abonnement Unibet Coolblue
pi_170977392
Welkom in het draagtopic! Hier kun je terecht voor alles wat met het dragen van je kindje te maken heeft.



Waarom dragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dragen, maar waarmee dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke verschillende soorten knopen zijn er?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_170977412
Ik zag laatst een vlog waarin de baby in een rekbare doek face forward werd gedragen ;(
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:50:33 #3
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170978307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:09 schreef Miezziej het volgende:
Ik zag laatst een vlog waarin de baby in een rekbare doek face forward werd gedragen ;(
staat helaas in veel handleidingen zelfs
pi_170980056
Dames, wat zouden jullie doen? Komende Pinksteren ga ik een lang weekend kamperen met scouting, met mijn twee apekoppen. De jongste is geen fan van lopen, hoewel ik hem daar wel in stimuleer. De afstanden zullen behoorlijk zijn, en ik overweeg om mijn draagdoek toch maar mee te nemen, hoewel hij daar al een jaar niet fatsoenlijk meer in gedragen is. Of is een grote kleuterdrager een beter idee? Kleuter is al meer dan 1.10m, zijn er dan nog dragers die comfortabel zijn?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_171084439
Wij hadden vandaag een consult bij bloesem. Man vond t wel relaxed die viel in slaap op de bank. _O- O+
pi_171090433
Je man? :D
pi_171091099
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:08 schreef WupWup het volgende:
Je man? :D
Jup. _O-
Hij had M in de doek geknoopt en ik was met de pop aan het oefenen. Ik vroeg hem iets, geen reactie. Was hij dus in slaap gevallen. M zelf al lang daarvoor. :D
pi_171091192
Haha Cygne!

Morretje, over kleuters in doeken kan ik niet veel zeggen, maar mijn kleuter is ook niet zo'n loper en ongeveer 1.15m en die zit (incidenteel) nog wel eens korte stukken in de tula toddler. Hooguit een half uur denk ik. Ik hoor hem niet klagen erover dus het zal niet oncomfortabel zijn. Maar hij is deze drager vanaf 1,5-2 jaar gewend dus hij weet ook niet echt anders. Of het perfect ergonomisch is, mwah. Knie tot knie is het niet echt meer :D maar voor 'nood' gaat het hier dus prima. Voor de situatie die jij beschrijft zou ik mijn tula iig meenemen, maar ik ben meer van de dragers dan van de doeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 21-05-2017 13:36:58 ]
pi_171093091
Morretje, mijn peuter is bijna 3 en weegt 15 kg/95 cm, en die past heel prima in de tula toddler. Op de rug kun je dat best lang dragen, maar je merkt uiteraard wel dat je 15kg extra meesleept.
pi_171148891
Stel nou hč, dat ik nog een doek wil ooit.. :+ Is het dan handig om dezelfde maat te kopen of een andere?
Ik heb nu een Yaro maat 6, met de FWCC heb ik nog wel een staartje over, denk tot mijn boven aan mijn knie ongeveer (ik heb wel korte benen :D :+).

Ik wil binnenkort ook eens op mijn rug proberen, gewoon even voor the feel :D In de Isara vond ik het niet heel prettig voelen, te laag. Is de rucksack een goede knoop voor de eerste keer?
*En ja, ik zal hulp vragen :P Aan man, of aan buurvrouw die ervaring heeft met (rug)dragen als ze tijd heeft.
pi_171150503
De ruck is een prima knoop om de basics van het rugdragen mee te leren. :) Het draagt alleen vrij zwaar omdat je in principe alleen met je schouders draagt, wat op zich wel op te vangen is met een andere manier van afknopen, maar zo fijn als een dubbellaags knoop wordt het nooit vind ik.

Afhankelijk van je postuur en manier van afknopen kan de ruck met een 3/4/5/6 wel.
  dinsdag 23 mei 2017 @ 20:06:33 #12
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171153617
Het hangt ook af van de dikte vann je doek hoeveel staart je overhoud. Ik heb een yaro elephant pink maat 4 en daarmee een staartje over. Toen kocht ik een prachtige yaro four winds dash die was een stukje dikker en helaas te kort. Daar baal ik nogsteeds van. Ik heb toen een maatje 7 gekocht van een andere yaro, en dat was een goede keuze.
Wel met de ruck flinke staarten over maar daar erger ik mij niet aan. Straks kan ik makkelijk dubbel knopen. :-)
pi_171156765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 16:48 schreef Miezziej het volgende:
Stel nou hč, dat ik nog een doek wil ooit.. :+ Is het dan handig om dezelfde maat te kopen of een andere?
Ik heb nu een Yaro maat 6, met de FWCC heb ik nog wel een staartje over, denk tot mijn boven aan mijn knie ongeveer (ik heb wel korte benen :D :+).

Ik wil binnenkort ook eens op mijn rug proberen, gewoon even voor the feel :D In de Isara vond ik het niet heel prettig voelen, te laag. Is de rucksack een goede knoop voor de eerste keer?
*En ja, ik zal hulp vragen :P Aan man, of aan buurvrouw die ervaring heeft met (rug)dragen als ze tijd heeft.
Kan je kind zelfstandig zitten?

Zo nee, dan is de Ruck zo'n beetje de enige die geschikt is om mee te rugdragen :D
Ik vond een 6 wel fijn om mee te leren rugdragen. Kon ik goed tussen mijn knieën klemmen en rechtop staan. En achterlangs krijgen.
Je kunt er ook Tibetaans mee afknopen. Dan haal je de druk wat van je schouderbanden.

Daarna vond ik een 4 erg fijn voor de ruck. (en de rrrr, en slipknot heupdragen en DH-rebozo)

De 6 kan je dan ook weer fijn gebruiken voor de Double Hammock als je verder bent ;) Dus verkopen zou ik hem zeker niet ;)
Schudden voor gebruik
pi_171156878
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 17:51 schreef Selvaria het volgende:
De ruck is een prima knoop om de basics van het rugdragen mee te leren. :) Het draagt alleen vrij zwaar omdat je in principe alleen met je schouders draagt, wat op zich wel op te vangen is met een andere manier van afknopen, maar zo fijn als een dubbellaags knoop wordt het nooit vind ik.

Afhankelijk van je postuur en manier van afknopen kan de ruck met een 3/4/5/6 wel.
Ik ben het hier persoonlijk niet mee eens.
Het hangt echt van je knooptechniek af en van de doek of het zwaar voelt.
Ik draag mijn bijna 13kg kind nog elke dag in de ruck en voel daar vrij weinig van. Ik vind een rugzak dragen zwaarder :') Nog altijd fijner dan een DH, maar met sommige doeken en als het kouder is vind ik dubbel laags fijner voor wurm.
Schudden voor gebruik
  dinsdag 23 mei 2017 @ 22:02:09 #15
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171157180
Eens, team ruck O+ O+
  dinsdag 23 mei 2017 @ 22:04:54 #16
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171157258
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 20:06 schreef kniftyhooker het volgende:
Het hangt ook af van de dikte vann je doek hoeveel staart je overhoud. Ik heb een yaro elephant pink maat 4 en daarmee een staartje over. Toen kocht ik een prachtige yaro four winds dash die was een stukje dikker en helaas te kort. Daar baal ik nogsteeds van. Ik heb toen een maatje 7 gekocht van een andere yaro, en dat was een goede keuze.
Wel met de ruck flinke staarten over maar daar erger ik mij niet aan. Straks kan ik makkelijk dubbel knopen. :-)
Straks? Heb je een nieuwtje, knifty? :D
KuikenGuppy
  woensdag 24 mei 2017 @ 08:56:30 #17
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171162774
quote:
Straks? Heb je een nieuwtje, knifty? :D
Hahahah Burdie! Meid. _O-
De jongste wordt dinsdag alweer 1 jaar, maar zij is echt de aller laatste.
Wij zijn compleet met 2 dames. En hoe leuk lief en fijn ik het ook vind, 3 kindjes lijkt mij ontzettend rete zwaar! En nee, een zwangerschap zie ik ook niet meer zitten.
Ik doelde meer op de lengte van de doek, dat als ik een dubbellaagse ruck doe dat het dan makkelijk kan.
Aangezien ik de ruck wel ken, maar mijn dame een wiebelkont is, moeten we nog even aan de dubbellaagse werken.

:*
pi_171164599
Hoe oud waren jullie kindjes toen jullie begonnen met rugdragen? Het lijkt mij wel fijn om te kunnen afwisselen tussen rug en buik.
A balanced diet is a cookie in each hand
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:57:22 #19
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171165283
Mijn dochter was 7 maanden ongeveer.
  woensdag 24 mei 2017 @ 10:58:51 #20
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171165309
vanaf geboorte, maar alleen als het niet anders kan zoals bij koken ofzo.
ik vind buikdragen veel fijner zeker tot een jaar of 1.
pi_171169868
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:26 schreef Taartje het volgende:
Hoe oud waren jullie kindjes toen jullie begonnen met rugdragen? Het lijkt mij wel fijn om te kunnen afwisselen tussen rug en buik.
Bij de oudste was dat vanaf 6-7 maanden ongeveer. Maar jongste heb ik vanaf 4 weken in de ruck gehad, zo nu en dan (vooral bij koken inderdaad). Ik vind rugdragen veel prettiger voor mijn lijf, maar het knopen van een mini-baby op de rug is nog best lastig en zou ik niet aanraden als je niet een geoefend drager bent.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  woensdag 24 mei 2017 @ 14:23:57 #22
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171169998
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 08:56 schreef kniftyhooker het volgende:

[..]

Hahahah Burdie! Meid. _O-
De jongste wordt dinsdag alweer 1 jaar, maar zij is echt de aller laatste.
Wij zijn compleet met 2 dames. En hoe leuk lief en fijn ik het ook vind, 3 kindjes lijkt mij ontzettend rete zwaar! En nee, een zwangerschap zie ik ook niet meer zitten.
Ik doelde meer op de lengte van de doek, dat als ik een dubbellaagse ruck doe dat het dan makkelijk kan.
Aangezien ik de ruck wel ken, maar mijn dame een wiebelkont is, moeten we nog even aan de dubbellaagse werken.

:*
Dacht ik even een mooie primeur gespot te hebben... ;).
Alweer bijna 1 joh, het is zo snel gegaan!
Als je lange staarten over houdt, kan je ook nog wat gaan experimenteren met andere manieren van afknopen, candycane bijvoorbeeld.
KuikenGuppy
  woensdag 24 mei 2017 @ 15:08:50 #23
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171171061
Oehhh Candy cane... klinkt spannend!
Ik zal eens kijken op YT als ik thuis ben.

Ik zie net dat JPMBB ook een draagzak heeft met een mesh achterkant.
Lijkt mij fijn voor in de zomer!
Iemand ervaring daarmee?

Maarja, net heel blij met mijn mooie Tula Chloe, en die wil ik echt niet weg doen.
pi_171171117
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:49 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Kan je kind zelfstandig zitten?

Zo nee, dan is de Ruck zo'n beetje de enige die geschikt is om mee te rugdragen :D
Ik vond een 6 wel fijn om mee te leren rugdragen. Kon ik goed tussen mijn knieën klemmen en rechtop staan. En achterlangs krijgen.
Je kunt er ook Tibetaans mee afknopen. Dan haal je de druk wat van je schouderbanden.

Daarna vond ik een 4 erg fijn voor de ruck. (en de rrrr, en slipknot heupdragen en DH-rebozo)

De 6 kan je dan ook weer fijn gebruiken voor de Double Hammock als je verder bent ;) Dus verkopen zou ik hem zeker niet ;)
Ze gaat nog niet uit zichzelf zitten (nouja soms gaat ze op haar knieën en dan ploft ze neer :D), maar als ik haar neerzet blijft ze gewoon zitten, M is bijna 10 maanden.
Denk dat ik gewoon begin met de ruck om te oefenen :D Ze weegt nu 8,5-9kg en kan het nog makkelijk op mij buik hebben, maar ik wil alvast oefenen zodat we beide kunnen wennen.

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen de FWCC geprobeerd, net de kangaroo voor het eerst geprobeerd. Ze zit best okee, alleen de bovenkant moet ik nog goed strak krijgen. Maar ze slaapt nu dus laat het maar even, we gaan toch niet de deur uit ofzo. Was best grappig om eens wat anders te proberen :D
pi_171172687
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 10:26 schreef Taartje het volgende:
Hoe oud waren jullie kindjes toen jullie begonnen met rugdragen? Het lijkt mij wel fijn om te kunnen afwisselen tussen rug en buik.
4,5 maand
Schudden voor gebruik
pi_171172735
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2017 15:11 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ze gaat nog niet uit zichzelf zitten (nouja soms gaat ze op haar knieën en dan ploft ze neer :D), maar als ik haar neerzet blijft ze gewoon zitten, M is bijna 10 maanden.
Denk dat ik gewoon begin met de ruck om te oefenen :D Ze weegt nu 8,5-9kg en kan het nog makkelijk op mij buik hebben, maar ik wil alvast oefenen zodat we beide kunnen wennen.

Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen de FWCC geprobeerd, net de kangaroo voor het eerst geprobeerd. Ze zit best okee, alleen de bovenkant moet ik nog goed strak krijgen. Maar ze slaapt nu dus laat het maar even, we gaan toch niet de deur uit ofzo. Was best grappig om eens wat anders te proberen :D
Ruck is dan een mooie om te starten.
Met bijna 10 maanden is ook een mooie lichaamslengte.. je kunt dan er allemaal beter bij dan wanneer ze zo mini zijn.

veel plezier met oefenen. Fijn voor een spiegel doen. Dan zie je goed wat je doet.
Niet te veel voorover hangen ;)
Schudden voor gebruik
  woensdag 24 mei 2017 @ 20:53:45 #27
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171181004
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2017 16:14 schreef Stippelrientje het volgende:

Niet te veel voorover hangen ;)
Dit is toch wel echt iets wat de beste tip ooit is. Des te meer rechtop je knoopt des te beter zal het lukken.

