abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_170977392
registreer om deze reclame te verbergen
Welkom in het draagtopic! Hier kun je terecht voor alles wat met het dragen van je kindje te maken heeft.

2XguMP4.gif

Waarom dragen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, dragen, maar waarmee dan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar moet ik op letten bij het kopen van een doek?
SPOILER
Welke verschillende soorten knopen zijn er?
SPOILER
Wat trek ik mijn kindje aan in de draagdoek?
SPOILER
pi_170977412
Ik zag laatst een vlog waarin de baby in een rekbare doek face forward werd gedragen ;(
  dinsdag 16 mei 2017 @ 11:50:33 #3
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_170978307
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 11:09 schreef Miezziej het volgende:
Ik zag laatst een vlog waarin de baby in een rekbare doek face forward werd gedragen ;(
staat helaas in veel handleidingen zelfs
pi_170980056
Dames, wat zouden jullie doen? Komende Pinksteren ga ik een lang weekend kamperen met scouting, met mijn twee apekoppen. De jongste is geen fan van lopen, hoewel ik hem daar wel in stimuleer. De afstanden zullen behoorlijk zijn, en ik overweeg om mijn draagdoek toch maar mee te nemen, hoewel hij daar al een jaar niet fatsoenlijk meer in gedragen is. Of is een grote kleuterdrager een beter idee? Kleuter is al meer dan 1.10m, zijn er dan nog dragers die comfortabel zijn?
Isabel 21-5-10 ♥ & Tobias 1-11-12 ♥
pi_171084439
Wij hadden vandaag een consult bij bloesem. Man vond t wel relaxed die viel in slaap op de bank. _O- O+
pi_171090433
Je man? :D
pi_171091099
quote:
0s.gif Op zondag 21 mei 2017 10:08 schreef WupWup het volgende:
Je man? :D
Jup. _O-
Hij had M in de doek geknoopt en ik was met de pop aan het oefenen. Ik vroeg hem iets, geen reactie. Was hij dus in slaap gevallen. M zelf al lang daarvoor. :D
pi_171091192
Haha Cygne!

Morretje, over kleuters in doeken kan ik niet veel zeggen, maar mijn kleuter is ook niet zo'n loper en ongeveer 1.15m en die zit (incidenteel) nog wel eens korte stukken in de tula toddler. Hooguit een half uur denk ik. Ik hoor hem niet klagen erover dus het zal niet oncomfortabel zijn. Maar hij is deze drager vanaf 1,5-2 jaar gewend dus hij weet ook niet echt anders. Of het perfect ergonomisch is, mwah. Knie tot knie is het niet echt meer :D maar voor 'nood' gaat het hier dus prima. Voor de situatie die jij beschrijft zou ik mijn tula iig meenemen, maar ik ben meer van de dragers dan van de doeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 21-05-2017 13:36:58 ]
pi_171093091
Morretje, mijn peuter is bijna 3 en weegt 15 kg/95 cm, en die past heel prima in de tula toddler. Op de rug kun je dat best lang dragen, maar je merkt uiteraard wel dat je 15kg extra meesleept.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')