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171089405
Hoe is de nacht gegaan? Heb je zelf ook nog wat kunnen slapen?
pi_171089510
Awww puppycam doet het weer O+

Wat een schatjes zeg. O+
pi_171089623
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 08:27 schreef mrien het volgende:
Hoe is de nacht gegaan? Heb je zelf ook nog wat kunnen slapen?
Nacht ging goed, paar keer pupjes ergens weggevist waar ze niet moesten zijn en weer terug gelegd bij Nori, paar keer een piepend pupje bij haar aangelegd. Uiteindelijk ben ik om 2u een tikje ingestort achter de laptop (je kent vast wel van die filmpjes van knikkebollede peuters die dan met hun gezicht voorover in hun eten in slaap vallen, nou zo ongeveer maar dan zonder eten en met een toetsenbord :') ) dus toen de hondjes nog even naar buiten gedaan voor een plasrondje, pups daarna weer bij nori aangelegd, en op hoop van zegen maar gewoon mijn bed in gekropen. Om 6u wilde baby drinken en ging mijn man weer naar beneden en ging alles prima. Hij heeft ze een paar keer aangelegd, geen bijzonderheden. En om 8u werd ik weer wakker van een lachende, zwaaiende baby in mijn oksel. Was nog wel behoorlijk brak, spierpijn ook van het lange op de grond zitten gister, maar verder goed :) nu zometeen beneden maar even puinruimen en pupjes poetsen en wegen.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171089930
Wat doet Nori?? :o

Edit: Ze lijkt ze te 'verstoppen' in die wollige deken?

[ Bericht 22% gewijzigd door fresta op 21-05-2017 09:48:10 ]
pi_171090319
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 09:36 schreef fresta het volgende:
Wat doet Nori?? :o

Edit: Ze lijkt ze te 'verstoppen' in die wollige deken?
Ja, stom van mij. Ze heeft een bot gekregen (ivm calcium) maar is dat gaan begraven in de werpkist :') dus alles door de war. Pups nergens last van gelukkig, zijn verzameld en liggen nu weer lekker te slapen onder de lamp. Nori is nu buiten met bot, maar neemt nu niet de tijd te eten want wil naar pups. Was de bedoeling dat ze het bot in de ren zou eten maar dat snapte ze dus niet :') zometeen alles schoonmaken.
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171090408
quote:
1s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:01 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Ja, stom van mij. Ze heeft een bot gekregen (ivm calcium) maar is dat gaan begraven in de werpkist :') dus alles door de war. Pups nergens last van gelukkig, zijn verzameld en liggen nu weer lekker te slapen onder de lamp. Nori is nu buiten met bot, maar neemt nu niet de tijd te eten want wil naar pups. Was de bedoeling dat ze het bot in de ren zou eten maar dat snapte ze dus niet :') zometeen alles schoonmaken.
Ja ik zag dat alles goed is gelukkig! O+
Schrok ervan, ik deed nl net de camera aan toen ze daarmee bezig was
pi_171091271
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:06 schreef fresta het volgende:

[..]

Ja ik zag dat alles goed is gelukkig! O+
Schrok ervan, ik deed nl net de camera aan toen ze daarmee bezig was
Ja, ze deed dit de vorige keer ook met het vleesbot dat ze kreeg, maar ik dacht dat het deze keer wel mee zou vallen. Niet dus :')

Nu in ieder geval alles weer lekker schoon, frisse vetbed en onderleggers, kist weer netjes, en 7 tevreden drinkende pupjes met een opgeluchte Nori die haar kinders eindelijk weer terug kreeg :)

Alles is ook gewogen en gefotografeerd, en ze hebben ook allemaal gepoept en geplast (over mijn handen voornamelijk, maar goed je kunt niet alles hebben). Voor zover ik kan zien hebben we geen bijzonderheden in het nest.

Allemaal zijn ze aangekomen ten opzichte van hun geboortegewicht, donkerblauw en paars het minst (iets meer dan 20 gram) dus die mochten net als eerste terug aan de melkbar om even alleen te drinken. Volgens mij gaat het wel goed komen :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171091321
Wat fijn dat het zo goed gaat met de pups e Nori. O+
Ben je er al een beetje uit wbt de nieuwe eigenaren? En welke je zelf waarschijnlijk wil houden?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 mei 2017 @ 11:34:36 #288
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171091620
Er is er eentje heel ijverig aan het tanken B:)B En een andere heeft de warmtelampp opgezocht :D

Edit: die is dus net door een paar zorgzame handen weer teruggezet bij de rest ;) Nu met zijn allen aan de bar >:O
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_171092098
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:13 schreef fresta het volgende:
Wat fijn dat het zo goed gaat met de pups e Nori. O+
Ben je er al een beetje uit wbt de nieuwe eigenaren? En welke je zelf waarschijnlijk wil houden?
Zelf houden we het gele teefje als het aan mij ligt (en let's face it, het ligt aan mij 8-) ). Ik wil haar Lily noemen, we gaan deze keer wat stamboomnamen betreft ook voor een bloementhema. Heb al een aantal bloemen bedacht, gericht op o.a. de kleur van het bandje van de pups :) Het zwarte teefje is ook een schatje (en Kleuter vindt die het leukst: 'weet je waarom mama, want omdat die het roze bandje heeft en roze is mijn allerliefste lievelingskleur!!!') maar ik wilde al heel lang een gele dus ja, dat moet haar wel worden O+

quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Er is er eentje heel ijverig aan het tanken B:)B En een andere heeft de warmtelampp opgezocht :D