Ik droeg vandaag mijn 3,5 jarige op mijn rug O+ R weigerde om nog een stap te zetten.
Ik vroeg wil je in de doek ? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Thank god voor mijn " speeltuingoedkopemagheeeeeeelviesworden" doek, hem met blubbermodderbenen en raketijshanden in de doek geknoopt en de 2 km naar huis gelopen <3 hij sliep bijna

O+ O+ O+ O+
pi_171181944
quote:
17s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:53 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Dit is toch wel echt iets wat de beste tip ooit is. Des te meer rechtop je knoopt des te beter zal het lukken.

Ik droeg vandaag mijn 3,5 jarige op mijn rug O+ R weigerde om nog een stap te zetten.
Ik vroeg wil je in de doek ? jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Thank god voor mijn " speeltuingoedkopemagheeeeeeelviesworden" doek, hem met blubbermodderbenen en raketijshanden in de doek geknoopt en de 2 km naar huis gelopen <3 hij sliep bijna

O+ O+ O+ O+
Ooh, wat heerlijk! Ik hoop dat wij het ook zo lang 'vol zullen houden'.

Rugdragen kan met zes maanden dus al best. Vind het er wel wat ingewikkelder uitzien dan buikdragen, dus ik ga maar eens een draagconsult boeken. Bedankt!
A balanced diet is a cookie in each hand
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 woensdag 24 mei 2017 @ 23:04:37 #29
269689 crew  Viv
pi_171186240
quote:
17s.gif Op woensdag 24 mei 2017 20:53 schreef Budabuddumbam het volgende:
Thank god voor mijn " speeltuingoedkopemagheeeeeeelviesworden" doek, hem met blubbermodderbenen en raketijshanden in de doek geknoopt en de 2 km naar huis gelopen <3 hij sliep bijna
O+
pi_171283100
AWW Buda, lekker hč?
Ik bedacht me dat ik ook nog een Yaro verbouwd tot wrappod heb liggen, eens kijken of hij daar nog lekker in kan.
Dank voor jullie antwoorden, we gaan t zien :P
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_171290965
Ik wil een draagdoek als afwisseling voor mijn Tula. Ik zal hem vooral thuis gebruiken, als ik wil studeren of opruimen en T. niet wil slapen. Ik wil dus een niet al te warme doek en omdat het niet mijn belangrijkste drager is, wil ik er ook niet meer dan 80 euro aan uit geven.

Nu werd mij een Hoppediz das Leichte aangeraden of een Calin Bleu, maar dat zijn echte zomerdoeken en ik lees ook weer dat die soms snijden als je niet heel secuur knoopt. En veel knoopervaring heb ik niet (alleen af en toe een tricot slen gebruikt, maar die bevalt niet), dus ik ben bang dat dat me gaat irriteren. Ik zit zelf te denken aan http://www.babybij.nl/draagdoek-hoppediz-chicago-blue of http://www.babybij.nl/draagdoek-hoppediz-florenz-smokeblue. Met een kortingscode vallen ze binnen het budget, ik vind ze mooi en volgens mij zijn het fijne doeken, maar ik heb geen ervaring. Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben? Of tips?

[ Bericht 0% gewijzigd door Gogo83 op 28-05-2017 23:46:09 ]
  maandag 29 mei 2017 @ 08:45:53 #32
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171293610
de florenz is best dunner dan de chigaco en heeft ook nog eens linnen.
De chicago rekt best wat dus die zou ik laten liggen. verder zijn het prima doeken.
pi_171294044
Facebook laat me steeds een artipoppe doek zien van 1400 euro }:|

De kangaroo gaat steeds beter. Vind hem wat luchtiger dan de FWCC. Ruck nog niet geprobeerd, toen ik een poging deed werd M al chagrijnig van mijn mislukte poging tot een hipscoot :')

Ik zag ook mooie lennylamb doeken O+ Heeft iemand daar ervaring mee? Ik las dat ze vaak wat lang uitvallen. Degene die ik had gezien is 100% katoen iig.
  maandag 29 mei 2017 @ 09:26:01 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_171294073
1400 euro voor een draagdoek hč :') en dan lacht men soms mensen uit die 1100 euro aan een kinderwagen uitgeven ;(
disclaimer
pi_171294299
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
1400 euro voor een draagdoek hč :') en dan lacht men soms mensen uit die 1100 euro aan een kinderwagen uitgeven ;(
Ja, deze: https://shop.artipoppe.com/ready-to-wear/265-argus-galore#/
Facebook heeft overduidelijk geen goed beeld bij mijn portemonnee :') :+

Een keer vroeg een man aan mij of ik geen geld had voor een kinderwagen en daarom aan het dragen was. Denk dat hij een spontane hartaanval had gekregen bij het zien van deze prijzen :P
  maandag 29 mei 2017 @ 09:41:38 #36
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171294350
lennylamb is een fijn merk, ik vind de galore wel heeeeel erg mooi :D
pi_171294365
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:41 schreef Budabuddumbam het volgende:
lennylamb is een fijn merk, ik vind de galore wel heeeeel erg mooi :D
Ik vind hem ook mooi. Ik was al bang toen ik zag dat het Artipoppe was, maar ja toch klikken he op zo'n sponsored ad. En dan zie je 1.380 euro staan ;(
  maandag 29 mei 2017 @ 09:42:49 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_171294378
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:39 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ja, deze: https://shop.artipoppe.com/ready-to-wear/265-argus-galore#/
Facebook heeft overduidelijk geen goed beeld bij mijn portemonnee :') :+

Een keer vroeg een man aan mij of ik geen geld had voor een kinderwagen en daarom aan het dragen was. Denk dat hij een spontane hartaanval had gekregen bij het zien van deze prijzen :P
ermahgerd een duochrome draagdoek O+
Nu nog een holo draagdoek en ik ben om!
disclaimer
pi_171294466
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:42 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ermahgerd een duochrome draagdoek O+
Nu nog een holo draagdoek en ik ben om!
Dat zou nog eens wat zijn, een holo doek O+ :9
pi_171294606
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
1400 euro voor een draagdoek hč :') en dan lacht men soms mensen uit die 1100 euro aan een kinderwagen uitgeven ;(
Maar ik snap ook echt niet hoe een doek zo duur kan zijn?? Wat stoppen ze er dan in waardoor het die prijs kan krijgen?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 29 mei 2017 @ 09:55:19 #41
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171294611
Artipoppe heeft er ook wel gewoon normaal geprijsde doekjes tussen zitten.
En met de sale ook nog eens 40% korting :o
  maandag 29 mei 2017 @ 09:56:11 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_171294644
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:55 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Maar ik snap ook echt niet hoe een doek zo duur kan zijn?? Wat stoppen ze er dan in waardoor het die prijs kan krijgen?
eenhoornhaar natuurlijk!
disclaimer
pi_171294654
Oh ik zie het al: Japanse zijde. Jaja.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 29 mei 2017 @ 09:58:00 #44
149959 SQ
snelle trees
pi_171294685
Oh ze hebben er ook 1 van bijna 6000 euro.
disclaimer
  maandag 29 mei 2017 @ 10:00:08 #45
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171294736
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:55 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Maar ik snap ook echt niet hoe een doek zo duur kan zijn?? Wat stoppen ze er dan in waardoor het die prijs kan krijgen?
Noujah er zit wel degelijk veel verschil in kwaliteit. Er zijn wel doeken waar bij het niet gek is dat de prijs 400 euro is als je nagaat dat het 5,2 meter aan japanse zijde is en dan nog de productiekosten, de verpakkingen, de handleidingen en tjah je werknemers werken ook niet gratis.
Artipoppe is marketing natuurlijk en maakt het absoluut duurder dan nodig.
pi_171294752
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:55 schreef Budabuddumbam het volgende:
Artipoppe heeft er ook wel gewoon normaal geprijsde doekjes tussen zitten.
En met de sale ook nog eens 40% korting :o
Ik zag een andere Argus met O+ glitter O+ voor 350 ofzo, dat klonk al beter :+ Maar nog steeds boven mijn budget ;(
Tijd voor een geldboompje.
  maandag 29 mei 2017 @ 10:07:58 #47
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171294913
180 zijn de goedkopere doeken voor een 6.
Met de sale gaat daar dan dus 40% korting vanaf.
Sommige patronen zijn minder populair en gaan ook voor veel minder tweedehands de deur uit.
  maandag 29 mei 2017 @ 10:12:59 #48
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171295028
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:55 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Maar ik snap ook echt niet hoe een doek zo duur kan zijn?? Wat stoppen ze er dan in waardoor het die prijs kan krijgen?
Marketing.
KuikenGuppy
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 29 mei 2017 @ 10:20:20 #49
269689 crew  Viv
pi_171295196
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 09:42 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind hem ook mooi. Ik was al bang toen ik zag dat het Artipoppe was, maar ja toch klikken he op zo'n sponsored ad. En dan zie je 1.380 euro staan ;(
Ja, als je klikt op die ads bevestig je richting facebook dat je interesse hebt. :+

Hier is het dragen-met-draagdoek nog niet van de grond gekomen. Ik draag haar wel in de emeibaby naar het kdv en dat vinden we allebei fijn. O+ Ik had een rekbare doek gekocht om mee te beginnen, maar vanwege het fulltime kolven kwam het er gewoon niet van. Nu ik minder vaak kolf is er wat meer ruimte op de dag, dus wil ik me oriënteren op een geweven doek.

Mijn baby heeft het alleen ontzettend snel warm. Na het geven van de fles zit er bijvoorbeeld een grote zweetplek op mijn mouw of het voedingskussen, en niet alleen tijdens de warme dagen zoals nu. Wat is de aller aller luchtigste en koelste doek die er is?
pi_171297179
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 10:07 schreef Budabuddumbam het volgende:
180 zijn de goedkopere doeken voor een 6.
Met de sale gaat daar dan dus 40% korting vanaf.
Sommige patronen zijn minder populair en gaan ook voor veel minder tweedehands de deur uit.
Er bestaan ook nog gewoon didymos en girasol, waar je een tientje de maat +10 betaalt voor een katoenen zesje. Of bedoel je specifiek AP?
pi_171297759
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 08:45 schreef Budabuddumbam het volgende:
de florenz is best dunner dan de chigaco en heeft ook nog eens linnen.
De chicago rekt best wat dus die zou ik laten liggen. verder zijn het prima doeken.
Thanks, ik ga de Florence bestellen, vind ik nog mooier ook. ;)
  maandag 29 mei 2017 @ 12:29:13 #52
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171297803
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:03 schreef WupWup het volgende:

[..]

Er bestaan ook nog gewoon didymos en girasol, waar je een tientje de maat +10 betaalt voor een katoenen zesje. Of bedoel je specifiek AP?
Ja, natuurlijk zijn er ook doeken waar je een tientje de maat kwijt bent maar miezziej had het over AP
pi_171298285
Als dat zo duidelijk marketing is waarmee ze mensen geld uit de zak kloppen dan vind ik dat al zo ergerlijk dat ik bij zo'n merk ook geen 'goedkope' doek hoef te kopen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171298463
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:29 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk zijn er ook doeken waar je een tientje de maat kwijt bent maar miezziej had het over AP
Klopt inderdaad :P
Ik vind ze wel mooi O+ Ik weet nog niet hoelang M dragen leuk zal blijven vinden en of ik ooit nog een kindje zal krijgen, dus kan het nu nog niet verantwoorden aan mezelf om zo'n uitgave te doen :P (en dan bedoel ik niet de doek van 1400 euro :D maar bijvoorbeeld 150/175+ ofzo)

Eerst maar eens overwegen of ik een 4 erbij wil of een extra 6. Teveel keuzes!
pi_171299637
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 12:51 schreef Franny_G het volgende:
Als dat zo duidelijk marketing is waarmee ze mensen geld uit de zak kloppen dan vind ik dat al zo ergerlijk dat ik bij zo'n merk ook geen 'goedkope' doek hoef te kopen.
Jamaar dat is toch bij heel veel dingen zo :?. Deel je mening wel hoor dat het jammer is dat het gebeurt..

Ik heb een AP van 210 euro en vind 'm fijner dan die van 420 die ik heb. Het verschilt zo erg veel per doek. Ik vind het wel jammer dat comfort zoveel geld kost, maar het is voor mij dat of in sommige omstandigheden niet dragen.
pi_171299914
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 13:45 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Jamaar dat is toch bij heel veel dingen zo :?. Deel je mening wel hoor dat het jammer is dat het gebeurt..

Ja, dat is zo, zeker in de baby business. Ik heb het zo vaak met baby spullen en de ene keer vind ik het dan wel waard, de andere keer niet. Maar met AP vind ik wel echt buiten proportie, zeker doordat er prima alternatieven zijn. Als het in jouw geval niet anders kan, dan maak je een andere afweging.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  maandag 29 mei 2017 @ 14:12:46 #57
149959 SQ
snelle trees
pi_171300346
Het is natuurlijk ook een stukje exclusief luxegevoel wat je koopt. Ik vind louboutins ook prachtig maar ben er veel te krenterig voor. Toch zijn er hordes vrouwen die daar het geld wel voor over hebben.
Ondertussen verwonder ik me graag over de prijzen van deze (mooie) lappen :D
disclaimer
  maandag 29 mei 2017 @ 15:05:11 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171301529
Ik vind AP ook ergerlijk en ik vind zulke prijzen vragen enorm (misplaatst) arrogant. Maar kennelijk zijn er genoeg mensen met wie ik die mening niet deel ;).
KuikenGuppy
pi_171301684
Maar bij zulke doeken staat het merk er toch ook wel met koeienletters op, mag ik hopen toch? :X
Want dan wil je natuurlijk ook wel dat iedereen ziet wat voor doek je hebt. Stel je voor dat ze je doek aanzien voor een goedkoop vod van ¤100 :+

Hier vorige week de eerste aankoop voor Minion 2.0 gedaan: een heerlijk goedkope rekbare doek die nog afgeprijsd was ook *)
En dan hebben we ook nog een kinderwagen van minder dan ¤500 :o
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 29 mei 2017 @ 15:17:42 #60
149959 SQ
snelle trees
pi_171301871
nou twist, de kenners zien het wel hoor ;)
Ik zie ze overigens zelden in het wild. Het meeste wat ik zie zijn toch girasol en hoppediz.
Ja naast de bykais natuurlijk, want die kun je bij Prenatal kopen.
disclaimer
pi_171302062
Ik zie eigenlijk bijna nooit iemand dragen in het wild.Draagmeet anyone? *) :+
Een keer zag ik iemand met een Tula. Toen voelde ik me al helemaal verbonden met diegene :+ Als ik aankom met M in de draagzak bij de opvang kijken ze me vaak ook wel een beetje aan alsof ik gek ben. Oude omaatjes vinden het vaak wel schattig O+

Iemand in de straat heeft/had een BB ( ;(), maar die zie ik er nu nooit meer mee, eigenlijk alleen de eerste 3 maanden ofzo iets.
pi_171302118
Waarschijnlijk zonde om zo'n doek te dragen 'in het wild'; straks wordt-ie vies ;)

Ja ik weigerde eerst dus om zo'n doek bij de Prenatal te halen omdat ze daar tussen de baby Björns hangen :{w
Maar met 20% korting en een cadeaubon van ¤30 lagen mijn principes al snel overboord :+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  maandag 29 mei 2017 @ 15:27:16 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_171302119
oh in onze wijk wonen zeker tien verschillende mensen met draagdoeken of SSC's.
Nu woon ik ook wel in een oude volkse stadswijk waar erg veel mensen in creatieve beroepen werken, dat scheelt wel ;)
disclaimer
pi_171302198
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:27 schreef twist02 het volgende:
Waarschijnlijk zonde om zo'n doek te dragen 'in het wild'; straks wordt-ie vies ;)

Ja ik weigerde eerst dus om zo'n doek bij de Prenatal te halen omdat ze daar tussen de baby Björns hangen :{w
Maar met 20% korting en een cadeaubon van ¤30 lagen mijn principes al snel overboord :+
Dat is dan wel een goede deal inderdaad! Daar zouden mijn principes ook gauw van overboord liggen :+

@SQ
Het lijkt me wel leuk om in een wijk te wonen waar veel anderen ook dragen. Ik doe in ieder geval mijn best om een trendsetter te zijn 8-)
Hoe gaat het met je tencel doek eigenlijk?
  maandag 29 mei 2017 @ 15:32:37 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_171302250
Ja wie weet draagt volgend jaar wel iedereen!

De tencel doek is goed te gebruiken als ik maar extreem zorgvuldig knoop en alle slack er uit trek. En niet voor 4 uur achter elkaar.
Mijn wollen doeken dragen fijner maar dat is een beetje een marteling in dit weer :')
disclaimer
  maandag 29 mei 2017 @ 15:56:53 #66
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171302872
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:10 schreef twist02 het volgende:
Maar bij zulke doeken staat het merk er toch ook wel met koeienletters op, mag ik hopen toch? :X
Want dan wil je natuurlijk ook wel dat iedereen ziet wat voor doek je hebt. Stel je voor dat ze je doek aanzien voor een goedkoop vod van ¤100 :+

nah staat heel fijn geen logo O+ ik vind het juist heel storend dat het er dus wel op staat bij sommige merken zoals didymos of bykay :D
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:27 schreef twist02 het volgende:
Waarschijnlijk zonde om zo'n doek te dragen 'in het wild'; straks wordt-ie vies ;)

Nah ik heb wel genoeg doeken echt verpest hoor door ze te gebruiken, dat is toch wat het zijn voor mij gebruiksvoorwerpen en als ik zo eens kijk op de doekengroepen ben ik niet de enige.

ik zie ook zeker maandelijks een gescheurde tula voorbij komen omdat mensen er mee van de glijbaan gingen :D _O-
pi_171303196
HOE in hemelsnaam. Zowel dat scheuren als met kind erin van de glijbaan. Wauw :o
  maandag 29 mei 2017 @ 16:21:44 #68
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171303505
nee om je heup en dan glijden :D niet met kind samen.

pi_171303720
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:21 schreef Budabuddumbam het volgende:
nee om je heup en dan glijden :D niet met kind samen.

[ afbeelding ]
:o :D

Ik zou er best wel van balen als dat zou gebeuren denk ik :P
In mijn doek ben ik een keer blijven hangen met mijn nagel dus er hangt nu een klein lusje uit. Draag hem nu altijd met die kant naar binnen zodat je het niet ziet.

Nog niet echt dé zomerdoek gevonden dus SQ. Ik denk dat ikzelf tencel dan maar zal vermijden, want ik ben niet altijd even netjes met knopen :@
Laatst voelde ik allemaal zweet lopen ;( En M bleef maar gewoon lekker slapen, gek kind :+
pi_171303758
Met dit weer voorkom je zweten toch niet. :D
pi_171303820
quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:33 schreef Selvaria het volgende:
Met dit weer voorkom je zweten toch niet. :D
Dat is waar. M krijgt er wel leuke kapsels van, ook al heeft ze niet zoveel haar. Ik heb ook weleens een oorafdruk in mijn borst staan :')

Gebruiken jullie met rugdragen de hipscoot of superman? (Gebruik ik de goede termen? :+). Ik heb het idee dat de superman makkelijker zou zijn icm M, maar ik durf dat nog niet zo.
  maandag 29 mei 2017 @ 16:42:11 #72
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171303936
Ik draag nu het liefst met mijn dunne katoentje maar ook voor heel even.
Vandaag kon het niet anders. Kleine meid is ziekjes en wilde even lekker plakken, omdat ze al best zwaar is even geknoopt en kon ik haar lekker knuffelen. De kangaroo vind ik fijn met dit weer.

Miezziej ik heb een consult gehad voor de ruck en de hip dinges.
Ze raadde de superman af omdat het niet fijn is voor de kids om aan hun armen geslingerd te worden.
Zowel dreumes als peuter konden mey gemak via mijn heup de rug op geslingerd worden.
Ze vinden het nog leuk ook! 😃
pi_171304105
Ik ken in mijn omgeving ook niemand met een doek. Wel een met een draagzak en zowaar nog een goede ook. Zelfs de mensen met kinderen in mijn omgeving keken wat raar toen ik zei dat ik zo'n doek had aangeschaft. Nouja, we gaan t zien. Ik hoop dat de baby het zo fijn gaat vinden als jullie kindjes, van wat ik zo lees/plaatjes die voorbij komen ziet het er zo knus en fijn uit. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_171304154
Superman, anders ben ik weer een tijd bezig met mn eigen kleding fatsoenlijk te trekken. En er wordt niet echt geslingerd natuurlijk, ik pak kind onder de oksels en zet hem op mn rug. Niet heel anders dan gewoon oppakken.
  maandag 29 mei 2017 @ 17:13:09 #75
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171304526
Ja dat is ook weer zo wup.
En idd kleding weer recht trekken.
Dat gaat met een doek wel makkelijker dan met een zak.
pi_171304866
Die draagzak van de glijbaan :')

Met kind in draagzak op een kabelbaan in de speeltuin gaat dan wel weer prima. Kind wel op de rug, overigens.
pi_171305161
Ik dacht dat ik voldoende hints binnen de vriendengroep gegeven had over ergonomisch dragen, maar nu heeft een vriendin een bb en 'ze vindt het zo fijn'. Zo jammer :'( ik heb haar nog niet gezien, hoorde het van een vriendin die mij wel begrepen had.
  maandag 29 mei 2017 @ 18:03:40 #78
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171305642
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:42 schreef kniftyhooker het volgende:
.

Miezziej ik heb een consult gehad voor de ruck en de hip dinges.
Ze raadde de superman af omdat het niet fijn is voor de kids om aan hun armen geslingerd te worden.

En daar gaat het dus al mis, de superman hoor je officieel niet bij aan de armen te slingeren het is de bedoeling dat je de dreumes bij het bovenlichaam pakt en zo op je arm rolt.
Dat is ergens toen youtube een ding werd dus steeds vaker verkeerd gedaan en nu weten nog maar heel weinig mensen wat de echte supermantoss is.

Er zijn zelfs consulenten die hem nooit op de juiste manier aangeleerd hebben :X
Vooral omdat niet alle opleidingen even goed zijn/waren
pi_171305787
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 15:10 schreef twist02 het volgende:
Maar bij zulke doeken staat het merk er toch ook wel met koeienletters op, mag ik hopen toch? :X
Want dan wil je natuurlijk ook wel dat iedereen ziet wat voor doek je hebt. Stel je voor dat ze je doek aanzien voor een goedkoop vod van ¤100 :+
Oh nee liever niet juist :o. Ik wil geen (kleding)merken groot zichtbaar.
En voor mensen die negatief over dragen denken en het maar een goedkope lap stof vinden maakt het niet uit hoe het eruit ziet.

quote:
1s.gif Op maandag 29 mei 2017 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
Het is natuurlijk ook een stukje exclusief luxegevoel wat je koopt. Ik vind louboutins ook prachtig maar ben er veel te krenterig voor. Toch zijn er hordes vrouwen die daar het geld wel voor over hebben.
Ondertussen verwonder ik me graag over de prijzen van deze (mooie) lappen :D
Dat vind ik makkelijk kiezen want is niet comfortabel dus dan koop ik het niet.
pi_171308521
Die Tula van de glijbaan! :o Da's wel echt zonde ja..!

In mijn directe omgeving ken ik ook niet zoveel mensen die dragen. M'n zus (reden dat ik het überhaupt ooit geprobeerd heb O+ ) en één vriendin met een BB (maar toen wist ik ook nog niet hoe slecht dat was).

Maar ik zie wel regelmatig mensen lopen met doeken en dragers hoor, ziet er altijd zo heerlijk knus uit O+
Laatst nog in de dierentuin; baby'tje in de kinderwagen dat maar bleef huilen, waarop moeder de Tula omdeed en 'm erin hees: meteen stil! :D Mijn man: "Ideaal toch hč; die zouden ze gewoon verplicht cadeau moeten doen als je een kind krijgt! :+ "
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  dinsdag 30 mei 2017 @ 08:59:34 #81
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171319940
Ohhh echt Buda?
Dat is toch wel erg dat het zo aangeleerd is bij de consulenten.
Ik zal eens zoeken naar een filmpje van hoe de superman wel moet.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 09:36:14 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171320395
quote:
17s.gif Op maandag 29 mei 2017 18:03 schreef Budabuddumbam het volgende:

[..]

En daar gaat het dus al mis, de superman hoor je officieel niet bij aan de armen te slingeren het is de bedoeling dat je de dreumes bij het bovenlichaam pakt en zo op je arm rolt.
Dat is ergens toen youtube een ding werd dus steeds vaker verkeerd gedaan en nu weten nog maar heel weinig mensen wat de echte supermantoss is.

Er zijn zelfs consulenten die hem nooit op de juiste manier aangeleerd hebben :X
Vooral omdat niet alle opleidingen even goed zijn/waren
Wtf! Ik ging even zoeken, en kende 'die andere' superman toss niet eens... maar zie hem inderdaad bij heel veel YouTube tutorials voorbij komen :{. Bij het instituut voor hechting leer je 'm iig op de juiste manier aan, dus zo:

KuikenGuppy
pi_171320764
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wtf! Ik ging even zoeken, en kende 'die andere' superman toss niet eens... maar zie hem inderdaad bij heel veel YouTube tutorials voorbij komen :{. Bij het instituut voor hechting leer je 'm iig op de juiste manier aan, dus zo:

Oi! Deze kende ik niet. Ziet er veel comfortabeler uit dan die slingeroptie. Veel zekerder.
pi_171320924
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wtf! Ik ging even zoeken, en kende 'die andere' superman toss niet eens... maar zie hem inderdaad bij heel veel YouTube tutorials voorbij komen :{. Bij het instituut voor hechting leer je 'm iig op de juiste manier aan, dus zo:

Ik heb hem ook zo geleerd :Y Niet aan de armpjes of schouders, maar met het gewicht van het kindje rustend op jouw arm/schouder/rug. Ik leer hem bijna nooit aan tijdens een consult, omdat 'ie vaak slordiger wordt gedaan na een tijdje. Ik gebruik voor jonge kindjes de santa toss (die trouwens ook vaak bijzonder slecht wordt gedaan, ondersteboven en al) en als de kindjes groter zijn de hip scoot O+
pi_171321003
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 09:36 schreef Burdie het volgende:

[..]

Wtf! Ik ging even zoeken, en kende 'die andere' superman toss niet eens... maar zie hem inderdaad bij heel veel YouTube tutorials voorbij komen :{. Bij het instituut voor hechting leer je 'm iig op de juiste manier aan, dus zo:

Precies dit ja :Y
  dinsdag 30 mei 2017 @ 10:34:31 #86
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171321236
Die Santa ziet er ook makkelijk uit zeg! :)

En idd, mijn ruck bleef ook niet zitten, maar na flapjes trekken wel.
Was een tip van de consulente.
Wij zijn thuis nu aan het oefenen met de double hammock.
En wij moeten nog flink oefenen. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door kniftyhooker op 30-05-2017 10:59:09 ]
  dinsdag 30 mei 2017 @ 23:04:26 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171337945
De datenight finish _O-

Ik deed laatst voor het eerst de supermantoss, maar ik ben er toch niet dol op. Hipscoot moet ik me maar eens in verdiepen.

Oh en ik zie op het schoolplein hier zeker 3 andere moeders die met een doek dragen ^O^
En dan ook een die fietst met 1 kleuter in achterzitje, een peuter in voorzitje, en een baby in een doek op haar rug. En dat vind ik toch.... eng.

Ik ben welgeteld 1x met S in doek naar school geweest, maar dat is vooral omdat ik t nu nog iets te ver lopen vind voor E na een schooldag. Dus ik pak altijd de fiets. En dan hang ik S dus pertinent niet in de doek.
pi_171340644
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2017 16:36 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Dat is waar. M krijgt er wel leuke kapsels van, ook al heeft ze niet zoveel haar. Ik heb ook weleens een oorafdruk in mijn borst staan :')

Gebruiken jullie met rugdragen de hipscoot of superman? (Gebruik ik de goede termen? :+). Ik heb het idee dat de superman makkelijker zou zijn icm M, maar ik durf dat nog niet zo.
toen wurm nog niet kon zitten deed ik hem met een santatoss op mijn rug. Daarna en nu nog met de hipscoot.