Edit: die is dus net door een paar zorgzame handen weer teruggezet bij de rest ;) Nu met zijn allen aan de bar >:O
Ja, drinken en groeien moeten ze. Niet dat gelanterfant onder de lamp, gewoon zuipen :Y)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 mei 2017 @ 12:19:21 #290
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_171092409
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 11:59 schreef Miss_Isis het volgende:

Zelf houden we het gele teefje als het aan mij ligt (en let's face it, het ligt aan mij 8-) ). Ik wil haar Lily noemen, we gaan deze keer wat stamboomnamen betreft ook voor een bloementhema. Heb al een aantal bloemen bedacht, gericht op o.a. de kleur van het bandje van de pups :) Het zwarte teefje is ook een schatje (en Kleuter vindt die het leukst: 'weet je waarom mama, want omdat die het roze bandje heeft en roze is mijn allerliefste lievelingskleur!!!') maar ik wilde al heel lang een gele dus ja, dat moet haar wel worden O+

Roze bandje om Lily doen: allebei tevreden *O*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 21 mei 2017 @ 12:21:21 #291
369251 Geralt
of Rivia
pi_171092433
De tijd van je camera staat niet goed. Die loopt 6 uur voor!!!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 21 mei 2017 @ 12:31:16 #292
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_171092606
Is er 1 geel teefje?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 21 mei 2017 @ 12:31:31 #293
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_171092610
Volgens mij zei ik 8, heb ik gewonnen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_171092637
Eventjes een sidenote complimentje: als je googelt op 'Labrador kleuren genetica' is jullie website de eerste hit. :P ^O^

Oké en na het lezen daarvan, even een check. Je verwachtte alleen zwarte pups, en dat kan alleen als puppypappa BB ee is, toch? Want Nori heeft met een bb reu zowel bruine als zwarte pups gekregen, dus Nori moet dan Bb zijn (en dus blijkbaar ook Ee). Dus... Alle pups zijn 'zwart' geel en hebben dus daarvan in ieder geval geen 'fout'? :)

[ Bericht 41% gewijzigd door Sarasi op 21-05-2017 12:38:50 ]
Your opinion of me is none of my business.
pi_171093607
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:19 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Roze bandje om Lily doen: allebei tevreden *O*
Dat zei mijn moeder ook al :+

quote:
3s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:21 schreef Geralt het volgende:
De tijd van je camera staat niet goed. Die loopt 6 uur voor!!!
Klopt, heb het doorgegeven aan mijn man, maar geen idee of hij daar iets mee kan/wil doen :P

quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:31 schreef Valerie. het volgende:
Is er 1 geel teefje?
Yep :Y

quote:
6s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:31 schreef Valerie. het volgende:
Volgens mij zei ik 8, heb ik gewonnen
Gefeliciteerd! U wint een uurtje puppyknuffelen naar keuze, te innen tussen 20 juni 2017 en 20 juli 2017! :D

Let op: de eigenaars behouden zich het recht voor uw tas en jas te controleren voor vertrek

quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 12:32 schreef Sarasi het volgende:
Eventjes een sidenote complimentje: als je googelt op 'Labrador kleuren genetica' is jullie website de eerste hit. :P ^O^

Oké en na het lezen daarvan, even een check. Je verwachtte alleen zwarte pups, en dat kan alleen als puppypappa BB ee is, toch? Want Nori heeft met een bb reu zowel bruine als zwarte pups gekregen, dus Nori moet dan Bb zijn (en dus blijkbaar ook Ee). Dus... Alle pups zijn 'zwart' geel en hebben dus daarvan in ieder geval geen 'fout'? :)
Ah, leuk :) Ja ik krijg ook wel eens vragen van mensen nav het stukje op de site. Over dat ze een nestje willen fokken en hun hond is bruin en de vader zwart en wat er dan uit komt enzo. Meestal helaas mensen die zonder stamboom en gezondheidsuitslagen fokken (want echte fokkers weten het meestal wel), dus dat is altijd een beetje lastig. Ik probeer meestal om wel duidelijk antwoord te geven op de vraag maar ook het belang van gezondheid(suitslagen) boven kleuren te benadrukken, in de hoop dat mensen er iets mee doen...

En wat je zegt klopt, Nori is Bb en kennelijk Ee (ipv EE zoals wij al die tijd dachten), de vader is BB ee :) Deze pups zijn dus BB ee en/of Bb ee (de gelen) en BB Ee en/of Bb Ee (de zwarten). Ze hebben geen bruin pigment (geen bb) maar kunnen wel eventueel bruin dragen als ze dat van Nori hebben meegekregen. Puppy Lily is dus B? ee, ze zou eventueel ook bruin kunnen dragen. En dat Nori Ee blijkt betekent voor Cookie dat zij bb E? is; zij zou dus eventueel ook geel kunnen dragen. (50% kans).
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_171093686
Oh, ik hoor net dat de tijd van de camera is gefixt, zou nu goed moeten zijn :)

Nog 5 posts, wie helpt even volgooien? Dan begin ik in het nieuwe topic met de foto's die ik vanochtend heb gemaakt O+
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zondag 21 mei 2017 @ 13:35:31 #297
132477 Zo-is-dat
of nie dan?
pi_171093749
En dat is 1 ^O^
  zondag 21 mei 2017 @ 13:36:58 #298
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_171093775
Jaaaa, foto's! O+
pi_171093782
Dat roze bandje om Lily doen vind ik een goeie, iedereen blij O-)
(dat is 3 :P )
pi_171093783
2
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')