Filmpje lijkt verdacht veel op de santatoss ^^,

[ Bericht 2% gewijzigd door Stippelrientje op 31-05-2017 03:15:05 ]
Schudden voor gebruik
  woensdag 31 mei 2017 @ 09:22:09 #89
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171342266
Jeps, zeker datenight finish. hahaha LOL!
kind 1 gaat op donderdag ochtend paar PSZ, en soms is kind 2 dan net snotterig of kwijlerig.
Het is 5 minuutjes lopen en kind 2 gaat altijd mee op de rug.
Gelukkig zijn de juffies zo lief om dan even kind 2 te fatsoeneren. :)
Hoe doen jullie dat, als je je kind op je rug hebt en die niest een enorme snottenbel?
Zelf kan ik daar echt niet bij.
Gelukkig vind kind 1 het leuk om mama spelen, dus als ik even hurk dan kan zij lekker snoetenpoetsen. O+
pi_171342994
De hipscoot is gelukt! De ruck zelf alleen nog niet en M werd chagrijnig dus oefen een andere keer weer verder :P het lukte me niet goed om een goede seat te maken en daardoor ging ze scheef hangen, toen ik het probeerde te corrigeren vond ze het niet leuk meer en ging ze veel bewegen. Ze had geen broekje aan waar ik de doek eventueel in kon proppen :P
  woensdag 31 mei 2017 @ 10:27:03 #91
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171343298
In het filmpje op deze pagina zie je dat ze een soort flapje trekt als ze de doek over en onder de beentjes terug slaat. Zo zeker je de zitting.
En voor een eerste keer is dat helemaal niet slecht hoor!

Fijn dat de hipscoot gelukt is. Hip hip Hipee! *O*
pi_171343483
Ik zou de doek niet in het broekje proppen. Als je hem aanspant met de doek in het broekje en de doek schiet later uit het broekje, hou je superveel speling onderin (je doek schiet dan gewoon los) Het zekeren van de doek maakt het zitje, dus met die flapjes waar knifty het over heeft :)
Make your own kind of music.
  woensdag 31 mei 2017 @ 11:19:44 #93
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171344141
.

Altijd zekeren, maar als je het handig vind om het in de broek te stoppen kan dat wel. het is alleen niet het enige wat je moet doen :D ik heb liever dat mensen een consult nemen maar als ze dat niet doen en ze stuntelen zo enorm doordat ze de onderste rails kwijt zijn dan zie ik hem ook liever in het broekje in het begin. Als er maar wel duidelijk is dat je alsnog moet zekeren.
pi_171344214
Jaa ik heb o.a. de filmpjes van Wrapyouinlove helemaal grijsgedraaid dus wist ook van het zekeren!
Net nog een keer geprobeerd en het was gelukt *O* Alleen zat ze te laag (hoofd bij mijn schouderbladen ongeveer), denk als ze hoger zit het comfortabeler voelt. Man moet nu werken dus mijn spotter is weg dus oefen later verder :+
Als ik mij niet zeker voel na een paar pogingen zal ik zeker een consult boeken :Y
  woensdag 31 mei 2017 @ 12:00:57 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171344943
Het lijkt op die filmpjes altijd zo makkelijk hč!
KuikenGuppy
pi_171345150
Weet er iemand nog leuke knopen met losse slingringen?
pi_171389251
Fancy afknopen met bijv de DH
Schudden voor gebruik
pi_171393603
Ik had nooit aan doeken moeten beginnen. Er zijn er nu 2 onderweg naar me :@ :')
Een lennylamb maat 4 en een yaro maat 6. Die yaro was een beetje een spontane actie, ik kreeg een mail dat hij weer op voorraad was dus op automatische piloot KLIKKEN KLIKKEN SNELLER KLIKKEN AAHHH
pi_171396899
Heeft iemand ervaring met Lenny Lamb draagzakken? Heb er bij de Sling Library er een geprobeerd, en hij zat echt heerlijk. Vind ze alleen wat prijzig.
pi_171396932
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:14 schreef Roomsnoes het volgende:
Heeft iemand ervaring met Lenny Lamb draagzakken? Heb er bij de Sling Library er een geprobeerd, en hij zat echt heerlijk. Vind ze alleen wat prijzig.
Ja! Zijn erg zacht. Wel een beetje warm (zeker nu haha, zijn best dik qua stof). Passen bij mij niet ideaal, maar dat zegt niks over jou natuurlijk ;) Ik vind 't jammer dat ze niet verstelbaar zijn. Lennylamb heeft sinds kort ook een basic line (met blauw en grijs) die niet zo duur zijn.
Make your own kind of music.
pi_171397133
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:16 schreef CassElliot het volgende:

[..]

Ja! Zijn erg zacht. Wel een beetje warm (zeker nu haha, zijn best dik qua stof). Passen bij mij niet ideaal, maar dat zegt niks over jou natuurlijk ;) Ik vind 't jammer dat ze niet verstelbaar zijn. Lennylamb heeft sinds kort ook een basic line (met blauw en grijs) die niet zo duur zijn.
Ik vond juist de gekruisde straps wel prettig. Ik houd er van als het drukpunt laag op mijn rug zit. Dat vind ik bij Tula lastig. De straps van Tula zijn ook wat stug.
De Lenny die ik he gepast was echt superzacht, en helemaal niet zo dik haha.

Hoe bedoel je met niet verstelbaar? Op deze zaten wel straps..?
pi_171397330
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:27 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik vond juist de gekruisde straps wel prettig. Ik houd er van als het drukpunt laag op mijn rug zit. Dat vind ik bij Tula lastig. De straps van Tula zijn ook wat stug.
De Lenny die ik he gepast was echt superzacht, en helemaal niet zo dik haha.

Hoe bedoel je met niet verstelbaar? Op deze zaten wel straps..?
De heupband van Lennylamb zat me niet goed en de straps kwamen niet op de juiste plek op m'n schouders, maar dat is dus bij iedereen zo verschillend :)

Tula is uit de verpakking idd stug, groot nadeel vind ik dat, maar dat gaat wel weg na veel dragen (of bewegen) haha, dat scheelt.

Ik bedoel ook niet superdik, maar wel twee draagdoeken over elkaar dik ;) Anders dan bijv. wompat. Voor mij is dat te warm (maar voor mij is het snel te warm) En het rugpand is niet verstelbaar in breedte.
Make your own kind of music.
pi_171397664
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:27 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ik vond juist de gekruisde straps wel prettig. Ik houd er van als het drukpunt laag op mijn rug zit. Dat vind ik bij Tula lastig. De straps van Tula zijn ook wat stug.
De Lenny die ik he gepast was echt superzacht, en helemaal niet zo dik haha.

Hoe bedoel je met niet verstelbaar? Op deze zaten wel straps..?
Ik heb geen ervaring met de Lennylamb drager, ikzelf heb nog een isara draagzak en daar kun je ook de banden kruizen, vind ik zelf ook erg prettig :Y
En verder is ook het rugpand in breedte/lengte verstelbaar.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 15:02:34 #104
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171397767
Ik vind een ll drager echt verschrikkelijk om mee te dragen, de maten zijn net iets te smal.
En er zit mij veel te weinig padding in.. ik zie veel mensen met problemen met de dragers ook.
Voor doeken vind ik ll echt helemaal geweldig. wat dragers echt niet.
pi_171397807
Als je een laag drukpunt fijn vindt trouwens, kijk dan eens naar de Ruckeli :)
Make your own kind of music.
pi_171444979
Nieuwe doek *O*



Hij is zo'n 10cm minder breed dan mijn yaro, en natuurlijk minder ingedragen :P dus het voelt wel anders, maar mijn eerste indruk van een lennylamb doek is positief :Y *O*
  zondag 4 juni 2017 @ 14:10:20 #107
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171445313
Lace O+
pi_171445973
Wauw, die is echt prachtig. O+
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  zondag 4 juni 2017 @ 15:31:02 #109
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171447670
SPOILER: te koop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zo tof vind aan ll is dat ze heeeeeeeeeeeeeel veel producten hebben gemaakt van hun doeken.
pi_171449194
Mooie spullen heb je te koop, Buda!

Vanochtend heeft mijn vriend voor het eerst met Y in de Tula FTG gelopen. Het was echt erg fijn. Als je hem goed afstelt voor een newborn dan zitten ze er echt heel mooi in. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  woensdag 7 juni 2017 @ 13:39:35 #111
409579 LuDann
All the way
pi_171523223
Wauw Miez, wat een prachtige kleuren zeg! O+

Ik kwam even vragen vanaf wanneer je over moet / kan van een Tula standaard naar een toddler. Wolk heeft geen knie tot knie ondersteuning meer en het rugpand zit ook niet zo hoog meer. Tijd voor een toddler of kan dat nog wel zo?
pi_171523258
quote:
2s.gif Op zondag 4 juni 2017 16:36 schreef Franny_G het volgende:
Mooie spullen heb je te koop, Buda!

Vanochtend heeft mijn vriend voor het eerst met Y in de Tula FTG gelopen. Het was echt erg fijn. Als je hem goed afstelt voor een newborn dan zitten ze er echt heel mooi in. O+ .
Ja he. O+
Hier ook heel blij met de ftg. O+
  woensdag 7 juni 2017 @ 14:04:13 #113
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171523755
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 13:39 schreef LuDann het volgende:
Wauw Miez, wat een prachtige kleuren zeg! O+

Ik kwam even vragen vanaf wanneer je over moet / kan van een Tula standaard naar een toddler. Wolk heeft geen knie tot knie ondersteuning meer en het rugpand zit ook niet zo hoog meer. Tijd voor een toddler of kan dat nog wel zo?
Dit volg ik even :) de Manduca zit ook niet meer lekker, die heeft wel een hoger rugpand, maar daar hangen haar benen zowat recht naar beneden, zo smal is die.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 7 juni 2017 @ 14:08:36 #114
149959 SQ
snelle trees
pi_171523857
Volgens mij komt die vraag echt elke 2 maanden voorbij :D
Vanaf broekmaat 86/92 pas. Mijn bovengemiddelde peuter paste er rond haar tweede verjaardag net in.
disclaimer
  woensdag 7 juni 2017 @ 15:00:16 #115
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171525108
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij komt die vraag echt elke 2 maanden voorbij :D
Vanaf broekmaat 86/92 pas. Mijn bovengemiddelde peuter paste er rond haar tweede verjaardag net in.
Sorry misstress ;)
Maar die maat heeft ze nu wel.
Dus.. iemand een Tula toddler te koop?
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:45:12 #116
409579 LuDann
All the way
pi_171529175
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juni 2017 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij komt die vraag echt elke 2 maanden voorbij :D
Vanaf broekmaat 86/92 pas. Mijn bovengemiddelde peuter paste er rond haar tweede verjaardag net in.
Ja dat geloof ik graag en heb het ook al eens eerder gelezen maar was vergeten hoe het ook alweer zat. :')

Inmiddels heb ik via andere bronnen alweer begrepen dat overstappen voorlopig nog niet nodig is. Knie tot knie hoeft niet na de 12 maanden, zoals het maar tot minimaal halverwege de dij zit.
  woensdag 7 juni 2017 @ 17:55:05 #117
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171529387
En wat wordt dan eigenlijk bedoeld met "van knie tot knie"? Even heel blond: mijn kind heeft maar één knie per been.

De stof zit nu zo halverwege zijn dijbeen.
pi_171529654
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juni 2017 17:55 schreef Quoi het volgende:
En wat wordt dan eigenlijk bedoeld met "van knie tot knie"? Even heel blond: mijn kind heeft maar één knie per been.

De stof zit nu zo halverwege zijn dijbeen.
van de ene knie tot de andere

Ik ben trouwens over gegaan naar de toddler (eigenlijk van de ergobaby naar tula toddler) toen hij behoorlijk boven het rugpand uit kwam en dus was de toddler (die al thuis lag) fijner zat zodat hij er meer in zat en minder kon hangen. Was toen denk ik anderhalf ofzo. Had maat 86 met zijn eerste verjaardag
pi_171576987
Ik kreeg vandaag voor mijn webshop Wompats binnen... oh wat zijn ze mooi en zacht en mooi en O+ O+ O+ Nu wil ik er eentje voor mezelf...

Sjaak wil alleen echt niet meer gedragen worden helaas, dat is echt krijsen en schreeuwen. Dus ik heb een nieuw kind nodig *)
pi_171577497
Wat ben ik gezegd met een kind dat nog altijd dagelijks in de doek zit en zelfs nu "Taaaaageuh" zegt als hij het nodig heeft :D

<3
Schudden voor gebruik
  vrijdag 9 juni 2017 @ 17:44:10 #121
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171577989
Ohh, welke wompats? En wist niet dat jij een webshop hebt!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_171579190
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 17:44 schreef pinquit het volgende:
Ohh, welke wompats? En wist niet dat jij een webshop hebt!
Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar het staat in mijn onderschrift, dus dan mag het hier vast ook. www.babydragen.eu :)
  zondag 11 juni 2017 @ 08:55:05 #123
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171611819
Ohhh wat een mooierts cactus!:-)
  zondag 11 juni 2017 @ 09:44:35 #124
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_171612125
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 juni 2017 19:03 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar het staat in mijn onderschrift, dus dan mag het hier vast ook. www.babydragen.eu :)
Is die Tula zigzag in de verhuursectie 'mijn oude die dus niet oud is' <3?
  zondag 11 juni 2017 @ 15:37:42 #125
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171618659
Putverredikkie, heb ik uit mijn shortlist eindelijk een keus gemaakt voor een tula toddler, is hij niet meer leverbaar/uitverkocht overal }:|

Weten de webshopdames misschien of dit nog lang zal duren (weken of maanden)? Ik kan natuurlijk niet zolang wachten >:)

Gaat om de 'jet':
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 11 juni 2017 @ 15:41:13 #126
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_171618739
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:37 schreef Quoi het volgende:
Putverredikkie, heb ik uit mijn shortlist eindelijk een keus gemaakt voor een tula toddler, is hij niet meer leverbaar/uitverkocht overal }:|

Weten de webshopdames misschien of dit nog lang zal duren (weken of maanden)? Ik kan natuurlijk niet zolang wachten >:)

Gaat om de 'jet':
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.ikbenmama.nl/tula-carrier-p-8579.html
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  zondag 11 juni 2017 @ 15:50:26 #127
149959 SQ
snelle trees
pi_171618954
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:37 schreef Quoi het volgende:
Putverredikkie, heb ik uit mijn shortlist eindelijk een keus gemaakt voor een tula toddler, is hij niet meer leverbaar/uitverkocht overal }:|

Weten de webshopdames misschien of dit nog lang zal duren (weken of maanden)? Ik kan natuurlijk niet zolang wachten >:)

Gaat om de 'jet':
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moet jij nu al aan de toddler ja?
disclaimer
  zondag 11 juni 2017 @ 15:56:32 #128
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171619102
quote:
Thanks. Maar da's de standaard.

SQ ik wil 'm al. Maatje 86/92 en meer baby dan Tula inmiddels.
pi_171619340
Kan nog een paar maanden duren (voorlopig out of stock, maar is bij Tula moeilijk in te schatten haha) Positieve wending: tegen de tijd dat 'ie er is past kind erin ;)
Make your own kind of music.
  zondag 11 juni 2017 @ 16:22:30 #130
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171619709
Haha ;)

Maar bedankt :)
Wat ik met name op dit moment niet comfortabel voor Max vind (en voor mezelf ook niet trouwens) is dat hij er uit bungelt als hij in slaap valt. Ik hoop dat een Toddler al wat meer bedekt (mn rugpand). Vandaar dat ik al over wil.
pi_171620246
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 16:22 schreef Quoi het volgende:
Haha ;)

Maar bedankt :)
Wat ik met name op dit moment niet comfortabel voor Max vind (en voor mezelf ook niet trouwens) is dat hij er uit bungelt als hij in slaap valt. Ik hoop dat een Toddler al wat meer bedekt (mn rugpand). Vandaar dat ik al over wil.
Ik zal je tzt even een seitje geven als ik 't onthoud! Ik denk dat een Toddler aan de onderkant nog te breed is (voor mijn kanon, breedte maat 104 en lengte 92/98 is 'ie ook nog iets te breed) Je kunt met het slaapkapje misschien een beetje van het bungelen opvangen. Als je wilt, mag je altijd een foto van hoe het nu is PMen of appen (nummer staat op m'n website) dan kijk ik even mee, wie weet valt er nog iets aan te passen :)
Make your own kind of music.
  zondag 11 juni 2017 @ 17:06:32 #132
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171620732
Zal eens een foto maken!
pi_171622620
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 09:44 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Is die Tula zigzag in de verhuursectie 'mijn oude die dus niet oud is' <3?
Ja O+ die is de veroorzaker van de webshop. Ik vond hem zo fijn en leuk dat ik hem niet weg wilde doen. Maar ja, Sjaak paste niet meer. Nu kan ik hem toch houden O+
pi_171622683
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 17:06 schreef Quoi het volgende:
Zal eens een foto maken!
Bij Sjaak was het rugpand ook al snel te laag, hij viel er bijna achterover uit zeg maar. We zijn toen over gegaan naar de Toddler waar hij wel een ietwat overstrekt in zat, maar een Rose and Rebellion bijvoorbeeld heeft een hoger rugpand en Sjaak zat gister in een Wompat Baby en dat ging qua rugpand ook nog meer dan prima. Misschien is het dus verstandig om te kijken naar een ander merk.
pi_171622718
quote:
0s.gif Op zondag 11 juni 2017 08:55 schreef kniftyhooker het volgende:
Ohhh wat een mooierts cactus!:-)
Ja echt verschrikkelijk mooi. Ik wil echt nog 3 baby's om ze allemaal zelf te kunnen gebruiken.
  zondag 11 juni 2017 @ 18:55:02 #136
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_171623102
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 15:56 schreef Quoi het volgende:

[..]

Thanks. Maar da's de standaard.

SQ ik wil 'm al. Maatje 86/92 en meer baby dan Tula inmiddels.
Oh, ik kan gewoon de toddler selecteren en in m'n mandje gooien, gek dat jij die optie niet hebt. :?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  zondag 11 juni 2017 @ 19:25:15 #137
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171623975
quote:
1s.gif Op zondag 11 juni 2017 18:55 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Oh, ik kan gewoon de toddler selecteren en in m'n mandje gooien, gek dat jij die optie niet hebt. :?
Oh te snel gekeken, je hebt gelijk! ^O^

MevrC, thanks voor jouw suggestie.

Afijn, ik ga 'm weer eens inzetten als slaapmiddel :')
pi_171626773
Te koop: Een Bondolino Light Timbuktu



Van de site: De Bondolino Light is de lichte versie van de Bondolino Classic en is de eerste draagzak gemaakt uit het diagonaal elastisch geweven materiaal van een draagdoek.

Een keer of tien gebruikt, daarna in het zakje gegaan. Als nieuw dus :) . Vraagprijs: 70 euro.
pi_171676936
babybij.nl stopt ermee en doet alles met 50% korting weg. SIte is wel overbelast nu, maar proberen kan altijd. ;)
pi_171677147
This Account has been suspended.
Staat er.
pi_171677195
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:33 schreef Unihipili het volgende:
This Account has been suspended.
Staat er.
van Facebook;

quote:
Onze site is gecrasht en dat kan helaas pas in de ochtend worden opgelost, tijdens kantooruren. :-(
Ga vooral rustig slapen dus straks, hopelijk zijn we morgen snel weer in de lucht.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  dinsdag 13 juni 2017 @ 21:40:53 #142
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_171677299
Toevallig was ik er aan het kijken vanochtend. Niet echt mijn voorkeur qua Tula's maar voor ¤ 67,- wil ik wel. :)
Ik vrees alleen dat veel mensen iets gaan kopen om het weer door te verkopen...
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_171677515
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 juni 2017 21:40 schreef Mariposas het volgende:
Toevallig was ik er aan het kijken vanochtend. Niet echt mijn voorkeur qua Tula's maar voor ¤ 67,- wil ik wel. :)
Ik vrees alleen dat veel mensen iets gaan kopen om het weer door te verkopen...
ik ook ja :X

Ga morgen wel een blik werpen of er nog iets is :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_171677835
Goede tip! Ik ga ook wat proberen te scoren <3
pi_171678610
Ik ga ook voor een toddler loeren als ik er aan denk en er doorkom.
  dinsdag 13 juni 2017 @ 23:01:29 #146
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171679522
er waren er net nog maar 2 over, voor de site weer online kwam, :o
pi_171679710
Mocht er iemand dus morgenochtend nog kunnen bestellen, bestel alle tula toddlers :D hier is blijkbaar genoeg animo om ze aan door te verkopen, voor de aanschafprijs + verzendkosten uiteraard!
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
  dinsdag 13 juni 2017 @ 23:08:23 #148
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171679745
Oooh ik wil er ook nog een!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_171682764
Verkopen ze daar ook de Tula FTG?
  woensdag 14 juni 2017 @ 08:32:52 #150
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171682984
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 08:06 schreef Skittles het volgende:
Verkopen ze daar ook de Tula FTG?
Nee
pi_171683041
Jammer, dan hoef ik er ook niet op te azen
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:06:03 #152
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171683385
Hij doet t weer lijkt het...

edit: nevermind. er lijken nog 4 items te koop en dat zijn geen tula's, en het tempo van de site is ongeveer 0. ze zijn zo wel in no time van hun voorraad af zeg :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:10:30 #153
149959 SQ
snelle trees
pi_171683443
Ja dat verbaast me nou niks. Items die nooit ergens afgeprijsd worden aangeboden en voor praktisch de nieuwwaarde tweedehands te verkopen zijn. Dat er überhaupt nog iets te koop is.
disclaimer
pi_171683509
Kopen en weer verkopen is snel winst maken. Met de winst kan je weer zo'n duur handgeplukt kamelenhaar met Himalayazeezoutbloemetjes draagdoek van kopen
pi_171683652
En voor webshops is 't ook lucratief om er van alles te kopen, veel is daar nu (een stuk) goedkoper dan de inkoopprijs. Het zal me niks verbazen als die ook hebben ingekocht :Y
Make your own kind of music.
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:50:14 #156
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171684028
De site is echt stuk nu :').
KuikenGuppy
  woensdag 14 juni 2017 @ 09:55:43 #157
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171684140
Zo stuk was hij gister ook al wel hoor :P

Het is gewoon de moeite niet waard om te proberen, iedereen heeft zijn pagemonitors aanstaan en zijn autorefresh en je moet wel heeel erg geluk hebben wil je nog iets vinden.

ik weet nog dat babybij opgericht werd, ik heb er zoveel gekocht :D
pi_171685161
Buda heb jij die Tula FTG nog te koop toevallig? Ik wil hem mogelijk cadeau doen aan mijn schoonzus. Deze mag voor pasgeboren babytjes toch? Ze is in september uitgerekend.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  woensdag 14 juni 2017 @ 10:58:49 #159
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171685225
Ja, die heb ik nog en idd voor newborns mits ze niet extreem klein geboren zijn.
pi_171685266
quote:
17s.gif Op woensdag 14 juni 2017 10:58 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ja, die heb ik nog en idd voor newborns mits ze niet extreem klein geboren zijn.
Morgen zie ik haar.. even peilen of ze open staat voor dragen :D.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_171685296
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 09:50 schreef Burdie het volgende:
De site is echt stuk nu :').
Oh dat was je aan het doen bij het zwembad ;)

Jammer dat ik het gemist heb, dan maar op zoek naar een andere toddler...
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:31:13 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171685830
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:02 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Oh dat was je aan het doen bij het zwembad ;)

Jammer dat ik het gemist heb, dan maar op zoek naar een andere toddler...
Lol, ik was ook aan het werken ;). De site heeft het volgens mij niet meer gedaan dus je kan nog.
KuikenGuppy
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:41:00 #163
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171686043
De site werkt nog niet, zit ook stiekem te spieken. :)
pi_171686063
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 11:31 schreef Burdie het volgende:

[..]

Lol, ik was ook aan het werken ;). De site heeft het volgens mij niet meer gedaan dus je kan nog.
Jawel. Rond 5 over 9 kon ik erop en toen was er nog wel wat. Een paar minuten daarna was volgens mij alles weg :')

Edit: ik kan er nu ook gewoon op :?



[ Bericht 7% gewijzigd door Skittles op 14-06-2017 11:47:37 ]
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:51:01 #165
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171686255
hahah je had goede timing, alle peuterdragers zijn wel weg.
hij was er 2 seconde :D
  woensdag 14 juni 2017 @ 11:52:15 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171686274
Hij deed het idd 2 seconden :').
Gekkenhuis dit!
KuikenGuppy
pi_171686354
_O-

Briljant
pi_171686617
Is zo'n verbreder voor de Tula eigenlijk wat? Heeft iemand daar ervaring mee? M. blijkt dragen ook nog steeds erg leuk te vinden (afgelopen weekend was het huilen toen ze er weer uit moest :D ) en de standaard Tula past nog nét. Aangezien we net de FTG voor de baby erbij hebben gekocht, zit ik dus te dubben over of de aanschaf van een toddler (en dan de oude Tula verkopen) of de aanschaf van een verbreder .
  woensdag 14 juni 2017 @ 14:53:57 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171690186
De site zal wel niet meer terug komen denk ik.
KuikenGuppy
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:39:41 #170
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_171691117
Wel weer terug maar ik geloof niet dat er nog wat beschikbaar is. :D

Wel trouwens verbreders, misschien iets coor jou kazy?
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_171691345
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 15:39 schreef Mariposas het volgende:
Wel weer terug maar ik geloof niet dat er nog wat beschikbaar is. :D

Wel trouwens verbreders, misschien iets coor jou kazy?
Thanks voor de tip! Voor ¤ 11,50 wil ik het wel testen 8-)
  woensdag 14 juni 2017 @ 15:55:31 #172
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171691490
Ik heb een beco besteld :)
KuikenGuppy
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:03:16 #173
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171691679
Ik een boba air, voor op vakantie en momenten dat je eigenlijk zonder de deur uit wilt maar voor de zekerheid een drager mee wil hebben, hij is zo klein :D
pi_171691706
Dat was een van jullie he, die de hop tye New York uit mijn mandje heeft gevist }:|
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:07:34 #175
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171691779
Ik ben nu nog aan het hopen op de tula toddler confetti pop.
KuikenGuppy
pi_171691886
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:07 schreef Burdie het volgende:
Ik ben nu nog aan het hopen op de tula toddler confetti pop.
Die hebben wij. Hij is echt heel gaaf. Mooie kleuren <3

Heb wel nog een olijfgroene calin bleu en een Hop Tye darjeeling op de kop getikt. En een hop tye marakesh, want wilde zo graag een hop tye proberen, maar vind em eigenlijk niezo heel mooi. En toen kwam de darjeeling ineens weer terug :@ :')
pi_171691887
Ik heb Tula verbreders! :Y okeeeee en een Beco soleil twilight met insert, Emeibaby all lila sloth, Ergobaby midnight navy met insert, JPMBB Physiocarrier en een Marsupi voor mezelf :@
Make your own kind of music.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:15:16 #178
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171691980
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:11 schreef CassElliot het volgende:
Ik heb Tula verbreders! :Y okeeeee en een Beco soleil twilight met insert, Emeibaby all lila sloth, Ergobaby midnight navy met insert, JPMBB Physiocarrier en een Marsupi voor mezelf :@
:o Net daar gescoord, bedoel je? Komen er dan ook soms weer dingen bij, of heb je gewoon heel geduldig je mandje volgegooid?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_171692005
Ik krijg maar geen bevestiging. Zal wel door de drukte komen..?
pi_171692079
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:04 schreef Roomsnoes het volgende:
Dat was een van jullie he, die de hop tye New York uit mijn mandje heeft gevist }:|
Ehh.. die in de kleur petrol? :@

Edit: en hier ook nog geen bevestiging trouwens. Denk ook door de drukte.
pi_171692119
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:15 schreef Lemijn het volgende:

[..]

:o Net daar gescoord, bedoel je? Komen er dan ook soms weer dingen bij, of heb je gewoon heel geduldig je mandje volgegooid?
Geduldig is niet het juiste woord :D Ik heb denk ik gewoon net goed geklikt? Alleen met de JPMBB-kleur heb ik genoegen genomen en de emeibaby Bunt werd uit m'n karretje gestolen. Maar deze vind ik ook heel leuk O+
Make your own kind of music.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:24:34 #182
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171692229
Haha! Nou goed gedaan dan CE :)

Ik heb ook 2 dingen gescoord, die ik graag wilde maar anders te duur had gevonden. Wel jammer dat de Tula's op waren, maar je kan niet alles hebben toch?

Oh en ik kreeg binnen een minuut een bevestigingsmail. Hoop dat het bij jullie wel goed is gegaan dan kazy en roomsnoes...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_171692440
Hmm thanks Lemijn. Ik heb maar even een mailtje gestuurd om na te vragen of de bestelling goed is doorgekomen.

Anders kan ik zo te lezen binnenkort bij CE terecht voor een Tulaverbreder ;)
pi_171692466
Heb wel betaald volgens paypal, dus het zal wel loslopen.
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:39:50 #185
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171692514
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:37 schreef Roomsnoes het volgende:
Heb wel betaald volgens paypal, dus het zal wel loslopen.
Loslopen in de zin dat je je geld terugkrijgt als de bestelling is mislukt? Dat lijkt me ook wel. Maar als iemand anders misschien 5 sec eerder hetzelfde kocht, dan is het wel weg lijkt me. Hopelijk ging het gewoon goed!

Ik verbaas me in die zin nogal over de boze reacties op facebook. Je mag best teleurgesteld zijn dat je naast het net vist, maar je hebt geen recht op iets in zo'n dikke uitverkoop lijkt me.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemijn op 14-06-2017 20:14:59 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:41:13 #186
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171692536
Jammer dat de JPMBB dragers allemaal al weg zijn ;(.
KuikenGuppy
pi_171692590
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:39 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Loslopen in de zin dat je je geld terugkrijgt als de bestelling is mislukt? Dat lijkt me ook wel. Maar als iemand anders misschien 5 sec eerder hetzelfde kocht, dan is het wel weg lijkt me. Hopelijk ging het gewoon goed!

Ik verbaas me in die zin op over de boze reacties op facebook. Je mag best teleurgesteld zijn dat je naast het net vist, maar je hebt geen recht op iets in zo'n dikke uitverkoop lijkt me.
Ja das een beetje kansloos ja. Erg sneu ook.

Ja geld terug vertrouw ik wel op. Maar liefst de Calin Bleu, hop tye, beco gemini en hoptye :D
  woensdag 14 juni 2017 @ 16:45:58 #188
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171692605
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:45 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ja das een beetje kansloos ja. Erg sneu ook.

Ja geld terug vertrouw ik wel op. Maar liefst de Calin Bleu, hop tye, beco gemini en hoptye :D
Haha! Ik duim voor je!

edit: hmmm, ik zie nu dat de calin bleu die hele dunne is. dat lijkt me ook wel heel fijn de komende zomer, naast de dikkere die ik heb liggen. maar nķg een keer klikken en verzendkosten betalen gaat ook wel ver he? :@

[ Bericht 9% gewijzigd door Lemijn op 14-06-2017 17:10:47 ]
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_171693072
Ja dat is die zomerdoek ja. Ik vind een gewone al heel snel erg warm, dus wmb ook een herfstdoek :D
pi_171693434
Ik heb ook Tula verbreders *O* Ik zie wel of ze praktisch zijn in gebruik.
¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸¸.ˇ´¯`ˇ.¸&gt;&lt;(((ē&gt;
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:32:19 #191
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171693494
Ahhh jammer te laat! Ik wilde die ene van jpmbb.
Niets aan te doen! Gewoon doorsparen. :-)
  woensdag 14 juni 2017 @ 17:35:53 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171693551
Wat een hysterie jonges! :o
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 14 juni 2017 @ 19:52:42 #193
149959 SQ
snelle trees
pi_171695993
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 17:35 schreef pinquit het volgende:
Wat een hysterie jonges! :o
of niet dan! :D
Ik liet me bijna meeslepen in de gekte tot ik me herinnerde dat ik had voorgenomen om alleen nog spullen te kopen omdat ik ze nodig heb en niet omdat ze goedkoop zijn :')
disclaimer
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:08:10 #194
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_171696304
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 16:39 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Loslopen in de zin dat je je geld terugkrijgt als de bestelling is mislukt? Dat lijkt me ook wel. Maar als iemand anders misschien 5 sec eerder hetzelfde kocht, dan is het wel weg lijkt me. Hopelijk ging het gewoon goed!

Ik verbaas me in die zin op over de boze reacties op facebook. Je mag best teleurgesteld zijn dat je naast het net vist, maar je hebt geen recht op iets in zo'n dikke uitverkoop lijkt me.
Thnx voor de popcorntip
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_171696567
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 19:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

of niet dan! :D
Ik liet me bijna meeslepen in de gekte tot ik me herinnerde dat ik had voorgenomen om alleen nog spullen te kopen omdat ik ze nodig heb en niet omdat ze goedkoop zijn :')
Dit. Ik heb net nog even gekeken omdat ik twijfel over een poppendrager voor Sjaak en voor de halve prijs is dat wel leuk, maar die zijn er niet (meer). Het is wel hard gegaan volgens mij :')
  woensdag 14 juni 2017 @ 20:44:39 #196
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_171697192
Ik had het maar opgegeven, ik heb daar het geduld niet voor :+

Zat wel nog te twijfelen over die beenverlengdingen, die heb ik ooit van Gulara geleend en waren wel erg handig.

Maar die zijn ws toch overbodig aangezien ik éindelijk een Toddler heb besteld :7



O+
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:52:04 #197
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171698626
Mooi spees!
Als ik een toddler ga kopen (ik wacht even op de kinderbijslag, 't vakantiegeld ging totaal op aan de vakantie ;( ) neem ik denk ik een saaie grijze ofzo. Ik vind 't allemaal net niet merk ik. Maar op effen zie je vlekken weer zo goed :P maar misschien wil ik wel liever een wompat, ik twijfel nog.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:56:40 #198
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_171698756
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:52 schreef pinquit het volgende:
Mooi spees!
Als ik een toddler ga kopen (ik wacht even op de kinderbijslag, 't vakantiegeld ging totaal op aan de vakantie ;( ) neem ik denk ik een saaie grijze ofzo. Ik vind 't allemaal net niet merk ik. Maar op effen zie je vlekken weer zo goed :P maar misschien wil ik wel liever een wompat, ik twijfel nog.
Oh ik vind de confetti zo fantastisch maar ik vermoed dan dat jij dat niet vindt _O-
  woensdag 14 juni 2017 @ 21:58:28 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171698821
Jawel, maar vooral met een blond meisje erin zegmaar :P
Ik vind 't allemaal niet passend bij m'n jongen. En jaja ik weet 't, ik moet 't dragen enzo (of naja vooral m'n lief), maar toch vind ik 't leuker als alles klopt
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:03:27 #200
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_171698951
quote:
0s.gif Op woensdag 14 juni 2017 21:58 schreef pinquit het volgende:
Jawel, maar vooral met een blond meisje erin zegmaar :P
Ik vind 't allemaal niet passend bij m'n jongen. En jaja ik weet 't, ik moet 't dragen enzo (of naja vooral m'n lief), maar toch vind ik 't leuker als alles klopt
Ja heb je ook gelijk in :D, ik vind het idd ook minder bij een jongen plassen!
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:12:01 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_171699217
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2017 22:03 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja heb je ook gelijk in :D, ik vind het idd ook minder bij een jongen plassen!
hihi.
disclaimer
  woensdag 14 juni 2017 @ 22:24:35 #202
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_171699586
oO<
  donderdag 15 juni 2017 @ 09:02:42 #203
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171704416
Ik vind 'm juist super leuk voor een jongen! En nu wil ik 'm... :(.
KuikenGuppy
pi_171726115
*ontlurkt

Mag ik hier even om advies vragen? Mijn baby van ruim 4 maanden vindt het, tot mijn spijt, niet meer zo leuk om in de draagdoek (fwcc-knoop) gedragen te worden, want :oomg zo veel te zien overal!*O* 8)7
Zijn er knopen of draagzakken waarin hij meer om zich heen kan kijken tijdens het dragen? Op de rug geknoopt moet hij geloof ik nog steeds zijn nekje in onmogelijke hoeken draaien om goed om zich heen te kijken, toch? Maar het dragen is zo fijn en praktisch... ;(
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:40:44 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_171726142
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:37 schreef Syba het volgende:
*ontlurkt

Mag ik hier even om advies vragen? Mijn baby van ruim 4 maanden vindt het, tot mijn spijt, niet meer zo leuk om in de draagdoek (fwcc-knoop) gedragen te worden, want :oomg zo veel te zien overal!*O* 8)7
Zijn er knopen of draagzakken waarin hij meer om zich heen kan kijken tijdens het dragen? Op de rug geknoopt moet hij geloof ik nog steeds zijn nekje in onmogelijke hoeken draaien om goed om zich heen te kijken, toch? Maar het dragen is zo fijn en praktisch... ;(
Hm, mijn baby kan nog aardig rondkijken in de FWCC. Face forward dragen moet je nooit willen. Knoop je hem wel hoog genoeg?
disclaimer
pi_171726188
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:40 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Hm, mijn baby kan nog aardig rondkijken in de FWCC. Face forward dragen moet je nooit willen. Knoop je hem wel hoog genoeg?
Neee ik doelde idd niet op die onergonomische face forward BB-dragers ofzo o|O

Ja ik ben juist wel eens bang dat hij te hoog zit. Iig niet te laag! Hij zet zich echt af met z'n armpjes om beter om zich heen te kunnen kijken.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:48:50 #207
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171726205
Je zou een heupknoop kunnen proberen, maar verder nee. om wat te zien zal het altijd om je heen of naar links en rechts moeten draaien.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 08:49:05 #208
149959 SQ
snelle trees
pi_171726208
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 08:47 schreef Syba het volgende:

[..]

Neee ik doelde idd niet op die onergonomische face forward BB-dragers ofzo o|O

Ja ik ben juist wel eens bang dat hij te hoog zit. Iig niet te laag! Hij zet zich echt af met z'n armpjes om beter om zich heen te kunnen kijken.
Met een rucksack knoop kun je hem wellicht net over je schouder laten kijken, al heb ik daar met zulke jonge baby's geen ervaring mee.
Phaidra en Buda weten dat vast wel :P
disclaimer
pi_171726426
Dank!

Mag dat al bij zo'n kleintje Buda, een heupknoop?
  vrijdag 16 juni 2017 @ 09:34:14 #210
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171726875
Met de ruck zal het in je nek liggen, en kan het idd wel over je schouder heen kijken maar is de kans groot dat het ook gewoon gaat afzetten, dat afzetten heb ik nooit ervaren als niet genoeg kunnen zien. Ik ben ook benieuwd naar hoe je knoopt.misschien kan daar iets aan veranderen helpen.
Ja heupdragen mag!
pi_171726987
Afzetten doen ze rond die leeftijd ook om hun nek- en rugspieren te oefenen :) Net als dat wiebelen/wippen wat ze rond 8-10 maanden gaan doen, dat helpt allemaal bij de ontwikkeling van de nek, rug en ruggengraat. Dus schrik niet als het op je heup of rug niet minder wordt ;)
Make your own kind of music.
pi_171732495
Ik had vanmorgen een hele blije gup. In de Hop Tye (overgenomen van Quoi) heeft hij meer bewegingsruimte voor z'n hoofd en kon hij de hele weg naar school omhoog kijken en lachen :D Erin slapen zie ik alleen om diezelfde reden niet snel gebeuren, dus alleen voor korte stukjes nu.
  vrijdag 16 juni 2017 @ 15:34:15 #213
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171733714
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 juni 2017 14:26 schreef WupWup het volgende:
Ik had vanmorgen een hele blije gup. In de Hop Tye (overgenomen van Quoi) heeft hij meer bewegingsruimte voor z'n hoofd en kon hij de hele weg naar school omhoog kijken en lachen :D Erin slapen zie ik alleen om diezelfde reden niet snel gebeuren, dus alleen voor korte stukjes nu.
Wat leuk! :D O+
pi_171739473
Heeft er iemand toevallig een Tula te koop? :) FTG of een standaard.
pi_171739629
quote:
17s.gif Op zondag 4 juni 2017 15:31 schreef Budabuddumbam het volgende:
SPOILER: te koop
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik zo tof vind aan ll is dat ze heeeeeeeeeeeeeel veel producten hebben gemaakt van hun doeken.
Buda heeft een FTG Blossom te koop.

Ik een standard Wild Hearts.
pi_171739798
Ik heb een Tula Rockets incl droolpads te koop
  zondag 18 juni 2017 @ 18:01:15 #217
187626 huppelthepubbel
ik wist nie dat t kon
pi_171774132
Dames, ik heb een vraag. Wat is de fijnste draagzak voor een newborn? We hebben nu een ergobaby voor ons zoontje van 2,5 ( al begint dat nu ook wel een beetje te zwaar te worden, maar dat terzijde). Maar dat ding hebben we pas gebruikt vanaf zes maanden ofzo. Ik ben nu zwanger van de tweede, en wil graag vanaf het begin veel dragen Is de insert van Ergobaby een beetje fijn te gebruiken? Of zijn er andere draaagzakken ( ik wil niet knopen!) die fijner zijn voor in het begin, en het liefst ook lang te gebruiken zijn ( zonder extreem rare inzetstukken/uitrolconstructies/loze lappen stof) ? Ik hoor graag jullie ervaringen
pi_171774280
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:01 schreef huppelthepubbel het volgende:
Dames, ik heb een vraag. Wat is de fijnste draagzak voor een newborn? We hebben nu een ergobaby voor ons zoontje van 2,5 ( al begint dat nu ook wel een beetje te zwaar te worden, maar dat terzijde). Maar dat ding hebben we pas gebruikt vanaf zes maanden ofzo. Ik ben nu zwanger van de tweede, en wil graag vanaf het begin veel dragen Is de insert van Ergobaby een beetje fijn te gebruiken? Of zijn er andere draaagzakken ( ik wil niet knopen!) die fijner zijn voor in het begin, en het liefst ook lang te gebruiken zijn ( zonder extreem rare inzetstukken/uitrolconstructies/loze lappen stof) ? Ik hoor graag jullie ervaringen
Mijn ervaring is dat de fijnste draagzak voor iedereen zo anders is! Je zou Tula FTG, marsupi, kokadi flip, manduca en nog een aantal kunnen proberen, de keuze is reuze ;) Ik raad je daarom aan om er eens een aantal te passen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door CassElliot op 19-06-2017 16:18:15 ]
Make your own kind of music.
pi_171781085
quote:
0s.gif Op zondag 18 juni 2017 18:01 schreef huppelthepubbel het volgende:
Dames, ik heb een vraag. Wat is de fijnste draagzak voor een newborn? We hebben nu een ergobaby voor ons zoontje van 2,5 ( al begint dat nu ook wel een beetje te zwaar te worden, maar dat terzijde). Maar dat ding hebben we pas gebruikt vanaf zes maanden ofzo. Ik ben nu zwanger van de tweede, en wil graag vanaf het begin veel dragen Isal de insert van Ergobaby een beetje fijn te gebruiken? Of zijn er andere draaagzakken ( ik wil niet knopen!) die fijner zijn voor in het begin, en het liefst ook lang te gebruiken zijn ( zonder extreem rare inzetstukken/uitrolconstructies/loze lappen stof) ? Ik hoor graag jullie ervaringen
inzetstukken maken het er niet ergonomischer op ^^,

Er zijn bepaalde merken dragers die al van kleins af aan kunnen, maar het is zo persoonlijk wat je ligt. Ik had nog de meeste klik met een emaibaby. In te stellen van mini naar broekmaat 86.
Maar een ander kan dat een onding vinden.....
Schudden voor gebruik
  maandag 19 juni 2017 @ 14:56:16 #220
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171790581
Wij waren erg fan van de manduca. :-)
pi_171791223
Het ligt ook aan je bouw etc. Hier erg fijne ervaring met de tula ftg O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_171791322
Tula (muv grow) is niet geschikt voor mini's ;)
Schudden voor gebruik
pi_171791394
Tombola heeft het toch ook over de free to grow? ;)
  maandag 19 juni 2017 @ 16:15:34 #224
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171792223
Hier fan van de Marsupi :) en ook wel van de Manduca. Dus idd, iedereen heeft een andere mening.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_171793483
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:32 schreef Stippelrientje het volgende:
Tula (muv grow) is niet geschikt voor mini's ;)
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 15:35 schreef Skittles het volgende:
Tombola heeft het toch ook over de free to grow? ;)
Dat dus :D hier zat een newborn erin O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_171794523
Ik dacht ik typ het toch ivm meekijkende niet ervaren maar willen dragende medemens. ;)
Schudden voor gebruik
  maandag 19 juni 2017 @ 21:43:08 #227
187626 huppelthepubbel
ik wist nie dat t kon
pi_171798955
thanks dames, dus geen overduidelijke winnaar/favoriet hier. Zo'n insert lijkt me ook niet ideaal, maar dan toch maar bestellen ( wel een stuk goedkoper dan een hele nieuwe draagzak voor die paar weken/maanden). Ik had die free to grow Tula wel gezien, maar kreeg de indruk dat je dan toch een de gang moet met verbreders en relatief snel aan de toddler moet - dus daar heb ik voorlopig niet veel zin in.
  maandag 19 juni 2017 @ 21:54:39 #228
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_171799257
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:43 schreef huppelthepubbel het volgende:
thanks dames, dus geen overduidelijke winnaar/favoriet hier. Zo'n insert lijkt me ook niet ideaal, maar dan toch maar bestellen ( wel een stuk goedkoper dan een hele nieuwe draagzak voor die paar weken/maanden). Ik had die free to grow Tula wel gezien, maar kreeg de indruk dat je dan toch een de gang moet met verbreders en relatief snel aan de toddler moet - dus daar heb ik voorlopig niet veel zin in.
Ik zou dan eerder een tweedehands exemplaar van een van die pasgeboren-geschikte opties kopen dan een insert. De tula FTG is nog te nieuw om tegen te komen, maar ik heb een zoveelstehands bondolino klaarliggen om te proberen in het begin, en een ringsling (ook niet knopen, wel beetje aanspannen).
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_171799496
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2017 21:43 schreef huppelthepubbel het volgende:
thanks dames, dus geen overduidelijke winnaar/favoriet hier. Zo'n insert lijkt me ook niet ideaal, maar dan toch maar bestellen ( wel een stuk goedkoper dan een hele nieuwe draagzak voor die paar weken/maanden). Ik had die free to grow Tula wel gezien, maar kreeg de indruk dat je dan toch een de gang moet met verbreders en relatief snel aan de toddler moet - dus daar heb ik voorlopig niet veel zin in.
In principe gaat de FTG mee tot maat 92/98, of zelfs tot 104 afhankelijk van de bouw van je kindje. Hij wordt net zo breed als de standard zonder verbreders :)

Een insert is imho altijd een truukje. Vaak lastig om te gebruiken (ik zie er zelden een die goed gebruikt wordt) en vaak alsnog slecht passend. Dus wat Lemijn zegt, misschien toch uitkijken naar eentje zonder insert (of bijv. Marsupi voor het eerste half jaar, die is niet zo gek duur)
Make your own kind of music.
pi_171804908
Die insert van de ergobaby heb ik wel gebruikt, maar het waren beiden winterbaby's. Voor de zomer is hij ook veel te warm. Wel makkelijk te gebruiken maar een log ding. Alsnog vond ik een doek voor die eerste maanden fijner.
pi_171804933
Ik zag gisteren op de opvang een moeder lopen met een groene soort netkous als doek, leek me echt ideaal! Wel de stevigheid en kunnen dragen, maar voor uk een stuk luchtiger. Iemand enig idee wat dit is?
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
  dinsdag 20 juni 2017 @ 08:30:03 #232
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_171805255
Dit klinkt als het juiste forum om dit te posten:
Mijn vrouw en ik willen een draagzak gaan kopen. Nou twijfel ik op het moment tussen een:
Ergobaby en een Manduca.

Heeft hier iemand advies over? Of maakt het eigenlijk niets uit?

Een draagdoek heb ik ook overwogen maar het knopen lijkt me zo een drama :@

[ Bericht 26% gewijzigd door oganesson op 20-06-2017 08:37:33 ]
pi_171805815
Misschien kun je ergens een pasconsult doen Oganesson?
Ikzelf heb geen ervaring met de ergobaby, de manduca heb ik alleen eens gepast bij een consult en vond ik erg prettig, mede omdat je de banden kunt kruizen bij het buikdragen (maar dat is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur). Uiteindelijk hebben wij in het begin de marsupi gebruikt en daarna overgestapt naar de isara. De isara vind ik ook erg fijn omdat hij verstelbaar is en je daar ook de banden kunt kruizen.

Tegenwoordig gebruik ik vooral de doek. Het knopen valt echt mee!
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:11:16 #234
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171805825
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 07:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik zag gisteren op de opvang een moeder lopen met een groene soort netkous als doek, leek me echt ideaal! Wel de stevigheid en kunnen dragen, maar voor uk een stuk luchtiger. Iemand enig idee wat dit is?
Zoiets? Of was het echt een doek?


Edit: deze waarschijnlijk?

KuikenGuppy
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:16:27 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171805910
Fil'up heet die, hij lijkt me niet erg comfortabel :X.

Aanvulling: ik heb even gezocht; hij is in de breedte rekbaar dus qua dragen vergelijkbaar met een rekbare doek.
KuikenGuppy
pi_171806011
Maar ze knopen m als een geweven?
Ik denk dat je kind er uit ziet als een rollade als je m uit de doek haalt _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  dinsdag 20 juni 2017 @ 09:26:44 #237
149959 SQ
snelle trees
pi_171806084
Ik heb Noud vanmorgen in de Tula standaard naar de opvang gebracht. Gisteren had ik een doek maar voordat ik 'm omgeknoopt had waren we allebei al gesmolten met als resultaat dat ik sloppy ga knopen en hij er als een zak aardappelen in hangt.
Voor lange afstanden doe ik dat niet (omdat weinig nek-support) maar zo voor een klein stukkie kan het eigenlijk al prima :') M'n reusje O+
disclaimer
  dinsdag 20 juni 2017 @ 10:52:58 #238
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_171807746
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 juni 2017 09:10 schreef Miezziej het volgende:
Misschien kun je ergens een pasconsult doen Oganesson?
Ikzelf heb geen ervaring met de ergobaby, de manduca heb ik alleen eens gepast bij een consult en vond ik erg prettig, mede omdat je de banden kunt kruizen bij het buikdragen (maar dat is natuurlijk ook persoonlijke voorkeur). Uiteindelijk hebben wij in het begin de marsupi gebruikt en daarna overgestapt naar de isara. De isara vind ik ook erg fijn omdat hij verstelbaar is en je daar ook de banden kunt kruizen.

Tegenwoordig gebruik ik vooral de doek. Het knopen valt echt mee!
Ik zal eens gaan kijken! dankjewel :)
pi_171810059
Ik was weer vergeten hoeveel bekijks en aanspraak je hebt als je met een pasgeboren baby in de doek op pad gaat. Van zwijmelende vrouwen en een bejaarde man van 93 tot een hipster in een koffietentje. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_171810714
Die onderste Burd! Kindje is nog klein genoeg voor rekbare. Mijn eigen uk vind ik daar te zwaar voor
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
pi_171815229
Ze zijn binnen O+ Vanavond alles maar 'ns uithangen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make your own kind of music.
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:40:56 #242
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171839371
Toch maar een Tula toddler gekocht :) de Tulasaurus uiteraard: https://babytula.com/prod(...)?variant=13598440711

Dus nu een Tula baby Dinos in de aanbieding, zie hier: https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_171852489
quote:
1s.gif Op woensdag 21 juni 2017 18:40 schreef SaskiaR het volgende:
Toch maar een Tula toddler gekocht :) de Tulasaurus uiteraard: https://babytula.com/prod(...)?variant=13598440711

Dus nu een Tula baby Dinos in de aanbieding, zie hier: https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1
De link naar marktplaats klopt niet, die komt uit bij "wijzig advertentie", maar het is niet onze advertentie dus kom je bij de inlogpagina :P
pi_171852618
Team Tulasaurus, tof is die toch. *O*

Ik draag L. nu eigenlijk altijd in de Kokadi Flip die ik nog te leen heb van een vriendin, maar ik vind de Tula toch fijner dragen. Voor die korte periode tot maat 74 ga ik alleen geen ftg meer aanschaffen, dus dat haar beentjes snel mogen groeien. :P Ze houdt het altijd max 45 minuten vol als ik haar draag, daarna is ze weer wakker en gaat ze mopperen, dus ik knoop mijn doeken eigenlijk nooit meer omdat ik dat teveel moeite vind voor zo'n korte tijd.

Is er hier toevallig nog iemand geīnteresseerd in mijn doeken?

Het gaat om de onderste twee Vespers en de bovenste Woven Wings, de AP is al een tijdje weg. DM maar voor meer info of foto's. :)
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:43:56 #245
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171852948
Die WW is echt mooi O+ maar veel te duur voor nog een doekje erbij :').

Ik twijfel nog altijd of ik mijn Oscha Marakesh Cairns zal houden, hij was mijn diso, maar ik heb er helemaal niet zo'n klik mee als met mijn Starry Night Nebula -O-.
KuikenGuppy
pi_171853007
Ja die WW is leuk O+ Wat bedoel je trouwens met FTG tot 74? Want hij past zeker tot 86/92.. Of bedoel je dat je een standard hebt liggen? :)
Make your own kind of music.
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:49:58 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171853034
Grapje.
KuikenGuppy
  donderdag 22 juni 2017 @ 09:52:18 #248
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_171853078
Hoe bevallen je babybij aankoopjes trouwens Cass?

Ik ben echt super blij met mijn beco O+. Kuiken wilde er ook in, en die vond het ook geweldig :D. Dus we gaan nu op zoek naar een toddlerdrager.
KuikenGuppy
pi_171853206
Ja superfijn O+ Nona heeft al even in de emeibaby gehangen haha! En die beco is mooooi in het echt O+ Het is natuurlijk voor in de bieb, ik kan ze zelf niet echt gebruiken, maar ik ben bijna compleet en dat vind ik fijn! :D Dat ik dan mensen veel pasmogelijkheden aan kan bieden om te zorgen dat ze de fijnst passende drager vinden. Ik wil nog wel graag een Ruckeli en een Buzzidil :@
Make your own kind of music.
pi_171853240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:58 schreef CassElliot het volgende:
Ja superfijn O+ Nona heeft al even in de emeibaby gehangen haha! En die beco is mooooi in het echt O+ Het is natuurlijk voor in de bieb, ik kan ze zelf niet echt gebruiken, maar ik ben bijna compleet en dat vind ik fijn! :D Dat ik dan mensen veel pasmogelijkheden aan kan bieden om te zorgen dat ze de fijnst passende drager vinden. Ik wil nog wel graag een Ruckeli en een Buzzidil :@
HIer in Duitsland zijn de milamai en de luemai echt populair. Heb je die wel eens geprobeerd? Zijn alleen zoo duur.
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:02:00 #251
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171853273
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:08 schreef Miezziej het volgende:

[..]

De link naar marktplaats klopt niet, die komt uit bij "wijzig advertentie", maar het is niet onze advertentie dus kom je bij de inlogpagina :P
Hm, vreemd! Nu wel? https://www.marktplaats.n(...)reviousPage=lr&pos=1
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_171854090
quote:
Ja nu gaat hij goed!
  donderdag 22 juni 2017 @ 10:50:35 #253
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_171854296
Nevermind, ik heb hem al verkocht aan MwCactus voor haar draagzakkenbieb :)
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_171863516
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:48 schreef CassElliot het volgende:
Ja die WW is leuk O+ Wat bedoel je trouwens met FTG tot 74? Want hij past zeker tot 86/92.. Of bedoel je dat je een standard hebt liggen? :)
Dat laatste inderdaad. ;)
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:12:19 #255
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_171868433
Oh, selvaria, die onderste is echt m'n lievelings, zucht. O+

Afgelopen week een Tula Toddler geprobeerd. Jeetje, dat had ik veel eerder moeten doen (sinds dreumes richting maat 92 zit bedoel ik dan). Draagt véél fijner dan de standaard, gewicht is waarschijnlijk beter verdeeld nu. Nu even bedenken welke ik ga bestellen.
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
  donderdag 22 juni 2017 @ 20:42:27 #256
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_171869357
Vandaag mijn eigenwijse 3 jarige lekker in de tula todler gedragen. :-)

Ze wilde alleen niet op mijn rug, en na een kwartiertje voelde ik het wel in mijn onderrug dat ze aan de voorkant zat.
Kan ik dit voorkomen of is deze dan niet goed voor mij om voren te dragen?
Als ze op de rug zit heb ik geen last.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 24 juni 2017 @ 18:53:26 #257
269689 crew  Viv
pi_171919355
Wij zijn nu een lang weekend in Zweden, zonder kinderwagen. :W Vandaag een uur of 2 fijn rondgelopen in een maritiem museum met ZZ in de emeibaby, ben zelfs met haar in een onderzeeër geweest met van die nauwe doorgangen. :D O+
pi_171922433
Ik zoek een Tula toddler, heeft iemand hier nog iets in de aanbieding?

Zelf heb ik nog in de verkoop een Tula standard (Jasper) en een Bondolino light Timbuktu.
pi_171922922
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik zoek een Tula toddler, heeft iemand hier nog iets in de aanbieding?

Zelf heb ik nog in de verkoop een Tula standard (Jasper) en een Bondolino light Timbuktu.
Tas al in een toddler?? Wow!
pi_171923310
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:42 schreef Malteser het volgende:

[..]

Tas al in een toddler?? Wow!
Ja, hij gaat naar maat 92 al :o . En de standard is qua rugpand veel te kort aan het worden. Bij slaap valt dat hoofd dan steeds naar achteren :') .
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:19:02 #261
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_171923554
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:02 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, hij gaat naar maat 92 al :o . En de standard is qua rugpand veel te kort aan het worden. Bij slaap valt dat hoofd dan steeds naar achteren :') .
Hey, da's mijn verhaal!

Ik ben vanmorgen even naar de 'draaginloop' gegaan van de consulente hier in de buurt. Ik proefde hier terughoudendheid over al doorgaan naar de Toddler en twijfelde zelf ook nog. En meten is weten, dus ik ben met de standard erheen gegaan en heb de Toddler gepast. En ondanks dat Max maat 92 heeft en 11+ kg is de Toddler dus nog veel te groot. Zijn beentjes zitten horizontaal. Ik wacht dus toch nog even.

"Pas dan even de Free to Grow", zei ze toen. Die is natuurlijk qua breedte identiek aan de standaard, maarja.... mooi enzo en toen bleek ze alleen maar deze te hebben:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En van dat motiefje werd ik helemaal week (de man kreeg ik er niet bij helaas). Nu heb ik dus een Tula ftg gekocht :') Ik vind het wel erg soepel zitten en heb het idee dat het rugpand wat hoger reikt, klopt dat? Afijn, ik ga nog eens een keer failliet en beloof mezelf deze helemaal 'op' te dragen.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:27:11 #262
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171923655
het rugpand van de ftg is iets hoger dan de standard idd.
pi_171923894
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:02 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, hij gaat naar maat 92 al :o . En de standard is qua rugpand veel te kort aan het worden. Bij slaap valt dat hoofd dan steeds naar achteren :') .
Grote man!

En M. van Quoi ook al. Maar ja, dat kan niet anders met zo'n naam ;).
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:46:23 #264
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171923953
waarom bij slapen dan niet het slaapkapje gebruiken, het hoofd mag sowieso niet in de tula zitten..
pi_171924727
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:53 schreef ViviRAWRS het volgende:
Wij zijn nu een lang weekend in Zweden, zonder kinderwagen. :W Vandaag een uur of 2 fijn rondgelopen in een maritiem museum met ZZ in de emeibaby, ben zelfs met haar in een onderzeeër geweest met van die nauwe doorgangen. :D O+
Karlskrona? O+
Jaloers!
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zaterdag 24 juni 2017 @ 23:57:32 #266
269689 crew  Viv
pi_171925124
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:33 schreef Jore het volgende:
Karlskrona? O+
Jaloers!
Ja, we zijn bij vrienden in Ronneby vanwege Midsommar dus een uitstapje naar Karlskrona is zo gemaakt. :)
  zondag 25 juni 2017 @ 18:38:09 #267
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171942672
Ik had mijn DIY meitai meegenomen voor op vakantie, het patroon van Kiind, maar het is wel een beetje een gek model hoor... S is 77 cm, en ik moet het rugpand nog omslaan om te zorgen dat hij niet te diep zit, maar bij de beentjes is het dan eigenlijk al te smal.

En er zit geen slaapkapje op, dus ik liep wat voorovergebogen :')

Helaas is het hier erg klam en elke dag richting de 35 graden, dus ik draag minder dan ik gedacht had en sleep dan toch maar weer een buggy mee.

Neem me wel echt voor om thuis een afspraak te maken bij Wendy van Ikdraag.nl om eens te testen wat nou het beste zit. Mijn ijdele voorkeur gaat uit naar de Tula Jet, maar vond Tula niet heel goed af te stellen op mijn lijf.
pi_171943196
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag DCII afgerond :D Zo leuk om te doen O+
Make your own kind of music.
  zondag 25 juni 2017 @ 18:59:27 #269
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171943266
Ok en toen zag ik een tula grey zigzag voor 75 euro en heb ik accuut geroepen dat ik m wil _O-
pi_171946060
Goeie deal LB! Wij hebben m ook. Vind het een hele toffe :)
  zondag 25 juni 2017 @ 20:28:30 #271
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_171946144
Fijn ding zeg die toddler! Pas binnen en vandaag heeft mn vriend er 6 km mee gewandeld met onze zoon van 4,5 jaar (17 kilo denk ik?) achterop en dat was voor beiden heel fijn en handig ^O^
pi_171946159
Zo da's een goeie deal LB :D
Make your own kind of music.
  zondag 25 juni 2017 @ 21:14:57 #273
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171947985
Ja er was een gesp kapot, maar die kan ik wel vervangen dacht ik zo.

I'm a cheapskate oO<
  zondag 25 juni 2017 @ 21:36:02 #274
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171948810
De female buckle vervang je niet zo makkelijk. Maar mijn zorg zou vooral zijn hoe hij kapot is gegaan. Dan is een goedkoop misschien wel ineens een duurkoop. Ik hoop dat het gewoon de makkelijke gesp is.
  zondag 25 juni 2017 @ 21:44:16 #275
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171949184
Welke is de female buckle?

Ik heb gegoogled, en het is de male buckle vam de gesp voor achterop de rug (of op de borst bij rugdragen) ^O^
  zondag 25 juni 2017 @ 21:49:30 #276
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_171949410
yeeeey *O* die is easy *O* male = met uitstekels en female het gat :')
  maandag 26 juni 2017 @ 14:17:25 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_171963026
quote:
17s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:49 schreef Budabuddumbam het volgende:
yeeeey *O* die is easy *O* male = met uitstekels en female het gat :')
Ja zoiets begon mij ook te dagen idd :')

Dacht eerst dat je bv de heup of borstband male of female zou noemen.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 17:32:00 #278
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171993872
Ik heb uit de laatste stuks van babybij.nl een prachtige Beco Toddler Abacus weten te scoren O+
Ondanks de geweldige print merk ik dat ik niet ga kunnen wennen aan hoe hij zit en werkt, ik ben verpest door Tula.
Is er hier iemand die hem wil overnemen? Ik betaalde er 80eu voor :)
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 juni 2017 @ 17:34:55 #279
56471 pinquit
oh my lama!
pi_171993951
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2017 09:52 schreef Burdie het volgende:
Hoe bevallen je babybij aankoopjes trouwens Cass?

Ik ben echt super blij met mijn beco O+. Kuiken wilde er ook in, en die vond het ook geweldig :D. Dus we gaan nu op zoek naar een toddlerdrager.
Beco toddler kopen? O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:21:51 #280
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_172001320
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:32 schreef pinquit het volgende:
Ik heb uit de laatste stuks van babybij.nl een prachtige Beco Toddler Abacus weten te scoren O+
Ondanks de geweldige print merk ik dat ik niet ga kunnen wennen aan hoe hij zit en werkt, ik ben verpest door Tula.
Is er hier iemand die hem wil overnemen? Ik betaalde er 80eu voor :)
[ afbeelding ]
Wow, die is mooi!
pi_172002157
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 20:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Fijn ding zeg die toddler! Pas binnen en vandaag heeft mn vriend er 6 km mee gewandeld met onze zoon van 4,5 jaar (17 kilo denk ik?) achterop en dat was voor beiden heel fijn en handig ^O^
Wat leuk dat hij er nog in wil! Onze grote zit er ook stiekem nog wel graag in maar hij is er wel echt te lang voor inmiddels. Van die lange stelten die er uit steken 😂

Wat vond je dame ervan?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:59:54 #282
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_172002667
Ja hij vond het heel fijn! Moet wel zeggen dat hij sinds een jaar of twee een wat luie aard heeft ;)

Iemand hier uit het dorp draagt haar zesjarige nog vaak in de tula. Geen idee verder hoe comfortabel dat is ;)

Suus heeft er alleen nog om te passen in gezeten, maar ze wil wel heel graag. Denk dat zij er telkens binnen no time in slaap gaat vallen :+
  dinsdag 27 juni 2017 @ 22:03:50 #283
149959 SQ
snelle trees
pi_172002793
Ik haal de kinderen tegenwoordig vaak op van het kdv met de kinderwagen en tula toddler. Mauw vindt "oppe rug" helemaal geweldig.
Ze is trouwens 96 centimeter en zit exact van knie tot knie nu :+
disclaimer
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:53:34 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_172026836
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
Ik haal de kinderen tegenwoordig vaak op van het kdv met de kinderwagen en tula toddler. Mauw vindt "oppe rug" helemaal geweldig.
Ze is trouwens 96 centimeter en zit exact van knie tot knie nu :+
Is heel ver afwijkend van knie tot knie slecht eigenlijk? Sillie zat nu zo:



Dus zn benen steken wel een heel eind uit :+
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:57:52 #285
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172026980
Nee hoor, is voor een ouder kind niet meer nodig.
KuikenGuppy
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:16:48 #286
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_172029821
Oh top, gelukkig!
pi_172037138
verkoopt er hier iemand een tula toddler?
  maandag 3 juli 2017 @ 21:02:11 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_172148935
Ik niet, maar sinds vandaag zit ik ook bij de tula-club!



Ben heel benieuwd hoe me full buckle gaat bevallen, heb tot nu toe dochter en zoon alleen in doeken of DIY mei tais gedragen. Maar ik draag toch minder dan me lief is, en hopelijk helpt dit een beetje :)

[ Bericht 37% gewijzigd door LadyBlack op 03-07-2017 21:13:50 ]
pi_172149410
Ik heb eventueel een Tula Toddler Anemone te koop. Gekocht via marktplaats maar niemand wil hem huren ;( het is het sneutje van mijn collectie. Mag weg voor ¤110,-.
  maandag 3 juli 2017 @ 21:21:06 #290
149959 SQ
snelle trees
pi_172149546
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb eventueel een Tula Toddler Anemone te koop. Gekocht via marktplaats maar niemand wil hem huren ;( het is het sneutje van mijn collectie. Mag weg voor ¤110,-.
wat gek, ik vind die juist heel mooi voor een tula :D

(Ik denk dat mijn smaak ook wat afwijkend is :'))
disclaimer
  maandag 3 juli 2017 @ 21:24:31 #291
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_172149705
Even gegoogled, ik vind hem best mooi! Alleen de donkere banden erbij niet.
pi_172150725
Ik heb het idee dat de banden van die van mij niet zo donker zijn. Ben vandaag en morgen niet thuis, dus zal van de week eens kijken. Zal er wel helemaal naast zitten :')
  maandag 3 juli 2017 @ 22:06:58 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_172150956
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb het idee dat de banden van die van mij niet zo donker zijn. Ben vandaag en morgen niet thuis, dus zal van de week eens kijken. Zal er wel helemaal naast zitten :')
Oh sorry als het leek alsof ik interesse had om hem te kopen :D, voor mij hoef je dat niet na te kijken hoor! Ik heb net een nieuwe Toddler en ik ben niet van het type 1 voor in gebruik, 1 voor in de kast en 1 voor in de was :+
pi_172151156
quote:
1s.gif Op maandag 3 juli 2017 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Oh sorry als het leek alsof ik interesse had om hem te kopen :D, voor mij hoef je dat niet na te kijken hoor! Ik heb net een nieuwe Toddler en ik ben niet van het type 1 voor in gebruik, 1 voor in de kast en 1 voor in de was :+
Oh nee, daar komt het niet door. Nu ben ik gewoon benieuwd hoe die van mij eruit ziet.
pi_172156094
quote:
0s.gif Op maandag 3 juli 2017 21:16 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb eventueel een Tula Toddler Anemone te koop. Gekocht via marktplaats maar niemand wil hem huren ;( het is het sneutje van mijn collectie. Mag weg voor ¤110,-.
Ik wil 'm wel van je overnemen!
  dinsdag 4 juli 2017 @ 08:04:11 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_172156389
Jagar vroeg toch om een toddler?
KuikenGuppy
  dinsdag 4 juli 2017 @ 09:01:24 #297
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_172157182
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 08:04 schreef Burdie het volgende:
Jagar vroeg toch om een toddler?
ik heb er net een via ebay gekocht. Een hele simpele zigzag.
pi_172160223
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 07:23 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik wil 'm wel van je overnemen!
Ok ^O^
Ik zit nu op mijn werk. Wil je een pm sturen? Dan vergeet ik het vanavond laat als ik thuis kom niet :)
pi_172161792
Bij Samenenzo.nl is er nu 20% korting met de code 'Verhuizen'
pi_172166397
Oh.. dan heb ik een nieuwe voor 8 euro meer! Eh.. ja, sorry MwC maar dan doe ik dat liever.
  woensdag 5 juli 2017 @ 22:06:32 #301
171422 LadyBlack
paint it black
pi_172202405
Vol!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')